يار جعلي امام زمان دستگير شد

saeedhashemee

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فارس: فردي كه خود را ابتدا يار و بعد خود امام زمان (عج) معرفي كرده بود، با هوشياري مردم و مسئولان شهرستان هرسين شناسايي و دستگير شد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان كرمانشاه اين فرد سودجو با هويت « ق.م » مدعي مهدويت در شهرستان هرسين از توابع استان كرمانشاه از احساسات پاك مردم سوء استفاده كرده و مدتي خود را به عنوان يار امام عصر (عج) و نهايتاً‌ پس از جلب نظر عده‌اي قريب به 70 نفر، خود را امام زمان (عج) معرفي كرد بود.

بر اساس اين گزارش بيش از 80 درصد اين افراد ساده‌لوح نيز دستگير و مشخص شدند.

اين فرد با ايجاد انحراف در مباني اعتقادي اين افراد سعي در سوء استفاده‌ از آنان داشته كه با هوشياري مردم و نيروهاي ذي‌ربط شناسايي و دستگير شد و پرونده اين شخص كه علاوه بر ادعاي مهمل امامت در بردارنده جرائم اخلاقي و موارد ديگر نيز هست در دادسراي عمومي و انقلاب كرمانشاه در حال رسيدگي است.

روابط عمومي دادگستري كل استان كرمانشاه در پايان آورده است: باتوجه به ظهور عرفاي مجازي در اقصي نقاط عالم كه متاسفانه با وجود قلت نسبت به ساير كشورها، كشور ما نيز از آن مستثني نبوده، هراز چند گاهي شاهد بروز اين ناملايمات اعتقادي نظير ادعاهاي واهي و جنون آميز مهدويت، نبوت و حتي الوهيت هستيم كه اين مهم هوشياري و دقت نظر مضاعف متوليان امر و نيز آگاه‌سازي هرچه بيشتر مردم و جوانان ميهن اسلامي را مي‌طلبد.
 

hosseynian

عضو جدید
ای بابا.این مدعیای دروغگو که یکی دوتا نبودن.ماها باید حواسمونو جمع کنیمو منتظر حقیقی حضرت باشیم.
 

Similar threads

بالا