► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شايعه قهر پورحيدري و توصيه‌هاي مظلومي به آبي‌پوشان
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال 5 روز قبل از دربي پايتخت در غياب منصور پورحيدري تمريناتش را پيگيري كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم استقلال كه روز دهم فروردين ماه بايد در دربي 70 به مصاف پرسپوليس برود از ساعت 17 امروز در زمين صنايع دفاع ورزشگاه نوبنياد تمريناتش را پيگيري كرد. در اين تمرين منصور پورحيدري براي سومين روز متوالي حضور نداشت تا شايعه قهر او از استقلال جدي تر شود.پورحيدري نسبت به بازگشت جباري به تمرينات استقلال معترض است و به همين دليل در تمرينات سال جديد شركت نمي‌كند.

*مجتبي جباري تنها به دويدن دور زمين مشغول بود.اين بازيكن پس از جريمه توسط باشگاه به تمرينات استقلال بازگشته است.

*هوار ملا محمد هافبك عراقي استقلال در تمرين اين تيم غايب بود.اين بازيكن براي حضور در اردوي تيم ملي عراق به كشورش سفر كرده تا مقابل تيم ملي اروگوئه در ديدار دوستانه حضور پيدا كند.

*شاهرخ بياني و رضا حسن زاده امروز از نزديك نظاره‌گر تمرين آبي پوشان شدند.

*در تمرين روز گذشته و در جريان فوتبال درون تيمي عمران زاده با صادقي بر سر يك توپ به هوا برخواستند كه موجب آسيب ديدگي جزئي صادقي شد.اين مدافع امروز با چشماني متورم در تمرين امروز شركت كرد.

*پرويز مظلومي قبل از شروع كارهاي تاكتيكي با بازيكنان استقلال صحبت كرد و از آنها خواست روي ديدار آتي مقابل پرسپوليس تمركز كنند.

*حدود 20 نفر از هواداران استقلال با حضور در تمرين اين تيم به تشويق بازيكنان و كادر فني پرداختند.

*محمد محمدي و حسين ترابپور به همراه فرزندان خود در تمرين شركت كردند.

*دويدن دور زمين، كارهاي تاكتيكي و فوتبال در نيمي از زمين از جمله تمرينات امروز آبي پوشان بود.

*در اواخر تمرين مظلومي از برهاني، سيد صالحي و شريفات خواست تا تمرينات چارچوب شناسي انجام دهند.

تيم استقلال فردا در يك نوبت تمريناتش زا جهت آماده سازي براي ديدار مقابل پرسپوليس برگزار خواهد كرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
خبرهايي كوتاه از باشگاه استقلال


با تشخيص کادر فني تيم استقلال تمرينات اين تيم از فردا پشت در‌هاي بسته برگزار مي‌شود.

در حالي که علي دايي تمرينات تيم پرسپوليس را پشت درهاي بسته برگزار مي‌کند کادر فني تيم استقلال تصميم گرفت تمرينات اين تيم نيز مثل رقيب ديرينه از فردا پشت در‌هاي بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي برگزار شود.
*منصور پورحيدري سرپرست تيم استقلال به همراه علي نظري جويباري قائم‌مقام اين باشگاه که شايعاتي پيرامون قهر آنها از استقلال شنيده مي‌شد صبح امروز پس از جلسه با سرپرست باشگاه استقلال به شايعات پايان دادند.
در اين جلسه نظري، پورحيدري، اميري و فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين وضعيت تيم استقلال و هم‌چنين صحبت‌هايي که پورحيدري در مورد بازگشت مجتبي جباري به استقلال انجام داده بود بحث و تبادل‌نظر شد. منصور پورحيدري از فردا مجددا در تمرينات تيم استقلال شرکت خواهد کرد.

*جلسه کميته انضباطي باشگاه استقلال در مورد بيژن کوشکي فردا برگزار مي شود. اين بازيکن با صلاحديد کادر فني در اختيار کميته انضباطي قرار گرفته بود و فردا مشخص مي شود که مي تواند در دربي حاضر باشد يا خير.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مدافع آبي‌پوشان 3 ميليون تومان جريمه شد


مدافع آبي‌پوشان با راي کميته انضباطي باشگاه 3 ميليون تومان جريمه شد و از فردا اجازه حضور در تمرينات را پيدا کرد.


بيژن کوشکي که در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته بود، عصر امروز با راي اين کميته و جريمه 3 ميليون توماني اجازه پيدا کرد تا از فردا در تمرينات آبي‌پوشان شرکت کند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
جريمه بازيكنان استقلال بخشيده شد


در تمرين امروز تيم فوتبال استقلال فرهاد مجيدي از فتح‌الله‌زاده خواست که جريمه بازيکنان را ببخشد.

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌اله‌زاده، با حضور در ورزشگاه آزادي تمرين تيمش را از نزديک زير نظر گرفت.
قبل از شروع آخرين تمرين آبي‌پوشان، فرهاد مجيدي کاپيتان استقلال به نمايندگي از سوي بازيکنان دقايقي با فتح‌اله‌زاده گفت و گو کرد.
مجيدي بيانگر درخواست همبازيانش بود. او از مديريت استقلال خواست با توجه به دو بازي خوب اين تيم و کسب شش امتياز مقابل صبا باتري و پرسپوليس و موقعيت مطلوب در جدول ليگ برتر، جريمه‌اي که پس از باخت استقلال به النصر براي اعضاي تيم در نظر گرفته شده بود، بخشيده شود.
فتح‌اله‌زاده با اين خواسته موافقت کرد و به فرهاد مجيدي جواب مثبت داد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين امروز آبي‌پوشان

گزارش تمرين امروز آبي‌پوشان

گزارش تمرين امروز آبي‌پوشان


تمرين تيم استقلال در حالي برگزار شد که گفته مي‌شود فرهاد مجيدي حدود 2 هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود.

تيم استقلال که روز گذشته موفق شد با نتيجه 4 بر 2 نماينده کشور ازبکستان را شکست دهد از ساعت 16 امروز در حالي تمرينات خود را پيگيري کرد که فرهاد مجيدي به دليل مصدوميت در تمرين امروز آبي‌پوشان غايب بود.
گفته مي‌شود اين بازيکن دو هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود که اين مسئله موجب نگراني کادر فني تيم استقلال شده است همچنين فرزاد آشوبي به دليل مصدوميت در تمرين امروز استقلال شرکت نکرد.

* در ابتداي تمرين پرويز مظلومي که با لباس شخصي به زمين شماره 2 کمپ تيم‌هاي ملي آمده بود بازيکنان را دور هم جمع کرد و ضمن تشکر از آنها بابت پيروزي مقابل نماينده ازبکستان توصيه‌هاي عجيبي به آنها داشت.
* سرمربي استقلال به بازيکنان توصيه مي‌کرد که آنقدر در بازي‌هاي آينده امتيازات لازم را بگيرند که باشگاه استقلال به خاطر پاداش‌هاي پياپي ورشکست شود.
وي همچنين از بازيکنان خواست تمام حواس خود را معطوف به بازي با تراکتور سازي کنند زيرا اين تيم هم رقيب آنها در بالاي جدول است و هم اينکه امتياز‌گيري در اين مسابقه مي‌تواند فاصله استقلال را با صدرنشين ليگ برتر کمتر کند.

* محمد محمدي که شايعاتي پيرامون قهرش پس از بازي با پاختاکور به گوش مي‌رسيد از ابتدا در تمرين استقلال شرکت کرد و پس از صحبت با حسين تراب‌پور و پرويز مظلومي به کار خود ادامه داد.
* مجتبي جباري که شنيده مي‌شد با تکرار صحبت‌هايش باز هم با واکنش مربيان و مسئولان استقلال مواجه شود امروز در تمرين شرکت کرده و پا به پاي ساير بازيکنان در کارهاي تاکتيکي حضور داشت.
* بازيکناني که در ديدار مقابل نماينده ازبکستان در ترکيب اصلي حضور داشتند پس از 20 دقيقه دويدن راهي استخر و سونا شدند.
* وحيد طالب‌لو به دليل آسيب‌ديدگي از ناحيه کتف پس از 20 دقيقه کار اختصاصي ورزشگاه را ترک کرد.
* ميلاد ميداوودي که به تازگي تمرينات خود را با استقلال آغاز کرده است پس از 45 دقيقه کار کششي و حرکات با توپ محل تمرين استقلال را ترک کرد.
* پرويز مظلومي در تمام دقايق انجام تمرين نظاره‌گر حرکات بازيکنان تيمش بود و يورگن‌گده کارهاي تاکتيکي را زير نظر داشت.
* به تشخيص کادر فني تيم استقلال برخي از بازيکنان اين تيم فردا را به استراحت مي‌پردازند و روز شنبه از ساعت 16 تمرينات خود را با استقلال پيگيري مي‌کنند.
* احمد طهماسبي بازيکن اسبق تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت کرد و دقايقي با بازيکنان و مربيان اين تيم به صحبت پرداخت.
تيم فوتبال استقلال روز يکشنبه آينده از ساعت 19 و از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه آزادي به مصاف تراکتورسازي تبريز خواهد رفت.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مجيدي و صادقي مشكلي براي ديدار با پاختاكور ندارند
خبرگزاري فارس: رئيس كميته پزشكي باشگاه استقلال گفت: مجيدي و صادقي مصدوميت ندارند و مي‌توانند مقابل پاختاكور به ميدان بروند.


دكتر امين نوروزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد آخرين وضعيت فرهاد مجيدي و امير حسين صادقي عنوان كرد: اين دو بازيكن مصدوميتي ندارند و در صورت صلاحديد مربيان مي توانند استقلال را مقابل پاختاكور همراهي كنند.
وي افزود: استقلال براي بازي با پاختاكور بازيكن مصدومي ندارد.
تيم استقلال امروز ساعت 13 راهي تاشكند مي شود و روز سه شنبه برابر پاختاكور به ميدان مي رود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حجازي: دليلي ندارد آرزو كنم دوباره سرمربي استقلال شوم

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت ناصر حجازي، رئيس كميته فني استقلال كه از تيتر و بخشي از مصاحبه اش با يكي از نشريات ورزشي به شدت عصباني بود در اين خصوص اظهار داشت: هرگز نگفته ام آرزو دارم فتح الله زاده يك بار ديگر من را سرمربي استقلال كند.

حجازي ادامه داد: من فتح الله زاده را از صميم قلب دوست دارم و در گذشته نيز با مديريت وي سرمربيگري استقلال را عهده دار بوده ام و با اين تيم به نايب قهرماني آسيا و قهرماني ليگ رسيده ام. حتي سال 61 در مقطعي هدايت استقلال را بر عهده داشتم و بسياري از مربيان فعلي اين تيم در آن سال زير نظر من كار مي كردند، پس دليلي ندارد كه آرزو كنم تا بار ديگر سرمربي استقلال شوم. فقط تاسف مي خورم كه سال 86 زماني كه هدايت استقلال را به من سپردند، عده اي بيكار با دخالت در كار من و فتح الله زاده مانع رسيدن به اهدافمان شدند تا بتوانيم قهرماني آسيا را براي هوادارانمان به ارمغان آوريم.

حجازي در پايان گفت: در حال حاضر براي مجموعه استقلال كه رئيس كميته فني آن هستم، آرزوي موفقيت دارم ودر جهت سربلندي كادر فني از هيچ كوششي دريغ نخواهم كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده با استقلالي‌ها رفت، 3 نفر جا ماندند
خبرگزاري فارس: سرپرست باشگاه استقلال همراه اعضاي اين تيم راهي تاشكند شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم استقلال جهت رويارويي با پاختاكور ازبكستان قرار بود ساعت 13 امروز تهران را به مقصد تاشكند ترك كند اما اين پرواز با تاخير حدود دو ساعته راهي اين سفر شد.
دليل تاخير سفر استقلال مشخص نشد اما كاروان آبي‌پوشان درحالي كه از ساعت 11 در فرودگاه بودند، ساعت 14:45 سوار هواپيما شدند.
در اين سفر بهزاد نوشادي مربي بدنساز، ميثم عليپور از اعضاي كادر پزشكي و حسين امانتي از تداركات استقلال اعضاي تيم را همراهي نكردند.

علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه علي نظري جويباري و علي اميري در اين سفر آبي پوشان را همراهي كردند.
اعضاي تيم استقلال در هتل كنتيننتال شهر تاشكند مستقر خواهند شد.
استقلال عصر امروز يك جلسه تمرين تاكتيكي را در شهر تاشكند برگزار خواهد كرد.
اين تيم روز سه شنبه، از هفته اول دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا در تاشكند به مصاف پاختاكور ازبكستان مي رود. آبي پوشان بامداد چهارشنبه به تهران بازمي گردند.
 

Roozbeh69

عضو جدید
کاربر ممتاز
كلاه گيسش ديگه زيادي مصنوعيه
2 - 3 سال پيش بود ، برنامه با خاطرات فوتبال يه بازي از استقلال سال 62 نشون ميداد ، بنده خدا اون موقع كچل بود
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال امیدهای پاختاکور ازبکستان را زنده کرد/ شکست آبی‌ها در تاشکند تیم فوتبال استقلال ایران هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان پشت سرگذاشت تا امیدهای جوانترین تیم لیگ قهرمانان را برای راهیابی به مرحله دوم این رقابتها زنده کند! به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 امروز سه شنبه با رویارویی تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال ایران از گروه B در ورزشگاه مرکزی شهر تاشکند پیگیری شد.
این بازی که قضاوت آن برعهده یونیچی نیشیمورا از ژاپن بود در پایان به برتری 2 بریک تیم پاختاکور انجامید تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زنده شود. در این مسابقه ابتدا تیم پاختاکور با گلزنی "استانیسلاو آندرف" در دقیقه 27 از میهمان خود پیش افتاد و با گل دقیقه 1+45 آرش برهانی کار دو تیم به تساوی کشیده شد.
دو تیم در نیمه دوم برای تغییر نتیجه کمتر دست به ریسک زدند و منتظر بودند تا از اتفاقات فوتبالی به سود خود بهره برده و به سه امتیاز دست یابند. بازی با نتیجه تساوی یک بر یک رو به اتمام بود که در دقیقه 88 "ایگور کریمتس" گل برتری پاختاکور را به ثمر رساند و سه امتیازی ارزشمند را به اندوخته امتیازات تیمش افزود.
داور ژاپنی دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال ایران به ایگور کریمتس و ایلهومجون سویونوف از تیم پاختاکور و آرش برهانی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که از دقیقه 86 و به دنبال اخراج حنیف عمران زاده تیم استقلال با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.
دیگر دیدار این گروه را تیم‌های النصر عربستان و السد قطر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهند کرد.
جدول رده بندی گروه B:
1- السد قطر 7 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- استقلال ایران 4 امتیاز - تفاضل گل صفر
3- النصر عربستان 4 امتیاز - تفاضل گل صفر (یک بازی کمتر)
4- پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز - تفاضل گل 2-
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هفته سي‌ و يكم ليگ برتر
پيروزي پرگل استقلال مقابل نفت آبادان .. :gol::gol::smile:

جام جم آنلاين: تيم فوتبال استقلال تهران به خوبي قدر فرصت به دست آمده را دانست و با پيروزي پرگل مقابل نفت آبادان به رده‌ دوم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال رسيد.


به گزارش ايسنا، در ادامه هفته سي و يكم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال، استقلال تهران در ورزشگاه آزادي از ساعت 18:10 ميزبان نفت آبادان بود كه در پايان با نتيجه پرگل 6 بر 2 به برتري رسيد.
سيدمهدي سيد صالحي (20 و 64)، جباري (28)، شكوري (53)، مجيدي 67 و برهاني 90 براي شاگردان مظلومي گلزني كردند. پاجاچيان و عرب هم دو بار در دقايق 7 و 81 دروازه تيم ميزبان را گشودند.
در نيمه نخست ، لئون پاجاچيان در دقيقه 7 گل برتري را به ثمر رساند.
برتري تيم ميهمان چندان دوامي نداشت و در دقيقه 20 سيدمهدي سيدصالحي بازي را به تساوي كشاند.
استقلال پس از رسيدن به گل تساوي باز هم بر دامنه حملات خود افزود و در دقيقه 28 به گل برتري رسيد.
در ادامه نيمه نخست باز هم استقلال بود كه مي‌توانست به گلهاي بيشتر دست پيدا كند؛ سيد صالحي در دقايق پاياني نيمه نخست مي‌توانست برتري را افزايش دهد، اما ضربه سر او به شكل خطرناكي از كنار دروازه به بيرون رفت تا تابلوي نتايج در پايان نيمه نخست حاكي از برتري 2 بريك آبي پوشان باشد. قضاوت اين ديدار بر عهده محسن تركي بود.
در نيمه دوم استقلال بر خلاف بازيهاي گذشته كه پس از به دست آوردن نتيجه، انگيزه‌اي براي حمله كردن نداشت، باز هم به سمت دروازه نفت حركت كرد و در دقيقه 53 با ضربه سر شكوري به گل سوم رسيد.
فرهاد مجيدي كه تازه وارد ميدان شده بود گل چهارم تيمش را در دقيقه 64 به ثمر رساند تا اختلاف به عدد 3 برسد.
بازيكنان نفت آبادان كه با زياد شدن اختلاف انگيزه‌شان را از دست داده بودند در دقيقه 67 براي پنجمين بار دروازه‌شان را فروريخته ديدند.
حملات جسته و گريخته نفتي‌ها كه بيشتر با شوت از پشت محوطه جريمه همراه مي‌شد سودي براي شاگردان پيرواني نداشت.
تلاش نفتي‌ها در دقيقه 81 سرانجام به ثمر نشست و روح الله عرب كه يك بار در نيمه نخست نتوانسته بود از فرصت مناسب‌اش استفاده كند محمدي را مغلوب و گل دوم تيمش را به ثمر رساند.
در دقايق پاياني بازي در حالي كه همه منتظر شنيدن سوت پايان بازي بودند آرش برهاني با حركتي نمايشي گل ششم را به ثمر رساند تا در كنار عنايتي به عنوان بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر فوتبال قرار بگيرد.
پيش از اين ديدار در همدان، تيم فوتبال ذوب آهن با نتيجه 2 بر يك مقابل پاس همدان شكست خورد و اميدهايش براي رسيدن به قهرماني رنگ باخت.
در جدول رده بندي سپاهان با 61 امتياز در صدر قرار دارد. تيمهاي استقلال و ذوب آهن با 58 و 56 امتياز و با يك بازي بيشتر در رده‌ي‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
 

malo0osak

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ایول داری استقلال عااااااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برهاني: حرفي ندارم؛ بايد با باشگاه مذاكره كنند

برهاني: حرفي ندارم؛ بايد با باشگاه مذاكره كنند

برهاني: حرفي ندارم؛ بايد با باشگاه مذاكره كنند


مهاجم استقلال گفت:‌ شنيدم نماينده بشيکتاش ترکيه از بازي من در ديدار با نفت خوشش آمده اما آنها بايد با باشگاه مذاکره کنند.


آرش برهاني در مورد شايعه پيشنهاد بشيکتاش ترکيه گفت: نماينده بشيکتاش روز بازي با نفت آبادان در ورزشگاه حضور داشت و آن طور که شنيدم از بازي من خوشش آمده است. من يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارم و بازيکن حرفه‌اي هستم و تا زماني که باشگاه بشيکتاش با باشگاه استقلال مذاکره نکند در اين زمينه حرفي ندارم و فقط به موفقيت با استقلال فکر مي‌کنم.
وي در مورد اينکه کي‌روش از خط حمله استقلال خوشش آمده گفت: روز بازي با نفت گل‌هاي زيادي زديم و استقلال بازي خوبي انجام داد اما ما در اکثر بازي‌هاي ليگ گلزني کرده‌ايم و خوشحالم که سرمربي تيم ملي خط حمله استقلال را پسنديده است.
مهاجم استقلال درمورد اينکه اين تيم مي‌تواند در پايان فصل قهرمان شود گفت: کاري به سپاهان نداريم. اين تيم بسيار خوب است اما ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا موفق شويم. با وجود مشکلاتي که در ابتداي فصل داشتيم اکنون جايگاه خوبي در جدول داريم ولي تلاش خود را براي بهتر شدن انجام مي‌دهيم.
برهاني درمورد بازي با شاهين در روز پنجشنبه گفت: آنها تماشاگران زيادي دارند و بازي سختي برابر اين تيم داريم ولي براي گرفتن سه امتياز به بوشهر مي‌رويم.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: 10 امتياز از سپاهان و پرسپوليس گرفتم، اما بازهم انتقاد مي‌کنند

مظلومي: 10 امتياز از سپاهان و پرسپوليس گرفتم، اما بازهم انتقاد مي‌کنند

مظلومي: 10 امتياز از سپاهان و پرسپوليس گرفتم، اما بازهم انتقاد مي‌کنند


سرمربي تيم استقلال گفت: در چهار مسابقه برابر سپاهان و پرسپوليس، 10 امتياز کسب کردم، اما بازهم از من انتقاد کردند.


پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره پيشنهاد فدراسيون ويتنام به يورگن گده اظهار داشت: گده با ما قرارداد دارد و ما به او نياز داريم و حتي در تلاش هستيم که براي فصل آينده نيز او را حفظ کنيم.
سرمربي استقلال در ادامه ضمن گلايه از مصاحبه‌هاي منتشر شده از وي در برخي روزنامه‌ها عنوان کرد: متاسفانه در حالي که استقلال نياز به آرامش دارد، از من مصاحبه‌هاي خيالي مي‌زنند. نمي‌دانم هدفشان چيست؟! به شدت از انتشار چنين مصاحبه هاي خيالي ناراحتم. با اين کار مي‌خواهند من را روبروي ديگران قرار دهند.

مظلومي با تاکيد بر اينکه از 4 ديدار پرسپوليس و سپاهان در رفت و برگشت توانسته 10 امتياز کسب کند،‌ادامه داد: با وجود اينکه در اين 4 مسابقه ما خوب کار کرديم، نمي‌دانم اين جريان اين انتقادات چيست! يکسري‌ها فقط من را مي‌کوبند. اين چه جور کارشناسي است نمي‌دانم؟ فقط اين پيغام را براي آنها مي‌دهم که وجدان خود را قاضي کنند.
وي تصريح کرد: چه کسي فکر مي‌کرد ما اين فصل اين طور نتيجه بگيريم. حملات به ما ناجوانمردانه است. شايد بعضي‌وقت‌ها خوب نباشيم، اما تاکنون 58 امتياز گرفته‌ايم و سه بازي ديگر نيز پيش رو داريم.

مظلومي درباره صحبت‌هاي اميرقلعه‌نويي مبني بر اينکه مظلومي نياز به سه سال فرصت در استقلال دارد، گفت: دست اميرقلعه‌نويي درد نکند، من هم برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. او از خانواده استقلال است. کسي که فوتباليست است اين حرف‌ها را مي‌زند. او خودش در استقلال سه سال فرصت گرفت و هدفش که قهرماني بود رسيد. قلعه‌نويي هم مي‌داند مربيان فرصت مي‌خواهند. به هر حال يک سال آينده فرصت خوبي است با بستن يک تيم مناسب به نتيجه خوبي برسيم.
سرمربي آبي‌پوشان درباره بازي با شاهين بوشهر گفت: بازي خيلي سختي در پيش داريم آنها هم موقعيت خود را در خطر مي‌بييند و هر هفته با ميثاقيان نتايج بهتري مي‌گيرند، اما براي ما شرايط طوري است که بايد ببريم.
وي درباره جلسه کميته انضباطي دسوزا اظهار داشت: به زودي تصميم کميته انضباطي در مورد اين بازيکن مشخص مي‌شود.
مظلومي در باره جلسه کميته فني نيز تصريح کرد: همه چيز خوب بود ما از نظرات همه استفاده مي‌کنيم و بيشتر مباحث اين جلسه در مورد آينده بود.
مظلومي در پاسخ به اين که آيا استقلال براي قهرماني نياز به معجزه دارد يا خير،‌گفت: معجزه هميشه وجود دارد، البته ما به ديگران کاري نداريم و به فکر کار خودمان هستيم.

 

A M I N_BND

عضو جدید
کاربر ممتاز
دست نوازش استقلالی سابق بر سر پرسپولیسی سابق / عکس

دست نوازش استقلالی سابق بر سر پرسپولیسی سابق / عکس

صمد مرفاوی بازیکن و سرمربی سابق استقلال در کنار فراز فاطمی مهاجم سابق پرسپولیس. آن‌ها حالا در مس کرمان هستند و دیروز در ورزشگاه آزادی موفق به متوقف کردن تیم علی دایی شدند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عمران‌زاده: هرگز با احساسات هواداران استقلال بازي نمي‌كنم
خبرگزاري فارس: مدافع استقلال با تاكيد بر اينكه نمي‌خواهد با احساسات هواداران اين تيم بازي كند، گفت: بازيكن استقلال هستم و به تيم ديگري فكر نمي‌كنم.


حنيف عمران زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شايعه حضورش در پرسپوليس در فصل آينده عنوان كرد: من يك بازيكن حرفه اي هستم و هيچ مذاكره اي با تيم ها نداشته ام. اين مطالبي كه امروز به چاپ رسيده حدس و گمان آقايان است. در فاصله دو هفته مانده به مسابقات وارد اين جريانات نمي شوم.

وي تاكيد كرد: ديروز هم گفتم اولويتم براي فصل آينده استقلال و تمام هدفم ارائه بهترين بازي ها براي اين تيم است. بازيكني كه قراردادش تمام مي شود از اين حرف و حديث ها برايش به وجود مي‌آورند.

مدافع استقلال ادامه داد: پيراهن آبي را بر تن كرده ام و هرگز با احساسات هواداران استقلال بازي نمي كنم. خودم را مديون آنها مي دانم. در اين چند سالي كه در استقلال بودم از من حمايت كرده اند و من هم براي استقلال چيزي كم نگذاشته ام.

عمران زاده گفت: خواهشم از رسانه ها اين است كه حدس و گمان هاي خود را ننويسند. من در اين چند روز حتي به ذهنم هم نيامده كه به كدام تيم بروم يا با استقلال قراردادم را تمديد كنم يا نه. اكنون بازيكن استقلال هستم و بازيكني كه در استقلال است در تصورات خود اين را دارد كه در تيم خود بماند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نظري‌جويباري: هيچ پيشنهادي به جان‌واريو و ادينهو نداد‌‌ه‌ايم
خبرگزاري فارس: معاون باشگاه استقلال تاكيد كرد كه اين باشگاه هيچ پيشنهادي به بازيكنان سپاهان و مس نداده‌ است.


علي نظري جويباري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص پيشنهاد باشگاه استقلال به جان‌واريو و ادينهو اظهار داشت: هيچ پيشنهادي به اين 2 بازيكن نداده‌ايم و تمام فكر و ذكرمان مسابقات ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا است. فصل كه تمام شود ما به دنبال بازيكنان بزرگ خواهيم رفت و دست به سينه نمي‌نشينيم تا ديگر تيم‌ها بازيكنان بزرگ را به خدمت بگيرند.

وي در پاسخ به شايعاتي پيرامون حضور عمران‌زاده در پرسپوليس عنوان كرد: وقتي يك بازيكن قراردادش تمام مي‌شود تصميم با خودش است اما اجازه نمي‌دهيم بازيكنان‌مان به همين راحتي از استقلال بروند و بايد طوري برنامه ريزي كنيم كه اگر بازيكني از تيم ما رفت ناراحت نشويم.

معاون اول باشگاه استقلال در خصوص وضعيت اين تيم در ليگ برتر گفت: ابتداي فصل به دنبال كسب سهميه آسيا بوديم و حالا در مقام دوم قرار داريم. به همين خاطر معتقدم مظلومي بيش از اندازه تلاش كرده است.

نظري جويباري در خصوص اظهارات امير قلعه نويي مبني بر اينكه شايد سال آينده در سپاهان نباشد، گفت: او مربي بزرگي است و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بليت نبود، برهاني به قطر نرفت
خبرگزاري فارس: مهاجم استقلال به دليل نداشتن بليت هواپيما نتوانست همراه اين تيم به قطر برود.


به گزارش خبرگزاري فارس، قرار بود آرش برهاني با وجودي كه براي بازي با السد قطر دو اخطاره و محروم بود تيم استقلال را در اين سفر همراهي كند. برهاني همراه تيم هتل المپيك رفت اما به او اعلام شد برايش بليت تهيه نشده و او مي تواند امشب در پرواز جداگانه راهي قطر شود.
برهاني نيز از اين سفر منصرف شد و به منزل خود بازگشت.

كاروان استقلال امروز ساعت 6:30 صبح به سمت دوحه پرواز كرد. هواپيماي استقلال به دليل گرد و غبار در آسمان دوحه پس از 30 دقيقه معطلي در هوا ساعت 10 به وقت تهران به زمين نشست.
اين تيم سه شنبه بايد به مصاف السد قطر برود. اين مسابقه ساعت 19:55 به وقت ايران برگزار مي شود.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال .... و باز هم ناکامی در نیمه مربیان

استقلال .... و باز هم ناکامی در نیمه مربیان

سلام ....

بعد از بازی دور رفت استقلال با سپاهان تو تهران که استقلال در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر بازی تیم سپاهان بود و در اون نیمه 3-1 باخت .... پرویز مظلومی از این صحبت کرد که تیم استقلال دیر بسته شده .. چند تا از بازیکنها جدا شدند .. بعضیا آماده نبودند و حریف تیم ما سپاهان بود ..... قهرمان فصل گذشته ....
البته استقلال قبل از اون جلوی فولاد و ذوب آهن هم بازی برده رو مساوی کرده بود .... اما خوب .. اول فصل بود و بهانه های همیشگی ...
بعد از اون بازی هم استقلال بازیهای زیاد دیگه ای انجام داد و توو خیلی از بازیها .. تیم استقلال (جدا از نتیجه) در نیمه دوم(نیمه مربیان) در حالت اغما به سر میبرد .... گاهی اصلا تعویضی انجام نمیشد .. گاهی هم تعویضها به ضرر تیم بودند ... و به ندرت ... تعویض یا اتفاقی به نفع تیم شکل میگرفت .....

بازیهای جام باشگاههای آسیا شروع شد و قصه نیمه مربیان باز هم تکرار شد .... توو همون بازیه اول ... با السد ... استقلال بازیه 1-0 برده در نیمه اول رو با شکست 1-0 در نیمه دوم با یه مساوی از دست داد .... و توجیه مظلومی این بود که السد تیم بسیار قوی بود و ما اصلا فکر نمیکردیم این تیم این چنین آماده باشه ... و البته .. اینکه ما خیلی دیر گل خوردیم و دیگه فرصتی برای جبران نبود.... و مثل همیشه .. تیم ما دیر بسته شده و شرایط اول فصل و کلی حرف و صحبت دیگه .... اما باز هم این پایان کار نبود ....
استقلال در عربستان و در ازبکستان هم .... در نیمه دوم شکست خورد تا .... شرایطش برای صعود به روزهای آخر به اما و اگر کشیده بشه .....
و دوباره امشب باز هم این قصه تکراری .. تکرار شد ....
بازیه خوب استقلال در برابر السد ...(همراه با هنرنمایی فرهاد ..به خصوص روی گل دوم) .. در نیمه مربیان گم شد . استقلال مثل حریفان تیم بارسلون به لاک مطلق دفاعی رفت تا ... بازیه 2-0 برده رو با مساوی عوض کنه ..(البته یه پنالتی هم روی مجیدی گرفته نشد .. ولی نوع بازی استقلال تاسف بار بود ... چون بازیه دفاعی داریم تا دفاعی )

حالا معلوم نیست اینبار پرویز مظلومی از چی گلایه کنه .... و چه بهانه هایی بیاره ...
دیگه واقعا وقت اون رسیده تا ایشون ... در تفکرات خودشون .. تغییراتی بوجود بیارن تا ... شاید در جام حذفی .... استقلال بتونه ... به قهرمانی برسه ....

البته اینها فقط نظر من به عنوان یک طرفدار قدیمی استقلال بود ....
 
آخرین ویرایش:

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
اه اشكمونو در اوردن
من خيلي معتقد به نيمه مربيان نيستم و ميگم مربي كارشو بايد قبل بازي بكنه و بين دو نيمه فقط يه آناليز و بازيخوني كوچيك مي تونه انجام بده اما كاملا با نظرت موافقم مجيد جان واقعا استقلال داره به تفكرات مظلومي نتيجه ها رو از دست ميده
اما مشكل اصلي استقلال بعضي بازيكنان بي غيرت هستن امير آبادي موقعي كه ميومد داخل زمين داشت با داور چهارم ميگفت مي خنديد در حالي كه ما پشت تلويزيون داشتيم حرص مي خورديم و اعصابمون خراب بود به اين ميگن بي غيرت اگه دم دستم بود مي كشتمش
و مشكل اساسي ديگه ي استقلال ضعيف بودن اعتماد به نفس مظلوميه مربي اي كه اينقدر ترسو باشه به درد استقلال نمي خوره مربي اي كه دوم شدن رو افتخار بدونه به درد استقلال نمي خوره وقتي مربي اين عدم جسارت و ترسو بودن رو به بازيكنان منتقل مي كنه حالا موقع بازي هرچقدر داد بزنه بريد جلو كسي نميره استقلال بعد از جلو افتادن دفاع نمي كنه چون دفاع از گل يه تاكتيك و فكري پشتش نهفته است استقلال بعد از گل زدن يهويي مياد عقب و بي برنامه دفاع ميكنه
استقلال روي نبوغ بازيكناش خوب بازي مي كنه و همينه كه آدمو اذيت مي كنه اگه بد بازي مي كرد دلمون نمي سوخت ولي وقتي اينقدر عالي بازي مي كنه و بعد بدون اينكه هيچ فكري پشت كار تيم باشه نتيجه رو از دست ميده اعصاب آدم بهم ميريزه.
فكر مي كنم مظلومي مربي بزرگي براي تيم هاي كوچيك هست و براي تيمي بزرگي مثل استقلال مربي خيلي كوچيكي هست آقاي مظلومي يا بايد از استقلال بره يا بايد خودشو بزرگ كنه
اگه توانايي اينكارو نداره بهتره بره يه تيم كوچيك كه جزو تيم هاي بالاي جدول بودن تو افتخاراتشون ثبت بشه براي هوادار استقلال فقط قهرماني افتخاره من وقتي به تيمم افتخار مي كنم كه ببينم دقيقه نود بازيكنان تشنه ي گل زدن هستن حتي وقتي دو گل عقب هستن بازم تشنه ي گلزني هستن ولي بازيكناني كه مظلومي پرورش ميده طوري هستن كه دقيقه آخر در شرايطي كه برتر هستن و در شرايطي كه مي تونن برن و گل بزنن و مساوي رو ببرن ولي بازم تلاشي نمي كنن !!!
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
اه اشكمونو در اوردن
من خيلي معتقد به نيمه مربيان نيستم و ميگم مربي كارشو بايد قبل بازي بكنه و بين دو نيمه فقط يه آناليز و بازيخوني كوچيك مي تونه انجام بده اما كاملا با نظرت موافقم مجيد جان واقعا استقلال داره به تفكرات مظلومي نتيجه ها رو از دست ميده
اما مشكل اصلي استقلال بعضي بازيكنان بي غيرت هستن امير آبادي موقعي كه ميومد داخل زمين داشت با داور چهارم ميگفت مي خنديد در حالي كه ما پشت تلويزيون داشتيم حرص مي خورديم و اعصابمون خراب بود به اين ميگن بي غيرت اگه دم دستم بود مي كشتمش
و مشكل اساسي ديگه ي استقلال ضعيف بودن اعتماد به نفس مظلوميه مربي اي كه اينقدر ترسو باشه به درد استقلال نمي خوره مربي اي كه دوم شدن رو افتخار بدونه به درد استقلال نمي خوره وقتي مربي اين عدم جسارت و ترسو بودن رو به بازيكنان منتقل مي كنه حالا موقع بازي هرچقدر داد بزنه بريد جلو كسي نميره استقلال بعد از جلو افتادن دفاع نمي كنه چون دفاع از گل يه تاكتيك و فكري پشتش نهفته است استقلال بعد از گل زدن يهويي مياد عقب و بي برنامه دفاع ميكنه
استقلال روي نبوغ بازيكناش خوب بازي مي كنه و همينه كه آدمو اذيت مي كنه اگه بد بازي مي كرد دلمون نمي سوخت ولي وقتي اينقدر عالي بازي مي كنه و بعد بدون اينكه هيچ فكري پشت كار تيم باشه نتيجه رو از دست ميده اعصاب آدم بهم ميريزه.
فكر مي كنم مظلومي مربي بزرگي براي تيم هاي كوچيك هست و براي تيمي بزرگي مثل استقلال مربي خيلي كوچيكي هست آقاي مظلومي يا بايد از استقلال بره يا بايد خودشو بزرگ كنه
اگه توانايي اينكارو نداره بهتره بره يه تيم كوچيك كه جزو تيم هاي بالاي جدول بودن تو افتخاراتشون ثبت بشه براي هوادار استقلال فقط قهرماني افتخاره من وقتي به تيمم افتخار مي كنم كه ببينم دقيقه نود بازيكنان تشنه ي گل زدن هستن حتي وقتي دو گل عقب هستن بازم تشنه ي گلزني هستن ولي بازيكناني كه مظلومي پرورش ميده طوري هستن كه دقيقه آخر در شرايطي كه برتر هستن و در شرايطي كه مي تونن برن و گل بزنن و مساوي رو ببرن ولي بازم تلاشي نمي كنن !!!

کاملا با نظر موافقم .... وقتی استقلال برای بازی با شاهین بوشهر ... به روحیه و اعتماد به نفس و انرژی نیاز داشت .... که بره و 3 امتیاز بگیره ... و بجنگه برای حداقل شانسش ..... بهتاش فریبا میگه که برای قهرمانی تلاش نمیکنیم .... به فکر حفظ دومی هستیم .... یا مظلومی با کنایه میگه ... اگه امسال قهرمان بشیم .. سال بعد قهرمانی آسیا رو از ما میخوان ... و این یعنی کوچیک کردن تیم .. پایین آوردن سطح توقعات ..... توو بازی با تراکتور هم استقلالیها برای 3 امتیاز به آب و آتیش نزدند ..... (خوب بازی کردند .. اما نه در حد نیازی که به اون 3 امتیاز داشتند) با نظرت موافقم ... استقلال و پرسپولیس .... به هیچ عنوانی جز قهرمانی .. نباید افتخار کنن .....
این استقلال هست که به بازیکناش شخصیت میده ... نه بازیکن به استقلال ..... استقلال , استقلاله و تیمی مثل استیل آذین نیست که با بازیکناش بخواد شخصیت پیدا کنه .... این فصل هم استقلال کم بازیکن درجه یک نداره .... اما اگه نصف این بازیکنها هم بودند ... باز هم باید یه مربی شجاع ... تیم رو برای قهرمانی تمرین میداد .. نه فقط کسب سهمیه آسیایی ... چون این تیم استقلاله .... و این اسم استقلاله که باید به بازیکنای تیم روحیه جنگندگی بده .... و میتونه بهترین محرک باشه ..برای انجام بهترین بازیها ....
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره مجيد جان دقيقا همينه كه ميگي مطمئنا مظلومي الان عين خيالش نيست كه بازي ديروز رو مساوي كرده هدفش فقط اينه كه يا تيم دوم صعود كنه و يا اينكه مثلا با اختلاف امتياز خيلي كم يا مثلا با تفاضل گل و اينجور چيزا حذف بشه و بعد بياد بگه ما خوب بوديم و از فلان تعداد بازي فلان مقدار امتياز گرفتيم و اين يعني ما موفق بوديم چرا انتقاد مي كنيد!!!
استقلال امسال خط حمله ي استثنائي داشته كه اينطور انفرادي تيم رو نجات ميدن و گل ميزنن. ولي از بس اين حرفو شنيدن كه دومي كافيه آسيا كافيه مساوي كافيه ديگه هيچ حسي براي بردن ندارن ميگن هدف اول ما مساوي هست اگه برديم كه ديگه تركونديم.
ولي اين روش مظلومي و دستياراش اينجا جواب نميده امسال هوادار به دومي راضي ميشه سال ديگه اگه از اول فصل ببينه وضعيت همينه ديگه صداش در مياد يعني چي ما براي قهرماني نمي جنگيم يعني استقلال اينقدر كوچيك شده كه بخاطر سهميه آسيا مي جنگه و هيچ نگاهي به صدر نداره!!!
مظلومي بايد تو افكارش تجديد نظر كنه. واقعا استقلال ترسو و بي جسارت داره بازي مي كنه و كه القا شده از طرف مربيه بازيكنا واسشون مهم نيست انگار مساوي كنن يا برن يا ببازن
بايد موند ديد فصل ديگه چه فكري مي كنن واسه استقلال. الان پاي صحبت هر كدوم از مربياي ذوب و سپاهان بشيني ميگن ما داريم تلاش مي كنيم براي قهرماني در آسيا ولي مطمئنا مظلومي الان ميگه كه صعود از گروه هدف ماست و افتخاره بزرگيه كه صعود كنيم ما براي قهرماني نمي جنگيم!!!
اميدوارم حاجي يه فكري به حال تيم بكنه چون واقعا هوادار انتظار نداره كه مربي رسيد دوم قانع بشه دقيقا رفتار مظلومي مثل وقتي هست كه تو مس كرمان بود من خودم الان اگه تيم شهرم مثلا داماش بياد رده دوم سوم يا حتي پنجم از خدامه و ميگم دم مربي گرم تا همينجا كافيه بالاتر نمي خواد همينو حفظ كنيد ولي استقلال نه فقط قهرماني ...
 

khooshe

مدیر بازنشسته
شرايط صعود استقلال

شرايط صعود استقلال

شرايط صعود استقلال


اگر استقلال با اختلاف 2 گل يا بيشتر حريف عربستاني را از پيش رو بردارد، آنگاه بر اساس تبصره جواز حضور در دور بعد را از آن خود خواهد کرد.

برد پرگل تیم النصر برابر پاختاکور در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا دیدار استقلال – النصر را در هفته پایانی به یکی از حساس ترین بازیها بدل کرد.

تاکید ویژه آئین نامه مسابقات بر نتایج رو در روی دو تیم قدری نحوه صعود از گروه را پیچیده کرده است، اما با بررسی نتایج احتمالی این بازی می توان دریافت استقلال چگونه می تواند راهی دور دوم مسابقات شود.

* ترجمه بند G از ماده 23 آئین نامه لیگ قهرمانان آسیا (صفحه 28)


در سيستم ليگ، رده بندي در هر گروه بصورت زیر معين و مشخص مي‌شود:

1-بيشترين تعداد امتياز بدست آمده در تمام مسابقات گروهي

2-در صورتيکه امتيازهاي دو تيم و يا بيشتر براساس و پايه معيارهاي فوق يکسان باشند موقعيت و جایگاه آنها در رده بندی بصورت زير معين و مشخص مي‌شود:

A- بيشترین تعداد امتياز بدست آمده بين تيم‌هاي مورد نظر در بازیهای گروه.

B- تفاضل گل بين تيم هاي مذکوردر گروه؛ (قانون گل زده در خارج ازخانه به کار گرفته نمی شود)

C- بيشترين گل زده ، بين تيمهاي موردنظر در گروه ؛(قانون گل زده در خارج ازخانه به کار گرفته نمی شود)

D- تفاضل گل در تمام مسابقات گروه.

E- بيشترين تعداد گلهاي زده شده درتمام مسابقات گروه.

F- تعداد ضرباتي که ازروي نقطه پنالتي زده شده اند، درصورتيکه تنها دوتيم درگيرباشندوهردوتيم هم در زمين بازي حاضر شده باشند؛

G- امتیاز منفی کمتر که براساس تعداد کارتهاي زردو قرمز دريافتي در مسابقات گروهي محاسبه ميشود.(ضميمه 2)

H- قرعه کشي

چنانکه در ترجمه ماده 23 دیدید بازی مستقیم و رو در رو تعیین کننده تیم دوم صعود کننده از گروه بی لیگ قهرمانان خواهد بود و این بازی استقلال – النصر در تهران را بیش از پیش حساس می کند.

* همه ی احتمالات استقلال – النصر


با این تفاصیل استقلال در چه صورتی صعود می کند؟

تیم النصر در صورت برتری مقابل استقلال در تهران 11 امتیازی می شود و حتی ممکن است به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود، در صورت تساوی نیز صعود این تیم با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم قطعی خواهد بود. اما اگر النصر به استقلال ببازد چه؟

در صورتی که استقلال با اختلاف یک گل حریفش را شکست دهد، آنگاه بر اساس تبصره های A,B,C همه چیز مساوی خواهد بود ولی تیم النصر به لطف تفاضل گل بهتری که در دیدار با پاختاکور بدست آورد طبق تبصره D راهی دور دوم می شود.

چرا که قانون ارزش افزوده گل زده در خانه حریف اینجا محاسبه نمی گردد.

اما اگر استقلال با اختلاف 2 گل یا بیشتر حریف عربستانی را از پیش رو بردارد، آنگاه بر اساس تبصره B جواز حضور در دور بعد را از آن خود خواهد کرد. به این ترتیب استقلال نیاز دارد برای صعود به دور بعد تیم النصر را حداقل با دو گل اختلاف از پیش رو بردارد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
باشگاه النصر با ايميلي براي حضور در تهران اعلام آمادگي كرد


معاون باشگاه استقلال با اشاره به اين‌که فدراسيون عربستان مي‌خواهد جوسازي کند، گفت: باشگاه النصر با ايميلي براي حضور در تهران اعلام آمادگي کرد.

علي اميري در مورد جوسازي فدراسيون عربستان مبني بر اينکه ديدار تيم هاي استقلال و النصر بدون حضور تماشاگر برگزار شود، عنوان کرد: فدراسيون فوتبال عربستان نمي تواند براي ما تعيين تکليف کند. همان طور که تماشاگران عربستاني در ديدار رفت النصر و استقلال در ورزشگاه حضور داشتند تماشاگران ايراني هم مي توانند در بازي برگشت در ورزشگاه آزادي حضور داشته باشند.


وي افزود: عرب ها مي خواهند جوسازي کنند و همه با روش آنها و اين شانتاژها آشنا هستند. تماشاگران فهيم استقلال با حضورشان در ورزشگاه و نتيجه اي که استقلال مقابل النصر خواهد گرفت به اين جوسازي ها پاسخ خواهند داد.

معاون باشگاه استقلال تاکيد کرد: من نمي دانم در فاصله 24 ساعت چه اتفاقي رخ داده که فدراسيون عربستان چنين اقدامي انجام داده است. شب گذشته از سوي مسئولان باشگاه النصر ايميلي داشتم که تاريخ و زمان ورود و خود به تهران را اعلام کرده بودند. آنها حتي شماره پرواز و ساعت حضور خود را اطلاع داده اند و اين ايميل موجود است. به هر حال روز چهارشنبه با حضور هواداران استقلال پاسخ خوبي به اين جوسازي ها مي دهيم.
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
دختر طرفدار استقلال در استادیوم آزادی(عکس)

دختر طرفدار استقلال در استادیوم آزادی(عکس)

 
آخرین ویرایش:

hah

عضو جدید
شرط و شروط جاسم کرار برای حضور در استقلال/قرارداد هوار را تمدید کنید

شرط و شروط جاسم کرار برای حضور در استقلال/قرارداد هوار را تمدید کنید

خبرآنلاین: پس از اظهار نظر جاسم کرار برای حضور در تهران منابع مختلف خبری از ابراز علاقه این بازیکن برای بازی کردن در استقلال تهران خبر داده اند.کرار که این فصل قراردادش با تراکتورسازی به اتمام می رسد
در این مورد می گوید: «از تیم های بسیاری در ایران پیشنهاد همکاری دارم و حتی همانطور که پیش از این گفتم استقلال و پرسپولیس مرا می خواهند ولی واقعا هنوز تصمیم نگرفتم ولی خدا را چه دیدید شاید چند سالی در تهران ماندم.»
کرار که برای خروج از ایران با مشکل مالیاتی روبرو شده بود ادامه داد: «خوشبختانه مسئولان تراکتور سازی این مشکل من را حل کردند و توانستم به عراق بروم.»

جاسم نمی خواهد زیاد پای فصل آینده و مذاکرات با تیم های تهرانی را وسط بکشد اما شنیده شده که او پس از مطرح شدن پیشنهاد استقلالی ها برای آنها شرط و شروط گذاشته است که یکی از آنها تمدید قرار داد هوار ملا محمد است.رابطه نزدیک کرار با این بازیکن هم وطن باعث شده تا او این پیش شرط را برای حضور در استقلال داشته باشد.
 
Similar threads

Similar threads

بالا