بحث در مورد قانون جذب ==> کسایی که واقعا بهش ایمان دارن بیایند بیان کنند

mojtaba007

کاربر فعال
کاربر ممتاز
چند روزی میشه این قانون جذب بدجوری رفته تو مخم
تاپیک زدم که با هم در موردش بحث کنیم
یه نوع تمرینیه به این شکل


تمرین 21 x14یکی از بهترین تمرین هایی است که قدرت جذب را افزایش می دهد.



هدفی را که می خواهید به آن برسید در یک جلسه 21 بار بدون وقفه تکرار کنید و این برنامه را برای 14 روز ادامه دهید.






  • شرح تمرین:
  • از آنچه گفته شد واضح است که تمرین باید به طور کامل و بی وقفه و طبق شرایط زیر انجام شود تا نتیجه بخش باشد:
  • 1) هدف یا خواسته ای را که می خواهید به آن برسید انتخاب کنید و با شهامت آن را بنویسید مثلا "الان احساس آرامش می کنم " یا "هر چه قدر که بخواهم پول دارم." "حافظه ای قوی دارم".هر چیزی را که می خواهید با جمله مثبت بگویید مثلا نگویید : "می خواهم نگران نباشم." یا " آرزو نمی کنم " ، " مایوس نیستم".
  • 2) جمله حتما باید واضح ، دقیق و کوتاه و مخالف آنچه درواقعیت وجود دارد باشد و همان لحظه که جمله را می گویید باید قدرت آن را احساس کنید و باید آن را محدود کنید مثلا "الان 1 میلیون تومان پول دارم."
  • 3) برای انتخاب هدف عجله نکنید. چه بسا بعد از ماه ها یا سالها به هدفتان برسید یا بعد از مدتی آن را به اهداف کاربردی تر و کوچکتر تقسیم کنید یا آن را تعدیل کنید.
  • 4) جمله باید در زمان حال باشد نه در زمان اینده. نگویید : " احساس خوبی خواهم داشت " یا " به --- مقدار پول خواهم رسید" در این صورت آنچه می خواهید اتفاق می افتد اما بعد از 20 سال! ضمیر ناخود آگاه شما جملات لفظی را طبقه بندی می کند و سپس برای آنچه که می خواهید ارسال می کند اما اگر جملات به زمان آینده باشد شما فقط به هدفتان نزدیک می شوید و هدف تحقق پیدا نمی کند و همیشه در زمان آینده باقی می ماند.
  • 5) افکاری که در ذهنتان است بنویسید. هر چیزی که یه ذهناتان خطور می کند مثبت یا منفی همان لحظه آن را بنویسید.
  • 6) طبیعی است که واکنش ها نسبت به هر جمله ای بسته به واقعیت های زندگی کنونی متفاوت است . مثلا جمله " 1 میلیون تومان دارم" برجمله " اعتماد به نفس بالایی هم دارم" واکنش دارد.
  • 7) 21 بار در یک جلسه بدون وقفه تکرار کنید. در هنگام تمرین چای ننوشید به تلفن پاسخ ندهید و فقط بر جمله خود تمرکز کنید و هنگام تمرین به هیچ چیز دیگر توجه نکنید اگر هر چیزی در تمرین تان وقفه ایجاد کرد باید 21 مرتبه را از ابتدا آغاز کنید. طبق گفته روان شناسان تاکید بر عدد 21 بار روانی بسیار موثری را برای پیشبرد اهداف شما دارد.
  • 8) این تمرین را طی 14 روز متوالی انجام دهید. در هر زمان از روز حتی اگر خسته هستید مثلا قبل از خواب بعد از بیدار شدن یا هر زمانی که در مکانی آرام هستید این تمرین را انجام دهید
  • 9) فقط بر جمله تمرکز کنید نه بر واکنش آن.
  • 10) جمله را نباید تغییر دهید فقط در صورتی که می خواهید وضوح یا قدرت آن را افزایش دهید می توانید آن را تغییر دهید. مثلا " الا ن کاملا سلامت هستم " بعد از چند روز می توانید بگویید " از سلامتی ام لذت می برم"
  • 11) تجزیه تحلیل نکنید فقط واکنش ها را آن گونه که هست بنویسید. بعد از اتمام تمرین یا بعد از دوره ی 14 روزه می توانید واکنش ها را تجزیه تحلیل کنید یا اصلا این کار را نکنید.
  • 12) اگر قبل یا هنگام تمرین خسته هستید به تمرین ادامه دهید چون بر روی ذهن ناخود آگاه کار می کنید و لازم نیست کاملا هوشیار باشید.

  • 13) در یک دوره 14 روزه می توانید بر روی چند خواسته که در یک حیطه نیستند کار کنید. مثلا اگر برروی احساس آرامش کار می کنید جمله ی احساس خوشبختی یا اعتماد در همان زمینه است و می توانید روی موضوعات مالی یا اجتماعی تمرین کنید. تمرین در زمینه موضوعات روان شناسی را صبح انجام دهید مثلا " الان خیلی خوشحالم" و هنگام عصر " موقعیت های تجاری به خوبی پیش می روند" را تمرین کنید.
  • 14) حداقل 1 هفته بین دوره 14 روزه تمرین نکنید و دوباره تمرین در همان زمینه را آغاز کنید.
  • 15) تمرین کنید و پشتکار داشته باشید تنها مانع رسیدن شما به هدفتان ذهن شما ست هنگامی که اراده کنید زندگی آنچه را می خواهید تحقق می بخشد.
  • 16) در مورد این تمرین با هیچ کس صحبت نکنید فقط بعد از اینکه به نتیجه رسیدید در مورد آن بگویید.
 

mojtaba007

کاربر فعال
کاربر ممتاز
در دنیا بینهایت قانون وجود داره به عنوان مثال

قانون انگیزه:
هر چه می‌گویید یا انجام می‌دهید از تمایلات درونی، خواسته‌های شما سرچشمه می‌گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه‌ها را مشخص کرد تا با یک برنامه‌ریزی اصولی به هدف رسید.

▪ قانون انتظار:
اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامونتان داشته باشید آن چیز به وقوع می‌پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظاراتتان عمل می‌کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می‌گذارد.


▪ قانون تمرکز:
هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می‌کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.


▪ قانون عادت:
حداقل ۹۵ درصد از کارهایی که انجام می‌دهیم از روی عادت است. پس می توانیم عادت‌هایی را که موفقیت‌مان را تضمین می‌کنند در خود پرورش دهیم؛ و تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم.


▪ قانون انتخاب:
زندگی ما نتیجه انتخاب‌های ما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستیم، کنترل کامل زندگی و تمامی آن چه برایمان اتفاق می‌افتد در دست خودمان است.


▪ قانون تفکر مثبت:
برای رسیدن به موفقیت و شادی، تفکر مثبت امری ضروری است. شیوه تفکر شما نشان دهنده ارزش‌ها، اعتقادات و انتظارات شماست.


▪ قانون تغییر:
تغییر، غیرقابل اجتناب است و ما باید استاد تغییر باشیم نه قربانی آن.


▪ قانون کنترل:
سلامتی، شادی و عملکرد درست از طریق کنترل کامل افکار، اعمال و شرایط پیرامونمان به وجود می‌آید.



بچه ها این قانونها خیلی زیادن و از حوصله شما خارجه. نکته جالبی که هست اینه که قانون جذب مجموعی از تمام این قوانین هست. در واقع برای اینکه قانون جذب در مورد شما صحت داشته باشد باید به مهمترین قانون یعنی قانون باور اعتقاد داشته باشید. قانون باور میگه: هر چیزی را که عمیقاً باور داشته باشید به واقعیت تبدیل می‌شود. شما آن چه را که می‌بینید باور نمی‌کنید بلکه آن چیزی را می‌بینید که قبلاً به عنوان باور انتخاب کرده‌اید. پس باید باورهای محدود کننده‌ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید .



من شخصا به قانون جذب اعتقاد دارم. وقتی روی بیشتر اتفاقات زندگیم عمیق نگاه میکنم میبینم بیشتر اونها رو خودم به سمت خودم کشیدم.

مهم اینه که به این قانون باور داشته باشید تا معجزاتش رو به شما نشون بده. شگفت انگیزه.

فقط کافیه در سایه بعضی قوانین دیگه به شکل معقول این قانو ن درک بشه.

مثلا یک نفر میگفت اگه من ذهنیت مثبت داشته باشم و خودمو از طبقه دهم پرت کنم پایین میتوانم با قانون جذب به قانون جاذبه زمین غلبه کنم و به زمین نخورم؟!!!!
 

Roozbeh69

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که به قانون جذب کاملاً ایمان دارم
من بعد از اینکه که کنکور دادم و رتبم اومد هر کس ازم در این مورد میپرسید میگفتم من متالورژی بین الملل قبول میشم یعنی اطمینان داشتم . همش به همین فکر میکردم ..... نتایج اومد و من قبول شدم ........ تا اینجاش عجیب نیست اما وقتی کارنامه دوم اومد و دیدم آخرین فرد قبول شدم شوک شدم ........یعنی چند روز به خودم میگفتم من چرا اینقدر مطمءن بودم تازه مکانیک زنجان هم که زودتر از متالورژی زده بودم با اختلاف یه نفر قبول نشده بودم......یعنی اگه من تمام فکرم متالورژی نبود شاید الان مکانیک زنجان میخوندم
به هر چی بیشتر فکر کنید همونو جذب میکنید
البته این مطلبی رو که گفتم کاملاً غیر ارادی از قانون جذب استفاده کردم
 
بالا