بچه های مکانیک دانشگاه آزاد تاکستان

hamidjj

عضو جدید
اگر می خواهید پس از طی دو سال افسرده شوید در این دانشگاه به تحصیل بپردازدید

اگر می خواهید پس از طی دو سال افسرده شوید در این دانشگاه به تحصیل بپردازدید

دیدم دوستان مطلب خاصی در رابطه با امکانات دانشگاه خودمان ننوشتن گفتم کمی قلم فرسایی کرده باشم
فرهنگ اهالی ساکن دانشگاه(کارکنان دانشگاه)!!
که بیشتر از بین دو قوم! رحمانی و طاهرخانی هستند که در زمانهای نچندان دور به دعوا بر سر زمین به بستن آب بر روی یکدیگر و جنگهای تاکی(صلیبی) در این زمینه مشغول بودند و به قمه کشی و قداره بندی و اربده زنی شهرت داشتند و از مهارتهای آنان بوده است ، در حال حاضر بیشتر از 90 درصد پرسنل را تشکیل می دهند و به طور کلی بیشتر به مریض روانی شبیه هستند مثلا اگر مشکل شما حل نشود بسیار خوشحال می شوند و از ناراحتی شما لذت می برند و یا اینکه کاری می کنند تا برای شما مشکل ایجاد شود تا شما از ناراحتی شما لذت زیادی ببرند .
سرویس دانشگاه
عقب افتاده ترین دانشگاه ایران همین دانشگاه تاکستان هست از لحاظ امکانات که هیچ! 238 کیلومتر حدودا از تهران راه است و سط بیابان حتی یک اتوبوس! نیست از دانشگاه برگردی و با خود شهر تاکستان نزدیک به 7 کیلومتر فاصله دارد و این مسیر طاقت فرسا از تهران یا کرج بیشتر از 3.5 ساعت از تهران طول می کشد!
سلف سرویس
اصلا صحبت نشه بهتره
سطح علمی و اساتید دانشگاه
خوشبخاته در این زمینه اساتید زبر دست و ماهری از این لحاظ دارد به این جهت که در کیلویی نمره دادن و شناختن سطح علمی شما بدون توجه به امتحانات و فقط از روی آشنایی با شخصیت شما سرآمد هستند .
در ضمن یکی از مهارت های یک استاد جهت ارائه دروس ایجاد علاقه با ارائه کامل و کاربردی مطالب علمی است که اساتید این دانشگاه در گفتن مطالب زیر بسیار باعث ایجاد علاقه می شوند

  1. مکانیک سخت ترین رشته ی دنیاست
  2. هر کسی از مکانیک معدل 12 بگیرد شاهکار کرده است
  3. اصلا پاس کردن درس با نمره 10 جزو عجایب هفتگانه است و جای شکر دارد
  4. مکانیک همین تیر و تخته و این اینجور وسایل است اگر دوست ندارید می توانید بروید رشته عوض کنید
  5. استاد نباید به شما چیزی یاد بدهد شما باید تمام کتاب را بخوانید و اگر اشکال داشتید بیایید بنده رفع اشکال کنم (انگار دروس رشته حقوق تدریس می کنه)
من همیشه شنیده بودم که دانشگاه های دولتی بسیار سخت گیر هستن و اصلا نمره نمی دن و شما نمره می گیری و این بسیار خوب هست به دو جهت 1-هم سطح علمی شما بالا میره و باعث قوت شما در آیندتان می شود 2- هم مدرک شما با ارزش می شود ولی در دانشگاه تاکستان به تهدید به استاد می گویند نمره نده بنداز جمعیت دانشگاه کم شده (از 25 هزار نفر در سال 88 به کمتر از 10 هزار نفر در سال 92) بنده خدا استاد هم که تازه کار است و اصلا روی ارائه دروس مسلط نیست مجبور می شود به جای درست انجام دادن وظیفه اش یعنی کامل ارائه کردن مطالب و ایجاد فعالیت در کلاس و به طور کلی سطح بالا درس دادن دروس را به صورت کامل و صحیح ارائه ندهد و در آخر ترم همه را بندازد یعنی به جای ایجاد سطح علمی بالا درس ناقص ونا مفهوم ارائه و امتحان در حد المپیک سخت و نامتناسب با مطالب ارائه شده باشد .
از لحاظ کار پژوهشی که اصلا سر آمد است ....
کتابخانه
بیشتر به محیط آشپزخانه و محیط زنانه شبیه است و هر موقع مراجعه می کنید (اول وسط و آخر ترم) هیچ کتابی برای ارائه وجود ندارد
سایت واحد
الحمداالله نقطه قوت دانشگاه است و متناسب با تقاضا و تعداد دانشجویان است و هر موقع حضور پیدا می کنی اصلا کامپیوتر خالی برای کار پیدا نمی کنید.
ریاست دانشگاه
الان مدتهاست دانشگاه رییس ندارد و قبل از آن هم به علت دعواهای رحمانی ها و طاهری خانی ها هیچ رییس در 3 سال اخیر بیشتر از 7-8 ماه دوام نداشته است .

نظم
اصلا به هیچ عنوان در این دانشگاه نمود ندارد امروز امتحان میدی 3 روز دیگه انتخاب واحده یک هفته بعد حذف و اضافه هست فقط یکی از دروس ننیجه اش آمده شما 11 شدی پس مشروطی سایت برای شما بیشتر از 14 واحد نمی دهد! ایرادی نداره 14 واحد می گیرم می بینی اصلا هیچ کدام از دروس ظرفیت ندارد منتظر می شوی سایت باز می شود به امید اینکه فقط یک درس باز شود تا اقلا یکی دو درس بگیری بعد باید حضوری بروی التماس کنی تو را به جان هر کسی دوست داری 12 واحد به من بدهید! یک ماه بعد نتیجه ها میاد از تهران می روید دانشگاه می بینید استاد نیومده اصلا اطلاع رسانی نه در سایت و نه در خود دانشگاه نشده هفته بعد می آیی می بینی استاد دو سه روز بعد یک دفعه جلسه جبرانی گذاشته توی برگه امتحانی نوشته کتاب و جزوه باز طرف مراقبه می گوید از جزوه استفاده نکنید اصلا یک وضعی!!!!

بنده امروز که پس از سه سال فارغ التحصیل می شوم به هیچ عنوان حاضر نیستم یک دوره کوتاه مدت یک ماهه در این دانشگاه بگذارنم چه برسد به تحصیل!
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا