یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
واییییییییییییییییییی من تو شرایطی گیر کردم که احتیاج فراوانی به انرژی دارم...اما به شدت با کمبود انرژی مواجه شدم.
هر چقد میخوام مثبت فکر کنم ، افکار منفیم نمی زارن.یعنی فکرهای منفیم به افکار مثبتم غلبه کردن...
هر چی می خوام فکرای خوب کنم نمیشه..............:cry::cry::cry:
بزرگترين اشتباهت اينه كه فك ميكني الان فكرت منفيه و نميتوني بهش غلبه كني!!
اين حرفا چيه آخههههه؟ فكر منفي كدومه... بريزشون دور.... اگه خواستت برات مهمه و ارزش داره... فقط به خوبي هاي اون توجه كن و فقط و فقط روزي رو تصور كن كه بدستش آوردي....
كسي نميتونه به شما انرژي بده.... اين خودتي كه ميتوني انرژيتو دوباره بدست بياري...
من نميگم هميشه پراز انرژي مثبتم... نه! اما تا حس ميكنم دارم منفي ميشم، خيلي زود برميگردم... ميگم ميتونمممممممممم .... من ميتونمممم.... من حتما شرايط رو جوري ميكنم كه دوس دارم.... هيچ كسي و هيچ چيزي نميتونه منو از خواستم دور كنه..... من پر از انرژي مثبت هستم ....
به عقيده‌ي من، هميشه بايد كاري كنيم كه زندگي خودشو با ما وفق بده،‌ نه اينكه ما خودمونو بازندگي وفق بديم!!! كه اگه اين نباشه زندگي رو باختيم....
دوست عزيزم.. ساراي عزيز، اول بايد اين شكلي بشي :smile: بعد هم باور كن كه تو ميتوني!! به همين سادگي... هيچ فرمول سختي نداره ....
اميدوارم خيليييييييييي زود بيام اينجا و چهره‌ات رو (البته به كمك اين اسميل‌ها!) اين شكلي :smile: و حتي شادتر ببينم.... :gol:
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی ممنون دوست خوبم کمکه بزرگی برام کردید فقط میتونم اسم شما رو بدونم ؟
اسم من که روی یوزر نیمم هست اسمم علی هست.
واما دوست عزیز واقعا این قانون برای من ثابت شده ولی خوب چرا فقط 1% مردم جهان اینو میدونن خوب چرا همه زندگی خودشونو جادویی نمیکنن؟
حالا ما چرا داریم جزو او 1% میشیم ما چه فرقی با بقیه داریم که خدا این همه به ما لطف داره ؟
واینکه من وقتی میخوام به یه چیز انرژی بدم احساس میکنم دور بدنم یه حلقه های انرژِی بوجود میاد که به طرف اون چیزی که دارم تصویر سازی میکنم میره ؟ایا این طور تصور کردن درسته ؟یا شما روش دیگه ای رو پیشنهاد میکنید ؟
ممنون ، شما لطف داريد...
خب من همونطور كه از آواتارم مشخصه مهسا هستم! :redface:
اينكه چرا مردم بي‌خبرند واقعا من اطلاعي ندارم... ولي ميدونم كه الان خيلي‌ها دارن به سمتش ميرن.... توي اين دوران خيلي داره اين قدرت به اثبات ميرسه.... و تنها كسايي موفق نيستن كه شك ميكنن....
اينكه حس كنيد يه هاله‌اي از انرژي بوجود مياد ، خيلي خوبه... اصلا بد نيس.... در واقعا اطراف همه‌ي اجسام همچين هاله‌اي موجوده... منتها قابل رويت نيس...
ولي روش خاصي نياز نيس ... شما فقط انرژيتونو بديد.... به اينكه چطوري انرژيه شما به خواستتون ميرسه و اينكه از چه راهي به خواستتون ميرسيد، اصلا ديگه به من و شما ربطي نداره... اينو تنها كائنات ميدونن....
فقط شما از كاتالوگي كه در اختيار داريد راحت انتخاب كنيد...
مثل زماني كه به رستوران ميريد و منوي غذا رو جلوي شما ميذارن... شما تنها از منو غذا رو انتخاب ميكنيد.... ديگه كاري نداريد كه چه مراحلي طي ميشه و به شما ميرسه!! چون تنها سِرو غذا مهمه!! پس همونطور كه از منوتون غذاتونو راحت انتخاب ميكنيد، خواستتون رو هم از كاتالوگ هستي انتخاب كنيد، و به همون اندازه كه مطمئن هستيد كه اين غذايي كه انتخاب كرديد رو بي‌برو برگرد گارسون جلوتون ميذاره، مطمئن باشيد كه كائنات هم خواسته‌ي شما رو بي‌برو برگرد اجابت خواهند كرد.... :gol:
 

*anis*

عضو جدید
خیلی با حالین بچه ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کلی ازتون انرژی مثبت گرفتم . حس میکنم این بودنمون کنار هم داره قدرت جذب هممون رو بالا میبره . من که کلی امیدوار شدم از شنیدن تجربه هاتون . :w17::w17::w21::w32::w32::w34::w40::w42::w36:
 

alisharapova

عضو جدید
سلام.
خوشحالم که از این طریق به خواستت رسیدی.چقدر زود راه افتادیا ;)

خيلي خيليييي خوشحالم از اين پستتون...
خوشحال از اينم هستم كه بالاخره يكي گوش داد و عمل كرد كامل....
به اميد موفقيت‌هاي بعديتون كه بيان و اينجا تجربه‌هاي شيرين ديگه رو براي همه بگيد... :gol:

بابا بچه های تاپیک ترکوندن دیگه.تبریک میگم علی جان;)
هفت شهر عشق را عطار گشت..............ما(من)هنوز اندر خم یک کوچه ایم(ام) :(
از همه دوستای گلم و پرانرژیم متشکرم.
مهسا جان از شما هم یه تشکر ویژه میکنم امروز دیگه منو استاد راز کردید دیگه به هیچ چیز شک ندارم.
دوستای گلم من هر چی دارم از شما دارم شما خودتون استادید تو راز فقط کافیه با کمک هم دیگه روزی بیاد که حتی یک لحظه هم شک نکنیم.
با اینکه من هنوز شک دارم که چطور این معجزه برای من اتفاق افتاد هنوز همش تو فکرم که گوشی رو silent بود پس صدای ویبره از کجا بود ؟
 

متافیزیک

عضو جدید
والا با شهاب تاحالا من امتحان نكردم اما ميدونم كه اينم ميشه :D
آره تصوير سازي كن ،‌ باور هم داشته باش، حتما ميشه...
فقط چون من دقيق نميدونم چه شكلي هستش، توي تصوير سازي زياد نميتونم كمكت كنم... اما يادت باشه كه هيچي نشد نداره!! انسان اشرف مخلوقاته و به هر چيزي كه فك كني ميتونه برسه چون لايق رسيدنه.... ديدن شهاب هم فك نميكنم چيز خيلي بزرگي باشه.... مثل ديدن يه ستاره يا ماه توي آسمونه كه خيلي راحت ميتوني ببيني.... كافيه خودمون رو و كسي كه اين قدرت رو بهمون بخشيد رو باور كنيم..... :gol:

سلام دوستان

من فقط یک مورد رو تذکر بدم و اون اینکه ما تا جایی می تونیم از این قانون استفاده کنیم که در قوانین الهی دخالت نکنیم....به عنوان مثال هیچ کس نمی تونه با قدرت جذب کاری کنه که خورشید نباشه یا اینکه من فردا نمی خوام ابر در آسمان باشد یا مواردی در این دست...

موفق باشید
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
رمز و راز خوشبختی
امروزه همه از خوشبختی حرف می زنند خوشبختی یعنی ارزش و اهمیت لحظه. آیا شگردی برای شاد بودن وجود دارد؟ آیا خوشبختی مسری است؟
آیا با وجود نگرانی های کاری و غم اندوهی که در محیط اطرافمان وجود دارد سخت است بتوان قلبی شاد داشت؟ ابدا اینطور نیست!
گاه خوشبختی دم دستمان قراردارد اما اغلب از کنار آن می گذریم. خوشبختی چه به صورت حالت روحی باشد ویا موهبتی الهی، اهمیت چندانی ندارد! مهم آن است که آن را پرورش دهیم.
راهکارهایی برای رسیدن به خوشبختی :
1-عزت نفس را دوباره به دست آورید: بعضی افراد در پایین آرودن ارزش خود استعداد دارند. برخی دیگر می دانند که هدیه ای در جهان هستی به شمار می آیند. تفاوت این دو گروه در چیست؟ عزت نفس! عزت نفس ضامن خوشبختی و بعدی از شخصیتتان است که باید ازآن مواظبت کنید. کریستوفر آندره روانپزشک در این زمینه می گوید: فردی که از عزت نفس بالایی برخوردار است، خودش را دست کم نمی گیرد .«چنین فردی بدون آنکه دیگران را عامل بدبختی اش بداند، مسولیت زندگی و همچنین خوشبختی اش را برعهده می گیرد» در عوض فردی که عزت نفس اندکی دارد، هیچ گاه آن طور که باید و شاید قدر و ارزش خود را نمی داند و با مشکلات متعددی روبه رو می شود. برای پرورش عزت نفس، ابتدا موفقیت هایتان را مدنظر آورید. معمولا در پایان روز عادت داریم اخبار ناخوشایند را به خاطر آوریم. سعی کنید بیتشر به نکات مثبت فکر کنید.
2-ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید: به دنبال خوبختی هستید؟ به دوستانتان برسید. برای آنکه شاد باشید. در راستای رسیدگی خودتان، به فکر دیگران هم باشید. توصیه ای که در این زمینه می شود آن است که در ازای کمک و یا محبت به دیگران ، در پی آن نباشید که مورد قبول و یا محبوبیت اطرافیانتان قرار بگیرید. البته مورد تایید و محبوبیت قرار گرفتن ، خوشایند است اما امری ضروری نیست. به جای انتظار از دیگران، برای یاری رساندن و بخشیدن آماده باشید.
3-برای خودتان سرگرمی های کوچک به وجود آورید: فکر نمی کنید که خوشبختی از یک سری شادی های کوچک تشکیل شده باشد؟ لذت های کوچک ، انسان را بشاش و سرحال نگه میدارد.مثلا لحظاتی دست کشیدن از کار و نوشیدن یک فنجان قهوه با یکی از همکارانی که با او احساس راحتی میکنید و یا لذت بردن از پرتو خورشید در چله زمستان و... همچنین می توانید در ازای کارهایی که انجام می دهید به خودتان پاداش دهید.«اگر این بودجه را به دست بیاورم ، به عنوان پاداش ، آخر هفته را بافردی که دوستش دارم می گذرونم» تصمیم بگیرید شاد باشید زیرا شادی ، میزان مولکول های شاد و یا همان هورمون آرامش بخش آندروفین در بدن را افزایش می دهد.
4-با گذشته آشتی کنید:گاه به نظر می رسد که خاطرات کینه های کهنه مربوط به همسر سابقتان، حکایت سخت خانوادگی و... ذهنتان را مشغول کرده باشند. برای سبکبالی و خالی نگه داشتن ذهن از نگرانی ها و همچنین رسیدن به خوشبختی واقعی، آشتی با گذشته امری ضروری است. بعضی اوقات تنها کافی است که در مورد آن موضوع صحبت کنید. چنانچه از دست دوستی ناراحت هستید، حتی اگر اختلافتان موضوع حساسی باشد. ماتم گرفتن و یا عذر خواهی به تنهایی دردی رو دوا نمیکند، در عوض، پذیرفنت آن گامی در جهت حل مشکل به شمار می رود. امروزه مشورت با روان شناس رایج شده است. گاه مشورت با یک متخصص راه حل مناسبی است، به خصوص اگر تشویش ها، نگرانی ها و یا ناراحتی خاصی مانع شادی شما می شوند. همچنین آشتی با گذشته نشانگر پختگی روحی است.
5- خلاقیتتان را افزایش دهید: مقابله با روزمرگی و استقبال از نوآوری ها یکی از ارکان خوشبختی است. به گفته کریستیان بوآرون، فیلسوف برای شاد بودن، شناخت شخصیت و ابراز وجود، خلاقیت ضروری است. مواد اولیه آن: کنجکاوی ! به خودتان اجازه دهید در زمینه های متعدد چیزهای مختلفی را امتحان کنید و از اشتباه کردن اجتناب نکنید. همه می توانند دست به کار شوند! به طور مثال از یک شام رمانیتک گرفته تا عصرانه ای برای بچه ها، خودتان را سرگرم کنید و ابتکار عمل به خرج دهید و یا بدون مراجعه به آژانس مسافرتی یک مسافرت ترتیب دهید.


خوشبختی مانند سلامتی است که باید همه روزه از آن مواظبت کنید.:gol:;):gol:
Doctissimo.fr
برگرفته از روزنامه همشهری

 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستای گلم..
خوبید؟
دلم واسه همتون تنگ شده...
فشفشه جان!چه بلایی سر پروفایلت آوردی؟؟صفحه ی پیامات نبود اومدم اینجا یه حالی بپرسم!!!
شرمنده اسپم شد!!!!
موفق باشید و پیروز....:gol::gol::gol:


درود بر مدیر خانم ارشد;)
شوما لطف دارید راستش به خاطر مسایل امنیتی :D
راستی شوما هم باشید موفق رو میگم:gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان ایا با استفاده از این قانون میشه یه سری روابط دوستی برقرار کرد مثلا من به خودم بگم و مطمئن باشم و باور داشته باشم که تا 1 ماه دیگه با یه دختر با یه سری خصوصیاتی که من دوست دارم دوست خواهم شد ؟ایا این روش جواب میده ؟یا از این قانون فقط برای خودمون باید استفاده کنیم؟یا برای جذب یک نفر دیگه که اصلا تو زندگی ما وجود خارجی نداره جواب میده ؟(یعنی دوست دارم با یه دختری دوست شم ولی اصلا نمیشناسمش یعنی اصلا تا حالا ندیدمش و میخوام یه دختری وارد زندگیم شه نمیدونم خوب تونستم منظورمو برسونم یا نه ؟
ایا از دوستان کسی تجربه این کار رو داشته ؟لطفا کامل توضیح بدید
واینکه چطور برای خودمون هدفشو بنویسیم چطور تمرکز کنیم و ......(و اصلا چه شرایطی پیش میاد که این اتفاق برامون بیفته)
با تشکر

درود بر شما
دوست عزیز من تجربه اشو داشتم ولی از توضیحاتش معذورم و در ادامه بگم خواسته هامون و خواستنش تفاوت نداره که از این قوانین باید استفاده کرد برای موارد و خواسته های عاطفی و یا برای موارد مالی از این قوانین ....
فقط مراقب باش که نوع خواسته اتو دقیقا مشخص کنی چون همه ی خواسته ات اتفاق میوفته من بعد از رسیدن سریع پشیمون شدم چون کاملا شفاف سازی نکرده بودم ;)
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان

من فقط یک مورد رو تذکر بدم و اون اینکه ما تا جایی می تونیم از این قانون استفاده کنیم که در قوانین الهی دخالت نکنیم....به عنوان مثال هیچ کس نمی تونه با قدرت جذب کاری کنه که خورشید نباشه یا اینکه من فردا نمی خوام ابر در آسمان باشد یا مواردی در این دست...

موفق باشید
سلام
ما هم منكر اين نميشيم!!!!
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوست من.
بهت تبریک می گم به خاطر این همه انرژی...یکم دست مارو هم بگیر خب...
یه سوالی دارم ازت.تو تمرکز کردی رو این که اون طرف حتما بهت اس ام اس میزنه.درسته؟؟؟و کلی هم امیدوار شدی که حتما این کارو می کنه.حالا اگه اون اس ام اس بهت نمیرسید ،آیا نا امید نمی شدی؟؟؟
یا موقعی که داشتی تمرکز می کردی،توی دلت از این نمی ترسیدی که اون چیزی که می خوای اتفاق نیفته؟؟؟
من با این مسئله خیلی مشکل دارم.همیشه این ترس باهام هست که نکنه نشه و اگه نشه ، با شناختی که از خودم دارم ، خیلی ضربه می خورم.اگه کمکم کنی ممنونت می شم:smile:


ترس علامت نرسیدن :mad:
باور کنید خیلی ساده است خواسته مطرح کنیم و عواملی که باعث نرسیدنه رو فاکتور بگیریم تصویر سازی ایمان داشتن و حس کردن و قرار گرفتن تو موقعیتش
الگوها کمک بسیاری میکنن به ما :gol::gol::gol:
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
از همه دوستای گلم و پرانرژیم متشکرم.
مهسا جان از شما هم یه تشکر ویژه میکنم امروز دیگه منو استاد راز کردید دیگه به هیچ چیز شک ندارم.
دوستای گلم من هر چی دارم از شما دارم شما خودتون استادید تو راز فقط کافیه با کمک هم دیگه روزی بیاد که حتی یک لحظه هم شک نکنیم.
با اینکه من هنوز شک دارم که چطور این معجزه برای من اتفاق افتاد هنوز همش تو فکرم که گوشی رو silent بود پس صدای ویبره از کجا بود ؟
زياد دنبال چرا و چطورها نباشيد... شما فقط طلب كنيد... ديگه به باقيه ماجرا كاري نداشته باشيد... چون توي اين راه يه اتفاقايي ميفته كه اگه بخوايم دنبال دليل همش بگرديم، قطعا ديوونه ميشيم.... واسه خود من زياد پيش اومده ...
بازم خوشحالم كه اينقدر پر انرژي شديد... :gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
من حس و حالم اصلا مثه اون اوایل نیست واسه همین تصمیم گرفتم یه چی بخوام که چک بکنم انرژیمو و در پی همون تصمیم میخوام امشب یه شهاب ببینم:huh::smile::redface: حالا چه کارهایی باید انجام بدم؟

1)بخوام که امشب یه شهاب ببینم
2)تمرکز کنم(رو چی؟یعنی چطور؟)ویه تصویر خیالی بسازم از دیدن یه شهاب
3)باور داشته باشم که میبینم

درسته؟
با تشکره فراوان:smile::gol:
(شاید واسه بچه های جدید تاپیک هم مفید باشه:question:)

درود بر شما دوست گرامی
دوست عزیز تبریک به حس بسیار قشنگتون
یکی از خصوصیات نوشتن اهداف اینه که باید واقعی و قابل دست رس باشه رفتن به کره ماه الان میسر شده ولی با فرض اینکه شرایطشو لحاظ کنیم اگه من از نظر بدنی و فیزیکی نتونم تو تست 6 ماهش نمره قبولی بیارم ;)
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به دوستای خوب و مهربونم.ای ول بابا همگی یه پا استاد شدین توی جذب .چقد خوبه که چیزایی رو که جذب میکنین اینجا مینویسین.حقیقتا خیلی انرژی میده به جمع.بچه ها منم مشکل سارا جونو دارم.یعنی وقتی که میخوام چیزیو جذب کنم که واسش زمان گذاشتم دلشوره میگیرم .با اینکه به این قانون اطمینان صد در صد دارم.خیلی سعی میکنم فکرای منفی نکنم و به نتیجه خوش بین باشم ولی ازاین میترسم که توی موعدی که گذاشتم نشه.مثلا از دیروز تمرکز کردم امروز حقوق بگیرم ولی از صبح اینقد دلشوره داشتم که دست آخر بیخیالش شدم جذبمم جواب نداد.شما راهکاری دارین واسش؟و اینکه حتما باید زمان در نظر گرفته بشه؟آخه فکر میکنم اگه زمان در نظر نگیریم اضطراب کمتر میشه و بهتر میتونیم انرژی بفرستیم شاید اینجوری زودتر از چیزی که انتظار داریم اون چیزو جذب کنیم.نظر شماها چیه؟


درود بر شما دوست عزیز
ساعت 5 بعد ازظهر بود باید با کسی تماس میگرفتم ساعت 5.30 رو برای تماس گرفتن مشخص کردم چون اون لحظه شرایطش محیا نبود پس شروع به انرژِی دادن به خودم کردم ساعت شد 5.45 ولی تماس نگرفته بودم بی خیال شدم ساعت 6.10 تماس گرفتم طرف گفت ساعت 5 تا 6 اصلا نمیتونستم نفس بکشم چه برسه به حرف زدن خب صلاح این بود که من اون زمان تماس نگیریم حالا نظر شما چیه؟؟؟؟
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام


اينم بگم اين تجربه رو خودم داشتم... البته نه براي دوستي .... منم مشخصات فردي رو كه دلم ميخواس باهاش زندگي كنم رو هميشه توي ذهنم داشتم، و زماني اينارو بهشون فك ميكردم كه هيچي از اين قانون نميدونستم.... ولي با اين حال يه سري فاكتورا كه خيليييي برام مهم بود رو هميشه با اطمينان ميگفتم كه همسر آينده‌ي من حتما به اين شكل خواهد بود.... الانم خداروشكر به لطف خدا فك ميكنم دارم ميرسم به خواستم :gol:


درود برشما
من الان به نمایندگی از دوستان جذبی دریافت کارت عروسی شما رو برای همه خواستم ;):gol::redface:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
واییییییییییییییییییی من تو شرایطی گیر کردم که احتیاج فراوانی به انرژی دارم...اما به شدت با کمبود انرژی مواجه شدم.
هر چقد میخوام مثبت فکر کنم ، افکار منفیم نمی زارن.یعنی فکرهای منفیم به افکار مثبتم غلبه کردن...
هر چی می خوام فکرای خوب کنم نمیشه..............:cry::cry::cry:

درود بر شما
دوست گرامی همه ی ما روزمرگی و افکار منفی داریم اصلا من کسی رو سراغ ندارم با طلوع خورشید و قبل از سلام گفتن افکار منفی احاطه اش نکنه!!
ماها تفاوت ایجاد کردیم تو افکارمون چون ما محکومیم به پیروزی و مو فقیت کلا باید طرز فکرمون مثبت باشه منفی معنی نداره ;)
به قول ماهی صفت میگه من همیشه مادر زنم رو دوست دارم نه مادرم رو بخاطر اینکه هروقت دیر میرم خونه مادر میگه به بیمارستان و پزشک قانونی سر بزنید ولی مادر زنم میگه الان ببین پیش کیه یا با منشیش کجا رفته:D

خدایا به حق بزرگیت به حق رحمانیتت به حق زیبایهات به همومون کمک کن که تو راه درست پا بذاریم و همیشه موفق باشیم لبی خندون سری رو به آسمون دستی به علامت شکر و ذکر الهی شکر رو بر لب و دعای پدر مادر رو پشت سر داشته باشیم(الهی آمین);)
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی با حالین بچه ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کلی ازتون انرژی مثبت گرفتم . حس میکنم این بودنمون کنار هم داره قدرت جذب هممون رو بالا میبره . من که کلی امیدوار شدم از شنیدن تجربه هاتون . :w17::w17::w21::w40::w42::w36:

جدی!! شما هم که باحالی پس شدیم مثل هم ;)
راستی یه چیزی ما هم خوشحالیم که داریم تبادل انرژی میکنیم
:w42::w42::w42::w42::w42:
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود بر شما
دوست گرامی همه ی ما روزمرگی و افکار منفی داریم اصلا من کسی رو سراغ ندارم با طلوع خورشید و قبل از سلام گفتن افکار منفی احاطه اش نکنه!!
ماها تفاوت ایجاد کردیم تو افکارمون چون ما محکومیم به پیروزی و مو فقیت کلا باید طرز فکرمون مثبت باشه منفی معنی نداره ;)
به قول ماهی صفت میگه من همیشه مادر زنم رو دوست دارم نه مادرم رو بخاطر اینکه هروقت دیر میرم خونه مادر میگه به بیمارستان و پزشک قانونی سر بزنید ولی مادر زنم میگه الان ببین پیش کیه یا با منشیش کجا رفته:D
خدایا به حق بزرگیت به حق رحمانیتت به حق زیبایهات به همومون کمک کن که تو راه درست پا بذاریم و همیشه موفق باشیم لبی خندون سری رو به آسمون دستی به علامت شکر و ذکر الهی شکر رو بر لب و دعای پدر مادر رو پشت سر داشته باشیم(الهی آمین);)
سلام دوست خوبم.
همه چیزایی که شما گفتی و بقیه بچه ها گفتن و می دونم.من خودم یه زمانی این بودما :smile:
اما الان تو شرایطی هستم که نمیدونم چرا.هیچ توجیهی براش پیدا نمی کنم.نمی تونم شرایطمو درستش کنم چون به یه نفر دیگه مربوط می شه.نمی تونم حواسمو بزارم رو درسم با اینکه فردا امتحان دارم.
عقلم به جایی قد نمی ده.نمی دونم باید چی کار کنم :cry:شرایط بدیه.....
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود بر شما دوست عزیز
ساعت 5 بعد ازظهر بود باید با کسی تماس میگرفتم ساعت 5.30 رو برای تماس گرفتن مشخص کردم چون اون لحظه شرایطش محیا نبود پس شروع به انرژِی دادن به خودم کردم ساعت شد 5.45 ولی تماس نگرفته بودم بی خیال شدم ساعت 6.10 تماس گرفتم طرف گفت ساعت 5 تا 6 اصلا نمیتونستم نفس بکشم چه برسه به حرف زدن خب صلاح این بود که من اون زمان تماس نگیریم حالا نظر شما چیه؟؟؟؟
درسته...انرژي‌اي كه از اون طرف براي شما ارسال ميشده، باعث شده كه شما هم زنگ نزنيد...
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود برشما
من الان به نمایندگی از دوستان جذبی دریافت کارت عروسی شما رو برای همه خواستم ;):gol::redface:
چشم :redface:
فعلا اولاشيم... اجازه بديد جلو بريم، ماشالا راه توي اين مسير خيلي طولانيه... :redface: فعلا برام دعا كنيد... :redface:
:gol:
 

alisharapova

عضو جدید
بزرگترینگناه ترس است...
بزرگترین تفریح کار است...
بزرگترین بلا نومیدی است...
بزرگترین شجاعت صبر است...
بزرگترین سود فرزند نیک است...
بزرگترین اسرار مرگ است...
بزرگترین سرمایه اعتمادبنفس است...
بزرگترین افتخار ایمان است...
بزرگترین هدیه گذشت است...
بزرگترین استاد تجربه است...

منبع:وبلاگ سارا خانم
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوست خوبم.
همه چیزایی که شما گفتی و بقیه بچه ها گفتن و می دونم.من خودم یه زمانی این بودما :smile:
اما الان تو شرایطی هستم که نمیدونم چرا.هیچ توجیهی براش پیدا نمی کنم.نمی تونم شرایطمو درستش کنم چون به یه نفر دیگه مربوط می شه.نمی تونم حواسمو بزارم رو درسم با اینکه فردا امتحان دارم.
عقلم به جایی قد نمی ده.نمی دونم باید چی کار کنم :cry:شرایط بدیه.....
خب خوبيه اين روش به همينشه ديگه... چون يه مسئله‌اي هستش كه به كس ديگه مربوط ميشه... پس بهترين راه همين جاذبه هستش... تنها چيزيه كه ميتوني خيلي راحت روي اشخاص ديگه تاثير بذاري.... انرژيتو به طرفت بده... اونطوري كه ميخواي اون عمل كنه و رفتار كنه، همونطور بهش انرژي برسون... اونوقته كه ميبيني در عين ناباوري همين آدمي كه توجيه نميشده، حالا جوري عمل ميكنه كه شما ميخواستي .... :gol:;)
 

alisharapova

عضو جدید
مهسا جان چطور به طرف مقابل انرژِ بدیم ؟مگه نگفتید این قانون فقط برای خودمون صادقه ؟برای دیگران نمیتونیم کاری کنیم ؟پس چطور میشه چطور باید تمرکز کنیم تا به طرف انرژی بدیم ؟
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همگی...
من می خوام از دست این راز سرمو بکوبم به دیوار..:surprised:
این دومین باره که وقتی با کمبود اندرژی مواجه می شم ، خود راز میاد سراغم.همونطور که قبلا هم گفته بودم ،به خاطر اینکه یه زمانی خیلییییییییییییی رو این قضیه کار کرده بودم،یه دفعه فیلم و کتاب راز و حرفای بچه ها اومد تو ذهنم.امروز بعد از آخرین پستی که گذاشتم ،خیلی نا امید بودم.خیلی..
ولی یه دفعه به طرز عجیبی امیدوار شدم .با اینکه خیلی از نظر جسمی و روحی ضعیف شده بودم ، اما ته دلم روشن شد.
سرتونو درد نمیارم اما همین نیم ساعت پیش،اون اتفاقی که منتظرش بودم واسم افتاد.و اون چیزی که فکر می کردم توجیهی نداره ،واسش دلیل پیدا شد.خلاصه تو همون چند ساعتی که امیدوار بودم،سعی کردم اونقدر انرژی بدم به خودم که تاثیرشو بزاره.و البته گذاشت.
خدا رو شکر.;);)
از همه شما هم که کمکم کردین واقعا ممنونم.از ته قلبم واسه همتون دعا می کنم:heart::heart:
 

negareene

عضو جدید
اومدم

اومدم

سلاااااااااااااام . حالتون چطوره ؟ یه روزی اینجا بودم اما خیلی وقته هم سایت نیومدم هم از جاذبه و این قوانین ارزشمند دور بودم . اما الان با یه انرژی کامل و تووووووپ میخوام دوباره شروع کنم . و به نظرم اینجا بودن بهم کمک می کنه . چون شما دوستای عزیز هر کدومتون یه دنیا انرژی دارید و تنها راه زیاد کردن انرژی فردی ، تقسیم اون با بقیه است

و مهمترین چیز این است . یافتن مسیر و دویدن در آن
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار

درود بر مدیر خانم ارشد;)
شوما لطف دارید راستش به خاطر مسایل امنیتی :D
راستی شوما هم باشید موفق رو میگم:gol:

وا؟؟؟كدوم مسايل امنيتي؟؟؟:surprised:
باز كن پيجتو وگرنه مجبورم بيام اينجا هي اسپم كنم!!!:redface:
راستي تو چرا تازه وارد شدي؟؟؟اينم واسه خاطر مسايل امنيتيه؟؟؟:D

واسه منم انرژي بفرستيد!!!خيليييييييييييي زياد!!
 

maral22

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها...من الان تو شوکم!!!:eek::eek::eek:
نمیشد با استفاده از راز رو نتایج انتخابات اثر گذاشت؟؟؟؟البته همه می دونیم نتیجه اصلی چی بوده.مگه نه/؟؟؟؟:surprised::surprised::surprised:
نگو سارا جان که منم باورم نمی شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::w19::w20:
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها .من دوباره می خوام شروع کنم ...می خوام یه چیزی(یه شرایطی)رو تو زندگیم به وجود بیارم.به کمک و انرژی شما خیلی احتیاج دارم.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم.....(بیچاره سبز :cry: )
 

متافیزیک

عضو جدید
سلام به همه ی بچه های خوب سایت.چه خبرها؟
اینجا هم که بحث انتخاباته!
راستی میشه یک کتاب در مورد قوی کردن تجسم ذهنی و اراده بهم معرفی کنید.
ممنون میشم ازتون

کتاب روانشناسی تصویر ذهنی نوشته دکتر ماکسول مالتز .

در واقع فیلم راز جمع بندی کتاب هایی اینچنینی هست که در سال های دور نوشته شده است.
 

Similar threads

بالا