من يك پسر زشتم.روم نمي شه برم خواستگاري.!؟(چرا بچه هاي قديمي تازه واردها را تحويل نمي گيرند؟)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

آوای علم

مدیر تالار مشاوره
مدیر تالار
سلام به همه دوستان چه خو بود این تاپیک در تالار مشاوره زده می شد

ولی در هر صورت

اعتماد به نفس یکی از اصول شخصیتی است که اگر هر انسانی نداشته باشد خود اولین کسی است که زندگیش را خراب میکند
اگر ما همیشه در ذهن داشته باشیم که همه افریده ها زیبا هستند واین ما انسان ها هسیتم که تفاوت قائل می شویم مشکل حل بود در هر حال مطمئن باشیم فقط ما نیستیم که این شرایط داریم وتمام بدی ها برای ماهست بلکه ما بدی نداریم در این مواقع اعتماد به نفس نداریم وچون برای خود مان معیار میگذاریم ومی سنجیم شکست خورده خود را میبینیم در صورتی که اگر به جمعی بریم که بدتر از این ببینیم به خودمان امیدوار می شویم مثلا بیماران دارای معلولیت ذهنی مگر انها انسان نیستند مگر انها احساس ندارند پس انها چی
 

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز
استارتر محترم حدس میزنم مشکل شما عدم اعتماد بنفس هست و هیچ ربطی به ظاهر شما نداره . هستند ادمایی که بسیار صورت و ظاهر زشتی دارن ولی خیلی هم اعتماد بنفس کاذب دارن.

زشنی و زیبایی یک امر نسبیه . از نظر من خدا به همه بنده هاش بهر ه ای از زیبایی داده و هیچ بنده ای رو بی نصیب نذاشته .

اقای محترم حتی اونا هم که ظاهر زیبایی دارن بخاطر این زیبایی دچار مشکل و درد سر میشن. و به سن بلوغ و پختگی فکری که میرسن ترجیح میدن در کنار ادمی با ظاهری عادی زندگی کنن تا به ارامش برسن .

شما باید به ذات و خصوصیات خوب درونی تون اعتماد کنید . یک زن احتیاج به یک تکیه گاه مطمئن و صبور و منطقی داره . وقتی اونو پیدا کرد دیگه نگاه نمیکنه قدش چقدره و چشاش چه رنگیه و .............
 

j0o0o0o0o0di

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقدر سخت می گیری.....
مگه فقط تو هستی؟
با این تعریفایی که از خودت کردی اونقدا هم بد به نظر نمیرسی....
بخدا الان تو این دوره زمونه آدم یه کسایی رو میبینه که........ولی با کلی اعتماد به نفس هزارتا دختر دوره خودشون جمع کردن...
البته حامد درست گفت نباید ازدواجو با دوستی اشتباه بگیریم...
تو هم نگران نباش ایشالا یه دختر خوب پیدا می کنی سالهای سال هم باخوبی و خوشی باهم زندگی می کنین...
موفق باشی...
 

sanam_el

عضو جدید
من میگم شما مورد مناسب رو پیدا کن.اول ی خودی بش نشون بده اساسی.بدون چه جور آدمیه.اول خودت بشناسش بعد با واقعیتی ک داری برو جلو اگ واقعا چیزی ک برا زندگی مشترک لازمه داشته باشی حالا ب جز ظاهر مطمئن باش موفق میشی.
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
فقط اینو میتونم بگم
همه چیز برای پرش ساخته شدن و هیچ چیز برای سقوط ساخته نشده
واگر غیر این فکر میکنی مشکل از خودت هست نه از چیزهایی که بهت دادن

باور کن آن زمان که زیبایی رو تقسیم میکردن تو یه چیز بهتر دیدی که سراغ آن رفتی
پس بگرد آن چیز گران بها رو پیدا کن

 

mahshid m

عضو جدید
کاربر ممتاز
جناب استارتر ؟

اصلا نگفتی چن سالته !
تحصیلاتت چقدره؟
وضعیت جیبت در چه حدیه !
خانواده
اخلاق
.
.
.
اینا رو هم لااقل میگفتی

منم با سوالایی که ایشون پرسیدم موافقم
چون این جوری هیچ نتیجه ای نمیگیرید
 

ssara2025

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقدر سخت می گیری.....
مگه فقط تو هستی؟
با این تعریفایی که از خودت کردی اونقدا هم بد به نظر نمیرسی....
بخدا الان تو این دوره زمونه آدم یه کسایی رو میبینه که........ولی با کلی اعتماد به نفس هزارتا دختر دوره خودشون جمع کردن...

دقیقاً :gol::gol:
کسی که در زمان نوزادی ، آب جوش ریخته روش و کلاً سوخته !!!!!!
تازه با کلی عمل زیبایی و پوسژ و .....یه قیافه کاملاً مصنوعی پیدا کرده ولی به قول این دوستمون DZZ-13 گشته و اون مورد گرانبها رو تو خودش پیدا کرده . طوری که صدتا پسر و خوشتیپ و زیبا هم به گرد پاش نمیرسن .:smile:
 

behnam_nurse86

عضو جدید
دقیقاً :gol::gol:
کسی که در زمان نوزادی ، آب جوش ریخته روش و کلاً سوخته !!!!!!
تازه با کلی عمل زیبایی و پوسژ و .....یه قیافه کاملاً مصنوعی پیدا کرده ولی به قول این دوستمون DZZ-13 گشته و اون مورد گرانبها رو تو خودش پیدا کرده . طوری که صدتا پسر و خوشتیپ و زیبا هم به گرد پاش نمیرسن .:smile:

:cry::cry::cry::cry:
 

vleila

عضو جدید
دوست عزیز ظاهر اونقدرا هم که فک میکنی مهم نیست.
اقلا" در مورد خانمها میدونم چیزی که بیشتر جذبشون میکنه اعتماد بنفس شعور و استقلال طرفه
مطمئن باش جذاب ترین پسر دنیا هم اگه خود کم بین و بی اعتماد بنفس باشه بعد یه مدت دیگه برای طرفش جذابیت نداره
در ضمن سلیقهء آدما متفاوته.تو نمی تونی حکم کلی بدی که "هیچ کس از ظاهر من خوشش نمیاد "
 

accounting

عضو جدید
سلام
باورتون نمیشه وقتی عاشق کسی باشی زشت زشت هم که باشه واست زیباترینه انگار خدا فقط اون خلق کرده شاید تجربه نکردی اما مطمئن باش همین هست
به نظرم ازدواج سنتی انجام ندید چون در وحله اولین این ازدواج ها اصولا ظاهر است بنابراین بزار ببینه که چقدر باطن زیبایی داری مثلا همکار همکلاسی ازشون خواستگاری کن و بهشون ثابت کن باورت نمیشه خودم به شخصه موردهایی دیدم که زیبا نبوده مرده اما انچنان به دل خانم نشسته که انگار زیباتر از اون خدا نیافریده
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
با توجه به اينكه اين سايت بازديد كنندگان زيادي دارد ابتدا از همه (مخصوصا خانم ها) مي خواهم كه نظر خودشان را بيان نمايند.
من پسري هستم که از نظر ظاهري بسيار بي ريخت مي باشم. مي دونم كه باید از خودمان و ظاهرمان راضی باشیم تا اعتماد و حرمت نفس خود را حفظ کنیم اما وقتي هم قدم كوتاهه ، هم دارم كچل مي شم هم عينكي هستم و هم چهره ام زشت است و كلا داراي ظاهري بي ريختي هستم و ظاهرم اسباب خجالت است چگونه اعتماد به نفس داشته باشم؟ آخه انتخاب ظاهرم كه دست خودم نبوده است.پس چرا بايد به خاطر اون تنبيه بشم؟؟؟
با توجه به اينكه در ازدواج قشنگی ملاک است و باید هم باشد و از لحاظ زیبایی هم باید بین دختر و پسر تناسب باشد . یعنی اگر زوجين براي هم دلنشين نباشند بعدا در زندگی دچار مشکل میشوند .زیرا ظاهر واقعیت و حقيقت است. خب خانم هم دوست دارد شوهرش خوش تیپ و قیافه باشد. مي دونم كه در خانم ها توجه به ظاهر در حد توجهي كه آقايان به ظاهر دارند نيست. اما آنها حداقل کسي را مي خواهند که رويشان بشود با او در اماکن عمومي حاضر بشوند به هر حال ظاهر مرد هم بايد در حدي باشد كه براي طرف مقابل قابل قبول باشد.در صورتي كه شخص حداقل ظاهرش براي طرف مقابل دلنشين باشد بعد از يك سال ظاهرش عادي مي شود اما اگر از اول ظاهرش براي طرف مقابل دلنشين نباشد هيچوقت ظاهرش عادي نمي شود. اگر هم كسي قبول به ازدواج با من شود ممكن است بعداً در زندگی دچار مشکل شويم . چون وقتي وارد زندگي مشترك مي شويم مرا با همسر دوستانش مقایسه می کند. و باعث میشود که احساس خسران و زیان يا احساس عقده کند و احساس کند كه سرش کلاه رفته است و ناخودآگاه بهانه جویی و بهانه گیری كرده و يا سر و گوشش بجنبد و بد اخلاقي كرده و اين بهانه جویی ها و بهانی گیری ها باعث از بین رفتن عشق و صفا و صمیمیت مي شود.

دوست عزیز کجای کاری ؟!!!

مگه وضعیت فعلی جامعه و عوض شدن معیارها و ارزشها رو ملاحظه نمیکنید ؟؟

زشتم کدومه ؟؟ دارم کچل میشم و عینکی هستم دیگه چیه ؟؟ اینا رو ول کن .

بگو ببینم وضعیت حساب بانکیت چطوره ؟!!!! موجودی جیبت پر و پیمونه هست ؟؟!!! :surprised: اگه اینها رو داشته باشی در هر محفل و مجلسی معادل الویس پریستلی به حساب میای :eek: :confused:
 

آوای علم

مدیر تالار مشاوره
مدیر تالار
سلام دوست گرامی این تاپیک مخصوص شما دوستان لطف کردن در تالار مشاوره گذاشتند مراجعه کنید ممنون


تاپیک
 

paeeizan

اخراجی موقت
میگن با مردم همونطور رفتار کن که میخوای با تو رفتار کنن... خود استاتر اگه یه دخترو ببینه به نظرش زشت باشه چطور رفتار میکنه؟!
هرطور باشه مردم هم همونطور با خودش رفتار میکنن..
.
.

به نظرم راست میگه
.
.
چون از لحاظ قیافه مالی نی ...
بهتره درس بخونه و یه مال و مقامی بدست بیاره ..اینجوری شاید اعتماد به نفس بگیره...
.
.
.
البته منتظر یک عشق غیر منتظره باش ....
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر می رسه یک مقدار هم اغراق می کنید... چون این خصوصیت بیشتر آدمهاست که وقتی نسبت به ظاهرشون حساس می شن اونو بدتر از حالت واقعی تصور می کنن.
بعد اینکه همونطور که یکی از دوستان گفت اون چیزی که تو ظاهرتون ناراحتتون می کنه و قابل رفع هست رفع کنید...
عینکی بودن مشکلی نیست که قابل رفع نباشه...
و نکته ی خیلی مهم اینکه خوش لباس باشین... این خیلی مهمه... برای خیلی از دخترا مرتب و خوش لباس بودن حتی از خوش قیافه بودن مهمتره.... آدمهای خوش قیافه هم با بد لباس پوشیدن بخش زیادی از جذابیتشونو از دست می دن... حتی اگه نیازه از سلیقه ی دیگران کمک بخواین ;)
سعی کنید طور دیگه ای به ظاهرتون نگاه کنید... احتمالا اگه بیشتر دقت کنید می تونید خصوصیات جالب چهره تونو پیدا کنید... مثلا ممکنه کسی زیبا نباشه اما لبخندش تاثیرگذار باشه...
.
و چیز دیگه این که من هم فکر می کنم شما ازدواج سنتی رو تو درجه ی دوم بذارین... سعی کنید خصوصیات مثبت شخصیتتونو نشون بدین تو اون اجتماعات کوچیک و بزرگی که هستین... اگه آدم قابل اعتماد و صادقی هستین بذارین دیگران بدونن اینو... اگر از کسی خوشتون اومد عجله نکنین... بذارین شمارو بشناسه
و نکته ی مهم این که خانوما مردهای محکم و قوی رو دوست دارن.... شما با این افکار مدام ضعف و کمبود رو به خودتون القا می کنید....
من بر عکس بعضی دوستان توصیه نمی کنم منتظر اون لحظه ی طلایی باشید
برای اون لحظه ی طلایی تلاش کنین و شکارش کنین... ;)
 

samira.bas

عضو جدید
کاربر ممتاز
از طرفي اگر بگويم برای من ظاهر مهم نیست . معنویت مهم است . دروغ گفته ام. مي دانم زیبایی هم یکی از ملاک ها است ولی تنها ملاک نیست و باید به ملاک های دیگر هم توجه کرد.مي دونم كه اگر خانمي زيبا باشد. هم دچار غرور مي شود و هم به مردش فخر فروشی مي كند يا ممكن است به همسرش خيانت كند. من به خاطر اينكه خودم زیبا نیستم انتظاربالايي هم ندارم اما به هر حال بايد انگيزه اي براي ازدواج داشته باشم.يعني حداقل مي خواهم همسرم از نظر ظاهري دلنشين برايم باشد.آيا انتظار بي جايي دارم؟
به همين دليل و به خاطر اين که نمي خواهم مورد تمسخر قرار بگيرم به بهانه هاي مختلف يكي دو سالي است كه بخاطر این انتظار و به خاطر ظاهر خودم از خواستگاري رفتن طفره مي روم.چون اولين چيزي كه در مراسم خواستگاري سنتي مورد توجه قرار مي گيرد ظاهرو وضعيت مالي طرفين است آخه نمي خواهم مورد تمسخر و توهين قرار بگيرم. چون وقتي که خودم از چهره و ظاهرم بدم مي آيد چگونه انتظار داشته باشم شخص ديگري به اين خاطر مرا طرد نکند؟
از طرفي به خاطر چهره ام نمي تونم خودم با دختري ارتباط برقرار كنم و همسرم را انتخاب كنم.براي همين هم تا حالا هيچ دوست دختري نداشته ام.يعني فكر نكنم هيچ دختري حاضر بشه با من ارتباط برقرار كنه.!
نظر شما چيست؟


مشکل شما دقیقاً همینه.......
تا زمانی که خودت با ظاهرت مشکل داری و اعتماد به نفس نداری همین آش و همین کاسه.
خودت باید خودت رو بپذیری.
شاید ظاهر زیبا نداشته باشی می تونی خوش پوش باشی.....

سعی کن اعتماد به نفست رو قوی کنی. مطمئن باش همه این مسائلی که گفتی برطرف میشه....

می تونی به مشاور مراجعه کنی .دوره های مخصوصی هست که برای افزایش اعتماد به نفس افراد برگزار میشه. ازشون بخوای برات برگزار کنند.
 

samira.bas

عضو جدید
کاربر ممتاز
از طرفي اگر بگويم برای من ظاهر مهم نیست . معنویت مهم است . دروغ گفته ام. مي دانم زیبایی هم یکی از ملاک ها است ولی تنها ملاک نیست و باید به ملاک های دیگر هم توجه کرد.مي دونم كه اگر خانمي زيبا باشد. هم دچار غرور مي شود و هم به مردش فخر فروشی مي كند يا ممكن است به همسرش خيانت كند. من به خاطر اينكه خودم زیبا نیستم انتظاربالايي هم ندارم اما به هر حال بايد انگيزه اي براي ازدواج داشته باشم.يعني حداقل مي خواهم همسرم از نظر ظاهري دلنشين برايم باشد.آيا انتظار بي جايي دارم؟
به همين دليل و به خاطر اين که نمي خواهم مورد تمسخر قرار بگيرم به بهانه هاي مختلف يكي دو سالي است كه بخاطر این انتظار و به خاطر ظاهر خودم از خواستگاري رفتن طفره مي روم.چون اولين چيزي كه در مراسم خواستگاري سنتي مورد توجه قرار مي گيرد ظاهرو وضعيت مالي طرفين است آخه نمي خواهم مورد تمسخر و توهين قرار بگيرم. چون وقتي که خودم از چهره و ظاهرم بدم مي آيد چگونه انتظار داشته باشم شخص ديگري به اين خاطر مرا طرد نکند؟
از طرفي به خاطر چهره ام نمي تونم خودم با دختري ارتباط برقرار كنم و همسرم را انتخاب كنم.براي همين هم تا حالا هيچ دوست دختري نداشته ام.يعني فكر نكنم هيچ دختري حاضر بشه با من ارتباط برقرار كنه.!
نظر شما چيست؟


مشکل شما دقیقاً همینه.......
تا زمانی که خودت با ظاهرت مشکل داری و اعتماد به نفس نداری همین آش و همین کاسه.
خودت باید خودت رو بپذیری.
شاید ظاهر زیبا نداشته باشی می تونی خوش پوش باشی.....

سعی کن اعتماد به نفست رو قوی کنی. مطمئن باش همه این مسائلی که گفتی برطرف میشه....

می تونی به مشاور مراجعه کنی .دوره های مخصوصی هست که برای افزایش اعتماد به نفس افراد برگزار میشه. ازشون بخوای برات برگزار کنند.
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان ممنون از همتون كه جواب داديد
راستش بيشتر حرفهاي شما را از كتابها مقالات يا اينترنت خوندم.شايد فكر كرديد هنوز به بلوغ عاطفي عقلي و احساسي نرسيدم.اگه خودم مي خواستم به اين سوال جواب بدهم خيلي جوابهاي منطقي تو ذهنم هست كه بنويسم اما نمي دونم چرا اين پاسخ ها براي خودم قانع كننده نيست.نمي دونم چرا براي خودم دونستن مقدمه توانايي نيست.
گاهي از دست سرنوشت عصباني مي‌شوم. گاهي تصور مي‌كنيم خدا زندگي مرا اين‌طور رقم زده و من بايد با همه اين سختي‌ها بسازم. نمي دونم آخه چرا من؟؟؟
خودم هم خسته شدم از اين همه غم نا اميدي كمي عزت نفس اعتماد به نفس پايين .خسته شدم از اينكه هميشه در استرس و نگراني باشم. هميشه فكر آينده و حسرت گذشته داشته باشم.خب يك مقداري فكر كنم اضطرابم زياد باشه.اينم خيلي تاثير بدي روي زندگي ام داشته است.
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
جناب استارتر ؟

اصلا نگفتی چن سالته !
تحصیلاتت چقدره؟
وضعیت جیبت در چه حدیه !
خانواده
اخلاق
.
.
.
اینا رو هم لااقل میگفتی
من 24 سالمه
تك پسرم
فارغ التحصيل مهندسي برق
تازه خدمت سربازي ام تمام شده است
وضعيت مالي: من كه فعلا بيكارم و به دنبال كار.اين مامان ما گير داده بيا زن بگير ما آرزو داريم.........ديگه نه نگران خونه باش.خب يك آپارتمان چند سال پيش خريده ميگه هر وقت ازدواج كني به عنوان هديه به تو مي دمش.اما خودم زمان دانشجويي تو يك شركت مهندسي مشاور كار مي كردم.از حقوقش يك پرايد خريدم و يه چهار پنج ميليوني هم باقي مونده است.
از نظر خانوادگي متوسط هستيم.پدرم كارمند و مادرم دبير است.
اخلاق:بد اخلاق نيستم.آدم گيري نيستم.براي فرق نمي كند طرف مقابلم چه كسي باشه بلكه به همه احترام مي گذارم.(خب البته الان مي فهمم كه اين خصوصيت بديه)تا زماني كسي حقم را نخوره با اون درگير نمي شم.معمولا آرامم شايد سالي يك بار عصباني بشم اما طوفاني.
ديگه چي؟
 

merlin-mina

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشکل شما دقیقاً همینه.......
تا زمانی که خودت با ظاهرت مشکل داری و اعتماد به نفس نداری همین آش و همین کاسه.
خودت باید خودت رو بپذیری.
شاید ظاهر زیبا نداشته باشی می تونی خوش پوش باشی.....

سعی کن اعتماد به نفست رو قوی کنی. مطمئن باش همه این مسائلی که گفتی برطرف میشه....

می تونی به مشاور مراجعه کنی .دوره های مخصوصی هست که برای افزایش اعتماد به نفس افراد برگزار میشه. ازشون بخوای برات برگزار کنند.

موافقم
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
برادر استارتر من کی گفتم شما پولدار شو؟؟؟؟؟
کلا فاز منفی میدی...
ویژگی یه خاستگار خوب فقط زیبایی و پولداری هست؟؟؟؟؟؟
اگر اینجوری فکر میکنید ، براتون متاسفم......
خب بابا من هر كي ديم كه رفته خواستگاري ميگه صداقت و اخلاق و ايمان كيلويي چند؟؟؟
خوشگلي؟خوش تيپي؟چي داري؟
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من فقط خودت میتونی مشکلتو حل کنی چون مشکل اصلی شما کمبود اعتماد به نفسه
اگه خواستی کمک بگیری اقایون زیادی هستن توی باشگاه که زیادی اعتماد به نفس دارن از اونا کمک بگیر
منم خودم مي دونم.اما دانستن چيزي را حل نمي كنه.دانستن تنها مقدمه توانستن است.
 

merlin-mina

عضو جدید
کاربر ممتاز
من 24 سالمه

تك پسرم
فارغ التحصيل مهندسي برق
تازه خدمت سربازي ام تمام شده است
وضعيت مالي: من كه فعلا بيكارم و به دنبال كار.اين مامان ما گير داده بيا زن بگير ما آرزو داريم.........ديگه نه نگران خونه باش.خب يك آپارتمان چند سال پيش خريده ميگه هر وقت ازدواج كني به عنوان هديه به تو مي دمش.اما خودم زمان دانشجويي تو يك شركت مهندسي مشاور كار مي كردم.از حقوقش يك پرايد خريدم و يه چهار پنج ميليوني هم باقي مونده است.
از نظر خانوادگي متوسط هستيم.پدرم كارمند و مادرم دبير است.
اخلاق:بد اخلاق نيستم.آدم گيري نيستم.براي فرق نمي كند طرف مقابلم چه كسي باشه بلكه به همه احترام مي گذارم.(خب البته الان مي فهمم كه اين خصوصيت بديه)تا زماني كسي حقم را نخوره با اون درگير نمي شم.معمولا آرامم شايد سالي يك بار عصباني بشم اما طوفاني.

ديگه چي؟

با اين تعاريف اعتماد به نفست خيلي بيشتر از اينا بايد باشه
نميدونم چرا همچين تصوري داري
اكثرا به اخلاق اهميت ميدن
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب میتونی بری خواستگاریه یه دختری که تو از اون قشنگتر باشی ;) تازه این روزها اونقدر دختر زیبای دم بخت زیاد شده :w32: که به راحتی میتونی خواستگاریه اون ها هم بری :D یه راه حل دیگه هم اینکه اگه پولدار باشی دیگه این دختر ها به قیافت نگاه نمیکنن ..... خدایی فقط شعار میدن که اخلاق مهمه :w26: و در اخر اینکه اصلا زن میخوای چیکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D
اون دختري كه من از اون قشنگ تر باشم؟؟؟وجود خارجي داره!
منم زن نمي خوام.اين مامان ما گير داده بيا زن بگير.تو فقط بگو كيو مي خواي.
بعدش هم بدم ميات بدون هيچگونه آشنايي و شناختي به خواستگاري كسي برم.خب اين درجه اول توهين به اون دختره است.از جواب نه شنيدن هم بدم ميات.
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز من شاعر در مورد میگه
صورت زیبای ظاهر نیست
ای بردار سیرت زیبا بیار
یعنی انسان خودش میتونه کاری کنه که پیش همه مردم محبوب باشه و همه دوسش داشته باشن ویادت باشه خداوند همه انسانها رو زیبا افریده خوب اگه اینطوری باشه تو به خاطر قیافت من زشتم هی بگی من زشتم عینک میزنم خوب مگه ادم عینکی باشه زشته؟ پس اون مردم سیاه پوست باید همیشه خودشون بدشون بیاد . اونیکه باعث میشه انسان پیش همه محبوب بشه یا از همه ترد بشه اخلاق ورفتار رو طرز افکارش است
خداوند همه انسانها رو یکسان افریده و هیچ فرقی باهم ندارن پس دوست عزیز هیچ وقت به خودت نگو من زشتم که این خیلی ناشکری است
اگه به خودت بگی من زشتم هم از خودت بدت میاد و اعتماد به نفست از بین میره ونمیتونی پیشرفت کنی
پس سعی کن خودت باشی و به بودنتم افتخار کنی
همیشه موفق باشی
خب وقتي ظاهرم خيلي چيزها را ازم گرفته........
يك موردش را برات مي گم.منم از بچگي دوست داشتم خلبان بشم.اين قدر خوندم كه نفر اول آزمون صنعت هوانوردي شدم.اما به خاطر قدم رد شدم.آخه چرا به خاطر چيزي كه دست خودم نيست بايد به آرزوهام نرسم؟
آدم ها اتفاقا يكسان نيستند و خيلي هم با هم فرق دارند
مي گن هر آدمي حداقل يك استعدادي داره.به همه انسانها به يك اندازه خدا لطف كرده به بعضي هوش بيشتر به بعضي استعدادهاي خاص به بعضي ظاهر بهتر و ... داده است.اما من هر چي به خودم نگاه مي كنم نه استعداد خاصي دارم نه ظاهر خوبي نه ....هر چي هم به زندگي ام نگاه مي كنم بيشتر شكست بوده.نمي دونم اگه بخوام موفقيت هايم را در زندگي بشمارم صادقانه اش اين است كه هيچ چيز قابل عرضي ندارم.
من مي خوام حداقل ظاهرم به طرز فكرم بخوره اما نمي تونم نمي شه.....
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
اول همه باید بگم کاملا در مورد خودتون اشتباه میکنید

1)خب من هم عینکی هستم
بارها هم شده که دوستان عینک من رو زدن و خوششون اومده
و گفتن که دوست داشتن عینکی بودن:surprised:
2)آدما اولو آخرش کچل میشن
اما اگه واقعا کچل شدن براتون معضله برید مو بکاربد!!!:razz:
3)اگه قدتون کوتاهه اجباری نیس که با ی خانم که 170 سانت قد داره ازدواج کنید
4)شنیدی میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد؟؟؟
این همون کلمه ی دلنشینیه که خودتون گفتین
5)خوب خداروشکر خوبه که میدونید خانم ها کمتر از آقایون به ظاهر توجه میکنن
دوست من بارها و بارها گفته:من عاشق پسرهای زشتم:eek:
و تو دانشگاه هم واقعا عاشق یه پسر زشت دراز لاغر مردنی شد(البته آقایون به دل نگیرن)
6)یکی از بستگان نزدیکم
عاشق پسری شده که قدی کوتاه و چهره ای نسبتا زشت واندامی ظریف داره که ضمنا یک سال هم از اون کوچیکتره
حتی یکی دیگه از دوستای خودم که واقعا چهره ای زیبا داشت عاشق پسری شد که اصلا در حد اون نبود
فکر کنم الان دیگه ازدواج کرده باشن
لطفا انقدر خودتون رو پایین نیارید
به خودتون احترام بذارید تا بهتون احترام بذارن:gol:
به همه لبخند بزنید و با هرکسی که دلتون خواست حرف بزنید:gol:
خب بايد يك بزي باشه كه علف به دهنش شيرين بيات.
براي اين تا حالا به دنبال ارتباط نبودم كه پيش خودم مي گفتم وقتي كه تصميم به ازدواج گرفتم به موقعش هم ارتباط برقرار مي كنم و هم شخص مناسب را پيدا مي كنم.اما حالا مي بينم توانايي اش را ندارم.شايد به اين دليل هم باشه كه از جواب نه شنيدن بدم ميات يا شايد چون تا حالا هيچ تجربه اي نداشته ام نمي دونم چه جوري كسي را پيدا كنم؟چه جوري شروع كنم؟چه حرفي بزنم؟چه جوري ميزان تناسبمون بسنجم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا