تمرین گروهی اسکیس 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان!!! آقا بیاین یه چیزایی رو مشخص کنیم!!! اینا واس من سواله؟؟؟!!!!
واس آزمون اسکیس معیار نمره دادن چیه؟؟؟
اگر دوستی بتونه یه بارم بندی از 0 تا 100 % ارائه بده، میتونه خیلی واس بچه های تاپیک مفید باشه؟؟؟
 

MaRaL.arch

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
مرسی مارال جان که دل داری میدی ،ولی این قدر با کارای قبلا ام متفاوته که خودم روم نمیشه نگاهش کنم چه رسد بزارم اینجا ،ولی سعی می کنم کم کم من هم بزارم اینجا و بساط خنده شما را جور کنم شاید بتونیم باعث شادی کسی شیم


تنها کاری ک واقعا بلد نیستم همین دلداری دادنه خخخخ
میگم مث من پررو باش و جسور:redface::D
بذار کاراتو
من ک کسی رو نمیشناسم بخنده ب کار بقیه اما اگه هم بخندن ثوابش بتو میرسه ک دل مومنی رو شاد کردی
واللاااااااااااا
پس بذار کاراتو تا الان اشکالاتتو بگیری و زود بری مرحله بعد;)
 

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببین عزیزم وقتی گفته میشه کار تحلیل کنه اون هم کار معماری بزرگ یعنی باید سعی کنی خط و مشق از اونا یاد بگیری میگن باید پلان حفظ باشی منطور این نیست که پلان حفظ کنی یعین تمام انچه از خط و مشق درسته را یاد بگری، مثلا موزه کیمبل میایی بررسی می یکنی میبینی که خب تیو این موزه چی از همه شاخص تره ،مبحث نور و اتصالات اون خب تو باید این دوتا نکته را از کار این یاد بگیری که بتونی ازش استفاده کنی
مثلا میایی ، از همه لحاظ باید بررسی کنی به عناصر توی پلانشون دقت کن و ببین چی را کجا استفاده کردن ،همین طور نما و مطقع چی داره ،خلاصه از هر کاری یک چیزی درست و حسابی داره که باید یاد بگیری ، حتی بعضی از کارا را باید بزاری و از روش بکشی تا خط اش توی ذهنت ثبت بشه ،امیدوارم تونسته باشم منظورم بیان کرده باشم

ممنون عزیزم حرف شما کاملا درسته اما من مشکلم اینه که نمیدونم این ایده هایی که از این کارا میگیرم تو کجا استفاده کنم مثلا دوست دارم بدونم که مثلا یه پلان که تحلیل میکنم واسه چه کاربری دیگه ای مناسبه... جواب این سوالا رو نمیتونم پیدا کنم
 

ozra69

عضو جدید
کاربر ممتاز
تنها کاری ک واقعا بلد نیستم همین دلداری دادنه خخخخ
میگم مث من پررو باش و جسور:redface::D
بذار کاراتو
من ک کسی رو نمیشناسم بخنده ب کار بقیه اما اگه هم بخندن ثوابش بتو میرسه ک دل مومنی رو شاد کردی
واللاااااااااااا
پس بذار کاراتو تا الان اشکالاتتو بگیری و زود بری مرحله بعد;)

باشه چشم مهندس حتما این کار میکنم ;)
 

ozra69

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون عزیزم حرف شما کاملا درسته اما من مشکلم اینه که نمیدونم این ایده هایی که از این کارا میگیرم تو کجا استفاده کنم مثلا دوست دارم بدونم که مثلا یه پلان که تحلیل میکنم واسه چه کاربری دیگه ای مناسبه... جواب این سوالا رو نمیتونم پیدا کنم

ببین خب من یک مثلا یک پلان داریم بررسی می کنیم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب اولین کار در برخورد با پلانه اینکه کار که دیدیم ببینمی چه عناصری توش به کار رفته مثلا میگن عناصری که کار پخته میکنه مث حرف یو و ال و تی و نقطه و.... خب این نقطه چیه همون ستون هاست دیگه ،خب بعدش ببین اینا را کجا و چطوری استفاده کرده ، ببین مثلا تیو یک کار ممکنه ورودی را خیلی تر تمیز حل کرده باشه و یک پلان ممکنه برا اتاقا خوابی که داره تعریف میکنه خصوصی عمومی و قرار گیری درها را خوب گذاشته باشه ، یا مثلا یک نوع پنجره ها و شکست ها را خوب کار کرده ، شاید هم یک پلانی چند تا چیز خوب داره که بتونی یاد بگیری خوب تو اگه بتونی یاد بگیری که هر چیزی را کجا بزاری و مثلا ورودی خونه چطوری تعریف شه و ورودی یک اورژانس چطوری خب تو تعریف ورودی هر کدوم هم که میدونی پس مشکلی نداری میگی اهان خب این باید یانجوری باشه و مثلا یک چیز دیدم این حالت بوده خب الان من این میزارم اینجا این قسمتش بدرد این کارم میخوره ولی به نظر خوودم اگه بیام این تیکه اش اینجور کنم مناسب حال من میشه تو قراره استفاده کنی نه کوپی

یا مثلا یک مثال دیگه برات بزنم که دیدت نسبت به پلان ها شاید یکم عوض شه ، ببین همه ما تقریبا پلان مدرسه قدیمی و کاروانسراهایی که حیاط مرکزی دارن دیدیم شبیه هم هستن ، خب اگه الان از تو بپرسم که معمارای قدیمی کجای این کاراشون خلاقیتشون نشون میدادن چی میگی؟؟؟؟؟؟
 

lena.0

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان!!! آقا بیاین یه چیزایی رو مشخص کنیم!!! اینا واس من سواله؟؟؟!!!!
واس آزمون اسکیس معیار نمره دادن چیه؟؟؟
اگر دوستی بتونه یه بارم بندی از 0 تا 100 % ارائه بده، میتونه خیلی واس بچه های تاپیک مفید باشه؟؟؟


از هر دانشگاهی تو تهران سه تا داور و از هر دانشگاهی که ارشد میگیره یه نماینده می فرستن تهران یعنی یه شیت سی چهل بار دیده میشه.
یه لیست داره که مثلا برای پیارسال این توش نوشته
مقطع سی درصد
نکات جز مقطع
توجه به طراحی 3%
توجه به عوامل اقلیمی 2%
کشیدن جزییات مقطع 5%
طراحی جزییات مقطع 10%

و بعد هر کی یه درصدی میده همه درصدا با هم جمع میشه تقسم بر کل میشه و درصد نهایی بیان میشه. برا همین تقسیم بر تعداده که توی درصد یکی خورده ای هم وجود داره مثلا 29.78 اون 78 صدم از اینجا میاد.
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از هر دانشگاهی تو تهران سه تا داور و از هر دانشگاهی که ارشد میگیره یه نماینده می فرستن تهران یعنی یه شیت سی چهل بار دیده میشه.
یه لیست داره که مثلا برای پیارسال این توش نوشته
مقطع سی درصد
نکات جز مقطع
توجه به طراحی 3%
توجه به عوامل اقلیمی 2%
کشیدن جزییات مقطع 5%
طراحی جزییات مقطع 10%

و بعد هر کی یه درصدی میده همه درصدا با هم جمع میشه تقسم بر کل میشه و درصد نهایی بیان میشه. برا همین تقسیم بر تعداده که توی درصد یکی خورده ای هم وجود داره مثلا 29.78 اون 78 صدم از اینجا میاد.
مرسی مرسی!!! عالی بود!!! میشه تو پارامتر های نمره دهی بیشتر زوم کنید؟؟؟ مثلا:
پلان (عملکرد، زیبایی، هندسه، انطباق با موضوع و.. هر کدام)؟%
مقطع؟%
پرسپکتیو؟%
سایت پلان؟%
دیاگرام ها (سازه، اقلیم و...)؟%
دقت در کشیدن؟%
راندو؟%
و...؟%
 

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببین خب من یک مثلا یک پلان داریم بررسی می کنیم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب اولین کار در برخورد با پلانه اینکه کار که دیدیم ببینمی چه عناصری توش به کار رفته مثلا میگن عناصری که کار پخته میکنه مث حرف یو و ال و تی و نقطه و.... خب این نقطه چیه همون ستون هاست دیگه ،خب بعدش ببین اینا را کجا و چطوری استفاده کرده ، ببین مثلا تیو یک کار ممکنه ورودی را خیلی تر تمیز حل کرده باشه و یک پلان ممکنه برا اتاقا خوابی که داره تعریف میکنه خصوصی عمومی و قرار گیری درها را خوب گذاشته باشه ، یا مثلا یک نوع پنجره ها و شکست ها را خوب کار کرده ، شاید هم یک پلانی چند تا چیز خوب داره که بتونی یاد بگیری خوب تو اگه بتونی یاد بگیری که هر چیزی را کجا بزاری و مثلا ورودی خونه چطوری تعریف شه و ورودی یک اورژانس چطوری خب تو تعریف ورودی هر کدوم هم که میدونی پس مشکلی نداری میگی اهان خب این باید یانجوری باشه و مثلا یک چیز دیدم این حالت بوده خب الان من این میزارم اینجا این قسمتش بدرد این کارم میخوره ولی به نظر خوودم اگه بیام این تیکه اش اینجور کنم مناسب حال من میشه تو قراره استفاده کنی نه کوپی

یا مثلا یک مثال دیگه برات بزنم که دیدت نسبت به پلان ها شاید یکم عوض شه ، ببین همه ما تقریبا پلان مدرسه قدیمی و کاروانسراهایی که حیاط مرکزی دارن دیدیم شبیه هم هستن ، خب اگه الان از تو بپرسم که معمارای قدیمی کجای این کاراشون خلاقیتشون نشون میدادن چی میگی؟؟؟؟؟؟

توو فضاهای ارتباطی؟؟ :w05:
 

Sombrero

عضو جدید
سلام دوستان!!! آقا بیاین یه چیزایی رو مشخص کنیم!!! اینا واس من سواله؟؟؟!!!!
واس آزمون اسکیس معیار نمره دادن چیه؟؟؟
اگر دوستی بتونه یه بارم بندی از 0 تا 100 % ارائه بده، میتونه خیلی واس بچه های تاپیک مفید باشه؟؟؟

سلام.مدارک50%پرسپکتیو10%مبانی نظری25%ارائه15%
 
آخرین ویرایش:

ozra69

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببین خب من یک مثلا یک پلان داریم بررسی می کنیم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب اولین کار در برخورد با پلانه اینکه کار که دیدیم ببینمی چه عناصری توش به کار رفته مثلا میگن عناصری که کار پخته میکنه مث حرف یو و ال و تی و نقطه و.... خب این نقطه چیه همون ستون هاست دیگه ،خب بعدش ببین اینا را کجا و چطوری استفاده کرده ، ببین مثلا تیو یک کار ممکنه ورودی را خیلی تر تمیز حل کرده باشه و یک پلان ممکنه برا اتاقا خوابی که داره تعریف میکنه خصوصی عمومی و قرار گیری درها را خوب گذاشته باشه ، یا مثلا یک نوع پنجره ها و شکست ها را خوب کار کرده ، شاید هم یک پلانی چند تا چیز خوب داره که بتونی یاد بگیری خوب تو اگه بتونی یاد بگیری که هر چیزی را کجا بزاری و مثلا ورودی خونه چطوری تعریف شه و ورودی یک اورژانس چطوری خب تو تعریف ورودی هر کدوم هم که میدونی پس مشکلی نداری میگی اهان خب این باید یانجوری باشه و مثلا یک چیز دیدم این حالت بوده خب الان من این میزارم اینجا این قسمتش بدرد این کارم میخوره ولی به نظر خوودم اگه بیام این تیکه اش اینجور کنم مناسب حال من میشه تو قراره استفاده کنی نه کوپی

یا مثلا یک مثال دیگه برات بزنم که دیدت نسبت به پلان ها شاید یکم عوض شه ، ببین همه ما تقریبا پلان مدرسه قدیمی و کاروانسراهایی که حیاط مرکزی دارن دیدیم شبیه هم هستن ، خب اگه الان از تو بپرسم که معمارای قدیمی کجای این کاراشون خلاقیتشون نشون میدادن چی میگی؟؟؟؟؟؟

توو فضاهای ارتباطی؟؟ :w05:

ببین عزیزم توی اون مثالی که زدم برات معمولا همه قسمت ها شبیه هم هستند جز اون گوشه ها ست که متغییر و معمار خلاقیتشو نشون میداده ،مثلا توی یک مدرسه اون دو تا اکس عمود بر هم که 4تا ایوان هم دار دور تا دورشون یک سری اتاق و حجره است که معمولا شبیه هم هستند بعد توی اون گوشه ها می بینی گاهی مدرس بوده(محل درس خواندن و کلاس درس)یا اینکه مثلا مطبخ بوده و یک سری فضاهای خدماتی و این تیپی خب اگه دقت کنی توی اکثر پلان های این تیپی این قسمت ها ثابت میشن و گوشه ها متغییر امیدوارم تونسته باشم منظورم برسونم اگه نه هم که بگو بعدا برات یک عکس فتوشاپ کنم و روش توضیح بدم برات
 

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
از هر دانشگاهی تو تهران سه تا داور و از هر دانشگاهی که ارشد میگیره یه نماینده می فرستن تهران یعنی یه شیت سی چهل بار دیده میشه.
یه لیست داره که مثلا برای پیارسال این توش نوشته
مقطع سی درصد
نکات جز مقطع
توجه به طراحی 3%
توجه به عوامل اقلیمی 2%
کشیدن جزییات مقطع 5%
طراحی جزییات مقطع 10%

و بعد هر کی یه درصدی میده همه درصدا با هم جمع میشه تقسم بر کل میشه و درصد نهایی بیان میشه. برا همین تقسیم بر تعداده که توی درصد یکی خورده ای هم وجود داره مثلا 29.78 اون 78 صدم از اینجا میاد.

مطمئنی یه شیت سی چهل بار دیده ؟؟!!:surprised:
میشه واسه موارد دیگه هم لیست رو بزاری.مرسی
راستی نمیدونی واسه ازاد چجوریه؟
 

shima 70

عضو جدید
:w27: به خاطر تلاش هات .خیلی خوبه ..لطفا همینطوری خووووببب ادامه بده..واسه ماام بدعا. ما منتظر کاراتیم هر روز.;)...تمرین مکعب داشتی؟ ایزومتریکو می گم .اونم بکش خوبه.21 مکعب رو هم.
خواااهش میشه عزیززززم ...چششششم .... این تمرینایی که میگی رو میشه توضیح بدی یا یه نمونه ازش بذاری؟مرررسی
 

shima 70

عضو جدید
چه تاپیک فعالی...ایشالله موفق باشید.

همه کاراتون خوبه...انقدر خوشحالم از اینکه با هم داریم تمرین میکنیم که حد نداره.منتظر دیاگرامها پلانها و مقاطعتون در کنار تمرین خطهاتون هستم.
بعد از آب درمانی تو شمشک...

بریم سراغ اقلیم گرم و خشک...
یه عملکرد گرا تو گرم و خشک کار کنیم.

مثلا کتابخونه در کرمان.موافق بودید ریز میشیم روش.
در مورد کرمان هم خوب تحقیق کنید ببینید ویژگی خاصی داره؟

یکی از شاگردای تغییر رشته ای من پارسال ورودی موزه شهداشو(آزاد) از موزه فرش داده بود و عنوان کرده بود: از فرش به عرش رسیدن... این چیزا سر جلسه اتفاقی نیست..باید قبلش کلی ایده داشته باشید.
پس موضوع هفته بعد که از پنجشنبه شرو میشه هم مشخص شد !!!هر کی به موضوع این همفته رسیده و تموم کرده میتونه بره سراغ موضوع بعدی.جنگ جنگ تا پیروزی;)
 

nrchitect

عضو جدید
بچه ها من كلا چون ذهنم شلوغ پلوغه نمى تونم تميز بكشم دوست دارم كارام تيپ آزاد داشته باشه ازين اسكيساى تريپ رهاى معمارانه ولى نهايتا خيلى شلخته ميشه اين پرنده هه رو از خودم زدم اما طبق معمول ارائه ام داغونه
 

پیوست ها

  • image.jpg
    image.jpg
    31.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببین عزیزم توی اون مثالی که زدم برات معمولا همه قسمت ها شبیه هم هستند جز اون گوشه ها ست که متغییر و معمار خلاقیتشو نشون میداده ،مثلا توی یک مدرسه اون دو تا اکس عمود بر هم که 4تا ایوان هم دار دور تا دورشون یک سری اتاق و حجره است که معمولا شبیه هم هستند بعد توی اون گوشه ها می بینی گاهی مدرس بوده(محل درس خواندن و کلاس درس)یا اینکه مثلا مطبخ بوده و یک سری فضاهای خدماتی و این تیپی خب اگه دقت کنی توی اکثر پلان های این تیپی این قسمت ها ثابت میشن و گوشه ها متغییر امیدوارم تونسته باشم منظورم برسونم اگه نه هم که بگو بعدا برات یک عکس فتوشاپ کنم و روش توضیح بدم برات

مرسی عزیزم متوجه شدم:gol:
 

Sombrero

عضو جدید
بچه ها من كلا چون ذهنم شلوغ پلوغه نمى تونم تميز بكشم دوست دارم كارام تيپ آزاد داشته باشه ازين اسكيساى تريپ رهاى معمارانه ولى نهايتا خيلى شلخته ميشه اين پرنده هه رو از خودم زدم اما طبق معمول ارائه ام داغونه

به نظر من که عالی کشیدی اصلا هم شلخته نیس
 

lena.0

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی مرسی!!! عالی بود!!! میشه تو پارامتر های نمره دهی بیشتر زوم کنید؟؟؟ مثلا:
پلان (عملکرد، زیبایی، هندسه، انطباق با موضوع و.. هر کدام)؟%
مقطع؟%
پرسپکتیو؟%
سایت پلان؟%
دیاگرام ها (سازه، اقلیم و...)؟%
دقت در کشیدن؟%
راندو؟%
و...؟%

این مطلب شاید پاسخ شما و بقیه باشه:


یه شرح کوچیک از احوالاتی که دو هفته بعد از کنکور اسکیس از زبان دو داور
اعصاب درستی نداشتن. میگفت ((من نمی دونم بچه ها زبون فارسی سرشون نمیشه یا حرف ما براشون ارزشی نداره. می بینه تو صورت سوال نوشتیم 1/50 برا ما بر داشته 1/100 کشیده. جدا چی در مورد ما فکر کردن؟ من که کلا اونایی که 1/100 کشیدن اون مدرکشون رو اوت کردم اما بقیه دوستان هم همین نظر داشتن.نهایت نصف نمره دادن و جالبه ما ازش یکدونه پرسپکتیو خواستیم برا من پنج تا هفتا تا پرسپکتیو زده. که هیچ کدومشون هم بدرد نمیخوره.
نمیدونم چرا گنبد طراحی کردن گفتیم گنبد نما اما گنبد کسی نخواسته بودش . . . دانشجو سنش به اینجا رسیده هنوز بلد نیست برنامه فیزیکی بنویسه. واقعا جای تاسف داره که دانشجوهای ارشد بنتونه برنامه فیزیکی بنویسه
کارا امسال خیلی بد بودش خیلی. میانگین 21 درصد هم نمیشد.))
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این مطلب شاید پاسخ شما و بقیه باشه:


یه شرح کوچیک از احوالاتی که دو هفته بعد از کنکور اسکیس از زبان دو داور
اعصاب درستی نداشتن. میگفت ((من نمی دونم بچه ها زبون فارسی سرشون نمیشه یا حرف ما براشون ارزشی نداره. می بینه تو صورت سوال نوشتیم 1/50 برا ما بر داشته 1/100 کشیده. جدا چی در مورد ما فکر کردن؟ من که کلا اونایی که 1/100 کشیدن اون مدرکشون رو اوت کردم اما بقیه دوستان هم همین نظر داشتن.نهایت نصف نمره دادن و جالبه ما ازش یکدونه پرسپکتیو خواستیم برا من پنج تا هفتا تا پرسپکتیو زده. که هیچ کدومشون هم بدرد نمیخوره.
نمیدونم چرا گنبد طراحی کردن گفتیم گنبد نما اما گنبد کسی نخواسته بودش . . . دانشجو سنش به اینجا رسیده هنوز بلد نیست برنامه فیزیکی بنویسه. واقعا جای تاسف داره که دانشجوهای ارشد بنتونه برنامه فیزیکی بنویسه
کارا امسال خیلی بد بودش خیلی. میانگین 21 درصد هم نمیشد.))
مرسی لنا جان!!! اما من می خوام یه درک درست و مدون و کامل از نحوه بارم بندی اسکیس داشته باشم!!! می خوام ببینم تو هر قسمت چقد باید کار کنم!!! هر کدووم چقد نمره دارن!!!؟؟؟ میشه یه بارم بندی کامل به تاپیک بدی؟؟؟
 

samranegon

عضو جدید
سلام
واسه بچه هايي كه دوست دارن حرفه اي (ترسيم) كنن
قسمت اول (براي كسايي كه ميخوان كنترل خطشونو بالا ببرن يا بدون ترسيم پرسپكتيو اسكيس بزنن)
تمرين 1: روي كاغذ گلاسه يا شيشه با خودنويس - خطها فقط از جدار به مركز-خط لرزان-بدون وقفه-به هيچ وجه كاغذ نبايد چرخونده بشه
تمرين 2:مثل تمرين 1 -نقاط مركز اول گذاشته ميشه - از زاويه ها اروم به مركزها خط بكشيد(خط و نقطه كمكي نكشيد)




Image0035.jpgImage0034.jpg
 
آخرین ویرایش:

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی لنا جان!!! اما من می خوام یه درک درست و مدون و کامل از نحوه بارم بندی اسکیس داشته باشم!!! می خوام ببینم تو هر قسمت چقد باید کار کنم!!! هر کدووم چقد نمره دارن!!!؟؟؟ میشه یه بارم بندی کامل به تاپیک بدی؟؟؟

دقیقا منم میخوام همینو بدونم...
کاش یکی واسه ازاد هم میگفت.
لنا جان اطلاعاتت کامله یه توضیحی بده
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینم یه حجم که استادمون تو اقلیم شمال خواسته بود.........و یه تمرین خط دیگه....
IMG_۲۰۱۴۰۳۱۱_۲۰۳۲۰۳.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=200155&d=1394560346
 

پیوست ها

  • IMG_۲۰۱۴۰۳۱۱_۲۰۳۲۲۵_001.jpg
    IMG_۲۰۱۴۰۳۱۱_۲۰۳۲۲۵_001.jpg
    40.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
این مطلب شاید پاسخ شما و بقیه باشه:


یه شرح کوچیک از احوالاتی که دو هفته بعد از کنکور اسکیس از زبان دو داور
اعصاب درستی نداشتن. میگفت ((من نمی دونم بچه ها زبون فارسی سرشون نمیشه یا حرف ما براشون ارزشی نداره. می بینه تو صورت سوال نوشتیم 1/50 برا ما بر داشته 1/100 کشیده. جدا چی در مورد ما فکر کردن؟ من که کلا اونایی که 1/100 کشیدن اون مدرکشون رو اوت کردم اما بقیه دوستان هم همین نظر داشتن.نهایت نصف نمره دادن و جالبه ما ازش یکدونه پرسپکتیو خواستیم برا من پنج تا هفتا تا پرسپکتیو زده. که هیچ کدومشون هم بدرد نمیخوره.
نمیدونم چرا گنبد طراحی کردن گفتیم گنبد نما اما گنبد کسی نخواسته بودش . . . دانشجو سنش به اینجا رسیده هنوز بلد نیست برنامه فیزیکی بنویسه. واقعا جای تاسف داره که دانشجوهای ارشد بنتونه برنامه فیزیکی بنویسه
کارا امسال خیلی بد بودش خیلی. میانگین 21 درصد هم نمیشد.))

من واقعا دلم میخاست از این طراحان و مصححان گرامی بپرسم هدفشون از اینکه پلانو 1:50 دادن چی بود آیا قصد اذیت کردن بچه ها رو داشتن؟؟ خیلیا کلی از وقتشون سر اینکه پلاناشونو تو شیت جا بدن رفت خیلیا هم یه قسمت پلاناشون جا نشد!!!دیگه هم تو اون صفحه نمیشد در کنار پلان برنامه فیزیکی و دیاگرام و تحلیل بذاریم!من درک نمیکنم پلانی که ریز فضاهای زیادی هم نداشت چرا آخه باید 1:50 بکشیم! من خودم درصدم خوب نشد پلانمو 1:50 نکشیده بودم اما از دوستام که 1:50 کشیده بودن بیشتر شد (منظور اینکه اوت نشده بودم!)بعضی ها هم که 1:100 کشیده بودن درصدای خوبی گرفتن!!! خیلی خوب میشد اون اعتراضی که دوستان به روند تصحیح اسکیس ها کرده بودن ادامه پیدا میکرد تا ما حداقل درکی از این روند نمره دادن و تصحیح اسکیس هامون داشته باشیم!واقعا خوب میشد بدونیم معیارهای این مصححان گرامی چی هست!
 

amineh_taheri

عضو جدید
من واقعا دلم میخاست از این طراحان و مصححان گرامی بپرسم هدفشون از اینکه پلانو 1:50 دادن چی بود آیا قصد اذیت کردن بچه ها رو داشتن؟؟ خیلیا کلی از وقتشون سر اینکه پلاناشونو تو شیت جا بدن رفت خیلیا هم یه قسمت پلاناشون جا نشد!!!دیگه هم تو اون صفحه نمیشد در کنار پلان برنامه فیزیکی و دیاگرام و تحلیل بذاریم!من درک نمیکنم پلانی که ریز فضاهای زیادی هم نداشت چرا آخه باید 1:50 بکشیم! من خودم درصدم خوب نشد پلانمو 1:50 نکشیده بودم اما از دوستام که 1:50 کشیده بودن بیشتر شد (منظور اینکه اوت نشده بودم!)بعضی ها هم که 1:100 کشیده بودن درصدای خوبی گرفتن!!! خیلی خوب میشد اون اعتراضی که دوستان به روند تصحیح اسکیس ها کرده بودن ادامه پیدا میکرد تا ما حداقل درکی از این روند نمره دادن و تصحیح اسکیس هامون داشته باشیم!واقعا خوب میشد بدونیم معیارهای این مصححان گرامی چی هست!
میگن قصدشون از مقیاس 1:50 اینه که کار را معمارانه تر و دیتیله باید تحویل بدهند. یعنی ریز انچه که توی دیاگرامهاو ... گذاشتن را نشون بدهند بچه ها..... البته من براساس حرفهای اساتید در ورکشاپها این را میزنم..... :smile:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا