بهترین مکان برای دیدن برگ های پاییزی در هانگزو

بهترین مکان برای دیدن برگ های پاییزی در هانگزو
Best Places to See Autumn Leaves in Hangzhou

هانگزو شهری است که در جنوب رودخانه یانگ تسه واقع شده است لذا دیرتر از شهر های شمالی مانند پکن(اواسط اکتبر- اواسط نوامبر) ریزش برگ ها را احساس و تجربه می کند. زمان ریزش برگ ها در هانگزو در پایان نوامبر آغاز و در همه ماه دسامبر ادامه می یابد. بهترین مکان هایی که برای دیدن برگ های پاییزی پیشنهاد می شود در زیر معرفی می شود.
اگر می خواهید با زیبا ترین دریاچه های هانگزو آشنا شوید و یا انواع جاذبه های گردشگری هانگزو را بشناسید با ما همراه شوید.
بدون تعلل از روش های خرید بلیط هواپیما اطلاع حاصل نمایید و بلیطی برای هانگزو تهیه کنید.






1.درختان چنار طرفین جاده بیشن

درختان چنار در سراسر جاده در سمت قوس دریاچه واقع شده اند و سایه های بزرگ را فراهم می کنند. وقتی پاییز فرا می رسد جاده بیشن بین پل شکسته و پل زیلانگ با رنگ زرد برگ های چنار پوشیده و صحنه ای زیبا خلق می کند.





2.درختان جینکو در جزیره سولیتری

جزیره سولیتری توسط پل زیلانگ و گذرگاه بای دی به جاده بیشن متصل می شود در این جزیره موزه استان زجیانگ، پارک جونکشان، رستوران لوویلو و دیگر مکان های دیدنی و تاریخی یافت می شود. در اواخر نوامبر و دسامبر در این جزیره درختان جینکو زرد، درختان افرا قرمز و درختان کافور سبز می شوند و پوششی از رنگ های زیبا برای جزیره ایجاد می کند که بسیار چشم نواز است.





3.رنگ های پاییزی در پارک هواگانگ


نمایش ماهی در برکه گل که الهام بخش بسیاری از نقاشان بوده، یک نام شاعرانه است که به پارک بزرگ هواگانگ در جنوب غربی وست لیک نسبت داده شده است. با فرا رسیدن پاییز برگ های قرمز افرا در دریاچه این پارک منعکس می شود و تصویری زیبا را در ذهن تداعی می کند.


 

Similar threads

بالا