تاپيك اعلام نتايج نهايي كنكور ارشد برق 92

وضعیت
موضوع بسته شده است.

nevada traveler

عضو جدید
الان متوجه شدم که برای ورود به سیستم گلستان تربیت مدرس، شناسه کاربری به شکل "شماره داوطلبي آزمون سنجشu921" هست.
من شماره داوطلبی کنکور ارشدم رو ندارم.
اطلاعاتش از سیستمم پریده و ریکاوری هم نتونستم بکنم.
از کجا بیارمش؟:(

این چیزی که گفتین که توی فایل راهنمای ثبت نام اینترنتی همه دانشگاه ها هست.برو از توی سایت سنجش کارنامه اولیه ات رو ببین بعد از توی اون شماره داوطلبیت رو نگاه کن.
 

djbehrouz

عضو جدید
هدیه ویژه به داوطلبان کنکور ارشد برق 92

هدیه ویژه به داوطلبان کنکور ارشد برق 92

با سلام و احترام.
به اطلاع داوطلبان کنکور ارشد برق 92 می رساند جهت قدردانی از بازدیدکنندگان و داوطلبان محترم ، سایت برق ارشد در نظر دارد به داوطلبان کنکور 92 هدیه نقدی تقدیم کند.جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت کنکور ارشد برق مراجعه نمائید.

*مهلت هدیه ویژه تا 92/6/15 می باشد.
*سایت برق ارشد مبلغ 1000000 ریال را برای داوطلبان عزیز در نظر گرفته است.

با تشکر
 

hamid_hd

عضو جدید
سلام
مالک چون مصاحبه داره فکر نکنم راحت قبولت کنن
از لحاظ رتبه بندی مالک شاید یه مقدار پایین باشه چون اساتیدش به دلایل امنیتی نمی تونن به اسم خو دانشگاه مقاله بدن و گر نه از لحاظ علمی و مخصوصا کاری دانشگاه بسیار خوبیه
و من با اینکه مشهدیم و فردوسی قبول می شدم ،مالک زدم بازم پشیمون نیستم
 

hamid_hd

عضو جدید
آخه مالکم دانشگاهه،نظامی!! شاهدم که آه در بساط نداره انگار نه انگار تهرانه. دانشگاه که نزدیک مقبره آقای خمینی هست و خوابگاهاش ونک تا پارک وی!! آزمایشگاه های خوبی هم نداره چون من 2بار زنگ زدم از دانشجوها و استاداش پرسیدم. البته استاداش اینجوری نگفتن.فقط واسه کنترل گفتن اصلا استاد نداره(2تا استادیار)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نوشیروانی سطحش قبلا که خیلی خوب بود و میدونم چند تا از تاپ ترینهاش رفتن آمریکا متاسفانه حدود 6،7سال پیش. ولی بازم باید خوب باشه. کلا بعد از دانشگاه های از همه اولویت بالاتری داره. بعد از تبریز این پر میشه. به آمار قبولی های سال گذشته نگاه کنید.
موفق باشید
با سلام و تبریک به همه دوستان عزیز
دوستان لطف کنید توهین آمیز صحبت نکنید
این دوستی که میگه مالک بدرد نمی خوره چون نظامیه معلومه تا به حال یه بار هم دنبال کار نگشته
مسلما همه مهندسین عزیز می دونن high tech ترین علوم دنیا در زمینه های نظامی استفاده می شه
دانشگاه مالک هم از لحاظ علمی (اساتیدی با تجربه های عملی و مدیریتی بسیار خوب) و هم از لحاظ لینک های کاری یکی از بهترین انتخاباست
امیدوارم که دوستان کمی سنجیده تر و با فکر بیشتر اظهار نظر کنن و برای القای نظر خودشون به توهین کردن رو نیارن
 

hamid_hd

عضو جدید
بنا به درخواست دوستان درصدامو میزارم
ریاضی 36
مدار 8.33
کنترل 22.21
سیگنال 66.67
الکترونیک 8.33
مغناطیس 18
رتبه مخابرات 970
قبولی سیستم روزانه مالک
 

ashkantalebi03

عضو جدید
سوالی پرسیدم در مورد شرایط انتقالی در ارشد که فکر کنم کسی از دوستان هم مثل من جواب رو نمیدونست، اما بعد از پرس و جوهای فراوان از کسانی که انتقالی گرفتن و دانشگاهها و سازمان سنجش نتایجی بدست آوردم که خدمت دوستان عرض میکنم بلکه به کارتون بیاد، مخصوصا کسانی که میخوان سال بعد انتخاب رشته کنند:
شنیده ها حاکی از این بود که بعد از اومدن کارنامه نهایی در 7 مهر اگر انتخاب های پائینتر از اونی که قبول شدین رو قبول بشین میتونین به راحتی انتقالی بگیرین و برید به انتخاب پائینتر، سایت سازمان سنجش تنها گفته بود که 7 مهر کارنامه نهایی میاد و انتقالی هیچ ربطی به سازمان سنجش نداره و فقط دانشگاه مقصد و مبدا تعیین میکنن. زنگ زدم به سازمان سنجش و پس از برقراری ارتباط با اپراتور کارمند سنجش که آدم مطلعی هم به نظر میومد گفت در ارشد به هیچ وجه امکان تغییر از انتخاب بالا به پائین وجود نداره، و اگر انتخاب های پائینت بهتر بود بالاتر میزدی، در کل آب پاکیو ریخت رو دستم و گفت اصلا امکان نداره، این قضیه مربوط به سراسریه نه ارشد، و تنها شانس برای عوض کردن رشته-دانشگاه تکمیل ظرفیته که 22 مهر اعلام میشه و چندان خوشبین نیستم که خیلی دانشگاههای خوبی اعلام نیاز به ظرفیت کنن،هرچند خبر خوش اینه که امسال به احتمال خیلی قوی دوستان تکمیل ظرفیتی ورودی مهر حساب میشن و نه بهمن، از 2،3 تا دانشگاه سوال پرسیدم و بهم گفتن حرف سنجش درسته و انتقالی باید از طریق دانشگاه اقدام کنی و از هر 2 دانشگاه مقصد و مبدا موافقت بگیری که کار سختی هم هست و به هرکس که بخواد نمیدن، اینکه در انتخاب های پائینتر قبول شده باشی صرفا میتونه کمکی باشه در این قضیه که دانشگاه مقصد راحتتر بپذیره، اما بعد از کلی پیگیری با کسی صحبت کردم که خودش انتقالی گرفته بود، زحمات و تلاش های فراوان میخواد انتقالی، و به قول ایشون یک ترم رو از دست میدی و کلی دوندگی داره، ایشون که از ارومیه به شاهرود انتفالی گرفته بود میگفت من حتی در روز فارغ التحصیلی از شاهرود هنوز درگیر ارومیه بودم، جالبتر اینکه انتقالی در شرایط عادی و صرفا بخاطر سلیقه غیرممکنه در ارشد و حتما حتما باید خدای نکرده شرایط خاصی مثل بیماری و مشکل خانوادگی داشت که موافقت کنند،اون هم نه با هر نوع انتقالی، صرفا باید به شهر یا استان خودتون باشه، و کمیسیون شرایط خاص که خیلی هم دیر به دیر در دانشگاه تشکیل میشه تشخیص بده رفتن شما واقعا موجهه، این تازه قسمت اول کار در دانشگاه مبدا، در دانشگاه مقصد هم باید نظر همه اعضای شورای آموزشی مساعد باشه تا با شما موافقت بشه،
به طور خیلی خلاصه یعنی انتقالی در ارشد امکانش در حد صفره، پس به همه دوستانی که در آینده میخوان انتخاب رشته کنن توصیه میکنم که با دقت 100 برابر تک تک انتخاب هاتون رو بررسی کنین تا به این پروسه دشوار نرسین.
ببخشین طولانی شد :D با آرزوی موفقیت برای همه
 

arash900

عضو جدید
سلام بچه ها

بعد فارغ التحصیلی دانشگاه یه نامه به من داد برای نظام وظیفه و مدرک دوره کاردانی من رو هم خودشون دارن و به من نمیدن. به نظر شما همون نامه برای ثبت نام کفایت میکنه؟؟
 

ashkantalebi03

عضو جدید
سلام بچه ها

بعد فارغ التحصیلی دانشگاه یه نامه به من داد برای نظام وظیفه و مدرک دوره کاردانی من رو هم خودشون دارن و به من نمیدن. به نظر شما همون نامه برای ثبت نام کفایت میکنه؟؟

تا جایی که من میدونم (چون پارسال تو ثبت نام آزاد تهران جنوب برا من اتفاق افتاد این قضیه) ازت تعهد میگیرن که ببری براشون، و فعلا ازت نمیخوان
 

hamid_hd

عضو جدید
بهتون تبریک می گم حمید آقا امیدوارم همیشه موفق باشید .من که هیچ کجا قبول نشدم.البته خودم می دونستم.فکر کنم آخرین نفر مجاز شده بودم
سلام خیلی ممنون از لطفتون
ان شاءالله که سال بعد با تلاش بیشتر یه دانشگاه خیلی خوب قبول بشید

می تونم بپرسم رتبتون چند شد؟
 

sarvejahan

عضو جدید
آقا حمید منم با اینکه به غیر دانشگاههای شاخ تهران همه رو میتونستم بیارم(اصفهان مشهد...) مالکو زدم(انتخاب اول) چون میدونم اگه دنبال کارای تحقیقاتی باشی مطمئنا مالک بهترین گزینه است
 

hamid_hd

عضو جدید
سلام
بسیار خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم
فقط ببخشید میشه بگید چه گرایشی قبول شدید؟
 

h.mehrabian

عضو جدید
شاهکار دانشگاه فنی و حرفه ای
در اقدامی بی سابقه دانشگاه فنی حرفه ای اسم های من و 6 نفر از بچه های رتبه اول دانشکده رو به سازمان سنجش اعلام نکرد.
امیدوارم با پیگیری که میکنیم این اتفاق بیفته!!!!
 

hamid_hd

عضو جدید
arash250 گفت:
بهت تبریک میگم . :gol:;) انشالله دکترا :gol:;)

چندتا سوال درباره مالک اشتر داشتم چون من هم کنکور 93 می خوام این دانشگاه را بزنم .

1- داخل مصاحبه چیا می پرسند؟ از نظر علمی چیا می پرسند؟ از نظر شرعی چی می پرسند؟کدومشو بیتشر براشون مهمه و بیشتر سوال می کنند؟
2-شما هیچ کدوم یک از اینا را داشتید سابقیه بسیجی / جبهه پدر / ارتش یا سپاهی پدر؟ هرکدومش چقدر امتیاز داره؟
3- به نظرت چه چیزایی شانس آدم را در قبولی مصاحبه بیشتر می کرد؟
4- خودت چه امتیازاتی داشتی که داخل مصاحبه قبول دشی؟
5- اگه آینده برای دکترا بخوای بری خارج برات مشکلی پیش نمیاد؟
6- استادای مالک اکثرا فارغالتحصیل کجا هستن؟
7-شما داخل فروم درباره لینک کاری گفته بودید . آيا شما این لینک کاری را واقعا می دونید یا چون که فقط وازت دفاعیه حدس ضمنی می زنید؟ میشه چند مثال از لینک کاری بزنید ممنون میشم.
8-ماکزیمم درآمدی و حقوقی که یه مهندس(ارشد یا دکترا) از کار در پروژه های وزارت دفاع می تونه دربیاره میانگین ماهیانه چقدره؟

عذرمی خوام اگه سوال هام زیاد شد
با سپاس قبلی :gol:
سلام مهندس ماشاءالله سوالاتت نامحدوده
مصاحبه مالک فقط یه مصاحبه عقیدتی سیاسی سادست. یه سری سوال از احکام شرعی (مثلا نماز آیات چه شکلی خونده میشه؟ اماما را به ترتیب بگو!!! ولایت مطلقه فقیه، نظرت درباره احزاب و تصمیمات مسولین کشوری و ... که اگه یه خورده مطالعه کنی و زیاد بلدم بلدم نکنی!!! مشکلی پیش نمی یاد)
موضوع ولایت مطلقه مهمترین موضوعه اگه بسیج فعال داشته باشی خوبه، من هیچ کدوم از اولویت های دیگه ای که گفتی رو نداشتمو قبول شدم!
اصلا از مصاحبه نترس هیچ چیز خاصی هم برا قبول شدنش نمی خواد.
منم به سادگی تو مصاحبش قبول شدم و یه نکته اینکه مصاحبه فقط دو حالت قبول و رد داره و امتیاز بندی وجود نداره، بقیش تاثیر رتبست.
برای خارج رفتنم فکر نکنم مشکلی پیش بیاد چون دانشگاه تحت نظر وزارت علومه
البته این نکته رو هم بگم شاید اگه بیشتر فکر کنیم، میبینیم خارج رفتنم اون مدینه فاضله ای که میگن نیستا! وقتی شما اینجا میتونی تو مملکت خودت بری بری سر کار و به مردم خودت خدمت کنی چرا بری تو مملکت غریب و دور از خانوادت.
واقعیتش درباره [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, Calibri, Geneva, sans-serif]مدارک اساتیدش اطلاع دقیقی ندارم
اما یکی از استاداش که دانشگاه ما هم میومد دکتراشو از انگلیس گرفته بود.
ببین برا کار پرسیدی. بین خودمون بمونه من n تا دوست دارم که وزارت دفاع کارمندن و چند تا هم فارق التحصیل مالک رو می شناسم
اونایی که مالک درس خوندن می گن راحت می تونی پروژتو تو صنایع مختلف وزارت دفاع (مثل هوافضا صا ایران و ...) برداری و همنجا هم جذب بشی البته بشرطی که براشون کار کنی و خودتو نشون بدی و به نظام هم معتقد باشی (نه اینکه جا نماز آّب بکشی ها! منظورم اینه که دلت با نظام باشه و واجبات رو هم رعایت کنی)
ببین حقوق یه کارمند فوق لیسانس معمولا 800 تا 1200 در رنج نرمالش بیشتر نیست که البته اگه اضافه کاری وایسی یا ماموریت زیاد تو کارت باشه تا 2000 و بیشتر هم میره
و اگه کارت درست باشه یه اضافه دیگه به نام حق پروژه هم به حقوقت اضافه میشه
با اجازه شما من این پست رو تو صفحه اصلی هم منتشر کنم تا دیگر دوستان هم اگه خواستند استفاده کنند
و نکته پایانی اینکه من وقتی شروع کردم برا امیر کبیر درس می خوندم!! بعد نزدیکای کنکور با آزمون آزمایشی ها فهمیدم در بهترین حالت نزدیک 500 بشم و بعد کنکور ارزیابیم 700 بود و در آخر 900و خورده ای شدم!!!!! منظورم اینه که اگه میخوای برا مالک بخونی باید برای خیلی بهتر از اون تلاش کنی دانشجویان برق معملا هم آدمای با استعداد و هم پر کوششی هستند پس برای جلو زدن از این آدما باید خیلی زحمت بکشی.
ان شاءالله ما رو از دعای خیرت محروم نکنی و بخاطر این همه پرحرفی ببخشی!
التماس دعا
یا علی
[/FONT]
 

masoud_5april

عضو جدید
دوستان فردا ثبت نام اینترنتی شهید بهشتی هست،حالا نمیدونم الانم میشه ثبت نام کرد یا نه،من خودم تمام مدارکی که جای امضای اونا روش نبود رو اسکن کردم،حالا نمیدونم چجوریاست ولی گفتم دوستانی که اونجا قبول شدن،تو جریان باشن،فرم ها هم تو سایت دانشگاه هستش.
 

nevada traveler

عضو جدید
دوستان فردا ثبت نام اینترنتی شهید بهشتی هست،حالا نمیدونم الانم میشه ثبت نام کرد یا نه،من خودم تمام مدارکی که جای امضای اونا روش نبود رو اسکن کردم،حالا نمیدونم چجوریاست ولی گفتم دوستانی که اونجا قبول شدن،تو جریان باشن،فرم ها هم تو سایت دانشگاه هستش.
سلام
آقا مسعود

چرا دانشگاه شهید بهشتی توی سیستم گلستان لینک تقاضای خوابگاه مثل فایل راهنما که توی سایت گذاشته نداره؟؟؟

و اینکه چرا نوشته مبلغ 500000 ریال بابت هزینه خدمات جانبی ؟!!!!ما که روزانه هستیم؟!؟!؟!؟
 

ashkantalebi03

عضو جدید
بعضی رتبه و محل های قبولی دانشجویان صنعتی همدان: (البته با یکم گرد کردن :D خورده هاشونو نمیگفتن ولی 100% موثق و صحیحه، اگر هم انتخاب عجیبی توی اینها میبینین به دلیل انتخاب رشته نه چندان حرفه ای بوده)
* 130 قدرت تربیت مدرس (احتمالا روزانه)
* 440 قدرت صنعتی اصفهان (نمیدونم روزانه یا شبانه)
* 340 کنترل روزانه علم و صنعت
* 200 الکترونیک روزانه امیرکبیر
* 700 قدرت روزانه بوعلی
* 710 قدرت شبانه شهید بهشتی- پردیس فنی شهید عباسپور (نمیدونم کدوم گرایش، در ضمن ایشون صنعتی همدان نبودن)
* 970 قدرت-مدیریت انرژی-روزانه-صنعتی همدان
* 1192 (خودم) قدرت شبانه بوعلی
* 1600 قدرت روزانه دانشگاه ملایر
* 1134 کنترل شبانه شهید بهشتی- پردیس فنی شهید بهشتی
* 1070 کنترل روزانه بوعلی
* 1140 کنترل روزانه اصفهان
* 2200 کنترل شبانه بوعلی
* 2795 کنترل شبانه شاهد (جالبه که شاهرود شبانه نیاورده)
* 860 الکترونیک شبانه تربیت مدرس (device)
چند نفر هم کنترل قزوین و صنعتی شریف و خواجه نصیر و باهنر کرمان و صنعتی شیراز الکترونیک صنعتی اصفهان و شهید بهشتی و خواجه نصیر بودن که در اسرع وقت رتبه های اونا هم پیدا میکنم میگم اینجا
* اما برای دوستانی که به رشته-دانشگاههای خاص علاقه دارن باید بگم که من با 1192 قدرت و 1280 کنترل به تمامی انتخاب های دانشگاه شاهد اعم از هر 2 گرایش قدرت و گرایش کنترل ، روزانه و شبانه، دعوت به مصاحبه شدم، با 1280 کنترل برای دانشگاه مالک اشتر(البته روزانه) اصلا دعوت به مصاحبه نشدم. با 1662 مخابرات دعوت به مصاحبه صدا و سیما شدم، مهندسی صدا،که مصاحبش 2 نوبتست، در مصاحبه اولش هم که هم مصاحبه جالب و هم به نوعی سخت بود (شامل قرآن خوندن و زبان انگلیسی و سوالات عقیدتی سیاسی) پذیرفته شدم و قسمت دوم (که 1 ماه بعد بود) گزینش و تست پزشکی بود که البته رفتم انصراف دادم، ولی کسی که اولیو قبول شه دومی فرمالیتست، چون کلا 30 نفر میخواست صدا و سیما 29 نفر برا نوبت دوم مصاحبه دعوت شده بودن!!
 

masoud_5april

عضو جدید
سلام
آقا مسعود

چرا دانشگاه شهید بهشتی توی سیستم گلستان لینک تقاضای خوابگاه مثل فایل راهنما که توی سایت گذاشته نداره؟؟؟

و اینکه چرا نوشته مبلغ 500000 ریال بابت هزینه خدمات جانبی ؟!!!!ما که روزانه هستیم؟!؟!؟!؟
سلام والا من هنوز وارد سیستمش نشدم،ولی در مورد خوابگاه متاسفانه اطلاعاتی ندارم (تهرانیم)
در مورد پولم فقط یه 5 تومن واسه کارت دانشجویی دیدم فقط :D
 

hsh_4321

عضو جدید
1250 کنترل - کنترل شبانه عباسپور (شهید بهشتی)


فعلا هم که درگیر ثبت نام و مدارک بی سروتهش هستیم!
 

hsh_4321

عضو جدید
من عکس ندارم میشه ثبت نام کنم بعدا عکسم رو آپلود کنم ؟
یا همش باید همزمان آپلود کنیم ؟
ثبت نام حضوری منظورته؟!!

چون تو راهنما نوشته ثبت نام به ترتیب باشه....اگه منظورت اینه که بقیه قسمتا رو اول پر کنی, بعدا عکس رو آپلود کنی که ترتیب مهم نیست هر قسمتی رو داشتی اول پر کن......اگه تمام قسمتا بدون مشکل پر بشه فقط, ظاهرا از قسمت "چاپ فرم اخذ تعهد" به بعد قابل دسترسی میشه..(به جز "دریافت فرم مورد نیاز")...وقتی کامل نباشه اگر روشون بزنی میگه اجازه دسترسی نداری (ولی نمیگه مشکل از کجاس یا مثلا کدوم قسمت ناقصه) که چون خودم هنوز شهریه رو نریختم حساب, نمی تونم فرم هارو بگیرم

از اونجایی که ثبت نام 3 شنبه 4شنبه است, عملا واسه وارد کردن مشخصات و یا احتمالا واریز پول همین فردا پسفردا رو وقت داریم. چون واسه حضوری باید اون "گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو" رو که مشروط به کامل کردن مراحل قبلیه رو بگیریم......
 

hsh_4321

عضو جدید
خوش به حالت مهندس، من با 1280 قبول نشدم، عجب بدشانسیم من !!!

واقعا؟!
شبانه 8 نفر می خواستن

من رتبه های الک و مخابراتم بالاتر بودن یه خورده (الک 1032 , مخ 1134 ) ولی به جز تبریز که دقیقا بعد از این زده بودم (و نمی دونم قبول شدم یا نه) هیچکدوم از روزانه و نوبت دوم دانشگاه های تهران و روزانه های مشهد , شیراز و صنعتی اصفهان رو نیاورده بودم

احتمالا من نفر آخرشونم!!!!!!
 

ashkantalebi03

عضو جدید
واقعا؟!
شبانه 8 نفر می خواستن

من رتبه های الک و مخابراتم بالاتر بودن یه خورده (الک 1032 , مخ 1134 ) ولی به جز تبریز که دقیقا بعد از این زده بودم (و نمی دونم قبول شدم یا نه) هیچکدوم از روزانه و نوبت دوم دانشگاه های تهران و روزانه های مشهد , شیراز و صنعتی اصفهان رو نیاورده بودم

احتمالا من نفر آخرشونم!!!!!!

آره والا، من روز اولی که این تاپیک تشکیل شد نوشتم با 1280 کنترل اوج آرزوم شبانه عباسپور یا روزانه اصفهانه که متاسفانه هیچکدومو نیاوردم، حالا باید برم شبانه بوعلی !! واقعا مسخرست
 

nevada traveler

عضو جدید
سلام والا من هنوز وارد سیستمش نشدم،ولی در مورد خوابگاه متاسفانه اطلاعاتی ندارم (تهرانیم)
در مورد پولم فقط یه 5 تومن واسه کارت دانشجویی دیدم فقط :D

توی سیستم نوشته 500000 ریال.آقا چرا گوشیتو جواب نمیده مسعود خان؟؟؟گوشی رو بر میداری صحبت نمیکنی.این رسمشه؟؟
 

hsh_4321

عضو جدید
آره والا، من روز اولی که این تاپیک تشکیل شد نوشتم با 1280 کنترل اوج آرزوم شبانه عباسپور یا روزانه اصفهانه که متاسفانه هیچکدومو نیاوردم، حالا باید برم شبانه بوعلی !! واقعا مسخرست

پستت رو الان دیدم......
جالبه اصفهان رو هم نیاوردی؟! من فک می کردم خیلی درپیت باشه آخه همه میگن صنعتیش فقط, خودش مخصوصا تو مهندسی حرف زیادی برا گفتن نداره....من اون تهای لیست زدمش....من اصلا شبانه ی هیچ شهرستانی رو نزدم
 

ashkantalebi03

عضو جدید
پستت رو الان دیدم......
جالبه اصفهان رو هم نیاوردی؟! من فک می کردم خیلی درپیت باشه آخه همه میگن صنعتیش فقط, خودش مخصوصا تو مهندسی حرف زیادی برا گفتن نداره....من اون تهای لیست زدمش....من اصلا شبانه ی هیچ شهرستانی رو نزدم

اصل

خودم هنوز تو شوکم ca.jpg
 
  • Like
واکنش ها: hbd.

aminvo

عضو جدید



سلام دوست عزیز، من هم واقعا شوکه شدم. هم بخاطر اینکه با این رتبه اصفهان را هم نیاوردی و هم اینکه این کارنامه ای که شما گذاشتی با میکروسکپ هم نمیشه حتی اسم درس ها راخوند چه برسه به درصد ها و رتبه. کیفیت عکس خیلی پایین هست.
 

ashkantalebi03

عضو جدید
سلام دوست عزیز، من هم واقعا شوکه شدم. هم بخاطر اینکه با این رتبه اصفهان را هم نیاوردی و هم اینکه این کارنامه ای که شما گذاشتی با میکروسکپ هم نمیشه حتی اسم درس ها راخوند چه برسه به درصد ها و رتبه. کیفیت عکس خیلی پایین هست.

:biggrin: حق با شماست، این هم نسخه با کیفیت بهترش
Capture.jpg
 

siqma

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
آقا مسعود

چرا دانشگاه شهید بهشتی توی سیستم گلستان لینک تقاضای خوابگاه مثل فایل راهنما که توی سایت گذاشته نداره؟؟؟

و اینکه چرا نوشته مبلغ 500000 ریال بابت هزینه خدمات جانبی ؟!!!!ما که روزانه هستیم؟!؟!؟!؟

آره واسه خواجه نصیرم نوشتن 25 هزینه جانبی من واریز کردم الان زده 25 تومن هزینه کارت دانشجویی!!!!! 50000 تومن اول ثبت نام گرفتن این دیگه چه جورشه همه جا میچاپن از آدم!!!:wallbash:
 

nevada traveler

عضو جدید
آره واسه خواجه نصیرم نوشتن 25 هزینه جانبی من واریز کردم الان زده 25 تومن هزینه کارت دانشجویی!!!!! 50000 تومن اول ثبت نام گرفتن این دیگه چه جورشه همه جا میچاپن از آدم!!!:wallbash:


من نمیدونم والا.این دیگه چه روزانه قبول شدنیه ما قبول شدیم؟!؟!
 

nima1111

عضو جدید
سلام به همه دوستان...
تبریک ویژه خدمت دوستانی که قبول شدن و ارزوی قبولی در ارشد امسال برای سایر دوستان
شرمنده دیر اومدم مسافرت بودم.
من هم روزانه عباسپور برق کنترل قبول شدم.
با رتبه 895
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا