بستني با طعم ماكاروني

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شما رو نمیدونم، اما من با اینکه عاشق بستنی ام، از ریخت و قیافه بستنی که به شکل توپ روی قیف یا تو ظرف گذاشته میشند، خسته شده ام! این شرکت اومده یه قالبی طراحی کرده که بستنی رو میشه به شکل ماکارونی یا لازانیا درآورد!! جالبه نه؟! انگار دارید هلو میخورید، که طعم شکلات میده! به!!
میتونید روی بستنی رو هم با مربای آلبالو، به یا توت فرنگی تزیین کنید که شبیه سس ماکارونی میشه و فقط کافیه بذاریدش توی مایکروفر!! میتونید به جای پودر پنیر، از شکلات سفید هم استفاده کنید و روی غذای طبخ شده، رنده کنید!
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بستني با طعم بادمجان

بستني با طعم بادمجان

ژاپنی ها نه فقط چشمهایشان که بستنی هایشان هم با همه عالم و آدم فرق دارد, هفته قبل روزنامه مااینیچی ژاپن گزارشی از طعمهای مختلف بستنی های ژاپنی منتشر کرد.
البته نویسنده گزارش از این که طعمهای بستنی های ژاپنی در مقایسه با بستنی های دنیا خیلی متفاوت است حسابی کیف کرده بود.
دربستنی های ژاپنی این طعمها وجود دارد, (سانما آیس) بستنی ای با طعم ماهی شور ژاپنی , (سابوتن آیس) بستنی با طعم کاکتوس که البته در میان بستنی خورهای حرفه ای ژاپن محبوبیت زیادی دارد, (تاکو آیس) بستنی با طعم هشت پا,(یاکی ایمو آیس) یا بستنی با طعم سیب زمینی شیرین , (گیوتان آیس) بستنی با طعم زبان گاو, (کانی آیس) بستنی با طعم خرچنگ ,(یاکی ناسو آیس) بستنی باطعم بادمجان, (ایکا آیس) بستنی با طعم جلبک.
خدا کند این طعمها در ایران مد نشود.
:confused:
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بستنی با طعم زبان گاو

بستنی با طعم زبان گاو

به تازگی در نمایشگاهی در یوکوهامای ژاپن بیش از ۱۲۵ نوع بستنی با طعم هایی متفاوت عرضه شد که با استقبال فراوانی هم روبه رو شد.
«دراکولای عظیم» نام یکی از پرطرفدارترین محصولات این نمایشگاه است که چند طعم نامتعارف مانند سیر، هشت پا، میگو و... دارد. بستنی دیگری که از قطعات بسیار کوچک مروارید درست شده، یکی دیگر از محصولات پرفروش نمایشگاه است.
یک اسکوپ کوچک این بستنی بین ۳۰۰ ین (۴۲/۱ یورو) تا ۸۰۰ ین (۷۸/۳ یورو) قیمت دارد. یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه که نزدیک به دو ساعت رانندگی کرده بود تا بتواند طعم های متفاوت این بستنی ها را امتحان کند، می گوید؛ «ما دوست داریم طعم های عجیب را بچشیم. به نظرم ژاپنی ها همیشه مایلند چیزهای جدید را آزمایش کنند و بستنی هم یکی از محبوب ترین هاست؛ به خصوص در هوای گرم تابستان.» مسوول برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد تصمیم دارد برای نمایشگاه بعدی بستنی با طعم گاو را وارد بازار کند؛ «ما از سرتاسر ژاپن بستنی داشتیم، از شمال تا جنوب. اما زبان گاو باعث می شود مردم دوباره برای خوردن بستنی به اینجا برگردند.»
 
بالا