مهم ترین اخبار فوتبال ایران

تیرختورچی

اخراجی موقت
طبق قوانین لیگ 1 -گسترش فولاد لیگ برتری شد

طبق قوانین لیگ 1 -گسترش فولاد لیگ برتری شد

در آخرین هفته از لیگ یک فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان، هر سه تیم بالای جدول گروه دو بر حریفان خود پیروز شدند تا جایگاهشان در جدول بدون تغییر بماند و هر سه تیم گسترش فولاد تبريز، مس سرچشمه کرمان و آلومينيوم هرمزگان در امتیاز 48 مساوی شدند. نتایج بازی های امروز به شرح زیر بود:

گسترش فولاد تبريز 1 - 0 ابومسلم
صنعت ساري 1 - 2 مس سرچشمه کرمان
شيرين فراز کرمانشاه 0 - 2 آلومينيوم هرمزگان

جایگاه تیمها در جدول که براساس تفاضل گل تعیین شده است، چنین است: مس سرچشمه کرمان اول، آلومينيوم هرمزگان دوم و گسترش فولاد تبريز سوم می باشد ولی آیین نامه لیگ یک به صراحت بیان می کند که جایگاه تیمها در جدول، ملاک تعیین تیمهای صعود کننده و یا سقوط کننده نیست بلکه نتایج بازیهای مستقیم تیمهای هم امتیاز است که تعیین می کند چه تیمی باید صعود کند و چه تیمی نه. این آیین نامه که در فصل 88-1378 تصویب شده و حداقل آنچنان که از سایتهای رسمی بر می آید تا به امروز تغییر نکرده را در لینکهای زیر می توانید ببینید:

1) http://www.ffiri.ir/html/images/pdf/dastor.pdf

2) http://www.lig1.ir/content8.html

همانطور که از سایت لیگ یک (لینک 2 فوق) مشخص است، این آیین نامه در تاریخ 02/09/1389 در سایت درج شده است، لذا برای فصل 90-1389 هم معتبر است.

در بخش ب از بند 4-12-6 از آیین نامه لیگ یک آمده است:

ب: در صورتیکه بیش از دو تیم در صدر و یا در قعر جدول هم امتیاز باشند جهت تعیین تیم‌های صعود کننده و یا سقوط کننده، ابتدا تفاضل گل در مجموع دودیدار رفت و برگشت در همان مرحله منظور می‌گردد.
﷼هر تیمی که در مجموع این دو دیدار تفاضل گل بهتری را کسب کرده باشد در رده بالاتر قرار می‌گیرد.
﷼در صورت تساوی در تفاضل گل، تعداد گل‌هاي زده بيشتر در زمين حريف تعيين كننده تيم برتر مي باشد.
در صورت تساوي در تفاضل گل، یک بازی در زمین بیطرف«play off» تعیین کننده تیم صعود کننده و یا سقوط کننده خواهد بود. (محل برگزاری این دیدار توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تعیین و اعلام خواهد گردید)

در بند 5-12-6 از آیین نامه به صراحت تاکید شده است که رتبه تیمها در جدول ملاک صعود یا سقوط نیست بلکه بازیهای مستقیم تیمهای هم امتیاز در مقابل هم ملاک خواهد بود:
5-12-6 موارد پیش بینی شده در بند 3-12-6 شامل:رتبه بندی در جدول مسابقات می‌باشد و در مورد تعیین تیم‌های صعود کننده يا سقوط كننده بند 4-12-6 لحاظ می‌گردد.
بند 3-12-6 مربوط به نحوه رتبه بندی تیمها در جدول است که بیان می کند:
3-12-6 رتبه بندی تیم‌ها در جدول مسابقاتی بر اساس امتیازها مشخص می‌گردد:
﷼هر تیم دارای بیشترین امتیاز درصدر جدول و کمترین امتیاز در انتهای جدول قرار می‌گیرد.
﷼اگر دو يا چند باشگاه هم امتياز بودند، تيمي كه داراي تفاضل گل بهتري است در رده بالاتر جدول قرار مي‌گيرد.
﷼اگر دو یا چند باشگاه از لحاظ امتیاز و تفاضل گل در شرایط مشابه بودند، تیمی که گل زده بیشتری دارد در رده بالاتر جدول قرار می‌گیرد.
﷼اگر دو تیم هم امتیاز از نظر تفاضل گل و گل زده نیز مشابه یکدیگر باشند به نتیجه دیدار دو تیم با یکدیگر مراجعه می‌شود و در صورت تساوی در جدول مسابقات هم رتبه فرض می‌شوند.
بنابراین با توجه به نتایج دیدارهای مستقیم سه تیم هم امتیاز بالای جدول که در زیر می بینید و لحاظ کردن بخش ب از بند 4-12-6 از آیین نامه لیگ یک، تیم گسترش فولاد تبریز مستقیما صعود می کند و تیم مس سرچشمه کرمان به دیدار پلی آف می رود. این در حالیست که همه سایتهای خبری تیم مس سرچشمه کرمان را صعود کننده مستقیم و تیم آلومينيوم هرمزگان را تیم صعود کرده به مرحله پلی آف اعلام کرده اند!؟

نتایج دیدارهای مستقیم سه تیم هم امتیاز بالای جدول به شرح زیر است:

گسترش فولاد تبريز 0 - 0 مس سرچشمه کرمان
مس سرچشمه کرمان 1 - 0 گسترش فولاد تبريز

آلومينيوم هرمزگان 1 - 2 گسترش فولاد تبريز
گسترش فولاد تبريز 2 - 1 آلومينيوم هرمزگان

مس سرچشمه کرمان 1 - 1 آلومينيوم هرمزگان
آلومينيوم هرمزگان 1 - 0 مس سرچشمه کرمان

مطابق بخش ب از بند 4-12-6 از آیین نامه لیگ یک، تفاضل گل در مجموع دیدارهای مستقیم این تیم ها باید محاسبه شود که به صورت زیر است:

گسترش فولاد تبريز +1
مس سرچشمه کرمان 0
آلومينيوم هرمزگان -1

بنابراین مطابق آیین نامه لیگ یک، تیم گسترش فولاد تبریز مستقیما صعود می کند و تیم مس سرچشمه کرمان به دیدار پلی آف می رود. یکبار قبلا با توسل به همین قانون مانع از صعود تراختور به لیگ برتر شده بودند و این بار مسئولان تیم گسترش فولاد باید اسیر موج رسانه ای نشوند و حق تیم را براساس آیین نامه طلب کنند چون آنها براساس آیین نامه، تیم صعود کننده مستقیم به لیگ برتر هستند
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود مقتدرانه داماش رشت به ليگ برتر

صعود مقتدرانه داماش رشت به ليگ برتر



امروز تو ورزشگاه كلي حال داد داماش با اينكه دو هفته زودتر صعود خودش رو جشن گرفته بود و به اين دو بازي نيازي نداشت و به بازي امروز قدم گذاشت
عصر امروز در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران،تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در نبردی دیدنی و حیثیتی سه بر دو در برابر تیم مقاومت سپاسی شیراز پیروز شود تا با اقتدار جشن صعود را در استادیوم شهید عضدی رشت برپا کند.

بازی با ارزیابی دو تیم از همدیگر شروع شد و دو تیم تا دقیقه 10 بازی برابری از خود نشان دادند تا اینکه در یک ضدحمله در دقیقه 12 بازیکنان سپاسی شیراز در موقعیت خوبی قرار گرفتند که با اشتباه مسلم میلوش دروازه بان خارجی داماش این توپ با ضربه چیپ یونس شکوری وارد دروازه داماش گیلان شد.
پس از این گل داماش بر حملات خود افزود به نحوی که تا دقیقه بیستم بازی چندین چند موقعیت ایده آل توسط بازیکنان از دست رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 25 بازی بر روی سانتر زیبای مصطفی حاجتی و ضربه سر افشین چاوشی و اشتباه دروازه بان حریف، داماش به اولین گل خود در این دیدار دست یافت.

هشت دقیقه پس از این گل و بر روی یک ضربه ایستگاهی داماش گل دوم را هم دریافت کرد تا اینکه نیمه اول با حساب دو بر یک به سود تیم سپاسی پایان پذیرد.
اشتباهات دروازه بان خارجی داماش به حدی بود که وی در بین دو نیمه با بهنام لایقی فر دروازه بان سوم داماش تعویض شد، هر چند که با اشتباه مسلم داوری بهنام در دقیقه 70 از بازی اخراج شد که در گزارش حاشیه به آن خواهیم پرداخت. ثانیه های ابتدایی نیمه دوم مسابقه بود که بار دیگر و بر روی کار گروهی زیبا بازیکنان داماش، مصطفی حاجتی صاحب یک موقعیت خوب شد و با یک ضربه بغل پا از کنج محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه تیم شیرازی دوخت تا بازی به تساوی دو بر دو برسد.
پس از این گل داماش بر شدت حملات خود افزود و موقعیت های فراوانی را بر روی دروازه مقاومت ایجاد کرد تا اینکه سرانجام بر روی یک ضربه ایستگاهی و سانتر کاپیتان مهدوی و در یک رفت و برگشت و ضربات سر افشه و در بازگشت اشاره افشین چاوشی داماش به گل سوم خود در این دیدار دست یافت.
در ادامه داماش شهر باران چندین موقعیت مسلم دیگر را در شرایطی که از دقیقه 80 بازی با اخراج محمد آبشک، 9 نفره به بازی ادامه میداد از دست داد که از آن جمله میتوان به از دست دادن توپ در دهانه دروازه خالی توسط افشین چاوشی اشاره کرد تا در نهایت این مسابقه با حساب 3 بر دو به سود داماش گیلان پایان پذیرد تا با صعودی مقتدرانه جشن صعود گرفته شود.
به اميد موفقيت تيم رشت در ليگ آتي



 

m.e.a.r

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماشین ساز ی در لیگ یک ماندنی شد

ماشین ساز ی در لیگ یک ماندنی شد

طبق نظر کمیته انظباطی 3 امتیاز از پیام مشهد به علت بدهی زیاد وشکایت از این تیم کسر شد و پیام به دسته 2 سقوط کرد وماشین سازی در دسته 1 باقی ماند:redcard:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اولين شكست آسيايي ذوب آهن در شب صعود الشباب

اولين شكست آسيايي ذوب آهن در شب صعود الشباب

اولين شكست آسيايي ذوب آهن در شب صعود الشباب


ذوب آهن در آخرين ديدارش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب شکست خورد.


ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و الشباب عربستان در چارچوب هفته پاياني ليگ قهرمانان آسيا از گروه چهارم از ساعت 20:30 در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الشباب به پايان رسيد.
تک گل اين ديدار را فيصل سلطان در دقيقه 57 وارد دروازه ذوب آهن کرد.
ذوب آهن که پيش از اين ديدار صعودش به مرحله بعد به عنوان تيم اول قطعي شده بود با اين شکست 13 امتيازي باقي ماند. الشباب نيز با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم صعود کرد.
قضاوت اين ديدار به عهده روشن ايرماتوف بود که به قاسم حدادي‌فر و حسين ماهيني از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.


ترکيب ذوب آهن:
محمدباقر صادقي، فرشيد طالبي، مجيد نورمحمدي (64 - مهدي رجب‌زاده)، محمد صلصالي، قاسم حدادي‌فر، اسماعيل فرهادي، سيدجلال رافخايي، ايگور کاسترو (71 - اميد ابوالحسني)، شاهين خيري (84 - عليرضا حدادي‌فر)، حسين ماهيني و سيداحمد محمدپور
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده
در ديگر ديدار اين گروه الريان با 2 گل الامارات را مغلوب کرد.
*جدول رده‌بندي:
1-ذوب‌آهن، 13 امتياز
2-الشباب، 11 امتياز
3-الامارات، 6 امتياز
4-الريان، 4 امتياز

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرسپوليس به الوحده هم باخت

پرسپوليس به الوحده هم باخت

پرسپوليس به الوحده هم باخت


پرسپوليس در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا در خانه الوحده امارات شکست خورد و در قعر گروه سوم قرار گرفت تا وداعي تلخ از آسيا داشته باشد.


ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران و الوحده امارات از هفته ششم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21 امشب به وقت ايران در حضور حدود 250 هوادار در ورزشگاه آل‌نهيان ابوظبي برگزار شد که در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود الوحده خاتمه يافت.
سالم صالح در دقيقه 12 و محمد الشيهي در دقيقه 70 گل‌هاي اماراتي‌ها را به ثمر رساندند.
در دقيقه 40 نيز محمد نوري يک موقعيت را با کوبيدن توپ به تير دروازه براي پرسپوليس از دست داد.

دو تيم قبل از اين ديدار از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده‌ بودند و نتيجه اين ديدار تأثيري در سرنوشت آنها در جدول رده بندي گروه سوم ايفا نکرد و تنها جاي دو تيم را در جدول رده‌بندي عوض کرد به اين ترتيب که پرسپوليس با قعرنشيني از آسيا وداع کرد.
از اين گروه صعود تيم‌هاي الاتحاد عربستان با 10 امتياز و بنيادکار ازبکستان با 8 امتياز قطعي شده است و اين دو تيم تنها براي تعيين صدرنشين امشب در عربستان به ميدان مي‌روند.
داور سوري اين ديدار به رحمان احمدي، هادي نوروزي و حميد علي‌عسگري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
ترکيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، حميد علي‌عسگر، محمد منصوري، سکوبرت، حسين بادامکي، مجتبي شيري، محمد نوري، تياگو (46-مهدي شيري)، هادي نورورزي (65-اميرحسين فشنگچي)، سامان آقازماني و اشپيتيم آرفي (70-هاشميان)
سرمربي: علي دايي

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تاج: فوتبالدوستان فردا به ورزشگاه آزادي بروند

تاج: فوتبالدوستان فردا به ورزشگاه آزادي بروند

تاج: فوتبالدوستان فردا به ورزشگاه آزادي بروند


نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کميته انضباطي به دور از حاشيه فعاليت‌هاي خود را بايد انجام دهد و از مصاحبه‌هاي پي در پي پرهيز کند.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نشست رئيس و نايب رئيس اول فدراسيون عصر امروز با سرپرست جديد کميته انضباطي برگزار شد که اعضا در خصوص برنامه‌هاي اين کميته به بحث و بررسي پرداختند.
مهدي تاج؛ نايب رئيس اول فدراسيون گفت: عصر امروز به همراه علي کفاشيان، رئيس فدراسيون نشستي را با اسماعيل حسن زاده؛ سرپرست کميته انضباطي برگزار کرديم تا درخصوص مسائل پيش روي اين کميته به بحث و بررسي بپردازيم. ضمن تقدير از خدمات مجتبي شريفي،از سرپرست جديد خواستيم تا احکام خود را از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام کرده و در صورت لزوم مسئولين پاسخگوي موارد مختلف آن هم از طريق سايت فدراسيون فوتبال باشند و معتقدم اين کميته به دور از حاشيه فعاليت‌هاي خود را بايد انجام دهد و از مصاحبه‌هاي پي در پي پرهيز کند.
سخنگوي فدراسيون در خصوص شکايت باشگاه الشباب و الاتحاد عربستان از ميزباني ايران گفت: ما تمام سعي خود را براي ميزباني بي‌نظير به کار گرفيتم و معتقدم که دو تيم عربستاني انصاف را رعايت نکرده‌اند چرا که ايراني‌ها به ميزباني شايسته هميشه معروف هستند.از تمامي تماشاگران مي‌خواهم که با حضور پر شور خود در ورزشگاه به تشويق استقلال بيايند و رنگ قرمز و آبي برايشان اهميت نداشته باشد.من از تماشاگران مي‌خواهم که با پر کردن ورزشگاه و تشويق نماينده ايران باعث شوند تا استقلال با اختلاف بيش از 2 گل النصر عربستان را ببرد و به مرحله يک هشتم صعود کند. بهترين جواب به شيطنت‌هاي عربستاني‌ها و ادعاي واهي آنها به اينکه ورزشگاه‌هاي ايران امنيت ندارد،پر کردن ورزشگاه و تشويق منظم استقلال است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
توصيه مهم ساكت به باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده

توصيه مهم ساكت به باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده

توصيه مهم ساكت به باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده


مديرعامل باشگاه سپاهان به مسئولان باشگاه استقلال توصيه مهمي براي جلوگيري از شيطنت مسئولان تيم النصر عربستان انجام داد.


محمد رضا ساکت به مسئولان باشگاه استقلال توصيه کرد هر کار و اقدامي در زمينه ميزباني براي تيم النصر عربستان انجام مي‌دهند آن کار را صورتجلسه کنند و صورتجلسه را به امضاي مسئولان تيم النصر برسانند تا راه هر گونه شيطنت بر مسئولان اين باشگاه عربستاني بسته شود.
ساکت در اين زمينه گفت: بخاطر تجربه‌اي که در ديدار با تيم‌هاي عربستاني در ليگ قهرمانان آسيا داشته‌ايم به مسئولان باشگاه استقلال که از همکاران خوب ما در فوتبال ايران هستند چنين توصيه‌اي را مي‌کنم.
استقلال روز آينده در ورزشگاه آزادي ميزبان النصر امارات است و در صورت برتري با اختلاف دو گل مي‌تواند به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
شكايت سپاهان از باشگاه الهلال عربستان

شكايت سپاهان از باشگاه الهلال عربستان

شكايت سپاهان از باشگاه الهلال عربستان


باشگاه سپاهان از باشگاه الهلال عربستان به دليل اظهارات بي‌اساس و غير مسئولانه مدير فني اين تيم شکايت مي‌کند.


باشگاه سپاهان قصد دارد از باشگاه الهلال عربستان به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کند.
محمدرضا ساکت مديرعامل باشگاه سپاهان در اين زمينه گفت: در صورتي که صحت گفته‌هاي سامي الجابر؛ مدير فني تيم الهلال ثابت شود ما از اين باشگاه شکايت خواهيم کرد و اين شکايت را تا رسيدن به نتيجه نيز ادامه خواهيم داد.
سامي الجابر پس از تساوي الهلال برابر سپاهان در اصفهان ادعا کرد بطري آب‌هاي هتل اصفهان مسموم شده بود.


 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خبر فوری : محرومیت مادام العمر 'ع.ن' ( علی رضا نیکبخت واحدی ) از فوتبال

خبر فوری : محرومیت مادام العمر 'ع.ن' ( علی رضا نیکبخت واحدی ) از فوتبال

به گزارش بولتن به نقل از آتی، ع.ن یکی از معروفترین بازیکنان منشوری بود که محرومیت این بازیکن سر و صدای زیادی هم به پا کرد و در نهایت این بازیکن در اواسط فصل از حضور در تمرینات تیم هم محروم شد.
مسئولان باشگاه نیز بارها اعلام کردند منتظر دریافت پاسخ نامه از مراجع ذی صلاح و مربوطه هستند تا تکلیف این بازیکن را مشخص کنند.
شنیده ایم که اخیرا یکی از مراجع مربوطه نامه‌ای به باشگاه این بازیکن ارسال کرده و در این نامه قید و تاکید شده که باشگاه دیگر حق استفاده از این بازیکن را به هیچ عنوان ندارد.
به این ترتیب این بازیکن دیگر نخواهد توانست در میدان حاضر شود مگر آنکه اتفاق دیگری رخ بدهد وگرنه بعید است "ع .ن" تا اخر عمرش بتواند در فوتبال ایران بازی کند و همچنان باید در خاطرات خوش گذشته‌اش در میدان و احتمالا میهمانی‌های شبانه‌ای که می‌‌رفت سر کند.


 

mario22

عضو جدید
یادش بخیر اون روزایی که بهترین گوش چپ استقلال و تیم ملی یکی از محبوب ترین بازیکنای ایران بود
آدما چه زود از یاد می رن. خیلی وقت بود یادم رفته بود نیکبخت نامی یه زمانی جزو علاقه های ورزشیم بوده!
 

hah

عضو جدید
بر اساس آيين نامه ليگ يك، گسترش فولاد به عنوان تيم اول صعود كرد

بر اساس آيين نامه ليگ يك، گسترش فولاد به عنوان تيم اول صعود كرد

در بند5-12-6 نوشته شده:

بند 3-12-6 شامل:رتبه بندی در جدول مسابقات می‌باشد و "در مورد تعیین تیم‌های صعود کننده يا سقوط كننده بند 4-12-6 لحاظ می‌گردد." و باتوجه به تبصره "ب" اين بند اين تيم گسترش فولاد است كه به عنوان تيم اول صعود كرده است:



http://www.ffiri.ir/html/images/pdf/dastor.pdf

http://www.lig1.ir/content8.html

 

hah

عضو جدید
اطلاعیه شماره یک انجمن های مجازی هواداران تراختور آذربایجان

---------------------------------------

بر گذاری مرحله پلی اف غیر قانونی است


بنا بر طبق آیین نامه لیگ یک که تفاضل گل در لیگ یک به حساب نمی یاد و تنها بازی های مستقیم که تعیین کنند تیم صعو کننده است انجام بازی های پلی اف غیر قانونی است بنابراین هواداران فوتبال آذربایجان انجام این دیدار را نقض آشکار قوانین لیگ یک میداند و تیم مس سرچشمه به دلیل نقض قوانین باید از دور مسابقه ها کنار رود همچنین در صورت بر گذاری لیگ برتر بدون حضور گسترش فولاد انجام بازی های لیگ برتر نیز غیر قانونی است در صورتیکه آقای زنوزی هم به خاطرعدم اجرای این قانون اعتراض نکند به دلیل همدسی با فدراسیون از نظر هواداران آذربایجان دشمن به حساب می آید و باید جلوی انجام بازی پلی اف را بگیرد. در غیر صورت انجام هر بازی در لیگ برتر به حساب دشمنی با مردم آذربایجان و نقض حفوق تیم های ورزشی آذربایجان تلقی خواهد شد
 

hah

عضو جدید
بیانیه ی باشگاه گسترش فولاد

بیانیه ی باشگاه گسترش فولاد

باشگاه گسترش فولاد كه با جدیت پیگیر پرونده شكایت از باشگاه نساجی است، با انتشار بیانیه‌ای خطاب به اهالی فوتبال ایران، دست به شفاف‌سازی كامل زده است. تبریزی‌ها از مسئولان فدراسیون گلایه دارند كه مراحل رسیدگی به این پرونده شفاف را بی‌دلیل طولانی كرده‌اند. در این بیانیه كه در نمابری برای خبرگزاری ایسنا فرستاده شده، آمده است: "در این چند ماه، به حدی ماجرای اعتراض‌مان به تخلف آشكار نساجی را واگویه و تكرار كرده‌ایم كه دیگر اغلب مردم فوتبالدوست ایران، این قصه را حفظ شده‌اند اما، متاسفانه با وجود شفاف بودن تخلف و تكمیل مدارك و مستندات، همچنان كمیته انضباطی و كمیته استیناف از دادن حق گسترش فولاد تبریز خودداری می‌كنند و معلوم نیست چرا آقایان، برای اجرای قانون و صدور حكم قانونی، سیاست اتلاف وقت را پیشه كرده‌اند. نكند هدف این بوده كه روی اشتباه ناخواسته یك مسئول مازندرانی فدراسیون فوتبال (به قیمت ضایع شدن حق یك تیم تبریزی) سرپوش گذاشته شود؟" در ادامه این بیانیه، اصل ماجرایی كه منجر به شكایت باشگاه گسترش فولاد شد، مورد كالبدشكافی قرار گرفته است: "در ماده ‌١٠ آیین‌نامه مصوب لیگ آزادگان، صراحتا آورده شده هر باشگاه موظف است فقط با ‌٣ بازیكن خارجی قرارداد ببندد ولی باشگاه نساجی روزی كه مقابل گسترش فولاد تبریز قرار گرفت، ‌٤ بازیكن خارجی به نام‌های دلمیر باجیك، بدرا جاكیته، آمبونو آشیل و دیوید ویكروم را در فهرست نفرات خود داشت. بلافاصله در تاریخ ‌٢٥/١٠/١٣٨٩ نسبت به تخلف قانونی باشگاه نساجی، معترض و مطابق قانون خواهان تغییر نتیجه بازی شدیم كه ابتدا غلامرضا بهروان، رییس مازندرانی سازمان لیگ آزادگان در حضور برخی مسئولان فدراسیون فرمودند، چون هنوز نام بدرا جاكیته به طور رسمی و قانونی از فهرست نساجی خارج نشده اگر این باشگاه مقابل گسترش فولاد از دیوید ویكروم استفاده كرده باشد، نتیجه بازی ‌٣ بر صفر به سود گسترش فولاد خواهد شد اما، بنا به دلایلی، بعدها جناب آقای بهروان نظر اولیه خود را تغییر دادند! در پی جدیتی كه باشگاه گسترش فولاد در پیگیری شكایت خود نشان داد، مدیران محترم باشگاه نساجی ‌٢ ادعای متفاوت را مطرح كردند كه با گذشت زمان ثابت شد، هیچ كدام از این ‌٢ ادعا پایه و اساس قانونی ندارد.

ابتدا باشگاه نساجی مدعی شد، قرارداد بدرا جاكیته را قبل از عقد قرارداد با دیوید ویكروم كامرونی فسخ كرده كه با ارائه اسناد و مدارك ثابت كردیم این ادعا، صحت ندارد و زمانی كه ویكروم مقابل گسترش فولاد بازی كرد، نام بدرا جاكیته در فهرست بازیكنان نساجی قرار داشت (مدارك و اسناد مربوط به این مساله موجود و آماده انتشار است). وقتی مدیران محترم نساجی متوجه شدند طبق قوانین سازمان لیگ، برای خروج نام بازیكن از لیست، قرارداد باید با توافق طرفین و در مهلت قانونی فسخ شود، ادعای خود را در مورد دیوید ویكروم تغییر دادند و این بار مدعی شدند تا زمان بازی با گسترش فولاد هنوز با بازیكنی به نام آمبونو آشیل به صورت رسمی قراردادی را ثبت نكرده بودند كه طبق شواهد و اسناد، ثبت قرارداد این بازیكن در تاریخ ‌٥/١٠/١٣٨٩ به شماره ‌٢٢/٥٥٠٠ در هیات فوتبال استان مازندران انجام و حتی مجوز ITC‌ این بازیكن هم صادر شده بود. جالب است بدانید باشگاه نساجی در حالی چنین ادعایی را مطرح كرده كه اولا طبق قوانین، هیچ بازیكنی قبل از ثبت قرارداد، قادر به دریافت مجوز ITC نیست و در ثانی باشگاه نساجی قبل از بازی با گسترش فولاد در سایت رسمی خود، در چند نوبت، خبر ثبت قرارداد این بازیكن را همراه با درج شماره پیراهنش و همچنین مصاحبه‌های متعدد ایشان به صورت رسمی اعلام كرد (مدارك مربوط به این ماجرا هم جمع‌آوری شده و آماده انتشار است). در مورد بدرا جاكیته هم می‌توان به حكم كمیته انضباطی استناد كرد. حكم كمیته انضباطی به شماره ‌١١٦٨ – ‌٣٠/١١/٨٩ كلاسه پرونده الف/ك/‌٩٥٥/٨٩ نشانگر آن است بدرا جاكیته بازیكن آن زمان نساجی قائم‌شهر تا تاریخ ‌٣٠/١١/٨٩ بازیكن آن تیم محسوب می‌شده است. به هر حال تمامی شواهد و مدارك، نشان دهنده این حقیقت است كه باشگاه نساجی روز بازی با گسترش فولاد، ‌٤ بازیكن خارجی به نام‌های دلمیر باجیك، بدرا جاكیته، آمبونو آشیل و دیوید ویكروم در فهرست خود داشته كه این مساله به منزله تخلف از قانون است و از لحاظ قانونی، هیچ منعی برای تبدیل نتیجه دیدار ‌٢ تیم به پیروزی ‌٣ بر صفر و آیین‌نامه‌ای گسترش فولاد ندارد. حال این سوال پیش می‌آید، چرا آقایان محترم در كمیته‌های انضباطی و استیناف با وجود تمامی مدارك و مستندات موجود، همچنان از دادن حق قانونی باشگاه گسترش فولاد خودداری می‌كنند؟ اصلا به چه دلیل، به این پرونده شفاف و روشن، در همان روزهای نخست رسیدگی نشد؟ اگر آقایان تصور می‌كنند اتلاف وقت و دست دست كردن، این پرونده را مشمول مرور زمان خواهد كرد و ما از پیگیری شكایت خود خسته می‌شویم، سخت در اشتباه هستند چرا كه به مردم فوتبالدوست تبریز قول دادیم تا رسیدن به نتیجه قطعی و دریافت حق قانونی خود كه همان تغییر نتیجه بازی گسترش فولاد – نساجی و صعود گسترش فولاد به لیگ برتر است، یك قدم عقب‌نشینی نكنیم و ماجرا را از طریق مجامع و مجاری رسمی و قانونی (چه داخلی و چه خارجی) پی بگیریم. حالا هم تنها توقع ما از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال اجرای كامل قانون است. هنوز در آرشیو فوتبال ایران این واقعیت ثبت شده كه در سال ‌١٣٦٤ نتیجه ‌٣ بازی تیم پرسپولیس تهران به واسطه استفاده از یك بازیكن غیرقانونی و مشمول به نام رضا عابدیان تغییر كرد و با همین ‌٣ شكست آیین‌نامه‌ای و ‌٣ بر صفر، پرسپولیس كه در گروه خود صدرنشین شده بود، پایین‌تر از تیم‌های هما و پتروشیمی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی تهران باز ماند. نمی‌دانیم چرا قانونی كه ‌٢٦ سال پیش در اوج دو قطبی بودن فوتبال ایران به خاطر تخلف پرسپولیس اجرا شد، حالا برای یك تیم شهرستانی اجرا نمی‌شود؟

شنیده بودیم، امكان دارد گاهی اوقات قانون به نفع تیم‌های پرطرفدار تهرانی تغییر كند اما ندیده بودیم قانونی كه علیه یك تیم پرطرفدار اجرا شد، برای تخلف یك تیم شهرستانی مسكوت بماند!» در پخش پایانی بیانیه گسترش فولاد هم به این نكته اشاره شده است: "اگر قرار است به روش ریش سفیدی و كدخدامنشی و به نیت راضی نگه داشتن هر دو طرف، به اعتراض‌ها و شكایت‌های قانونی فوتبال رسیدگی شود، تصور نمی‌كنیم نیاز به حضور قضات محترم در كمیته‌های انضباطی و استیناف باشد. یك كدخدای شریف و صالح هم می‌تواند حكمی بدهد كه آب از آب تكان نخورد اما وقتی قضات برجسته‌ای نظیر دكتر صالحی، بر مسند ریاست كمیته استیناف قرار می‌گیرند، توقع این است كه حكم شجاعانه بدهند و قانون را فدای مصلحت نكنند. در حال حاضر هم باشگاه گسترش فولاد، توقعی غیر از اجرای دقیق قانون ندارد و در شرایطی كه مدارك و مستندات موجود (مداركی كه در اختیار خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها قرار گرفته و آماده انتشار است) از تخلف نساجی خبر می‌دهد، انتظار داریم حق به حقدار برسد. باشگاه گسترش فولاد و مردم فوتبالدوست تبریز پیگیری این پرونده را تا صدور رای قانونی، حق خود می‌دانند و قصد عقب‌نشینی ندارند."

 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارشی از یک گریه شبانگاهی – وقتی مایلی‌کهن زار می‌زد

گزارشی از یک گریه شبانگاهی – وقتی مایلی‌کهن زار می‌زد

تصویر کاملی از گریه محمد مایلی‌کهن. سرمربی سایپا دیروز در پایان بازی مقابل تراکتورسازی طوری گریست که فکر کردیم بدترین اتفاق دنیا رخ داده است.

2011/5/16 15:31:00

hare
http://www.google.com/buzz/post










سایت گل – تصاویر گویای همه چیز هستند. این شدیدترین گریه‌ای است که از بدو پیدایش فوتبال دیده شده. عکاسی که تصاویر را ثبت کرده، تمام تلاشش را کرده تا از این گریه باورنکردنی گریه‌اش نگیرد. شما هم تلاش کنید از بغض عکاس و گریه مایلی‌کهن بیش از حد اندوهگین نشوید.
این اتفاق در پایان بازی تراکتورسازی – سایپا رخ داد. محمد مایلی‌کهن که همیشه کنفرانس‌های مطبوعاتی را با جملات تند خود تکان می‌داد، این‌بار با اشک‌هایی که هرگز دیده نشده بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و همه را بهت‌زده کرد.
او به فحاشی تماشاگران به داور اعتراض داشت و می‌گفت چرا فوتبال در ایران تبدیل به ورزشی خشن شده که نمی‌شود از آن لذت برد. این یک سوال بزرگ است. یک سوال کلیدی...
در تبریز هنوز جای اشک‌های حاجی را خشک می‌کنند!


http://www.goal.com/iran/news/1825/ایران/2011/05/16/2489078/گزارشی-از-یک-گریه-شبانگاهی-وقتی-م
 

Sarp

مدیر بازنشسته
تبعيض در فدراسيون فوتبال !؟

تبعيض در فدراسيون فوتبال !؟

اين جمله گوشه‌اي از صحبت‌هاي رئيس هيئت فوتبال خراسان‌رضوي است که با خراسان انجام داده است. هاشم حسيني که به شدت از رفتار تبعيض آميز فدراسيون فوتبال در قبال باشگاه پيام گلايه‌مند است در خصوص احتمال کسر 3 امتياز از تيم پيام به علت پرداخت نشدن حق ورودي مي‌گويد: «فدراسيون مي‌خواهد با اين کار سر پيام را ببرد. تعدادي از مسئولان فدراسيون فوتبال به دنبال اين هستند تا به خاطر صعود نکردن تيم فولاد‌گستر به ليگ‌برتر يک جوري دل تبريزي‌ها را به دست بياورند براي همين اقدام به کسر 3 امتياز از تيم پيام کرده‌اند.»

به نوشته خراسان ، وي خاطر نشان کرد: «متأسفانه رفتار تبعيض آميز فدراسيون فوتبال در قبال باشگاه پيام در حالي رخ مي‌دهد که تيم ماشين‌سازي تبريز نيز به علت نپرداختن حق شرکت در مسابقه‌ها بايد با کسر 3 امتياز رودررو شود با اين حال معلوم نيست چرا فدراسيون در قبال 2 تيم پيام و ماشين‌سازي تبريز اين گونه رفتار دوگانه انجام مي‌دهد.» وي تأکيد کرد:

«بعد از اقدام غير قانوني فدراسيون فوتبال در خصوص کسر 3 امتياز از باشگاه پيام دکتر صلاحي استاندار خراسان‌رضوي در تماس با علي کفاشيان خواستار حل اين مشکل شده است. علاوه بر اين رايزني‌هاي نمايندگان خراساني مجلس براي احقاق حق نماينده استان در ليگ آزادگان شروع شده است.» وي افزود: «البته افشين داوري مديرکل تربيت‌بدني استان نيز براي پيگيري موضوع به فدراسيون فوتبال رفته و جلسه‌اي را با کفاشيان برگزار کرده است.» وي تأکيد کرد: «در صورتي که در قبال اين مسئله کوتاهي کنيم شک نکنيد که فدراسيون فوتبال براي حمايت از تيم تبريزي حکم به سقوط پيام به دسته پايين‌تر خواهد داد.» هاشم حسيني همچنين از فعاليت‌هاي صورت گرفته براي حل اين معضل توسط هيئت فوتبال استان گفت:

«تمام مدارک موجود براي حل اين مشکل به فدراسيون فوتبال ارسال شده است و بر اين اساس علي کفاشيان حکم به تجديد دادرسي حکم صادره داده است.» وي افزود: «مدارک ما براي آن‌که کسر امتياز از باشگاه پيام قانوني نبوده کامل مي‌باشد و در صورتي که فدراسيون به درخواست به حق ما در خصوص کسر غير قانوني سه امتياز تيم پيام پاسخي ندهد به AFC شکايت مي‌کنيم.» وي در ادامه با انتقاد از مديران باشگاه پيام گفت: «اگر کوتاهي آقايان نبود نبايد اين اتفاق رخ مي‌داد با اين حال امروز محمود صفايي براي حل مشکل به فدراسيون مي‌رود.»

http://www.tabnak.ir/fa/news/164485/تبعيض-در-فدراسيون-فوتبال-!؟
 

اخبار

ربات
صعود قاطعانه ذوب‌آهن به جمع هشت تیم

صعود قاطعانه ذوب‌آهن به جمع هشت تیم

ذوب‌آهن ایران توانست با نتیجه ۴ بر یک النصر عربستان را در اصفهان شکست دهد تا همراه سپاهان دیگر نماینده ایرانی باشد که به جمع هشت تیم برتر آسیا می‌پیوندد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
علی پروین : حیف است پرسپولیس با این همه تماشاگر قهرمان نشود

علی پروین : حیف است پرسپولیس با این همه تماشاگر قهرمان نشود

علی پروین که امروز برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه آمده بین دو نیمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قول داده بودم که بیایم و به ورزشگاه آمدم.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
صادقی: با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته‌ام

صادقی: با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته‌ام

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران مذاکرات خود را با پرسپولیس تکذیب کرد.

بيشتر...
 

shanli tabrizim

عضو جدید

به گزارش کلوب هواداران تراکتور، مذاكرات اوليه باشگاه تراکتورسازی تبریز براي جذب امیر حسین صادقی آغاز شد

به نا به گزارشات رسیده ، مدافع با تجربه تیم استقلال به احتمال فراوان به زودی با تراکتورسازی تبریز قرار داد امضا می کند.
امیر حسین صادقی کاپیتان دوم تیم استقلال ، مورد تایید فنی فرازکمالوند قرار گرفته و بعید نیست به زودی مقدمات عقد قرارداد با او فراهم شود.
این بازیکن قرار است هفته آینده برای صحبت درباره مسائل مالی قراردادش، وارد تبریز شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
جام حذفی

جام حذفی

سفر کريم باقري با پرسپوليس به انزلي


کاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) راهي انزلي شد.



تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي برگزاري بازي برگشت خود در چارچوب فينال جام حذفي، ساعت 16 امروز تهران را به مقصد انزلي ترک کرد.
حاشيه‌هاي سفر اين تيم را در زير مي‌خوانيد:

* کريم باقري کاپيتان سابق تيم پرسپوليس تهران که به دليل مشکلاتي در ابتداي فصل از جمع اين تيم جدا شد همراه با ساير قرمزپوشان به انزلي سفر کرد.
ورود کريم باقري به فرودگاه مهرآباد، خوشحالي بازيکنان پرسپوليس را به همراه داشت.

* علي دايي 20 بازيکن را در اين سفر همراه خود به انزلي برد که در بين آنها عليرضا محمد بازيکن دو کارته پرسپوليس نيز که در ديدار فردا نمي‌تواند به ميدان برود، حضور داشت.
* طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپوليس قرار است صبح فردا بازيکنان جوان اين تيم و ساير مسئولان باشگاه با خودرو راهي انزلي شوند.
* دايي پس از اينکه در فرودگاه مهرآباد حضور پيدا کرد دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد. همچنين قرمزپوشان در کنار هم عکس يادگاري گرفتند.
* با اجازه دايي، هادي نوروزي امروز راهي مازندران شد و قرار است فردا با خودروي شخصي راهي انزلي شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ممبيني ديدار برگشت ملوان و پرسپوليس را قضاوت مي کند


کميته داوران فدراسيون فوتبال ، اسامي داوران قضاوت کننده در رقابتهاي فينال جام حذفي باشگاههاي کشور که روز جمعه به ميزباني ملوان برگزار مي شود را اعلام کرد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسامي داوران ديدار برگشت تيم هاي ملوان و پرسپولیس به شرح زير اعلام شد:
ملوان - پرسپولیس- جمعه:20/3/90ساعت 17:00
هدایت ممبینی-محسن فریمانی-مسعود فرح نیا-محمد حسین اسدی-ناظر :حاتم بک پور
ناظر ویژه :فریدون اصفهانیان

 

khooshe

مدیر بازنشسته
محرومان بازي برگشت فينال جام حذفي


بازي پربرخورد سه شنبه دو بازيکن محروم براي پرسپوليس و سه محروم براي ملوان به جا گذاشت.


بازي پربرخورد سه​شنبه سه محروم روي دست ملوانيها گذاشت و اين شايد بزرگ​ترين دغدغه اين تيم در بازي فردا باشد. ابوالحسن جعفري و محمد رستمي اخراجي​هاي بازي رفت امروز روي سکوها مي​نشينند و حسرت خاطرات قرمزرنگ بازي رفت را مي​خورند. اما مهم​تر از فقدان اين دو نفر براي انزلي​چي​ها دواخطاره شدن محمد نزهتي است. نزهتي ضلع سوم مثلثي بود که اولادي و پژمان دو ضلع ديگرش را تشکيل مي​دادند. او در برنامه​هاي هجومي ملوان نقش بسيار مهمي را ايفا مي​کرد و در روزي که ملوان براي رسيدن به گل تشنه​تر از هميشه خواهد بود فقدان او بسيار به چشم خواهد آمد. نزهتي کارت زرد دوم را در يک صحنه ساده و به​دليل ضربه زدن به توپ بعد از سوت داور گرفت.

پرسپوليس هم دو محروم دارد، عليرضا محمد و هادي نوروزي. اگرچه بازيکنان مهمي در ترکيب قرمزها هستند اما فردا نبودشان به اندازه غايبان ملوان تاثير نخواهند داشت، چون فردا مسئله پرسپوليس بيشتر دفاع است تا حمله. نوروزي بازي فردا را به دليل اخطار گرفتن در صحنه​اي از دست داد که علي دايي آن را پنالتي مي​دانست اما فغاني به تمارض بيشتر معتقد بود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
صدمين گل فينال جام حذفي به نام محمد نوري


عزيز اسپندار بازيکن اسبق ملوان در اولين فينال جام حذفي و در دقيقه 79 بازي مقابل تراکتورسازي در سال 55 زننده اولين گل تاريخ فينال جام حذفي بود.


بیست و چهارمین دوره مسابقات جام حذفی ایران فردا با قهرمانی پرسپولیس یا ملوان به پایان می رسد. در 23 دوره گذشته مسابقات و با احتساب بازی رفت این فصل، 39 بازی در فینال انجام شده است و بازی فردا چهلمین دیدار فینال جام حذفی محسوب می شود.
در مجموع 39 بازی در فینال، 101 گل تاکنون به ثمر رسیده است . عزیز اسپندار بازیکن اسبق ملوان در اولین فینال جام حذفی و در دقیقه 79 بازی مقابل تراکتورسازی در سال 55 زننده اولین گل تاریخ فینال جام حذفی بود و محمد نوری بازیکن پرسپولیس نیز در بازی رفت این فصل زننده صدمین و صد و یکمین گل فینال بوده است.
لئون استپانیان(سپاهان)، آکوسنتی گیلائوری( پگاه گیلان) و تیاگو فراگا( پرسپولیس) 3 گلزن خارجی در تاریخ فینال جام حذفی هستند و مهرزاد معدنچی و امیر وزیری نیز با 3 گل بهترین گلزنان فینال جام حذفی هستند.



 

اخبار

ربات
مایلی كهن از ارائه برنامه به پرسپولیس انصراف داد

مایلی كهن از ارائه برنامه به پرسپولیس انصراف داد

محمد مایلی كهن یكی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال پرسپولیس از ارائه برنامه به این باشگاه انصراف داد.

بيشتر...
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس: فوتبالیست هادر جشن میلاد امام علی(ع)

عکس: فوتبالیست هادر جشن میلاد امام علی(ع)




:surprised::surprised::surprised::smile::smile::smile::biggrin::biggrin::razz::razz::redface::redface:
 

اخبار

ربات
محرومیت برای آقای گل لیگ برتر

محرومیت برای آقای گل لیگ برتر

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جرایمی را برای تیم فولاد خوزستان، برخی مربیان و مهاجم این تیم در نظر گرفت.

بيشتر...
 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبعات شکست امیدهای ایران دامن اصفهان را هم گرفت!

تبعات شکست امیدهای ایران دامن اصفهان را هم گرفت!

شکست تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عراق و ناکامی این در راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک واکنش شدید تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را به دنبال داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، شکست تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عراق و ناکامی این تیم در راهیابی به المپیک 2012 لندن تبعات زیادی برای مسئولان فدراسیون فوتبال داشت که حتی به بیرون از ورزشگاه آزادی نیز کشیده شد.

تماشاگران که بشدت از شکست تیم کشورمان ناراحت بودند علیه مسئولان فدراسیون موضع گیری کرده و شعار "سیاست، تبانی، فوتبال اصفهانی"، "ناصرخان بلند شو، فوتبال دربه در شد" سر می دادند.

علی کفاشیان پس از پایان دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عراق از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بیرون نمی آمد تا پاسخگوی خبرنگاران باشد. او با گذشت بیش از 45 دقیقه پس از سوت پایان بازی به جمع خبرنگاران آمد و به سئوال آنها پاسخ گفت.

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1342660
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنظرم فاتحه فوتبال ما از روزی شروع شدکه علی آبادی اومد تو ورزش!!!
خیلی از کسایی که طرفدار دولت هستند همیشه عادت کردند خودشون رو پشت یکسری آدما قایم کنند و هی ازشون انتقاد کنند.در حالی که ما گوشامون دراز نیست و میدونیم که عامل اومدن یکسری افراد همین آقایون بودند!!!

بعضی از دوستای عزیزمون (البته بسیار کم هستند) میگند که کفاشیان آدم بی عرضه ای برای فوتبال هستش و ازین حرفا ولی باید رجوع به به این که چطوری رئیس سابق فدراسیون دومیدانی چطور رئیس فدراسیون فوتبال شد؟؟!!!

اگه بخاطرتون باشه قرار بود علی َآبادی این سمت رو داشته باشه(اونم با حفظ سمت رئیس تربیت بدنی)!!!! که با این حرکتش کسانی که تمایل داشتند رئیس فدراسیون فوتبال بشند همه زدند تو خاکی.چون اگه کنار نمیزدند با رئیسشون طرف حساب بودند!!!
البته اگه خود علی آبادی فقط میموند کمی ضایع بود .به همین خاطر کفاشیان رو به عنوان رد گم کنی اوردن وسط ماجرا که بگن علی آبادی تنها نامزد نیست!!!
ولی چرخه روزگار علی آبادی رو زد کنار و کفاشیان موندو حوضش.مگه میشه کسی با خودش رقابت بکنه و برنده نشه!!!که اینطور شد که با این گند کاری آقایون این بابا شد رئیس فوتبال .ابته همه ما ها میدونیم که بازم با این وجود ایشون حکم مترسک رو تو فدراسیون بازی میکنه و کاره ای نیستش!!!!!

پس بهتره زیاد به کفاشیان گیر ندید.این تصمیمش برای ریاستش ناخواسته بود!!!!
بهتره کمی بالاتر بریم ببینیم اونجاها چی میگذره؟؟!!!!!
 

Similar threads

بالا