نگرشی بر اخلاق..... بیا یه مطلب بگو ..... یه مطلب یادبگیر.

saba jo00on

عضو جدید
کاربر ممتاز

به نام خداوند عزیز و مهربان. درود بر حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده ی خداوند و بر اهل بیت طاهرش.

سلام بر تک تک شما دوستان خوبی که میهمان خوان پر نعمت و برکت خداوند هستید .... آماده باشید نفسهای شما در این ماه عزیز عبادت است.....

دوستان این تاپیک پیرو نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما عزیزان در خصوص تاپیک برای بیان نکات اخلاقی ، به پا شده است. قبلا از همکاری صمیمانه شما و حضور گرمتان در تاپیک تصمیم گیری برای برنامه های ماه رمضان تشکر می کنیم و برای همه از خداوند عزیز سلامت و سعادت می خوایم.. و بعد از آن لازم است نکاتی چند در رابطه با تاپیک عرض شود.
"از آنجایی که وظیفه ی همه ما این است که از رذایل اخلاقی فاصله بگیریم و به سمت کسب فضایل اخلاقی حرکت کنیم بنابراین پرداختن به هر دو مهم است و این تاپیک به صورت یک در میان به بررسی هر یک می پردازد.

برنامه تاپیک به این شرح است :

توسط یکی از دوستان (در ابتدا استارتر و بعد از آن توسط دوستان دیگری که همراه تاپیک هستند) یک موضوع ارائه می شود سپس در مورد این موضوع دوستان هر مطلبی را می توانند ارائه دهند . منظور اینکه : بررسی آن موضوع در قرآن، احادیث ، سیره ائمه و بزرگان و ....
و این می طلبد که قبل از گذاشتن پست،مختصر (حدود ده دقیقه ) مطالعه و یا سرچ مطلب داشته باشیم و بعد خلاصه اون مطالب رو در پست قرار دهیم به زبانی روان و ساده.
دوستان! در این تاپیک بنا نیست به تفسیر از جنبه ی فنی و قاعده ای پرداخته بشه، بلگه قرار است با زبان ساده و قابل فهم اخلاق را آموزش داده شود ، و تک تک شما مربی هستید که می توانید با مراجعه به تفاسیر و کتابهای اخلاق خلاصه مطالب رو برای همه به اشتراک بگذارید.


چنانچه برنامه روشن نیست، طی دو سه روز که با تاپیک همراه باشید آشنایی کامل به دست می آوردید ان شاءالله."
 
بالا