آیا حاضرید با یک سیاه پوست ازدواج کنید؟ (با شمایل آفریقایی)

آیا حاضرید با یک سیاه پوست ازدواج کنید؟ (با شمایل آفریقایی)

  • بله

    رای: 29 29.9%
  • خیر

    رای: 68 70.1%

  • مجموع رای دهندگان
    97
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Estrella

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا قلی میگه نظر شما هم محترمه ولی لازم نبود داد بزنین!!!
آقا قلی بازم معتقده هر جا دل باشه!!!
اقا قلی جان شما ببخش، خواستم خیلی با قطعیت جواب داده باشم...................
 

qholi

عضو جدید
اقا قلی جان شما ببخش، خواستم خیلی با قطعیت جواب داده باشم...................
آقا قلی از شما تشکر میکنه!!!
آقا قلی از شما که مهندس شیمی هستید در مورد اصل عدم قطعیت هایزنبرگ سوال میکنه!!!!
و میگه زیادم با قطعیت نگو....
همان جا برویم که دل برود!
 

farzad1991

عضو جدید
با سلام
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
ولی من ازدواج نمیکنم!نه بخاطر خودم که بخاطر بچم!
 

Engshimi

عضو جدید
اختلاط نژادها باعث شکوفایی استعداد ها میشه ، بر مبنای نظریه های ژنتیک (برعکس عموم که فکرمیکنند اختلاط خون باعث از بین بردن توانایی ها میشه )

در ضمن مباحث نژادپرستی ، توهماتی است مربوط به هزاره قبل

اگه شما سیاه پوست بودید اونوقت چه نظری داشتید

و نکته اخراینکه ادمی باید به انچه که بدست میاره افتخار کنه نه به اون چیزهای که حتی حق انتخاب هم در موردشون نداشتی ( مثل جنسیت و...)
 

masoud71

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولا ما که کلا ازدواج نمیکنیم .............. چون از جونمون سیر نشیدیم..................
دوما سیاه پوست تو ایران چیکار میکنه ....که ادم باهاش ازدواج کنه ................... تو زندگی چیزای مهم دیگه هست که وقت فکر کردن به این چیزا نیست.............
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من اگه بین دو نفر عشق باشه دیگه رنگ و مذهب و نژاد و ملیت مهم نیستند...
 

venous_20

عضو جدید
کاربر ممتاز
رووووحم شاد شد!! تا ابد کلامتون فرح زا..
گمون نمیکردم این حرف رو از دهان کسی بشنوم! البته نظر بنده مشابه و کمی لطیف تره.. یعنی اجازه دارن تا برن برای خودشون آزادانه زندگی کنن.. اما اینکه حقوق برابر با انسان ها بخوان، و بخوان توی جامعه انسانی زندگی کنن و به بانوان انسان دست درازی کنن.. نتیجه اش میشه اینی که توی آمریکا هست.. 90٪ جرم و جنایات رو مرتکب میشن.. و تازه از حقوق برابر هم عبور کردن و میگن فرهنگ و موسیقی و.. انسان های آمریکا متاثر از وجود ما، و مدیون حضور ماست!!
یعنی سیا ه پوست ها ازنظرشما انسان نیستند؟
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعیتشو بگم من هیچوقت نمیتونم قبول کنم که با یک سیاه پوست ازدواج کنم . بنا به خیلی دلایل

مهمترینش اینه که بچه هام دورگه میشند ! نه سفید پوستند نه سیاه پوست ! :surprised:

بهتره سیاه پوستها با هم ازدواج کنند !
 

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی چی؟
میشه منظورتون رو از قسمت هایی که قرمز کردم بفرمایین؟
نژاد انسانی و آفریقایی؟
مگه آفریقایی ها انسان نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب بدین لطفا، امیدوارم اینی که من برداشت کردم درست نباشه!!!!!!
اگه زحمت بکشید 2 - 3 صفحه اول تاپیک رو بخونین متوجه میشین منظور بنده رو.
ضمن اینکه فکر میکنم برداشت شما کاملا درست باشه
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا اینقد بدجنسانه حرف می زنید

خیلی نامردیه اینطوری گفتن
اونها هم انسانن
خوب بود جای سفیدا زور دست سیاها میفتاد و ما رو اینجور خفت می دادن؟!!!
کسی که خدا و پیغمبر رو قبول داشته باشه و به اون دنیا معتقد باشه هیچوقت حاضر نیست اینجوری حرف بزنه

متاسف شدم واقعا
تکلیف کسی که خدا و پیغمبر رو قبول نداره چیه؟ چرا همتون عادت دارید تا یکی حرفی میزنه، بکشونیدش ب دین و با چماق خدا و پیغمبر بزنید توی سرش تا خفه شه!؟ دقیقا همون سیستمی که کشور رو اداره میکنه، به خیلی از دوستان هم سرایت کرده
یعنی میگید اونا انسان نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باورم نمیشد الان کسی باشه اینطور فکر کنه،یعنی اصلا فکر نکرده حرف زده!
دوست من اگه وقت بدارید و 3-2 صفحه اول رو مطالعه بفرمایید متوجه دلایل عرایض بنده خواهید شد
من اصلا نميخوام اداي روشن فكر ها رو در بيارم اما اكثر حرفهاي شما نژاد پرستانه است. و به ويژه متاسفم براي اون كسي كه اين مقلته رو كرد‌: انسان حيوان ناطقه....در مورد tired: دوست عزيز اين شمايي كه داري تو قرون وسطا زندگي ميكني و اگه به لطف رنسانس و انديشمندان آمريكايي نبود الان تو آمريكاي جنوبي باقالي يا كاه و يونجه بارت كردت بودن داشتي بردگي و حماليشونو مي كردي و با شستشو مغزي اي كه بهت داده بودن فكر مي كردي اعتراض كردن گناهه و اگه اعتراض مي كردي چوب تو آستينت مي كردن! دوست عزيز يكم فكر كن...شايد سياه پوست ها هم از ريخت ما بدشون بياد همونطور كه ما (من و شما) بدمون از اونا مياد اصلا مهم يه چيزه: انسانيت...نه رنگ نه پوست نه زبان نه مليت نه نژاد(كه به عقيده من آخريش به قول فلاني بايد بره تو زباله دان تاريخ!! فكر كنم همين يه حرف از دهنش درست در آمد كه اونم نميدونم كي بهش گفته بود!!)

با اين وجود من حاضر به ازدواج با يك سياهپوست نيستم و راي من نه رو دادم اما قانون بايد براي همه يكسان باشه چه سياه چه سفيد(اعلاميه شماره 17 حقوق بشر اگر اشتباه نكنم)
عزیزم.. فکر میکنم منظور شما مغلطه باشه که از ریشه "غلط" میاد. اما مقلته متاسفانه هیچ معنی نداره.
ضمن اینکه از ادب شما نسبت به خودم واقعا سپاسگذارم. حرفی با شما ندارم. پیروز باشید.
یعنی سیا ه پوست ها ازنظرشما انسان نیستند؟
متاسفانه دوستان همون پست اول رو میخونند و پاسخ میدن. اگه زحمت بکشید بحث رو در 3-2 صفحه اول دنبال کنید، این سوال براتون پیش نمیاد دوست خوبم.
با سپاس و احترام
همون صفحه اول به قدر کافی بهره بردم، مرسی!

هدفتون از این تاپیک چیه؟؟؟
احیانا موضوع ازدواج با سیاه پوستا یه مساله مطرح تو جامعه است؟؟؟

ظاهرا هدف شما فقط توهین به این نژاد هستش... تاسف برای این طرز فکرتون کمه!
نه از اینکه سیاه هارو انسان نمی دونین که اونا نیازی به نظر من و شما ندارن ... از اینکه انسانیت رو با نژاد می شناسین!!!
این طرز فکرتون از کجا اومده؟ چه بدی بهتون کردن؟ خودتون چه گلی به جمال انسانیت زدین که به خودتون اجازه می دین اینقدر راحت غیر انسان رو سوا کنین؟!!!
من فقط با استفاده از حق آزادی بیان، یک نظر خواهی ساده کردم و نظر خودم رو هم در کمال احترام به اعضای باشگاه عرض کردم. ممنون از تاسف شما، اگه غیر از این بود من برای خودم متاسف میشدم.
اگر تمایل داشتید در سایه احترام متقابل و پرهیز از نقد شخصیت و توهین به هم بحث کنیم، در خدمتم.. در غیر این صورت.. هر چی شما میگی درسته، حق با شماست و من حرفی ندارم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ElectricalENG

کاربر بیش فعال
دوست عزيز كوته فكر بودن شما چه ربطي داره به خدا و پيغمبر؟! شما اگه نژاد پرستي يه گزينه برات وجود داره و اونهم اينه كه برري جلو بوق بزني. بوووووووووووووووووووووووووووووووق از اين بابت هم خيالت راحت باشه كه نه خدا و نه پيغمبر بوق زدنو حرام نكردن بلكه تكنولوژي ويژه شما درستش كرده. افتاد؟ بوووووووووووووووووووووق
 

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
من عادت به توهین یا پست های تند ندارم! پستی های قبلیم توی این تاپیک هم از تندترین پست هام در طول فعالیتم بود و همچنان بهشون مصرم...
و اما در مورد آزادی بیان... من مخالفش نیستم به شرطی که توهین در کار نباشه! که متاسفانه توی پست های شما و عده دیگه ای از دوستان بود... اونم نه به یه نفر... نه به یه تفکر... به یه نژاد...فقط به دلیل ظاهرشون!!!

با آزادی بیان بحث می کنیم:
من یه سیاه پوستم... از نژاد آفریقایی....شما چطور به خودتون اجازه می دین به من بگین "انسان" نیستم! شما حرف خودتو نقض کردی!
شما به من توهین کردی...چطور انتظار داری بحث بدون توهین پیش بره!!!!!
پس یه نگاهی هم به طول فعالیت من و تعداد پست هام در این مدت بندازید. اگه میخواستم وارد این کل کل ها و دهن به دهن گذاشتن با افرادی که بهم توهین میکنن بشم، الان باید 10000 تا پست میداشتم.
شما میتونید روی توهین هاتون مصر باشید.. بنده قطعا نه میتونم و نه میخوام جلوتون رو بگیرم. فقط میتونم منتظر بمونم که یه انسان منطقی و آشنا به اصول بحث و احترام وارد تاپیک بشه.
پیروز باشید. با سپاس و احترام
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که گفتم من "سیاه پوست" و از نژاد "آفریقایی" هستم ... حالا قضاوت با خوانندگان...که من به شما توهین کردم یا شما به من؟؟؟

" شما انسان نیستین" توهین حساب میشه یا "برای این طرز فکرتون متاسفم" ؟!!

منم دیگه توی تاپیک شما کاری ندارم!!!

ضمنا کل احترام در جمله "با سپاس و احترام" خلاصه نمی شه!
متاسفانه دروغ گفتن هم اضافه شد به رفتارتون. پس باید منتظر شخصی باشم که با منطق و احترام و بدون دروغ گفتن بحث کنه. و البته بحث علمی و اجتماعی رو به خدا و پیغمبر نکشونه. دو تا انسان سفید پوست که میخوان با قبول واقعیات و در موقعیت کنونی خودشون با هم تبادل نظر کنن. من دیگه حرفی با شما ندارم. میتونید هرچقدر دوست دارید توهین کنید و روش هم مصر بمونید. شب خوش
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Nazanin07

عضو جدید
ببینید از لحاط علمی آناتومی بدن سیاهپوست ها با انسان ها فرق داره.. جمجمه کشیده و پشت برامده دارند، عضلانی ترند (مثل همه جانداران طبیعت وحشی که برای زنده موندن، بیشتر به اسکلت و عضله قوی نیاز دارند تا فکر غنی). شما برید جستجو کنید تا یک کشف مهم در تاریخ بشریت پیدا کنید که منسوب به یک سیاه پوست باشه. تمام دانشمندانی که میشناسید رو در ذهنتون مرور کنید و ببینید سیاهی بینشون هست؟
ضمن اینکه پوست سیاه ها و عرق بدنشون بوی نامطبوعی داره. حتما شنیدید که در قرن گذشته کوکلاس کلان ها بهشون میگفتن سیاه بوگندو. و البته اگه الان هم با یک سیاه آفریقایی برخورد کنید که دوش عطر و ادکلن نگرفته باشه به راحتی متوجه بوی نامطبوعش خواهید شد (بنده دو مرتبه از نزدیک با این امر مواجه شدم). و شکل فیزیکیشون هم که کاملا گویاست. بینی های پهن و قدرتمند که بویایی بهتری برای یافتن غذا داره و لبهای پهن و گوشتالو که رطوبت دهان رو بیشتر و بهتر حفط میکنه. از نظر بنده (که بدون فکر و مطالعه نیست) سیاه پوست جانداری شبیه به انسانه که بین همه حیوانات و میمون سانان بیشترین قرابت رو با انسان داره. خب شامپانزه هم اگر دم نداشت و حرف میزد میشد همین، اما یک پله عقب تر از سیاهپوسته.. و البته هرگز کسی نمیگه شامپانزه باید حقوق برابر با انسان داشته. یا مثلا سگ و گرگ بسیار شبیه هستند و 99٪ دی ان ای مشترک دارند اما کسی نمیگه باید گرگ رو به آپارتمان هامون راه بدیم! اگر به آمار فرهنگی کشورهای مثل آمریکا و فرانسه نگاه کنید میبینید سیاهان چه بلایی سر جامعه انسان ها آوردن. حالا بنده به شخصه اگه قدرتی داشتم اختلاط نژاد انسان رو با هر جانوری ممنوع اعلام میکردم چون اگر نژاد انسان بیش از این ناخالص بشه، دیگه خصوصیات بد اونها به ما هم سرایت میکنه (ظاهرا ژن های مهم اونها غالب هستند در اکثر موارد ازدواج ها)

وقتی بیچاره ها امکانات نداشتن چطور بیان دانشمند بشن آخه؟؟؟تو همین ایران روستاهایی هست راه ارتباطی با شهر ندارن،لابد انسان نیستن؟؟ها؟
---------
خیلی از ادم های چاق یا حتی لاغر هم دیدم که بوی عرقشون وحشتناکه،چطوره همه رو بو کنیم بعد بگیم تو انسانی تو نه؟؟؟؟؟؟
-------------
چرا هیچ وقت نمیگی امریکا و فرانسه چه توهین هایی به سیاه ها کردن و اونقدر اون بیچاره ها کفری شدن که از کوره در رفتن؟ها؟ هرکسی شخصیت داره،وقتی توهین بشه،خرد بشه،تحمل نمی تونه بکنه،شما حتی اگه با حیوونا ارتباط داشتی میدیدی اوناهم حتی شخصیت احساس حتی غرور دارن و نباید لجشون رو دروورد چه برسه به اینها که انسانند
------------
خیلی خودتو نژادتو دست بالا گرفتی،
----------
 

parastoo kh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بلی مگه چه اشکالی داره
بعضی از سیاه پوست ها قیافه خیلی نمکینی داره که از ما سفید پوستا خیلی جذاب تره
 

alborz_3000

اخراجی موقت
وقتی بیچاره ها امکانات نداشتن چطور بیان دانشمند بشن آخه؟؟؟تو همین ایران روستاهایی هست راه ارتباطی با شهر ندارن،لابد انسان نیستن؟؟ها؟
---------
خیلی از ادم های چاق یا حتی لاغر هم دیدم که بوی عرقشون وحشتناکه،چطوره همه رو بو کنیم بعد بگیم تو انسانی تو نه؟؟؟؟؟؟
-------------
چرا هیچ وقت نمیگی امریکا و فرانسه چه توهین هایی به سیاه ها کردن و اونقدر اون بیچاره ها کفری شدن که از کوره در رفتن؟ها؟ هرکسی شخصیت داره،وقتی توهین بشه،خرد بشه،تحمل نمی تونه بکنه،شما حتی اگه با حیوونا ارتباط داشتی میدیدی اوناهم حتی شخصیت احساس حتی غرور دارن و نباید لجشون رو دروورد چه برسه به اینها که انسانند
------------
خیلی خودتو نژادتو دست بالا گرفتی،
----------
نازنین خانوم. اصلا بحث امکانات کم سیا ها نیست. بحث اینه که1- این کره زمین برای این همه ادم، منابع کافی نداره، پس قائدتا یه عده زیادی هستن.2- کارهایی هست، که انسان عادی از انجام دادنش عاجزه، بطور مشخص، خدا سیاه پوستا رو افریده، از لحاظ بنیه بدنی بسیار قوی، تا اینجور کاراو انجام بدن3- فعلا قدرت در دست سفید پوستاست، و بایستی در راستای منافع بشری، و اهداف انسانی، دست به پاکسازی نژادی بزنه. 4- درسته که سیاه ها خیلی مفیدن، هم کار میکنن، هم ما رو سرگرم میکنن، اما دلیل نمیشه که زیاد براشون دلسوزی کنیم. یه گاو هم کار میکنه، ایا از حقوق برابر با انسان برخورداره؟؟؟؟؟؟؟؟
 

alborz_3000

اخراجی موقت
بلی مگه چه اشکالی داره
بعضی از سیاه پوست ها قیافه خیلی نمکینی داره که از ما سفید پوستا خیلی جذاب تره
بحث جذابیت نیست. بحث اینه که ما باید اهداف والای انسانی رو مد نظر قرار بدیم. مطمئنن اگر قرار بود سیاه ها با ما در یک سطح باشن، سیاه افریده نمیشدند.
 

alborz_3000

اخراجی موقت
سلام.برگشتی
:w33:اخراجت نکردن؟عفو شدی:D
مثل اینکه مدیریت هنوز ندیده، شاید لفظی که به کار بردم، جز الفاظ مودبانه محسوب میشه. به هر حال طرف داره پیغام میفرسته، اما با توجه به نصایح شما ، از خوندن و پاسخ دادن خودداری کردم. تشکرامم داره نزدیک 300 تا میسه ها، فقط 50تا دیگه.
 

Nazanin07

عضو جدید
نازنین خانوم. اصلا بحث امکانات کم سیا ها نیست. بحث اینه که1- این کره زمین برای این همه ادم، منابع کافی نداره، پس قائدتا یه عده زیادی هستن.2- کارهایی هست، که انسان عادی از انجام دادنش عاجزه، بطور مشخص، خدا سیاه پوستا رو افریده، از لحاظ بنیه بدنی بسیار قوی، تا اینجور کاراو انجام بدن3- فعلا قدرت در دست سفید پوستاست، و بایستی در راستای منافع بشری، و اهداف انسانی، دست به پاکسازی نژادی بزنه. 4- درسته که سیاه ها خیلی مفیدن، هم کار میکنن، هم ما رو سرگرم میکنن، اما دلیل نمیشه که زیاد براشون دلسوزی کنیم. یه گاو هم کار میکنه، ایا از حقوق برابر با انسان برخورداره؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا نمیدونم این طرز تفکرات از کجا اومده!
شماها به یه انسان فقط بخاطر تیره بودن رنگ پوستش هیچ حقی نمیدید!
 

parastoo kh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بحث جذابیت نیست. بحث اینه که ما باید اهداف والای انسانی رو مد نظر قرار بدیم. مطمئنن اگر قرار بود سیاه ها با ما در یک سطح باشن، سیاه افریده نمیشدند.
مگه مشکل سیاه ها چیه؟شما به چشم برده نگاشون میکنید؟
 

alborz_3000

اخراجی موقت
مگه مشکل سیاه ها چیه؟شما به چشم برده نگاشون میکنید؟
خوب مشخصه. شما نظر دیگه ای دارید؟ نکنه از اون دسته انسانهایی هستید، که به 1 کاکا سیاه رای میدن تا رییس جمهور شه، و بخاطر کاری که هیچ دخالتی توش نداشتیم، این لکه ننگ تا ابد برای 1 سفید بمونه؟ من حاظرم یه بزغاله رای بدم، به ساه پوست رای ندم
 

alborz_3000

اخراجی موقت
واقعا نمیدونم این طرز تفکرات از کجا اومده!
شماها به یه انسان فقط بخاطر تیره بودن رنگ پوستش هیچ حقی نمیدید!
کی گفته ما حقی نمیدیم؟ اما وقتی حق ما بیشتره، تقصیر من چیه. ما اول سهممون رو بر میداریم، اگر چیزی موند، میزاریم واسه اونا. اونا هم حق دارن، شاید گاهی از حقوقشون محرومشون کنیم، ولی این بخاطر اسایش خودمونه، رنگ پوست بهانه این کاره. گرچه من به شخصه معتقدم سیاه پوستا خیلی نباید مورد توجه قرار بگیرن، ولی بخاطر اینکه زیاد با جمع مخالفت نکنم، دیگه زیاد رادیکالی نظر نمیدم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
ricardo 18خوراکی خوب برای پوست های بد تالار مشاوره 0

Similar threads

بالا