زمان اعلام نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 90

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ROBOTICS

کاربر فعال مهندسی رباتیک
اعلام نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 90 نيمه اول شهريورماه

مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور گفت: نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 90 نيمه اول شهريورماه اعلام مي‌شود.
حسين توكلي، مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه 871 هزار و 806 داوطلب در آزمون كارشناسي ارشد شركت كرده‌اند، گفت: از اين تعداد حدود 60 هزار داوطلب در كنكور كارشناسي ارشد 90 پذيرش مي‌شوند.
وي با اشاره به اعلام نتايج اوليه كنكور كارشناسي ارشد سال 90 در نيمه اول ارديبهشت‌ماه، افزود:‌ انتخاب رشته مجازين كنكور كارشناسي ارشد اوايل خرداد ماه آغاز و نتايج نهايي نيمه اول شهريور ماه اعلام مي‌شود.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور گفت: كنكور كارشناسي ارشد در كمال آرامش در حال برگزاري است و تا كنون مشكل خاصي گزارش نشده است.

منبع: migna.ir


اعلام نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 90 دهه اول شهريورماه

بر اساس پیش بینی های بعمل امده نتایج نهایی کارشناسی ارشد سال 1390 دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

منبع: سايت تخصصي ارشد عمران


زمان دقیق اعلام نتایج کنکور فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

نتایج سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، بعداز ظهر شنبه 29 مردادماه اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی سه آزمون کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد که در اردیبهشت ماه برگزار شد، بعد از ظهر شنبه 29 مردادماه جاری از طریق پایگاه الکترونیک www.sanjesh.org اعلام می شود.
در سه این آزمون، 78 هزار و 19 نفر در مقطع کارشناسی، 5 هزار و 200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 11 هزار و 459 نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند که در کل حدود 90 هزار داوطلب در سه مقطع فراگیر پیام نور مشغول به تحصیل می شوند.
ثبت نام کلاسها از 27 تا 31 شهریورماه به مدت 5 روز انجام می شود که لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور از 23 شهریورماه به بعد، از چگونگی ثبت نام به صورت حضوری یا تحت وب اطلاع یابند.
همچنین اطلاعیه ثبت نام روی سامانه سازمان سنجش قرار می گیرد و کلاسها از مهرماه آغاز می شوند.
آخرین وضعیت افزایش یافتن یا ثابت ماندن شهریه دوره های فراگیر در هیئت امنای این دانشگاه در دست بررسی است.

منبع : خبرگزاری مهر


اعلام نتايج کنکور ارشدپزشکي در عيدفطر

رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي با اشاره به اعلام نتايج نهايي کنکور کارشناسي ارشد پزشکي در عيد فطر گفت: اسامي پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت دانشگاه شاهد فردا 5 مرداد اعلام مي شود.
دکتر جبرائيل نسل سراجي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اسامي قبول شدگان مرحله اول کنکور کارشناسي ارشد گروه پزشکي که دانشگاه شاهد را براي ادامه تحصيل انتخاب کرده بودند، فردا 5 مرداد از سوي مرکز سنجش آموزش پزشکي اعلام مي شود.
وي افزود: اسامي قبول شدگان سه برابر ظرفيت پذيرش معرفي شده است و اين افراد بايد براي انجام مصاحبه و ساير مراحل پذيرش 8 صبح روز 8 مرداد به دانشگاه شاهد مراجعه کنند.
رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي گفت: در صورتي که از ميان افراد قبول شده مرحله اول، افرادي در اين دانشگاه پذيرفته نشوند در ساير دانشگاهها شرکت داده مي شوند و در صورت کسب حد نصاب نمره مذکور از فرآيند انتخاب رشته محل حذف نمي شوند.
وي يادآور شد: مدارک مورد نياز و شرايط مصاحبه در دانشگاه شاهد به همراه آدرس دانشگاه براي مراجعه اين گروه از داوطلبان، فردا از سوي مرکز سنجش اعلام مي شود.
نسل سراجي اظهار داشت: نتايج نهايي آزمون کارشناسي ارشد گروه پزشکي که با رقابت 53 هزار و 300 نفر در 54 رشته و 24 شهر در روزهاي دوم و سوم تيرماه برگزار شده بود نيز عيد فطر اعلام مي شود.
به گزارش مهر، بر اساس ظرفيت اعلام شده در مجموع 54 رشته در دانشگاههاي علوم پزشکي 2 هزار و 963 نفر پذيرش مي شوند. همچنين 116 نفر در رشته هاي وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي، 59 نفر در رشته هاي وابسته به دانشگاه علوم پزشکي بقية الله و 311 نفر در شعب بين الملل دانشگاههاي علوم پزشکي پذيرفته مي شوند.

منبع : خبرگزاری مهر


نتايج كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تا نيمه دوم شهريورماه اعلام مي‌شود

عبدالله سجادي جاغرق رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو يا خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اينكه در كنكور كارشناسي ارشد امسال دانشگاه آزاد حدود 42 هزار نفر پذيرش مي‌شوند، گفت: ظرفيت اعلام شده اوليه در پذيرش دانشجوي كارشناسي ارشد اين دانشگاه 40 هزار نفر بود اما با توجه به تصويب رشته‌هاي جديد حدود 2 هزار نفر ديگر بر اين ظرفيت افزوده مي‌شود.
وي با بيان اينكه در حال حاضر اعلام نتايج كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد مراحل پاياني خود را طي مي‌كند، گفت: در حال حاضر در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد در حال تثبيت ظرفيت‌ها براي استخراج نتايج هستيم.
رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد با رقابت 500 هزار داوطلب و به صورت متمركز از 22 تا 24 ارديبهشت ماه در 309 رشته و يك هزار و 644 رشته محل برگزار شد.
وي از افزايش 18 درصدي ظرفيت پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به اينكه تعداد رشته شهرها در كنكور كارشناسي ارشد امسال 18 درصد افزايش يافته است، متناسب با آن نيز ظرفيت پذيرش دانشجويان اين مقطع تحصيلي افزايش خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس


زمان ثبت نام دانشجویان جدید کارشناسی ارشد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین زمان ثبت نام جدید الورودیهای کارشناسی ارشد را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود آزمون کارشناسی ارشد 90 از 20 تا 22 شهریور ماه انجام می شود.
این دانشگاه در 45 رشته تحصیلی برای سال 90 دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می کند.

منبع : خبرگزاری مهر


پیش بینی زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری

جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:59:59

منبع: خودم
 
آخرین ویرایش:

bahareh85

عضو جدید
خدا از دهنت بشنوه ما که خسته شدیم
دیگه کارم شده بد و بیراه گفتن آخه یه اعلام نتایج که دست بالا 1 هفته وقت میخواد چه میکنند دیگه
پارسال حداقل 25 مرداد یه اطلاعیه ای چیزی زدن امسال که اصلا خبری نیست
 

ROBOTICS

کاربر فعال مهندسی رباتیک
خدایی در گفت‌وگو با فارس:
نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد تا هفته اول شهریورماه خبر داد.
[نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه]

ابراهیم خدایی قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 90 تا هفته اول شهریورماه اعلام می‌شود، گفت: براساس آمار اعلام شده دفترچه راهنمای انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد 75 هزار داوطلب پذیرش می‌شوند.

وی گفت: با احتساب داوطلبان استعداد درخشان در کنکور کارشناسی ارشد90 حدود 85 هزار داوطلب در این آزمون پذیرش می‌شوند.
انتهای پیام/

منبع:

کد:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900530113301

زمان اعلام نتايج آزمون كارشناسي ارشد
خبرنامه دانشجويان ايران:‌ قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در هفته اول شهریورماه اعلام مي‌شود.
ابراهیم خدایی قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي-آموزشي «خبرنامه دانشجويان ايران»، با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 90 در هفته اول شهریورماه اعلام می‌شود، گفت: بر اساس برنامه زماني اعلام شده دانشگاه‌ها مي‌توانند از 16 تا 21 شهريور نسبت به ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان اقدام كنند كه تاريخ نهايي را خود دانشگاه‌ها اعلام مي‌كنند.
وي در مورد داوطلباني كه مشمول هستند گفت: مشموليني كه غيبت نداشته باشند بعد از اعلام قبولي توسط سازمان سنجش ترخيص مي‌شوند و آنها مي‌توانند در دانشگاه قبول شده ثبت‌نام نمايند.
شايان ذكر است كه در آزمون كارشناسي ارشد امسال ۸۷۱ هزار و ۸۰۶ داوطلب بود كه از این تعداد ۴۴۲ هزار و۹۵۰ داوطلب زن در آزمون شرکت كردند كه براساس آمار اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته 75 هزار داوطلب در كارشناسي ارشد پذیرش می‌شوند كه اين آمار با احتساب داوطلبان استعداد درخشان به حدود 85 هزار داوطلب مي‌رسد.

منبع: خبرنامه دانشجويان ايران
 
آخرین ویرایش:

ROBOTICS

کاربر فعال مهندسی رباتیک
نتایج نهایی ارشد 8 شهریور اعلام می‌شود

خبرگزاری پانا: معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 90 گفت: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در روزهای 8 تا 11 شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

سید جلال طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: نتایج نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 90 طی روزهای 8 تا 11 شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت برنامه اعلام نتایج نهایی این آزمون به هفته دوم شهریورماه موکول شد.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد سال 90 خاطرنشان کرد: در این آزمون حدود 74 هزار داوطلب پذیرفته می شوند.

طباطبایی تأکید کرد: در دوره روزانه 33 هزار و 778 نفر، دوره شبانه 15 هزار و 375 نفر، دوره نیمه حضوری 797 نفر، پیام نور 10 هزار و 555 نفر، غیرانتفاعی 3 هزار و 530 نفر، مجازی 6 هزار و 213 نفر و دوره بین المللی نیز 3 هزار و 166 نفر پذیرش می شوند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد به تفکیک رشته ها گفت: در رشته علوم انسانی 30 هزار و 553 نفر، علوم پایه 15 هزار و 376 نفر، فنی و مهندسی 18 هزار و 574 نفر، کشاورزی 6 هزار و 151 نفر، هنر 2 هزار و 482، پزشکی 153 و دامپزشکی 135 نفر پذیرش می شوند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد سال 90 خاطرنشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال 871 هزار و 800 نفر متقاضی حضور داشتند و آزمون نیز در 142 رشته برگزار شد.

منبع:

کد:
http://pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=120328
 

ROBOTICS

کاربر فعال مهندسی رباتیک
نتایج کنکور ارشد قبل از عیدفطر اعلام می‌شود

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در هفته جاری و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر منتشر می شود و داوطلبان مجاز می توانند برای مشاهده نتایج به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری سال 90 و اسامی پذیرفته شدگان تا پیش از عید فطر یعنی طی روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری اعلام می شود.

وی افزود: در این کنکور ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش یافته است.

به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

همچنین، ظرفیت دانشگاهها 75 هزار نفر برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است و با احتساب پذیرش استعدادهای درخشان با آزمون و بدون آزمون 85 هزار نفر در نهایت پذیرفته می شوند.


منبع: خبرگزاری مهر

کد:
http://mehrnews.ir/NewsDetail.aspx?NewsID=1392896
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا