ولخرجی های تکاندهنده به روایت دوست دختر پسر قذافی+تصاویر

PESARE IRAN

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسوایی های اخلاقی خانواده قذافی، یکی پس از دیگری فاش می شود.
یک رقصنده کلاب شبانه که اهل بلغارستان می باشد و برای 6 سال با "الساعدی قذافی" رابطه داشته است فاش کرد که سومین پسر دیکتاتور لیبی میلیون ها پوند ماهانه خرج می کند.

دافینکا میرشوا درباره نحوه اشنایی خود با پسر قذافی می گوید: من وقتی که بر روی صحنه بودم و زمانی که صورتم را برگرداندم، مردی را با کت و شلوار سفید با موهایی که مقداری از ان بلوند شده بود دیدم. او به من خیره شده بود. در همان لحظات موهای من به دلیل برخورد با شمع، اتش گرفت و قذافی به سرعت به طرف من دوید و کمکم کرد.

وی می گوید: الساعده خیلی شیرین بود مثل یک یچه 10 ساله! قذافی به من می گفت که او تنها برای اینکه مرا ببیند به پاریس می آید. او التماس می کرد که با او دوست بشوم.
دافینکا میرشوا که 21 ساله می باشد گفت که دستیاران سعدی قذافی به این دختر گفته اند که الساعدی قذافی در یک سال 170 میلیون پوند بر روی هواپیماهای اختصاصی خود ، هتل پنج ستاره، ماشین های مدل بالا، جواهرات و لباسها و رقاصان کلاب ها خرج می کند.

وی که با روزنامه دیلی میل مصاحبه می کرد، در ادامه گفت: پول برای او مشکلی نیست. او همیشه یک کیف پر از پول داشت. اگر پولش تمام می شد. زنگ می زد به سفارتخانه لیبی و انها سریعا پول برایش می فرستادند.
وی افزود: سعد 500 هزار یورو به یک گروه معروف و البته محبوب خود پرداخت تا "پوسی کت دالز" برای مراسم تولد او در کن در جنوب فرانسه برنامه اجرا کند!
دافینکا می گوید: او اتاق های بزرگی در هتل می گرفت و پول زیادی به خدمتکاران می داد. او مشروب می خورد و مست می کرد و صدای اهنگ را بسیار در نیمه شب بلند می کرد.
این دختر بلغاری می گوید که چندین هتل پنج ستاره، قذافی را به دلیل سروصداهای اضافی راه نمی دادند.
وی همچنین پسر قذافی را نابالغ و حتی لوث و به مانند یک بچه می خواند؛ او کسی بود که دائما از تقاضا می کرد که عاشق او باشم.
دافینکا می گوید که او حاضر بود که یک سوئیت برای یک شب در هتلی به قیمت 3500 پوند اجاره کند.
در این چند ماه، الساعدی به این دختر 20 هزار پوند گوشواره و گردن بند و انگشتر داده است.




او می گوید: با وجود اینکه الساعدی زن داشت ، او پس از اولین دیدارمان در سال 2004 ، هدایای زیادی برای من خرید و از من چندین بار خواستگاری کرد. بعد از مدتی من تقاضای او را برای دوستی با او قبول کردم.
وی می گوید: خدماتکاران او گفته اند که الساعدی بارها انها را کتک زده بود و به غیر از من برای بقیه ارزش قائل نبود.
وی می گوید: الساعدی به من پیشنهاد داد که کوکائین بکشم. من فقط یکبار دیدم که او مواد مخدر مصرف کند.
این رقصنده بلغاری می گوید که الساعدی چندین بار به او نامه نوشته است: من با بالهای عشق به سمت تو پرواز می کنم. من نمی خواهم این احساس را از دست بدهم. تو بعد ازمدتها درونم را بیدار کردی. در اکتبر 2005 ، من قبول کردم که دوست او بشوم و باهم به سینما رفتیم و فیلم "4 برادر" را دیدیم.




وی می گوید قذافی به من گفتم پدرش این وضعیت را دوست نخواهد داشت و از من می خواست که با او ازدواج کنم. من هم بعد از مدتی عاشقش شدم.
دافینیکا می گوید: زمانی که ما با هم دوست شدیم او دیگر کمتر به پاریس می آمد. ما به هتل یا خرید می رفتیم. او همیشه با خودش 150 هزار پوند پول داشت.
وی گفت که او اصرار داشت که مهندس صدایش بزنند.
این دختر بلغاری در مورد درگیری ها در لیبی گفت: من برای مردم احساس بدی دارم. اگر انها ازادی می خواهند، خوب به انها بدهید. 41 سال کافی نیست؟ اما من الساعدی را عامل و مسبب انچه در لیبی در حال اتفاق افتادن است نمی دانم. پدر اوست که همه ی ضربه ها را می زند
 

Abteen

عضو جدید
اگر انها ازادی می خواهند، خوب به انها بدهید. 41 سال کافی نیست؟

30 سال کافیه!!!!41 سال که دیگه جای خود! :D

این تاپیکا بد آموزی داره!بنده خدا با 150 هزار پوند در روز بازم دختره زیرابش رو زد!!! :razz:
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
ميگن هيچوقت نميشه خانم ها را شناخت.اون ابله اين قدر براي اين خرج مي كرده و آخر اين دختره اين جوري جوابش را داده......................
 

sanam_el

عضو جدید
حالا منبعی هم که نیست!!
بعدم این برا خودش خرج میکرده که خودش حالش رو ببره،برا دختره نبوده!!!
 

pooneh12345

عضو جدید
کاربر ممتاز
ميگن هيچوقت نميشه خانم ها را شناخت.اون ابله اين قدر براي اين خرج مي كرده و آخر اين دختره اين جوري جوابش را داده......................
آدم می مونه جواب شما ها رو چی بده
شما یه رقاصه فاسد رو که هر دقیقه با یکی هست با دخترهای اصیل و نجیب و پاکدامن مقایسه می کنی؟!!!!
واقعا که
امیدوارم خواهر داشته باشی و یک لحظه فکر کنی ببینی چی گفتی
یه دختر نجیب هیچ وقت بخاطر پول برده تمایلات و هوس رانی همچین موجودات انسان نمایی نمیشه
بی غیرت نامه اش رو هم با اسم خدا شروع کرده
واسه کار حروم اسم خدا رو آورده
یا للعجب
 
آخرین ویرایش:
بالا