مهم ترین اخبار فوتبال ایران

اخبار

ربات
حرف‌های این آقا دو ریال هم برایم ارزش ندارد!

حرف‌های این آقا دو ریال هم برایم ارزش ندارد!

من در حال حاضر سرمربی تیم راه آهن هستم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام، هر چند که نمی‌دانم این آقا در مصاحبه‌اش چه گفته است اما حرف‌هایش دو ریال هم برایم ارزش ندارد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
ملی پوش شدن یا نشدن مجیدی فردا مشخص می شود

ملی پوش شدن یا نشدن مجیدی فردا مشخص می شود

سرپرست تیم ملی اعلام کرد که لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فردا اعلام می شود.

بيشتر...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
انتقاد دوباره دایی از مدیران پرسپولیس

انتقاد دوباره دایی از مدیران پرسپولیس

انتقاد دوباره دایی از مدیران پرسپولیس/ نمی‌خواهم در موردشان حرف بزنم! سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که تاکید کرده بود دیگر در مورد این تیم به اظهار نظر نخواهد پرداخت باز هم به مدیران این باشگاه تاخت و گفت: چرا پس از 2.5 ماه که قهرمان جام حذفی شدیم با من تسویه حساب نمی‌کنند؟ چه شد پژوهایی که وعده داده بودند! به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه آهن و مس سرچشمه کرمان با برای این مطلب افزود: لیگ‌های دنیا با لیگ ما از همه نظر از جمله فرهنگ حرفه‌ای قابل مقایسه نیست متاسفم از این که بگویم ورزش ما سیاسی شده و افراد از حضور در ورزش به دنبال استفاده سیاسی خود هستند به همین خاطر خیلی از حرمت‌ها شکسته شده و احترام‌ها نگه داشته نمی‌شود.
وی با یادآوری اینکه در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس بارهای اظهار نظر پرداخته است افزود: اعتقاد دارم مربی قهرمان هم باید برود و هیچ ایرادی ندارد که یک مربی اگر موفق هم بود در پایان فصل جای خود را به فردی دیگر بدهد. حرف ما هم پس از جدایی از پرسپولیس این نبود که چرا من از پرسپولیس رفتم بلکه به نحوه جدایی‌ام اعتراض داشتم.
سرمربی پیشین تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که مدیرعامل باشگاه در صورتی که با شما قرارداد دارد به دنبال مسایل دیگر می‌ رود، روراستی وجود ندارد و شرایط را به گونه‌ای به وجود می‌آورد که شما شکست بخورید باید هم یک مربی ناراحت باشد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران پیش تیم پرسپولیس به دنبال آن بودند که با شکست این تیم را ترک کند خاطرنشان کرد: من که قرار نبود 10 سال مربی تیم پرسپولیس باشم. قرارداد من با این تیم برای 1.5 فصل بود که سال اول هم برای نیم فصل به شرط قهرمانی قرارداد امضا کردیم.
دایی تاکید کرد: سال گذشته در حالی سرمربی تیم پرسپولیس شدم که به هیچ عنوان قول قهرمانی نداده بودم اما خدا خواست و قهرمان شدیم.
وی با ذکر این جمله که قرار نبود همیشه سرمربی پرسپولیس بمانم خاطرنشان کرد: طریق قطع همکاری با من از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس درست نبود. مردم هم با این طریق و روش جدایی مخالف هستند و به همین خاطر مرا در ورزشگاه‌ها تشویق می کنند. اینکه دایی در تهران، رشت و شهرهای مختلف تشویق می‌شود نشانه اعتراض مردم به تصمیم آقایان است.
دایی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در ورزشگاه‌ها مردم او را تشویق کنند، افزود: می خواهم با آرامش کارم را در راه آهن ادامه دهم و به هیچ عنوان دنبال این نیستم که جواب آقایان را بدهم. خیلی از صحبت‌های این آقایان برای من ارزش ندارد و با آنها هیچ کاری ندارم و فقط می خواهم در راه آهن موفق شوم چرا که موفقیتم در این تیم می‌تواند خیلی چیزها را ثابت و مشخص کند.
سرمربی فصل گذشته تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌خواهم راجع به پرسپولیس صحبت کنم چرا که من سرمربی راه آهن هستم و تمام تمرکزم باید روی موفقیت در این تیم باشد.
سرمربی تیم راه آهن با اشاره به بازی تیمش مقابل مس سرچشمه گفت:‌ بازی سختی داریم مس با اینکه تیمی در انتهای جدول است اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم از مربی فهیمی بهره می‌برد اما ما هم چاره‌ای نداریم جز اینکه در بازی چهارشنبه شب مقابل تیم مس برنده از زمین خارج شویم.
دایی یادآور شد: در بازی هفته گذشته مقابل نفت تهران هم عملکرد خوبی داشتیم اما خیلی از مسایل که نمی‌‌خواهم آنها را عنوان کنم باعث شد نتوانیم به پیروزی دست یابیم. در عین حال به دنبال این هستیم که مس سرچشمه را شکست داده و خود را در جدول بالا بکشیم.
وی با تاکید بر اینکه قراردادش با باشگاه راه آهن شرط و شروطی دارد خاطرنشان کرد: قرارداد من با راه آهن متفاوت با قراردادی است که با پرسپولیس امضا کردم من مسئولیت راه آهن را پذیرفتم که نشان دهم دنبال سرمربیگری پرسپولیس نیستم و می‌خواهم در این تیم توانایی‌های خود را ثابت کنم.
دایی که قرار بود در مورد پرسپولیس صحبت نکند در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که پرسید: "آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس با طرح برخی از موضوعات به دنبال این نیستند که تمرکز شما را در تیم راه آهن بره هم بزنند"، گفت: ما 2.5 ماه قبل قهرمان جام حذفی شدیم اما هنوز با من تسویه حساب نشده است. آیا درست است با مربی که تیمش را قهرمان کرده تسویه حساب نکنند‌؟ چه شد پژوهایی که قول دادند به تیم قهرمان می‌دهند. آنها تمام این مدت می خواستند همه کار برای تیم ما اگر قهرمان شد انجام دهند این در تمام روزنامه‌ها و حتی روزنامه منتسب به آقایان موجود است. بروید ببینید چه گفتند و چه کارهایی انجام دادند آنها می خواستند توپ را به زمین من بیاندازند چرا که فکر می‌کردند تیم قهرمان نمی‌شود اما غافل از این بودند که آن بالایی آنقدر بزرگ است که گنده تر از اینها جمع شوند حریف او نخواهند شد.
وی تاکید کرد:‌ من روی حرفم هستم و نمی خواهم در مورد آقایان حرفی بزنم اما چرا حق و حقوق مرا نمی‌دهند؟ آیا می خواهند یک شکایت دیگر به فدراسیون فوتبال بکنم تا حق و حقوقم را بگیرم؟ 2.5 ماه زمان زیادی است آیا آقایان قصد تسویه حساب با من ندارند؟
دایی خاطرنشان کرد: یک چیزهایی وجود دارد که نمی خواهم بیان کنم دوست ندارم در مورد پرسپولیس که دوستش دارم و به خاطر هوادارانش که به من علاقه دارند و برای من زحمت کشیدند حرف بزنم متاسفانه حرفی هم که بزنم گوش شنوایی نیست که حرف‌هایم را بشنود.
وی در ادامه به صورت غیرمستقیم به حمید استیلی تاخت و افزود: در این مدت کارنامه مربیگری‌ام مشخص است و خیلی چیزها را نشان دادم مثل برخی ها نیستم که دلخوش کنم به این که فلان جا مربی بودم و چه افتخاراتی را به دست آوردم. امروز هم مربیگری راه آهن برای من از هرچیزی مهمتر است و از هر کاری پرهیز می کنم تا تیمم لطمه نخورد. ما باید تمام چیزهایی که تمرکز تیم را بر هم می‌زنند رها کنیم و تنها به دنبال موفقیت راه آهن باشیم.
وی در خاتمه از اظهار نظر در خصوص جدایی محمد مایلی کهن از تیم پرسپولیس خودداری کرد و گفت: راجع به شخص خاصی حرف نمی‌زنم چرا که برخی ها ارزش ندارند وقت خود را برای آنها بگذارم. من کار خود را در راه آهن می ‌کنم و فقط در مورد این تیم حرف می‌زنم عاشق کارم هستم و به مجموعه راه آهن ایمان دارم و مطمئنم با این تیم موفق خواهم شد.
تیم فوتبال راه آهن در هفته پنجم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 22 روز چهارشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف مس سرچشمه خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
غائله كميته فني استقلال پايان يافت

غائله كميته فني استقلال پايان يافت

غائله كميته فني استقلال پايان يافت

جام جم آنلاين: غائله پيش‌آمده راجع به كميته فني و آكادمي باشگاه استقلال در نشست چند ساعته علي فتح‌الله‌زاده و حسن روشن ختم به خير شد تا در پايان اين نشست اعلام شود كه اعضاي كميته فني طي 18 روز آينده معرفي خواهند شد و موضوع آكادمي باشگاه نيز از سوي كميته تخلفات فدراسيون فوتبال و با توجه به مدارك ارائه شده مورد بررسي و پيگيري قرار خواهد گرفت.


در اين جلسه كه شنبه شب و بيش از 3 ساعت در دفتر سرپرست باشگاه استقلال و در حضور اصغر شرفي برگزار شد، حسن روشن حكم خود را به عنوان رئيس كميته فني باشگاه از فتح‌الله‌زاده دريافت كرد تا موضوع تشكيل كميته فني نيز كه اختلاف‌نظرهاي زيادي راجع به شكل‌گيري آن ايجاد شده بود ختم به خير شده و قرار بر اين شود كه روشن پس از بررسي صلاحيت افراد واجد شرايط 8 نفر از پيشكسوتان استقلالي را به سرپرست باشگاه معرفي كند تا از بين آنان 4 نفر به عضويت كميته فني درآيند.
اين در شرايطي است كه پيش از اين اصغر شرفي، جواد قراب، اصغر حاجيلو و عليرضا منصوريان به عنوان اعضاي كميته فني باشگاه استقلال معرفي شده بودند، اما از آنجا كه اين اعلام با واكنش منفي كادر فني و جبهه‌گيري آنان مواجه شد، باشگاه با وجود آن كه خود موضوع را رسانه‌اي كرده بود، سياست سكوت را در پيش گرفت تا در ادامه و در جهت كاستن از هجمه صورت گرفته اعلام شود كه عليرضا منصوريان از حضور در اين كميته كنار كشيده است.
در حقيقت پرويز مظلومي سرمربي استقلال كه تشكيل كميته فني را در جهت تضعيف موقعيت خود روي نيمكت آبي‌ها تفسير كرده بود، در گفت‌وگو با علي فتح‌الله‌زاده، نظر او را در رابطه با تشكيل كميته فني در آن مقطع سست كرد تا اين مساله براي چند روزي به موضوعي حاشيه‌اي براي استقلالي‌ها تبديل شود. حتي در شرايطي كه گفته مي‌شد اين موضوع ديگر به برهم خوردن روابط فتح‌الله‌زاده و روشن منجر خواهد شد، اما سرپرست باشگاه با مديريت درست و خونسردي لازم، سرانجام در جلسه شنبه شب با روشن، اين مساله را حل و فصل كرد تا از دامنه حساسيت‌ها به كميته فني كاسته شود.
علي فتح‌الله‌زاده راجع به نتايج جلسه شنبه شب خود با حسن روشن و مرور اتفاقات پيش آمده چنين گفت: من مي‌خواستم اين كميته فني تشكيل شود تا به من كمك كند، اما متاسفانه در اول راه، كار به جاهايي كشيد كه نزديك بود به حاشيه برويم. متاسفانه يكسري داستان‌ها پيش آمد و من در نهايت سكوت اختيار كردم تا كار به آرامش برسد. بايد ششدانگ حواسم به استقلال باشد و نمي‌خواستم در اين شرايط تيم را رها كنم. وي افزود: شنبه شب با روشن جلسه داشتم و حكم رئيس كميته فني را به او دادم، اما به وي گفتم براي انتخاب اعضا بايد صبر كند تا با مشخص شدن شرح وظايف هر يك از اعضا، هيچ مشكلي بوجود نيايد. به همين دليل قرار شد روشن با حوصله و بررسي لازم 8 نفر را به من معرفي كند و من نيز از بين آنان 4 نفر را انتخاب كنم. مهم‌ترين كار كميته فني انتخاب سرمربي است كه براي امسال ما سرمربي داريم در نتيجه شاكله اصلي فعاليت‌هاي اين كميته براي فصل آينده است.
فتح‌الله‌زاده با اشاره به حواشي ايجاد شده در رابطه با آكادمي باشگاه استقلال، گفت: در اين جلسه به آقاي روشن يادآور شدم همه چيز بايد از طريق مجراي قانوني مورد توجه قرار گيرد و بايد با سند و مدرك، اين اجازه را دهيم كه كميته تخلفات فدراسيون فوتبال به موضوع به طور دقيق رسيدگي كند.
وي افزود: من آدم‌هايي را مي‌شناسم كه فرزندانشان در حد استقلال نبودند و چون آنها را ثبت‌نام نكرديم پشت‌سرمان گفته‌اند كه از آنان پول مي‌خواستيم، بنابراين آدم هر شنيده‌اي را نبايد باور كند. در رابطه با موضوع مورد اختلاف نيز من اطلاعات و مسائلي را كه شنيده‌ام به كميته تخلفات فدراسيون فوتبال گفته‌ام و اگر كسي تخلفي كرده باشد، اين كميته بشدت با آن برخورد مي‌كند. شنبه شب نيز حسن روشن چند مورد شكايت ديگر را به من داد كه قرار است اين شكايت‌ها را هم ضميمه اطلاعات قبلي كنم و در اختيار كميته تخلفات فدراسيون بگذارم.
سرپرست باشگاه استقلال زمانبر شدن تشكيل كميته فني را با مخالفت پرويز مظلومي و ‌نگراني‌هاي او از موقعيتش بي‌ربط ندانست و گفت: نمي‌خواهم بگويم اين مساله تاثيرگذار نبوده است. مصاحبه‌اي از قول حسن روشن چاپ شده بود با اين مضمون كه مظلومي نمي‌تواند مانع معارفه من شود. اگر شما هم جاي سرمربي بوديد و مي‌ديديد هنوز كميته فني تشكيل نشده برايتان خط و نشان مي‌كشند، معلوم است كه نگران مي‌شديد. البته روشن مي‌گويد كه اين مصاحبه را انجام نداده است ولي متاسفانه صحبت‌هاي او تيتر يك روزنامه شده بود. من هم وقتي چنين اتفاقاتي را ديدم تصميم گرفتم حواسم را بيشتر جمع كنم و ترجيح دادم در شرايط پخته‌تري اين كميته را تشكيل دهم.
روشن: همه چيز به خوبي حل شد
حسن روشن، رئيس كميته فني باشگاه استقلال نيز با اشاره به نشست خوب و موثرش با علي فتح‌الله‌زاده به «جام‌جم» گفت: من هيچ زمان به دنبال پست و مقامي در استقلال نبوده‌ام و دوستان بهتر از هر كس اين را مي‌دانند. در حقيقت اگر امروز قبول كرده‌ام در خدمت باشگاه باشم براساس خواست آقاي فتح‌الله‌زاده بوده كه مي‌خواهد همه چيز در باشگاه طبق روالي منطقي به انجام برسد. وي افزود: تشكيل كميته فني نيز بر اين اساس خواهد بود و ما نه تنها جاي كسي را نخواهيم گرفت بلكه اعضا با شرح وظايفي مشخص، به اهداف باشگاه كمك خواهند كرد و نظراتشان را در اختيار سرپرست باشگاه خواهند گذاشت.
روشن با اشاره به بعضي جوسازي‌ها در زمينه تشكيل كميته فني باشگاه استقلال، اضافه كرد: همين‌جا يادآور مي‌شوم كه هدف من و اعضاي كميته فني كه طي 18 روز آينده معرفي خواهند شد، كمك به مجموعه استقلال در ابعاد مختلف است و هيچ زمان اين كميته آلترناتيوي براي كادر فني استقلال به حساب نمي‌آيد.
رئيس كميته فني باشگاه استقلال راجع به اختلاف‌نظرهاي بوجود آمده در رابطه با فعاليت آكادمي باشگاه گفت: من اگر حرفي را زدم بر مبناي اسنادي بوده كه از بعضي تخلف‌ها به دستم رسيد كه طي صحبت با سرپرست باشگاه قرار بر اين شد كه اين مساله از سوي كميته تخلفات فدراسيون فوتبال مورد بررسي قرار گيرد.
طبق آنچه شنيده‌ايم حشمت مهاجراني پيشكسوت فوتبال بزودي به عنوان رئيس آكادمي باشگاه استقلال حكمش را از علي فتح‌الله‌زاده دريافت خواهد كرد تا كاري اساسي در زمينه پرورش استعدادها در فوتبال پايه باشگاه مورد توجه قرار گيرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
رونمايي از جاسم كرار در بازي استقلال ـ فولاد

رونمايي از جاسم كرار در بازي استقلال ـ فولاد

رونمايي از جاسم كرار در بازي استقلال ـ فولاد


کرار در حال حاضر تمرينات خوبي را با استقلال پشت سر گذاشته و همه آبي‌دوستان در انتظار اولين بازي او هستند.


جاسم کرار هافبک سابق تراکتورسازي با يک جلسه تخفيف آماده حضور در ميدان است.
به گزارش سايت گل اين بازيکن عراقي بعد از غيبت در 4جلسه از بازي‌هاي استقلال با حکم کميته استيناف مي‌تواند در بازي روز پنجشنبه مقابل فولادخوزستان به زمين برود.

کرار يک بازيکن چند پست است که مي‌تواند در نقش‌هاي مختلفي براي تيم استقلال به ميدان برود. حضور اين بازيکن دست پرويز مظلومي را در انتخاب بازيکن بازتر خواهد کرد.
کرار در حال حاضر تمرينات خوبي را با استقلال پشت سر گذاشته و همه آبي‌دوستان در انتظار اولين بازي او هستند. بازيکني که با جنجال بسيار از تراکتورسازي به استقلال پيوست.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
محکوم به شکست صنعت نفت هستيم

محکوم به شکست صنعت نفت هستيم

محکوم به شکست صنعت نفت هستيم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران، صنعت نفت آباداني را تيمي مردمي خواند و گفت: ما در بازي با اين تيم محکوم به پيروزي هستيم.


حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای پرسپولیس و صنعت نفت آبادان افزود: با تیمی ریشه دار و مردمی بازی داریم. تیمی که از یک مربی خوب مانند غلام پیروانی بهره می برد که از مربیان خوب فوتبال ایران بوده و تیم هایش همیشه شرایط مطلوبی داشته است.

وی افزود: با تمام ارادت و احترامی که برای تیم نفت و غلام پیروانی قائل هستم ما در بازی مقابل این تیم محکوم به برد هستیم. امیدوارم با کمک خدا و بهره گیری از توان بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: با کارهای تاکتیکی و روحی و روانی که در روزهای اخیر داشتیم و ارزیابی که از شرایط نفت آبادان به عمل آوردیم انشاءالله با کمک هواداران که سرمایه ها و مالک اصلی باشگاه هستند به پیروزی دست خواهیم یافت. ما در این بازی نیاز به کمک هواداران داریم و امیدواریم آنها تا دقیقه 90 کنار ما باشند انشاءالله هواداران با صبوری تیم را همراهی خواهند کرد و من هم به آنها قول می دهم تیم روز به روز بهتر خواهد شد و در بازی با صنعت نفت به پیروزی دست یابیم.

استیلی به مسائل روحی و روانی تیمش در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: مسائل روحی و روانی برای ما خیلی مهم است زمانی که بازیهای تیم را آنالیز می کنیم مهمترین مسئله ای که با آن روبرو می شویم مسئله روحی و روانی تیم است. روز گذشته در نشستی که با بازیکنان و عوامل باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم مهمترین عامل در ناکامی های تیم مسائل روحی و روانی است که امیدواریم در این یکی دو روز برطرف شود.

استیلی در خصوص غیبت علی کریمی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: کریمی یکی از مهره های ارزشمند تیم پرسپولیس است که نمی شود آن را انکار کرد. البته ما در ترکیب خود بازیکنان دیگری داریم که می توانند جای خالی کریمی را پر کند یکی از آنها محمد نوری است که توانایی‌های بالایی دارد و می تواند به جای کریمی انجام وظیفه کند.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه از غیبت هادی نوروزی، مهرداد اولادی و هاشمیان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به علت مصدومیت خبر داد و گفت: در غیاب این بازیکنان ناچاریم در ترکیب خود تغییراتی را بوجود آوریم.

وی عمده مشکل تیمش در شرایط فعلی را ناهماهنگی بازیکنان خواند و گفت: از آنجایی که بازیکنان را در زمان مقتضی در اختیار نداشتیم و بازی تدارکاتی مناسبی را هم برگزار نکردیم هنوز تیم به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده است.

وی در ادامه با طرح این مدعا که تیمش در 4 دیدار گذشته از حریفان عملکرد بهتری داشته است گفت: با این حال نتایج را واگذار کردیم در فوتبال هم که نتیجه مهم است و نمی توانیم علت اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم خود را موفق بدانیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه در هفته های اخیر نتوانستیم نتایج خوبی را بدست آوریم و از این بابت هواداران غصه خوردند و ما از این بابت بسیار ناراحتیم. انشاءالله از این هفته پیروزی‌های خود را آغاز خواهیم کرد. از آنجایی که خیلی خوب تمرین کردیم و هرکس کار خود را به نحو احسن انجام داد امیدواریم در همین بازی نفت به پیروزی برسیم.

استیلی در واکنش به جدایی مایلی کهن از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای مایلی کهن بزرگ ماست و من به عنوان یک شاگرد احترام زیادی برای او قائلم. واقعا از رفتن مایلی کهن ناراحت شدم اما ایشان تصمیم خود را گرفته بود و قصد جدایی داشت امیدوارم در هفته های آینده پیروز شویم و نظر آقای مایلی کهن در مورد اینکه گفته بود پرسپولیس بدون مربی هم نتیجه می گیرد عوض شود.

سرمربی تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه شرایط این تیم در فصل جاری قابل مقایسه با فصل گذشته نیست گفت: ترکیب تیم ما به نسبت فصل گذشته فقط 20 درصد تغییر کرده است ما تغییرات اندکی داشته ایم. هم از تعداد بازیکن و هم از نظر تاکتیکی. با توجه به اینکه بازیها با فاصله اندکی برگزار می شود هنوز نتوانسته ایم از نظر تاکتیکی پیشرفت لازم را داشته باشیم. امیدواریم در زمان تعطیلات لیگ برتر از نظر بدنی، تاکتیکی و روحی و روانی شرایط تیم بهتر شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در کنار خود یک روانشناس داریم که از نظر روحی و روانی هم به من و هم به بازیکنان کمک می کند.

نشست خبری حمید استیلی در حالی به اتمام رسید که هنوز سئوالات برخی از خبرنگاران باقی مانده بود متاسفانه یکی از عوامل این باشگاه زمانی که خبرنگاری از استیلی نظرش را در مورد جدایی مایلی کهن جویا شد با این ایده که نباید در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت پیرامون مسائل حاشیه ای صحبت شود از خبرنگاران خواست از استیلی فقط در مورد این بازی صحبت کنند. این مسئله اعتراض خاموش خبرنگاران را بدنبال داشت و آنها از ادامه پرسش های خود از استیلی و مازیار زارع خودداری کردند.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
اخبار کميته انضباطي

اخبار کميته انضباطي

اخبار کميته انضباطي


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را در مورد تيمهاي فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلي صادر کرد.



به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم فولاد خوزستان و نفت تهران از سري رقابتهاي ليگ برتر در حالي به ميزباني اهواز برگزار شد که تماشاگران تيم فولاد خوزستان مرتکب تخلف شدند.
بر همين اساس طبق بندهاي 4 و 5 قسمت يک ماده 22 آئين نامه کميته انضباطي، تيم فوق علاوه بر تذکر به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

** جريمه نقدي براي تيم ملوان بندر انزلي

ديدار دو تيم ملوان بندر انزلي و مس سرچشمه در حالي 20 مرداد برگزار شد که هواداران تيم ملوان بندر انزلي به علت فحاشي به مسئولين برگزاري مسابقه و داور، علاوه بر تذکر از سوي کميته انضباطي به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 

sepahrad

عضو جدید
لیگ ایران لیاقت این همه تماشاگر را ندارد

لیگ ایران لیاقت این همه تماشاگر را ندارد

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران در مورد تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران و سطح این مسابقات می‌گوید: «این علاقه یک قسمت از همان پتانسیلی است که تعریف کردم کجای دنیا برای یک بازی بین تیم صدر و قعر جدول 70 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند اما این اتفاق در دیدار استقلال و فجر سپاسی رخ داد. حتی در کشورهایی مثل ایتالیا، فرانسه و آلمان این تعداد تماشاگر به ورزشگاه نمی‌روند. البته در این بین باید حساب رئال مادرید، بارسلونا و منچستر را از سایرین جدا کرد. ما باید به آنها احترام بگذاریم و به آنها دروغ نگوییم و این حق هواداران است که واقعیت را بدانند. آنها لیاقت این را دارند که برای تفریح‌شان یک بازی با کیفیت را تماشا کنند. لیاقت این را دارند که بازیکنی را ببینند که 90 دقیقه تلاش می‌کند نه اینکه مدام خود را روی زمین می‌اندازد تا آنها را فریب دهد.»
کروش ادامه می دهد: «آنها لیاقت این را دارند که داوری را ببینند که هر دقیقه بازی را متوقف نکند و حتی لیاقت این را دارند که انجمنی را پشت فوتبالشان ببینند که آن را به خوبی برای فردا مهیا کند. بنابراین اگر به آنها دروغ بگوییم همین هواداران را هم به زودی از دست می‌دهیم.»
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شأن هواداران با کیفیت فوتبال ایران همخوانی دارد؟ می‌گوید: «خیر. دیدارهایی که در لیگ انجام می‌شود لیاقت چنین تماشاگرانی را ندارد و باید کیفیت مسابقات هر روز بهتر و بهتر شود.»
[/FONT]
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

khooshe

مدیر بازنشسته
استيلي: اين برد تقديم به هواداران پرسپوليس

استيلي: اين برد تقديم به هواداران پرسپوليس

استيلي: اين برد تقديم به هواداران پرسپوليس


سرمربي پرسپوليس گفت: پيروزي مقابل نفت آبادان را به هواداران تقديم مي‌کنم


حميد استيلي پس از برتري سه بر يک تيمش مقابل نفت آبادان گفت: اين برد را به هواداران تقديم مي‌کنم. آنها را در اين مدت خيلي اذيت کرديم و اميدوارم اين پيروزي هديه کوچکي براي آنها باشد.

اين مربي گفت: هواداران در اين مسابقه از دقيقه يک تا 90 کنار ما بودند و اين پيروزي براي آنها است. اميدوارم در ادامه بهتر شويم چرا که تيم متعلق به مردم است و من هم هر چيزي که دارم از مردم است.

وي ادامه داد: از نفت و مربي‌اش به خاطر بازي خوبي که انجام دادند تشکر مي‌کنم. پيرواني هميشه تيم‌هاي خوب با بازيکنان خوبي به فوتبال ما تحويل داده است.

استيلي تأکيد کرد: دو نيمه متفاوت را شاهد بوديم. ما در اين مسابقه خيلي تحت فشار بوديم البته براي اينکه به شکل واقعي خود برسيم هنوز کار داريم.

وي در مورد غيبت کريمي و گل‌هاي جواد کاظميان گفت: کريمي يکي از مهره‌هاي تأثيرگذار است و اگر بازي مي‌کرد نتيجه بهتري مي‌گرفتيم اما تيمي موفق است که بر پايه کارهاي تاکتيکي بازي کند و پرسپوليس در اين ديدار اين گونه بازي کرد. کاظميان هم سه گل زد اما قطعا بازيکنان هم به او پاس گل دادند و مجموع تيم خوب بود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به ترکيب ايده‌آل رسيده‌ايد گفت: روز به روز هماهنگ‌تر مي‌شويم اما هنوز در 20 دقيقه پاياني بازي‌ها مشکل داريم سعي مي‌کنيم آن را حل کنيم. در اين مسابقه هم ديديد که بازي با توپ ما بهتر از بازي‌هاي قبل بود.

استيلي در مورد عملکرد خط دفاع گفت: در اين منطقه خوب بوديم اما اشتباهاتي هم داشتيم که بايد با تمرين آنها را رفع کرديم. نصرتي يکي از بهترين مدافعان ايران است و با بيش از 50 بازي ملي مي‌تواند در چهار پست بازي کند. نورمحمدي هم شرايط خوبي داشت و اضافه شدن شيث مي‌تواند استحکام دفاع را بيشتر کند.

وي در مورد ليست تيم ملي تأکيد کرد: بايد به نظر کي‌روش احترام بگذاريم. معتقدم بازي کردن در پرسپوليس کمتر از تيم ملي نيست. اگر جايگاه ما در جدول بهتر شود بازيکنان بيشتري هم دعوت مي‌شوند.

سرمربي پرسپوليس در مورد مصاحبه قلعه‌نويي و حمايت از وي گفت: امير بچه محله ما است حتي مردم هم او را دوست دارند. هدف‌گذاري ما براي قهرماني است اما قلعه‌نويي هم يک جوانمرد است و هميشه از کساني که تحت فشار هستند حمايت مي‌کنند و آنهايي که زمين مي‌خورند را حمايت مي‌کنند. اميدوارم بتوانم روزي محبت‌هايش را جبران کنم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پيرواني: از هر لحاظ روز پرسپوليس بود


سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز از هر لحاظ روز پرسپوليس بود.


غلامحسين پيرواني پس از شکست 3 بر يک تيمش مقابل پرسپوليس گفت:‌ فوتبال بدي نبود و چون پرسپوليس بازي مرگ و زندگي‌اش بود محکوم به پيروزي بود. روزي به آنها خورديم که مي‌خواستند از بحران خارج شوند و از موقعيت هايشان استفاده کردند. البته ما هم فرصت‌هايي داشتيم.

وي ادامه داد:‌ از همه لحاظ روز پرسپوليس بود. پرسپوليس و استقلال تيم‌هاي بزرگي هستند و دليلي ندارند چون در قعر جدول است آنها را کوچک فرض کنيم.

پيرواني تأکيد کرد: به بازيکنان گفته بودم به پرسپوليسي‌ها ضربات شروع مجدد ندهند. با اين حال اين برد را به پرسپوليس تبريک مي‌گويم هرچند که ما هم دو سه فرصت خوب داشتيم.

وي در مورد انتقاداتي که هفته گذشته در آبادان به او شد و شايعه استعفايش گفت: اين را مسئول رسانه‌اي بايد جوابگو باشد. من استعفا ندادم اما آن روز واقعاً روز بدي بود. هرجا مرا بخواهند مي‌مانم و هرجا نخواهند مي‌روم. همانطور که افشارزاده گفته بود مربي خارجي آورديم، شبانه رفتم. اميرالمؤمنين گفته است هرجا تو را خواستند بمان و هرجا تو را نخواستند برو.

وي با بيان اينکه مديرهاي نفت آدم‌هاي خداشناسي هستند، افزود: آنهايي که شعار مي‌دادند جزو همه نيستند. باز هم معتقدم روز بدي بود و اميدوارم ديگر برايم پيش نيايد.

وي در مورد اعتراض شريفي‌نسب به داور گفت: دو مورد خط نگه‌دار جا ماند و همين موضوع شايد باعث اعتراض شريفي‌نسب شده است. داوري در اين نتيجه تأثيري نداشت و گله‌اي از وي ندارم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
كريمي: شايد مشكل پرسپوليس من بودم


کاپيتان پرسپوليس گفت: شايد مشکل پرسپوليس من بودم اما هر چه بود اين پيروزي براي ما بسيار خوب و روحيه بخش است


علي کريمي پس از برتري سه بر يک برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در اين بازي محروم و از روي سکو نظاره‌گر مسابقه بودم. شايد مشکل پرسپوليس من بودم اما هر چه بود اين پيروزي براي ما بسيار خوب و روحيه بخش است و با اين پيروزي بازيکنان ما اعتماد به نفس پيدا کردند.

وي گفت: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد اما اين سه امتياز به ما کمک زيادي کرد و بايد به هواداران نيز که در ورزشگاه حاضر شدند تبريک بگويم و از زحمات آنها تشکر مي‌کنم.

کريمي در مورد ديدار با استقلال در هفته هفتم و اينکه پرسپوليس به دليل ضعيف بودن شکست مي‌خورد گفت: چه کسي گفته ما به استقلال مي‌بازيم؟ هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. يک ديدار ديگر در پيش داريم و ما ابتدا به بازي با ذوب‌آهن فکر مي‌کنيم و سپس به استقلال توجه مي‌کنيم و بايد در تعطيلات نقاط ضعف خود را جبران کنيم.

کريمي با اشاره به هواداران پرسپوليس عنوان کرد: هواداران هميشه حق دارند اما امروز 90 دقيقه تيم خود را حمايت کردند و نتيجه آن را ديدند. اگر در هر بازي اين گونه رفتار کنند پرسپوليس هم بهتر نتيجه مي‌گيرد.

بازيکن تيم ملي در مورد ديدار با اندونزي اظهار داشت: از اندونزي هيچ شناختي ندارم و کادر فني تيم ملي قطعا اين تيم را آناليز کرده و شناخت کافي را به ما مي‌دهد. اميدوارم در اين دو بازي رفت و برگشت با اندونزي موفق باشيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مرفاوي از سرمربيگري مس استعفا كرد

مرفاوي از سرمربيگري مس استعفا كرد

مرفاوي از سرمربيگري مس استعفا كرد


سرمربي تيم فوتبال مس کرمان از سمت خود کناره‌گيري کرد.


صمد مرفاوي پس از شکست 2 بر يک تيمش در کرمان و برابر فجر سپاسي در کنفرانس خبري حاضر شد و خبر استعفايش را اعلام کرد.

وي گفت: تصميم گرفته‌ام ديگر در مس فعاليت نکنم و اين تصميم خودم بوده است. هيچکس با من صحبتي نکرده است و ممکن نيست که ديگر به اين تيم بازگردم.

مس کرمان از 5 بازي خود تنها يک امتياز کسب کرده است و در مکان هفدهم قرار دارد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي: كي‌روش بازي‌هاي ما را نديده است

دايي: كي‌روش بازي‌هاي ما را نديده است

دايي: كي‌روش بازي‌هاي ما را نديده است


سرمربي راه‌آهن گفت: کي‌روش بازي‌هاي ما را نديده و مطمئنم در آينده از بازيکنان راه‌آهن هم براي حضور در تيم ملي دعوت خواهد شد.


علي دايي پس از برتري سه بر يک تيمش مقابل مس سرچشمه گفت: بازي را خوب شروع کرديم و خوب هم ادامه داديم. خيلي بهتر از مس بوديم و مي‌توانستيم به گل‌هاي بيشتري هم برسيم.

وي ادامه داد: متأسفانه در نيمه دوم گل بدي خورديم که تمرکز تيم را به هم زد اما زود تيم را جمع کرديم. مستحق برد بوديم چون خيلي بهتر بوديم.

دايي در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد از خط دفاعي تيمش راضي نيست گفت: اين نظر شخصي شما است. در غياب زارع و نورمحمدي خوب کار کرديم اما بايد روي تاکتيک دفاع تيمي بيشتر کار کنيم. در اين مورد تمام بازيکنان بايد کمک کنند.

دايي افزود: مس تنها يک فرصت داشت اما در سوي ديگر ما موقعيت‌هايي زيادي داشتيم که از دست داديم.

سرمربي راه‌آهن در مورد داوري گفت: در اين مورد حرف نمي‌زنم اما يک پنالتي براي ما گرفته نشد.

وي در مورد عدم دعوت بازيکنان راه‌آهن به تيم ملي گفت: براي کي‌روش احترام خاصي قائلم اما ما سعي مي‌کنيم هفته‌هاي آينده با خوب نتيجه گرفتن سهمي در تيم‌ملي داشته باشيم. کي‌روش بازي‌هاي ما را نديده و مطمئنم در آينده از بازيکنان راه‌آهن هم براي حضور در تيم ملي دعوت خواهد شد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
فوتبال ايران يك پله صعود كرد

فوتبال ايران يك پله صعود كرد

فوتبال ايران يك پله صعود كرد


تيم ملي فوتبال ايران در جديدترين رنکينگ فدراسيون جهاني يک پله صعود کرد.



فدراسیون بین المللي فوتبال (فيفا) جدیدترین رده بندی تیم های ملی دنیا را امروز اعلام کرد که در آن تيم ايران با 559 امتیاز و يک پله صعود، در رده 53 جهان ایستاد، اما در آسیا همچنان پس از تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در مکان چهارم قرار دارد.
ایران در رنکینگ قبلی 561 امتیاز داشت و در رده 54 ایستاده بود.

در قاره آسیا ژاپن با 918 امتیاز اول است و در رده 15 جهان قرار دارد، استرالیا با 837 امتیاز دوم است و در مکان 22 دنیا ایستاده و کره جنوبی نیز با 745 امتیاز عنوان 33 رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده است.
تيم‌هاي چين، ازبکستان، عربستان، قطر، اردن و کويت در رده‌هاي پنجم تا دهم حضور دارند.

در اين حال اندونزي، اولين حريف تيم ملي کشورمان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در تاريخ 11 شهريور با 207 امتياز در رده 133 جهان قرار دارد.
در اين رده‌بندي قطر و بحرين، دو حريف ديگر ايران، به ترتيب با364 و 325 امتياز صاحب رده‌هاي 88 و 101 جهان هستند.

در رده بندی جهانی تيم ملي فوتبال هلند توانست با يک پله صعود به رده اول جهان صعود کند. پس از آن اسپانيا و آلمان، در رده دوم و سوم هستند.

انگليس، اروگوئه، برزيل، ايتاليا، پرتغال، آرژانتين، کرواسي نیز در رده های بعدی ایستاده‌اند.



 

اخبار

ربات
اولین ۳ امتیاز سرخ لیگ با هت‌تریک کاظمیان

اولین ۳ امتیاز سرخ لیگ با هت‌تریک کاظمیان

تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار هفته ابتدایی یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نتوانسته بود به پیروزی برسد و از سوی هوادارانش به شدت تحت فشار قرار داشت، بالاخره با درخشش جواد کاظمیان به پیروزی رسید تا موقتا از بحران خارج شود.

بيشتر...
 

sepahrad

عضو جدید
دل هایی که در شب قدر از بازیکنان استقلال رنجید

دل هایی که در شب قدر از بازیکنان استقلال رنجید

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]بازیکنان استقلال که قرار بود در شب قدر همراه با کادرفنی و مدیریت تیم به بنیاد خیریه یاسر بروند تا در کنار کودکان بی سرپرست باشند ، سر قرار نرفتند و چشمان این کودکان بی سرپرست را که برای دیدارشان لحظه شماری می کردند ، به انتظار گذاشتند.[/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]از جمع تمام بازیکنان استقلال که بسیاری از این کهکشانی ها در همان حوالی نیاوران هم ساکن هستند ، تنها این آرش برهانی بود که با کمی تاخیر به دیدار کودکان بی سرپرست رفت و دیگران همه را سر کار گذاشتند تا پرویز مظلومی و علی فتح الله زاده تنها علی نظری جویباری و علی امیری از معاونین باشگاه را همراه خود داشته باشند که به این کودکان که از ساعت ها قبل در رویای عکس یادگاری با فرهاد ، جباری ، خسرو ، آندو ، حنیف و...[/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]به راستی اگر به جای افطار با این کودکان بی سرپرست ، میزبان ستارگان فوتبال مان ، علی انصاری ، حسین هدایتی یا امیدوار رضایی بودند هم تنها فقط آرش برهانی به مراسم می رفت؟ آیا دل های این کودکان بی سرپرست در شب قدر ، این قدر حرمت نداشت که اسمی های فوتبال مان ساعتی از وقت شان را به سختی بگذرانند؟[/FONT]
 

اخبار

ربات
استقلال صدر نشین شد

استقلال صدر نشین شد

آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با برتری ۴ بر یک تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان به پایان رسید.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پیروزی پرگل تراکتورسازی در شهرآورد تبریز

پیروزی پرگل تراکتورسازی در شهرآورد تبریز

تیم تراکتورسازی تبریز پنجشنبه شب در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران مقابل همشهری خود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پیشرفت آماری استقلال نسبت به لیگ دهم

پیشرفت آماری استقلال نسبت به لیگ دهم

صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور نسبت به دوره گذشته بازی‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
كریمی و مجیدی آماده ترین نفرات تمرین تیم ملی

كریمی و مجیدی آماده ترین نفرات تمرین تیم ملی

كاپیتان های پرسپولیس و استقلال آماده ترین نفرات تمرین امروز تیم ملی بودند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
معمارزاده: کی‌روش را مجاب می‌کنم تا دوباره دعوتم کند

معمارزاده: کی‌روش را مجاب می‌کنم تا دوباره دعوتم کند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عملکرد خوبم در پرسپولیس، کی روش را مجاب می کنم تا دوباره مرا به تیم ملی دعوت کند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
مایلی کهن از فتح الله زاده شکایت نکرد

مایلی کهن از فتح الله زاده شکایت نکرد

مدیر فنی سابق باشگاه پرسپولیس قید شکایت از فتح الله زاده را زد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
بلاژویچ سرمربی تیم فوتبال مس كرمان شد

بلاژویچ سرمربی تیم فوتبال مس كرمان شد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران سرانجام با امضای قراردادی یکساله هدایت تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت.

بيشتر...
 

Farez 132

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وزيرورزش وجوانان درکنار دو ستاره سرخابي(عکس)

وزيرورزش وجوانان درکنار دو ستاره سرخابي(عکس)



به نظر شما اقا وزیر یه عکس با لباس ورزشی داره؟؟؟؟؟
 

اخبار

ربات
تراكتورسازی با ۳ گل گسترش فولاد را شكست داد

تراكتورسازی با ۳ گل گسترش فولاد را شكست داد

تیم تراکتورسازی در دیداری تدارکاتی توانست تیم دسته‌اولی گسترش فولاد را شکست دهد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
تیم استقلال مقابل همنام اهوازی به برتری رسید

تیم استقلال مقابل همنام اهوازی به برتری رسید

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل همنام اهوازی خود به برتری دست یافت تا با روحیه‌ای مضاعف آماده دیدار با تراکتورسازی تبریز شود.

بيشتر...
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برنامه هفته اول جام حذفي فوتبال اعلام شد

برنامه هفته اول جام حذفي فوتبال اعلام شد

برنامه هفته اول جام حذفي فوتبال اعلام شد


سازمان ليگ آزادگان برنامه رقابت‌هاي جام حذفي در هفته اول را اعلام کرد.



به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برنامه مسابقات به شرح زیر است:
دوشنبه21/6/90-هفته اول-ساعت 15:30
ماهان کرمانشاه-داتیس لرستان-آزادی-کرمانشاه

هدف میناب هرمزگان-آریا خرم دره زنجان-شهید امینی-میناب
آشیان گستران ورامین -شهید مهدی ماهان کرمان-شهید فتحی-ورامین
مقاومت تهران-بهمن ایلام-5 آذر-تهران
انصار سیمان شاهرود-سایپا مهر کرج-تختی-شاهرود
استقلال رامهرمز-عقاب شیراز-تختی-رامهرمز
کیمیا رشد آق قلا-امید خلخال دشت اردبیل-آزادی-گرگان
آلومینیوم المهدی نوین هرمزگان-بدر بندر گز کنگ-تختی-بندرعباس
کیش ایر کیش-شهرداری نقده-المپیک-کیش
ملی حفاری اهواز-نوسازی مدارس همدان-اختصاصی حفاری-اهواز
چوکا تالش-شیمی زابل-پوریای ولی-تالش
تاک مهر تاکستان-میثاق سپاه تفت یزد-15 خرداد –تاکستان
شهید وحید پاکدشت-سپاهان خورموج بوشهر-مهدوی-پاکدشت
یادآوران خرمشهر-پومر ساوه مرکزی-تختی-خرمشهر
فولاد ماهان سپاهان-کهر زاگرس درود نوین-انتظام-اصفهان
میعاد تهران-نفت نوین آبادان-الیاف-تهران
یاران امید فولاد اصفهان-فولاد نوین اهواز-قیام-زرین شهر اصفهان
پیروزی کامیاران کردستان-گسترش فولاد سهند-آزادی-کامیاران
پاس نوین همدان-موسسه مصطفی لو تبریز-کارگران-همدان
اترک بجنورد-سلفچگان قم-تختی-بجنورد
گفتنی است، با توجه به بند 2-2-3 آئین نامه برگزاری مسابقات جام حذفی کشور فصل 91-90 و با توجه به اینکه باشگاه های شهرداری زنجان،استقلال اهواز،سپیدرود رشت،شموشک نوشهر و پیام خراسان مشکلات حقوقی و مالی خود را تا روز پنجشنبه 3/6/90 حل نکرده و برگ تسویه حساب باشگاه خود را از کمیته انضباطی و امور مالی به سازمان لیگ آزادگان تحویل نداده اند،از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند. بر همین اساس جهان الکتریک نیشابور،گلچین رباط کریم،شهرداری چابکسر، خزر محمود آباد و گیتی پسند اصفهان به دور دوم مسابقات جام حذفی کشور فصل 91-90 صعود کردند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اساسنامه باشگاه تراكتورسازي جهت ارائه بهAFC

اساسنامه باشگاه تراكتورسازي جهت ارائه بهAFC

اساسنامه باشگاه تراكتورسازي جهت ارائه بهAFC


باشگاه تراکتورسازي تبريز با انجام تغييرات در اساسنامه باشگاه، آن را جهت ارائه به AFC به سازمان ليگ فوتبال تحويل داد.



به نقل از باشگاه تراکتورسازي، تعهدات اين باشگاه به نمايندگان AFC در خصوص اساسنامه و تراز مالي، با تلاش همه جانبه مسئولين باشگاه به ثبت رسيد و ديروز به سازمان ليگ تحويل داده شد تا به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شود.
تربيت بدني آذربايجان شرقي نيز اقداماتي در جهت رفع نواقص و ايرادهاي گرفته شده از استاديوم يادگار امام (ره) انجام داده و تصاوير اين اقدامات نيز همراه اساسنامه ارسال شده است.
سازمان ليگ و هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي تاکنون بليت فروشي بازي ها را به باشگاه واگذار نکرده در حالي که بر اساس نظر AFC اين موضوع بايد به باشگاه ها سپرده شود.
نمايندگان AFC در بازديد از امکانات دو باشگاه تراکتورسازي و شهرداري تبريز در خردادماه گذشته، ايرادهايي از اين دو باشگاه گرفته و اين دو باشگاه را ملزم به رفع اين ايرادها کرده بودند.


 

Similar threads

بالا