بیایید به استاد آواز ایران"محمد رضا شجریان" رای دهیم.

Saber-jojo

عضو جدید
کاربر ممتاز
«رادیوی عمومی ملی» National Public Radio مشهور به (NPR) یك نظرسنجی مردمی را برای انتخاب ‌٥٠ صدای برتر جهان برگزار كرده است كه در میان اسامی نامزدان این عنوان جهانی نام محمدرضا شجریان ـ استاد آواز ایران ـ دیده می‌شود.

بر اساس گفته‌ NPR نتایج این نظرسنجی عمومی در ژانویه‌ی سال ‌٢٠١٠ (دی‌ماه سال جاری) اعلام می‌شود.

در اوایل ماه اکتبر، NPR از کاربران خود خواست تا نام خوانندگان محبوب خود را برای تشکیل فهرست اولیه‌ی بهترین خوانندگان دنیا به این سایت ارسال كنند که بیش از ‌٣٥٠٠ ایمیل، ‌١٢٠٠ پست فیس‌بوک و صدها برچسب توییتر در همین ارتباط فرستاده شد و فهرست نهایی خوانندگان برتر از میان نظرات مردم شکل گرفت.

رادیو NPR این نظرسنجی را با هدف كشف صداهای برتر جهان در گذر زمان انجام داده است.

حال همه دوستان بیایید باری دیگر برای افتخار ایران و ایرانی هم که شده پس از مراجعه به لینک زیر،به استاد آواز ایران"محمد رضا شجریان" رای دهیم.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=114013402

(عکس استاد شجریان در ردیف سوم از بالا و از سمت چب به راست شانزذهمین16

عکس در کنار mahalia jackson و hoe bataan با نام "mohammad reza" قرار دارد.)


من مشابه این تاپیک رو تو یکی دیگه از تالارها دیدم ولی چون این بخش ترافیک اعضا بیشتره گفتم بد نیست که اینجا هم باشه !
 

a.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
استاد آواز ایران، نامزد عنوان بهترین خواننده‌ی جهان


via همایون شجریان by homayounshajarian on 11/20/09



اما آنچه بر جذابیت این نظرسنجی نزد ما ایرانیان می‌افزاید، حضور محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران در میان نامزدهای این نظرسنجی‌ست. تا زمان نگارش این مطلب، نام ۱۲۶ خواننده در صفحه‌ی رأی‌گیری سایت NPR دیده می‌شد که علاوه بر محمدرضا شجریان، نام‌های آشنایی چون باب دیلن، لئونارد کوهن، الویس پرسلی، فرانک سیناترا، ادی پیاف، عالیم قاسم‌اف، نصرت فاتح‌علی‌خان و بسیاری دیگر نیز به چشم می‌خورد. نکته‌ی جالب آنکه برای معرفی محمدرضا شجریان در صفحه‌ی اصلی نظرسنجی به عبارت Mohammad Reza اکتفا شده؛ اما پس از کلیک بر روی عکس استاد، نام کامل نمایش داده می‌شود. همچنین قطعه‌ای کوتاه از آواز استاد به‌عنوان نمونه قرار داده شده است. کاربران به هنگام شرکت در این نظرسنجی می‌توانند لیست ۱۲۶نفره را بر اساس حروف الفبا، یا سال تولد و یا به‌صورت تصادفی مرتب کرده و سپس پنج خواننده‌ی محبوب خود را با کلیک بر روی عبارت My Top 5 انتخاب کنند.
اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان صدای بی‌همتای استاد محمدرضا شجریان هستید، به این صفحه بروید و در نظرسنجی شرکت نمایید. همچنین این موضوع را با دوستان‌تان در میان بگذارید و از آنها بخواهید که در این نظرسنجی شرکت کنند. چنانچه از اینترنت Dial up استفاده می‌کنید، به هنگام بارگذاری صفحه‌ی نظرسنجی صبور باشید. در ضمن بین خودمان بماند؛ امکان شرکت چندباره در نظرسنجی هم وجود دارد که این می‌تواند ضعف جدی این سیستم نظرسنجی باشد.
 

Hamid Ghobadi

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد رضا شجریان!
شیرههههههههههه
همایون شجریان
شیرههههههههههه
ساسی مانکن
بچه گربه!

وقتی صداشو می شنوم اوج می گیرم!
 

Similar threads

بالا