محفلی برای بحث و گفتگو پیرامون انسان و باور ها

غضنفرخان

عضو جدید
انسان همان چيزي است كه باور دارد.

باورها و پندارهاي افراد شكل دهنده رفتارها و كردارهاي آنهاست. پس چه زيباست براي تبديل شدن به يك انسان متعالي تلاش كنيم باورهاي خود را عمق داده و به تعالي برسانيم تا فرآيند ساختن خود و متعاقب آن جامعه پيرامون خود با سرعت بيشتري به پيش رود.
 

غضنفرخان

عضو جدید
به نام حضرت دوست

به یاد داشته باشیدکه شما خالق سرنوشت خود هستید

وزندگی وسرنوشت شما با باورها واندیشه ها ی

شما شکل می گیرد وبدست مبارک شما خلق می شود .

لذا امید دارم که به موازات تحول در نظام اندیشه وباورهای

شما تحولی عظیم در کیفیت زندگی شما حاصل شود.

امروز خدای رحمان این گونه اراده کرده است که در زندگی

شما تحولی شگرف ایجاد شود وشمابه راه زیبای یک زندگی

هدایت شوید واز زندگی هدایت شوید واز زندگی خود


به اذن خداوند یک شاهکار بسازید . با دنیائی از عشق

واحساس .هیجان ونشاط .تصمیم واراده .تلاش وامید اصول فکر


رااجراکنید واثرات شگرف آنرا در روح وروان وشخصیت

وباورهای خود ببینید واز زندگی جدید خود لذت ببرید .


خوشا به سعادت شما که راه نوینی در زندگی خود یافته اید.

ومی روید تا در دنیا وآخرت خود را زیبا کنید .

:gol:"دکتر آزمندیان":gol:


 

غضنفرخان

عضو جدید
مطلبی که در زیر می خوانید قسمتی از کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان است که در مورد نظام باورها صحبت می کند .
بشر در آستانه این قرن به این باور رسیده است که با استفاده از تکنولوژی فکر می تواند تمام به ناکامی های گذشته خود پایان داده و ازنو تحولی بزرگ در خود ایجاد نموده و با یک حرکت نرم افزاری در وجود خود , تمام سیستم تفکر و باورهایش را عوض کرده و به شخصیت جدیدی و در نهایت به دنیایی از اعتماد به نفس , سلامتی , نشاط و آرامش رسیده و زندگی نوینی را پایه گذاری کند. هر آنچه را که بخواهد , بیندیشد و خلق کند . عالی ترین ارتباطات را با انسانها برقرار کرده و در همه عرصه های زندگی خود طوفانی از موفقیت به پا کند .
اساس این تکنولوژی استفاده درست از قدرت بیکران ضمیر ناخودآگاه است . ضمیر ناخودآگاه یک کامپیوتر بسیار عظیم , قدرتمند و با سرعت پردازش بی نظیر است که می تواند تحولی عظیم را در انسان به وجود آورد .
در دنیای انسان همه چیز از فکر آغاز می شود و فکر اولین قدم برای رسیدن به هر دستاوردی برای بشر است به این علت در دین مبین اسلام به پدیده فکر این گونه بها داده شده است , که (( یک ساعت درست و زیبا اندیشیدن را معادل ۷۰ سال عبادت می داند )) اینجاست که فکر عامل اولیه تحول و دستاوردهای آدمی است . و اصولا در قرآن کریم آنجایی که خدای رحمان به پاره ای از آیات تفکر آمیز خود اشاره می کند در پایان می فرماید : (( اینها آیات و نشانه هایی است برای انسانهایی که تفکر می کنند )).
تکنولوژی فکر این مقوله را در انسان بطور سیستماتیک و اصولی سامان می دهد و او را به گونه ای برنامه ریزی می کند که بطور اتوماتیک درست , زیبا و خلاق بیندیشد . اگر انسانها بتوانند با اشتیاق فراوان به علم , ثروت , سلامت , آرامش و معنویت فکر کنند قطعا عالم , ثروتمند, سلامت , آرام و با دنیایی از معنویت زندگی خواهند کرد و در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند شد. این موفقیت نصیب کسانی خواهد شد که اینگونه بیندیشند.
 

شهلای تنها

عضو جدید
اما اینجوریم نیست ها مثلا من ظاهرم با باتنم کلی فرق داره.من آدم به قول بعضیا بی حجابم اما در کنار اینم اهل قران خوندن و نماز خوندن و کارهای خیرم هر سال هم روزه ام را گرفتم.حتی یکی از استادام که اخلاقمو با رفتارمو دیده بود برام چادر خرید.از اونجایی که خونواده من اهل چادر اینا نبودن برام یکم سخت بود بعد تازه بلد نبودم جمش کنم.فقط زنگ اون استاد هم چادر سر میکردم تا آخرش دید سختمه با چادر گفت نگرفتم مجبورت کنم چادر بزنی اگه دوست داشتی بزن.جالب اینجاست وقتی رفت کربلا دوباره برام چادر خرید.راستی یه خاطره ام بگم منو به دارلقران برا معلمی قران معرفی کرد و من پذیرفته شدم.روز اولی که برای تدریس رفتم بی حجاب بودم و قتی رفتم سر کلاس همه خانوما چادر و محجبه بودن.خجالت کشیدم رو میز معلم بشینم تا آخرش خواهر یک شهید بلند شد و روسریمو با یه کلیپ بست و همه صلوات دادن.و این بهترین خاطره طول زندگیم شد.
 

Similar threads

بالا