مهم ترین اخبار فوتبال ایران

افشين_اس اس

عضو جدید
چه انتظارات بي موردي دارن فقط حرف حرف حرف ...
اين همه حرف زدن كه نمي دونم حضور حماسي و ... براي مقابله با ملوان و شمال و ... امروز ديديم كه چقد ورزشگاه شلوغ شده بود كافي نيست اينهمه هارت و پورت؟!؟
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
چه انتظارات بي موردي دارن فقط حرف حرف حرف ...
اين همه حرف زدن كه نمي دونم حضور حماسي و ... براي مقابله با ملوان و شمال و ... امروز ديديم كه چقد ورزشگاه شلوغ شده بود كافي نيست اينهمه هارت و پورت؟!؟
ادب یک انسان طرفدار استقلال
مدير عامل تراکتورسازي در مصاحبه اي گفته بود که انتظار دارد 10 درصد سکوهاي ورزشگاه آزادي به طرفداران تراکتورسازي اختصاص يابد و همانطور که انتظار مي رفت، اين حرف به مذاق هواداران تبريزي چندان خوش نيامد. باشگاه استقلال هم اعلام کرده بود که هواداران تيم حريف بايد در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شوند و استقلال بايد از امتياز ميزباني استفاده کند.
اما به گفته سرارجعفری شوراي تامين استان تهران که در برگزاري مسابقات فوتبال، حرف آخر را مي زند اعلام کرد تمام جايگاه هايي که به طور معمول در اختيار طرفداران تيم پرسپوليس است، در بازي روز يکشنبه در اختيار هواداران تراکتورسازي قرار خواهد گرفت. با اين حساب مي توان پيش بيني کرد که بازي فرداي استقلال و تراکتورسازي تماشاگران بيشتري نسبت به دربي 70 داشته باشد.البته اگر تبریزی ها به ورزشگاه بیایند.

اگر به خاطر این جمله اخراج بشم به خودم افتخار میکنم:
کبوتری که استقلالی ها کشتند تا پایان تاریخ لکه ننگی بر پیشانی استقلال است
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
سورپرایز بزرگ برای کرار

هواداران در یك اقدام تحسین بر انگیز پیراهنی به اندازه 150 متر مربع به نام جاسم كرار و شماره 13 تهیه كرده اند كه فردا در استادیوم آزادی به پاس قدردانی از تلاشهای تحسین برانگیز و بازی های با تعصب وی
برای تراكتور به اهتزاز خواهند آورد

تراختور اسپور
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
ساوالان اتگي.اتاقي كوچك، انتهاي خانه اي خشت و گلي،فرش هاي دست بافت.، سه تار قديمي آويزان شده از روي ديوار، ميخ كوچك روي ديوار، تصوير سمبل آذربايجان، تراختور.آديوخ و تنهايي.
بوي نان تازه، پنير محلي و سبزيهاي چيده شده از باغچه ننه باجي ، غروب و يك عصرانه كاملا آذربايجاني.
چقدر خوب .
حس غريب، تراختور، آذربايجان.سهندقدمهاي پپاده و يك صد هزار نفرعاشق. پرچمهاي قرمزو گه گاه راه راه قرمز و سفيد.فرياد. فرياد خفته در گلو.ياشاسين آذربايجان يا شاسين تراختور.
هيجان ، حس بودن ، هويت و چه زيباست تكرار وقتي با زبان مادريم توام است.تكرار و باز تكرار.تكرار باورها و...
دركنار هم ، صفا ، صميميت ، يكدلي ، يكرنگي و تحمل رنجها و باز هم عيبي يوخ.

آديوخ و عصاي شكسته ، شانه هاي خسته ، دل آشفته ، اما چشمان بينا كه زيبايي ها را مي بيند.

پايان يك روز ،غروب غم انگيز ، تراختور پيروز ، و باز پاي پياده، انتهاي راه ساوالان اتگي.
دوباره يك روز خوب. سواره . همه و همه.تهران ، آزادي .
آمديم براي تشويق تراختور،( از اينجا وصف حال تهران و تهرانين است – اگر اغراق شده از همه عذر خواهي مي كنم خصوصا تهرانيهاي عزيز)چشمان خواب آلود ،هواي آلوده ، آدمهاي دل مرده ، نگاه هاي با مسمي اما بي معني. دورنگي ، غل و غش.خيابان هاي بزرگ و گاها تميز ، راننده هاي عصبي، زبان فارسي ، لهجه زيباي من ، زبان تركي من ،آق بايراق، پارچه نوشته هاي سفيد ، لباس هاي سفيد، درب ورودي آزادي، سكوهاي مملو از سفيد پوشان. چشمان از حدقه بيرون رفته قرمز پوشان، و باز ياشاسين. آري ، ياشاسين آذربايجان .ياشاسين تراختور.تلويزيون. جواد خياباني. حس آذربايجاني او. هوادار تراختور و باز سانسور.عيبي يوخ. دستان مرتب ، صداي پر صلابت ، ترانه بودن ، آزادي در آزادي.

باهم، براي هم. براي من. براي تو.آذربايجان .تراختور.كبوتر.آزادي.پرواز پرنده ها و...
غروب ، شاد و خندان ، آديوخ و ... سواره ، عصاي شكسته ، شانه هاي خسته اما يك دنيا غرور.
تراختور برنده. تراختورچيان بيشمار ، ترانه هاي كودكي زبان مادري.و چه زيباست تكرار ، زمانيكه خوشايند باشد.
يك قلب پر از احساس، آذربايجان( سرزمين صلح و صفا ، سرزمين خوبيها)، آذربايجانلي( صادق صاف مثل چشمه زلال)،آرامش و اميد به روزي ديگر.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
دایی: افراد چسبیده به پرسپولیس ، فوتبال را به کثافت کشیده‌اند

دایی: افراد چسبیده به پرسپولیس ، فوتبال را به کثافت کشیده‌اند

نوشته شده توسط : یاسر کریمی

تاريخ : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰

پرسپولیس اف سی : به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، علی دایی پس از تمرین امروز (دوشنبه) پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن و مسائل پیرامون این باشگاه صحبت کرد.
* قبل از بازی اعلام کرده بودید ذوب‌آهن را به خاطر هواداران شکست می‌دهید که این اتفاق هم افتاد . . . .
در این چند مدت خوب کار کرده و در چند بازی قبلی فوتبال خوبی به نمایش گذاشته بودیم اما متأسفانه در زدن گل بی‌دقت بودیم و از موقعیت‌های خودمان خوب استفاده نمی کردیم. دچار مشکلاتی شده بودیم که سعی کردیم با تمریناتی که در نظر گرفتیم، این مشکلات را برطرف کنیم که خوشبختانه دیدید که با یک بازی خوب مقابل ذو‌ب‌آهن به سه امتیاز شیرین رسیدیم.
* فکر می‌کردید با سه گل ذوب‌آهن را شکست دهید؟
می‌دانستم که همیشه وضعیت مثل قبل نمی‌ماند و یک روز تغییر می‌کند. تا کی امکان داشت توپ‌های ما وارد دروازه نشود؟ من خیلی آرامش داشتم و می‌دانستم بالاخره یک روز توپ‌های ما وارد دروازه می‌شود. شناخت کافی از ذوب‌آهن داشتم و می‌دانستم چه طور باید مقابل آنها قرار بگیریم. در این چند مدت متاسفانه به حق یا ناحق به بچه‌های من فشار زیادی آوردند. البته من به این حرف و حدیث‌ها عادت کرده‌ام. به خاطر همین می‌دانستم خدا به ما کمک خواهد کرد و با چنین باوری مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتیم و خدا را شکر بازی را بردیم.
* ولی در بازی‌های گذشته نتیجه نمی‌گرفتید…
بچه‌های ما در بازی‌های قبلی هم خیلی زحمت کشیدند. خداوکیلی در تمام بازی‌ها زحمت کشیدند اما دیروز خدا خواست که توپ‌های ما وارد دروازه شود. با این حال ما حداقل ۴ موقعیت دیگر هم داشتیم. خدا را شکر می‌کنم در چنین بازی بزرگی موفق شدیم تا سه بار دروازه ذوب‌آهن را باز کنیم. این موضوع می‌تواند به تیم من کمک کند تا به خودباوری بیشتری برسیم و اعتماد به نفس ما را بالا ببرد. بچه‌های ما یاد می‌گیرند که می‌توانند گل بزنند و نباید ترسی داشته باشند. پیروزی در این بازی‌های بزرگ بسیار خوب است و من این برد را به تمام بچه‌ها و هواداران واقعی پرسپولیس تبریک می‌گویم.
* شما قول داده بودید مشکل گلزنی پرسپولیس را حل می‌کنید و به این هدف خود هم رسیدید…
ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم. خدا را شکر بچه‌ها خوب کار می‌کنند. مطمئن بودم مشکل گلزنی ما حل می‌شود. انشاءالله این روند باید ادامه پیدا کند و ما باید بهتر از این باشیم. در بازی مقابل ذوب‌آهن چون توپ‌های ما وارد دروازه شد به نتیجه دلخواه رسیدیم و این بازی به چشم آمد.
* یعنی معتقدید در بازی‌های قبلی بهتر بودید؟
ببینید ما در بازی مقابل استقلال خیلی بهتر کار کردیم. در بازی مقابل الوحده عالی بودیم. مقابل شهرداری تبریز همه کار در زمین کردیم و همین بازی مقابل بنیاد کار در ازبکستان به نظر من بچه‌ها کل دستورات تاکتیکی را بسیار عالی کردند اما موفق نبودیم. در بازی با ذوب‌آهن چون سه گل زدیم بیشتر بازی‌مان نمود پیدا کرد.
* ذوب‌آهنی‌ها به داوری مظفری‌زاده اعتراض دارند. آنها معتقدند چرا مظفری‌زاده در دو بازی متوالی داور پرسپولیس و ذوب‌آهن است. نظر شما چیست؟
من راجع به داوری حرفی نمی‌زنم اما می‌توانم بگویم آقای مظفری‌زاده یک پنالتی هم برای ما نگرفت. در نیمه اول به نظر من آن صحنه پنالتی بود. مظفری‌زاده به غیر از پنالتی که برای ما اعلام نکرد اشتباه دیگری نداشت. در آن صحنه هم اشتباه به ضرر پرسپولیس بود نه ذوب‌آهن.
* استقلالی‌ها بعد از دربی می‌گفتند ما نتیجه را برده‌ایم و چرا اینقدر دایی و پرسپولیسی‌ها اعتراض می‌کنند اما پس از بازی با تراکتورسازی که منجر به باخت آنها شد همه اعتراض کردند…
من به شما گفتم گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند. آدم نباید با یک پیروزی فکر کند همه چیز تمام شده است. من همین امروز به بازیکنان خودم هشدار دادم که بازی با ذوب‌آهن تمام شد. ذوب‌آهن برای من همیشه تیم بزرگی است چون مربی بزرگی دارد. دیروز قسمت ما بود که پیروز بازی باشیم. بازی دیروز فراموش شد و به تاریخ پیوست.
* روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر دیده شد پلاکارد و کاغذهایی حاوی شعارهایی ضد شما در بین هواداران پخش شده بود. در این باره چه نظری دارید؟
ببینید همان آدم‌هایی که می‌نشینند در فلان وبلاگ توطئه می‌چینند و از روز اول هم در پرسپولیس به فکر منافع خودشان بودند، این کارها را می‌کنند. شما دیروز دیدید همین آقایان در ورزشگاه حضور داشتند و این کارها را همین آقایان کرده بودند. ماجرای توطئه و کاغذهای A4 خودجوش نبود. من که بچه نیستم. من از اول همه اینها را می‌دانستم.
آقایان نظرسنجی کرده و اعلام کرده بودند که پرسپولیس می‌بازد و سپس بیایند علیه من و پرسپولیس شعار بدهند. متاسفانه این دفعه کارهای خودشان را طوری هماهنگ کرده بودند که مثلا مدیریت باشگاه را هم قاطی این ماجرا کنند که کسی شک نکند. من که بچه نیستم. من همه اینها را می‌دانم و متاسفم که چنین آدم‌هایی در فوتبال ما هستند. اصلا نمی‌دانم درباره اینها باید حرف زد یا نه؟ آیا ارزش این کار را دارند یا نه؟ آدم‌هایی که فوتبال ما را به کثافت کشیدند و در فوتبال فقط به دنبال منافع شخصی خودشان هستند. به عنوان طرفدار پرسپولیس هزار تا کثافت‌کاری می‌کنند تا به هدف خود برسند. ببخشید؛ ما عمر خودمان را در این فوتبال و فوتبال ملی صرف کرده‌ایم. اینقدر ادعا نداریم که این آقایان دارند.
* این افراد چه کسانی هستند؟
این افراد کسانی هستند که فوتبال ما را به کثافت کشیدند. باز خدا را شکر می‌کنم در چنین روزی خدا دست آنها را رو کرد. وقتی که بلند می‌شوند به اصفهان می‌آیند تا شاهد باخت پرسپولیس باشند طرفدار پرسپولیس نیستند. مردم باید اینها را بشناسند. مردم؛ خواهش می‌کنم اینها را بشناسید. اینها دشمنان پرسپولیس هستند.
این آقایان طرفدار خودشان هستند. طرفدار منافع خود و جیب خودشان هستند. هر وقت منافع خودشان این طرفی شود، همان طرفی غش می‌کنند و بعضی اوقات اگر بر عکس این موضوع پیش آید کار بر عکس را انجام می‌دهند. این آقایان اصلا نباید در فوتبال ما باشند. اینها را باید کلا از ورزش محو کرد. اگر بخواهیم ورزش ما موفق و سالم باشد نباید به این آدم‌ها اجازه بدهیم داخل ورزش بیایند. باید فاصله اینها را با ورزش فرسنگ‌ها کنیم و نباید بگذاریم از کنار ورزش ما حتی رد شوند.
ببخشید؛ اینها اگر اسم پرسپولیس و دوستدار پرسپولیس را روی خودشان نگذارند، بروید ببینید یک نفر برایشان تره خورد می‌کند؟ اصلا اینها را آدم حساب می‌کنند؟ متاسفانه اینها چسبیده‌های پرسپولیس هستند. وقتی یک مدیر عامل می‌آید اگر به نفع این آقایان باشد برایشان شعار درست می‌کنند. آنها هزار تا حرف می‌زنند و مربی عوض می‌کنند. همین آقایان قبل از عید آمده بودند اعلام کرده بودند که فلان آقا روز دربی روی نیمکت می‌نشیند به جای علی دایی. باید فاتحه فوتبال را خواند که چنین آدم‌هایی بتوانند برای باشگاه بزرگ پرسپولیس تصمیم بگیرند و بخواهند خودشان را صاحب و تصمیم‌گیرنده پرسپولیس بدانند.
* فارس: چرا این افراد با شما مشکل دارند؟
چون دنبال منافع‌شان هستند. این آقایان اعلام می‌کنند همه می‌روند اما ما در پرسپولیس هستیم. شما ببخشید آدم‌های چسبیده‌ای هستید که به دنبال منافع خودتان هستید اما مردم فریب شما را نمی‌خورند. شما لیاقت و عرضه آن را ندارید که در بیرون کار کنید و لقمه حلال به سفره خانه خود ببرید. به خاطر همین می‌آیید به این و آن می‌چسبید به این آقا گیر می‌دهید تا منافع‌تان زیر سوال نرود و دنبال هدف هستید اما تا موقعی که من باشم شماها که هیچی، گنده‌تر از شما هم اجازه ندارد در کار من دخالت کند و بین من و هواداران تفرقه بیندازد. من عهدم را با خدای خودم بسته‌ام و دنبال رضای او هستم.
* فارس: با این حال بازیکنان از شما حمایت می‌کنند…
عزیز من؛ اینها رفیق من هستند. ما اینجا مربی و بازیکن نداریم. ما با هم دوست هستیم. چارچوب‌ها را رعایت می‌کنیم و تمام سعی خودمان را می‌کنیم پرسپولیس موفق شود. به نظر من بازیکنان، دیروز به کمترین حق خود رسیدند. ما باید زودتر از اینها به این پیروزی شیرین می‌رسیدیم اما متاسفانه تاخیر ایجاد شد. بازیکنان من زحمت خود را کشیدند. شما تمرینات ما را هر روز نگاه می‌کنید. مرتب،‌م نظم و با جان و دل تمرین می‌کنند. متاسفانه فشار روی بازیکنان ما زیاد است.
یک روز آقایان سر تمرین پرسپولیس آدم می‌فرستند تا تمرین را به هم بزنند. روز بعد فردی ناشناس دیگری را می‌فرستند. شما دیدید من از بعد از عید با چه مشکلاتی در تمرین مواجه شدم. تمرین را بدون هوادار می‌گذارم، می‌گویند دایی به هواداران اجازه نمی‌دهد. من که می‌دانم سرمایه این باشگاه هواداران هستند. تمرین را با هواداران برگزار می‌کنم این آقایان چسبیده به باشگاه توطئه می‌کنند.
هواداران واقعی پرسپولیس از این ماجراها بی‌خبرند. من همه را می‌شناسم که با چه هدفی به تمرین پرسپولیس می‌آیند. آقایان عکاس خود را اجیر می‌کنند تا عکس‌های حاشیه‌ای بگیرد و تمرینات پرسپولیس را به هم بریزد. افراد خودشان هم می‌آیند در تمرین درگیری ایجاد می‌کنند. هدف این آقایان چیست؟ باز هم می‌گویم من بچه نیستم. به دنبال کارهای احمقانه نروید. من جان و دلم را برای این فوتبال خرج کردم. آقایان با سیم کارتی که دزدی بوده علیه ما توطئه کردند.
*فارس: همان سیم کارتی که در سراسر ایران علیه شما اس ام اس می‌فرستاد را می‌گویید؟
بله. آقایان اس ام اس‌های عجیب و غریبی می‌فرستادند. حالا که دستشان رو شده دیگر نمی‌فرستند. من از آنها سوال می‌کنم چرا دیگر اس ام اس نمی‌فرستید؟ چرا قطع شد؟ چون دایی دست شما را قطع کرد و دست شما برای همه رو و قانون پایش به این ماجرا باز شد. من نمی‌دانم چرا اما خیلی جریانات دیگر است که نمی‌گذارد ما با آرامش کار کنیم. در هیچ جای دنیا و در دوران مربیگری و بازیگری‌ام هیچ یک از این صحنه‌هایی که در اینجا می‌بینم را ندیده بودم. آدم‌های بیخود و آدم‌های چسبیده به فوتبال می‌آیند و این طور علیه باشگاه بزرگ پرسپولیس کار می‌کنند. به نظر من تیم این افراد سودجو، پرسپولیس نیست. می‌دانید تیم آنها چیست؟
* فارس: شما بگویید.
تیم آنها، پول است. مطمئن باشید اگر پای کسی را از پرسپولیس بریدم دوست نداشتم حق بیت‌المال ضایع شود. وقتی می‌گویی بیت‌المال با توجه به اینکه پرسپولیس یک تیم دولتی و مردمی است پس باید پول بیت‌المال در این باشگاه، هدفمند هزینه و پای افراد سودجو بریده شود. پول بیت‌المال را باید به افرادی بدهیم که با عشق و جان و دل برای پرسپولیس کار می‌کنند، موقع باخت پرسپولیس گریه کند و موقع برد پرسپولیس شاد باشد نه اینکه در مواقع ضروری سودجویی کند.
من خواستم با کسانی که دیدم در کارم اخلال ایجاد می‌کنند و با کسانی که به پرسپولیس ضربه می‌زنند و باعث تشویش افکار عمومی می‌شوند برخورد شود و خودم هم برخورد کردم. من هیچ کس را ناحق از نان خوردن نینداختم. ببخشید؛ گفتنی نیست اما ۲۰۰ خانواده از کنار من نان می‌خورند. چه طور می‌شود من به اینها که حق‌شان است نان می‌دهم اما این آقایان که معلوم نیست چه کسانی هستند از نان خوردن می‌اندازم؟ ببخشید؛ آدمی است که چیزهایی من درباره‌اش می‌دانم و اصلا دوست ندارم دهانم را باز کنم و حرف بزنم. کارهایی کرده که اصلا نباید درباره‌اش حرف زد چون بزرگ می‌شود.
*فارس: با این افراد باید چه کار کرد؟
برای یک بار و همیشه باید پای این افراد را از ورزش کوتاه کرد. بعد برویم ببینیم آیا کسی به این افراد ماهی ۲۰۰هزار تومان حقوق می‌دهد و اصلا به این افراد کار می‌دهد؟ البته کار کردن افتخار است. من افتخار می‌کنم که دستفروشی می‌کردم و الان علی دایی شده‌ام اما سرم بالا است چون به حقم رسیدم و خواست خدا و لطف این مردم بود. من نان حلال سر سفره‌ام بردم. خدا همه را به یک شکل دوست دارد. من در یک زمان کار می‌کردم و خرج خانواده‌ام را می‌دادم اما دنبال حرام نبودم.
حتی فکرش را هم نمی‌کردم خدا من را تا این حد برساند اما این کار را کرد. همه ما می‌توانیم پیشرفت کنیم اما از راه سالم. نباید در کار افراد دیگر بگذاریم تا پیشرفت کنیم. نباید باند و باندبازی کنیم تا یک نفر را به زمین بزنیم. نباید فکر این باشیم تا اگر فلان آقا بیاید نان ما داخل روغن است چون با ما رفیق است. من تنها چیزی که از پرسپولیس می‌خواهم آرامش است و با این افراد که سودجو هستند برخورد می‌کنم. اگر آرامش باشد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
* فارس: بگذریم. عربستانی‌ها در اظهار نظری عجیب اعلام کردند که ایران امن نیست و نمی‌خواهند به ایران بیایند و می‌خواهند شکایت کنند. نظر شما چیست؟
به نظر من ایران جز امن‌ترین کشورهای منطقه است. این حرف‌هایی است که آقایان می‌زنند بیهوده است. چرا ما به عربستان رفتیم و بازی کردیم؟ مگر در عربستان همه چیز امن بود و شلوغی نبود. در کشور ما نه شلوغی است نه مسئله دیگری و خیلی امن‌تر از سایر کشورها است.
* فارس: در پایان در خصوص بازخورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن سوال داریم که باعث شادی هواداران شده است. نظر شما چیست؟
باز هم می‌گویم همیشه شرمنده هواداران پرسپولیس هستم. به حضور آنها در ورزشگاه آزادی مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوارم. می‌دانم هنوز نتوانسته‌ایم آن چیزی که هواداران استحقاقش را دارند هدیه دهیم. تمام سعی خودمان را می‌کنیم که بازی‌های امسال را با خاطره خوش تمام و به آینده فکر کنیم.
دو بازی آسیایی داخل خانه داریم و با کمک هواداران واقعی پرسپولیس که انشاءالله صد هزار نفر هستند به پیروزی می‌رسیم. خدا را شکر الان آرامش خوبی دارم و بسیار امیدوارم در بازی‌های آینده مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا سربلند و پیروز باشیم.
گفت‌وگو از مهدی نفر
 

Sarp

مدیر بازنشسته
دو دستگاه خودرو توزيع شير در اختيار داور ليگ برتر

دو دستگاه خودرو توزيع شير در اختيار داور ليگ برتر

آتی نیوز: در هفته های اخیر لیگ برتر اعتراض تیم ها به داوری مسابقات بسیار زیاد شده است تا جاییكه حتی مربی تیم برنده نیز به قضاوت داور معترض است!
یكی از اهالی داوری در این رابطه گفت به غیر از بحث حساسیت های امتیازی در جدول لیگ، برخی اعتراض ها به این دلیل است كه عده ای از ماجراهای پشت پرده فوتبال بیشتر خبر دارند.
این شخص ادعا می كرد یكی از داوران لیگ برتر به تازگی در استانش دو دستگاه خودرو توزیع شیر دریافت كرده است.
برخی داوران می گویند این داور این همه پول را از كجا آورده كه توانسته است دو دستگاه خودرو توزیع شیر بخرد؟ هرچند نمی توان به صرف مطلع نبودن از منابع مالی این موضوع، به کسی تهمت زد.
کمیته داوران با شفاف سازی چنین موضوعاتی می تواند جلوی انتشار این موضوعات مبهم را بگیرد؛ البته اگر بخواهد.



منبع : atynews.com
 

khooshe

مدیر بازنشسته
دادگاه عالي ورزش پرسپوليس را تبرئه کرد

دادگاه عالي ورزش پرسپوليس را تبرئه کرد

دادگاه عالي ورزش پرسپوليس را تبرئه کرد


پس از کش و قوس‌هاي فراوان، سرانجام حکم نهايي دادگاه CAS در خصوص پرونده شکايت شرکت آلفا عليه پرسپوليس با برائت سرخپوشان مختومه شد.
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام حکم نهایی دادگاه CAS درخصوص پرونده شکایت شرکت آلفا علیه پرسپولیس با برائت سرخپوشان مختومه شد تا این پرونده پس از نزدیک به 6 سال به سود طرف ایرانی،‌ ختم به خیر شود.

مصطفی شکری، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: در سابقه پرونده در سال 83 یک قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آلفا منعقد شد که برطبق آن قرار شد تا چند بازی در کشورهای کانادا و آمریکا برگزار شود. به دلایلی این اتفاق رخ نداد تا شرکت آلفا طرح دعوایی را از طریق CAS علیه باشگاه و تقاضای غرامتی یک میلیون دلاری را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: البته قبل از آن طی درخواستی هیئت مدیره وقت باشگاه از آن شرکت عذرخواهی کرده بود. با این حال شرکت آلفا دعوایش را مطرح کرد که در سال 87 ما در دادگاه شرکت کردیم و ایراد صلاحیتی گرفتیم به CAS مبنی بر اینکه دیوان داوری ورزشی صلاحیت رسیدگی ابتدایی به موضوع اختلاف را ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: با تاکید بر ماده 17، طرف دعوا (شرکت آلفا) سعی کرد صلاحیت CAS را تحمیل کند اما موفق نشد و پیشنهاد کرد که در قالب میانجی‌گری مطرح تا به سمت مصالحه هدایت شود.

وی ادادمه داد: با رایزنی‌هایی که با حبیب کاشانی داشتیم، قرار شد قرارداد جدیدی را منعقد کنیم. این کار سرعت گرفت تا در صورت اجرا، درآمدی نزدیک به یک میلیون دلار با انجام دو بازی در دو شهر کانادا به طرفین برسد که متاسفانه مجددا این فرایند به انجام نرسید. بازهم در ادامه تغییرات مدیریتی اتفاق افتاد، حبیب کاشانی رفت تا دوباره این فرصت از دست برود و طرح جدید دعوا برنامه‌ریزی و به تهدیدی مجدد برای باشگاه تبدیل شود.

شکری تصریح کرد: این بار با نمایندگی تام‌الاختیار آقای کوشانفر (نماینده تام الاختیار شرکت آلفا)، داوری تعیین شد. در اولین فاز دعوا دیدیم که داور اسرائیلی است و با توجه به بار سیاسی این انتخاب به نصب این داور اعتراض کردیم. هضم این قضیه برای مرجع داوری ساده نبود اما این اتفاق افتاد تا داور دیگری نصب شود، اتفاقی که موفقیتی بزرگ برای ما بود.

وی ادامه داد: با اعتراض ما داور یونانی جایگزین داور اسرائیلی شد. در نهایت برای جلسه استماع در تاریخ 2 فوریه تعیین وقت شد. مسئولان شرکت آلفا در این جلسه مبلغی حدود 2 میلیون و 860 هزار دلار به عنوان خسارت مطالبه کردند.

شکری تصریح کرد: ما در دفاع اعلام کردیم که عدم برگزاری این تورنمنت به دلیل عمل نکردن شرکت آلفا به بسیاری از مفاد قراردادش بود. در ادامه به دلیل کوتاهی شرکت آلفا مبلغ 420 هزار دلار درخواست غرامت کردیم. به خاطر همین موضوع، دادگاهی از لوزان سوئیس تشکیل شد. به همراه آقایان دکتر ماروسی و دکتر رجبی که از داوران برجسته حقوق بین‌المللی هستند در این جلسه شرکت کردیم. ضمن اینکه مدرک مهمی بدست آوردیم از شرکت آلفا مبنی ‌براینکه این شرکت به دلیل مشکلات مالیاتی معلق شده است.

وی افزود: جلسه متأثر از این موضوع شد بطوریکه آنها در چند نوبت درخواست مصالحه کردند اما بواسطه سابقه‌ای که از این شرکت سراغ داشتیم موافقت نکردیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به صدور رای نهایی دادگاه به سود این باشگاه گفت: در نهایت رأی در تاریخ 18 مارس 2011 (28 اسفند 1389) اعلام شد که شامل 6 بخش است.

بخش‌های رای نهایی دادگاه CAS به شرح زیر است:
1ـ دعوا و خواسته که آقای کوشانفر، نماینده تام الاختیار شرکت آلفا در تاریخ 29 مه 2009، مطرح کرده بود رد شد.
2ـ دعوای متقابل باشگاه پرسپولیس در تاریخ 8 ژوئیه 2010 در یک قسمت پذیرفته شد.
3ـ آقای علی کوشانفر که نماینده شرکت آلفا محسوب می‌شود، محکوم شدند به پرداخت 290 هزار دلار به علاوه پنج درصد سود سالیانه که از تاریخ اول سپتامبر 2009 تا تاریخ پرداخت اعمال خواهد شد.
4ـ هزینه دادرسی در مرجع داوری باید توسط شرکت خواهان (آلفا) پرداخت شود.
5ـ 10 هزار دلار به عنوان حق‌الزحمه وکلای پرسپولیس از طریق شرکت آلفا پرداخت شود.
6ـ سایر ادعاها درست نیست.

شکری در خاتمه تصریح کرد: این رای به نفع باشگاه و در سبقه تاریخ حقوقی بین‌المللی ورزشی ایران بی‌سابقه است.

 

persian golf

عضو جدید
کری تلفنی دایی وبرهانی !

کری تلفنی دایی وبرهانی !

گل: شاید مرور این خبر با گذشت مدتی از دربی پایتخت جذابیت خبری نداشته باشد اما در نوع خود جالب است.آرش برهانی مهاجم استقلال شب پس از بازی سر از پا نمی شناخت. دوستان او از جمله چند بازیکن استقلال با آرش در محلی حضور داشتند وبحث بر سر آن بود که دایی الان چه حالی دارد. برهانی رشته کلام را به دست گرفته ومی گوید می دانم علی آقا الان خیلی ناراحت است. می خواهم زنگ بزنم واز دلش در بیاورم!همه می گویند جرات این کار را نداری و...
آرش شماره ای را می گیرد وگوشی را در حالت اسپیکر قرار می دهد. از آن سوی خط صدای دایی به گوش می رسد. برق از چشم همه می پرد!آرش شروع می کند«سلام علی آقا-سلام آرش جان-علی آقا می دانم قواعد فوتبال حرفه ای را بهتر از من می شناسی اما با شناختی که از تعصب شما دارم مطمئنم شب سختی خواهید داشت.زنگ زدم بابت اینکه به شما گل زده ام عذر خواهی کنم. البته مقصر مدافعانتان بودند. این چه یارگیری بود که کرده بودند؟»دایی با صدایی گرفته پاسخ می دهد«حالا ما یک دربی را باختیم. قرار نیست تو یک الف بچه به من اصول مربیگری را یاد بدهی. حداقلش اینه که من آقای گل جهانم. ببخشید به قولی مثل تو چند تا مربی را با گل نزدنم بیچاره نکردم که!»​
آرش هم در کری خوانی کم نمی آورد.چشمان اطرافیان او داشت از حدقه در می آمد«نه علی آقا. بحث یک دربی نیست. برو تاریخ را مرور کن. بعداز 20سال پرسپولیس در یک فصل دو بار دربی را باخته آن هم با مربیگری تو که ادعا داری آقای گل جهانی. فکر کنم یادت رفته که بازی رفت کاپیتان فرهاد کاری کرد که کاپیتان شیث را فرستادی پلی استیشن بازی کند!این داستان شعار آی بدو آی بدو که یادت هست.من هم اگر گل نمی زنم اما رکورد 10باخت را در یک فصل به نام خودم ثبت نکرده ام!من مربیانم را بیچاره کرده ام اما تو پرسپولیس وهوادارانش را بیچاره کرده ای»بحث بالا می گیرد اما در ادامه طرفین به آشتی وآرامش می رسند وبا آرزوی موفقیت برای همدیگر از هم خداحافظی می کنند. هیچکس تصور نمی کرد آرش چنین کاری کند واگر با گوش های خود نمی شنیدند باور نمی کردند.​
چند روز بعد ماجرا لو رفت. کسی که آرش با او تماس گرفته بود کسی نبود جز سامان گوران. همان بازیگری که در برنامه نوروزی خنده بازار ادای عادل فردوسی پور را در می آورد.خودش می گوید یک بار بادامکی را در اتوبان دیدم به او زنگ زدم وبا صدای دایی از او پرسیدم کجاست که جای دیگری را گفت. گفتم تو که فلان اتوبان هستی. سریع بیا باشگاه تا تکلیفت را روشن کنم والبته بعد که خودم را معرفی کردم کلی خندیدیم. آرش هم که با گوران رفیق است از این هنر او برای سرکار گذاشتن دوستانش نهایت بهره را برد!​
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
انعطاف‌بدنی‌فوق‌العاده‌ آرش‌برهانی/عکس

انعطاف‌بدنی‌فوق‌العاده‌ آرش‌برهانی/عکس



صحنه‌ای از مسابقه استقلال و راه‌آهن

:surprised::surprised::surprised::razz::razz::razz::redface::biggrin:
 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
باورنکردنی :هدايتي باشگاه استيل‌‌آذين را منحل كرد

باورنکردنی :هدايتي باشگاه استيل‌‌آذين را منحل كرد

این مهمترین خبر روز فوتبال ماست. مالك باشگاه استيل‌‌آذين از انحلال اين تيم خبر داد.به گزارش سایت گل وبه نقل از فارس حسين هدايتي، مالك باشگاه استيل آذين پس از ديدار جنجالي با پرسپوليس در گفت‌و‌گويي از انحلال اين تيم و كناره‌گيري از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال خبر داد. وي در اين زمينه گفت: مسئولان هر كاري مي‌خواهند انجام دهند، جريمه‌مان كنند. ديگر حتي يك لحظه هم در اين فوتبال نمي‌مانم و از هم‌ اكنون انحلال استيل آذين را اعلام مي‌كنم.هدايتي در پايان گفت: خداحافظ فوتبال، بخش خصوصي نباشد بهتر است. شاید اوت سپهر گرانترین اوت دنیا باشد. او با این پرتاب باشگاهی میلیاردی را منحل کرد.
http://www.goal.com/iran/news/1825/...اورنکردنی-هدايتي-باشگاه-استيلآذين-را-منحل-كرد
 

khooshe

مدیر بازنشسته
كفاشيان: از هدايتي دلجويي مي‌كنيم تا برگردد


رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در جلسه‌اي با حسين هدايتي از او دلجويي خواهيم کرد تا به فوتبال برگردد.

علي کفاشيان در خصوص بازي تيم‌هاي استيل‌آذين و پرسپوليس تهران که روز گذشته برگزار شد و حواشي‌هايي را در پي داشت، اظهار داشت: متاسفانه اين برخوردها به دليل حساسيت بالاي هفته‌هاي پاياني ليگ برتر در بالاي جدول و همچنين قعر جدول رخ داد که مورد تاييد هيچ‌کس نيست.
وي افزود: بر همين اساس از کميته انضباطي خواسته‌ايم تا بسيار موشکافانه موضوع را بررسي نمايد تا تصميمات لازم اتخاذ شود.
وي همچنين در خصوص کناره‌گيري حسين هدايتي از فوتبال گفت: هدايتي عصباني بوده و به همين دليل حرف از منحل شدن باشگاه استيل آذين زده است، اما تا چند روز آينده جلسه اي با وي برگزار خواهيم کرد و در همين نشست وي را متقادعد مي کنيم که دوباره به فوتبال برگردد. هدايتي عاشق فوتبال است و شک نکنيد تا الان زحمات زيادي را در قالب يک تيم خصوصي به نام باشگاه استيل‌اذين کشيده است. از رسانه‌ها مي‌خواهيم زياد به اين موضوع دامن نزنند تا همه چيز به آرامش برگردد.


 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظي هدايتي با بازيكنان

خداحافظي هدايتي با بازيكنان

مالک باشگاه استيل‌آذين شب گذشته با بازيکنان خداحافظي و اعلام کرد تمرينات اين تيم تعطيل است.



حسين هدايتي مالک باشگاه استيل‌آذين پس از اتفاقات بازي با پرسپوليس از منحل شدن اين باشگاه خبر داد.

پس از اعلام اين خبر در تماس با بازيکنان استيل‌آذين که در اتوبوس در حال ترک ورزشگاه آزادي و رفتن به هتل بودند، ضمن تقدير و تشکر از کليه بازيکنان از آنها خواست که ديگر در تمرين استيل‌آذين حضور نداشته باشند چون تمرينات تعطيل است.

هدايتي همچنين به بازيکنان اعلام کرد ظرف 15 روز آينده مي‌توانند به ترتيب و با وقت قبلي به دفتر وي بيايند و با باشگاه استيل‌آذين تسويه حساب کنند.

قرار بود استيل‌آذين ساعت 15:30 امروز تمرين خود را در ورزشگاه خيريه عمل دنبال کند که با اعلام هدايتي اين تمرين لغو شد.






:surprised::surprised::surprised::surprised::eek::eek::eek::eek:
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
ياوري: همچنان مات و مبهوتم

ياوري: همچنان مات و مبهوتم

ياوري: همچنان مات و مبهوتم


سرمربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: همچنان مات و مبهوتم و حرفي براي گفتن ندارم.



محمود ياوري در مورد اتفاقات رخ داده مسابقه جنجالي پرسپوليس و استيل آذين و اينکه شب گذشته هيچ واکنشي نشان نداد و فقط نظار‌ه‌گر اتفاقات بود، گفت: با هيچ روزنامه‌ و سايت و خبرگزاري صحبت نکردم و صلاح نمي‌دانم حرفي بزنم و همچنان مات و مبهوتم. براي همه عزيزان نيز احترام قائل هستم.
وي در مورد بحث انحلال باشگاه استيل آذين که از سوي حسين هدايتي مطرح شده است، گفت: اين مسائل به من مربوط نمي‌شود و به مديريت ارتباط دارد. در حدي نيستم که در اين مورد حرفي بزنم.
 

el che

عضو جدید
بیانیه ی رسمی باشگاه سپاهان : تماشاگران تبریزی پرچمدار عزت ، اخلاق و شور پاک ورزشی هستند

بیانیه ی رسمی باشگاه سپاهان : تماشاگران تبریزی پرچمدار عزت ، اخلاق و شور پاک ورزشی هستند



تماشاگران تبریزی پرچمدار عزت ، اخلاق و شور پاک ورزشی هستند


باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای از میزبانی و مهمان نوازی ستودنی و مطلوب باشگاه تراکتور سازی تبریز و هواداران پر شور این باشگاه از تیم فوتبال سپاهان در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر تقدیر نمود.
به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، در این اطلاعیه آمده است :



هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که باشگاه تراکتور سازی تبریز ، دست اندرکاران برگزاری دیدار سپاهان – تراکتور و از همه مهم تر مردم عزیز و هواداران غیور تبریزی بهترین میزبانی و مهمان نوازی را از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به نمایش گذاشتند تا فراتر و مهم تر از نتیجه ای که در این هفته ثبت شد ، سپاهانی ها با بهترین خاطره از میزبانی و مهمان نوازی فوق العاده تبریز و تبریزی ها این خطه را ترک کنند و هواداران دوست داشتنی این خطه پر گهر ایران مان برندگان واقعی این هفته لقب بگیرند.


استقبال و رفتار مثال زدنی مدیران و کادر فنی و هواداران تراکتور سازی تبریز از بدو ورودمان به این شهر تاریخی ، لطف و عنایت مدیران باشگاه تراکتور سازی در تقدیر از مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال باشگاه سپاهان قبل از آغاز این دیدار ، حضور شکوهمند هواداران تبریزی که می تواند این دیدار را به پر تماشاگرترین دیدار لیگ دهم تبدیل کند ، رفتار جوانمردانه و شخصیت بالای مردمان تبریز که حتی در مقاطعی تیم مهمان را تشویق نمودند ، گزارش حرفه ای و منصفانه گزارشگر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، تلاش و همکار ی های نیروی انتظامی ، یگان ویژه ، اداره تربیت بدنی ، هیئت فوتبال ،کانون هواداران باشگاه تراکتور و...همه از جمله مواردی بود تا تبریز ، باشگاه تراکتور سازی و هواداران بی شمارش خالق یک میزبانی به یاد ماندنی این شهر باشند.


ضمن اینکه لازم می دانیم از قضاوت مطلوب تیم داوری این دیدار نیز سپاس و تقدیر داشته باشیم.


اتحاد هواداران تبریزی و اصفهانی که چندی پیش در فضای مجازی به شکل جالب توجهی نمود و تجلی پیدا کرده بود این نوید را داد که فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور سازی تبریز به عنوان دو باشگاه مطرح شهرستانی ایران در آینده ای نزدیک می توانند همکاری ها و ارتباطات تنگاتنگی را در حوزه های فرهنگی و ورزشی داشته باشند و یکدیگر را در راه تثبیت اقتدار فوتبال شهرستانی ایران ، یاری نمایند.



خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران این باشگاه بی صبرانه چشم انتظار آسیایی شدن تراکتور سازی و شاگردان شایسته فراز کمالوند هستند تا قاره کهن مفتخر به حضور این تیم توانمند و هواداران کم نظیرش درلیگ قهرمانان آسیا شود.
 

بارسلون

اخراجی موقت
این آقای ساکت اگه ساکت بمونه سنگینتره...
در ضمن با یه میزبانی بی سروصدا هیچ تماشاچی رو نمیشه پرچمدار عزت و اخلاق و ... معرفی کرد...
این آقا حتما میزبانی های قبلی رو ندیده...
اما اگه بقیه بازیاشم اینطوری پیش بره شاید بشه گفت...
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
این آقای ساکت اگه ساکت بمونه سنگینتره...
در ضمن با یه میزبانی بی سروصدا هیچ تماشاچی رو نمیشه پرچمدار عزت و اخلاق و ... معرفی کرد...
این آقا حتما میزبانی های قبلی رو ندیده...
اما اگه بقیه بازیاشم اینطوری پیش بره شاید بشه گفت...

شما چرا ناراحتی؟
کی با شما بود؟
 

MANO TO

عضو جدید
آرای خاطیان استیل‌آذین و پرسپولیس اعلام شد/ 7 بازیکن محروم شدند

آرای خاطیان استیل‌آذین و پرسپولیس اعلام شد/ 7 بازیکن محروم شدند

آرای خاطیان استیل‌آذین و پرسپولیس اعلام شد/ 7 بازیکن محروم شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی های لازم و البته جلساتی که با مسئولان رده بالای این فدراسیون برگزار کرد، آرای نهایی خود در مورد خاطیان دیدار جنجالی پرسپولیس و استیل‌آذین را اعلام کرد که براساس آن 7 بازیکن با محرومیت مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استیل آذین و پرسپولیس در هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر روز جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی 2 بر یک پرسپولیس در ثانیه های پایانی برگزار شد که در پایان آن بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم به زد و خورد و درگیری پرداختند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز پس از برگزاری چند نشست با اعضا و مسئولان فدراسیون فوتبال رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

1- ماتیوس آلونسو بازیکن استیل آذین دوماه محرومیت از حضور در مسابقات و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی

2- سوشا مکانی دروازه بان استیل آذین دوماه محرومیت از حضور در مسابقات و مبلغ 300 میلیون رریال جریمه نقدی

3- فریدون زندی بازیکن استیل آذین یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی

4- علی عشوری زاد بازیکن استیل آذین سه جلسه محرومیت از حضور در مسابقات و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی

5- علیرضا نورمحمدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دوماه محرومیت از حضور در مسابقات و مبلغ 150 میلیون ریال جریمه نقدی

6- رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی

7- اشپیتیم آرفی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یک جلسه محرومیت و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی

8- حسین بادامکی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی

9- قاسم عبدالصمدی مسئول تدارکات تیم پرسپولیس دو جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی

10- تیم فوتبال استیل آذین به دلیل سه دقیقه تاخیر در ورود به زمین پیش از آغاز نیمه دوم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین به علت عملکرد نادرست و حرکات ناشایست عوامل تیمی به مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

11- تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به تخلفات تماشاگران و استفاده از الفاظ رکیک به مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا سوشا مکانی، رحمان احمدی ، ماتیوس آلونسو و رضا نورمحمدی باید روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه در کمیته انضباطی حاضر شوند تا توضیحاتی را در خصوص اتفاقات و حوادث دیدار تیم های استیل آذین و پرسپولیس به این کمیته ارائه کنند.
 

MANO TO

عضو جدید
ضارب دایی تبرئه شد !

ضارب دایی تبرئه شد !

ضارب دایی تبرئه شد !
بخشش وحید اسماعیلی در سکوت مطلق رخ داد.
وحید اسماعیلی لیدر باشگاه پرسپولیس که با عنوان اختصاری ضارب علی دایی شناخته می‌شود، دیروز از طرف کمیته انضباطی از اتهاماتش تبرئه شد.

به گزارش سایت گل، اسماعیلی که دو ماه پیش بعد از درگیری با علی دایی در حوالی باشگاه پرسپولیس به شدت خبرساز شد، بعد از ارائه توضیحات، مورد بخشش قرار گرفته است.

ظاهرا قرار منع حضور در ورزشگاه‌ها که برای وی در نظر گرفته شده بود نیز دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.[/
 

khooshe

مدیر بازنشسته
قلعه‌نويي استقلال را اميدوار كرد


تيم فوتبال سپاهان اصفهان برابر صباي قم متوقف شد تا استقلال به کسب عنوان قهرماني اميدوار‌ شود.


آخرين ديدار هفته سي و يکم ليگ برتر از ساعت 17 امروز بين دو تيم سپاهان اصفهان و صباي قم در ورزشگاه فولادشهر و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر آغاز شد.
سپاهان فرصت‌هاي گلزني خوبي را از دست داد تا بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان برسد و دو امتياز حساس را از دست بدهد.
با اين تساوي سپاهان 62 امتيازي شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد اما زردپوشان اصفهاني دو امتياز حساس را از دست دادند و به اين ترتيب فاصله امتيازي استقلال با سپاهان به 4 امتياز رسيد آن هم در فاصله سه بازي به پايان فصل. با مساوي امروز آبي پوشان تهراني به کسب مقام قهرماني اميدوار‌تر شدند.
در جدول رده‌بندي ليگ استقلال 58 امتياز در رده دوم و ذوب آهن 56 امتيازي سوم است که البته اين تيم هم شانس کمي براي قهرماني دارد. تراکتورسازي و پرسپوليس با 53 امتياز در رده‌هاي چهارم و پنجم قرار دارند.
صباي قم نيز با 37 امتياز در رده دهم است.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
قلعه‌نويي: اين بازي را از دست داديم اما شرافت و معرفت را از دست نداديم


سرمربي سپاهان با انتقاد از نحوه بازي تيم صبا گفت: ما اين بازي را از دست داديم اما شرافت و معرفت را از دست نداديم.

امير قلعه‌نويي پس از تساوي بدون گل برابر صباي قم در نشست خبري در پاسخ به خبرنگاري که گفت شما تيم خود را قهرمان مي‌دانيد، اظهار داشت: من از قهرماني حرفي نزدم و گفتم هر وقت جام را بالا ببريم قهرمان هستيم. در ضمن قبل از آنکه در مورد بازي صحبت کنم بايد بگويم افتخار مي‌کنم که در شهر و تيمي مربيگري مي‌کنم که معرفت و مردانگي را در فوتبال ترويج مي‌کنند. از اين بابت به خودم افتخار مي‌کنم. ما امروز مردانگي را در فوتبال ترويج کرديم. به شرف نفت تهران و نفت آبادان درود مي‌فرستم که 5، 6 گل خوردند اما فوتبال بازي کردند.
وي ادامه داد: 32 سال است که در اين فوتبال هستم اما چنين صحنه‌هاي زشتي را تا به حال نديده بودم. از مربيگري بدم آمد. آيا يک امتياز اينقدر ارزش دارد که ما بازي جوانمردانه انجام مي‌دهيم اما آنها مي‌خواهند همان توپ را تبديل به ضد حمله کنند؟ من به مردم خوب اصفهان افتخار مي‌کنم اما در مورد بازي هيچ چيزي نمي‌توانم بگويم. ما همه کاري کرديم جز گل زدن. بايد به بازي‌هاي آينده فکر کنيم. من و سپاهان اين بازي را از دست داديم اما شرافت و معرفت را از دست نداديم. نمي‌خواهم در مورد دايي حرف بزنم اما شايد کار او درست بود.
سرمربي سپاهان در مورد داوري مسابقه گفت: البرز حاجي‌پور يک پنالتي ما را در نيمه اول نگرفت و دو سه اشتباه داشت. اين داور تاکنون 4 امتياز از ما گرفته و دستش هم درد نکند. البته او نبايد اجازه مي‌داد يک بازيکن چند بار به بهانه مصدوميت از زمين بيرون برود.
وي با اشاره به پزشک تيم صبا گفت: ظاهراً پزشک صباي قم علم لدوني دارد و دستش شفاست زيرا به محض آنکه دست با بازيکنان مصدوم صبا مي‌زد بازيکن مثل فشنگ مي‌دويد و خوب مي‌شد.
قلعه‌نويي در مورد اينکه ويسي خود را شبيه گوارديولا سرمربي بارسلونا مي‌داند، گفت: بله، مربيگري‌اش هم مثل گوارديولاست.
وي در مورد حسين پاپي گفت: او بازيکن و پسر خوبي است و از او بيشتر در آينده استفاده خواهيم کرد.
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتي كه عراقي ها هم طرفدار پرسپوليس مي‌شوند !!!!!!

وقتي كه عراقي ها هم طرفدار پرسپوليس مي‌شوند !!!!!!

داوود اميريان، از نويسندگان توانمند ادبيات مقاومت است. نويسنده اي كه در بخش طنز دفاع مقدس از خود آثار فاخري به جاي گذاشته است. بيان اين خاطره به‌معناي حمايت از تيم خاصي نيست؛ بلكه بازگو‌كردن خاطره طنزي است كه ما را به ياد شادي‌هاي زمان جنگ بيندازد:

شهر فاو تازه فتح شده بود و سربازان دشمن گروه گروه تسليم مي‌شدند. من و دوستم «علي ناهيدي» از يك هفته قبل از عمليات با هم حرف نمي‌زديم. شايد علتش خيلي عجيب و غريب باشد. ما سر تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس دعواي‌مان شد! من استقلالي بودم و علي پرسپوليسي. يك هفته قبل از عمليات، در سنگر طبق معمول داشتيم با هم كركري مي‌خوانديم و از تيم‌هاي مورد علاقه‌مان حمايت مي‌كرديم كه بحث‌مان جدي شد. علي زد به پروين و يك نفس گفت:

ـ شيش، شيش، شيش تايي‌هاش!

منظور او از حرف، يادآوري بازي‌اي بود كه پرسپوليس شش تا گل به استقلال زده بود. من هم كم آوردم و به مربيان پرسپوليس بد و بيراه گفتم. بعد هم قهر كرديم و سرسنگين شديم.

حالا دلم پيش علي مانده بود. از شب قبل و پس از شروع عمليات، ديگر علي را نديده بودم. دلم هزار راه رفته بود. هي فكر مي‌كردم نكند علي شهيد يا اسير شده باشد و نكند بدجوري مجروح شده باشد. اي خدا، اگر چيزيش شده باشد، من جواب ننه باباش را چي بدهم.

ديگر داشتم رسماً گريه مي‌كردم كه يك هو ديدم بچه‌ها مي‌خندند و هياهو مي‌كنند. از سنگر آمدم بيرون و اشك‌هايم را پاك كردم. يك‌هو شنيدم عده‌اي با لهجه فارسي‌دار شعار مي‌دهند كه:

پرسپوليس هورا، استقلال سوراخ!

سرم را چرخاندم به طرف صدا. باورم نمي‌شد. ده‌ها اسير عراقي، پابرهنه و شعارگويان به طرف‌مان مي‌آمدند. پيشاپيش آنان، علي سوار شانه‌هاي يك درجه‌دار سبيل‌كلفت عراقي بود و يك پرچم سرخ را تكان مي‌داد و عراقي‌ها هم با دستور او شعار مي‌دادند:

پرسپوليس هورا، استقلال سوراخ!

باور كنيد بار اول و آخر در عمرم بود كه به اين شعار، حسابي از ته دل خنديدم و شاد شدم.

دويدم به استقبال. علي با ديدن من از قلمدوش درجه‌دار عراقي پريد پايين و بغلم كرد. تندتند صورتش را بوسيدم. علي هم صورتم را بوسيد و خنده‌كنان گفت: مي‌بيني اكبر، حتي عراقي‌ها هم طرفدار پرسپوليس هستند!

هر دو غش‌غش خنديديم. عراقي‌ها كه نمي‌دانستند دارند چه شعاري مي‌دهند، با ترس و لرز همچنان فرياد مي‌زدند: پرسپوليس هورا، استقلال سوراخ!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاهان صنعت نفت

سپاهان صنعت نفت

حاشيه ديدار نفت آبادان و سپاهان


براي پراکنده کردن جمعيت بيرون ورزشگاه تختي آبادان،‌ از اسپري فلفل استفاده شد. :surprised:
حدود 6 هزار نفر از هواداران تيم نفت آبادان به دليل پر شدن ظرفيت ورزشگاه تختي موفق نشدند وارد ورزشگاه شوند و بيرون ورزشگاه ايستادند که همين موضوع باعث ازدحام شد. از سوي ديگر خبرنگاران زيادي که موفق نشده بودند به دليل همين ازدحام وارد ورزشگاه شوند، بيرون ورزشگاه معطل شدند تا اينکه ماموران نيروي انتظامي براي پراکنده کردن اين جمعيت که سر و صدا هم به راه انداخته بودند از اسپري فلفل استفاده کرد.


* امير قلعه نويي به دليل مستقر شدن تعدادي از هواداران نفت در پشت نيمکت سپاهان به اين موضوع اعتراض کرد و خواستار تغيير جايگاه اين تماشاگران شد. به دليل جابه‌جايي اين هواداران بازي با 5 دقيقه تاخير آغاز شد.

* هواداران نفت آبادان در واکنش به اعتراض امير قلعه‌نويي به شدت عليه سرمربي سپاهان شعار دادند.

* هواداران تيم نفت آبادان در حمايت از آلفردو کاسيميرو سرمربي سابق اين تيم، پلاکاردي را آورده بودند که روي آن نوشته شده بود " با تمام نيرو آلفردو کاسيميرو ".


منبعhttp://www.varzesh3.com/news.do?itemid=42934&title=حاشيه_ديدار_نفت_آبادان_و_سپاهان
 

khooshe

مدیر بازنشسته
محمدي: اسامي هيات مديره سرخابي ها به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال نشده است

محمدي: اسامي هيات مديره سرخابي ها به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال نشده است

محمدي: اسامي هيات مديره سرخابي ها به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال نشده است


رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) امسال اسامي هيات مديره باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال را از ما نخواسته است و ما هم آنرا ارسال نکرده ايم.


عزيزالله محمدي روز يکشنبه در واکنش به انتقاد واعظي آشتياني مديرعامل سابق استقلال تصريح کرد:نمي دانم مديرعامل سابق استقلال بر چه اساسي مي گويد نامش به عنوان عضو هيات مديره اين باشگاه ارسال شده است، در حالي که هنوز فهرستي از اسامي هيات مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به کنفدراسيون فوتبال آسيا نفرستاده ايم.
وي تاکيد کرد:کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين فصل هيچ ليستي از هيات مديره اين دو باشگاه از ما نخواست. ما فقط نام اعضاي هيات مديره سه باشگاهي که تازه به ليگ برتر صعود کردند (نفت تهران، شهرداري تبريز و نفت آبادان) را براي آنها ارسال کرديم و صحبت از ساير باشگاه ها در ميان نيست.
امير رضا واعظي آشتياني روز گذشته مدعي شد،ارسال اسامي هيات مديره‌هاي قبلي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به AFC از سوي فدراسيون تخلف بوده و سازمان بازرسي کل کشور بايد به اين موضوع ورود کند.
رئيس سازمان ليگ همچنين در خصوص درخواست فدراسيون فوتبال عربستان مبني بر برگزاري بدون تماشاگر ديدار النصر و استقلال در ورزشگاه آزادي يادآور شد: اين موضوع به فدراسيون فوتبال عربستان و باشگاه النصر ارتباطي ندارد. تصميم گيري درباره نحوه انجام مسابقات به کنفدراسيون فوتبال آسيا بر مي گردد و دست باشگاه ها نيست.
محمدي در باره ديدار پرسپوليس و الاتحاد گفت:هنوز ناظر مسابقه درباره اين بازي گزارشي ارائه نکرده است و به نظر نمي آيد مشکل خاصي پيش بيايد.


 

Tutulmaz

عضو جدید
کاربر ممتاز
فراخوانی حضور در استادیوم با صعود گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر

فراخوانی حضور در استادیوم با صعود گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر

http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/210541-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C

 

magnet

عضو جدید
کریم باقری : فردا (دوشنبه) به ورزشگاه یادگارامام می‌روم تا از گسترش فولاد حمایت کنم.

[FONT=&quot]کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا (دوشنبه) به ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز می‌روم تا از گسترش فولاد حمایت کنم.[/FONT]

[FONT=&quot]"کریم باقری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: به عنوان یک آذری زبان وظیفه خود می‌دانم تا فردا به ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز بروم و از تیم شهرم حمایت کنم تا به لیگ برتر برسد.[/FONT]

[FONT=&quot]وی ادامه داد: شهر تبریز یک شهر فوتبال‌خیز است و بعد از صعود تراکتورسازی و شهرداری این شایستگی وجود دارد که تعداد نمایندگان این شهر در لیگ برتر به عدد 3 برسد.[/FONT]

[FONT=&quot]باقری در خاتمه افزود: از تمام هواداران آذری می‌خواهم تا فردا برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند و تیم شهرمان را حمایت کنیم تا به امید خداوند متعال بتواند جواز صعود در لیگ برتر را کسب کند.[/FONT]

:gol:
حرف های لوکا بوناچیچ

[FONT=&quot]گسترش فولاد تبريز امروز بازي بسيار حساس و مهمي مقابل ابومسلم در پيش دارد. ديداري كه نتيجه آن سرنوشت‌ساز است و مي‌تواند حكم به صعود اين تيم تبريزي به ليگ برتر بدهد.[/FONT]
[FONT=&quot]"لوكا بوناچيچ" سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز در رابطه با اين ديدار گفت: ابومسلم توپ ريشه‌دار و خوبي است و در اين فصل نتايج مطلوبي هم كسب كرده است اما چون مي‌خواهيم به ليگ برتر صعود كنيم، بايد ابومسلم را ببريم. [/FONT]
[FONT=&quot]وی در ادامه افزود: در واقع چون هدف ما بزرگ است و در راه صعود به ليگ برتر قدم بر مي‌داريم، ابومسلم كه جاي خود دارد، امروز اگر سپاهان هم به تبريز مي‌آمد آن تيم راهم را مي‌برديم. [/FONT]
[FONT=&quot]سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز در خاتمه گفت: ابومسلم كه هيچ، آنقدر آماده‌ايم و انگيزه داريم كه حريف ما اگر سپاهان هم بود، مي‌برديم.[/FONT]
 

Similar threads

بالا