واکنش رضا رشیدپور به ادعای آزاده نامداری در مورد «ضرب‌وشتم خود توسط فرزاد حسنی»/ ماجرا خیلی پیچیده است!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرزاد حسنی در مصاحبه خود با سایت اصلاح طلب پارسینه پس از مدت ها سکوت و در پی افشاگری همسر سابقش آزاده نامداری ، لب به سخن گشود .



فرزاد حسنی مجری رادیو و تلویزیون با تکذیب اخبار منتشر شده در روزهای اخیر ، اعلام کرد در یادداشتی که به زودی منتشر میکند به تمام حاشیه ها پاسخ خواهد داد ، و اتهامات وارد شده را از مراجع قضایی پیگیری میکند .

با توجه به مدارکی که او در دست دارد و با انتشار آن مسائل شکل پیچیده ای به خود خواهد گرفت او تا این لحظه سکوت کرده بود اما با وجود درخواست پارسینه برای عدم انتشار این یادداشت و ادامه به این سکوت معنا دار ، حسنی پاسخ داد : بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخ گویی هستم .
او در یادداشت خود به طرح چند سوال پرداخته که میتواند بازگو کننده حقایق تکان دهنده ای باشد.


سکوت فرزاد شکست / اولین واکنش "حسنی" به ادعای ... - پارسینه
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز

زندگی نه ماهه ی مارو همین توهمات شماکه درسوالاتتون هست ازهم پاشید... توهم..

به گزارش پارسینه آزاده نامداری پس از انتشار یاد داشت فرزاد حسنی و طرح دو سوال ، این بار در صفحه شخصی اش واکنش شان داد ، متن پیام نامداری بدین شرح است :



سلام.من آزاده نامداری هستم.
ذکرچند نکته ضروریه...
اول اینکه نامه شما بقدری خشن و آشفته بود که ناخواسته منو تایید کردید،...
دو اینکه بازمث همیشه پشت یه زن قایم شدین اینبار بار مادرتون...

سه اینکه زندگی نه ماهه ی مارو همین توهمات شماکه درسوالاتتون هست ازهم پاشید...
توهم..

خداهست ، خدانگهبان ماست ، ومن ازهیچی نمیترسم.
براتون آرامش آرزو دارم...بالبخند...
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سایت انتخاب.......

زد و خورد آزاده دو مجری تلویزیون وارد فاز تازه ای شد/ آزاده نامداری: بازمثل همیشه پشت یک زن قایم شدی/ فرزاد حسنی: عکس منتشره مربوط به تصادف است نه ضرب و شتم


دکتر عباس تدین وکیل فرزاد حسنی در مطلبی که برای پارسینه ارسال کرد نوشت:



هرچند طرح مسایل و موضوعات شخصی و خانوادگی به ویژه از سوی هنرمندان و مشاهیر جامعه و دامن زدن به آن در سطح رسانه ها و افکار عمومی، پسندیده و مطلوب طبع سلیم نخواهد بود، اما به درخواست موکل و به دنبال شروع طرح این مباحث از ناحیه همسر سابق موکل و دامن زدن غیر حرفه ای به آنها از ناحیه وکیل ایشان، به منظور روشن شدن افکار عمومی و دعوت طرف مقابل به تبعیت از قانون و رعایت حرمت آبروی مؤمن مطالبی را مختصراً به عرض می رسانم:


1- برخلاف ادعای همکار محترم، موکل اینجانب تاکنون در خصوص روابط خصوصی و زندگی شخصی خود مطلبی را اظهار ننموده بودند و از ابتدای امر موکل ایشان با مصاحبه های متعدد در مجلات و فضای مجازی، موضوعات خصوصی زندگی خود با موکل را علنی نموده و از این طریق افکار عمومی را با خود همسو و حیثیت و آبروی موکل را هدف قرار دادند.


2- این که همکار محترم، موکل را متهم به خشونت خانگی و حبس همسر خود در خانه نموده اند، موضوعی است که برای اولین بار از سوی ایشان و بدون ارائه هر گونه دلیل متقن و محکمه پسندی مطرح شده است که طرح چنین موضوعاتی از سوی یک وکیل دادگستری، بسیار عجیب و بعید می نماید.


بدیهی است اگر چنین موضوعی واقعیت داشت، در دل دعاوی عدیده ایشان علیه موکل مطرح می گردید؛ خاطر نشان می سازم که موکل اینجانب تا قبل از مفارقت و جدایی، زندگی مشترک خود با خانم آزاده نامداری را شروع نکرده و منزل مستقلی نداشته اند تا در مظان رفتار ادعایی همکار محترم قرار گیرند.


3- با شناختی که از موکل جناب آقای فرزاد حسنی پیدا کرده ام، هرگز ایشان را اهل عجز و لابه و التماس ندیده ام و اگر موکل اینجانب بنابر ادعای همکار محترم، حق طلاق به همسر خود داده است تا ایشان از طرح شکایت خودداری نمایند، سئوال این است پس چرا پس از آن تاکنون حداقل چهار دعوای حقوقی و کیفری از سوی موکل ایشان علیه آقای حسنی مطرح گردیده است؟ سرکار خانم نامداری، در غیاب موکل و بدون علم و اطلاع ایشان به دادگاه خانواده مراجعه و حتی در این میان نسبت به توقیف منزل و حساب بانکی موکل اقدام نمودند.


اما موکل اینجانب با سعه صدر منتظر تصمیم دادگاه در خصوص نحوه پرداخت مهریه باقی مانده اند. طرح شکایت کیفری ضرب و جرح و تهدید به قتل نیز به دلیل فقد ادله و همچنین استعلام از دادگاه خانواده به نفع موکل مختومه گردیده است. بدیهی است اگر در این خصوص ادله متقنی وجود داشت، بر فرض رضایت شاکی، جنبه عمومی جرم از سوی مرجع قضایی تعقیب می گردید. بنابراین، طرح چنین دعاوی وتهدید موکل در خصوص فایل های صوتی ادعایی صرفاً در جهت فشار بر موکل ، پیشبرد دعوای حقوقی و هدف گرفتن آبروی موکل است.




4- این که چگونه همکار محترم با علم به جرم بودن افترا و نشر اکاذیب، اجازه انتشار عکسی که به دلالت اوراق بیمارستانی و اظهارات موکل ایشان در پرونده پزشکی،ارتباطی با موکل نداشته و ظاهرا مربوط به حادثه و تصادف بوده است را در فضای مجازی داده اند و موکل اینجانب را این بار نه در دادگاه که در نزد افکار عمومی متهم به ضرب و جرح و خشونت خانوادگی نموده اند، محل تأمل است. این که بعد از انتشار چنین عکسی و چنین ادعایی و متأسفانه به بازی گرفتن حیثیت و آبروی موکل، از سر خیرخواهی و جلوگیری از اظهارات بعدی موکل، اقدام به حذف این عکس شده است، سالب مسئولیت کیفری بانیان آن نخواهد بود و موکل این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی پیگیری خواهد نمود.


5- توقف پخش برنامه های موکل ایشان یا خودداری از همکاری با ایشان، به هیچ عنوان ارتباطی با موکل اینجانب نداشته و مرتبط با موضوعاتی است که نزد مسئولین امر مطرح می باشد؛ هر چند به عقیده اینجانب رفتار موکل ایشان در شکستن حریم ها و دامن زدن به مسائل خصوصی زندگی و تهییج افکار عمومی می تواند مسئولین را مجبور به واکنش نماید.




در پایان، همه را دعوت به تبعیت از قانون و حفظ حریم ها و حرمت ها می نمایم.
4/1/94
 

neda kamali

عضو جدید
1+5 یا 1+5 ؟؟:D
یه سوال از استارتر:
1- هدف تاپیک؟؟
2- نتیجه ی تاپیک؟
3-آیا تاپیک به نتیجه رسیده است؟
نخیرم من میدونم چی دارم میگم.من غیرت ایرانی دارم اول ایران بعد اون پنج تا:Dمنم ازت چندتا سوالدارم: چرا همه جا هستی؟ چرا همیشه سوال میپرسی؟ هدفت از دانستن هدف دیگران چیست؟:cool:
 

aozita

عضو جدید
کاربر ممتاز


من پستی نمیذارم که باعث تفریح شما بشه........این جواب آزاده نامداری بعد از دعوا و جنجال برخی رسانه ها با تیترهای اغوا کننده است..........هرچند جای خوشحالی است که لااقل ایشون کوتاه آمد و به درخواست وکیلش عمل کرد.........ولی هنوز جای این پرسش باقی است اگر مستند ایشون پخش نمیشد باز هم عمومی کردن مسائل خصوصی توسط ایشون ادام داشت؟......قبول که در این مدت به ایشون فشار زیادی وارد شده .......تا جایی که سردار احمدی مقدم گفته بودند نقشی در ممنوع التصویری ایشون ندارند ........و گفته بودند صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است. ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم...........

و تاملی بزرگ در قبال اقدام صدا و سیما ......که حقیقتا ما رو هم به فکر فرو برد........واقعا تحت چه فشاری بعد صحبتهایی که درباره طلاق خودش کرد ممنوع التصویر شد.......آزاده همان موقع در پی حف و حدیث ها واکنش نشان داده بود و گفته بود .......نامداری اندکی بعد در صفحه اینستاگرامش پستی گذشت که محتوای اینچنین بود: «نوشته ای در یکی ازسایتها باعث شد امروز تعداد زیادی از همکاران و دوستانم به ویژه اهالی رسانه به من زنگ بزنند و صحت و سقم مطلب این سایت محترم رو جویا بشن. تاالان ساکت بودم، اما فکر میکنم باید به نکاتی اشاره کنم، من آزاده نامداری هستم، یازده سال در تلویزیون کارکردم و با قلبم کار کردم.

ـ
الان مستند من پخش نشد، آنتن روتین ندارم. مجری سال تحویل نیستم… اما، اما، من هرگز به وطنم، به تفکرم، به عقایدم، پشت نمیکنم. شاید برای فرصت مطالعاتی دلم بخواد برای مدتی مهاجرت کنم اما هرگز و هرگز این به معنی حضور درشبکه های غیرداخلی نیست. من متعلق به این خاک و به این قابم. حتی اگه سالها ازش دور باشم. من آزاده نامداری هستم. شاید مدیران محترم منو با وجود این همه مجری تقلبی و فیک فراموش کردن اما من با عرق وکلی طرح و ایده و علاقه همچنان سرزنده هستم… و به سرزمینم پشت نمیکنم. هرگز‌.».......آزاده این واکنش رو در برابر ادعای یک سایت زرد درباره پذیرش پیشنهاد شبکه های فارسی زبان خارج کشور داده بود
و حال چه شد که با یه افشاگری مستندش پخش شد!.........الله و اعلم

اقدام مسئولان سیما قابل تامل است........


حالا مثلا با این بازیا کی باور میکنه....همش زیر سر نیروی انتظامیه ولی نمیخان صداش در بیاد....مث همه کارای دیگه ایی ک میکنن و صداشودر نمیارن.........
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر ما در زندگی دیگرن دخالت نکنیم هیچگاه موضوعی بی ارزش چون این موضوع 30 صفحه جلو نمی رفت.
 
  • Like
واکنش ها: ayja

Tik TAAk

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببینید بچه ها/.....من خودم خیلی هم به این چیزا پایبندم!. شاید بعضیتون بگید نه چون داری این حرفا رو میزنی ما باور نمیکنیم.که البته ما نیازی نداریم بنده باورمون کنه!! خدا و وجدان خودمون برامون کافیه!!. ولی بعضی چیزا فرق داره!.
ضمن اینکه سوءظن هم گناه کبیره ست!. یعنی اینکه همین حرفای خودتونم فکرنمیکنم تفاوتی کنه بااون چیزی که خودتون بدتون میاد ازش!. اول خودتون رو بسنجید میبینید تو بسیاری از تاپیک ها چیزایی میگید که اصلا خداپسند نیست!. یعنی طرز برخوردتون. با یک نفر هم نیستم. با همه هستم. اصلا با خودمم هستم.
ضمناً همچنان از "ح" بدم میاد !!!!! .

:D

"ح" چیه؟! :d

حالا من اصن ب بحث تاپیک کار ندارم اما کلی دارم میگم به قول شما طرز برخورد خیلیا تو این باشگا درست نیست

اما بهشون ملوم نیست چرا؟ چون اصن افتابی نمیشن اینورا :d ینی تو بحثا شرکت نمیکنن

و درو اقع اون روی پلیدشون رو به نمایش نمیذارن برا کسی مام فک میکنیم بعضیا فرشتن اصن :d

من حرفم کلیه و اصن با نظر دهندگان تاپیک نیستم ولی خب ی نظر الکی هم نمیدم!

( فردا پس فردا نیاید بگید یوسف به ما توهین کرده! ولی خب حقیقتم ی جورایی تلخه دیگه)


عوضش به کسی که میاد تو این بحثا شرکت میکنه

کافیه نظر مخالف مام باشه دیگه میگیم این مفسده فی الارضه :d

اصن ی وضیه :|

فقط دوستان سعی کنید زود در مورد دیگران قضاوت نکنید ای کسانی که فضولی را در زندگی مردم

زشت می پندارید :d

درست نیست :| از شما که دارید سنگ اسلامو به سینه می کوبید بعیده :|


 
آخرین ویرایش:

shakiba.h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
زندگی دیگران هیچ ربطی به ما نداره ....
اعصاب و روان مارو اینا خراب کردن با جنجال های هر روزشون ...اه
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برای اولین بار میخوام شخص استاتر رو متوجه این نکته بکنم که بالاخره من دستش رو خوندم و از این به بعد حنای ایشون پیش من هم رنگی نخواهد داشت.
ماجرا برمیگرده به موفقیت های دولت در عرصه مذاکرات و پائین آمدن نرخ تورم و رو شدن حیف و میل بیت المال در دولت قبلی که استاتر برای اینکه از این موفقیت ها صحبت نشه , با تردستی این بحث رو پیش کشید و خیلی ها مثل همیشه بازهم بازی خوردند و آلت این تاپیک شدن.
بازنده اصلی کاربرانی هستند که همیشه بازی میخورند. شیطان کارش شیطنت هست و توبه پذیر نیست.
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آفرین
آفرین بر این همه شعور و درک .....
روز توافق ما در خیابان ها شادی خودمونو نشون میدیم نه توی باشگاه
برای اولین بار میخوام شخص استاتر رو متوجه این نکته بکنم که بالاخره من دستش رو خوندم و از این به بعد حنای ایشون پیش من هم رنگی نخواهد داشت.
ماجرا برمیگرده به موفقیت های دولت در عرصه مذاکرات و پائین آمدن نرخ تورم و رو شدن حیف و میل بیت المال در دولت قبلی که استاتر برای اینکه از این موفقیت ها صحبت نشه , با تردستی این بحث رو پیش کشید و خیلی ها مثل همیشه بازهم بازی خوردند و آلت این تاپیک شدن.
بازنده اصلی کاربرانی هستند که همیشه بازی میخورند. شیطان کارش شیطنت هست و توبه پذیر نیست.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام علیکم.......چند بار به شما گفتم پست 21 و این پست آخری بنده که یکی از خانم ها نقل گرفتن و در این صفحه هست را بخوانید.......به شما تبریک میگم!......ولی بدانید تهمت بسیار بزرگی به بنده زدین.....بنده فقط خبر سایت هایی چون انتخاب و پارسینه رو نشر دادم......آیا این سایت ها ضد دولت هستند از نظر شما؟..........خودشان که میگویند حامی دولت هستند.........البته اصلاح طلبند!
انتشار این محملات اونم در این سطح و اون عبارتی که در نام تاپیک ( ماجرا خیلی پیچیده است ) گذاشتید , کاملا مشخص میکنه که نیّت چه بوده. چن بار هم با ذکر آیه به شما هشدار دادم که ندید گرفتید. این دوران گذرا هستند و تموم میشن. شاید امروز مشخص نشه که گناه این اعمال چیه ولی به این فکر کن که معاد برای همه است . هر چند که تصور مسلمانی با داشتن ایمان برابر نیست. کسی که خودش آلت دست دیگران باشه , براش عادی هست که خودشم اینکارو بکنه.
ای کشته که را کشتی , تا کشته شدی زار
تا باز شود کشته , آنکس که ترا کشت
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:smile:;)
انتشار این محملات اونم در این سطح و اون عبارتی که در نام تاپیک ( ماجرا خیلی پیچیده است ) گذاشتید , کاملا مشخص میکنه که نیّت چه بوده. چن بار هم با ذکر آیه به شما هشدار دادم که ندید گرفتید. این دوران گذرا هستند و تموم میشن. شاید امروز مشخص نشه که گناه این اعمال چیه ولی به این فکر کن که معاد برای همه است . هر چند که تصور مسلمانی با داشتن ایمان برابر نیست. کسی که خودش آلت دست دیگران باشه , براش عادی هست که خودشم اینکارو بکنه.
ای کشته که را کشتی , تا کشته شدی زار

تا باز شود کشته , آنکس که ترا کشت
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من از مدیر عزیز خواهشمندم با توجه به سیاسی شدن تاپیک و کشمکش و دعوا بین افراد مختلف در این تاپیک و باز هم با توجه به دخالت در زندگی مردم و اشاعه این نوع فرهنگ غیر اسلامی در میان قشر تحصیل کرده اقدام به حذف تاپیک بکنند .....
 

"The moon"

عضو جدید
کاربر ممتاز
من از مدیر عزیز خواهشمندم با توجه به سیاسی شدن تاپیک و کشمکش و دعوا بین افراد مختلف در این تاپیک و باز هم با توجه به دخالت در زندگی مردم و اشاعه این نوع فرهنگ غیر اسلامی در میان قشر تحصیل کرده اقدام به حذف تاپیک بکنند .....

امام حسین (ع): هرگز با دو كس‌ به‌ گفتگو و مجادله‌ مپرداز: يكی با افراد حليم‌ و بردبار ، ديگرى‌ با افراد نادان‌ و سفيه‌ ، زيرا افراد حليم‌ با حلم‌ و بردباري بر تو چيره‌ گردند و افراد سفيه‌ آزارت‌ خواهند داد.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
انتشار این محملات و نام تاپیک همگی مربوط به سایت های اصلاح طلب حامی دولت است.......و بلکه حتی کمتر اغوا کننده می باشد...........همه لینک ها را خدمت شما دادم.......شما میفرمائید مسئله خصوصی.....مسئله خصوصی وقتی است که عمومی نباشد.......در پست 21 کامل توضیح دادم......به هر حال این رسانه ها رو ما چند بار به آقایون گقتیم رسانه های زرد هستن.....حالا فرصتی پیش آمد برای اثبات......
نکته بعد هم که فرمودین.......خواهر محترم خود این خانم و آقا منتشر کرده اند.....درست است که زیبا نیست صحبت کردن درباره آن و بنده در پستهایی که خودم زدم گفتم......ولی خودشان به کمک رسانه هایشان بحث رو کشدار کردند .....و بنده هم مجبور بودم........حرف دو طرف رو منتشر کنم......به نقل همین ها......الآن هم که خانم نامداری ظاهرا به حرف وکیلشون گوش کردن و فهمیدن مسائل خصوصی زندگیشونو نباید عمومی کنن......بنده هم مطلبشون رو گذاشتم........شما اگر پستی نمیزدین.....بنده دیگر وارد این مسئله نمیشدم.......و اما موفقیت دولت........طبیعتا خواسته هر ایرانی است.....به شرط واقعی بودن!

شما با این اظهار نظر زیبایی که فرمودین قبل اینکه تهمتی به بنده نسبت بدین به سایت های اصلاح طلب مدعی حامی دولت نسبت دادین......که جای تامل است چرا به قول شما نزدیک مذاکرات و موفقیتهایی که دولت بدست آورده این دعوای کشدار را نشر دادن

سه سایت انتخاب.......پارسینه و تیک
من فقط با ایمانم زندگی میکنم. جناح مناح هم سرم نمیشه. شما در جوابهایی هم که به من میدهی , باز هم با فرصت طلبی , همش داری همون قصد و شیوه رو ادامه میدی. قصه عمرو عاص رو زنده میکنی. اینکه نوشتی مجبور شدی رو درست درک نکردم. چه کسی یا جناحی یا موضوعی شما رو مجبور کرده که به بهانه جنگ با اون سایتها حرمت حریم زندگی دیگران رو پاس نداری . اینه که پیچیده شده نه اون پیچیدگی که تو اسم تاپیک شما نوشته شده.
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
...........;)

امام حسین (ع): هرگز با دو كس‌ به‌ گفتگو و مجادله‌ مپرداز: يكی با افراد حليم‌ و بردبار ، ديگرى‌ با افراد نادان‌ و سفيه‌ ، زيرا افراد حليم‌ با حلم‌ و بردباري بر تو چيره‌ گردند و افراد سفيه‌ آزارت‌ خواهند داد.
 

aozita

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای اولین بار میخوام شخص استاتر رو متوجه این نکته بکنم که بالاخره من دستش رو خوندم و از این به بعد حنای ایشون پیش من هم رنگی نخواهد داشت.
ماجرا برمیگرده به موفقیت های دولت در عرصه مذاکرات و پائین آمدن نرخ تورم و رو شدن حیف و میل بیت المال در دولت قبلی که استاتر برای اینکه از این موفقیت ها صحبت نشه , با تردستی این بحث رو پیش کشید و خیلی ها مثل همیشه بازهم بازی خوردند و آلت این تاپیک شدن.
بازنده اصلی کاربرانی هستند که همیشه بازی میخورند. شیطان کارش شیطنت هست و توبه پذیر نیست.

ما هنوز دولتی نداشتیم ک بیاد. خدمت کنه....همه اینا میان میخورن یه ابم روش.... حالا 4 سال دیگه صداش در میاد....در حالی ک مردم الانم ناراضین.....
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پست ابتدا صرفا حرف خانم نامداری است.........فرزاد جواب داد......قرار ندادن جواب فرزاد عین بی عدالتی است......شما مخاطب بنده نبودین.......مخاطب بنده همین افرادی هستند که جز یک خط نوشتن بلد نیستند .......همین هایی که مدام از این سایت ها مطلب میگذاشتن و بنده میگفتم این سایت ها زرد هستند ........این یک نمونه از هزاران نمونه کار این رسانه هاست با تیترهای اغوا کنند.....

خب بنده هم با ایمان و قلبم زندگی میکنم.......شما بفرمائید این چه جور حریم خصوصی است که خود این افراد ازش حرف زدن.....درسته که دخالت در امور شخصی افراد صحیح نیست......ولی این مسئله را خودشان عمومی کردند ...گرچه حالا فهمیدن نباید میکردن!

مرد دیگر اینکه همین سایت انتخاب خیلی سایت ها رو وقتی در قبال یک فردی که تصویر برهنه خودشو در مجله ها میگذاشت.....فیلم برهنه خودشو نشر داد و این ها.......سکوت میکردن و به سایر رسانه ها میگفتن در زندگی شخصی افراد دخالت نکنید!........حالا چی شده اون شده شخصی ......این خیر

.
.
یکبار دیگر هدفم رو از این تاپیک میگم.......نقد رسانه های مدعی .......نقد الگو قرار دادن مجریان صدا و سیما

نقد صدا و سیما که واقعا چه شد......خانم نامداری ممنوع التصویر بودن.......بعد این افشاگری تریبون سیما به ایشون اختصاص داده شد!

و ...........

و اما شما پاسخ تهمتی که به بنده زدین رو ندادین؟........آیا رسانه های اصلاح طلب که خود رو حامی دولت نشان میدهند دنبال دور کردن ذهن مردم از موفقیت های دولت و مذاکرات هسته ی هستند؟
دراینصورت بهتر بود نام تاپیک را با این تیتر مینوشتید : نقد رسانه های مدعی .......نقد الگو قرار دادن مجریان صدا و سیما
سئوال آخر شما ربطی به موضوع مورد بحث من نداره. لطفا تا این بحث به نتیجه نرسیده , حاشیه نروید.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

ما هنوز دولتی نداشتیم ک بیاد. خدمت کنه....همه اینا میان میخورن یه ابم روش.... حالا 4 سال دیگه صداش در میاد....در حالی ک مردم الانم ناراضین.....
من با آواتار شما مشکل دارم. باش تا صبح دولتت بدمد
 

aozita

عضو جدید
کاربر ممتاز
من با آواتار شما مشکل دارم. باش تا صبح دولتت بدمد

کسی نظرتو راجب اواتارم نپرسید....
فقد خاسم بگم ب خاطر چند نفری ک میانو میرن ادمم حسابتون نمیکنن با هم بحث نکنید :|
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رسانه های مذکوراصلاح طلب در حال نمایش این قضیه هستند که صدا و سیمای ما از چه کسانی به عنوان مجری استفاده میکرده که خودشون دارای مشکلات عدیده ی اخلاقی رفتاری و .... هستند و متاسفانه هنوز هم که هنوزه از این ها استفاده میکنه .....نحوه ی انتخاب گزینش و .... و.... این مجریان که برای بسیاری افراد به عنوان الگو شده اند نشان دهنده چیست جز این است که صدا و سیما به وظیفه خود درست عمل نکرده و سبب گمراهی عده ای جوان شده است ؟؟؟؟
 

neda kamali

عضو جدید
بچه ها نامدار و حسنی الان دارن ناهار میخورن.شماها دستتون درد نکنه خسته شدین برین یه چیزی بخورین برگردین:Dمن تازه اومدم ناهار ندارم:razz:
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اميرمؤمنان حضرت علي «عليه‌السلام»، در نامه‌اي به حارث همداني مي‌فرمايند: بپرهيز از نشستن بر سر گذرها و در مراكز عمومي و بازارها و مراكز تجارت، زيرا در آن جاها محل حضور شيطان و وسوسه‌هاي اوست، محل پيشامدها و تباه‌كاري‌هاست، شيطان سعي مي‌كند افراد را براي تأمين منافع خودشان به دروغ، تهمت و انحراف بكشاند و به دنبال آن اضطراب و آشوب و نگراني بوجود آورد. غالباً مردم در اين جاها به امور دنيا و كارهاي خلاف دين مشغول‌اند پس تا مي‌تواني بايد از مراكز و بازارها كه ميدان ابليس است دور شوي تا داخل فتنه و فساد نشوي.
شيطان براي گمراه كردن انسان از مسير حق، به امور مختلفي متوسل مي‌شود؛ وسوسه، زينت دادن گناه و كارهاي زشت، ايجاد فراموشي در انسان، وعده دادن به انسان، مشاركت در اموال و اولاد مردم، امر به فحشاء و منكر و نجواي شيطاني از جمله‌ي اين امور است.
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پس چجوری توی زندگی خصوصی مردم میتونیم دخالت بکنیم؟؟؟
گشنگی مهم نیست مهم پوشش خبری این واقعه تلخ هست خخخخخخ
بچه ها نامدار و حسنی الان دارن ناهار میخورن.شماها دستتون درد نکنه خسته شدین برین یه چیزی بخورین برگردین:Dمن تازه اومدم ناهار ندارم:razz:
 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ملت بیکارین ها... چسبیدین به زندگی دو نفر..
یکی مهر شو گرفته اون یکی هم داره بادوستاش خوش می گذرونه ..دعواش رو شما ها می کنید...

اللله بیزلری عاقبت به خیر اله
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کسی نظرتو راجب اواتارم نپرسید....
فقد خاسم بگم ب خاطر چند نفری ک میانو میرن ادمم حسابتون نمیکنن با هم بحث نکنید :|
شما اگر معماری میخونی , سعی کن جمله بندی ها و افکار و بیاناتت را هم کمی معماری کنی .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا