کلوپ طرفداران پرسپولیس

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سيد محمد علوي به پرسپوليس پيوست / مازيار زارع با پرسپوليس به توافق رسيد

سيد محمد علوي به پرسپوليس پيوست / مازيار زارع با پرسپوليس به توافق رسيد

سیدمحمد علوی هافبك دفاعي پيشين تيم فوتبال پاس همدان که مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود عصر امروز به محل این باشگاه رفت و پس از مذاکره با داریوش مصطفوی به این تیم تهرانی پیوست.قرارداد اين بازيكن بزودي در هيئت فوتبال استان ثبت خواهد شد.

ضمن اینکه مازیار زارع نیز که با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتی را انجام داده بود، عصر امروز راهی باشگاه پرسپولیس شد و برای حضور در این تیم با داریوش مصطفوی به توافق دست یافت.

قرار است این دو بازیکن با حضور در یکی از تیم های رده پایین به پرسپولیس برگردند چرا که سهمیه بازیکنان لیگ برتری این تیم کامل شده و در حال حاضر از بین سه بازیکن - معمارزاده - زارع و علوی - تنها یکی می تواند در جای خالی تنها سهمیه باقی مانده قرار گیرد. دو بازیکن دیگر باید از طریق حضور در یک تیم رده پایین تر به پرسپولیس بازگردند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پيرواني كار قلعه‌نويي را تلافي كرد / شعار هواداران استقلال عليه دايي

پيرواني كار قلعه‌نويي را تلافي كرد / شعار هواداران استقلال عليه دايي

تیم فوتبال استقلال در حالی امروز تمرنیاتش را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران پیگیری کرد که اریش روته مولر و شاگردانش نیز در محل این تمرین حضور داشتند. تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران تحت تاثیر حضور روته مولر و کادر مربیان حاضر در دوره پیشرفته مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. حضور روته مولر و مربیان ایرانی در تمرین استقلال، مربیان استقلال را به تکاپو انداخته بود تا با شرایطی متفاوت نسبت به گذشته تمرینات را برگزار کنند متاثر از همین مسئله تغییرات عمده ای را در تمرین آبی پوشان شاهد بودیم.جمع مربیانی که به تمرین امروز استقلال آمده بودند، افشین پیروانی غایب بود. روز گذشته نیز امیر قلعه نویی به محل تمرینات پرسپولیس در ورزشگاه کارگران نرفته بود.محمدمایلی کهن با نشستن کنار زمین هیچگاه به سمت امیر قلعه نویی نرفت و از دور تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.برخی تماشاگران استقلالی حاضر در تمرین امروز شعارهایی علیه علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سردادند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مدافع توگویی به باشگاه پرسپولیس رفت / زارع تا شنبه پاسخ می دهد

مدافع توگویی به باشگاه پرسپولیس رفت / زارع تا شنبه پاسخ می دهد

<STRONG>فرانک آتسو مدافع توگویی فصل پیش تیم فوتبال ابومسلم عصر امروز به محل باشگاه پرسپولیس رفت تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.<SPAN lang=AR-SA style="FONT-SIZE: 8pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Tahoma"> این مدافع که با مسئولان باشگاه مس کرمان نیز مذاکراتی را انجام داده بود، عصر امروز به دفتر داریوش مصطفوی رفت و مذاکراتی را با وی برای حضور در پرسپولیس انجام داد. فرانک آتسو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال ابومسلم بود که در موفقیت های این تیم نقش بسیار موثری داشت.براساس اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرار است مازیار زارع نیز که عصر امروز با مصطفوی مذاکراتی را انجام داده بود، تا روز شنبه پاسخ نهایی اش را با پرسپولیس اعلام کند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آشوبی:دوست دارم به پرسپولیس بازگردم

آشوبی:دوست دارم به پرسپولیس بازگردم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس از تمایل خود برای بازگشت به این تیم یاد کرد و از مسئولان باشگاه مس کرمان خواست در این زمینه با وی همکاری لازم را به عمل آورند.
فرزاد آشوبی در گفتگو یی در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: هنوز هیچ چیز در مورد وضعیت خود نمی دانم اما دوست دارم دوباره به پرسپولیس برگردم و فصل آینده در این تیم بازی کنم.
وی ادامه داد: من به باشگاه مس تعهد اخلاقی دارم و اگر بخواهم به پرسپولیس برگردم باید مسئولان این باشگاه کرمانی موافقت خود را در این خصوص اعلام کنند. به همین دلیل منتظر مساعدت و بزرگواری ویژه مدیران باشگاه مس کرمان و پرویز مظلومی هستم تا شرایط بازگشتم به پرسپولیس مهیا شود.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ابراهيم توره : قول مي دهم دوباره به استقلال گل بزنم

ابراهيم توره : قول مي دهم دوباره به استقلال گل بزنم

ابراهيم توره پيش از سفر به كشورش با استقلالي‌ها به توافق رسيده بود و برگ برنده قلعه‌نويي در فصل آتي به شمار مي‌رفت. سرپرست باشگاه استقلال تا آخرين ساعات اداري روز پنجشنبه اميدوار به ثبت قرارداد با اين بازيكن بود اما محمود خوردبين بر همتاي استقلالي‌اش پيشي گرفت و به همراه ابراهيم توره براي ثبت قرارداد وارد هيأت فوتبال شد.

استقلالي‌ها علت اين چرخش 180 درجه‌اي را درخواست مالي بالاي توره دانستند. نظري جويباري مدعي شد اين بازيكن نزديك به 500 ميليون تومان براي آبي‌هاي پايتخت هزينه داشته و احتمالاً پرسپوليس با همين مبلغ او را به خدمت گرفته اما پرسپوليسي‌ها عنوان كردند جذب اين بازيكن 320 ميليون تومان هزينه داشته است.

ابراهيم توره مسائل مالي را در عبور از استقلال و انتخاب پرسپولیس دخيل نمي‌داند. مهاجم شماره 17 سرخپوشان در اين خصوص گفت: «با هر دو تيم مذاكره كرده بودم و در نهايت با پرسپوليس به توافق رسيدم.


 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
موضوع : اخبار باشگاهزمان انتشار : 19/4/1387




ساعت 10:24
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم‎های تهرانی
حضور پر رنگ پرسپولیس در جذب بازیکن
با گذشت 22 روز از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه‎های کشور تیم‎های حاضر در این رده سخت در تلاش هستند تا با جذب بهترین‎های فوتبال ایران توانمندی‎های خود را دو چندان کنند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بین تیم‎‎های تهرانی به ویژه پرسپولیس حضوری پررنگ در فصل نقل و انتقالات داشته است.
در زیر نگاهی گذرا به عملکرد تیم‎های تهرانی در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت:
پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا به امروز در این راه توفیقاتی داشته است. علیرضا محمد ( راه آهن - 2 فصل)، محمد منصوری (ابومسلم - 2 فصل)، مجتبی شیری ( استقلال اهواز - یک فصل)، ابراهیم توره ( پیکان تهران - یک فصل) و ایوان پتروویچ (ابومسلم - یک فصل) تاکنون به عضویت تیم پرسپولیس در آمده اند و میثاق معمارزاده، دروازه بان فصل گذشته تیم سایپا نیز در آستانه ثبت قرارداد دو ساله با این تیم قرار دارد.

استقلال
مسئولان این تیم با نظر امیر قلعه نویی اقدام به جذب 9 بازیکن جدید کرده و قرارداد سه بازیکن فصل گذشته استقلال را هم تمدید کرده اند.

سیاوش اکبرپور(الظفره امارات - 2 فصل)، هاشم بیک زاده (مقاومت سپاسی شیراز - یک فصل)، میلاد نوری (استیل آذین تهران - 2 فصل)، خسرو حیدری (پاس همدان - 2 فصل)، هادی شکوری (ذوب آهن اصفهان - 2 فصل)، یدالله اکبری (دیهیم جنوب غرب تهران - قرضی یک فصل)، علیرضا عباسفرد (دیهیم جنوب غرب تهران - قرضی یک فصل)، ابراهیم تقی پور (پگاه گیلان - دو فصل) و حسین کاظمی (سپاهان اصفهان - دو فصل) بازیکنان جدید تیم استقلال هستند.
مسئولان باشگاه استقلال همچنین قرارداد سه بازیکن این تیم به نام های وحید طالب لو، آرش برهانی و علی علیزاده را نیز به مدت دو فصل تمدید کرده اند. باقی نفرات حاضر در تمرینات تیم فوتبال استقلال با این تیم قرارداد دارند یا در شرف عقد قرارداد تازه با آبی پوشان هستند. تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات پنج بازیکن لیگ برتری را به خدمت در آورده است و تنها می تواند یک بازیکن دیگر از تیم های حاضر در این رده جذب کند.
پیکان
با اینکه مدیریت باشگاه پیکان تهران پیش از آغاز فصل هشتم لیگ برتر دستخوش تحولاتی شد اما مربیان و کادر مدیریتی تیم فوتبال این باشگاه با تلاشی گسترده فصلی نسبتا خوب را در طول مدت نقل و انتقالات داشته اند. پیکانی ها طی 22 روز اخیر نسبت به عقد و یا تمدید قرارداد 11 بازیکن اقدام کرده اند.

جهانگیر عسگری (نیروی زمینی - سه فصل)، حمید هدایتی ( پیام مشهد - یک فصل)، محمود پور اسدالله (صنعت نفت آبادان - 2 فصل)، میثم امیری ( مقاومت سپاسی شیراز- یک فصل)، امیر میربزرگی (امید پیکان - سه فصل)، فرج الله لطفی (صنعت مهرکام پارس - سه فصل) بازیکنان جدید پیکان هستند. در عین حال قرارداد پنج بازیکن پیکان به نام های مرتضی عزیزمحمدی، محمدرضا طهماسبی، میثم رضاپور، حسین معمار (یک فصل) و مهدی تاجیک (2 فصل) نیز تمدید شده است.
علاوه بر این قرارداد مالی بازیکنان دیگر پیکان به نام های علی قربانی، مجتبی سرآسیابی، حسین مرادی، علی باقری، ایمان حیدری، میثم خسروی و فرهادخانگلی نیز تمدید و در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است.
پیکانی ها در فصل نقل و انتقالات فقط یک بازیکن لیگ برتری جذب کرده اند و این فرصت را دارند که باقی نیاز خود را تا سقف پنج نفر با جذب بازیکنانی دیگر از این رده مرتفع سازند.
راه آهن
مسئولان باشگاه راه آهن تهران با جذب 11 بازیکن جدید ظاهرا قصد خانه تکانی عمده در این تیم دارند. علیرضا افضلی و رضا معقولی (نیروی زمینی - 2 فصل)، بهنام بیرانوند (تربیت یزد - 2 فصل)، نادر غبیشاوی (ابومسلم - یک فصل)، علیرضا جوادی پور(مقاومت تهران - 3 فصل)، علی محمد دهقان و مجتبی زارعی (مقاومت سپاسی شیراز - یک فصل)، حسین آشنا (پیکان تهران - یک فصل)، داود حقی (استقلال اهواز - یک فصل)، مرتضی مولائیان (هما تهران - 2 فصل)، محسین میرابی (پاس همدان - یک فصل) نفرات جدید تیم راه آهن هستند.

طی این مدت 9 بازیکن راه آهن به نام های سهراب انتظاری، تیاگو، ابوذر رحیمی، علیرضا نورمحمدی، امین ترکاشوند، حسین پاشایی، مهدی تارتار و هاملت میختاریان (یک فصل) و مجید نورمحمدی (2 فصل) قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اند.
سایپا
حرکت سایپا در فصل نقل و انتقالات را می توان آهسته و پیوسته خواند. نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با گذشت 22 روز از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات فقط پنج بازیکن جذب کرده است. صابر میرقربانی (صنعت نفت آبادان - یک فصل)، ایمان رزاقی راد (استیل آذین - یک فصل)، سعید بیگی (صباباتری - یک فصل)، حسین کعبی (پرسپولیس - یک فصل)، ابراهیم میرزاپور (استیل آذین - یک فصل) نفرات جدید تیم سایپا هستند و قرارداد دو بازیکن این تیم به نام های امید شریف نسب و جلال حسینی نیز به مدت یک سال تمدید شده است.

__________________
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تا شنبه تعطیل شد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تا شنبه تعطیل شد

<STRONG>پس از تمرین صبح امروز و با تصمیم مربیان تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین این تیم تا روز شنبه تعطیل شد. در ادامه تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی این تیم از ساعت 9:30 دقیقه امروز در مجموعه ورزشی انقلاب به تمرینات بدنسازی پرداختند. برپایه این گزارش، پس از پایان این تمرین کادر فنی این باشگاه تصمیم گرفت جهت استراحت بازیکنان، جلسه تمرینی عصر امروز و تمرینات فردا را تعطیل اعلام کند.طبق برنامه ریزی انجام شده ادامه برنامه آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 دقیقه روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می<SPAN lang=AR-SA style="FONT-SIZE: 8pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Tahoma">شود.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اعضاي تيم‌ملي فوتبال ايران براي برپايي اردويي 17 روزه تهران را به مقصد مادريد ترك كردند. اعضاي تيم ملي فوتبال ايران ساعت 2:20 بامداد پنج‌شنبه تهران را به مقصد پاريس ترك كردند و پس از 2 ساعت توقف در پايتخت فرانسه از اين كشور به مادريد سفر كنند. درحالي كه 31 بازيكن به اردوي تيم ملي دعوت شده بود، 22 نفر بامداد امروز به همراه تيم ملي عازم اسپانيا شدند. به غير از بازيكنان لژيونر كه غيبت‌شان در اردوي اسپانيا قطعي شده بود. مجتبي جباري به دليل مراسم شب چهلم مرحوم پدرش، محمد نوري به دليل صادر نشدن ويزا، عليرضا نيكبخت واحدي به دليل عمل آپانديس و مجيد غلام ‌نژاد به دليل سرباز بودن نتوانستند به همراه تيم ملي به اين سفر بروند. تيم‌ملي فوتبال ايران تا30 تير در اسپانيا حضور خواهد داشت و قرار است پس از اردوي اسپانيا اعضاي تيم ملي براي برپايي اردوي هفت روزه عازم پراگ پايتخت جمهوري چك شود.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عابدزاده : واعظی باید دروازه‎ بان اول تیم ملی باشد

عابدزاده : واعظی باید دروازه‎ بان اول تیم ملی باشد

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد مهدی واعظی باید دروازه بان اول تیم ملی کشورمان باشد.
احمدرضا عابدزاده
در مورد واعظی گفت: وی یکی از بهترین دروازهبان های کشورمان است و منمنتظر هستم تا مصدومیت جزیی این دروازه بان هر چه سریع تر رفع شود تابتواند با سلامتی کامل در تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس شرکت کند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از وجود سه دروازه
بانخوب بهره میبرد و من هم در کنار آنها میخواهم شرایطی را به وجود بیاورمتا آنها بتوانند براحتی به تیم ملی کشورمان دعوت شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران سه دروازه بان به نام های مهدی واعظی، میثاق
<STRONG>معمارزاده و علیرضا حقیقی را برای حضور در هشتمین دوره لیگ برتر در اختیاردارد<SPAN dir=ltr style="FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma">.
 

Matrix

عضو جدید
فرانک آتسو واسه چیه !!؟

دارن گند میزنن آخرش !

بابا باید برن دنبال جواد آشتیانی (واسه دفاع چپ) + به هر قیمتی شده کلاه کج یا نویدکیا رو بگیرن !
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد مهدی واعظی باید دروازه بان اول تیم ملی کشورمان باشد.
احمدرضا عابدزاده در مورد واعظی گفت: وی یکی از بهترین دروازهبان های کشورمان است و منمنتظر هستم تا مصدومیت جزیی این دروازه بان هر چه سریع تر رفع شود تابتواند با سلامتی کامل در تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس شرکت کند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از وجود سه دروازهبانخوب بهره میبرد و من هم در کنار آنها میخواهم شرایطی را به وجود بیاورمتا آنها بتوانند براحتی به تیم ملی کشورمان دعوت شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران سه دروازه بان به نام های مهدی واعظی، میثاق<STRONG>معمارزاده و علیرضا حقیقی را برای حضور در هشتمین دوره لیگ برتر در اختیاردارد<SPAN dir=ltr style="FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma">.



:biggrin::biggrin::biggrin:رحمتي چه اشتباهي تو بازي هاي اخير كرده كه بايد بره رو نيمكت اين ديگه از اون حرفا بود عابدزاده بعد از ناصر حجازي فوق العاده بوده با استقلال هم قهرمان آسيا شده ولي بعد از اون اتفاقي كه براش افتاد يه كم حرفاي عجيب مي زنه مگه به حرف اونه؟؟؟نه بابا حقيق بايد فيكس باشه:biggrin::biggrin::biggrin:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
afshin_ss;276079[COLOR=black گفت:
][/COLOR]:biggrin::biggrin::biggrin:رحمتي چه اشتباهي تو بازي هاي اخير كرده كه بايد بره رو نيمكت اين ديگه از اون حرفا بود عابدزاده بعد از ناصر حجازي فوق العاده بوده با استقلال هم قهرمان آسيا شده ولي بعد از اون اتفاقي كه براش افتاد يه كم حرفاي عجيب مي زنه مگه به حرف اونه؟؟؟نه بابا حقيق بايد فيكس باشه:biggrin::biggrin::biggrin:


:w08::w08::w08::w08:


:w02::w02:دوباره كه نسنجيده يه چيزي گفتي دوباره متن رو بخون گفته شرايطي را فراهم ميكنم كه به تيم ملي دعوت شوند بعدا كه دعوت شد دروازبان اول تيم ملي بايد باشه حتما بايد برات معنيش رو هم بگم :twisted::twisted:يه كم دقت كن ديگه:twisted::twisted::twisted:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علوي: به پيشنهاد كريم باقري پرسپوليسي شدم

علوي: به پيشنهاد كريم باقري پرسپوليسي شدم

محمد علوي در گفت و گو یی اظهار داشت: با وجود پيشنهاد از تيم هايي مثل فولاد، استقلال اهواز و ذوب آهن، تصميم گرفتم پرسپوليس را انتخاب كنم چون وقتش بود كه براي ارتقاي فوتبالم به تهران بيايم.
وي در مورد چگونگي حضورش در جمع سرخپوشان، عنوان كرد: از دو سال قبل بحث حضورم در اين تيم مطرح بود. خوشحالم كه امسال اين اتفاق افتاد‌ چون شرايط اين فصل برايم بهتر است.
بازيكن فصل گذشته پاس همدان عنوان كرد: براي اين فصل هم كادر فني مرا مي‌خواست و هم مديريت تيم. كريم باقري با توجه به شناختي كه از بازيم داشت، پيشنهاد داده بود از من در پست هافبك دفاعي استفاده شود.
علوي گفت: انتخاب اين تيم يك انتخاب حياتي و اساسي بود. مي‌خواهم امسال ضمن بازي هاي‌ خوب براي پرسپوليس، مجددا به تيم ملي باز گردم.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خليلي: حضور در اسپانيا بهترين تدارك براي تيم ملي است

خليلي: حضور در اسپانيا بهترين تدارك براي تيم ملي است

محسن خليلي در گفت و گویی اظهار داشت: آماده بودمتا در تمرين پرسپوليس شركت كنم؛ اما به علت اينكه در تماسي، فدراسيون بهمن اعلام كرد كه برخي مداركم براي سفر به اسپانيا دچار مشكل شده، موفق بهحضور نشدم.
وي افزود: هيچ دليلي ندارد كه بخواهم در اين خصوص بهانه گيري كنم چون با مسئولان باشگاه و كادر فني كاملا هماهنگ هستم.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا دایی تا 35 سالگی تیم ملی را رها نکرد؟؟

چرا دایی تا 35 سالگی تیم ملی را رها نکرد؟؟

از زمانی که علی دایی سرمربی گری تیم ملی را پذیرفته بحث نفرات دعوت شده به تیم ملی از سوی وی سوالی بوده که ذهن بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال کشورمان را به خود جلب کرده است.
علی دایی که خط قرمز خود را در اولین لیست تیم ملی بر روی بسیاری از با تجربه ها و لژیونر های تیم ملی کشاند، موجب شد تا انتقاد بسیاری از رسانه ها و کارشناسان را جلوی روی خود ببیند و البته سعی کرد که با به میان آوردن بحث جوانگرایی کمی از جو ایجاد شده بر علیهش بکاهد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
زارع: به عنوان بازيكن ليگ دسته اولي به پرسپوليس نمي‌روم

زارع: به عنوان بازيكن ليگ دسته اولي به پرسپوليس نمي‌روم

مازيار زارع در گفت و گو یی اظهار داشت: هنوز چيزي قطعي نشده و بايد در دو روز آينده در مورد چگونگي در اين تيم به توافق برسيم.
پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات 6 بازيكن ليگ برتري جذب كرده و براي به خدمت گرفتن مازيار زارع با مشكل نبود جا روبرو است. اگر خواهان زارع هستند، بايد وي را به يك تيم دسته پائين تر انتقال داده و پس به عنوان بازيكن غير ليگ برتري به فهرست خود اضافه كنند. اين موضوعي است كه زارع با آن موافق نيست. وي عنوان كرد: حاضر نيستم با اين شرايط به پرسپوليس بروم. مسئولان قول‌هايي دادند كه موقعيت را براي حضورم در شرايط عادي فراهم كنند.
زارع در مورد اينكه گفته مي شود مسئولان استقلال هم در صورت عدم توافق با جباري دنبال او هستند، گفت: با توجه به بازيكناني كه اين تيم در پست من دارد، به استقلال نمي‌روم. بهتر است آنها در فكر من نباشند.
پرسپوليس براي فصل جديد از ليگ برتر مجتبي شيري، ابراهيم توره، عليرضا محمد، محمد منصوري، محمد علوي و پتروويچ را جذب كرده است.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سرپرست مس: تمام قراردهاي ليگ برتر غير قانوني است!!!

سرپرست مس: تمام قراردهاي ليگ برتر غير قانوني است!!!

رضا يوسف‌پوراظهار داشت: فرزاد آشوبي با مس كرمان قرارداد امضا كرده و در اين رابطه حرف خاصي براي گفتن نداريم. در باشگاه قرارداد صوري وجود ندارد و مبلغي كه در قرارداد داخلي بازيكنان ثبت مي‌شود، در قرارداد رسمي نيز قيد مي شود. وي در خصوص اينكه ثبت قراداد آشوبي خارج از كرمان انجام گرفته و اين موضوع غيرقانوني است، گفت: از شما يك سوال مي‌پرسم. آيا تمام مواردي كه در قانون نقل وانتقالات ذكر شده، دقيق و مو به مو اجرا مي‌شود؟ در قانون آمده كه هر بازيكني كه قراردادش در هيئت فوتبال به ثبت مي‌رسد، بايد آن را در 72 ساعت در فدراسيون به ثبت برساند. تا آنجايي كه اطلاع دارم تا هجدهم تير ماه، قرارداد بازيكني در فدراسيون به ثبت نرسيده؛ آن هم در شرايطي كه بيشتر تيم‌ها بازيكنان مورد نظر خود را جذب كرده‌اند. سرپرست تيم فوتبال مس كرمان افزود: در جايي ديگر از قوانين آمده، قرارداد بازيكنان بايد در هيئت فوتبال استان و در حضور رئيس هيئت به ثبت برسد. از بازيكنان بپرسيد كه كدام يك رئيس هيئت فوتبال را در هنگام ثبت قرارداد ديده‌اند. قرارداد تمام بازيكنان غيرقانوني است
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شايعه اى براى تحريك مسؤولان پرسپوليس / نيكبخت در دفتر فتح ا... زاده داخلى بست

شايعه اى براى تحريك مسؤولان پرسپوليس / نيكبخت در دفتر فتح ا... زاده داخلى بست

<STRONG>نيكبخت با استقلال داخلى بست، نيكبخت چهارشنبه ظهر با امير قلعه نويى تلفنى حرف زد، پنجشنبه ظهر به دفتر فتح ا... زاده رفت و تا ساعت ۱۹:<SPAN lang=AR-SA style="FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma">30 آنجا بود، نيكبخت ظهر پنجشنبه با فتح ا... زاده ناهار خورد! اينها شايعاتى است كه عده اى از دوستان نيكبخت راه انداخته اند تا مسؤولان باشگاه پرسپوليس را براى جذبش تحريك كنند. استقلالى ها هم كه اين وسط بدشان نمى آيد تن پرسپوليسى ها را با اين اخبار بلرزانند پى خبر را مى گيرند تا فضا به سمتى برود كه همگان تصور كنند نيكبخت با استقلال تمام كرده است. حرف هاى هفته گذشته نظرى جويبارى هم كه گفته بود يك جاى خالى براى شيطنت پرسپوليسى ها كنار گذاشته ايم! كافى است تا اذهان منحرف شود اما خبر شايعه اى بيش نبود. همه استقلالى ها اين خبر را تكذيب كردند، حتى فتح ا... زاده و نظرى جويبارى ... احتمالاً همين امروز- فردا نيكبخت هم با پرسپوليس ثبت خواهد كرد. مصطفوى گفته است كه او و قطبى را با هم مى خواهد. خب، ديگر چه مشكلى وجود دارد آيا لازم است دوستان نيكبخت اين شايعه را همه جا پر كنند
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
داريوش مصطفوي:استقلال را با چهار گل شكست مي‌دهيم/ مشكلي نيست، نيكبخت مي ماند

داريوش مصطفوي:استقلال را با چهار گل شكست مي‌دهيم/ مشكلي نيست، نيكبخت مي ماند

<FONT face=Tahoma><STRONG>مديرعامل باشگاه پيروزي (پرسپوليس) تهران گفت كه اميدوار است ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در فينال رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در تهران را از نزديك تماشا كند<SPAN dir=ltr style="FONT-SIZE: 8pt">.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پرویز مظلومی اجازه جدایی را به آشویی نمیدهد

پرویز مظلومی اجازه جدایی را به آشویی نمیدهد

فرزاد آشوبى آن روز كه با كرمانى ها قرارداد مى بست شايد هرگز فكر نمى كرد روزى پشيمان شود اما حالا آن روز رسيده و آشوبى هم مثل پرسپوليسى ها ساز بازگشت را كوك كرده اما سرمربى مس اين اجازه را به او نمى دهد.

فرزاد آشوبى روز جمعه به كرمان رفت تا در مورد بازگشت به پرسپوليس با پرويز مظلومى صحبت كند ولى نتيجه جلسه مطابق با خواسته هاى آشوبى نبود.
سرمربى مس مى گويد: «با آشوبى حرف زدم و او به من گفت به دليل يك سرى مشكلات مى خواهد در تهران بازى كند. من هم گفتم زمانى كه قرارداد امضا كردى بايد به اين مسائل فكر مى كردى و راهى براى جدايى تو از مس كرمان وجود ندارد.

اگر دوهفته پيش بود اجازه مى دادم كه آشوبى برود ولى الان ديگر گزينه اى براى جانشينى او نداريم و فرزاد فصل آينده بايد در مس بازى كند. در ضمن او نبايد بى انگيزه باشد چون موقعيتش را از دست مى دهد. »
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نیکبخت احتمالا امروز ثبت میکند

نیکبخت احتمالا امروز ثبت میکند

روز گذشته قرار شده بود كه از جمع بازيكنان فصل گذشته پرسپوليس، علي نيكي همراه پژمان نوري و كريم باقري براي تمديد قرارداد به هيات‌فوتبال تهران برود،
اما اين امر شنبه اتفاق نيفتاد. علي نيكبخت كه معمولا بي‌سروصدا كارهايش را انجام مي‌‌‌دهد، گفته به احتمال 90 درصد يكشنبه (امروز) قراردادش را با پرسپوليس تمديد خواهد كرد. البته نيكبخت اصرار داشته اين موضوع به دلايلي سكرت بماند! چون مسائلي وجود دارد كه او به همان دلايل، 10 درصد ديگرش را به آن موارد موكول كرده است.
به همین دلیل هم اگر امروز اتفاق خاصی نیفتد علی نیکی امروز همراه با سرپرست پرسپولیس به هیئت فوتبال خواهد رفت.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رودباريان : براي من پرسپوليس تمام شد

رودباريان : براي من پرسپوليس تمام شد

آقاى رودباريان شرايط در اين مدت چگونه گذشته است؟
بعد از پايان رقابت هاى ليگ هفتم جلساتى را با مدير وقت تيم داشتم و در آن جلسات هم براى ادامه فعاليت با يكديگر به توافق رسيديم كه آقاى كاشانى استعفا دادند و با آقای مصطفوی نيز ۲ جلسه داشتم. اما با آمدن آقاى قطبى ناگهان همه چيز به هم ريخت و ايشان گفتند كه نيازى به من ندارند.
فكر مى كنى دليل اينكه آقاى قطبى شما را نخواست چه بود؟
من دليلى براى اين كار نمى بينم، اما شما براى گرفتن پاسخ خود بهتر است اين موضوع را با شخص آقاى قطبى در ميان بگذاريد.

باز هم به فكر بازگشت به پرسپوليس هستيد؟
راستش را بخواهيد نه ،چرا كه ديگر پرسپوليس براى من تمام شده است.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آتسو: خوشحالم که به پرسپوليس آمدم

آتسو: خوشحالم که به پرسپوليس آمدم

فرانك آتسو چند روزى است كه سرخپوش شده البته فقط با امضاى يك قرارداد داخلى چرا كه هنوز چيزى قطعى نشده اما اين بازيكن خودش را پرسپوليسى مى داند و مى گويد: قرارداد يك ساله با پرسپوليس پايتخت بسته ام و از انتخاب اين تيم خوشحالم. از اين كه به بزرگ ترين و پرافتخارترين تيم ايران پيوستم احساس خوبى دارم.

از بازيكنان ايرانى شناختى ندارم ولى دوست دارم با بازيكنان بزرگ پرسپوليس دست به دست هم داده و براى هواداران و مردم ايران افتخار آفرينى كنيم. حضور در يك تيم آسيايى و بهترين تيم ايران مى تواند تجربه اى بسيار گرانبها براى يك فوتباليست و شخص من باشد.

اميدوارم بتوانيم در آسيا و ايران قهرمان شويم. به شخصه آماده رقابت با مدافعان پرسپوليس براى رسيدن به تركيب اصلى هستم و اميدوارم بتوانم در كنار رقابت، با آنها رفيق هم باشم
.
 

Matrix

عضو جدید
طبق اخبار خبر گذاری رسمی باشگاه پرسپولیس تا به حال اینا رو داریم :

دروازه بان : واعظی ، حقیقی ، معمارزاده

دفاع : زارعی ، سپهر حیدری ، مجتبی شیری ، علی رضا محمد ، فرانک آتسو + احتمالا" یک مدافع چپ برزیلی و محمد نصرتی

در خط هافبک : کریم باقری ، مازیار زارع ، سید محمد علوی ، نیکبخت ، نوری ، محمد منصوری فهیم ، ایوان پتروویچ ، حسین بادامکی + احتمال حضور بازیکنهایی نظیر غلامرضا رضایی بازیکن ملی پوش صبا و خلعتبری بازیکن ذوب آهن در پرسپولیس هست

و در خط حمله : توره ، خلیلی(که متاسفانه مصدوم شده! ولی هیچ چیز در مورد نوع مصدومیتش موثق نیست!) ، هادی نوروزی (در لیگ دسته یک و در تیم داماش فصل قبل 11 گل رو به ثمر رسوند) ، فرهاد خیرخواه + پرسپولیس حداقل به یک مهاجم تراز اول دیگه احتیاج داره !
 

Similar threads

بالا