کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]برونو متسو از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرد[/h]

کانون هواداران پرسپولیس : برونو متسو با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر از امکانات این مجموعه بازدید کرد.
پس از عدم حضور مصطفی دنیزلی در ایران، رویانیان با برونو متسو وارد مذاکره شد. این مربی فرانسوی که شب گذشته وارد ایران شد، بعد از جلسه با رویانیان ظهر امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر از امکانات این مجموعه، سالن بدنسازی، استخر و زمین چمن بازدید کرد. درفشی‌فر ورزشگاهی است که پرسپولیس در آن تمرین می‌کند. گفته می‌شود متسو با پرسپولیس به توافقات خوبی رسیده و فقط منتظر فسخ قرارداد مصطفی دنیزلی است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]متسو در دیدار با کریمی: تو یکی از بهترین های آسیا هستی[/h]

کانون هواداران پرسپولیس : گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با علی کریمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
برونو متسو با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر و بازدید از این ورزشگاه با علی کریمی دیدار و گفت‌وگو کرد. وی علی کریمی را یکی از بهترین‌های آسیا نامید و به کاپیتان پرسپولیس گفت که همیشه بازی‌های او را در تیم ملی ایران دیده است. علی کریمی نیز برای متسو آرزوی موفقیت کرد و گزارش کوتاهی از شرایط خود و پرسپولیس داد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: فتح الله زاده فکر تخلفات چند سال گذشته خودش باشد



مديران ادامه بدهند عليه شان اعلام جرم مي کنم!
مرجع خبري پرسپوليس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: علی فتح الله زاده برود فکر تخلفات خودش باشد که قول ها و چک هاي الکی به بازیکنان می دهد.

محمد رویانیان افزود: من برای بستن قرارداد با بازیکنان از همه مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران منظم تر و بهتر هستم متأسفانه بعضی از مدیر عامل های باشگاه ها حرف زدند و من گذاشته ام سر موقع جواب آنها را بدهم، پاسخ اتهامات این افراد را محکم خواهم داد. وی ادامه داد: چند سال است که مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران تخلف می کنند از این تخلفات مدرک دارم و علیه آنها اعلام جرم خواهم کرد. * فتح اله زاده برود فکر تخلفات خودش باشد رویانیان در مورد فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: علی فتح الله زاده و دیگر دوستان بروند فکر خودشان را بکنند این قدر که قول های بی خودی می دهند و چک های الکی می کشند و خالی بندی می کنند و سپس کری می خوانند. وی ادامه داد: اگر مسئولان و مدیر عامل ها این بحث میلیاردی را ادامه بدهند با آنها برخورد جدی می کنم چراکه حرف های مفت و الکی می زنند. رویانیان اضافه کرد: چندین بار درباره قرارداد بستن با بازیکنان حرف زدند از آنها می خواهم که سرجایشان بنشینند چون این مسائل به آنها ربطی ندارد. وی اظهار داشت: چرا این مدیرعامل ها به حاشيه ها دامن مي زنند و جو می دهند که رویانیان به بازیکنان پول میلیاردی داده است اصلاً این طور نیست اشتباه می کنند که این حرف های الکی را می زنند. *بازيکنان عاشق من هستند رویانیان در مورد رمز اصلی قرارداد بستن بازیکنان با پرسپولیس گفت: بازیکنان با پرسپولیس قرارداد می بندند چون رویانیان خوش تیپ است، خوب حرف می زند و در ضمن جذبه دارد و بازیکنان او را دوست دارند رویانیان شخصیت دارد و حتی بازیکنان او را می بینند عاشقش می شوند و سپس با پرسپولیس قرارداد می بندند.
*شايد به بازيکنان هواپيما بدهم وي درباره دادن یک دستگاه ماشین به بازیکنان زمان قرارداد بستن افزود: ماشین چیزی نیست که به بازیکنان بدهم تا آنها با پرسپولیس قرارداد ببندند اگر پول داشته باشم هواپیما هم به آنها می دهم.
* تيم ما زميني است کهکشاني نيست! رویانیان در مورد بستن تیم کهکشانی پرسپولیس برای سال آینده تأکید کرد: تیم فوتبال پرسپولیس برای سال آینده اصلا ً کهکشانی نیست و کاملاً بازیکنان زمینی هستند. مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: به زودی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را مشخص می کنیم با دنیزلی یا یک مربی خوب تر از دنیزلی به توافق نهایی خواهیم رسید. *دايي را با کسي مقايسه نمي کنم وی در مورد علی دایی گفت: از نظر من علی دایی یکی از بزرگان فوتبال آسیا است و من دایی را دوست دارم و باید درباره سرمربی شدن او برای پرسپولیس فکر کنم، دایی خودش ارزش دارد من دایی را با هیچ کس مقایسه نمی کنم چون ایران را با دایی می شناسند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد غرامت دنیزلی به باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی هنوز با ما قرارداد دارد ولی این قرارداد به شرط است و توافقی که صورت گرفته است باید خودش مالیاتش را پرداخت کند و در ضمن اگر لازم باشد بخشی از پول هایي که از باشگاه پرسپولیس را گرفته باید به باشگاه برگرداند چون قرارداد با دنیزلی 6 ماه دیگر باقی مانده است. رويانيان در مورد قرارداد بستن با سرمربی فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: امروز، فردا یا پس فردا جلساتی با مربیان خوب ایران و دنیا داریم که امروز سه شنبه 30 خرداد با متسو جلسه داشتیم با دنیزلی و دایی نیز جلسه می گذاریم جلسه با دنیزلی خارج از ایران است و نمایندگان من به ترکیه می روند.
 

moseu

عضو جدید
تمرین گلزنی و شعار علیه استقلال
خبرگزاری فارس: تمرین امروز پرسپولیس زیر بارش تگرگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 18:30 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.
پس از گذشت 20 دقیقه از تمرین بارش شدید باران که سپس تبدیل به تگرگ شد دقایقی تمرین قرمز پوشان را تعطیل کرد. بازیکنان زیر سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر پناه بردند تا باران و تگرگ قطع شود.
* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و پشت در‌های بسته به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند. هواداران پرسپولیس علیه باشگاه استقلال و رئیس هیئت مدیره این باشگاه هم شعار دادند.
* بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های فسفری و کادر فنی با پیراهن نارنجی در تمرین حضور داشتند.
* هر دو دوری که بازیکنان دور زمین می‌دویدند با دستور چیذری بدنساز پرسپولیس ضربان قلب و نبض آنها کنترل می‌شد.
* هادی نوروزی بود با فرزندش در تمرین حضور یافته بود.
* محسن عاشوری مربی پرسپولیس به بازیکنان هشدار می‌داد که در تمرینات بدنسازی باید با دقت و تمرکز کافی به تمرین بپردازند.

* بازیکنان در قسمتی از تمرین به تمرین گلزنی پرداختند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: اگر دنیزلی نماند باید به باشگاه غرامت بدهد / دایی هیچ شانسی برای هدایت پرسپولیس ندارد[/h]هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اهدای خوردرو به بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: اگر داشتم به بازیکنانم هواپیما می‌دادم. محمد رویانیان در بخش خبری 18:45 شبکه سه در مورد پرداخت غرامت به مصطفی دنیزلی در صورت فسخ قرارداد، گفت: در صورت فسخ قرارداد، دنیزلی بخشی از پولی را که گرفته به باشگاه پس می‌دهد و این در قراردادش آمده است. وی در مورد احتمال سرمربیگری برونو متسو عنوان کرد: اگر متسو سرمربی نشود یک مربی خوب دیگر انتخاب می‌کنیم. رویانیان در مورد اینکه دایی هم شانسی برای سرمربیگری دارد فقط گفت: نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: مدرک دارم که خودشان دو سه سال است تخلف می‌کنند. هر مدیری که از این به بعد راجع به باشگاه پرسپولیس حرف بزند علیه‌اش اعلام جرم می‌کنم.

رویانیان در مورد اهدای خودرو به بازیکنان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ماشین چیست؟ اگر داشتم به آنها هواپیما می‌دادم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش برخی بازیکنان پرسپولیس به اظهارات مازیار زارع

ارتش سرخ دات كام: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با اظهارنظرهایی متفاوت به صحبت های مازیار زارع واکنش نشان دادند. مازیار زارع روز گذشته گفته بود "چند بازیکن پرسپولیس به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد و از او بدگویی می کردند."

سراغ بازیکنانی که در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند رفتیم و نظرشان را در این باره جویا شدیم که در زیر می خوانید.

کاظمیان: در خصوص اظهارات مازیار زارع نظری ندارم. مازیار نظرش را اعلام کرده و نمی دانم منظورش چه بوده است.

آقازمانی: علی کریمی بزرگ پرسپولیس است و ما همه به او احترام می گذاریم. نمی دانم مازیار زارع چه چیزی را دیده که ما ندیدیم.

مهدوی کیا: من چیز خاصی در این باره ندیدم و اطلاعی از این موضوع ندارم که آیا این اتفاق افتاده و اصلا داستان چیست. هرکس هر چیزی دیده بهتر است درباره اش توضیح بدهد. علی کریمی برای این تیم زحمت کشیده است. ما باید به دنبال این باشیم با خاطرات خوب از یکدیگر جدا شویم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیاز به رفاقت دارد.

هادی نوروزی: اطلاعی از اظهارات زارع ندارم. نه شنیده ام و نه می دانم ماجرا چیست خدارا شکر رابطه من با علی آقا بسیار خوب است. شاید برخی ها چیزی را می دانند که ما از آن اطلاع نداریم.

علی عسگر: باید در این خصوص با مازیار صحبت کنم و گفته های او را بخوانم و سپس نظر بدهم.

محمد نوری: حرف هایی که مازیار زد را نشنیدم. من با کریمی راحتم، به او پاس گل دادم و او هم به من پاس گل داده و مشکلی با علی ندارم.

نورمحمدی: رابطه مازیار زارع و علی کریمی بسیار خوب است. علی آقا بزرگ تیم ماست و شخصا چیزی در خصوص این ماجراها ندیدم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان:برنامه هاي دايي را هم بررسي كرديم

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای دوازدهمین دوره رقایت های لیگ برتر در گفت و گو با رجانیوز،آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد و در خصوص مسائلی چون گمانه زنی درباره قراردادهای هنگفت بازیکنان پرسپولیس و سرنوشت کادر فنی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه با هم این گفت و گو را مرور می کنیم.


آقای رویانیان آخرین خرید باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث های فراوانی را به وجود آورد، واقعا باشگاه پرسپولیس برای جذب انصاری فرد رقمی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه کرد؟


قبل از این که این سوال را جواب بدهم باید به دوستانی که در این مدت مرا با سخنان خود مورد حمله قرار دادند اعلام کنم، که من انصاری فرد را فقط برای رضای خدا گرفتم،دوستان ما در برخی باشگاه ها در این مدت هزاران بار ادعاهای غیر واقع علیه من انجام دادند و برای من پرونده سازی کردند تا زیر این فشار سنگین انصاری فرد را به عضویت باشگاه خود در بیاورند اما با تمام این جوسازی ها انصاری فرد را جذب کردم تا کسی دیگر خط و نشان نکشد.


به هواداران قول داده بودم که این بازیکن به پرسپولیس خواهد آمد خوشحالم که این اتفاق روی داد تا پیش هواداران شرمنده نشوم.من فقط به خاطر هواداران پرسپولیس این بازیکن را جذب کردم از طرفی انصاری فرد یک بازیکن مستعد است که از طریق پرسپولیس به اروپا ترانسفر خواهد شد.

اما این خرید برای شما تبعات زیادی داشت، جنجال بر سر قیمت این بازیکن، انتقادهای فتح الله زاده و رسولی نژاد نشان می دهد جذب این بازیکن زیاد هم بدون حاشیه نبوده است؟


برای من و باشگاه پرسپولیس که این حرف ها معنا و مفهموم ندارد، اگر دوستان ناراحت شدند مقصر من نیستم ،برای مردم مهم اینست که پرسپولیس موفق شود حالا زیاد اهمیت ندارد که چه کسی چه مطلبی را عنوان کرده است. زیاد به این حرف ها توجه نکنید ما کار خودمان را انجام دادیم حالا هر چه می خواهند جوسازی کنند.


گفته می شود برخی منتقدان شما از سازمان بازرسی کل کشور درخواست کردند پرونده باشگاه پرسپولیس به دقت بررسی شود؟


من که از همان اول گفتم در باشگاه پرسپولیس باز ،باز است، هر کسی می خواهد قدمش روی چشم ما من و همکارانم در باشگاه پرسپولیس آماده پاسخگوی به دوستان هستیم تا درباره تک تک سوالات آنها پاسخ های صریح و روشن ارائه کنیم، من از هرگونه بازرسی استقبال می کنم اما اگر به باشگاه پرسپولیس آمدند ما پیشنهاد می دهیم به سایر باشگاه های فوتبال ایران هم سری بزنند.


از این موضوع مهمتر موضوع بلاتکلیفی وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است، آقای رویانیان سرنوشت نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد؟ غیبت های مصطفی دنیزلی دیگر قابل تحمل نیست؟


من به عنوان مدیرعامل کار خودم را انجام دادم تمام بازیکنان طراز اول فوتبال ایران را به استخدام باشگاه پرسپولیس درآوردم،شما باید این سوال را از آقای دنیزلی بپرسید که این روزها کجاست، من برای دنیزلی احترام زیادی قائلم اما همه از من می پرسند دنیزلی کجاست، این سوال برای من هم مهم است اما وابی برای آن وجود ندارد به همین دلیل برنامه ریزی لازم صورت گرفته است تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

شایعات زیادی در محافل خبری مطرح شده است، نام هایی چون متسو،مانوئل خوزه و حتی علی دایی برای مربیگری پرسپولیس اعلام شده است که قرار است به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشغول به کار شوند.اما هیچ یک از این خبرها از سوی شما تائید نشده است، حتی امروز سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با وجود سفر متسو به تهران هنوز معلوم نیست چه کسی سرمربی پرسپولیس شود؟


تا این لحظه پنجاه گزینه مربیگری برای پرسپولیس در نظر گرفته شده است، خیلی از مربیان بزرگ دنیا آمادگی خود را برای مربیگری پرسپولیس اعلام کردند اما فعلا نمی توان درباره این افراد اظهارنظر قطعی انجام داد اماقطعا تا آخر هفته سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

آیا امکان دارد پس از مذاکره با مربیان بزرگ خارجی نام علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود؟


من در حال حاضر هیچ حرفی نمی زنم اما همانگونه که برنامه های مربیان بزرگ را بررسی کردیم روی نام علی دایی هم بررسی های لازم را انجام دادیم اما هنوز نمی توانم در این خصوص اظهارنظر قطعی انجام بدهم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست نادر در فوتبال/ لیدرها خواستار قرارداد شدند

ارتش سرخ دات كام: یکی از تیم های شهرستانی که لیدرهایش برای این تیم تعیین تکلیف می کنند از مدیران این باشگاه درخواست عجیبی کرده اند.

آنها که در جلسه با مدیر باشگاه حضور داشتند به طور دسته جمعی از باشگاه خواستار بستن قرارداد با خودشان شدند. پیشنهاد بسیار عجیبی که تا به حال در فوتبال سابقه نداشته است. ليدرهاي اين تيم شهرستاني مدعی شده اند که تمام وقت خود را همانند بازیکنان در اختیار باشگاه قرار می دهند و باید مثل بازیکنان قرارداد داشته باشند! همچنین این لیدرها خواستار تغییر مربی تیم خود هم هستند!!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضایت متسو از امکانات درفشی فر/دیدار با پروین و دریافت اطلاعات بازیکنان

ارتش سرخ دات كام: گزینه فرانسوی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با علی پروین دیدار و گفت وگو کرد. برونو متسو بعد از ظهر امروز از ورزشگاه درفشی فر بازدید و از امکانات این ورزشگاه ابراز رضایت کرد. وی پس از بازدید از ورزشگاه درفشی فر به دیدار علی پروین رفت و با وی به گفت وگو پرداخت.

این مربی فرانسوی همچنین اطلاعاتی دقیقی از بازیکنان، بازی های پرسپولیس در فصل گذشته و باشگاه دریافت کرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: با متسو اتمام حجت کردیم/ تا دو روز آینده قرارداد نهایی را امضا می کنیم

ارتش سرخ دات كام: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از عقد قرارداد با برونو متسو تا دو روز آینده خبر داد.

علی پروین عنوان کرد: پس از اتفاقاتی که برای مصطفی دنیزلی افتاد سردار رویانیان بارها سعی کرد به این مربی کمک کند تا مشکلات خانوادگی اش حل شود اما متاسفانه هرچه ایستادیم او نیامد و باید دوباره کار را شروع می کردیم.

وی افزود: رویانیان مذاکرات خوبی با چند مربی داشت که گزینه خوبش متسو است. انشاءالله ظرف دو روز آینده این مربی قراردادش را امضا و شروع به کار می کند و اگر مشکلی پیش نیاید متسو سرمربی ما خواهد بود.

پروین با اشاره به دیدار با متسو عنوان کرد: حرف هایمان را زدیم و با این مربی اتمام حجت کردیم. همه باید کمک کنیم تا با تیمی که سردار بسته هواداران را شاد کنیم. باید زودتر برای انتخاب مربی اقدام می کردیم که این اتفاق با تلاش های رویانیان رخ داد. دست دنیزلی هم درد نکند، زحمات زیادی کشید و انشاءالله بتوانیم با متسو به خواسته هایمان برسیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نوری: باید هافبک دفاعی بگیریم

ارتش سرخ دات كام: محمد نوری درباره وضعیت خود در پرسپولیس اظهار داشت:در حال حاضر تمرین بدنسازی را پشت سر می گذاریم تا برای فصل آتی آماده شویم.خوشبختانه بازیکنان خوبی به پرسپولیس اضافه شدند و ترکیب آنها با نفرات قبلی تیم قدرتمندی را می سازد. او با اشاره به بالارفتن توقعات از پرسپولیس پس از جذب بازیکنان جدید عنوان کرد:تلاش می کنیم واقعیت ها را ببینیم و به سرنوشت فصل گذشته استقلال در لیگ برتر دچار نشویم.رسم شده است که هر تیمی بازیکن خوب می گیرد،فشارها روی آن افزایش پیدا می کند و القاب مختلف را به آن تیم نسبت می دهند.تلاش می کنیم علاوه بر برآورده کردن انتظارات نتایج خوبی بگریم.امسال همه تیم ها بازیکنان خوبی جذب کردند اما فقط ما در چشم بودیم.

نوری در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در دفاع و حمله بازیکن گرفته است اما در خط میانی بازیکن ندارد عنوان کرد:در خط هافبک مشکلی نداریم.من و کریمی و چند بازیکن دیگر هستیم که در خط میانی بازی می کنیم.تنها مشکل ما هافبک دفاعی است که باید زودتر رفع شود.

وی درباره بلاتکلیفی پرسپولیس در بحث کادر فنی گفت:فکر می کنم نهایتا تا 2،3 روز آینده وضعیت سرمربی مشخص می شود.من هم بیشتر در این باره صحبت نمی کنم و پس از تعیین سرمربی تیم،نظرم را در این باره خواهم داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاري فرد جواب منوچهري را نمي دهد

ارتش سرخ دات كام: امين منوچهري مهاجم جديد استقلال در يك هفته اخير چندبار عليه كريم انصاري فرد مصاحبه كرده ولي نكته جالب اين است كه انصاري فرد در مقابل حرف هاي منوچهري سياست سكوت در پيش گرفته است.

انصاري فرد و منوچهري چند سال در سايپا با يكديگر هم بازي بودند ولي امسال با جدايي از اين تيم راهي دو تيم مطرح فوتبال ايران شدند. در روزهاي اخير منوچهري چندبار در مورد انصاري فرد مصاحبه كرده و گفته كه خوب شد اين بازيكن به استقلال نيامد. منوچهري گفته كه اگر انصاري فرد استقلالي مي شد، اين تيم از حالت يك دستي بيرون مي آمد و خوشحال است كه هم بازي سابقش به استقلال نيامده است.

حرف هاي منوچهري باعث شده كه رسانه ها در اين چند روز با انصاري فرد تماس گرفته و از او بخواهند كه جواب هم بازي سابقش را بدهد. اصرار خبرنگاران اما نتيجه نداده و انصاري فرد حاضر نيست جواب منوچهري را بدهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
غلام 10 را نمی دهد، انصاری فرد شماره 9 را می پوشد

ارتش سرخ دات كام: کریم انصاری فرد مهاجم جدید پرسپولیس پس از حرف و حدیث های فراوان با عقد قراردادی دو ساله به این باشگاه پیوست.

این بازیکن پس از حضور در پرسپولیس از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا شماره 10 را به او بدهند. این در شرایطی است که پیراهن شماره 10، دو سال است بر تن غلامرضا رضایی است و او هم دوست ندارد این شماره را از دست بدهد.رضایی به نزدیکانش گفته که به هیچ عنوان شماره 10 را به بازیکن دیگری نمی دهد و با این شرایط انصاری فرد فصل آینده به طور قطع شماره 9 پرسپولیس را بر تن خواهد کرد چرا که شماره 11 هم در اختیار محمد قاضی است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
متسو جايگزين دنيزلي مي شود يا مارادونا؟

ارتش سرخ دات كام: برونو متسوي فرانسوي براي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس در تهران به سر مي برد. برونو متسو كه پس از شروع توفاني سنگال در جام جهاني 2002 با شكست فرانسه نامي در ميان نام هاي بزرگان فوتبال پيدا كرد، براي انجام گفت وگو با سران باشگاه پرسپوليس به تهران سفر كرده است.

اين سرمربي فرانسوي كه پس از حضور موفقيت آميز سنگال در جام جهاني 2002 به آسيا آمد، نتوانست دوران خوبش در آفريقا را در بزرگترين قاره جهان تكرار كند و در اين سال ها مدام بين امارات و قطر در سفر بود.

او كه در فصل گذشته از تيم الغرافه به دليل نتايج ضعيف از كار بركنار شد روز گذشته به تهران سفر كرد تا مذاكرات خود را براي حضور در پرسپوليس با محمد رويانيان انجام دهد اما رسانه هاي اماراتي از اين مربي فرانسوي به عنوان اصلي ترين گزينه جانشيني مارادونا در الوصل نام مي برند و گفت و***اي امروز متسو با رويانيان مشخص مي كند كه آيا اين مربي جانشين دنيزلي خواهد شد يا به امارات مي رود و نيمكت الوصل را از مارادونا مي گيرد.

متسو در حالي در تهران به سر مي برد كه هنوز يك فصل ديگر از قرارداد مصطفي دنيزلي با پرسپوليس باقي مانده اما از آنجايي كه دنيزلي به دليل بيماري پدر همسرش به امريكا سفر كرده، مسوولان پرسپوليس هم چندان بي تمايل نيستند تغييراتي را روي نيمكت تيم شان ايجاد كنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
با رد تغییر و تحول در کادرفنی الوصل / متسو جانشین مارادونا نمی شود

ارتش سرخ دات كام: سرمربی فرانسوی پیشین تیم الغرافه قطر جانشین مارادونا در الوصل امارات نخواهد شد. محمد بن فهد، رئیس باشگاه الوصل در پی انتشار شایعاتی مبنی بر خروج مارادونا از پست مربیگری و برعهده گرفتن نقش مشاور فنی و حضور برونو متسو اظهار داشت: این اخبار کذب است. مارادونا سرمربی الوصل است و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

وی افزود: هیچ تغییری در پست مارادونا ایجاد نخواهد شد و او برای فصل آینده برنامه ریزی خواهد کرد.

این اظهارات در حالی اعلام شد که در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد قطع همکاری با اسطوره فوتبال آرژانتین پس از یک سال از طرف الوصلی ها شنیده شد. حتی برخی رسانه ها از احتمال توافق با مربی الغرافه برای جانشینی او خبر دادند اما یکی از سخنگویان باشگاه اماراتی در این مورد گفت: خبر استخدام متسو کذب است.

متسو اکنون در تهران بسر می برد و مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس برای جانشینی مصطفی دنیزلی داشته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ضجه ها ادامه دارد/فتح الله زاده: من هم اگر دوازدهم می شدم ، استقلال را کهکشانی می بستم

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل استقلال در گفت و گویی درباره شرایط تیمش و جدایی آندو تیموریان گفت:« از اول هم آندو گفته بود دوست دارد امسال را خارج از ایران بازی کند ، ما هم حرفش را پذیرفتیم. البته دوست داشتیم که او پیش مان بماند اما گفته بود اگر خارج نرفت ، بر می گردد که نشد. با این وجود در حال مذاکره با یک بازیکن خوب و سرشناس خارجی هستیم که بزودی جایش را در تیم ما می گیرد. مشکلی هم از این بابت نداریم 3 روز دیگر این بازیکن به تهران می آید و به همه معرفی می شود.»
و این بازیکن از کدام کشور می آید؟ استقلالی ها این روزها انگار فقط با پرتغالی ها قرارداد بستند«( می خندد) نه بابا کی گفته ما همه اش پرتغال می خریم. اتفاقا این بار می خواهم یک بازیکن خریدیم ، خوشمزه تر از نارنگی. ما هم پرتقال می خریم ، هم نارنگی ، هم گیلاس و هم آلبالو! جانشین آندو یک اروپایی سرشناس و با کیفیت است . بازیکنی که هم جای آندو را پر می کند و هم ساموئل که فعلا با او به توافق نرسیدیم. این بازیکن اروپایی است اما فعلا به دلایلی نمی توانم اسمش را بگویم.»
استقلال البته همزمان با آندو ، رقابت برای جذب کریم انصاری فرد را هم باخت و این بازیکن به پرسپولیس رفت:« ما کریم را می خواستیم اما نه با هر قیمتی . به هر حال به پرسپولیس ی ها تبریک می گویم. ما چند مرحله با خودش و برادرش مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. با این وجود فکر نمی کنم استقلال در خط حمله اش مشکلی داشته باشد. ما بازیکنان خیلی خوبی در این پست داریم.»
مهمتر از رفتن انصاری فرد به پرسپولیس این است که استقلال جنگ پیش از فصل در بازار نقل و انتقالات را باخته است. جنگی که فاتح همیشگی اش علی فتح الله زاده بود؛« حاجی جان این حرف ها از شما بعید است. کی گفته که من بد عمل کردم؟ سال قبل تیم ما چه مشکلی داشت؟ من پژمان منتظری را از دست بدهم و چه کسی را جایش بگیرم؟ وقتی مهدی رحمتی را در تیمم دارم ، دنبال کدام دروازه بان بروم؟ الان از خسرو حیدری بهتر کسی را داریم؟ فریدون زندی را بدهم کدام هافبک لیگ را بگیرم؟ سیاوش و صادقی را نمی گرفتم چه کسی را جای شان می گرفتم. همین الان این نوید را به طرفداران می دهم که کار خسرو ، منتظری و رحمتی نهایی شده. همه این ها در تیم می مانند. باقی بازیکنان هم که از قبل تمدید کردند. آندو از تیم جدا شده که بزودی جایش را پر می کنیم.»
و جباری چطور؟ فتح الله زاده چیزی در این باره نمی گوید؟؛« با مجتبی هم مذاکره کردیم. ما شرایط مان را اعلام کردیم ، قرار شده او پاسخ نهایی اش را درباره رقم پیشنهادی مان اعلام کند. فعلا اتفاق خاصی درباره او رخ نداده است. »
فتح الله زاده دوباره به بحث نقل و انتقالات بر می گردد و می گوید:« مدام می گویید ما جنگ را به پرسپولیس باختیم. کدام جنگ؟ پرسپولیس سال قبل در لیگ دوازدهم شده و نیاز به تغییر در تیمش داشته است. من هم اگر این شرایط را داشتم سعی می کردم تمام ستاره های لیگ برتر را جمع کنم . ولی تیم ما سال قبل جام برده است. سهمیه آسیا گرفتیم و قهرمانی را با یک امتیاز از دست دادیم. ما نیاز به جذب یک سرمربی خوب داشتیم که امیر قلعه نویی را آوردیم. قبلا هم گفتم ، او خودش شاه ماهی فصل نقل و انتقالات است که استقلال جذبش کرده. حالا دوستان دیگری که سال قبل جام نبرده اند باید تلاش کنند تا بتوانند یک تیم درخور ببندند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تماس رويانيان با فرهاد مجيدي!




ارتش سرخ دات كام:
مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي جذب برونو متسو از فرهاد مجيدي مشاوره گرفت.



محمد رويانيان روز گذشته (دوشنبه) در تماسي تلفني با فرهاد مجيدي كه بيش از 30 دقيقه به طول انجاميد، از او درباره ويژگي ها و نوع عملكرد برونو متسو در فوتبال امارات و قطر پرسيد.


فرهاد مجيدي در اين گفت وگو، متسو را مربي بزرگ و توانمندي ارزيابي كرد كه حضورش در فوتبال باشگاهي ايران مي تواند موثر باشد. مجيدي گفت: هر قدر پاي مربيان بزرگ به فوتبال ايران باز شود به سود فوتبال كشورمان خواهد بود.


متسو كه شب گذشته براي مذاكره با رويانيان به تهران آمده است، امروز از امكانات ورزشگاه درفشي فر ديدن كرد و ظاهرا با پرسپوليسي ها به توافق اوليه اي نيز رسيده است.


سردار بی خیال این یارو دشمن پرسپولسه که گفته متسو مربی بزرگیه

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مکمل جدید آلوده به ماده ممنوعه شناسایی شد/ هشدار به فوتباليست ها




ارتش سرخ دات كام:

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از شناسایی مکمل جدیدی که آلوده به ماده ممنوعه است، خبر داد. دکتر احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بیان اين مطلب گفت: یکی از بازیکنان که نمونه اش مثبت اعلام شده بود، با ارائه دارویی به نام اسلمینگ slimming ادعا کرد که به جز این دارو، داروی دیگری استفاده نکرده است. بنابراین کمیته پزشکی با توجه به اصرار بازیکن، علیرغم عدم درج داروی ممنوعه برچسب این مکمل نسبت به آنالیز آزمایشگاهی مکمل اقدام کرد که متاسفانه مشخص شد مکمل اسلمینگ دارای ماده ممنوعه sibutramine بوده که باعث مثبت اعلام شدن آزمایش کنترل دوپینگ بازیکن لیگ برتری شده است.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه گفت: بنابراین اطلاعیه ای را به کلیه باشگاهها ابلاغ کردیم که در این اطلاعیه هشدار داده شده که بازیکنان از استفاده اين مكمل خودداری کنند. در واقع این دارو برای مصرف کاهش وزن استفاده می شود.

وی ضمن تذکر به باشگاهها گفت: بازیکنان حرفه ای موظف هستند از هیچ داروی مکملی که مورد تائید نیست، استفاده نکنند و در حقیقت بازیکن حرفه ای می داند از هیچ دارویی نباید استفاده کند، مگر اینکه پزشک باشگاه در اختیارش قرار داده باشد.

دکتر هاشمیان در پایان درباره برگزاری نشست کمیسیون بدوی در خصوص مثبت اعلام شدن 5 نمونه تست دوپینگ که یک نمونه متعلق به بازیکن لیگ برتر و 4 نمونه دیگر متعلق به لیگ دسته دوم است، گفت: کمیسیون بدوی در خصوص مثبت اعلام شدن 5 نمونه تست دوپینگ روز یکشنبه برگزار شد که در نهایت رای و نتیجه آن اوایل هفته آینده اعلام می شود.

اطلاعیه کمیته پزشکی خطاب به باشگاهها ی کشور

کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را خطاب به مدیران باشگاهها ، پزشکان، بازیکنان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی صادر کرد.

در متن اين اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع کلیه مدیران باشگاهها ی فرهنگی ورزشی، پزشکان، بازیکنان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی می رساند بر اساس بررسی های آزمایشگاهی انجام شده اخیر توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بر روی کپسول مکمل slimming (که به ادعای شرکت سازنده با منشاء گیاهی است ) متاسفانه این مکمل حاوی مقادیر قابل توجهی ماده ممنوعه sibutramine بوده که موجب مثبت شدن آزمایش کنترل دوپینگ در ورزشکاران شده است.

لذا ضمن هشدار جدی در اجتناب از مصرف کپسول slimming مجددا تاکید می کند، ورزشکاران حرفه ای بدون کسب مجوز از پزشک تیم و یا زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال اجازه استفاده از هیچ دارو و یا مکمل حتی با فرض منشاء گیاهی را ندارند.

یاد آور می شود از سوی فروشندگان دارو و مکمل استفاده از مکمل slimming به منظور کاهش وزن به مصرف کنندگان پیشنهاد می شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل پرسپولیس پس از جدی شدن جدایی دنیزلی / 50 گزینه مربیگری روی میز است

ارتش سرخ دات كام: ای درک این واقعیت می توان جمله کلیدی محمد رویانیان ، را مورد اشاره قرار داد؛ جایی که مدیرعامل پرسپولیس به خبرنگار قدس می گوید: من هم نمی دانم دنیزلی کجاست!کی به تهران برمی گردد؟
مشاوران مدیرعامل پرسپولیس پس از غیبت ادامه دار دنیزلی، با وی جلسه ای ترتیب دادند تا مانع از وقت کشی پرسپولیس ی ها در این برهه شوند،اتفاقی که باعث شد مدیرعامل پرسپولیس به صورت جدی به موضوع انتخاب گزینه جانشینی فکر کند.
محمد رویانیان می گوید: نزدیک به 50 گزینه برای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر گرفته شده اند.بدون تردید پس از بررسی های لازم بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را در نظر خواهیم گرفت تا این دغدغه هواداران برطرف شود.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر مذاکره با برنو متسو و علی دایی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آتی رقابت های لیگ برتر گفت: هنوز به هیچ جمع بندی مشخصی نرسیده ایم اما باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته جاری سرنوشت کادر فنی را روشن خواهد کرد چون اتلاف وقت دیگر صلاح نیست و هواداران نمی پذیرند که ما بیش از این ماجرا را به آینده موکول کنیم.
با استناد به این جمله و البته رفتن مصطفی دنیزلی به آمریکا پس از تمدید مرخصی اش می توان با قاطعیت گفت که مدیریت باشگاه پرسپولیس دیگر امیدی به ادامه همکاری این مجموعه با مصطفی دنیزلی ،ندارد. اگر غیر از این بود مدیرعامل باشگاه پرسولیس دوباره موضوع مرخصی دنیزلی، را مطرح می کرد و سرنوشت وی را به آینده موکول می کرد اما حالا مدیرعامل پرسپولیس از انتخاب گزینه جدید مربیگری پرسپولیس خبر می دهد.


سرمربی پرسپولیس کیست؟!
گفته می شود 3 گزینه شانس بیشتری برای جلوس روی نیمکت پرسپولیس دارند. منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس از متسو، دایی و مانوئل خوزه پرتغالی به عنوان کاندیداهای اصلی مربیگری پرسپولیس نام می برند که در این میان بنا بر اطلاعات وارده اقبال سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن بیشتر از گزینه فرانسوی و پرتغالی است .
منابع خبری مدعی اند با آنالیز خریدهای تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می توان به شکل جدی رد پای علی دایی، را در این خریدها احساس کرد به ویژه زمانی که حضور انصاری فرد در این باشگاه قطعی شد، وقتی از رویانیان پرسیدم مذاکره با علی دایی تا چه میزان جدی است؛وی گفت: ما برنامه های ایشان را نیز دریافت کردیم و تصمیم داریم در روزهای آینده این برنامه را بررسی کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نيم صفحه اول مطبوعات ورزشي چاپ صبح امروز کشور را بررسي مي کنيم :
















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماجدي:​
سرپرست تيم فوتبال استقلال معتقد است كه هواداران اين تيم به جاي قياس آن با پرسپوليس، به حفظ اسكلت تيم فصل گذشته فكر كنند.
به گزارش بی باک به نقل از ايسنا، ميرشاد ماجدي درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال استقلال گفت: تمرين*ها طبق برنامه*ريزي انجام مي*شود و من فكر مي*كنم ۹۵ درصد بازيكنان مورد نظر قلعه*نويي جذب شده*اند. تمرين*هاي ما نيز از ۲۷ خرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام شده است كه صبح*ها بدنسازي* و كار با وزنه و بعدازظهرها كار با توپ در دستور كار قرار دارد. در ادامه هم اردويي ۱۰ روزه* در تركيه برگزار مي*كنيم و ۳ بازي تداركاتي در آن كشور خواهيم داشت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در ادامه درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات در اين تيم گفت: ما كميته*اي تحت عنوان كميته نقل و انتقالات داريم كه بيشتر كارها را اعضاي آن انجام مي*دهند و روند كار به اين صورت كه بازيكنان به باشگاه مي*روند و پس از مذاكره و توافق با مسئولان كميته، قراردادشان را ثبت مي*كنند. كار رحمتي و حيدري تقريبا با ما تمام شده و آن*ها در تيم مي*مانند، ضمن اينكه احتمالا شنبه تمرين را تعطيل مي*كنيم تا بازيكنان بتوانند كارهاي مربوط به عقد قرارداد را انجام دهند.

ماجدي همچنين در واكنش به اظهارنظر هواداران استقلال مبني بر اينكه اين تيم در فصل نقل و انتقالات ضعيف عمل كرده است، اظهار كرد: هواداران ما تيم را با پرسپوليس قياس مي*كنند، در حالي كه آن*ها بايد به اين نكته توجه كنند كه عملكرد خوب ما در اين جا بوده است كه توانسته*ايم اسكلت تيم فصل گذشته را حفظ كنيم. اين در حالي است كه پرسپوليسي*ها بازيكنان زيادي نياز داشتند كه آن*ها را از قعر جدول نجات دهند.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه وضعيت مجتبي جباري چگونه است؟ گفت: به هر حال باشگاه و سرمربي چارچوب*هايي براي خودشان دارند كه بازيكنان تيم بايد خود را با آن چارچوب وفق دهند. جباري تاكنون در تمرين*ها حاضر نشده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با اظهارنظرهایی متفاوت به صحبت*های مازیار زارع واکنش نشان دادند. فارس
مازیار زارع روز گذشته گفته بود "چند بازیکن پرسپولیس به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می*زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد و از او بدگویی می*کردند."

کاظمیان: در خصوص اظهارات مازیار زارع نظری ندارم. مازیار نظرش را اعلام کرده و نمی*دانم منظورش چه بوده است.

آقازمانی: علی کریمی بزرگ پرسپولیس است و ما همه به او احترام می*گذاریم. نمی*دانم مازیار زارع چه چیزی را دیده که ما ندیدیم.

مهدوی کیا: من چیز خاصی در این باره ندیدم و اطلاعی از این موضوع ندارم که آیا این اتفاق افتاده و اصلا داستان چیست. هرکس هر چیزی دیده بهتر است درباره*اش توضیح بدهد. علی کریمی برای این تیم زحمت کشیده است. ما باید به دنبال این باشیم با خاطرات خوب از یکدیگر جدا شویم. تیم* بزرگی مثل پرسپولیس نیاز به رفاقت دارد.

هادی نوروزی: اطلاعی از اظهارات زارع ندارم. نه شنیده*ام و نه می دانم ماجرا چیست خدارا شکر رابطه من با علی آقا بسیار خوب است. شاید برخی*ها چیزی را می*دانند که ما از آن اطلاع نداریم.

علی عسگر: باید در این خصوص با مازیار صحبت کنم و گفته*های او را بخوانم و سپس نظر بدهم.

محمد نوری: حرف*هایی که مازیار زد را نشنیدم. من با کریمی راحتم، به او پاس گل دادم و او هم به من پاس گل داده و مشکلی با علی ندارم.

نورمحمدی: رابطه مازیار زارع و علی کریمی بسیار خوب است. علی آقا بزرگ تیم ماست و شخصا چیزی در خصوص این ماجراها ندیدم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از جدایی محمد رویانیان از پرسپولیس اداره این باشگاه غیرممکن می*شود.
امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به جذب ستاره*ها از سوی رویانیان گفت: زمانی علی فتح*الله*زاده یک بازیکن را با قیمتی معقول جذب می*کرد و می*گفت بمب ترکانده*ام اما اکنون رویانیان پشت تیربار نشسته و همه را به رگبار بسته است.

وی افزود: تیم بستن یک ضرورت است و در این بخش نمی*توان از رویانیان ایرادی گرفت اما مسئله*ای که باعث نگرانی است این است که سطح دستمزد بازیکنان فوتبال از 450،500 میلیون تومان به دو برابر افزایش پیدا کند. آن طور که شنیده*ام در پرسپولیس چنین اتفاقی رخ داده و من از صحت آن آگاهی ندارم اما آن طور که می*گویند دستمزد برخی بازیکنان صددرصد رشد داشته است.

عابدینی عنوان کرد: در چنین وضعیتی اگر رویانیان وزیر یا وکیل شود و پست بالاتری بگیرد و از پرسپولیس برود، در آن صورت اداره باشگاه پرسپولیس غیر ممکن خواهد شد زیرا شرایط باشگاه عجیب و غریب است. به نظرم باید 7-8 محافظ برای رویانیان گذاشت تا او حتی سرما نخورد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی می*گویند رویانیان از کجا این همه پول برای جذب بازیکن می*آورد، گفت: رویانیان آدم قانونمندی است و قطعا از راه غیر قانونی پول در نمی*آورد و حتما از راهی قانونی کسب درآمد می*کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکرات مثبت پرسپولیس با «سوسا»/ هافبک برزیلی به زودی امضا می کند

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک دفاعی 27 ساله اهل کشور برزیل بزودی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا می کند. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با منتفی شدن حضور ویکتور پاسوس در پرسپولیس ، مسئولان این باشگاه باب مذاکره را با یک هافبک دفاعی کارنامه دار دیگر آغاز کرده اند.
«سوسا» برزیلی که متولد 1985 است (27 سال سن دارد) سابقه بازی در تیم های رایو والکانو و سالامانکالا اسپانیا را در کارنامه دارد و فصل گذشته در لیگ پرتغال حضور داشت. مذاکرات سرخپوشان با سوسا روند مثبتی را طی می کند و طرفین سر اکثر جزئیات قرارداد از جمله مسائل مالی به توافق رسیدند، به این ترتیب این بازیکن طی روزهای آینده رسما قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می کند. گفتنی است، براساس قوانین سازمان لیگ سوسا باید پیش از امضای قرارداد با پرسپولیس در تست های پزشکی شرکت کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان جلسه نهایی متسو و رویانیان

ارتش سرخ دات كام: محمد رویانیان و متسو دقایقی قبل آخرین جلسه خود را هم به پایان رساندند. متسو که دیشب به تهران آمده، همان شب گذشته اولین جلسه اش را با مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرد. او صبح امروز هم یک جلسه با مدیرعامل پرسپولیس در مورد مسائل مالی برگزار کرد و ظهر امروز به اتفاق رویانیان به ورزشگاه درفشی فر رفت.
آن ها پس از بازدید از ورزشگاه درفشی فر، دوباره تشکیل جلسه دادند تا صحبت های نهایی را انجام دهند. جلسه آن ها دقایقی قبل به پایان رسید. خبرنگار ما در محل برگزاری این جلسه حضور داشت، خبر داد که رویانیان دقایقی قبل جلسه را ترک کرد. به نظر می رسد این آخرین جلسه رویانیان با متسو باشد. آن ها در چند جلسه ای که داشته اند، در مورد مسائل مهم و کلیدی صحبت کرده اند.
فعلا اخبار حکایت از این دارد که متسو به نیمکت پرسپولیس بسیار نزدیک شده است. البته رویانیان هم نشان داده برای انتخاب سرمربی تیمش با مربیان متفاوتی جلسه می گذارد. او پیش از انتخاب دنیزلی هم با چند مربی از جمله اریکسون جلسه برگزار کرده بود. مدیرعامل پرسپولیس در حال حاضر علاوه بر متسو، یک گزینه خارجی دیگر را هم در نظر دارد که اگر با متسو به توافق نرسد، با آن گزینه مذاکرات جدی انجام می دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چیذری: به کریمی استراحت دادم، اما او قبول نکرد

ارتش سرخ دات كام: چیذری اظهار داشت: پنج جلسه ای بود که ما تمرینات را با 10 نفر ادامه می دادیم اما با پیوستن علی کریمی به جمع سایر سرخپوشان تمرینات ما یازده نفره پیگیری شد و با توجه به اینکه من به کریمی اجازه استراحت دادم اما او به هیچ وجه قبول نکرد که استراحت کند و در کمال ناباوری حاضرین اتفاقا بسیار خوب و پر انرژی به تمرین پرداخت.


وی تصریح کرد: از پرسپولیس امسال توقعات بسیاری می رود و من نیز وظیفه سنگینی را عهده دار شده ام البته باید از مدیران و مسئولان باشگاه به خصوص مدیر عامل پرسپولیس تشکر کنم که برخلاف سایر مربیان بدنساز که تنها 15 دقیقه اجازه تمرین و بدن سازی به بازیکنان را دادند به من وقت بسیار و امکانات خوب داده اند تا همه شرایط برای آسودگی خاطر من فراهم باشد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات پرسپولیس صبح و بعد از ظهر در دو نوبت پیگیر می شود و امیدوارم که از شنبه 3 تیر ملی پوشان این باشگاه به سایر بازیکنان اضافه شوند و تا تمرینات خوبی را انجام دهند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محکوميت اميرقلعه نويي قطعي شد

محکوميت امير قلعه نويي سرمربي اسبق تيم ملي و فعلي تيم فوتبال استقلال تهران توسط کميته استيناف فدراسيون فوتبال تاييد شد.

به گزارش ايرنا به نقل از يک فرد آگاه در فدراسيون فوتبال،''امير قلعه نويي'' که به جرم توهين به خبرنگاران با شکايت اصحاب رسانه روبرو شده وتوسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال محکوم شده بود، درخواست تجديدنظر اين راي را به کميته استيناف ارايه کرده بود.

کميته استيناف فدراسيون فوتبال نيز پس از بررسي اعتراض قلعه نويي، راي به قطعيت محکوميت او صادر کرد.

به اين ترتيب اميرقلعه نويي به جرم اهانت به اصحاب رسانه مجرم شناخته شد و براساس راي صادره، علاوه بر پرداخت پنج ميليون تومان جريمه نقدي، به صورت کتبي نيز توبيخ مي شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترین خرید سهمیه لیگ برتری پرسپولیس را در لیگ دوازدهم کدام بازیکن می دانید ؟
شهاب گردان6.13 درصد
محسن بنگر2.74 درصد
سیدجلال حسینی29.47 درصد
حسین ماهینی2.06 درصد
مهرداد پولادی4.97 درصد
محمد قاضی2.12 درصد
کریم انصاریفرد52.5 درصد
تعداد شرکت کنندگان2918 نفر
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدي: از حضور بنگر و حسيني ناراحت نيستم

ارتش سرخ دات كام: عليرضا نورمحمدي پس از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که مديريت باشگاه در فصل نقل و انتقالات خوب کار و بازيکنان بزرگي جذب کرده است. از حضور بنگر و حسيني که مدافعان بزرگي هستند ناراحت نيستم و کار خودم را انجام خواهم داد.
وي ادامه داد: بايد تيم محکمي ببنديم تا بتوانيم قهرمان شويم. تاکنون بازيکنان خوبي گرفته ايم و تا يک ماه آينده به شرايط آيده آل خواهيم رسيد.
مدافع پرسپوليس در مورد غيبت دنيزلي عنوان کرد: بازيکن هستيم و باشگاه بايد در مورد حضور سرمربي تيم اظهارنظر کند. دنيزلي کارش را بلد است و مربي بزرگي محسوب مي شود.
نورمحمدي در مورد خط دفاعي پرسپوليس گفت: اميدوارم بتوانيم بهترين عملکرد را در فصل آينده داشته باشيم و به حريفان اجازه گل زني ندهيم. چند پيشنهاد خوب ديگر هم داشتم ولي خوشحالم در ليست نهايي دنيزلي قرار گرفتم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نوعی: مدیری که می خواهد تیمش را برای قهرمانی ببندد باید مثل رویانیان عمل کند

ارتش سرخ دات كام: «مدیری که می خواهد تیمش را برای قهرمانی ببندد باید مثل رویانیان عمل کند»، این جمله ای است که امیر قلعه نویی در روزهای واپسین همکاری با باشگاه تراکتورسازی بر زبان آورد تا حسین جعفری مدیرعامل این باشگاه بداند بدون حضور پررنگ در فصل نقل و انتقالات نمی تواند سرمربی موفق تیمش را حفظ کند.
در این شرایط قلعه نویی با پشتوانه فنی و کارنامه درخشان نایب قهرمانی تراکتورسازی و چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر به اضافه محبوبیت خاصی که نزد هواداران استقلال دارد، بهترین گزینه ای بود که هیات مدیره باشگاه استقلال می توانست برای هدایت این تیم و جلب نظر هوادارانش به خدمت بگیرد.
قلعه نویی با گفتن این جمله که «نمی توان به خواست هواداران آبی نه گفت»، به نیمکت تیم مورد علاقه اش بازگشت به این امید که بار دیگر خودش را اثبات کند، غافل از این که گویا عزمی برای حمایت عملی از او وجود ندارد.
بی خیال خرید ستاره ها
هیات مدیره استقلال و در راس آن احمد رسولی نژاد از اواخر فصل گذشته لیگ برتر دعوای خود را با علی فتح الله زاده علنی کرد، دعوایی که بنا بر صحبت های رسولی نژاد ، به صراحت، ریشه در حساب و کتاب باشگاه، بدهی چند میلیاردی ، ضعف در درآمدزایی و هزینه سرسام آور باشگاه دارد. هزینه ای که به طور طبیعی بخشی از آن به فصل نقل و انتقالات سال گذشته برمی گشت.
جذب و تمدید قرارداد با ستاره هایی چون مهدی رحمتی ، جاسم کرار، ولید علی، فریدون زندی ، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری هزینه میلیاردی برای باشگاه داشت تا تیم فتح الله زاده با افتخار لقب کهکشانی دریافت کند.
اما این هزینه بالا عایدی جز کسب یک جام آن هم از نوع جام حذفی برای آبی ها نداشت تا هیات مدیره استقلال (درست یا غلط) امسال سیاست هزینه محدود در فصل نقل و انتقالات را پیش بگیرد. سیاستی که اساسا قلعه نویی از آن بی اطلاع بود و وعده های نیم بند مسوولان باشگاه را برای حذب نفرات مورد نظر جدی گرفت.
این در حالی است که به گواه آمار و ارقام قلعه نویی در طول سالیان اخیر در کنار همه مسائل فنی یکی از ریشه های موفقیت خود را جذب بازیکنان کارآمد و زبده در نقل و انتقالات می داند، اتفاقی که تا اینجای کار خبری از آن نیست.
دعوای بی فایده با پرسپولیس ی ها
در این شرایط مسوولان باشگاه چگونه باید حمایت هوادار را همچنان پشت سر خود داشته باشند؟ یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال جام جم گفت: هیات مدیره باشگاه وقتی در جذب بازیکنان مورد نظر قلعه نویی از جمله سیدجلال حسینی ، محمد نوری ، محمدرضا خلعتبری و حتی کریم انصاری فرد ناکام ماند، چاره کار را در به راه انداختن یک دعوای لفظی با مدیران پرسپولیس و بویژه رویانیان دیدند و در این رابطه هم رسولی نژاد و هم فتح الله زاده بارها به پرسپولیس ی ها به بهانه پرداخت های میلیاردی تاختند تا خود مورد بازخواست هواداران آبی و حتی قلعه نویی قرار نگیرند. با وجود این قلعه نویی حسابی از این موضوع ناراضی بوده و نگران آینده است.
قلعه نویی در حالی با این شرایط دست به گریبان است که پرسپولیس علاوه بر ثبت قرارداد محمد قاضی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی و حفظ بازیکنانی چون محمد نوری و غلامرضا رضایی در یک قدمی عقد قرارداد با کریم انصاری فرد، محمدرضا خلعتبری و حتی پژمان نوری قرار دارد اما باشگاه استقلال بازیکنانی را جذب کرده که بیشتر آنها در نیمه دوم لیست مورد نظر قلعه نویی قرار داشتند، سیاوش اکبرپور، میثم بائو، قاسم دهنوی، امین منوچهری، هاشم بیک زاده، ایمان مبعلی و امیرحسین صادقی.
مشخص است مربی ای که ریسک بازگشت به استقلال را پذیرفته است، هیچ خوش ندارد از همین ابتدای کار، دستش درپوست گردو بماند.
نکته جالب توجه این که مدیران استقلال در شرایطی حفظ بازیکنان فصل قبل استقلال را یک موفقیت برای خود ترسیم کرده اند که آنها هنوز موفق به جلب رضایت و تمدید قرارداد بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان ، خسرو حیدری و مهدی رحمتی نشده اند و قلعه نویی علاوه بر فریدون زندی و مهدی امیرآبادی روی نام مجتبی جباری نیز خط کشیده است، حال آنکه باشگاه از مذاکره با جباری برای تمدید قراردادش خبر می دهد.
وزیر ورزش فریادرس قلعه نویی
در چنین شرایطی قلعه نویی چه می کند؟ منبع آگاه در باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال جام جم گفت: قلعه نویی مربی بزرگی است و اعتبارش را از سر راه نیاورده است که به راحتی به بازی گرفته شود، در این رابطه به طور قطع در روزهای آینده بسیاری مسائل به اطلاع وزیر ورزش و جوانان به عنوان رییس مجمع باشگاه خواهد رسید تا دست کم در روزهای پایانی نقل و انتقالات دست مدیران باشگاه را برای خرید بازیکنان خوب خارجی باز بگذارد تا بیش از این قلعه نویی احساس نگرانی نکند.
 

Similar threads

بالا