مهم ترین اخبار فوتبال ایران

khooshe

مدیر بازنشسته
استيلي‌:‌به دنبال شكست شهرداري هستيم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است تيمش براي رهايي از شرايطي که دارد به شدت به شکست شهرداري نيازمند بوده و اين مهم را دردستور کار قرار داده است.



حميد استيلي چهارشنبه در نشست مطبوعاتي ديدار تيم هاي پرسپوليس و شهرداري تبريز ضمن بيان اين مطلب،افزود: شهرداري از 2 بازي 2 امتياز کسب کرده است اين درحالي است که مي توانستند بهتر از اين نتيجه بگيرند چرا که نمايش بدي دراين بازي ها نداشتند.
وي افزود: پيش از اين که با پرسپوليس به توافق برسم با مسوولان اين تيم مذاکره کرده بودم آنها امکانات خوبي دارند و از نظر بودجه اي نيز مشکلي ندارند از اين رو درادامه فصل بيش از اين ها از اين تيم خواهيد ديد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تصريح کرد:‌ با اين همه ما به شدت به دنبال شکست اين تيم و برد مقابل آنها هستيم خوشبختانه بازيکنان شرايط روحي و جسمي مناسبي داشته و روز به روز بهتر مي شوند.
استيلي افزود: هواداران بايد بدانند مدت زيادي نيست که تيم کامل شده است تازه 10روز است که با تمامي نفرات تمرين مي کنيم از اين رو نبايداز ما انتظار آنچناني داشته باشند.
به گفته وي پرسپوليس فراتر از نام هاست و من و ديگران براي اين که اين تيم بهترين ليگ برتر شود تمام تلاش خود را به کار خواهيم گرفت.
به اعقتاد وي هواداران از نحوه جدايي دايي از پرسپوليس ناراحت بوده از اين رو عليه تيم و سايرين شعار سر مي دهند.
وي تاکيد کرد: با هواداران مشکلي ندارم، آنها به خوبي مرا مي شناسند من سرم را به خاطر همين هواداران مقابل توپ قرار مي دادم.
وي ازهواداران درخواست کرد قدري صبورتر باشند و ما را درسختي ها کمک کنند.
وي درخصوص کريمي و پستي که بازي مي کند نيز گفت: کريمي يکي از مهاجمان تيم است اما وي به قدرخوبي در کار دفاعي نيز به تيم کمک مي کند که برخي به اشتباه فکر مي کنند وي در پست هافبک دفاعي بازي مي کند.
استيلي گفت: کريمي تا به اينجاي ليگ تمام خواسته هاي ما را بر آورده کرده است و از وي رضايت داريم.
وي درادامه از برنامه هاي فشرده سازمان ليگ برتر ابراز گلايه کرد و افزود:‌ براي موفقيت درتيم پرسپوليس برنامه ريزي دقيق داريم اما متاسفانه فشردگي ليگ يکي از موانع اصلي اجرايي برنامه هاي ماست البته به نظرات سازمان ليگ احترام گذاشته و تابع قوانين آن هستيم.
وي درادامه به صدر نشيني بعضي از تيم ها همانند برق شيرازي و فجر شهيد سپاسي در هفته هاي اول ليگ برتر اشاره کرد و افزود: همگان ديدند که اين تيم ها در پايان فصل به ليگ دسته يک سقوط کرده و تيم سپاهان که 5 هفته اول بازي ها امتياز قابل قبولي نگرفته بود قهرمان ليگ برتر شد.
استيلي درخصوص کاپيتاني تيم نيز گفت: تصميم گيرنده نهايي من هستم البته بستن بازوبند و اين که کريمي آن را به چه کسي داده است اصلا مساله مهمي نيست که به آن پرداخته مي شود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از انتقادهاي سالم و سازنده استقبال مي کنيم درهمين خصوص بايد بگويم علي پروين بعد از بازي مقابل شاهين با من تماس گرفت و نکات لازم را گوشزد کرد که از وي و ساير پيشکسوتان ممنوم.
وي درادامه با انتقاد از عملکرد داور ديدار اين تيم مقابل شاهين بوشهر به مصدوميت اولادي اشاره کرد وافزود:‌مسوولان تيم زحمت کشيده و بازيکن چند صد ميليوني را به استخدام تيم در مي آورند اما با يک بي احتياطي وي با ضريه بازيکن حريف مصدوم و راهي بيمارستان مي شود اين درحالي است که خطا کننده به هيچ وجه از سوي داور جريمه نمي شود.
استيلي درباره وحيد هاشميان و جواد کاظميان نيز گفت: درخصوص وحيد بايد پزشک تيم نظر نهايي را بدهد اما جواد کاظميان روز به روز به مرز آمادگي مي رسد از اين رو بزودي از وي استفاده خواهيم کرد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس که به نظر مي رسيد از عملکرد مهاجمان تيم رضايت چنداني ندارد به جذب يک مهاجم خوب و سرزن خارجي اشاره کرد و افزود: به دنبال بازيکني با اين شرايط هستيم تا مشکل سرزني خط حمله مان برطرف شود.
تيم فوتبال پرسپوليس پنجشنبه شب و درادامه رقابت هاي ليگ برتر مقابل شهرداري تبريز صف آرايي خواهد کرد.
ا

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مي‌خواهيم باشهرداري به ميانه‌هاي جدول برسيم


دروازه‌بان تيم شهرداري تبريز گفت: مي‌خواهيم بدون حاشيه به هدف خود که رسيدن به ميانه‌هاي جدول است، دست پيدا کنيم.



ابراهيم ميرزاپور در نشست خبري پيش از ديدار فردا با پرسپوليس عنوان کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبريک مي گويم. ما تمرينات خوبي را در فصل آماده سازي آغاز کرديم و خودم نيز زير نظر جليل زنده دل تمرينات خوبي انجام دادم و مي‌خواهيم براي موفقيت تيم تلاش کنيم.
وي در مورد اينکه شهرداري با يسيج به چه رده‌اي در جدول فکر مي‌کند گفت: زماني که من به شهرداري تبريز آمدم همين صحبت‌هايي که امروز در اين جلسه در مورد ناکامي يسيج مطرح شد را شنيدم. يک ماه است که در خدمت اين تيم و يسيج هستم، او يک مربي بسيار حرفه اي است که هم به نظم و انضباط و هم کارهاي تاکتيکي بها مي‌دهد. در حق اين مربي کم لطفي شده که چنين حرف‌هايي مي‌زنند.
ميرزاپور اضافه کرد: هدف ما اين است که در ليگ برتر جايگاه بهتر از فصل گذشته پيدا کنيم و بدون حاشيه باشيم و به ميانه‌هاي جدول برسيم، البته در فوتبال هيچ چيز مشخص نيست و شايد بتوانيم به رده‌هاي بالاي جدول برسيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
بازيکنان استقلال نبايد برابر مس غفلت کنند

بازيکنان استقلال نبايد برابر مس غفلت کنند

بازيکنان استقلال نبايد برابر مس غفلت کنند


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: در صورتيکه بازيکنان ما در ديدار برابر مس کرمان غفلت کنند احتمال از دست رفتن سه امتياز اين بازي وجود دارد.



علی حمودی افزود: کرمانی ها همیشه در شهر خود و مقابل هوادارانشان با تعصب بازی می کنند و باید از ابتدای بازی کاملا حواسمان را جمع کرده و با خونسردی کامل بازی را از آن خود کنیم زیرا اگر غفلت کنیم بازیکنان مس از اشتباه ما به بهترین نحو سود خواهند برد و بازی را به نفع خود به پایان خواهند برد.
وی وضعیت کنونی استقلال را مطلوب دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل داماش گیلان تنها دو جلسه تمرین کردیم و چون زمان بسیار کمی برای رویارویی مقابل مس داشتیم سعی کردیم از این دو جلسه تمرین به بهترین وجه ممکن استفاده کرده و خود را آماده دیدار مقابل مس کرمان کنیم.
هافبک تیم استقلال تهران ادامه داد: ما تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و می خواهیم با کسب پیروزی در این دیدار خود را به صدر جدول نزدیک تر کرده و از لحاظ روحی خود را برای دیدار مقابل تیم مقاومت شیراز آماده کنیم.
علی حمودی اشاره ای نیز به نتایج دو هفته اول تیم فوتبال مس کرمان داشت و افزود: اگر چه مس کرمان در دو هفته ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی کسب نکرد اما این دلیل نمی شود که ما این تیم را دست کم کرده و فکر کنیم مس تیم دست و پا بسته ای است. به طور حتم مرفاوی با شناختی که از تیم خودو حتی استقلال دارد بهترین ارنج خود را در مقابل ما به میدان خواهد فرستاد تا بتواند با کسب این سه امتیاز اولین پیروزی خود را کسب کرده وشرایط روحی تیم خود را بهبود ببخشد.
وی ادامه داد: اطمینان دارم که دیدار استقلال تهران و مس کرمان یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ خواهد شد.
دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران در هفته سوم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
رحيمي از حل مشکل خسرو حيدري خبر داد

رحيمي از حل مشکل خسرو حيدري خبر داد

رحيمي از حل مشکل خسرو حيدري خبر داد


عليرضا رحيمي از حل مشکل صدور رضايت نامه خسرو حيدري براي همراهي استقلال تا پايان هفته جاري خبر داد.


مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان ضمن اعلام این خبر در مورد آخرین وضعیت رضایت نامه خسرو حیدری گفت: من از امروز در باشگاه سپاهان کار خود را به طور رسمی آغاز کرده ام و در جریان جزئیات موضوع خسرو حیدری نیستم اما می خواهم تا فردا(پنجشنبه) پرونده حیدری را به همراه حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه به طور کامل بررسی کنم چرا که نمی خواهیم این موضوع طولانی شود.

وی افزود: فتح الله زاده تاکنون هیچ صحبتی در این خصوص با من نداشته است. نمی دانم که با ساکت و سایر مسئولان سپاهان چه مذاکراتی داشته است اما نگاه ما به خسرو حیدری به عنوان یک بازیکن ملی پوش یک نگاه ویژه بوده و دوست داریم او را در سپاهان حفظ کنیم ولی نظر خود این بازیکن هم برای ما مهم است.
مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان در خاتمه گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که مشکل حیدری را تا پایان هفته حل کنیم.
 

اخبار

ربات
دوشنبه شب منتظر فردوسی‌پور باشید

دوشنبه شب منتظر فردوسی‌پور باشید

غیبت برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور در هفته آینده به پایان می‌رسد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
كهكشان آبی در كویر و پذیرایی پرسپولیس از شهرداری در حضور كم‌حوصله‌ها

كهكشان آبی در كویر و پذیرایی پرسپولیس از شهرداری در حضور كم‌حوصله‌ها

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال استقلال در كرمان باید به مصاف مس برود و پرسپولیس میزبان شهرداری تبریز است.

بيشتر...
 

alireza-1991

عضو جدید
حاشیه نشست خبری ویسی و دایی /حجت الاسلام علیپور خبرنگار بدحجاب را از سالن کنفرانس اخراج کرد

حاشیه نشست خبری ویسی و دایی /حجت الاسلام علیپور خبرنگار بدحجاب را از سالن کنفرانس اخراج کرد

/حاشيه نشست خبري ويسي و دايي/
اعتراض دايي به بي‌نظمي و انتقاد از حضور يك بدحجاب در سالن
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن از بي‌نظمي در برگزاري نشست‌هاي خبري انتقاد كرد و به اين مسئله معترض شد.



به گزارش خبرگزاري فارس، نشست خبري علي دايي قرار بود ساعت 14 برگزار شود به همين دليل علي دايي ساعت 13 و 55 دقيقه وارد سالن روابط عمومي سازمان ليگ شد؛ در حالي كه هيچ كدام از خبرنگاران رسانه‌هاي تصويري در سالن حاضر نشده بودند.
وقتي مسئولان روابط عمومي سازمان ليگ از دايي خواستند 10 دقيقه براي حضور خبرنگاران تلويزيون صبر كند به اين مسئله اعتراض كرد و گفت شما به من گفته‌ايد نشست خبري ساعت 14 آغاز مي‌شود و من هم 5 دقيقه زودتر آمده‌ام اما قرار نيست 15 دقيقه ديگر نيز منتظر بمانم. بهتر است در برگزاري نشست‌هاي خبري نظم و ترتيب حكم فرما باشد.

*سرانجام با حضور چند خبرنگار نشست خبري آغاز شد و اين در حالي بود كه حسن رودباريان دروازه بان تيم راه آهن نيز با تاخير به نشست خبري آمد و چند دقيقه از آغاز نشست گذشته بود كه برخي از خبرنگاران صدا و سيما خود را به سالن كنفرانس رساندند.

* در پايان نشست خبري عليرضا عليپور، دبير هيئت رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال كه در سالن روابط عمومي حاضر شده بود وقتي يكي از خبرنگاران خانم را با پوشش نامناسب در نشست خبري شركت كرده بود ديد به حجت الله بهمني، مدير روابط عمومي سازمان ليگ اعتراض كرد و گفت: اين افراد را چه كسي با اين ظاهر و پوشش به اينجا راه داده است؟ حق نداريد افراد بد پوشش را به سازمان ليگ راه بدهيد كه با اين صحبت‌ها آن خبرنگار زن محل سازمان ليگ را ترك كرد.
 

اخبار

ربات
شكست خانگی پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز

شكست خانگی پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز

دومین شكست تیم فوتبال پرسپولیس این بار مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی رقم خورد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پیروزی پرگل ملوان مقابل مس‌سرچشمه

پیروزی پرگل ملوان مقابل مس‌سرچشمه

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق شد با نتیجه‌ای‌ پرگل مس سرچشمه را درهم بكوبد.

بيشتر...
 

"Amir masoud"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پرسپوليس هنوز جوابي براي سئوال ونگر ندارد!

پرسپوليس هنوز جوابي براي سئوال ونگر ندارد!


پنج سال پيش بود... شايد در همين روزها! چند روزي اين طرف تر يا شايد هم آن طرف تر. با همين پرسپوليس به اتريش رفته بودم تا تمرين هاي آري هان در پايتخت موسيقي دنيا را ببينم.​


ارتش سرخ: چند متر دورتر از اردوگاه پرسپولیس رئال مادرید با فابیو كاپلو اردو داشت. كاپلو با بادیگاردهایش یك روز برای دیدن آری هان به هتل شیك پرسپولیس آمد تا با هم تنیس هم بازی كنند. كمی دورتر كمپ لاتزیو را می دیدیم.


دینو زوف شهیرترین چهره آبی های رم بود كه البته او هم به ملاقات هان آمد. دیدار آری هان و دینو زوف كه در حقیقت سازندگان دومین گل برتر قرن بیستم بودند (آری هان از دایره مركزی زمین دروازه زوف را در جام جهانی 78 باز كرده بود) دیدن داشت. مثل دو كودك خردسال با صدایی بلند برای هم كری می خواندند و فریاد می كشیدند و قهقهه می زدند. یكی دیگر از همسایگان پرسپولیس ، آرسنال بود. مجموعه ای مغرورتر حتی از رئال! دور تا دور محوطه اسكان شان را نیروهای امنیتی پوشش داده بودند و برای ورود به محوطه ای كه تمرین هایشان برگزار می شد باید مراحل هماهنگی پر دردسری را سپری می كردید. آرسن ونگر از دوستان قدیمی آری هان بود اما به جای آمدن به اردوی پرسپولیس از دوست هلندی اش دعوت كرد تا به هتل آنها برود. هان نپذیرفت و گروهی از باشگاه را برای دیدن ونگر فرستاد. خوش شانس بودم كه در آن گروه كوچك جای گرفتم! دیدن ونگر بی بدیل بود. مردی مغرور كه حتی شكل نگاه كردنش هم با تمام همتایانش فرق داشت. وقتی شنید هان دعوت او را نپذیرفته كمی ناراحت شد. سعی می كرد خودش را آرام نشان دهد اما احساس عصبی اش را نمی توانست در چشم هایش پنهان كند. بعد از گپی كوتاه با تئودور یونگ (دستیار هان) به او گفت: «هان دیوانه شده! پیر شده! به كارهایش نگاه كن ... عین بچه ها! باید می فهمیدم نمی آید. وقتی می رود ایران می شود مربی یك تیم بی هوادار معلوم است كه جواب دعوت را هم نمی دهد... ببینم اسم این تیمی كه رفته چی بود؟!» یونگ واكنش سریعی نشان داد: « پرسپولیس ! تیم بی هواداری هم نیست. یك بار سرشماری كردند دیدند حداقل 30میلیون هوادار دارد!» ونگر خودش را روی مبل راحتی اش جمع كرد. كمی جلوتر آمد و پرسید: «داری با من شوخی می كنی؟» یونگ دوباره تاكید كرد كه عین حقیقت را گفته و روی جمعیت سی میلیونی هواداران پرسپولیس اصرار كرد. ونگر دوباره روی صندلی اش ولو شد و به یونگ با حالتی افتخارآمیز گفت: «بدون شك ثروتمندترین باشگاه آسیا هستید. تعجب می كنم چرا تا امروز اسمی از شما نشنیده بودم. سی میلیون هوادار ... نفری یك یورو در سال هم به باشگاه بدهند می شود سی میلیون یورو ... فوق العاده است! چند زمین تمرین دارید؟ اینجا پایگاه ساخته اید؟» می خواست به سوالاتش ادامه دهد كه یونگ وسط حرف هایش پرید: «بس كن! هنوز بازیكنان سه سال قبل پولشان را نگرفته اند! مقروض تر از پرسپولیس در آسیا نداریم...» و بحث بالا گرفت! ونگر باور نداشت باشگاهی كه حتی 100هزار هوادار داشته باشد در آسیا طعم مقروض بودن را بچشد و یونگ از نقص های سیستم مدیریتی در فوتبال ایران برایش گفت. باز هم برای ونگر قابل باور به نظر نمی رسید كه یك هوادار نمی تواند در تصمیم گیری های باشگاهش نقشی داشته باشد. می پرسید پول بلیت فروشی هایتان كجا می رود؟ یونگ می خندید! می گفت این سی میلیون نفری كه بازی را می بینند حق پخش تلویزیونی می دهند. پولش كجا می رود؟ یونگ می خندید! می پرسید پول فروش شال و پیراهن و پرچمتان چه می شود؟ مگر فروشگاه های زنجیره ای ندارید؟ یونگ باز هم می خندید! حق هم داشت... آن روزها كدام حق پخش ... همین امروز كدام حق بلیت فروشی؟ كدام حق رای برای یك هوادار كه بگوید كدام مدیر برایش مدیریت كند، كدام رییس ریاست كند، كدام مربی مربیگری كند، كدام بازیكن خریده شود و در یك كلام با پولی كه از جیب خود هوادار وارد باشگاه می شود دردی از دردهای پرسپولیس حل شود. این روزها گاهی كه لیگ جزیره را می بینم؟ به یاد آن دیدار كوتاه می افتم و چهره بهت زده آرسن ونگر ... شاید روزی در یكی از دست نوشته هایش خواندیم كه در ملاقات با گروهی از باشگاهی از ایران، تیمی را شناخته كه با هوادارانی به تعداد هواداران آرسنال، بدهكار است! مقروض است و زندگی را به سختی طی می كند. شاید اگر می شد به سوالات ونگر جواب داد یا لااقل تلاش می شد برای سوالات او در آینده ای نزدیك (الان 5سال گذشته) جوابی یافت، امروز تمام تقصیرات ریز و درشت شكست های تكراری پرسپولیس به گردن علی دایی و استیلی نمی افتاد. هر روز یكی را بیرون می كنیم و یكی دیگر را می آوریم. چه سود؟ به جایش یك جواب برای آن همه سوال ونگر پیدا كنیم...
 

اخبار

ربات
برتری استقلال برابر مس در نیمه شب كویر

برتری استقلال برابر مس در نیمه شب كویر

تیم فوتبال استقلال برابر مس كرمان به برتری رسید.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
اولین برد داماش در ورزشگاه خانگی فجرسپاسی

اولین برد داماش در ورزشگاه خانگی فجرسپاسی

تیم فوتبال داماش گیلان اولین برد خود را در لیگ برتر برابر فجرسپاسی در شیراز به دست آورد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
جدول گلزنان لیگ یازدهم

جدول گلزنان لیگ یازدهم

در پایان هفته سوم لیگ برتر کریم انصاری فرد مهاجم تیم سایپا با ۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

بيشتر...
 

khooshe

مدیر بازنشسته
قرعه كشي جام حذفي فوتبال

قرعه كشي جام حذفي فوتبال

قرعه كشي جام حذفي فوتبال


با برگزاري مراسم قرعه کشي مسابقات جام حذفي فوتبال کشور در هتل آکادمي، تيم هاي ليگ برتري حريفان خود را شناختند.


پس از برگزاري مراسم قرعه کشي جام حذفي، تيم هاي ليگ برتري حريفان خود را شناختند که در اين بين تيم هاي پرسپوليس و استقلال تهران در قسمتي از اين جدول قرار گرفتند که احتمال رويارويي آن‌ها در مرحله نيمه نهايي مسابقات وجود دارد.

در ابتداي مسابقات، تيم هاي دسته اولي بايد با برنده مسابقاتي که تيم هاي دسته دومي و قهرمان استان ها در آن قرار دارند، بازي کنند که برنده آنها به رقابت با 18 تيم ليگ برتري خواهند پرداخت.

از بين تيم هاي ليگ برتري در يک گروه دو تيم فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان و در گروه ديگر دو تيم داماش گيلان و نفت تهران، بايد در مرحله يک هشتم نهايي با هم‌ بازي کنند.

پرسپوليس تهران نيز در مرحله يک هشتم نهايي بايد با برنده تيم مس رفسنجان و يکي از تيم هاي دسته دومي بازي کند که در صورت پيروزي احتمال اين ‌که در مرحله يک چهارم نهايي با ذوب آهن بازي کند، وجود دارد.

مسابقات جام حذفي، در دو گروه 52 تيمي برگزار خواهد شد که بيشتر تيم هاي قدرتمند ليگ برتري از جمله استقلال،‌ پيروزي، سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازي و سايپا در يک طرف اين گروه بندي قرار دارند و با اين حال از بين تيم هاي استقلال و پرسپوليس فقط يکي از آن‌ها مي‌تواند در فينال حضور داشته باشد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي:اميدوارم دل هواداران پرسپوليس شاد شود

دايي:اميدوارم دل هواداران پرسپوليس شاد شود

دايي:اميدوارم دل هواداران پرسپوليس شاد شود


سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: در جمع بزرگان پرسپوليس چهره‌هايي را ديدم که همه به يادماندني بودند و براي پيراهن اين تيم زحمت کشيده و عرق ريخته‌اند.


علي دايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره حضورش در جلسه کميته پيشکسوتان پرسپوليس اظهار داشت: بنا بر دعوتي که شده بودم و بر حسب وظيفه‌ام در اين جلسه حضور پيدا کردم تا فقط به پيشکسوتان پرسپوليس احترام بگذارم.

وي افزود: در جمع بزرگان پرسپوليس رفاقت و چهره‌هايي را ديدم که همه به يادماندني بودند و براي پيراهن اين تيم زحمت کشيده و عرق ريخته‌اند. خيلي خوشحالم که در بين آنها بودم، البته من خود را پيشکسوت پرسپوليس نمي‌دانم چون کوچولو هستم.

دايي درباره تشويق‌هاي هواداران در بازي‌هاي پرسپوليس نيز گفت: اصلاً و ابداً دوست ندارم اين اتفاق بيافتد، چون خودتان ديده‌ايد بعد از اين ماجراها من رسماً مي‌گويم که هواداراني که هميشه به من لطف دارند، لطف کنند ديگر مرا تشويق نکنند، اما آقايان باز هم ناراحت مي‌شوند و دليلش را نمي‌دانم. به همين دليل دوست دارم ديگر در اين باره صحبت نکنم تا انشاءالله اين تيم موفق باشد.

سرمربي راه‌آهن در پاسخ به سؤالي که آيا از عملکرد تيم خود در سه بازي گذشته راضي هستيد يا خير، گفت:ما بنابر دلايلي ديرتر از همه تيم ها کار خود را شروع کرديم و قطعاً تيم من نياز به هماهنگي دارد. من يکسري جوان و با تجربه‌ را کنار هم قرار داده‌ام و خوشبختانه در 2 بازي اول خوب نتيجه گرفتيم، اما متأسفانه در ديدار مقابل صبا از فرصت‌هاي خودمان استفاده نکرديم که انشاءالله در بازي‌هاي آينده جبران خواهيم کرد. البته به نظر من کار سختي در پيش داريم.

وي افزود:قطعاً همه تيم‌ها مي‌آيند تا با نتايج خوب جاي خوبي را براي خود در جدول دست‌وپا کنند. به همين دليل بازي‌ها حساس و به همديگر نزديک‌ است. ما هم سعي خواهيم کرد نتيجه‌اي در شأن راه‌آهن بگيريم تا دل هواداران‌مان را شاد کنيم.

دايي در پايان در جواب سؤالي که مشکل پرسپوليس را کجا مي‌دانيد نيز گفت: من سرمربي راه‌آهن هستم و درباره اين موضوع حرفي نمي‌زنم، فقط اميدوارم دل هواداران پرسپوليس شاد شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
دو خبر از حريف آسيايي سپاهان

دو خبر از حريف آسيايي سپاهان

دو خبر از حريف آسيايي سپاهان


مربي السد 4 بازيکن اين تيم را از ليست خارج کرد.



خورخه فوساتي اروگوئه‌اي، سرمربي تيم فوتبال السد در حالي که يک ماه ديگر قرار است تيمش از مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مقابل سپاهان اصفهان به ميدان برود، 4 بازيکن اين تيم را از ليست خارج کرد.
ريحان زيدان و مجدي صديق دو بازيکن سرشناس اين جمع هستند که از فهرست اين مربي براي ديدار با سپاهان خارج شده‌اند.
به جاي اين 4 بازيکن نام عبدالرحمن ناصر، عبدالله البريک، جاسر يحيي و صالح بدر اليزيدي به ليست السد اضافه شده است.

*عبدالقادر کيتا، مهام ساحل عاجي السد در حالي مذاکرات خود را با مارسي فرانسه آغاز کرده که هفته گذشته مسئولان السد خبر از ماندن اين مهاجم زهردار در السد داده بودند.
با اين حال کيتا که در يک قدمي مارسي قرار دارد، گالاتاسراي ترکيه را هم خواستار خود مي‌بيند و توسط مدير برنامه‌هايش مذاکرات را با اين تيم نيز ادامه مي‌دهد. اين بازيکن سابقه حضور در تيم ترکيه‌اي را دارد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي در مراسم يادبودحجازي شرکت مي‌کند

دايي در مراسم يادبودحجازي شرکت مي‌کند

دايي در مراسم يادبودحجازي شرکت مي‌کند


سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در مراسمي که اين باشگاه به مناسبت يادبود ناصرحجازي برگزار مي‌کند، شرکت خواهد کرد.



نخستین شب از برنامه های فرهنگی باشگاه راه آهن به برگزاری مراسم یادبود مرحوم ناصر حجازی اختصاص دارد. براساس این این باشگاه قرار است در این مراسم علاوه بر خانواده حجازی برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج ، عزیز محمدی و حج الاسلام علیپور نیز حضور داشته باشند.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن نیز اعلام کرده در این مراسم حضور خواهد داشت. دایی همچنین قرار است در مراسمی که باشگاه راه آهن به مناسبت یادبود روح الله داداشی برگزار می کند نیز شرکت کند.
شب هفدهم ماه مبارک رمضان نیز تجلیل از آمنه بهرامی در دستور کار باشگاه راه آهن قرار دارد. ضمن اینکه در این شب قرار است مراسمی نیز به مناسبت درگذشت بابک معصومی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران برگزار شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
بهترين تصميم‌ها براي استقلال و پرسپوليس

بهترين تصميم‌ها براي استقلال و پرسپوليس

بهترين تصميم‌ها براي استقلال و پرسپوليس


وزير ورزش و جوانان گفت: عجله نکنيد با بررسي تمام مسائل بهترين تصميم‌ها را براي استقلال و پرسپوليس مي‌گيرم.



محمد عباسي در خصوص شرايط باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: همه اين را مي‌دانند که استقلال و پرسپوليس هواداران خاص خودشان را در سراسر ايران اسلامي و حتي خارج از کشور دارند. به همين دليل بايد به وضعيت اين دو تيم رسيدگي شود.
وي افزود: اگر دقت کنيد اين تيم‌ها با يک باخت هوادارانشان افسرده مي‌شوند و با يک برد هوادارانشان شاداب مي‌شوند و اين موضوع به پويايي جامعه کمک مي‌کند و بسيار موضوعي مهم و جدي است.

عباسي تاکيد کرد: براي سر و سامان گرفتن اين 2 باشگاه عجله نکنيد؛ به همين دليل قصد داريم بهترين تصميم‌ها را براي استقلال و پرسپوليس بگيريم تا اين دو تيم در آرامش کامل و با مديريت‌هاي عالي به هدفشان در مسابقات برسند.
وزير ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته ما اين را فراموش نمي‌کنيم که بايد به تمام تيم‌ها و اصلا فوتبال کشورمان نگاهي جدي داشته باشيم و با يک برنامه ريزي و استراتژيک مناسب سعي کنيم تا بستري را آماده کنيم که شرايط براي موفقيت تيم ما که پتانسيل خوبي دارد مهيا شود. اين کار به زمان نياز دارد که سعي خواهيم کرد با نشست کارشناسان و صاحبنظران تصميمات لازم را اتخاذ کنيم.

عباسي در پايان در پاسخ به سؤالي که چه زماني ساختار ورزش و جوانان تکميل مي‌شود نيز گفت: در حال رايزني‌هاي لازم هستيم و به زودي پس از هماهنگي با معاونت توسعه مديريت رئيس جمهور در هفته آينده سعي خواهيم کرد ساختار ورزش و جوانان تکميل شود. البته اکنون هم با قدرت کار خود را شروع کرديم و انشاءالله برنامه ريزي‌هاي خوبي را براي وزارت ورزش و جوانان که به نظر من يکي از وزارتخانه‌هاي مهم در کشورمان است در نظر گرفته‌ايم.

 

اخبار

ربات
زندی مقابل فجرسپاسی بازی می‌کند

زندی مقابل فجرسپاسی بازی می‌کند

هافبک مصدوم استقلال تهران می تواند از بازی با فجرسپاسی تیم خود را همراهی کند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
زارع، هفته آینده در کمیته انضباطی پرسپولیس

زارع، هفته آینده در کمیته انضباطی پرسپولیس

هافبک پرسپولیس هفته آینده در کمیته انضباطی این باشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
مروری بر بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

مروری بر بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و سرخپوشان در کویر برای آشتی با هوادارنشان باید پیروز شوند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
چه كسی بابك معصومی را دق داد؟!‌

چه كسی بابك معصومی را دق داد؟!‌

این مبارزه ناعادلانه‌ای بود كه من در آن شكست خوردم. واقعا برای سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس متاسفم كه با وجود این همه سابقه، به خاطر برادرهمسرش، جنجال در تیم فوتسال باشگاه به وجود آورد.

بيشتر...
 

"Amir masoud"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پس از 20 سال! پرسپولیس، پرسپولیس شد!

پس از 20 سال! پرسپولیس، پرسپولیس شد!

موفقیت بزرگ و تاریخی پرسپولیس/نام «پرسپولیس» به آغوش صاحبان اصلی بازگشت

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۰:۲۷

پس از بیست سال از مصادره نام پرسپولیس، با رأی مدبرانه قاضی شعبه ششم دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید بهشتی، نام تجاری پرسپولیس به دامان میلیون ها هوادار عاشق پرسپولیس بازگشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی دعوی این باشگاه علیه شرکتی که نام پرسپولیس را از سال 1370 به نام خود ثبت کرده بود و متعاقب برگزاری جلسات متعدد دادگاه رسیدگی کننده، رأی به ابطال و حذف نام پرسپولیس از آن شرکت به دلیل تعلق این نام تجارتی به خواهان (باشگاه پرسپولیس) صادر نمود.
بدین ترتیب با قطعیت رای صادره، برند پرسپولیس که دارای صدها میلیارد ریال ارزش اقتصادی و همچنین دارای ریشه فرهنگی و اجتماعی عمیق و فضای ورزشی ایران و آسیاست، به دامان ملت باز خواهد گشت.
باشگاه پرسپولیس این موفقیت بزرگ و تاریخی را به آحاد مردم ایران و به ویژه هواداران فهیم پرسپولیس تبریک می گوید.
 

اخبار

ربات
خسرو حیدری: در فیس‌بوك از اسم من سواستفاده می‌كنند

خسرو حیدری: در فیس‌بوك از اسم من سواستفاده می‌كنند

فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی به مراتب نسبت به داماش حریف خطرناك‌تری برای ما محسوب می‌شود و باید هوشیارانه بازی كنیم

بيشتر...
 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمله‌ی وحشیانه به اتوبوس تراکتورسازی در رشت

حمله‌ی وحشیانه به اتوبوس تراکتورسازی در رشت

در دیداری كه تراكتورسازی تبریز توانست داماش را مقابل هواداران خود كه 90 دقیقه از هیچ توهینی به ملیت آذربایجان دریغ نكردند ، با شكست مواجه كند در هنگام خروج از استادیوم هواداران داماش گیلان وحشیانه به اوتوبوس حامل بازیكنان حمله كردند و شیشه های اتوبوس را شكستند و با بدترین شعارها تیم تراكتورسازی تبریز را بدرقه كردند و راننده اتوبوس تراکتور برای آنکه دچار مشکل خاصی نشود، به جای بازگشت به هتل به کوره راهی پناه برده است . البته جای نگرانی نبوده و طی آخرین تماسی با اعزای تیم ، آنان وارد هتل شده اند و پس از صرف شام با اتوبوس راهی تبریز خواهند شد
باید منتظر نظر كمیته انظباطی بنشینم و ببینیم چه عكس العملی را در مورد حواشی این دیدار خواهد داشت و آیا باز می خواهند هواداران و تیم تراكتورسازی تبریز را محروم كنند !!!
 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراهیمی : برای این مردم بی فرهنگ و وحشی متاسفم

ابراهیمی : برای این مردم بی فرهنگ و وحشی متاسفم


محمد ابراهیمی كه بازدن سومین گل این دیدار به تماشاگران این بازی شوك وارد كرد در مورد این بازی اعلام كرد : بازی سختی بود و داماش هم با ستاره های كه جذب كرده خود را به عنوان یك مدعی معرفی كرده و از طرف دیگر در خانه حریف و مقابل هواداران ... بازی می كردیم ولی خوشبختانه با لطف خدا و غیرت بچه ها توانستیم 3 امتیازی بازی را كسب كنیم و به تك تك هوادارانی كه برای حمایت ما در استادیوم حاضر شده بودند و به ملت آذربایجان كه با شنیدن نامش احساس غرور می كنیم ، تقدیم می كنیم و با انگیزه ای كه از این برد گرفتیم خود را آماده داربی تبریز می كنیم و برای این دیدار نیز لحظه شماری می كنیم ، چونكه بعد از مدتها در آغوش 120 هزار هوادارا فوتبال بازی خواهیم كرد

ابراهیمی در مورد فحاشی هواداران داماش ادامه می دهد : واقعا متاسفم برای این مردم بی فرهنگ و وحشی كه 90 دقیقه بدترین توهین ها را بر بازیكنان ، هوادارانمان ، قومیت ، آذربایجان و ناموسمان دادند و هر چه را كه لایق خودشان است را فریاد زدند و با بردی كه بدست آوردیم ضربه محكمی را بر دهنشان زدیم

ابراهیمی در مورد گل سوم اش می گوید : خدا رو شكر تمام زحمات بچه ها جواب داد و من توانستم یك پنالتی را بدست بیاورم و آنرا تبدیل به گل بكنم كه این گل را تقدیم می كنم به هنجره های كه فریاد می زنند " یاشاسین آذربایجان "

اف 14 صحبت هایش را گلایه ای از مردم رشت پایان می دهد : من تاسف خوردم برای این ملت كه بجای اینكه از فوتبال لدت ببرند ، 90 دقیقه از پیش تعین شده و هماهنگ بر قومیت ما توهین كردند و در زمان خروج از استادیوم نیز وحشیانه به اتوبوس ما حمله كرده و شیشه های اتوبوس ما را شكستند
 

اخبار

ربات
جباری از لیست استقلالی‌ها خط خورد

جباری از لیست استقلالی‌ها خط خورد

هافبک تیم فوتبال استقلال از فهرست دیدار با فجر سپاسی شیراز کنار گذاشته شد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
اخراج کریمی کاملاً درست بود!

اخراج کریمی کاملاً درست بود!

نایب رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نقطه قوت داوری بازی پرسپولیس و مس سرچشمه، قضاوت صحیح در صحنه تکل از پشت علی کریمی بود.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
دایی: معصومی را جفای آقایان کشت نه بیماری سرطان!

دایی: معصومی را جفای آقایان کشت نه بیماری سرطان!

همه می‎دانند که او از بیماری نمرد، بلکه از جفای یکسری آقایان و فشاری که طی این مدت به او وارد آمده بود، سکته کرد و مرد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
هنوز استقلال آرمانی نشده‌ایم

هنوز استقلال آرمانی نشده‌ایم

سرپرست باشگاه استقلال با ابراز رضایت از نتایج تیم فوتبال این باشگاه در هفته‌های اخیر گفت: با اینکه هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم اما خوشبختانه خوب بازی کرده و نتایج مطلوبی کسب کرده‌ایم.

بيشتر...
 

Similar threads

بالا