کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زادمهر: با این نقل و انتقالات، خواسته باشگاه معلوم است

ارتش سرخ دات كام: دکتر زادمهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: هدف گذاری باشگاه مشخص است، من فکر می کنم با بازیکنان خوب و با انگیزه ای که جذب شده است، بستر مناسبی فراهم آمده تا توقعی که هواداران دارند تحقق یابد. بهترین ها در پرسپولیس جمع شده اند و این بخش از خواست هواداران محقق شده است.
وی در پایان افزود: امروز از ورزشگاه درفشی فر هم بازدید کردم. همه چیز در بهترین حالت آماده است تا پرسپولیس تمرینات خود برای فصل جدید را آغاز کند و من به این تیم خوشبین هستم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر: هرگز نگفتم شيث و نصرتي نباشند

ارتش سرخ دات كام: محسن بنگر كه چند روزي به مسافرت خارج از كشور سفر كرده بود حالا بازگشته و صبح امروز اولين تمرينش را با پرسپوليس انجام داد. او در گفتگویی از بي احترامي هاي آشكار برخي از سپاهاني ها كه ظاهرا به سايت شخصي او و تلفن همراهش هم رسيده، صحبت كرده است. گزيده اي از اين گفتگوي طولاني را در زیر بخوانيد.

آقا محسن بيانيه سايت سپاهان را ديده اي؟ خيلي تند نوشته شده و عجيب است.

نه. اما مي دانم كساني كه ديروز در مدرسه ها براي بچه ها لطيفه و جوك مي گفتند اين بيانيه را نوشته اند به همين خاطر بايد به آقاي رحيمي تبريك گفت.

از هجمه اي كه در اين بيانيه عليه شما راه افتاده ناراحت نيستيد؟

عيبي ندارد. بگذاريد بنويسند اما كساني كه اين مطلب را نوشته اند از بغل ورزشگاه هم رد نشده اند. همين آقا تا ديروز براي بچه ها لطيفه تعريف مي كرد. تنها بايد از آقاي رحيمي تشكر كنم. كاش به آقاي رمضاني مي گفتند 8 صفحه عليه من بنويسند، اگر نصف صفحه باشد كه به خاطر نيم فصل مديريت آقاي رحيمي بوده.

مثل اينكه خيلي نارحتتان كرده اند.

فكر مي كنم اين مزد زحماتم بود، مزد 8 سال بازي كردنم براي سپاهان البته اگر آقاي ساكت بود اين اتفاقات نمي افتاد اما اين بيانيه مزد زحمات من است. البته خودشان كه مي گويند زحمت كشيدي، پولش را هم گرفتي!

از لحن بيانيه تصور مي شد يك هوادار آن را نوشته.

نه آقا، در سايت رسمي باشگاه چطور هوادار مي تواند بنويسد؟

شما قهرماني هاي زيادي براي *سپاهان آورديد اما انگار هيچكدام از اين قهرماني ها را در بيانيه شان لحاظ نكردند.

خود شما پارسال انتظار داشتيد سپاهان قهرمان شود؟ شما اگر كاپلو را هم مي آورديد اما تيم بازيكن نداشت هيچ وقت قهرمان نمي شد. باز هم مي گويم عيبي ندارد و اين حرف ها مزد 8 سال بازي كردنم بود. انگار كه در اين 8 سال تيم را از ليگ برتر به ليگ يك برده ايم. بعد ليگ 2 و ليگ 3 احتمالاً اينجوري بوده البته طرفداران واقعي ****ان مي دانند ما چگونه بازي كرديم و چطوري در خدمت اين تيم بوديم اما بعضي ها پيغام مي فرستند كه در بازي سپاهان – پرسپوليس مي آييم ورزشگاه. عيبي ندارد بياييد، 90 دقيقه فحش خوردن در ورزشگاه ايرادي ندارد!

نوشته اند شما از سپاهان به تيم ملي رسيديد.

همين ديگر، گفتم كه اينهايي كه بيانيه نوشتند اطلاعات فوتبالي ندارند. من در شموشك بودم كه براي نخستين بار دعوت شدم تيم ملي. نخستين بازي ملي ام را هم سال 79 مقابل بلاروس انجام دادم كه يك-2 باختيم و پژمان نوري گل زد. اينها هيچ چيز از فوتبال نمي دانند و هر كس بيانيه شان را بخواند خنده اش مي گيرد.

سپاهاني ها گفته اند بايد به خاطر جدايي ات از اين تيم و مذاكره نكردنت از آنها حلاليت مي گرفتي.

(مي خندد) عيب ندارد. تنها تشكر مي كنم. من 8 سال آنجا بودم اما اين درس عبرتي مي شود براي آنهايي كه به سپاهان مي روند تا يكي، دو سال بيشتر در اين تيم نمانند. به من پيغام داده اند، ناسزا گفته اند، من هم اشتباه كردم زودتر از اين تيم جدا نشدم. اگر به خاطر ساكت نبود حتماً زودتر جدا مي شدم.

با توجه به اينكه در سپاهان عملكرد خوبي هم داشتي و قهرمان مي شديد، حتماً پيشنهادهاي زيادي را رد كردي؟

من 3 سال متوالي پيشنهاد داشتم. مي توانيد از آقاي كاشاني بپرسيد يا با آقاي فتح ا...زاده صحبت كنيد يا حتي اميرخان پارسال در تراكتورسازي مرا مي خواست. از بچه هاي سايت بپرسيد، من سه چهار سال به خاطر آقاي ساكت ماندم. مردم فكر مي كنند و حتماً در اين باره قضاوت خواهند كرد كه تيم سپاهان به همراه اين بازيكنان قهرمان شد اما من به دوستانم در اين تيم توصيه مي كنم و تجربه ام را در اختيارشان مي گذارم كه طولاني مدت در سپاهان نمانند.

پارسال ساكت اوايل فصل جدا شد، اگر قبل از شروع فصل جدا مي شد، نمي ماندي؟

صد درصد همينطور است.

پس به بازيكنان ديگر سپاهان هم توصيه مي كني قراردادهاي طولاني با اين باشگاه نبندند؟

بله چون اگر به 8 سال برسد، درست عين من مي شوند البته باز هم مي گويم نه همه هواداران واقعي سپاهان كه خيلي منطقي هستند. آنها اگر يك ماه هم براي شان زحمت كشيده باشي برايت احترام قايلند اما بعضي از آنها پيغام داده اند يا ناسزا گفته اند آن هم ناسزاي خانوادگي. من هميشه به سپاهاني بودنم افتخار كرده ام و مي كنم كه 8 سال در اين تيم ماندم اما بعضي اتفاقات افتاده كه الان مي گويم كاش نمي ماندم!

پس قضيه فراتر از بيانيه است؟

بله، در سايت مي توانم نشانتان بدهم، در عكس تيمي سپاهان كه من خودم هم ايستاده ام برايم ناسزا نوشته اند.

كدام سايت؟

در سايت شخصي خودم براي من ناسزا نوشته اند، آن هم ناسزاهايي كه آدم رويش نمي شود براي دشمنش به كار ببرد. اينها همه باعث مي شود بگويم كاش زودتر از سپاهاان مي رفتم و چنين اتفاقاتي را نمي ديدم.

بگذريم. امروز با پيراهن شماره 6 پرسپوليس تمرين كردي. قرار بود براي اين شماره با آقاكريم تماس بگيري. انجام شد؟

نه، هنوز تماس نگرفته ام چون شماره آقاكريم را ندارم. بگذاريد يك چيز را بگويم. در مسافرت كه بودم در سايتي خواندم من شرط گذاشته ام كه اگر شيث و نصرتي نباشند مي آيم پرسپوليس در صورتي كه اين مساله به من ربطي ندارد.

شيث در مصاحبه اش گفته بود اما نصرتي نه.

شيث بچه محل من است و دوستش دارم اما به من ربطي ندارد كه چه كسي باشد چه كسي نباشد. مگر من تصميم مي گيرم كه چون آقاي شيث هست نمي آيم. مگر ما در ****ان مي گفتيم چون سيدجلال و محسن هستند كسي نيايد. اصلا چه ربطي به من دارد كه شيث و نصرتي نباشند؟!

پس شما اين مساله را كلا تكذيب مي كنيد؟

بله، شما اگر مصاحبه هايم را خوانده باشيد، مي بينيد تنها كسي كه وقتي شيث محروم بود، از او حمايت كرد من بودم. من بودم كه گفتم شيث اينجور آدمي نيست. تنها من از او حمايت كردم چون شيث بچه خوب و بامرامي است. بعدش هم مگر پرسپوليس باشگاه ليگ سه اي است، آن هم با مديري مثل رويانيان كه من برايش تعيين تكليف كنم؟ اصلا پرسپوليس 12 تا دفاع وسط بياورد، اگر من عرضه داشته باشم بازي مي كنم. نصرتي هم بازيكن فيكس تيم ملي بوده، مگر من مي توانم نظر بدهم كه باشد يا نه! واقعا بعضي چيزها كه مي نويسند مسخره است.

خب هميشه در فصل نقل و انتقالات از اين حرف ها هست.

شنيده ام اينجوري است. من مصاحبه شيث را نخواندم اما همه مي دانند فوتبالم 2 سال ديگر تمام مي شود. شيث بچه محل من است و من او را مي بينم. فوتبال تمام مي شود اما رفاقت هست. نصرتي و شيث از بزرگان فوتبال ما هستند و خيلي ها از آنها ياد مي گيرند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جمشيدي: پرسپوليس يكي از شانس هاي قهرماني است/به كار دنيزلي اعتقاد دارم

ارتش سرخ دات كام: پژمان جمشيدي در گفتگوییی اظهار داشت: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نسبت به 2- 3 سال اخير قدرتمند ظاهر شده است پرسپوليس نفرات خوب و تاثير گذاري را جذب كرده و اصول كار هم همين است چون تيم بزرگ بايد بازيكن بزرگ داشته باشد و پرسپوليس محل امتحان شدن نيست.

وي افزود: متاسفانه پرسپوليس در سال هاي اخير در تيم هاي پايه بسيار ضعيف و بد عمل كرده است پرسپوليس بايد سالي 4 يا 5 بازيكن از تيم هاي پايه اش به تيم بزرگسالان ببرد اما چنين كاري نمي كند بارسلونا هر سال چنين كاري مي كند و بازيكنان تيم هاي پايه اش را به تيم بزرگسالان ش مي برد و پرسپوليس هم بايد چنين كاري كند.

جمشيدي گفت: زمان آن رسيده كه تيم بزرگسالان پرسپوليس از تيم هاي پايه اش تغذيه شود. همه خانواده ها آرزو مي كنند كه بچه هاي آن ها در تيم هاي پايه باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس ثبت نام شوند و رشد كنند اگر اين اتفاق بيفتد باعث شكوفايي فوتبال پايتخت مي شود.

هافبك سابق پرسپوليس اظهار داشت: به كار دنيزلي اعتقاد دارم چون با او كار كرده ام دنيزلي در بحث مديريت تيم خيلي موفق است و با توجه به نفراتي كه گرفته روي نقاط ضعف پرسپوليس تمركز كرده تا آن ها را با اين نفرات برطرف كند پرسپوليس سال خوبي پيش رو دارد و قطعا يكي از شانس هاي قهرماني است.

وي افزود: پرسپوليس با اين نفرات انتظارات را به حداكثر رسانده اما نبايد اين طوري باشد كه با يك تساوي انتقادات اوج بگيرد چون

تفاوت بازیکنان ایرانی زیاد نیست و نباید فکر کنیم که پرسپولیس امسال بسیار متفاوت تر از تیم های دیگر است امیدوارم پرسپولیس در این فصل تیم قدرتمندی داشته باشد ونتایج خوبی کسب کند.

جمشيدي افزود: فکر نمی کنم مشکلات فصل قبل روی عملکرد تیم در لیگ جدید تأثیری داشته باشد. فصل قبل به تاریخ پیوست و متأسفانه 3 سال است که پرسپولیس خوب و قدرتمندی را نمی دیدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در این مدت مریض بود و نیاز به درمان اساسی داشت که رویانیان از قدرت سیاسی بالایی که دارد، استفاده کرد و به اوضاع تیم سر و سامان داد.

جمشیدی در پایان اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس باید با تماشاگران و پیشکسوتان تیم هم تعامل بسیار خوبی داشته باشد، خودم را پیشکسوت پرسپولیس نمی دانم و هیچ انتظاری هم از باشگاه پرسپولیس تنها 4-5 نفری که همیشه در بورس هستند، نیستند و باشگاه باید با تمام پیشکسوتان تیم تعامل بسیار خوبی داشته باشد همانطور که باید با هواداران رابطه بسیار خوب و نزدیکی داشته باشد.

پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بسیار زیادی دارد اگر باشگاه با طرفداران و پیشکسوتان تیم تعامل خوبی داشته باشد، پرسپولیس بهتر نتیجه می گیرد چون حواشی به حداقل می رسد و تیم با تمرکز و آرامش کامل به کارش ادامه می دهد و نتایج ایده آلی کسب خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک بمب دیگر از رویانیان / خلعتبری با يك و نيم ميليارد اين هفته سرخپوش مي شود

ارتش سرخ دات كام: محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه عملكردي فوق العاده و غيرقابل پيش بيني در فصل نقل و انتقالات داشت اين هفته آخرين بمب خودش را معرفي خواهد كرد و اين بازيكن كسي نيست جز محمدرضا خلعتبري.

پرسپوليس در 2 هفته اخير مذاكرات خود را با خلعتبري به صورت جدي انجام داد و به گفته يك مقام مسوول در باشگاه پرسپوليس ، خلعتبري بعد از بازي با قطر به پرسپوليس ي ها قول داد كه با اين تيم قرارداد امضا كند.

آخرين اخبار حاكي از آن است كه طرفين در خصوص تمامي موارد به يكديگر به توافق رسيدند و خلعتبري با مبلغ يك و نيم ميليارد تومان اين هفته پيراهن سرخ پرسپوليس را برتن خواهد كرد. مطمئنا با اضافه شدن او و حضور بازيكناني مثل انصاري فرد، قاضي، ايمون زايد، رضايي و ... پرسپوليس يك خط حمله رويايي خواهد داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی مرگ خوب است اما برای همسایه !!

ارتش سرخ دات كام: 1- فصل « نقل و انتقالات » فوتبال همیشه فصلی جالب و پر از حاشیه است ؛ فصلی که در آن باید جنگید و پیروز شد ، فصلی که بعضی از تیم ها به دنبال تیم «پرستاره» و به اصطلاح « کهکشانی » و بعضی دیگر توان مالی کمتری دارند و نمی توانند هزینه ستاره ها را بدهند به دنبال حفظ تیم سال قبل خود یا اضافه کردن بازیکنان جوان به تیم بزرگسال خود هستند . در فوتبال دنیا نیز اصلی حاکم است که می گوید یا بازیکن « بساز » یا « ستاره بخر » و گرنه یک شست خورده تمام عیاری !! قاعدتا هر تیمی که ستاره های بزرگی به خدمت بگیرد و مدیریت درست و قوی بر تیمش داشته باشد سال موفقی را پیش رو خواهد گذاشت . نمونه های آن می توان به تیم های « رئال مادرید» ، « منچستر سیتی » و حتی « چلسی » اشاره کرد که با میلیونها هزینه و بستن تیم پرستاره با مدیریت قوی و سرمربیان بزرگی همچون « خوزه مورینیو » ، « روبرتو مانچینی » و .. قهرمان شدند ؛ پس با پول می توان خوشبخت شد ..

2- در فوتبال ایران نیز در سال های اخیر تیم های : ****ان ، استیل آذین و استقلال با هزینه های گزاف تیم های کهکشانی ساختند اما در این بین فقط تیم ****ان موفق بود چون آن تیم پرستاره را بهتر از بقیه مدیریت کرد و به سر منزل مقصود رساند .

امسال پرسپولیس با مدیریت « سردار رویانیان » طبق قولی که از چند ماه پیش داده بود تیم خوب و پر مهره ای را تا به اینجای کار بسته و با توجه به « لیست مازاد » و « لیست خرید » سرمربی اش در فصل نقل و انتقالات منطقی عمل کرد و بازیکنان ضعیف پرسپولیس را کنار گذاشت و در پست هایی که نیاز داشت بازیکنان ملی پوش و موثری را جذب کرد و علاوه بر آن چند بازیکن جوان که در تیم های امید و جوانان ملی ایران عضویت دارند را به خدمت گرفت تا برنده فصل نقل و انتقالات تا به اینجای کار باشد

3- با توجه به عملکرد موفق پرسپولیس تا به اینجای کار و نادیده گرفتن اینکه پول خرید این بازیکنان از دولت میاید یا اینکه از اسپانسر پرسپولیس ، مدیران دو تیم « ****ان » و « استقلال » انتقادهایی نسبت به خرید های پرسپولیس داشته اند و از وضع نقل و انتقالات گله داشته اند !! سوال ما این است آقای فتح الله زاده ، آقای رحیمی مرگ خوب است اما برای همسایه ؟ چطور سال قبل که تیم استقلال امثال : سید مهدی رحمتی ، آندو تیموریان ، کرار جاسم و ... را با هزینه های سرسام آور جذب می کرد و کلی ریخت و پاش کرد منتقد نشدید و نقد نکردید ؟؟ برای چه دو سال پیش که تیم صنعتی ****ان با امثال : امیر قلعه نوعی ، سید مهدی رحمتی ، سید جلال حسینی ، ابراهیم توره ، هادی عقیلی و .. قرارداد های سنگین می بست ساکت بودید ؟ مگر نه اینکه سقف قراردادها را این دو تیم شکستند و قراردادها به 700 میلیون رساندند ؟؟

4 - در فوتبال ما چه در سطح ملی چه باشگاهی هرگاه تیمی سر و سامان می گیرد بجای اینکه به فکر رقابت باشند همه تبر های خود را برداشته تا ریشه آن تیم را بزنند انگار اینجا کسی به فکر لیگ جذاب نیست و هیچ تیمی نباید خودش را قوی کند . چرا پرسپولیس نباید بعد از چند سال بی پولی و فقدان مدیریت خوب و نتایج ضعیف چند سال گذشته ، امسال یک تیم سرحال را برای قهرمانی به زمین بفرستد ؟ آقایان به جای حسادت به فکر تیم خود باشید و بازیکنان خود را در تیم نگه دارید تا به تیم های دیگر کوچ نکنند ..

5- « دارندگی و برازندگی » مقوله ای که تا ابد می شود برایش فلسفه بافت . شاید مدیر عامل ترجیح می دهد تا برای تک تک میلیون هایی که می دهد و یک تیم خوب می بندد هدف داشته باشد و هدفش یک تیم حرفه ای و قهرمانی باشد نه اینکه خریدهای انجام بدهد و آخر فصل هم بدون کسب موفقیتی با بدهی زیاد برود و یک « شکست خرده تمام عیار » باشد . آدم هایی پیدا می شوند که شایسته دارندگی باشند ، اما کم هستند آنهایی که شایستگی داشته هایشان را دارند . پرسپولیس یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تیم های ایران با هواداران بی شمارش شایسته بهترین هاست پس باید به بهترین نحو بسته شود همانطوری که استقلال فصل قبل بسته شد تا مردم از بازی های این دو تیم لذت ببرند .
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: فتح الله زاده فکر تخلفات چند سال گذشته خودش باشد



هواپیما بدهم یا ماشین به کسی ربطی ندارد

کانون هواداران پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: علی فتح الله زاده برود فکر تخلفات خودش باشد که قول ها و چک هاي الکی به بازیکنان می دهد.

محمد رویانیان افزود: من برای بستن قرارداد با بازیکنان از همه مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران منظم تر و بهتر هستم متأسفانه بعضی از مدیر عامل های باشگاه ها حرف زدند و من گذاشته ام سر موقع جواب آنها را بدهم، پاسخ اتهامات این افراد را محکم خواهم داد.

وی ادامه داد: چند سال است که مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران تخلف می کنند از این تخلفات مدرک دارم و علیه آنها اعلام جرم خواهم کرد.

*فتح اله زاده برود فکر تخلفات خودش باشد
رویانیان در مورد فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: علی فتح الله زاده و دیگر دوستان بروند فکر خودشان را بکنند این قدر که قول های بی خودی می دهند و چک های الکی می کشند و خالی بندی می کنند و سپس کری می خوانند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان و مدیر عامل ها این بحث میلیاردی را ادامه بدهند با آنها برخورد جدی می کنم چراکه حرف های مفت و الکی می زنند.

رویانیان اضافه کرد: چندین بار درباره قرارداد بستن با بازیکنان حرف زدند از آنها می خواهم که سرجایشان بنشینند چون این مسائل به آنها ربطی ندارد.

وی اظهار داشت: چرا این مدیرعامل ها به حاشيه ها دامن مي زنند و جو می دهند که رویانیان به بازیکنان پول میلیاردی داده است اصلاً این طور نیست اشتباه می کنند که این حرف های الکی را می زنند.

*بازيکنان عاشق من هستند
رویانیان در مورد رمز اصلی قرارداد بستن بازیکنان با پرسپولیس گفت: بازیکنان با پرسپولیس قرارداد می بندند چون رویانیان خوش تیپ است، خوب حرف می زند و در ضمن جذبه دارد و بازیکنان او را دوست دارند رویانیان شخصیت دارد و حتی بازیکنان او را می بینند عاشقش می شوند و سپس با پرسپولیس قرارداد می بندند.

*شايد به بازيکنان هواپيما بدهم
وي درباره دادن یک دستگاه ماشین به بازیکنان زمان قرارداد بستن افزود: ماشین چیزی نیست که به بازیکنان بدهم تا آنها با پرسپولیس قرارداد ببندند اگر پول داشته باشم هواپیما هم به آنها می دهم.

* تيم ما زميني است کهکشاني نيست!
رویانیان در مورد بستن تیم کهکشانی پرسپولیس برای سال آینده تأکید کرد: تیم فوتبال پرسپولیس برای سال آینده اصلا ً کهکشانی نیست و کاملاً بازیکنان زمینی هستند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: به زودی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را مشخص می کنیم با دنیزلی یا یک مربی خوب تر از دنیزلی به توافق نهایی خواهیم رسید.

*دايي را با کسي مقايسه نمي کنم
وی در مورد علی دایی گفت: از نظر من علی دایی یکی از بزرگان فوتبال آسیا است و من دایی را دوست دارم و باید درباره سرمربی شدن او برای پرسپولیس فکر کنم، دایی خودش ارزش دارد من دایی را با هیچ کس مقایسه نمی کنم چون ایران را با دایی می شناسند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد غرامت دنیزلی به باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی هنوز با ما قرارداد دارد ولی این قرارداد به شرط است و توافقی که صورت گرفته است باید خودش مالیاتش را پرداخت کند و در ضمن اگر لازم باشد بخشی از پول هایي که از باشگاه پرسپولیس را گرفته باید به باشگاه برگرداند چون قرارداد با دنیزلی چند ماه دیگر باقی مانده است.

رويانيان در مورد قرارداد بستن با سرمربی فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: امروز، فردا یا پس فردا جلساتی با مربیان خوب ایران و دنیا داریم که امروز سه شنبه 30 خرداد با متسو جلسه داشتیم با دنیزلی و دایی نیز جلسه می گذاریم جلسه با دنیزلی خارج از ایران است و نمایندگان من به ترکیه می روند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین خبرها از تیم های پایه پرسپولیس




مرجع خبری پرسپولیس :

تیم امید پرسپولیس در اولین مسابقه خود از فصل جدید رقابت های امید باشگاه های تهران شنبه آینده در ورزشگاه فکوری میهمان تیم پیکان است.


به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه؛ امیدهای سرخپوش که ساعت 17 روز شنبه به میدان خواهند رفت، مانند فصل گذشته توسط منوچهر عبدالله نژاد هدایت می شوند.



سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره این باره گفت: تیم نسبت به سال قبل تقویت شده است، البته در اولین بازی برابر تیمی قرار می گیریم که در رده های پایه تیم های قدرتمند و با شخصیتی دارد.


وی افزود: قصد داریم از اولین گام، برای پیروزی به میدان برویم. پیکان نسبت به اکثر تیم ها از سطح فنی بالاتری برخوردار است و با این پیروزی در واقع در شروع مسابقات به جایگاه خوبی خواهیم رسید.


تیم فوتبال جوانان پرسپولیس از سری رقابت های فصل جدید قهرمانی باشگاه های تهران پنجشنبه این هفته میزبان تیم نیروی زمینی است.


با شروع رقابت های رده های پایه تهران از این هفته، جوانان پرسپولیس ساعت 15 پنجشنبه در اولین بازی در فصل جدید، میزبان تیم نیروی زمینی خواهند بود.


مجید پروین سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس درباره شرایط این تیم می گوید: دو ماه است تمرینات مداومی داشته ایم و نزدیک به 400 تا 500 بازیکن را مورد تست فنی قرار دادیم. در حال حاضر منتظر برگزاری هفته اول این بازی ها هستیم تا به یک ارزیابی کلی از شرایط تیم ها برسیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
متسو با چه معیاری آلترناتیو دنیزلی می شود؟
چشم آبی، مردی با ضدیت با فلسفه پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس :

وقتی دست راست مصطفی دنیزلی در ایران احتمال حضور دوباره این مربی روی نیمکت سرخپوشان را 10 درصد می داند، باید پذیرفت مذاکره پرسپولیس با برونو متسو فرانسوی جدی ترین از آن است که عنوان می شود.



برونو متسو فرانسوی در شرایطی شب گذشته برای مذاکره با پرسپولیس وارد تهران شد که بخش قابل توجهی از هواداران این تیم موافق جدایی مصطفی دنیزلی از پرسپولیس نیستند.



نتایج نظرسنجی ها و همچنین واکنشی که هواداران و کارشناسان به خبر مذاکره با برونو متسو نشان دادند بیانگر این موضوع است که بسیاری در انتظار ادامه فعالیت مصطفی دنیزلی در باشگاه پرسپولیس هستند. مردی که ناصر صادقی می گوید شانس نشستن دوباره اش روی نیمکت سرخپوشان تنها 10 درصد است.




رویانیان هم البته از این موضوع به خوبی آگاه است اما مشکلات شخصی مصطفی دنیزلی در ترکیه به ویژه بیماری همسر و پدر همسرش ، مانع بزرگ همکاری دوباره این مربی با پرسپولیس است. عده ای البته اعتقاد دارند دنیزلی در رجعت دوباره اش به پرسپولیس مربی جسور لیگ ششم حرفه ای نبود اما حقیقت با نگاهی منصفانه به عملکرد افندی غیر از این را نشان می دهد.



مصطفی دنیزلی با لشگر شکست خورده و همیشه ناکام پرسپولیس در لیگ یازدهم، یک پیروزی حماسه و خاطره انگیز در دربی پایتخت را در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. این البته نخستین پیروزی پرسپولیس در دربی تحت هدایت این سرمربی محبوب نبود، دنیزلی پیشتر در 2 حضورش در دربی پایتخت ایران یک پیروزی و یک تساوی را کسب کرده بود و البته آن تساوی هم با سبک فوتبالی که تیم مصطفی دنیزلی ارائه کرد، کم از پیروزی نداشت.



همین مجموعه ناقص و غیرقابل تحمل با هدایت افندی در آسیا هم با متر و معیار ابزاری که در اختیار داشت نتایج نسبتا خوبی گرفت و از گروه مرگ لیگ قهرمانان به مرحله حذفی رسید در شرایطی که با پیروزی سه بر صفر مقابل الغرافه در قطر شاهکار تیم وینگادا پرتغالی را از اذهان هواداران پاک کرد و یک شکست تحقیر آمیز 6 بر صفر را به نور چشمی شیخ نشین حاشیه خلیج فارس تحمیل کرد.



با این تفاسیر، چندان برایمان قابل درک نیست که باشگاه پرسپولیس مطابق آنچه در بیانیه امروز اعلام می کند، وقتی برای عدم غافلگیری باب مذاکره را با چند گزینه آلترناتیو برای جانشینی افندی باز می کند، چگونه در این میان مذاکره با برونو متسو فرانسوی جدی تر از سایرین به پیش می رود؟



برونو متسو مهمترین موفقیت تمام دوران مربیگری اش را دقیقا 10 سال پیش در چنین روزهایی با تیم ملی سنگال جشن گرفت وقتی با اندیشه های دفاعی از سد فرانسه گذشت و به مرحله حذفی رسید. او البته همین ذهنیت و تفکرات را در تمام این سال ها با خود یدک کشیده و
همچنان زیر چتر همان اندیشه های مبتنی بر بازی تدافعی و استفاده از ضد حملات تکیه می کند. تفکری که البته چندان هم ، حداقل طی سال های اخیر موفق نبوده و این مربی فرانسوی را روی نیمکت تیم های متمول حاشیه خلیج فارس دست به دست کرده است!


ما همچنان در صف طویل هواداران نگران پرسپولیس در انتظار بازگشت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس هستیم که بی گمان بهترین اتفاق ممکن برای این تیم پرستاره در روزهای آینده خواهد بود، اما امیدواریم اگر مشکلات شخصی دنیزلی مانعی در این امر شد ، آلترناتیو های افندی دستکم به موازات این ترکیه ای خوش فکر بیندیشند و ذهنیت گزینه های جانشینی اش در تضاد با فلسفه فوتبال هجومی مورد انتظار سرخ ها نباشد!

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری : تمرین سه شنبه پرسپولیس




مرجع خبری پرسپولیس :
گزارش تصویری از سومین روز آغاز تمرینات پرسپولیس برای لیگ جدید با ورود علی کریمی به تمرینات این تیم:




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزی خادم: شاید امسال جام حذفی برگزار نشود!

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال از احتمال حذف جام حذفي در سال جاري خبر داد. عزيزي خادم درباره بحث*ها و نتايجي كه در جلسه صبح امروز (سه شنبه) هيات رييسه فدراسيون فوتبال حاصل شد، اظهار كرد: جلسه خوبي ميان اعضاي هيات رييسه برگزار شد و در موارد متعدد بحث و تبادل نظر صورت گرفت. يكي از مصوبات جلسه امروز 16 تيمي شدن ليگ برتر از دوره سيزدهم است. يعني فصل آينده آخرين ليگ برتر هجده تيمي ما خواهد بود. همچنين دو تيم از دسته يك هم كسر شد و تعدادشان به 26 تيم رسيد. وي از تصميم فدراسيون براي احتمال برگزار نكردن جام حذفي امسال خبر داد و گفت: يكي از بحث*هايي كه در جلسه مطرح شد، اين بود كه به جهت حساسيت مسابقات تيم ملي و فشردگي رقابت*هاي ليگ برتر كه قرار است با هجده تيم برگزار شود، مسابقات جام حذفي را از تقويم رقابت*هاي امسال حذف كنيم. البته قرار شد سازمان ليگ با بررسي قوانين afc و الزاماتي كه براي برگزاري مسابقات داخلي در آيين*نامه*ها وجود دارد در اين باره نظرش را به هيات رييسه اعلام كند. اين تصميم در صورتي قطعي مي*شود كه تبعاتي براي اعتبار فوتبال ايران نداشته باشد. عزيزي خادم گفت: موضوع اسپانسرينگ مسابقات ليگ برتر و تيم ملي هم يكي از بحث*هاي مهم جلسه امروز بود. بنده نسبت به قراردادي كه فدراسيون درباره حق پخش تلويزيوني و تبليغاتي محيطي به صورت سه جانبه با صدا و سيما و يك شركت خصوصي بسته انتقاد كردم و گفتم مبلغ اين قرارداد نسبت به ظرفيت*هاي فوتبالي در ايران بسيار پايين است. وي افزود: از مدت اين قرارداد دو سال ديگر باقي مانده است و در صحبتي كه با كفاشيان داشتم، قرار شد كميته* حقوقي فدراسيون بررسي*هايي را درباره راه*هاي قانوني فسخ اين قرارداد داشته باشد تا بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم. البته كميته* بازاريابي فدراسيون هم تلاش*هايي را در اين زمينه انجام مي*دهد. ظرفيت فوتبال ايران فوق*العاده* بالاتر از اين رقم*هاست و بر اين مساله تاكيد شد كه بستر مناسب رسانه*اي ايجاد شود و اسپانسرينگ ليگ برتر و تيم ملي تقريبا به صورت مزايده به بالاترين پيشنهاد اعطا شود. عزيزي خادم با انتقاد از عملكرد تيم ملي در بازي با قطر، موضوع اين تيم را يكي ديگر از بحث*هاي جلسه امروز خواند و گفت: بنده به سهم خودم معتقدم حداقل انتظار ما از تيم ملي صعود به جام جهاني است. 10 تيم در مرحله پاياني انتخابي جام جهاني در آسيا مشخص* هستند كه از ميان آن*ها پنج تيم به جام جهاني صعود مي*كنند. ما معتقديم تماشاگر حرفه*اي كه داريم، حمايت افكار عمومي از تيم ملي هم كه وجود دارد. باشگاه*ها هم كه به نوعي از اين تيم حمايت مي*كنند. پول حرفه*اي هم كه براي آوردن يك مربي بزرگ پرداخت كرده*ايم، سعي كرديم تمامي امكانات لازم را فراهم كنيم. پس با توجه به تمامي شرايط فوق نبايد حداقل انتظار ما صعود به جام جهاني باشد؟ عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: از دوستان خواستم كه پاسخگو بودن، احترام به افكار عمومي بوده و فضاي عمومي را تلطيف مي*كند. ما بايد شجاعت پاسخگويي را داشته باشيم. من به سهم خودم از عملكرد تيم ملي در بازي با قطر ناراحت هستم. بايد قبول كنيم كه مردم ما فوتبال را مي*فهمند و در فوتبال از ما جلوتر هستند. سه تساوي پي در پي برابر قطر نتيجه* خوبي نيست. هيات رييسه حتما از كارلوس كي*روش پاسخ مي*خواهد و در اين باره معتقد است برخي مصلحت انديشي*ها به دلايل مختلف نبايد وجود داشته باشد و خطرناك است. عزيزي خادم از دادن ماموريتي به بهروان براي تهيه برنامه*اي به منظور اختصاص برخي منابع مالي به شكل گيري تيم*هاي پايه خبر داد و گفت: معتقدم اگر 10 درصد از پولي كه تاكنون در فوتبال هزينه شده، صرف تيم*هاي پايه مي*شد و البته نظارت همه جانبه*اي در اين رابطه صورت مي گرفت، الان وضع فوتبال ما در داشتن بازيكنان حرفه*اي متعدد خيلي بهتر از اين بود. در آن صورت ديگر فوتبال ايران به حياط خلوت بازيكنان خارجي تبديل نمي*شد و بازيكن 35 ساله براي ما ادا در نمي آورد. وي ادامه داد: هيات رييسه به بهروان ماموريت داد تا برنامه*اي را تهيه كند كه بخشي از منابع مالي باشگاه*ها به ايجاد و فعال*تر شدن هر چه زودتر تيم*هاي پايه اختصاص يابد. اين برنامه در جلسه بعدي هيات رييسه مطرح مي*شود. وي درباره مشخص شدن رييس كميته* فني و توسعه فدراسيون نيز گفت: پيشنهاد*هايي در اين باره مطرح شد تا بيشتر مورد بررسي قرار بگيرد كه هر چه زودتر رييس كميته* فني و توسعه هم انتخاب شود. آنچه كه بنده در اين باره تاكيد داشتم، حضور جديد سرمربي تيم ملي در كميته* فني و توسعه بود كه بايد همواره در مقام پاسخگويي به اين كميته* حاضر باشد و معتقدم فوتبال حرفه*اي، قانون حرفه*اي مي*خواهد. اگر قانون حرفه*اي داشته باشيم و نظارت بر اجراي آن هم جدي باشد و البته از برخي مصلحت نگري*هاي نابجا پرهيز شود و توليد هم در اين فوتبال نظام*مند باشد مي*توانيم با سرعت مناسبي در جهت پيشرفت اين فوتبال حركت كنيم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: خلعتبری را بازیکن پرسپولیس بدانید/ کریم انصاری فرد از پرسپولیس به اروپا می رود





مرجع خبری پرسپولیس :
زوج قاضی و زاید برای خط حمله کافی بود که ناگهان کریم انصاری فرد هم آفتابی شد.

علی فتح الله زاده به امیر قلعه نویی گفته بود: «حاجی جان کریم را برایت خریدم، دیگر چه می خواهی؟!» ولی دریغ از اینکه کریم انصاری فرد هم مال پرسپولیسی ها شد.



قبل از او هم رویانیان شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، تمدید قرارداد پولادی و محمد قاضی را جذب کرده بود.



رویانیان که چندی پیش گفته بود: «پرسپولیس کهکشانی شوخی بود.» حالا تیم پرستاره ای بسته. اگر دو سال قبل ****ان کهکشانی بود و سال قبل استقلال، حالا این لقب را به پرسپولیس می*دهند. این تیم حالا حتی در خط حمله ترافیک بازیکن دارد! قاضی، زاید و انصاری فرد بازیکنانی هستند که هر کدام ادعای فیکس بودن دارند. اگر زاید را از این مثلث کنار بگذاریم، حداقل این موضوع درباره قاضی و انصاری فرد صدق می کند.



دیروز همه به دنبال این دو مهاجم نوک قرمزها بودند تا مزه دهان شان را بفهمند اما این محمد رویانیان بود که در این باره حرف زد: «دو تا از بهترین مهاجم ها را داریم و من همین جا به شما دو قول می دهم.» او این جمله را به گفت و خیلی جدی ادامه داد: «من به شما قول می دهم محمد قاضی آقای گل لیگ برتر می شود و کریم انصاری فرد هم از پرسپولیس به اروپا می رود.»



رویانیان فعلا دست بردار نیست. مدیر عامل پرسپولیس که بر سر انصاری فرد با استقلالی ها بدجور جنگید، انگار می خواهد خلعتبری را هم از چنگ آنها در بیاورد. آبی ها می گفتند با این بازیکن مذاکره کرده اند ولی خود او گفت: «اصلا با من تماسی نداشتند.» در حالیکه دیروز خبر رسید الوصل با خلعتبری به پایان خط رسیده، رویانیان به طرفداران پرسپولیس قول دیگری هم داد: «او بازیکن پرسپولیس است. همین روزها قراردادش را می بندیم.»



بدین ترتیب، تمام خلاء های پرسپولیس از بین می رود تا رویانیان تیمی کهکشانی بسته باشد. مدیر عامل قرمزها که این سه قول را می دهد، حرف های خود را اینطور تمام می کند: «این یک دهم برنامه هایی است که من در پرسپولیس دارم. در آینده به شما خواهم گفت که چه نقشه هایی برای این تیم کشیده ام. من شبانه روز برای بستن پرسپولیس وقت گذاشتم. به خاطر همین تیم من باید با بقیه تیم ها یک فرقی داشته باشد.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عاشوری خواهان برگزاری اردوی 10 روزه پرسپولیس در ترکیه شد




مرجع خبری پرسپولیس :
محسن عاشوری در نامه*ای به باشگاه پرسپولیس درخواست اردوی 10 روز در خارج از کشور داد.


مسئولان باشگاه پرسپولیس علی رغ
م اینکه هنوز قرار داد محسن عاشوری را به امضا نرسانده*اند به او اختیار تام دادند تا تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد، از همین رو عاشوری در نامه*ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در صورت امکان اردوی 10 روزه برای این تیم در ترکیه در نظر گرفته شود.





اگر چه مسئولان توافق اولیه با این پیشنهاد داشته*اند، اما آنها اعلام کردند تا چند روز آینده جواب نهایی را به عاشوری خواهند داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از تمرین امروز اتفاق افتاد/ عذرخواهی کریمی از هواداران ؛ تشویق جادوگر پشت درهای بسته

ارتش سرخ دات كام: علی کریمی پس از تمرین امروز علی رغم تشویق شدید از سوی هواداران که مقابل درب ورزشگاه درفشی فر ایستاده بودند عذرخواهی کرد. حدود 70هوادار پرسپولیس پس از تمرین امروز مقابل درب ورزشگاه درفشی فر با داشتن پلاکاردی در زمینه حمایت از علی کریمی، منتظر بودند با کاپیتان تیم شان رو به رو شوند، اما کریمی به دلیل تمرینات اختصاصی قصد داشت تا تمرین بعد از ظهر در ورزشگاه درفشی فر بماند. به همین دلیل علی رغم تشویق شدید هواداران که از کریمی می خواستند مقابل درب ورزشگاه درفشی فر بیاید تا با او عکس یادگاری و یا امضاء بگیرند از هواداران عذرخواهی کرد و برای آنها پیام فرستاد.

هواداران پرسپولیس حتی 90دقیقه بعد از تمرین هم پشت درب ورزشگاه درفشی فر ماندن و به تشویق شدید کریمی پرداختند. کریمی هم هر چند دقیقه از سالن بدنسازی به کنار زمین می آمد و برای هواداران دستی تکان می داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدینی: بعد از رویانیان اداره باشگاه پرسپولیس غیرممکن می شود/او همه را به رگبار بسته است!

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از جدایی محمد رویانیان از پرسپولیس اداره این باشگاه غیرممکن می شود. امیر عابدینی با اشاره به جذب ستاره ها از سوی رویانیان گفت: زمانی علی فتح الله زاده یک بازیکن را با قیمتی معقول جذب می کرد و می گفت بمب ترکانده ام اما اکنون رویانیان پشت تیربار نشسته و همه را به رگبار بسته است.

وی افزود: تیم بستن یک ضرورت است و در این بخش نمی توان از رویانیان ایرادی گرفت اما مسئله ای که باعث نگرانی است این است که سطح دستمزد بازیکنان فوتبال از 450،500 میلیون تومان به دو برابر افزایش پیدا کند. آن طور که شنیده ام در پرسپولیس چنین اتفاقی رخ داده و من از صحت آن آگاهی ندارم اما آن طور که می گویند دستمزد برخی بازیکنان صددرصد رشد داشته است.

عابدینی عنوان کرد: در چنین وضعیتی اگر رویانیان وزیر یا وکیل شود و پست بالاتری بگیرد و از پرسپولیس برود، در آن صورت اداره باشگاه پرسپولیس غیر ممکن خواهد شد زیرا شرایط باشگاه عجیب و غریب است. به نظرم باید 7-8 محافظ برای رویانیان گذاشت تا او حتی سرما نخورد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی می گویند رویانیان از کجا این همه پول برای جذب بازیکن می آورد، گفت: رویانیان آدم قانونمندی است و قطعا از راه غیر قانونی پول در نمی آورد و حتما از راهی قانونی کسب درآمد می کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضی: جواب نایب قهرمانی در آسیا و از هوش رفتن در عربستان را با جریمه گرفتم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه*ای با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در فوتبال باعث شد نامردی*ها در این ورزش را درک کند، اعلام کرد به جای پاداش نایب قهرمانی در آسیا با جریمه مواجه شده است! متن کامل بیانیه محمد قاضی در زیر می*آید: "زمانی که تازه فوتبال را به صورت حرفه*ای شروع کرده بودم، همیشه از سوی بزرگترها و پیشکسوتان به من توصیه می*شد مراقب باشم چرا که فوتبال نامرد است. این توصیه که تا به الان به عضویت تیم ملی درآمدم نیز برایم معنا و مفهوم درستی نداشت، تا اینکه در چند روز گذشته اتفاقاتی برایم رخ داد تا از خودم سئوال کنم که آیا فوتبال ما نامرد است یا اینکه فوتبال در همه جای دنیا نامرد است؟
تازه به توصیه بزرگان و پیشکسوتان رسیدم و دارم این نامردی را لمس می*کنم! من این نامردی را زمانی لمس کردم که جواب تلاش سه ساله خود را با جریمه جواب گرفتم! من نامردی فوتبال را وقتی فهمیدم که پاداش نایب قهرمانی دو ساله در لیگ برتر را با جریمه جواب گرفتم. نامردی فوتبال را وقتی درک کردم که برای موفقیت تیم در گرمای شدید عربستان از حال رفتم ولی جواب تعصبم را با جریمه گرفتم*! نامردی فوتبال را وقتی فهمیدم که در هنگام تنظیم قرارداد هزاران قول و قرار مردانه گذاشتیم ولی در نهایت بعد از کوشش و تلاش،* جوابم را با جریمه گرفتم*! نامردی فوتبال را وقتی دیدم که با نداری*های تیم سوختیم و ساختیم ولی در انتها جوابم را با جریمه گرفتم*! من برای مردانگی در فوتبال تلاش کردم و برای گرفتن حق خودم هرگز کوتاه نمی*آیم، چرا که اعتقاد دارم فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا می*کند". محمد قاضی در خصوص این بیانیه تنها به گفتن جمله که " این بیانیه کلی بوده و برداشت از آن آزاد است" بسنده کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز


رویانیان: قاضی آقای گل لیگ برتر می*شود/ انصاری فرد از پرسپولیس به اروپا می رود/ خلعتبری بازیکن پرسپولیس است


لیگ برتر - پرسپولیس بازی نقل و انتقالات را برد، با اختلاف فاحش.

به گزارش خبرآنلاین؛ زوج قاضی و زاید برای خط حمله کافی بود که ناگهان کریم انصاری فرد هم آفتابی شد. علی فتح الله زاده به امیر قلعه نویی گفته بود: «حاجی جان کریم را برایت خریدم، دیگر چه می خواهی؟!» ولی دریغ از اینکه انصاری فرد هم مال پرسپولیسی ها شد. قبل از او هم رویانیان شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، تمدید قرارداد پولادی و محمد قاضی را جذب کرده بود.
رویانیان که چندی پیش گفته بود: «پرسپولیس کهکشانی شوخی بود.» حالا تیم پرستاره ای بسته. اگر دو سال قبل ****ان کهکشانی بود و سال قبل استقلال، حالا این لقب را به پرسپولیس می*دهند. این تیم حالا حتی در خط حمله ترافیک بازیکن دارد! قاضی، زاید و انصاری فرد بازیکنانی هستند که هر کدام ادعای فیکس بودن دارند. اگر زاید را از این مثلث کنار بگذاریم، حداقل این موضوع درباره قاضی و انصاری فرد صدق می کند. دیروز همه به دنبال این دو مهاجم نوک قرمزها بودند تا مزه دهان شان را بفهمند اما این محمد رویانیان بود که در این باره حرف زد: «دو تا از بهترین مهاجم ها را داریم و من همین جا به شما دو قول می دهم.» او این جمله را به گفت و خیلی جدی ادامه داد: «من به شما قول می دهم محمد قاضی آقای گل لیگ برتر می شود و کریم انصاری فرد هم از پرسپولیس به اروپا می رود.»
رویانیان فعلا دست بردار نیست. مدیر عامل پرسپولیس که بر سر انصاری فرد با استقلالی ها بدجور جنگید، انگار می خواهد خلعتبری را هم از چنگ آنها در بیاورد. آبی ها می گفتند با این بازیکن مذاکره کرده اند ولی خود او گفت: «اصلا با من تماسی نداشتند.» در حالیکه دیروز خبر رسید الوصل با خلعتبری به پایان خط رسیده، رویانیان به طرفداران پرسپولیس قول دیگری هم داد: «او بازیکن پرسپولیس است. همین روزها قراردادش را می بندیم.»
بدین ترتیب، تمام خلاء های پرسپولیس از بین می رود تا رویانیان تیمی کهکشانی بسته باشد. مدیر عامل قرمزها که این سه قول را می دهد، حرف های خود را اینطور تمام می کند: «این یک دهم برنامه هایی است که من در پرسپولیس دارم. در آینده به شما خواهم گفت که چه نقشه هایی برای این تیم کشیده ام. من شبانه روز برای بستن پرسپولیس وقت گذاشتم. به خاطر همین تیم من باید با بقیه تیم ها یک فرقی داشته باشد.»

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز

بچه ها این هافبک دفاعی جدید پرسپولیسه اين بازيكن برزيلي هست و در تيم ملي زير 20 سال برزيل 18 بازي هافبك دفاعي بوده ، برزيل سرشار از استعداد فوتبالي هست و در پست هاي مختلف به تعداد فراوان بازيكن آماده و در حد حضور در تيم ملي دارن كه نميشه همه رو توي تيم ملي جمع كرد واسه همين هم بعضي از ملي پوشاشون اينطوري از تيم ملي دور ميشن ..... اما همین که تو تیم ملی زیر 20 سال بوده یعنی خیلی بازیکن خوبیه ...تو تیم های رایو والکانو و سالامانکالا اسپانیا هم بازی کرده ..
اینم لینک دانلود یکی از گلهاش

و گلی که از فاصله 40 متری به بنفیکا زده

این هم لینک پیجش تو ویکی پدیا

در کل مشخصه که یک بمب بزرگ دیگه درکاره ..
 
آخرین ویرایش:

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دلايل قطع همكاري دنیزلی با پرسپوليس​
ناصر صادقي با بيان اين كه احتمال بازگشت دنيزلي به پرسپوليس ۱۰ درصد است، گفت: نتيجه نگرفتن پرسپوليس در فصل گذشته به حضور يك جوان ۲۵ ساله باز مي*گشت.
مشاور مصطفي دنيزلي در پرسپوليس در گفت*وگو با ايسنا، با بيان اين كه احتمال نيامدن دنيزلي به ايران ۹۰ درصد است، گفت: رويانيان خيلي تلاش كرد كه دنيزلي را به پرسپوليس باز گرداند، اما در تماسي كه اين مربي با مدير عامل پرسپوليس داشت، به او گفت كه به دليل برخي از مشكلات كه احتمال دارد حل نشوند، نمي*تواند به ايران بازگردد و در واقع احتمال حضور دوباره اش در پرسپوليس ۱۰ درصد است.

وي ادامه داد: دنيزلي با گفتن اين مطلب در واقع دست رويانيان را براي مذاكره با ساير مربيان باز گذاشت و مديرعامل پرسپوليس هم حق دارد كه اين كار را انجام دهد. رويانيان مي*خواهد كه دنيزلي برگردد، اما به نظر مي*رسد كه مشكلات دنيزلي حل نشدني است.

صادقي در ادامه با بيان اين كه احتمالا دنيزلي تا پايان هفته* به ايران خواهد آمد، گفت: دنيزلي براي روشن شدن تكليفش و احتمالا جمع*آوري اسباب و اثاثيه به ايران بر مي*گردد، ولي همان طور كه گفتم احتمال حضورش در پرسپوليس خيلي كم است.

مشاور دنيزلي در پرسپوليس در فصل گذشته در ادامه گفت: وقتي دنيزلي به پرسپوليس آمد رويانيان امكانات زيادي در اختيارات او قرار داد، اما دليل اصلي نتيجه* نگرفتن پرسپوليس و دنيزلي حضور يك جوان ۲۵ ساله در تيم بود كه البته شايد در اين ميان شخص دنيزلي هم تقصير داشت.

وي از معرفي اين جوان خودداري كرد.

صادقي با رد خبر سفر دنيزلي به امريكا گفت: برخي رسانه*ها اعلام كرده*اند دنيزلي به امريكا رفته كه اين خبر صحت ندارد. بايد بگويم او پدر همسرش را براي ادامه مداوا به امريكا فرستاده است ولي خودش در تركيه است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریم انصاری فرد گران ترین فوتبالیست ایران​
جام نیوز، موضوع مهمی که این روزها در مورد انصاری فرد نقل می شود، به مبلغ قرارداد این بازیکن مربوط می شود. می گویند انصاری فرد یک و نیم میلیارد تا یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از پرسپولیس گرفته ولی طبیعی است که او و مسئولان پرسپولیس این موضوع را تکذیب کنند.
مطمئنا انصاری فرد و خیلی دیگر از بازیکنان جدید پرسپولیس سقف قرارداد را رعایت نکرده اند ولی در این میان انصاری فرد پول قابل توجهی از پرسپولیس گرفته و در حال حاضر گران ترین بازیکن ایران محسوب می شود.
یکی از مسئولان پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد انصاری فرد گفت: «او نسبت به دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس پول بیشتری گرفته است.»
این مقام مسئول اشاره ای به مبلغ قرارداد نمی کند ولی بدون شک کریم گران ترین فوتبالیست ایران در فصل جدید لیگ برتر است. انصاری فرد در این رابطه موفق به شکست رکورد سید مهدی رحمتی شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیامدن دنیزلی زیر سر یک جوان 25 ساله است​
ناصر صادقی با بیان این که احتمال بازگشت دنیزلی به پرسپولیس 10 درصد است، گفت: نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل گذشته به حضور یک جوان 25 ساله باز می*گشت. مشاور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس در گفت*وگو با ایسنا، با بیان این که احتمال نیامدن دنیزلی به ایران 90 درصد است، گفت: رویانیان خیلی تلاش کرد که دنیزلی را به پرسپولیس باز گرداند، اما در تماسی که این مربی با مدیر عامل پرسپولیس داشت، به او گفت که به دلیل برخی از مشکلات که احتمال دارد حل نشوند، نمی*تواند به ایران بازگردد و در واقع احتمال حضور دوباره اش در پرسپولیس 10 درصد است. وی ادامه داد: دنیزلی با گفتن این مطلب در واقع دست رویانیان را برای مذاکره با سایر مربیان باز گذاشت و مدیرعامل پرسپولیس هم حق دارد که این کار را انجام دهد. رویانیان می*خواهد که دنیزلی برگردد، اما به نظر می*رسد که مشکلات دنیزلی حل نشدنی است. صادقی در ادامه با بیان این که احتمالا دنیزلی تا پایان هفته* به ایران خواهد آمد، گفت: دنیزلی برای روشن شدن تکلیفش و احتمالا جمع*آوری اسباب و اثاثیه به ایران بر می*گردد، ولی همان طور که گفتم احتمال حضورش در پرسپولیس خیلی کم است. مشاور دنیزلی در پرسپولیس در فصل گذشته در ادامه گفت: وقتی دنیزلی به پرسپولیس آمد رویانیان امکانات زیادی در اختیارات او قرار داد، اما دلیل اصلی نتیجه* نگرفتن پرسپولیس و دنیزلی حضور یک جوان 25 ساله در تیم بود که البته شاید در این میان شخص دنیزلی هم تقصیر داشت. وی از معرفی این جوان خودداری کرد. صادقی با رد خبر سفر دنیزلی به امریکا گفت: برخی رسانه*ها اعلام کرده*اند دنیزلی به امریکا رفته که این خبر صحت ندارد. باید بگویم او پدر همسرش را برای ادامه مداوا به امریکا فرستاده است ولی خودش در ترکیه است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: برای قهرمان شدن به پرسپولیس آمده ام




مرجع خبری پرسپولیس :
بازیکن تازه وارد پرسپولیس می گوید خیلی ها می خواهند برایش حاشیه درست کنند اما او به این چیزها فکر نمی کند و آمده تا با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.


بازیکن تازه وارد پرسپولیس که فعلا در تعطیلات به سر می برد در گفت و گویی گفت: فعلا در حال استراحت هستم. اما تا چند روز آینده به تهران می آیم تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم.



او با بیان اینکه برخی ها می خواهند ماهینی را وارد حاشیه کنند حرف هایش را این طور ادامه می دهد: من در بوشهر بودم که می شنیدم از قول من در روزنامه های مختلف مطلب کار کرده اند. اما من یکی دو روز است که تلفن همراهم را روشن کرده ام. متاسفم برای کسانی که از همین حالا شروع کرده اند تا برای من و پرسپولیس حاشیه سازی کنند.به این چیزها اهمیت نمی دهم و با قدرت کارم را در تیم جدیدم شروع می کنم.



او در پایان با بیان اینکه برای قهرمان شدن به پرسپولیس آمده است ادامه می دهد: پرسپولیس امسال نفراتی را جذب کرده است که بیشتر آنها ملی پوش هستند. من به این تیم آمده ام تا قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن سرخ تجربه کنم. مطمئن هستم که پرسپولیس امسال یک فصل خوب را تجربه خواهد کرد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی: رودررو همه مسائل* را حل کردیم/ باشگاه بهترین تصمیم را درباره مربی می*گیرد



مازیار زارع نظرش را گفته

مرجع خبری پرسپولیس :
اپیتان پرسپولیس گفت: وقتی با مسئولان باشگاه دور هم نشستیم و همه چیز را شفاف با همدیگر در میان گذاشتیم خیلی از ابهامات برطرف و همه چیز رودررو حل شد.



علی کریمی عنوان کرد: خوشحالم که بار دیگر در تمرینات پرسپولیس حضور یافتم. زیر نظر بدنساز خوب و کاربلدی کارمان را شروع کرده*ایم و امیدوارم با اضافه شدن سایر بازیکنان با تیمی کامل تمرینات خود را انجام دهیم.



تمرینات را بسیار خوب دیدم و تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم در پرسپولیس مؤثر باشم.



وی در خصوص اظهارات مازیار زارع که گفته بود "چند بازیکن پرسپولیس به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می*زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد و از او بدگویی می*کردند"، عنوان کرد: اگر مازیار حرفی زده نظر خودش را گفته است. امیدوارم حرف*هایی که مازیار زده صحت نداشته باشد و اگر هم این موضوع اتفاق افتاده به سطح فنی آن بازیکن که این کار را کرده، برمی*گردد و خودش باید جوابگوی اعمالش باشد.



کریمی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با متسو اظهار داشت: می*دانم که اگر دنیزلی نیاید، باشگاه به دنبال مذاکره با مربیان بزرگی است. من دورادور از متسو شناخت دارم. مطمئنم باشگاه با جمع*بندی*های انجام شده بهترین تصمیم را خواهد گرفت و بهترین مربی را انتخاب می*کند.



کاپیتان پرسپولیس درباره تمدید قراردادش گفت: بعد از جلسه*ای که نماینده*ام (علیرضا طاهری) با باشگاه داشت و همه چیز مثبت پیش رفت، قرار شد رودررو هم با مسئولان پرسپولیس صحبت کنیم. وقتی با مسئولان پرسپولیس دور هم نشستیم و همه چیز را شفاف با همدیگر در میان گذاشتیم خیلی از ابهامات برطرف شد و خوشحال هستم که رو در رو همه چیز حل شد و من در پرسپولیس ماندنی شدم. گفته بودم گزینه اولم برای عقد قرارداد پرسپولیس است و بسیار خوشحالم که این اتفاق رخ داد و باز هم در این تیم ماندگار شدم. برای من از همه چیز مهمتر موفقیت پرسپولیس است تا دل هواداران را به دست آوریم.




وی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی گرفته*ایم و همه به دنبال این هستند تا پرسپولیس موفق شود. باشگاه در این زمینه زحمات زیادی کشیده و امیدوارم حاصل تلاشش را ببیند. به دنبال این هستیم تا در فصل جدید دل هواداران را به دست آوریم چون آنها سال قبل سختی*های زیادی کشیده*اند.



کریمی ضمن عذرخواهی از خبرنگاران و هواداران گفت: با توجه به اینکه تا مسابقات باید در دوران بدنسازی حضور پیدا کنیم شاید دیگر با رسانه*ها مصاحبه* نکنم تا مسابقات شروع شود. دوست دارم با تمرکز تمریناتم را ادامه دهم و با توان و قوایی بیشتر به پرسپولیس کمک کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی کریمی در تمرین پرسپولیس حضور یافت



مرجع خبری پرسپولیس :
تمرین صبح امروز سه*شنبه تیم فوتبال پرسپولیس تحت الشعاع حضور علی کریمی در برنامه*های آماده*سازی قرار داشت.


تمرینات آماده*سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر صبح امروز سه*شنبه با حضور علی کریمی که روزگذشته قراردادش با این تیم را تمدید کرده بود، پیگیری شد.


در این تمرین علاوه بر علی کریمی، مهدی مهدوی*کیا، محمد نوری، رضا نورمحمدی، سامان آقازمانی، حمیدرضا علی*عسگری، محسن بنگر، جواد کاظمیان، هادی نوروزی و افشین اسماعیل*زاده حضور داشتند.

سعید شیرینی تنها مسئول حاضر در محل تمرین بود. حدود 30 تماشاگر هم در محل این تمرین حضور داشتند که اجازه حضور در محل برگزاری تمرین را کسب نکردند.

ضمن اینکه در این تمرین محسن عاشوری عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته بود و حاضران در تمرین هم تنها زیر نظر فرهاد چیذری بدنساز تیم، برنامه*های آماده*سازی را انجام دادند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تکمیلی تمرین امروز/ علی کریمی حلقه اتحاد تشکیل داد




مرجع خبری پرسپولیس :
تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برگزار شد.


پنجمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات ویژه با کش پرداختند. این تمرین 60 دقیقه به طول انجامید.



* علی کریمی که شب گذشته قراردادش را تمدید کرده بود امروز با شماره 8 کار خود را با پرسپولیس آغاز کرد. کریمی یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین امروز حضور داشت و بازیکنان و هواداران برخورد گرمی با او داشتند. حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که از حضور آنان در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد. تمرین پرسپولیس تا شنبه آینده با حضور خبرنگاران و عکاسان و بدون حضور تماشاگران برگزار می*شود.

* شیرینی معاون اجرایی در تمرین امروز حضور پیدا کرد و دقایقی با برخی بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

* در تمرین امروز 10 بازیکن حضور داشتند و مسعود داستانی غایب بود.

* دکتر خانبانی روانشناس پرسپولیس نیز کار خود را امروز با پرسپولیسی*ها شروع کرد.

* کریمی تمرینات خود را همراه مهدوی کیا دنبال کرد. او در پایان تمرین بازیکنان را صدا کرد و همگی در میانه زمین حلقه*ای بستند و با فریاد "یا علی" تمرینات را به پایان رساندند. کریمی همچنین دقایقی در انتهای تمرین با بدنساز پرسپولیس اختصاصی به گفت و گو پرداخت
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخشان: این تیم کهکشانی باید قهرمان شود




ارتش سرخ دات كام:

درخشان: تجربه فصل قبل استقلال باید درس خوبی برای پرسپولیس باشد/ این تیم کهکشانی باید قهرمان شود
حمید درخشان کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان تهرانی در این فصل باید قهرمان شوند چون هدف از جذب چنین ستاره هایی چیزی جز قهرمانی نیست.

* تمرینات پرسپولیس شروع شده اما دنیزلی از باشگاه 5 روز مرخصی گرفته است. در این رابطه چه نظری دارید؟

- مرخصی ایشان به دلیل مسکلات خانوادگی بوده، انشاالله این 5 روز زودتر تمام شده و ایشان تشریف بیاورند و مشغول به کار شوند. اگر بیشتر از این زمان از دست بدهند، مشکل ساز خواهد شد چون آماده سازی تیم خیلی مهم است. اولویت برای شروع فصل آمادگی تیم است.

* با توجه به مرخصی های فصل قبل دنیزلی، فکر نمی کنید مرخصی های او از حد طبیعی بیشتر باشد؟

- این مرخصی 5 روزه اضطراری بوده و چون واجب بوده از باشگاه چنین درخواستی داشته و مرخصی گرفته است اگر مرخصی های ایشان بیش از حد شود، آماده سازی تیم دچار مشکل می شود و این مشکلات در کوران مسابقات گریبان تیم را می گیرد. یک تیم حداقل 4 تا 6 هفته زمان می خواهد تا از نظر بدنی کاملا آماده شود و در همین زمان باید ترکیب اصلی اش را پیدا کند و بازیهای تدارکاتی اش را انجام دهد. اگر اینطور نباشد، در طول مسابقات کار سخت می شود.

* در مورد تیمی که پرسپولیس برای فصل جدید بسته چه نظری دارید؟

- تیم بسیار خوبی بسته اند و از نظر من یک تیم کامل و ایده آل است و می شود گفت کهکشانی است.

* این تیم کهکشانی با مشکلات فصل گذشته استقلال کهکشانی مواجه نمی شود؟

- انشاالله که نشود. هدایت تیم خیلی مهم است و هنر سرمربی استفاده از این ستاره ها است. تجربه استقلال برای پرسپولیس باید درس باشد تا این اتفاق برایش نیفتند.

* پرسپولیس امسال می تواند قهرمان شود؟

- بحث توانستن نیست بلکه باید قهرمان شود. وقتی چنین تیمی بسته می شود، فقط برای قهرمانی است. انتظارات از پرسپولیس بسیار بالا است چون بهترین نفرات را جذب کرده و فقط باید قهرمان شود. انشاالله پرسپولیس قهرمان شود و دل هواداران شاد شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
براي جلوگيري از غافلگيري با متسو مذاكره كرديم/ رويانيان با دنيزلي جلسه خواهد داشت



باشگاه پرسپولیس بیانیه صادر کرد

مرجع خبری پرسپولیس :
باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت نيمكت اين تيم بيانيه*اي صادر و اعلام كرد كه براي جلوگيري از غافلگيري احتمالي، مذاكراتي با تعدادي مربي از جمله برونو متسو انجام گرفته است.



در بيانيه باشگاه پرسپوليس آمده است:
مطالب و اخبار مختلفی در مورد حضور سرمربی جدید در رسانه*ها منعکس شده است که باعث بروز شایعات مختلف شده، لذا به اطلاع افکار عمومی می*رساند؛ مصطفی دنیزلی و سردار رویانیان طی جلسه*ای که روزهای آینده خواهند داشت در مورد همکاری دو جانبه تصمیم گیری*های لازم را انجام خواهند داد و تصمیم نهایی و قطعی منوط به برگزاری این جلسه است.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط و مشکلات خانوادگی مصطفی دنیزلی و بیماری همسر و پدر همسر ایشان، سردار رویانیان به دلایل انسان دوستانه با چند روز مرخصی وی موافقت کرد تا طی روزهای آینده این مربی در جلسه*ای با مدیر عامل باشگاه شرکت کند. مسلما باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط حساس خود نباید در مورد سرمربی غافلگیر شود و لذا با تعدادی از مربیانی که می*توانند در آینده به این باشگاه کمک کنند از جمله متسو مذاکراتی انجام گرفته است اما در نهایت هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و کماکان همه چیز منوط به تصمیم نهایی مدیرعامل باشگاه با دنیزلی است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیربرنامه ایمون زاید: با رویانیان برای تمدید قرارداد به توافق کامل رسیده ایم



طی امروز و فردا با رویانیان صحبت می کنم

مرجع خبری پرسپولیس :
ایمون زاید مهاجم محبوب و لیبیایی پرسپولیس به دلیل برگزاری مراسم عروسی خواهرش همچنان در ایرلند به سر می برد و احتمالا هفته آینده برای شرکت در تمرینات پرسپولیس به تهران خواهد آمد.


به گزارش اختصاصی مرجع خبری، با جذب کریم انصاری فرد و محمد قاضی، برخی سایت های خبری حاشیه ساز از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با ایمون زاید خبر دادند. خبری که البته چندان نزدیک به واقعیت به نظر نمی رسد.



ایمون زاید که پس از توافق با رویانیان برای تمدید قراردادش به ایرلند سفر کرد تا مدتی را به استراحت بپرداز قرار بود روز شنبه به تهران سفر کند اما به علت در پیش بودن عروسی خواهرش در روز یکشنبه آینده (4 تیرماه) چند روزی را بیشتر در مرخصی خواهد ماند.

کامران گروهی مدیربرنامه های ایمون زاید در ایران، در این خصوص، می گوید: زاید از چند باشگاه اروپایی هم برای فصل آینده پیشنهاد دارد اما پیش از سفر به ایرلند در مذاکره با محمد رویانیان بر سر تمام جزئیات از جمله مسائل مالی به توافق رسیدیم. البته در مدت حضور زاید در ایرلند، طرفین تماسی با یکدیگر نداشته اند.

وی افزود: طی یکی ، 2 روز آینده به دیدار رویانیان می روم تا وضعیت نهایی تمدید قرارداد ایمون زاید با پرسپولیس روشن شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد ایمون زاید را با پرسپولیس با همان مبلغ توافق شده تمدید می کنیم.

به این ترتیب زاید پس از شرکت در مراسم ازدواج خواهرش، احتمالا از اواسط هفته آینده به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
توضیح در خصوص یک خبر: چرا انصاری فرد سهمیه لیگ برتری محسوب می شود؟





مرجع خبری پرسپولیس :
پیوستن کریم انصاری فرد به پرسپولیس ابهامات بسیاری را در خصوص پر شدن سهمیه لیگ برتر برای هواداران این تیم ایجاد کرد و عده ای معتقد بودند این بازیکن در لیست بازیکنان زیر 23 سال قرار خواهد گرفت.



به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کریم انصاری فرد متولد 14 فروردین ماه 1369 است و دقیقا 22 سال و 76 روز از سن آقای گل لیگ یازدهم می گذرد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری او را جزو سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس بدانند نه لیگ برتر.



براساس قوانین سازمان لیگ، هر تیم می تواند 5 بازیکن زیر 23 سال جذب کند اما قرار گرفتن در فهرست این 5 نفر به معنای حضور نداشتن در سهمیه لیگ برتر نیست.



به عبارت دیگر، هر باشگاه لیگ برتری می تواند 23 بازیکن با شرایط سنی آزاد و 5 بازیکن زیر 23 سال را در هر فصل در فهرست نفراتش ثبت کند. نام این 28 بازیکن در دفتر ثبت قرارداد روی برگه مربوط به هر باشگاه نوشته می شود اما علاوه بر آن ها هر باشگاه می تواند نام 15 بازیکن را در رده سنی جوانان و امید هم رد کند.



نام این 15 بازیکن پشت برگه نوشته می شود، البته تعداد آن در فصل گذشته 12 نفر بود اما برای لیگ دوازدهم به 15 نفر افزایش پیدا کرد. این سهمیه به 5 بازیکن در رده سنی امید، 5 بازیکن جوانان و 5 بازیکن از رده سنی نوجوانان تقسیم می شود. بازیکنان امید ، جوانان و نوجوانان که نام آن ها در پشت برگه ثبت قرارداد نوشته می شود حتی اگر از تیم های لیگ برتری آمده باشند جزو 7 سهمیه آن محسوب نمی شوند.



اما چرا کریم انصاری فرد جزو سهمیه 7 بازیکن لیگ برتری پرسپولیس محسوب می شود؟ باید توجه داشته باشید که بازیکن امید در آئین نامه فیفا به بازیکن زیر «22 سال» اطلاق می شود و در قوانین داخلی لیگ ایران به بازیکن زیر 21 سال ! علاوه بر این برای عدم حضور انصاری فرد در سهمیه لیگ برتری باید نام این بازیکن حتما پشت برگه ثبت قرارداد های باشگاه سایپا در لیگ یازدهم نوشته شده باشد.



به این ترتیب کریم انصاری فرد را باید جزو 7 سهمیه لیگ برتری پرسپولیس در کنار مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، شهاب گردان و محمد قاضی بدانیم.



اما اگر می پرسید به این ترتیب این قانون چه سودی برای باشگاه ها دارد؟ باید گفت پرسپولیس با استفاده از همین قانون افشین اسماعیل زاده 20 ساله را از داماش گیلان و محمدرضا خانزاده را از راه آهن به عنوان سهمیه امید به خدمت گرفت بدون آنکه نام آن ها در فهرست سهمیه لیگ برتری ثبت شود. به عبارت دیگر نام خانزاده و اسماعیل زاده ، پشت برگه ثبت قراردادها مربوط به باشگاه پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران ثبت شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجشنبه منتظر آخرین بمب ایرانی رویانیان باشید




مرجع خبری پرسپولیس :
محمدرضا خلعتبری روز پنجشنبه بعد از بازگشت به ایران قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می کند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با جذب کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم، محمدرضا خلعتبری هافبک - مهاجم تکنیکی الوصل آخرین ستاره ایرانی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده است.



خلعتبری که پس از بازی تیم ملی ایران مقابل قطر برای استراحت به آلمان سفر کرده است با مسئولان باشگاه الوصل برای فصل آینده به توافق نرسید و حتی باشگاه اماراتی پس از مذاکره با مدیربرنامه های محمدرضا خلعتبری قید این بازیکن را برای فصل آینده زد.

خلعتبری البته از 2 باشگاه اماراتی دیگر نیز پیشنهاد دارد اما می خواهد با توجه به شرایط حساس تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، فصل آینده را در ایران و پرسپولیس بازی کند تا با درخشش در ترکیب این تیم حضور ثابتی در تیم ملی ایران داشته باشد.

خلعتبری روز پنجشنبه به ایران بازخواهد گشت تا قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا کند و آخرین بمب ایرانی رویانیان در فصل نقل و انتقالات باشد. هر چند بلاتکلیفی مصطفی دنیزلی در بازگشت به ایران حسابی افکار مدیرعامل سرخپوشان را مشغول کرده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر خلعتبری به دنبال جذب «سوسا»، هافبک دفاعی سابق تیم های رایو والکانو و سالامانکالا اسپانیا است و در صورت عدم تمدید قرارداد امیرحسین فشنگچی، احتمال امضای قرارداد با مهرزاد معدنچی نیز وجود دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مقایسه متسو و دنیزلی

قضاوت با خود شما

شناسنامه
نام کاملبرونو متسو
زادروز۲۸ ژانویهٔ ۱۹۵۴ ‏(۵۸ سال)
زادگاهنور, فرانسه
باشگاه*های جوانان
دانکریو
باشگاه*های حرفه*ای*
سال*هاباشگاه*هابازی[SUP]†[/SUP](گل)[SUP]†[/SUP]
۱۹۶۳–۱۹۷۰دانکریو
۱۹۷۰–۱۹۷۳اندرلشت
۱۹۷۳–۱۹۷۵والنسین
۱۹۷۹–۱۹۸۱لیل
۱۹۸۱–۱۹۸۲نیس
۱۹۸۲–۱۹۸۴روبه
۱۹۸۴–۱۹۸۷بووه
دوران مربیگری
۱۹۸۷–۱۹۸۸بووه (دستیار)
۱۹۸۸–۱۹۹۲بووه
۱۹۹۲–۱۹۹۳لیل
۱۹۹۳–۱۹۹۴والنسین
۱۹۹۵–۱۹۹۸سدان
۱۹۹۸–۱۹۹۹ولانس
۲۰۰۰گینه
۲۰۰۰–۲۰۰۲سنگال
۲۰۰۲–۲۰۰۴العین
۲۰۰۵–۲۰۰۶الغرافه
۲۰۰۶الاتحاد
۲۰۰۶–۲۰۰۸امارات عربی متحده
۲۰۰۸–۲۰۱۱قطر
۲۰۱۲–؟پرسپولیس
*تعداد بازی*ها و گل*ها فقط مربوط به بازی*های لیگ داخلی است.

برونو متسو (به فرانسوی: Bruno Metsu) (زاده در ۲۸ ژانویه ۱۹۵۴ در شهر کوچکی از توابع شهرستان نور، فرانسه) مربی فوتبال است. بزرگترین موفقیت متسو پیروزی با تیم سنگال در برابر تیم فرانسه در طی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ است.
 

Similar threads

بالا