لطفا کمکم کنید. دارم دیوونه میشم

taranom.s

عضو جدید
تایپیک قبلی رو دیدم گفتم من هم بنویسم. همه پست ها رو خوندم. من نه آرایش غلیظ میکنم، نه خانواده بدی دارم، آفتاب مهتاب هم ندیدم زیاد.اما تا به حال هم خواستگار جدی نداشتم. دارم دیوونه میشم. وقتی دوستام از خواستگارای دکتر مهندسون تعریف می کنند داغون میشم. میدونم که دروغ نمیگن. نمیدونم چرا انقد بدبختم. الان مدتیه که با خدا لج کردم. اون منو دوست نداره. من از زندگیم هیچ لذتی نمیبرم. همش روزمرگیه. من دختری بودم که از سن کوچیکی نماز میخوندم. حجابم هم تقریبا کامله. چادری نیستم اما مانتوم موردی نداره. دیگه نماز نمیخونم. واسم خیلی جالبه که فامیل دورمون دخترش جلو بابای من و همکارای باباش که نامحرمن با تاپ و شلوار میاد و در سن 16 سالگی ازدواج کرد.با یک آدم خوب. دلم خیلی گرفته. همین الان دارم مثل ابر بهار اشک میریزم. به نظرم حرفای تایپیک قبلی فقط امید واهی بود. خداااااااااا دارم دیوونه میشم.
هر سوالی بود بپرسید جواب میدم. مرسی
من تازه تایپیکت رو دیدم خانم مهندس
وسعت دیدت رو وسیع تر کن
همه چیز در ازدواج خلاصه
ازدواج فقط مقطعی از زندگیه که میگذره
نمی خوام بگم مهم نیست ولی اونقدر ارزش نداره
که به خاطرش با کسی در بیوفتی که قدرت لایزالش عالم گیره
یک لحظه فکر کن شاید خدا چیزه بهتری واست میخواد
ولی تو اینقدر فکرتو مشغول ازدواج کردی که نمیتونه اونو ببینی یا بهش برسی
شما تحصیل کرده ایی اهدافت رو بزرگ تر کن
و همیشه شاد باش شاد شاد شاد
 

درکه

عضو جدید
خواهر باید افتخار کنی به خانوادت دین ایمانت - خیال می کنی هر که ازدواج که به تمام آرزوهایش می رسه نه این طور نیست می دونی بعضی که ازدواج می کنن بعد از این زندگی اشون پشیمان میشن -
از من به شما نصحیت به خودت افتخار کن
 

metamoeen

عضو جدید
سلام دوست من! حالا چه عجله ای برای ازدواج داری از زندگی که در خونه پدری هستی لذت ببر! مطالعه و درس خوندن خیلی خوبه ! ولی یه انتقاد از من برادر به تو : میشه با حجاب باشی ولی به خودت برسی! با عرض معذرت باحجاب یه چیزه اینکه بگن طرف چقدر شوته (سردمزاجه) یه چیز دیگس! نماز خوندنت هم به هیشکی ربط نداره جز به خودتو خدای تو! منکه اینجوریم تا راضی نشم نماز نمیخونم! چون در غیر اینصورت اجباری و از روی عقل نیست!اگر نماز نمیخونی ولی فراموشش نکن!باهاش حرف بزن! خلاصه خودت تصمیم بگیر مسئله کاملا شخصیه!
 

fateme_003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:surprised:اوا خاک عالم!!!!دختر یکی ندونه فک میکنه خداسال سن داری!!همه زندگی که ازدواج کردن نیست!!!با خدا قهریدنم کار خوبی نیست!!اگه به خدا ایمان داری که نباید بهش شک کنی که حالا بخوای نماز نخونی!!!بعدم بجای اینکه بشینی فکر وخیال کنی برو بیرون هم با دوستات هم با خانواده و یا حتی کلاسای متفرقه برو که بگن از هر انگشتش هنر میباره:biggrin:
 

sed ali

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
سلام
نکاتی که در تایپیک ** اگر شرایط ازدواج ندارید ...... ** خیلی جالب بود .
حتما باید به این نکات توجه کرد .
من هم یه مدت پیش مثل تو بودم ولی حالا خوشبختانه بهتر شدم و راحتر هستم و دید واقع گرایانه ای بهش دارم .
 

Similar threads

بالا