یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

افرودیته

عضو جدید
سلام خدمت همه ی دوستای گلم!!!
وای چقدر فعالیت توی این مدتی که نبودم!! اول از همه از چشمه ی کوچیکی از توانایی های قانون جذب بگم که همین الان با خووندن پست های بچه ها برای من اتفاق افتاد!
یه مدت پیش بعد از کلی امتحان داشتم اتاقم را مرتب می کردم:smile: که یه دفترچه پیدا کردم متعلق به روزگاران فراموش شده!! وقتی که همه زندگی من شده بود راز و قانون جاذبه و.. نمی دونید چقد در این مدت کتاب در موردش می خووندم!! ولی همون طور که گفتم به خاطر بعضی از اتفاقات بی خیالش شدم... که بعدا با کمک شما دوستای خوبم وبا یه تصمیم جدید فهمیدم که هنوز وقتش نرسیده و باید صبر کنم... توی اون دفتر چه من همه نکات وجملات پر معنی ای که توی کتابا خوونده بودم(مخصوصا کتاب های اقای وین دایر) نوشته بودم بعد فکر کردم به خاطر تصمیم جدیدم بیام و با مشورت شما ضمن یه سر سامون خوب به تاپیک یه بحث جدیدی با هم باز کنیم و توی مدت زمان مشخصی یه کتابی در زمینه جذب مشخص کنیم هر کی دوس داره بخوونه و بعد جملاتی از اون کتاب را که بهمون انژی میده بنویسیم یا سر یه جمله ای که قبولش نداریم بحث کنیم و...
وقتی امروز اومدم و همه بحث ها را خوندم مخصوصا پیشنهادهای دوست جدیدمونا واقعا خوشحال شدم و فکر کردم شاید بخشی از انرژی فکر منم در این اتفاقاتی که توی این مدت تو تاپیک افتاده باید دخیل بوده باشه!!!:D
ضمن اینکه با همه پیشنهاد ها موافقم می خوام نظر شما را هم در مورد پیشنهادم بدونم؟:gol:
 

امیر همافر

اخراجی موقت
کاربرد عملی قانون جذب در زندگی : تا می‌توانی آرزو کن !
می‌دانید که قانون جذب جزو قوانین معنوی عالم هستی است و مثل قوانین ریاضی و فیزیکی واقعاً وجود دارد و روی زندگی ما و اطرافیان‌مان چه آگاهی داشته باشیم و چه خیر تأثیر دارد . از سوی دیگر قوانین فیزیک مدرن به طور عجیبی قانون معنوی جذب را اثبات می‌کند اکنون می‌خواهیم از دنیایی نظری بیرون بیاییم و ببینیم اگر یک انسان بخواهد قانون جذب را در زندگی واقعی به کار بگیرد چگونه فکر می‌کند و به چه شکلی دنیا را می‌بیند و از همه مهمتر در برخورد با مشکلات زندگی به چه شیوه‌ای رفتار می‌کند و چگونه بر مسایل دشوار زندگی در حوزه‌های مختلف غلبه کرده و راه حل مناسب را پیدا می کند .
مسلماً این شیوه بررسی قانون جذب بسیار جذاب خواهد بود چرا که از فضای شعارگونه و دانستگی بیرون می‌آییم و به فضای خیلی عملی و واقعی و کاربردی وارد می‌شویم و می‌توانیم با درک عملی و عمیق قانون جذب آن را به صورت جدی در زندگی خود به کار گیریم و از منافع غیر قابل انکار آن بهره مند شویم روش کار نیز به این شکل است که ابتدا برداشت خود از قانون جذب را عنوان می‌کنیم و سپس به شرح و تفصیل رفتارها و نگرش‌های ناشی از ان برداشت می‌پردازیم .
برداشت اول از قانون جذب : قانون می‌گوید تو آروز کن و شعله ارزویت را در دل خود پایدار نگاه دار . بقیه کاریعنی برآورده شدن آرزو و تبدیل آن به صورت یک واقعیت عینی و قابل لمس را به کاینات بسپار . ( همان پافشاری بر خواسته‌ها )
آرزو کردن اتفاقی است که خیلی از ما آدم‌های دنیای مدرن ارتباطات و اطلاعات از یاد برده‌ایم ما آدم‌های قرن بیست و یک بیش از حد لازم منطقی شده‌ایم استدلال‌های منطقی تمام بخش‌های زندگی ما را تحت نفوذ خود قرار داده‌اند برخی از این استدلال‌ها ریشه ریاضی دارند و بعضی دیگر استدلال‌هایی هستند که برای اثبات‌شان دلیلی نداریم ولی چون در محیط جا افتاده‌اند ما گمان می‌کنیم درست‌اند . بر طبق این استدلال‌ها خیلی از آدم‌ها حق آروز کردن خیلی چیزها را ندارند . مثلاً اگر در خیابان انسانی شبیه خودمان را دیدیم که سوار بر ماشینی مدل بالا مشغول جولان است باید به او اجازه دهیم بتازد و در عین حال اصلاً خیال داشتن چنین ماشینی را در سر نپرورانیم چرا که اساساً این جور آرزوها برای ما جایز نیست و باید به آروزهای کوچک و دست یافتنی‌تری فکر کنیم . استدلال‌هایی مثل این که تو باید اول شکم خودت را سیر کنی بعد به فکر ماشین بیفتی و یا این که هزینه تعمیر و نگهداری ماهیانه ماشین ها از درآمد فصلی من و تو بالاتر است و یا با لباس مندرس و قیافه کارگری و درهم ریخته سوار این قبیل ماشین‌ها شدن موجب خنده و مضحکه خواهد بود و هزاران استدلال بازدارنده دیگر باعث می‌شوند که من و شما با وجود این که ته دل مان سوار شدن بر چنین ماشین‌های مدل بالایی را طلب می‌کنیم و می‌توانیم لااقل در خیال خود چنین آرزویی را داشته باشیم از پایه قید این آروز را می‌زنیم و اصلا به آن فکر نمی‌کنیم .
اما قانون جذب به ما می‌گوید اصلاً نگران قد و قواره آرزو و همین‌طور قد و قواره خودمان نباشیم و هر وقت هر چیزی را دیدیم و به نظر رسید که می‌واهیم بدون هیچ نگرانی آن را طلب کنیم و بخواهیم . و قضاوت در مورد این که این آروز دست یافتنی است یا نه و همین طور امکان برآروده شدن و احتمال اجابت آن دعا و آروز را اصلاً در فکر خود راه ندهیم . وقتی طبق قانون جذب خود کاینات می‌پذیرد که آروزی درونی تک تک ما آدم‌ها را با بکارگیری تمام اجزای طبیعت اجابت کند دیگر دلیلی برای نگرانی از بابت هزینه و امکان پذیری اجابت آروز وجود ندارد و کار من و شما می‌شود فقط خواستن و منتظر اجابت شدن . حال تصور کنید که با این نوع نگرش به زندگی یعنی باور داشتن بی مرز بودن آروزها من و شما در حوزه‌های مختلف زندگی چه پیشرفت‌هایی عظیمی خواهیم کرد مثلاً در حوزه تحصیل شما بالاترین مدرک ممکن در بهترین رشته را آرزو می‌کنید و در مقابل محدودیت‌ها و مخالفت‌های بقیه با شجاعت می‌گویید که چرا من نباید به بالاترین مدارج علمی برسم ؟ و بعد با اعتماد به نفس در جلسات علمی و مناظرات شرکت کرده و از نظریات خود دفاع می‌کنید .
در حوزه توانگری و کسب درآمد هم وقتی حد و مرزی برای آرزوهای خود قایل نباشید و با اتکا به قانون جذب این حق را به خود بدهید که سقف آرزوهای خود را تا بی نهایت ادامه دهید در این صورت مثل یک شکارچی مترصد شکار بهترین فرصت‌ها ی درآمد سازی می‌مانید و از حداکثر توان خود برای یادگیری مهارت‌های درآمد زا و ورود به عرصه‌های پرسود بهره می‌جویید.
این اتفاقات تنها زمانی رخ می‌دهند که شما با استدلال‌های رنگارنگ منطقی و شبه منطقی سقف آروزهای خود را محدود نکرده باشید .
در زمینه انتخاب همسر هم شما سطح توقع و انتظار و در واقع سقف آروزهای خود را بالاتر خواهید برد و به جای راضی شدن به فردی متوسط و معمولی بهترین و زیباترین و پاک‌ترین انسان‌های روی زمین را برای همسری خود انتخاب خواهید کرد . در انتخاب دوست هم وسواس و همنشینان رابرای خود اختیار خواهید کرد . همه این خوبی‌ها به شرطی نصیب‌تان می‌شود که شما به درستی قانون جذب باور داشته باشید و به بی نهایت بودن سقف آروزهایی که می‌توانید در تمام لحظات زندگی خود بر دل برانید یقین داشته باشید .
نکته بعدی این است که اندازه آرزو در قانون جذب اصلاً مهم نیست یک آروزی کوچک مثل یافتن جای پارک برای ماشین و یا یافتن تاکسی خالی به اندازه یک آرزوی به ظاهر بزرگ مثل صاحب ویلا و اتومبیل لوکس شدن هر دو دست یافتنی و شدنی هستند .
قانون جذب می‌گوید : نگران قیمت و بزرگی و زمان تحقق آروزها نباش اصلاً به این محدودیت‌ها کاری نداشته باش . تو فقط آرزو کن و آتش این آرزو را برای همیشه در دل خود روشن نگه دار .
کاینات در بهترین لحظه و در مناسب‌ترین مکان بسته آرزوهایت را تحویل تو خواهد داد و این تحویل دهی شب و روز نمی‌شناسد . شب یا روز ، ارزان یا گران ، سنگین یا سبک ، کوچک یا بزرگ همگی برای کاینات یکسان اند و ما آدم‌ها نباید اصلاً نگران برآورده نشدن آروزهای مان به خاطر گرانی و سنگینی و یا بزرگی آن باشیم .
یک آرزو بعد از مشاهده یک اختلاف و تفاوت در دل انسان شکل می‌گیرد . مثلاً وقتی انسانی زیباتر خوش تیپ تر و خوش لباس تر یا پول دارتر را می‌بینیم بی اختیار طالب زیبایی و پول داری بیشتری می‌شویم . همین طلب کردن چیزی بیشتر و متعالی تر به شکل آرزو در دل ما شکل می‌گیرد و شروع به رشد می‌کند . از آن‌جا که تفاوت‌ها و اختلاف‌ها همیشه وجود دارند و در واقع به واسطه این تفاوت‌هاست که زندگی اجتماعی معنا پیدا می‌کند پس خط تولید آرزو هم تمام شدنی نیست و نباید هم به بهانه تمام شدن سهمیه آرزو از طلب کردن و خواستن و آرزو کردن دست برداشت .
همیشه باید آرزویی را در دل پروراند و برای رسیدن به آن بیشترین تلاش را به خرج داد . ضرب المثلی هست که می‌گوید آدم‌ها تا موقعی که آرزویی واقعی در دل خود دارند از دنیا نمی‌روند و زنده می‌مانند تا اجابت آن آرزو را به چشم خود ببینند . این همان چیزی است که قانون جذب به زبانی دیگر می‌گوید بنابراین برداشت اول از قانون جذب در زندگی عملی و روز مره این است که هرگز نباید به هیچ کس به خصوص هویت ذهنی و من فکری خودمان اجازه دهیم سقف و تعداد آروزهای ما را کم کند و روی آن محدودیت بگذارد یا برایش خانه‌ای بسازد . باید تا می‌توانیم آرزوهای متعالی و ارزشمند را در زندگی برای خود به وجود آوریم و دنبال کنیم می‌گویند به هنگام مرگ وقتی قدرت و عظمت و توانایی انسان بر او آشکار مي‌شود انسان حسرت زده می‌گوید ای کاش بیشتر آرزو می‌کردم و آرزوهای بزرگ‌تری در دل خود می‌چرخاندم .
قانون جذب می‌گوید قبل از فرا رسیدن روز حسرت تو فرصت داری بزرگ‌ترین آرزوهای زندگی خود را به وجود خود راه دهی . پس تا می‌توانی آرزو کن !
 

افرودیته

عضو جدید
اهان راستی می خواستم امروزم اول خودم شروع کنم و از همون دفتر چم چند تا جمله از کتاب ده راز برای موفقیت و ارامش درونی از وین دایر را بگم حالا با اجازتون چند تا از جمله های کلیدی این کتاب را براتون می نویسم:
ذهن باید این گونه باشد گشوده به همه چیز و پیوسته به هیچ چیز ذهن گشوده نسبت به همه چیز یعنی بهره مندی از صلح و ارامش ایثار و عشق بخشودن خطا های دیگران سخاوتمندی احترام به همه موجودات و مهم تر از همه تجسم خود به عنوان فردی قابل و توانادر انجام هر کاری
(اینا خیلی دوس داشتم فکر کنم به درد روزگار حالام می خوره!!!) می توانید انچه را که قصد دارید در زندگی متجلی سازید با دیدگان ذهن ببینید و در عین حال از عواقب و پیامد های ان جدا باشید و نسبت به رویداد ان بی اعتنا(اشاره به همان ذهن پیوسته به هیچ چیز)
(این یه جمله واسه کسایی که دیدم خیلی انگار نسبت به جاذبه بدبین بودن و البته خودم در چند روز پیش:D) چگونه می توان در جهانی که اگاهیمان نسبت به ان تا این اندازه نا محدود است بدبین باشیم؟!!
(اینم باز واسه خودم) صبر و شکیبایی بی کرانه نتایج فوری به بار می اورد یعنی ارزوهایتان سر انجام به طرزی کامل و دقیق در موعد مقرر به منصه ظهور می رسد و صلح و ارامش حاصل از صبر شما ثمره فوری ان است
ترس در را به صدا در اورد و عشق پاسخ داد هیچ کس در خانه نیست...
 

*MonALizA*

عضو جدید
من تاحالا خیلی تلاش کردم ولی جواب نگرفتم...اوایل واقعا به این قانون ایمان داشتم اما وقتی چندین بار دیدم جواب نداده راستش ناامید شدم دیگه:( من میدونم این قانون وجود داره و اطمینان دارم هر کس هدفی را دنبال می کنه هدف هم او را دنبال و جذب می کنه اما چرا برای من نشده؟؟؟؟؟!!!!!:(
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان عزیزم و علی الخصوص دوستان جدیدی که البته برای من جدید هستن
توی این سه روز غیبت من که خوشبختانه زیاد هم به چشم نیومده
بحثای جالبی توی تاپیک مطرح شده
جناب benefic
http://www.iran-eng.com/member.php?u=9555 که نظرات بسیار خوبی دارن و از این بابت خیلی خوشحال شدم
ولی خیلی زود قضاوت کردید در مورد قرعه و کشی و انتخاب و ....
من توی این سه روز خیلی سعی کردم برای تمام لیستی که خود بچه ها با رضایت خودشون نام نویسی کردن انرژی بفرستم و برنامه های زیادی برای پر بار کردنش توی ذهنم اومد که همه رو هم یادداشت کردم
هدف من این نبود که فقط با این کار هر بار یه نفر انتخاب شه و همه به به چه چه کنن و تبریک و بعدم تموم تا هفته بعد
مدتی بود که میدیدم تاپیک خاموش شده یه روز به ذهنم زد که باید با یه راه جذاب فعالیتو شروع کرد تا کم کم روال اصلی و مفید تاپیک به دست بیاد
به همین دلیل از این لیست برای نوعی تعهد از دوستان شروع کردم که لااقل پای ثابت تاپیک مشخص شه و با این کار کمی بیشتر به فکر راز باشیم چون من خودم از اون روز بیشتر به یاد آرزوهام میوفتم پس برای خودمم بیشتر فکر میکنم و برای ارزوهای دوستان
تازه هفته دوم رو داشتیم سپری میکردیم و من هم تازه امتحانام تموم شده بود و دیگه میخواستم کم کم رویه حقیقی رو پیش رو بگیریم
اول یه گله کنم که من از همون اولین پیشنهادم مدام از دوستان خواستم تا نظراتشونو بدن
ولی به جز یکی دوتا پیشنهاد جز موافقیم نظر دیگه ای ندیدم و واقعا فکر کردم همه موافقن و این اعلام موافقت یعنی همکاری ولی یادم نبود که توی کشور ما همه فقط مشوقن
وتازه بعدش در جای دیگه ای میگن که من این نواقصو میدیدم و....
متاسفانه هیچ وقت در جای خودش نظر نمیدیم
واقعا توقعشو نداشتم
من عمدا هر بار نظر میخواستم ولی با کمال تعجب میدیدم که همه فقط اعلام رضایت میکنن
برنامه های خیلی زیادی توی ذهنم بود ولی با دیدن این پستها احساس کردم که .......
برنامه هایی هم که شما در ذهن دارید در عالی بودنشون شکی نیست ولی من قبلا تجربه شو داشتم که در یکی از تالارهای تخصصیمون با کلاسه بندی و الگوریتمی که توسط مدیر تالار گذاشته شد نه تنها فعالیت مفید افزایش پیدا نکرد بلکه گرد بی روحی بهش پاشیده شد
البته باز هم به این بستگی داره که این الگوریتم چه جوری چیده بشه و با همکاریه همه است که میتونه پیشرفت کنه
من با بی برنامگی 100%مخالفم ولی با اینکه بخوایم یه شبه همه چیو فایل بندی کنیم با توجه به عادت و فرهنگ ذهنی که چه درست چه غلط به خاطر نحوه آموزش در ما ایرانیها وجود داره نه تنها باعث پیشرفت نمیشه بلکه به یکباره همه چیو پس میزنه
دوستان عزیزم به عنوان خواهر کوچکترتون میگم که بیایم حداقل مایی که سعی کردیم راه جدیدی توی زندگیامون پیدا کنیم یه کم با خودمون رو راست تر باشیم و اگر یه کاریو شروع میکنیم نسبت بهش تعهد داشته باشیم اگر میخوایم واقعا به جایی برسیم
البته این تجربه من تا الان در بسیاری از کارها چه در دنیای مجازی چه حقیقی بوده که ممکنه نقض هم بشه
ازهمتون معذرت میخوام که حرفام کمی تلخ بود به خاطر اینکه کمی مذاق خودم هم به خاطر کمی به نظرم بی انصافی تلخ شد
در هر حال برای همه آرزوی موفقیت میکنم ازحضورتون مرخص میشم
شاد و غنی باشید

خدانگهدار
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان عزیزم و علی الخصوص دوستان جدیدی که البته برای من جدید هستن
توی این سه روز غیبت من که خوشبختانه زیاد هم به چشم نیومده
بحثای جالبی توی تاپیک مطرح شده
جناب benefic
http://www.iran-eng.com/member.php?u=9555 که نظرات بسیار خوبی دارن و از این بابت خیلی خوشحال شدم
ولی خیلی زود قضاوت کردید در مورد قرعه و کشی و انتخاب و ....
من توی این سه روز خیلی سعی کردم برای تمام لیستی که خود بچه ها با رضایت خودشون نام نویسی کردن انرژی بفرستم و برنامه های زیادی برای پر بار کردنش توی ذهنم اومد که همه رو هم یادداشت کردم
هدف من این نبود که فقط با این کار هر بار یه نفر انتخاب شه و همه به به چه چه کنن و تبریک و بعدم تموم تا هفته بعد
مدتی بود که میدیدم تاپیک خاموش شده یه روز به ذهنم زد که باید با یه راه جذاب فعالیتو شروع کرد تا کم کم روال اصلی و مفید تاپیک به دست بیاد
به همین دلیل از این لیست برای نوعی تعهد از دوستان شروع کردم که لااقل پای ثابت تاپیک مشخص شه و با این کار کمی بیشتر به فکر راز باشیم چون من خودم از اون روز بیشتر به یاد آرزوهام میوفتم پس برای خودمم بیشتر فکر میکنم و برای ارزوهای دوستان
تازه هفته دوم رو داشتیم سپری میکردیم و من هم تازه امتحانام تموم شده بود و دیگه میخواستم کم کم رویه حقیقی رو پیش رو بگیریم
اول یه گله کنم که من از همون اولین پیشنهادم مدام از دوستان خواستم تا نظراتشونو بدن
ولی به جز یکی دوتا پیشنهاد جز موافقیم نظر دیگه ای ندیدم و واقعا فکر کردم همه موافقن و این اعلام موافقت یعنی همکاری ولی یادم نبود که توی کشور ما همه فقط مشوقن
وتازه بعدش در جای دیگه ای میگن که من این نواقصو میدیدم و....
متاسفانه هیچ وقت در جای خودش نظر نمیدیم
واقعا توقعشو نداشتم
من عمدا هر بار نظر میخواستم ولی با کمال تعجب میدیدم که همه فقط اعلام رضایت میکنن
برنامه های خیلی زیادی توی ذهنم بود ولی با دیدن این پستها احساس کردم که .......
برنامه هایی هم که شما در ذهن دارید در عالی بودنشون شکی نیست ولی من قبلا تجربه شو داشتم که در یکی از تالارهای تخصصیمون با کلاسه بندی و الگوریتمی که توسط مدیر تالار گذاشته شد نه تنها فعالیت مفید افزایش پیدا نکرد بلکه گرد بی روحی بهش پاشیده شد
البته باز هم به این بستگی داره که این الگوریتم چه جوری چیده بشه و با همکاریه همه است که میتونه پیشرفت کنه
من با بی برنامگی 100%مخالفم ولی با اینکه بخوایم یه شبه همه چیو فایل بندی کنیم با توجه به عادت و فرهنگ ذهنی که چه درست چه غلط به خاطر نحوه آموزش در ما ایرانیها وجود داره نه تنها باعث پیشرفت نمیشه بلکه به یکباره همه چیو پس میزنه
دوستان عزیزم به عنوان خواهر کوچکترتون میگم که بیایم حداقل مایی که سعی کردیم راه جدیدی توی زندگیامون پیدا کنیم یه کم با خودمون رو راست تر باشیم و اگر یه کاریو شروع میکنیم نسبت بهش تعهد داشته باشیم اگر میخوایم واقعا به جایی برسیم
البته این تجربه من تا الان در بسیاری از کارها چه در دنیای مجازی چه حقیقی بوده که ممکنه نقض هم بشه
ازهمتون معذرت میخوام که حرفام کمی تلخ بود به خاطر اینکه کمی مذاق خودم هم به خاطر کمی به نظرم بی انصافی تلخ شد
در هر حال برای همه آرزوی موفقیت میکنم ازحضورتون مرخص میشم
شاد و غنی باشید

خدانگهدار

سلام دوست عزیز

ممنونم از صحبتهاتون، ولی بر خود لازم می دونم که چند تا نکته رو اینجا بیان کنم تا سو تفاهمی پیش نیاد:

1- اولاً من متذکر شدم این روند بودنش در کنار بحث اصلی قضیه رو لوس می کنه و گرنه حرفی از نبودن این جریان نزدم.

2- نگاه کنید من دقت کردم، روز به روز بر تعداد افرادی که فقط برای شوخی و خنده میومدن بیشتر و بیشتر می شد، دمه همشون هم گرم که دل آدم ها رو شاد می کنند، مطمئن باشین آدمهایی که دیگران رو شاد می کنند از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

3- واقعیت اینه کارهای بزرگ نیاز به جدیت داره، وقتی نتونیم مدیریت کنیم کارهامون رو و یه فاکتور از تعادل خارج شه، همه چیز به هم میریزه. آدمهای موفق آدمهای خاصی نیستند، ولی آدمهایی هستند که همه چیز رو در تغادل نگه می دارند.

4-قبول کنید وقتی هدفی از مسیر اصلیش خارج بشه بر گردوندنش به مسیر اولیه مشکل هست، وقتی از زمان شروع قرعه کشی فقط بحثها همین بوده قبول کنید مدریتش کار سختی هست.

5- ما می خواهیم در کنار هم باشیم، باید سعه صدرمون رو بیشتر کنیم، من پیشنهاد های خودم رو دادم، در مقابل کسی قرار نگرفتم. شما که ایده های خلاقانه ای دارین بودنتون برای سامان گرفتن اینجا خیلی مفیده.

6- قرار نیست با اومدن کسی افراد دیگه ای برند، سیستمی که انتقاد پذیر نباشه محکوم به فنا هست.

7- من چون یک ماهو نیم وقتم رو برای خوندن کامل این تاپیک گذاشتم، خیلی دلم سوخت کسایی اینجا میان ولی مشکلی ازشون حل نمیشه.

8- خیلی از افراد فعال این بخش هم رفتند، چون احساس درجا زدن می کردند.

9- کلاسه بندی، شاید یه ذره فضایخشک ایجاد کنه، ولی راه رو برای افراد تازه وارد برای پیدا کردن مسیر درست باز میکنه، یه نگاه به این 300 صفحه بندازین، ببینید چند بار سواهای تکراری پرسیده شده، چند بار جملات تکراری نوشته شده، چند بار داستانهای تکراری گفته شده، اگه کسی بخواد بخشهای آموزشی رو پیدا کنه، چندتا صفحه رو باید زیرو رو کنه؟ . . .
همه اینها دال برنیاز به وجود کلاسه بندی هست.

10 - ....

نکات بسیار هست، ولی ما دست همه دوستان رو به گرمی می فشاریم و باز تاکید می کنم من در مقابل کسی نیاستادم، من میگم باید هر چیز در جایگاه خودش باشه، همین.

موفق و موید باشین.
 

امیر همافر

اخراجی موقت
من تاحالا خیلی تلاش کردم ولی جواب نگرفتم...اوایل واقعا به این قانون ایمان داشتم اما وقتی چندین بار دیدم جواب نداده راستش ناامید شدم دیگه:( من میدونم این قانون وجود داره و اطمینان دارم هر کس هدفی را دنبال می کنه هدف هم او را دنبال و جذب می کنه اما چرا برای من نشده؟؟؟؟؟!!!!!:(

,,,لام

اول باید دید هدف شما چی هست و ماهیت این هدف چی هست که اگر تلاش کردید و نردسیدید و به اون دست پیدا نکردید...باید ریشه یابی کنید.

بعضی وقتها اهداف در ظرف زمان فعلی که هستید نمیگنجند و باید زمان بگذره,بعضی اوقات باید بعضی مفاهیم زندگی رو فهمید که به اهداف رسید.

هدف یعنی خود را دوست داشتن و تلاش برای رسیدن به هدف یعنی اینکه تلاش برای ارتقای این حس خود دوستی(نه خود خواهی).

روش فکر کن.
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوست عزیز

ممنونم از صحبتهاتون، ولی بر خود لازم می دونم که چند تا نکته رو اینجا بیان کنم تا سو تفاهمی پیش نیاد:
.
.
.
نکات بسیار هست، ولی ما دست همه دوستان رو به گرمی می فشاریم و باز تاکید می کنم من در مقابل کسی نیاستادم، من میگم باید هر چیز در جایگاه خودش باشه، همین.

موفق و موید باشین.
دوست عزیز
اول عرائضم هم گفتم که از ایده های جدیدو مفیدتون ممنون و خوشحالم
چیزی که منو ناراحت میکنه حرفای شما در مورد قرعه کشی نیست
به خاطر اینه که دوستان کم لطفی کردن و زمانی که من با تمام وجود و عشقم حتی شبای امتحان وقت گذاشتم تا چند نفری که میدیدم تخلیه انرژی شدن بیان و انرژی بگیرن و واقعا نظر میخواستم هیچ کس نظر نمیداد
ولی الان که شما بحث تغییر رویه رو پیش آوردید کم و بیش پیشنهادات خودشونو نشون میدن
دوست عزیز من از لحظه ای که پا توی این تاپیک گذاشتم با خودم قرار گذاشتم که سهمی توی انرژی بخشی و آرامش داشته باشم و چون خودم از راز لذت بردم و به خیلی چیزهایی که دوست داشتم رسیدم برای دیگران هم کمک حالی باشم
جسته گریخته به تاپیک میومدم و مباحثو دنبال میکردم و گه گداری در بحثها شرکت میکردم
ولی هر بار که بعد مدتی میومدم میدیدم که باز هم تکرار و خونه اول
تا اینکه اون تصمیمو گرفتم
توقعی که داشتم زیاد بود قبول دارم
ولی از این مطمئن بودم که برای جابجا کردن کوه باید از سنگریزه ها شروع کرد برای رسیدن به هدف باید دوستان فعال به جمع میپیوستن و به نظر من چی بهتر از یک شبه قرعه کشی برای دستیابی به آرزوها
با اینکار دعا کردن برای همدیگه و آرزوی نیکو داشتن برای هم که هم باعث آرامش روحی خود فرد و هم استجابت سریعتر دعا ها میشد میتونستیم راه رو برای بقیه مسیر هموار کنیم
با خوندن تصمیمات شما ابتدا به ذوق اومدم ولی با روند پیش اومده دور از ذهن دیدم ما
که در کوچکترین تعهداتمون کوتاهی میکنیم برای رسیدن به مقاصد بزرگ راهی مناسب و آسان پیش رو بگیریم
من حتی زمانی که دلم میگرفت نه اینکه نخوام بیام نمیتونستم بیام و انرژی دوستانمو مختل کنم و حتی الان نمیدونم کارم درست بوده یا نه ولی از این میترسیدم که شاید حتی یک نفر با خوندن پست ناراحت کننده من انرژی خوبی دریافت نکنه
خلاصه مطلب اینکه نمیتونم الان خودمو گول بزنم
برای اولین بار اینجا میگم که یه کمکی دلم از این تاپیک گرفت
برای همه 32 نفر لیستمون توی اعتکاف دعا کردم و برای هر کدوم نفری دو رکعت نماز حاجت خوندم به امید اینکه به اراده الهی به آرزوهای قشنگتون برسید
دوست نداشتم که بعد از سه روز با دوستانم اینجوری صحبت کنم
منو عفو کنید
فردا حالم خوب میشه
عمری بود در خدمت هستم
شاد و ثروتمند باشید
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز
اول عرائضم هم گفتم که از ایده های جدیدو مفیدتون ممنون و خوشحالم
چیزی که منو ناراحت میکنه حرفای شما در مورد قرعه کشی نیست
به خاطر اینه که دوستان کم لطفی کردن و زمانی که من با تمام وجود و عشقم حتی شبای امتحان وقت گذاشتم تا چند نفری که میدیدم تخلیه انرژی شدن بیان و انرژی بگیرن و واقعا نظر میخواستم هیچ کس نظر نمیداد
ولی الان که شما بحث تغییر رویه رو پیش آوردید کم و بیش پیشنهادات خودشونو نشون میدن
دوست عزیز من از لحظه ای که پا توی این تاپیک گذاشتم با خودم قرار گذاشتم که سهمی توی انرژی بخشی و آرامش داشته باشم و چون خودم از راز لذت بردم و به خیلی چیزهایی که دوست داشتم رسیدم برای دیگران هم کمک حالی باشم
جسته گریخته به تاپیک میومدم و مباحثو دنبال میکردم و گه گداری در بحثها شرکت میکردم
ولی هر بار که بعد مدتی میومدم میدیدم که باز هم تکرار و خونه اول
تا اینکه اون تصمیمو گرفتم
توقعی که داشتم زیاد بود قبول دارم
ولی از این مطمئن بودم که برای جابجا کردن کوه باید از سنگریزه ها شروع کرد برای رسیدن به هدف باید دوستان فعال به جمع میپیوستن و به نظر من چی بهتر از یک شبه قرعه کشی برای دستیابی به آرزوها
با اینکار دعا کردن برای همدیگه و آرزوی نیکو داشتن برای هم که هم باعث آرامش روحی خود فرد و هم استجابت سریعتر دعا ها میشد میتونستیم راه رو برای بقیه مسیر هموار کنیم
با خوندن تصمیمات شما ابتدا به ذوق اومدم ولی با روند پیش اومده دور از ذهن دیدم ما
که در کوچکترین تعهداتمون کوتاهی میکنیم برای رسیدن به مقاصد بزرگ راهی مناسب و آسان پیش رو بگیریم
من حتی زمانی که دلم میگرفت نه اینکه نخوام بیام نمیتونستم بیام و انرژی دوستانمو مختل کنم و حتی الان نمیدونم کارم درست بوده یا نه ولی از این میترسیدم که شاید حتی یک نفر با خوندن پست ناراحت کننده من انرژی خوبی دریافت نکنه
خلاصه مطلب اینکه نمیتونم الان خودمو گول بزنم
برای اولین بار اینجا میگم که یه کمکی دلم از این تاپیک گرفت
برای همه 32 نفر لیستمون توی اعتکاف دعا کردم و برای هر کدوم نفری دو رکعت نماز حاجت خوندم به امید اینکه به اراده الهی به آرزوهای قشنگتون برسید
دوست نداشتم که بعد از سه روز با دوستانم اینجوری صحبت کنم
منو عفو کنید
فردا حالم خوب میشه
عمری بود در خدمت هستم
شاد و ثروتمند باشید


دوست عزیز، کار شما کاملاً قابل ستایش هست و این جریانات هیچ چیزی از ارش کار شما کم نمی کنه. دلخوری نداره آخه. شما حسن نیت و لطفتون رو به همه نشون دادین و حضور شما دلگرمی واسه همه ما هست. فقط یادتون باشه زدن یک سری حرفها ارزش کارهای خوب ما رو از بین می بره، مطمئن باشین همه چه های اینجا قدرشناس هستند، ما همه دور هم جمع شدیم که مسیر درست حرکت رو پیدا کنیم و تو این راه اگه با دو تا صحبتی که بر خلاف فکر ما باشند بخواهعیم دلسر بشیم اونوقت چطوری می خوایم جلوی مشکلات بسیار بزرگ تر ایستادگی کنیم.

من برادرانه از شما یه خواهشی دارم. شما لطفاً یک مقدار صبر داشته باشین اولاً، ثانیاً این هفته هم برنامتون رو مثل قبل اجزا کنید بدون کوچکترین ناراحتی و دلخوری، تا جواب ادمین بیاد اگه با ایجاد بخش مجزا موافقت کرد، این بخش رو به جای درست خودش هدایت می کنیم. من باز هم می گم من با کار شما مشکلی ندارم اصلاً. اینکه با آموزش این قانون تداخل پیدا کرده بود یک مقدار بحث بر انیگز بود و گرنه اگه در جای خودش باشه بسیار هم عالی هست.
 

maral22

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز


اول عرائضم هم گفتم که از ایده های جدیدو مفیدتون ممنون و خوشحالم
چیزی که منو ناراحت میکنه حرفای شما در مورد قرعه کشی نیست
به خاطر اینه که دوستان کم لطفی کردن و زمانی که من با تمام وجود و عشقم حتی شبای امتحان وقت گذاشتم تا چند نفری که میدیدم تخلیه انرژی شدن بیان و انرژی بگیرن و واقعا نظر میخواستم هیچ کس نظر نمیداد
ولی الان که شما بحث تغییر رویه رو پیش آوردید کم و بیش پیشنهادات خودشونو نشون میدن
دوست عزیز من از لحظه ای که پا توی این تاپیک گذاشتم با خودم قرار گذاشتم که سهمی توی انرژی بخشی و آرامش داشته باشم و چون خودم از راز لذت بردم و به خیلی چیزهایی که دوست داشتم رسیدم برای دیگران هم کمک حالی باشم
جسته گریخته به تاپیک میومدم و مباحثو دنبال میکردم و گه گداری در بحثها شرکت میکردم
ولی هر بار که بعد مدتی میومدم میدیدم که باز هم تکرار و خونه اول
تا اینکه اون تصمیمو گرفتم
توقعی که داشتم زیاد بود قبول دارم
ولی از این مطمئن بودم که برای جابجا کردن کوه باید از سنگریزه ها شروع کرد برای رسیدن به هدف باید دوستان فعال به جمع میپیوستن و به نظر من چی بهتر از یک شبه قرعه کشی برای دستیابی به آرزوها
با اینکار دعا کردن برای همدیگه و آرزوی نیکو داشتن برای هم که هم باعث آرامش روحی خود فرد و هم استجابت سریعتر دعا ها میشد میتونستیم راه رو برای بقیه مسیر هموار کنیم
با خوندن تصمیمات شما ابتدا به ذوق اومدم ولی با روند پیش اومده دور از ذهن دیدم ما که در کوچکترین تعهداتمون کوتاهی میکنیم برای رسیدن به مقاصد بزرگ راهی مناسب و آسان پیش رو بگیریم
من حتی زمانی که دلم میگرفت نه اینکه نخوام بیام نمیتونستم بیام و انرژی دوستانمو مختل کنم و حتی الان نمیدونم کارم درست بوده یا نه ولی از این میترسیدم که شاید حتی یک نفر با خوندن پست ناراحت کننده من انرژی خوبی دریافت نکنه
خلاصه مطلب اینکه نمیتونم الان خودمو گول بزنم
برای اولین بار اینجا میگم که یه کمکی دلم از این تاپیک گرفت
برای همه 32 نفر لیستمون توی اعتکاف دعا کردم و برای هر کدوم نفری دو رکعت نماز حاجت خوندم به امید اینکه به اراده الهی به آرزوهای قشنگتون برسید
دوست نداشتم که بعد از سه روز با دوستانم اینجوری صحبت کنم
منو عفو کنید
فردا حالم خوب میشه
عمری بود در خدمت هستم
شاد و ثروتمند باشید
ممنون گلم:gol:به خاطر همه چیز:gol:;):gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز، کار شما کاملاً قابل ستایش هست و این جریانات هیچ چیزی از ارش کار شما کم نمی کنه. دلخوری نداره آخه. شما حسن نیت و لطفتون رو به همه نشون دادین و حضور شما دلگرمی واسه همه ما هست. فقط یادتون باشه زدن یک سری حرفها ارزش کارهای خوب ما رو از بین می بره، مطمئن باشین همه چه های اینجا قدرشناس هستند، ما همه دور هم جمع شدیم که مسیر درست حرکت رو پیدا کنیم و تو این راه اگه با دو تا صحبتی که بر خلاف فکر ما باشند بخواهعیم دلسر بشیم اونوقت چطوری می خوایم جلوی مشکلات بسیار بزرگ تر ایستادگی کنیم.

من برادرانه از شما یه خواهشی دارم. شما لطفاً یک مقدار صبر داشته باشین اولاً، ثانیاً این هفته هم برنامتون رو مثل قبل اجزا کنید بدون کوچکترین ناراحتی و دلخوری، تا جواب ادمین بیاد اگه با ایجاد بخش مجزا موافقت کرد، این بخش رو به جای درست خودش هدایت می کنیم. من باز هم می گم من با کار شما مشکلی ندارم اصلاً. اینکه با آموزش این قانون تداخل پیدا کرده بود یک مقدار بحث بر انیگز بود و گرنه اگه در جای خودش باشه بسیار هم عالی هست.
بازم سلام
صبح عالی بخیر
نه دیگه صبح که بیدار شدم حالم بهتر شد
اشتباه کارمو فهمیدم اینه که توقعم بالاست
پس اگر بیارمش پایین مشکلاتم حله:cap:
خب ایشاالله همه موفق باشن
من اصلا قصدم این نبود که بخوام مقابل کسی قرار بگیرم یا کسیو مقابل خودم ببینم
از نظرات مفیدتون استقبال هم کردم و نه تنها خودمو مقابلشون ندیدم بلکه در درکنارش قرار میگیرم و کنار هر نظر خوبی که باعث غنی تر شدن این تاپیک باشه خواهم بود و برای کمک به شما هم هیچ دریغی ندارم
و از الان میگم روی کمک من میتونید بسیار حساب کنید
بحث سر انتقاد ناپذیری نیست بلکه حرفم این بود که چرا زمانی که نظر میخوای همه فقط" عالیه خوبه منم میخوام" میگن بعد یه جای دیگه میشنوی که "نه هچینم راضی نبودیمو ...."
من میگم عزیزان من با آغوش باز نظرات حتی نظرات مخالفتونو میپذیرم ولی انگار واهمه ای وجود داره
این به حق نیست که به جاش نظراتمونو دریغ کنیم
ولی دیگه من دلمو صاف کردم
دلخوری هم از هیچ کس ندارم
باید با خودم کنار میومدم که اومدم و تکلیفمو با خودم روشن کردم
برنامه رو این هفته انجام میدیدم به احترام دوستانی که حداقل نمیدونم واقعا موافقن یا مخالف و نام نویسی کردن
ایشاالله برای هفته بعد منتظر برنامه های محکم شما هستیم :gol:;)
همه ما برای طی راه زیبای راز و عبور از گردنه های زیبای زندگی از طرحهای شما استقبال میکنیم و من به شخصه هر کاری ازم بر بیاد در خدمتم
روز به روز موفق تر و شاد تر باشید
:w11:
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم سلام
صبح عالی بخیر
نه دیگه صبح که بیدار شدم حالم بهتر شد
اشتباه کارمو فهمیدم اینه که توقعم بالاست
پس اگر بیارمش پایین مشکلاتم حله:cap:
خب ایشاالله همه موفق باشن
من اصلا قصدم این نبود که بخوام مقابل کسی قرار بگیرم یا کسیو مقابل خودم ببینم
از نظرات مفیدتون استقبال هم کردم و نه تنها خودمو مقابلشون ندیدم بلکه در درکنارش قرار میگیرم و کنار هر نظر خوبی که باعث غنی تر شدن این تاپیک باشه خواهم بود و برای کمک به شما هم هیچ دریغی ندارم
و از الان میگم روی کمک من میتونید بسیار حساب کنید
بحث سر انتقاد ناپذیری نیست بلکه حرفم این بود که چرا زمانی که نظر میخوای همه فقط" عالیه خوبه منم میخوام" میگن بعد یه جای دیگه میشنوی که "نه هچینم راضی نبودیمو ...."
من میگم عزیزان من با آغوش باز نظرات حتی نظرات مخالفتونو میپذیرم ولی انگار واهمه ای وجود داره
این به حق نیست که به جاش نظراتمونو دریغ کنیم
ولی دیگه من دلمو صاف کردم
دلخوری هم از هیچ کس ندارم
باید با خودم کنار میومدم که اومدم و تکلیفمو با خودم روشن کردم
برنامه رو این هفته انجام میدیدم به احترام دوستانی که حداقل نمیدونم واقعا موافقن یا مخالف و نام نویسی کردن
ایشاالله برای هفته بعد منتظر برنامه های محکم شما هستیم :gol:;)
همه ما برای طی راه زیبای راز و عبور از گردنه های زیبای زندگی از طرحهای شما استقبال میکنیم و من به شخصه هر کاری ازم بر بیاد در خدمتم
روز به روز موفق تر و شاد تر باشید
:w11:

ممنون از دل پاکتون. موفق باشین
 

*anis*

عضو جدید
بازم سلام
صبح عالی بخیر
نه دیگه صبح که بیدار شدم حالم بهتر شد

بحث سر انتقاد ناپذیری نیست بلکه حرفم این بود که چرا زمانی که نظر میخوای همه فقط" عالیه خوبه منم میخوام" میگن بعد یه جای دیگه میشنوی که "نه هچینم راضی نبودیمو ...."

باید با خودم کنار میومدم که اومدم و تکلیفمو با خودم روشن کردم
برنامه رو این هفته انجام میدیدم به احترام دوستانی که حداقل نمیدونم واقعا موافقن یا مخالف و نام نویسی کردن
ایشاالله برای هفته بعد منتظر برنامه های محکم شما هستیم :gol:;)
همه ما برای طی راه زیبای راز و عبور از گردنه های زیبای زندگی از طرحهای شما استقبال میکنیم و من به شخصه هر کاری ازم بر بیاد در خدمتم
روز به روز موفق تر و شاد تر باشید:w11:
اینجا چه خبره؟ من وقت نکردم این چن روزه همه پستا رو بخونم ولی حس کردم میخواد برنامه دعا کردنمون لغو شه . به نظر من، هم میشه برنامه های جدیدو اجرا کرد هم میشه هر هفته کنار برنامه ها و دعاهامون یکی از بچه ها رو که اسمش تو قرعه کشی درمیاد رو دعا کرد . این دو که با هم مغایرتی ندارن
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز من امشب نمیتونم خدمتتون باشم جایی دعوت شدم
از فشفشه عزیز اگر تشریف اوردن خواهش میکنم قرعه کشی این هفته رو انجام بدن اینم از لیست جدید


1alisharapova
2aminbeiranvand.
3anis.
4end_of_extreme.
5f11691gh.
6feshfeshe.
7m2002k.
8maral22.
9ne_sh67.
10rabin_huood.
11sara23
12sajad_had.
13sadafff.
14sayah archi.
15sheyda_star.
16sima_eng.
17saraaa
18afsane
19farzane_f
20a_m68
21lili 68
22roza_kind
23afsaneh_k
24geraee
غضنفر خان
25
26hammerzan
27AmirRezaRazavi
28mohandes siavash
29yummy426
افرودیته
30
31kurosh parsa
32 zh ameli
شاد و غنی باشید
 

maral22

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم سلام
صبح عالی بخیر
نه دیگه صبح که بیدار شدم حالم بهتر شد
اشتباه کارمو فهمیدم اینه که توقعم بالاست
پس اگر بیارمش پایین مشکلاتم حله:cap:
خب ایشاالله همه موفق باشن
من اصلا قصدم این نبود که بخوام مقابل کسی قرار بگیرم یا کسیو مقابل خودم ببینم
از نظرات مفیدتون استقبال هم کردم و نه تنها خودمو مقابلشون ندیدم بلکه در درکنارش قرار میگیرم و کنار هر نظر خوبی که باعث غنی تر شدن این تاپیک باشه خواهم بود و برای کمک به شما هم هیچ دریغی ندارم
و از الان میگم روی کمک من میتونید بسیار حساب کنید
بحث سر انتقاد ناپذیری نیست بلکه حرفم این بود که چرا زمانی که نظر میخوای همه فقط" عالیه خوبه منم میخوام" میگن بعد یه جای دیگه میشنوی که "نه هچینم راضی نبودیمو ...."
من میگم عزیزان من با آغوش باز نظرات حتی نظرات مخالفتونو میپذیرم ولی انگار واهمه ای وجود داره
این به حق نیست که به جاش نظراتمونو دریغ کنیم
ولی دیگه من دلمو صاف کردم
دلخوری هم از هیچ کس ندارم
باید با خودم کنار میومدم که اومدم و تکلیفمو با خودم روشن کردم
برنامه رو این هفته انجام میدیدم به احترام دوستانی که حداقل نمیدونم واقعا موافقن یا مخالف و نام نویسی کردن
ایشاالله برای هفته بعد منتظر برنامه های محکم شما هستیم :gol:;)
همه ما برای طی راه زیبای راز و عبور از گردنه های زیبای زندگی از طرحهای شما استقبال میکنیم و من به شخصه هر کاری ازم بر بیاد در خدمتم
روز به روز موفق تر و شاد تر باشید:w11:
منم دوست دارم برنامه ی قرعه کشی هر هفته انجام بشه!!!:gol::redface:
 

Anooshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز من امشب نمیتونم خدمتتون باشم جایی دعوت شدم
از فشفشه عزیز اگر تشریف اوردن خواهش میکنم قرعه کشی این هفته رو انجام بدن اینم از لیست جدید


1alisharapova
2aminbeiranvand.
3anis.
4end_of_extreme.
5f11691gh.
6feshfeshe.
7m2002k.
8maral22.
9ne_sh67.
10rabin_huood.
11sara23
12sajad_had.
13sadafff.
14sayah archi.
15sheyda_star.
16sima_eng.
17saraaa
18afsane
19farzane_f
20a_m68
21lili 68
22roza_kind
23afsaneh_k
24geraee
غضنفر خان


25


26hammerzan
27AmirRezaRazavi
28mohandes siavash
29yummy426
افرودیته30
31kurosh parsa
32 zh ameli

شاد و غنی باشید



:gol:اول سلام به همه دوستای گل:gol:
دوم اینکه مثل لینکه ما قابل نبودیم که تو قرعه کشی شرکت داده بشیم

در هر صورت دعا و آرزوی موفقیت که میتونم واسه دوستای گلم بکنم
:gol:شاد و موفق باشید باشید:gol:
 

Anooshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز من امشب نمیتونم خدمتتون باشم جایی دعوت شدم
از فشفشه عزیز اگر تشریف اوردن خواهش میکنم قرعه کشی این هفته رو انجام بدن اینم از لیست جدید


1alisharapova
2aminbeiranvand.
3anis.
4end_of_extreme.
5f11691gh.
6feshfeshe.
7m2002k.
8maral22.
9ne_sh67.
10rabin_huood.
11sara23
12sajad_had.
13sadafff.
14sayah archi.
15sheyda_star.
16sima_eng.
17saraaa
18afsane
19farzane_f
20a_m68
21lili 68
22roza_kind
23afsaneh_k
24geraee
غضنفر خان


25


26hammerzan
27AmirRezaRazavi
28mohandes siavash
29yummy426
افرودیته30
31kurosh parsa
32 zh ameli

شاد و غنی باشید




:gol:اول سلام به همه دوستای گل:gol:
دوم اینکه مثل اینکه ما قابل نبودیم که تو قرعه کشی شرکت داده بشیم

در هر صورت دعا و آرزوی موفقیت که میتونم واسه دوستای گلم بکنم
:gol:شاد و موفق باشید:gol:
 

hammerzan

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم سلام
.
.
.
بحث سر انتقاد ناپذیری نیست بلکه حرفم این بود که چرا زمانی که نظر میخوای همه فقط" عالیه خوبه منم میخوام" میگن بعد یه جای دیگه میشنوی که "نه هچینم راضی نبودیمو ...."
من میگم عزیزان من با آغوش باز نظرات حتی نظرات مخالفتونو میپذیرم ولی انگار واهمه ای وجود داره
این به حق نیست که به جاش نظراتمونو دریغ کنیم
ولی دیگه من دلمو صاف کردم
...
ایشاالله برای هفته بعد منتظر برنامه های محکم شما هستیم :gol:;)
همه ما برای طی راه زیبای راز و عبور از گردنه های زیبای زندگی از طرحهای شما استقبال میکنیم و من به شخصه هر کاری ازم بر بیاد در خدمتم
روز به روز موفق تر و شاد تر باشید
:w11:

سلام من بعضی وقتها به این تاپیک سر میزدم و نظرات رو میخوندم! و به این خاطر نظر نمیدادم چون فکر نمیکردم اطلاعاتم در حدی باشه که مثل فاطمه جان اینقدر پر انرژی و غنی صحبت کنم!!!:crying:این اشک شوقه نه چیزه دیگه(حتی نمیخام اسمه ناراحتی رو به زبون بیارم) اینو فاطمه جان از شما و سارا و مهسا و ... یاد گرفتم! :w16::w40:
:heart:تو دیگه توو دل ما جا باز کردی!!!:heart: همین مهمه!!! نباد خسته بشی،



اینی که میگی
همه میگن فقط" عالیه خوبه منم میخوام" خیلی خوبه که!!! این یعنی شروع !!!:w23:
من واقعا ازتو و بچه ها واسه دادن اینقدر انرژی تشکر میکنم!!!:w27::w36:
راستی ، من یه چیزی راجع به قانون بقای انرژی شنیدم، درسته؟:

خلاصه میگم: انرژی در جهان نامحدوده و از شکلی به شکل دیگه تبدیل میشه! پس وقتی ما به کسی انرژی میدیم(دعا کردن انرژی میده؟) پس درهای انرژی رو بطرف خودمون باز میکنیم! و خودمون بیشتر انرژی میگیریم، البته اگه خلوص نیت در کار باشه!

خدایا کمکمون کن تا مثل کوه محکم واستوار باشیم و مثل دریا پرظرفیت!


 
آخرین ویرایش:

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزیز

از شانس ما ادمین سایت 2 روز هست که آنلاین نشده که به درخواست ما رسیدگی کنه، هر زمان جواب من رو بدن اینجا اطلاع رسانی می کنم.
 

متافیزیک

عضو جدید
سلام دوستان عزیز

از شانس ما ادمین سایت 2 روز هست که آنلاین نشده که به درخواست ما رسیدگی کنه، هر زمان جواب من رو بدن اینجا اطلاع رسانی می کنم.

از شما بعید هست این گونه جملات !!!

موفق باشید در کاری که می خواهید برای کمک به دوستان انجام بدید ، کار جالبیست.
 

Sogol1681

مدیر تالار روانشناسی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد _ ژوزف مورفی

افراد موفق هیچ وقت اجازه نمیدهند که شرایط آزارشان دهد _ مارک فیشر

افرادی که زمان را در انتظار شرایط عالی از دست میدهند هرگز موفق نمیشوند _ مارک

فیشر


اعمال ثابت ما سرنوشت ما را تعیین میکند. _ انتونی رابیتز



هنگامی که تخیلات و منطق در ضدیت با هم قرار بگیرند تخیلات پیروز میشوند. _ مارک


فیشر

وقتی که هدف روشنی داشته باشیم احساس روشنی به ما دست میدهد. _ انتونی



رابینز

ترس را از خود بران و با خود بگو من با نیروی شعور خود قدرت انجام هر کاری را دارم. _



ژوزف مورفی

هر کس از قدرت انتخاب برخوردار است پس سلامتی و شادی را انتخاب کند. _ ژوزف



مورفی

 

Sogol1681

مدیر تالار روانشناسی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
هیچ كس مثل من نیست...

هیچ كس مثل من نیست...

من, من هستم. در دنیا هیچ کسی مثل من

نیست . خیلی ها هستند که وجوه مشترکی با من دارند,

ولی هیچ کس دقیقا مثل من نیست.

بنابراین من مسوول هر حرفی هستم که می زنم.

هر کاری که انجام میدهم و هر اندیشه ای که در ذهن دارم.

این منم که مالک پیروزی ها ,موفقیت ها, شکست ها واشتباهاتم هستم.

این ها همه به من تعلق دارند, زیرا این منم که شخصا آن ها را انتخاب کرده ام

 

sheyda_star

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی تا دو نفر از اعضای اصلی تاپیک نباشن،هیچ کاری انجام نمی شه؟؟:w20::w20:
الآنه که متوجه میشم که اینجا واقعا نیاز به دسته بندی شدن و سرو سامون گرفتن داره...:w05::w06::w06::w06:


اره منم موافقم...تا اينجا سر وسامون پيدا نكنه هيچ كاري نميشه كرد...:(
 

sheyda_star

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزیز

از شانس ما ادمین سایت 2 روز هست که آنلاین نشده که به درخواست ما رسیدگی کنه، هر زمان جواب من رو بدن اینجا اطلاع رسانی می کنم.


واقعا؟؟؟نميشه يه جايي ديگه ادمينو پيدا كرد...اگه حالا حالا ها نيان تكليف چيه؟؟بايد همينطور اينجا باقي بمونه؟؟؟
 

Similar threads

بالا