مکان های تفریحی خانوادگی در هانگزو

مکان های تفریحی خانوادگی در هانگزو

Family entertainment venues in Hangzhou

هانگزو شهری توریستی و گردشگری بوده و در آن جاذبه های بی شماری دیده می شود جاذبه های گردشگری هانگزو شامل آثار باستانی، دریاچه ها، پارک ها، موزه ها، مراکز خرید و رستوران ها می باشد. بیشتر اوقات اصلی ترین دلیل سفر تفریح و سرگرمی است لذا باید قبل سفر به هانگزو با مکان های تفریحی و گردشگری آن آشنا شد.
اگر می خواهید خانوادگی به هانگزو سفر کنید با ما همراه باشید تا از مکان های تفریحی خانوادگی در هانگزو آگاهی یابید. بعد از شناخت کافی از هانگزو بلیط هواپیما چین را خریده و برای سفری عالی روز شماری کنید.





1.پارک پارادایز

پارک پارادایز یکی از برترین پارک های هانگزو بوده و از بزرگترین های شرق چین محسوب می شود. این پارک سراسر شور و هیجان است و در آن انواع بازی ها و وسایل سرگرمی فراهم شده است همچنین می توانید به تمریناتی نظیر پریدن با طناب از ارتفاع و صخره نوردی بپردازید. این پارک کسانی را که مشکلات قلبی دارند فراموش نکرده است و یک پارک آبی منحصر به فرد در مساحتی بالغ بر 4000 متر مربع را تدارک دیده است که شامل انواع استخر و سرسره می باشد. اگر عاشق هیجان هستید پارک پارادایز را در سفر به هانگزو فراموش نکنید.





2.پارک کودکان

پارک کودکان که به باغ شهر معروف است تنها پارک مخصوص کودکان در هانگزو است و به عنوان یکی از جاذبه های وست لیک شناخته می شود. این پارک مساحتی بالغ بر 160000 متر مربع دارد و در آن نزدیک به 30 نوع سرگرمی در سایز های مختلف مانند قایق سواری، کشتی دزدان دریایی و چتر چرخش گنجانده شده است همچنین کودکان می توانند در تئاتر آنولوس 4 بعدی از علم و فناوری لذت ببرند و یا در تئاتر انیمیشن انواع انیمیشن های جالب و جذاب را ببینند. این پارک دارای فعالیت های فرهنگی مانند عکاسی و نقاشی می باشد. اگر به صورت خانوادگی به هانگزو سفر کرده اید پارک کودکان را فراموش نکنید.


 

Similar threads

بالا