نامه سرگشاده يك دانشجو به اصغر فرهادي!

R@mtin.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرفتون منطقیه و من کاملا موافقم.اما طرز بیان و ادبیاتتون اصلا خوب نبود. موفق باشید
ادبیاتم در حد نویسنده اون متن بود، میخواستم بفهمه;) کسی که همچین افتخار بزرگی رو که سالها براش آقای فرهادی زحمت کشیده و خون دل خورده رو اینجوری میخواد لوٍث کنه و با سیاست بازی زحماتش رو بی ارزش کنه برای من ارزش احترام گزاشتن نداره.من خودم از این زحمت ها مطلعم و از زمانی که ایشون سریال روزگار جوانی رو میساختن پی گیر کارهاشون بودم وقتی میبنم بعضی از ایرانی ها اینجوری برخورد میکنن واقعا ناراحت میشم. این فیلمیه که خود دولت و وزارت فرهنگ ایران بهش جایزه داده حالا شده فیلم ضد ایرانی؟!! به خدا این کارهاتون توی تاریخ فرهنگ ایران ثبت میشه... زشته ... به شخصه خدا رو شکر میکنم که زمانی به دنیا اومدن که اصغر فرهادی زندگی میکنه.
 

mahya_s

عضو جدید
سر تا ته این تاپیکو خوندم
واقعا واسه خودمون متاسفم که این جوری فکر میکنیم
واقعا واستون ننگ آور که از دشمناتون جایزه میگیرین؟من میگم اگه 10 تا 20 درصدم سیاسی بود چرا ما نمیایم به جنبه های خوبش نگاه کنیم؟چرا نمییایم بگیم که زنا توی این فیلم با حجاب داشتنشون تونستن خودشونو با این شمایل جای فیلمای مبتذل اون وریا کنن؟چرا نمیایم بگیم که اون زنه آخرش به خاطر اعتقاداتش پولی که فکر میکرد حرومرو نگرفت و این جوری ثابت کرد که ما به عقایدمون پایبندیم؟
اگه آقای فرهادی دست داد اون دنیا خودش جواب میده.مال ملت رو که نخورده.حق مردم رو که پایمال نکرده.کرده؟من که به عنوان یک ایرانی به ایشون افتخار میکنم که بعد از طی این چند سال با این فیلمشون باعث شدن توی دنیا باز هم به خاطر هنرمون معروف شیم نه به خاطر چیزای دیگه..در ضمن میشه یکی واقعا با یه دلیل درس بیاد بگه کجای این فیلم غیر ایران و موازین شرعه؟لطفا جواب کورکورانه یا بی ربط مثل اول تاچیک ندین.ممنون میشم
 

Similar threads

بالا