مهم ترین اخبار فوتبال ایران

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تيم دسته اولي ماشين‌سازي در مرحله يك‌‌شانزدهم نهايي جام حذفي از سپاهان در ورزشگاه يادگار امام (ره) ميزباني مي‌كند.



تيم دسته اولي ماشين‌سازي در مرحله يك‌‌شانزدهم نهايي جام حذفي از سپاهان در ورزشگاه يادگار امام (ره) ميزباني مي‌كند.
پيش از اين از سوي فدراسيون فوتبال، مكان ديدار 2 تيم به دليل هم‌زماني با مسابقه تراكتورسازي و مقاومت سپاسي، ورزشگاه لشگر عاشوراي تبريز اعلام شده بود كه با انصراف مقاومت سپاسي از ادامه رقابت‌هاي جام حذفي و لغو ديدار اين تيم شيرازي مقابل تراكتورسازي، مقرر شد تا ماشين‌سازي در مرحله يك‌شانزدهم نهايي اين مسابقات در ورزشگاه يادگار امام (ره) از سپاهان ميزباني كند.
برنده ديدار 2 تيم ماشين‌سازي و سپاهان در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف راه‌آهن شهر‌ري خواهد رفت.
راه‌آهن نيز به دليل انصراف صنعت نفت آبادان از مصاف با اين تيم در ادامه رقابت‌هاي جام حذفي، پس از تراكتورسازي به عنوان دومين تيم بدون برگزاري بازي راهي مرحله يك هشتم نهايي شد.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا تاریخ قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد



سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا تاریخ قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد
براساس خبر سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این قرعه کشی در تاریخ 7 دسامبر 2010 مطابق با 16 آذر ماه در هتل هیلتون کوالالامپور انجام می شود.
گفتنی است تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمان ایران ، ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2011 هستند.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه ای به باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره بزرگ فوتبال جهان



باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه ای به باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره بزرگ فوتبال جهان را تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، در این نامه آمده است : همانگونه که علی دایی در مدت حضورش در فوتبال همیشه و همه جا یک سفیر خوشنام و معتبر برای فوتبال ایران بوده است نام و اعتبار این اسطوره بزرگ ایران پس از خداحافظی اش از فوتبال به عنوان بازیکن همچنان برای کشورمان مایه مباهات و افتخار است .
انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره زنده فوتبال جهان از سوی مجله معتبر ورلد ساکر و قرار گرفتن نام شهر یار فوتبال ایران در کنار بزرگانی همچون پله ، فرانس بکن بائر ، میشل پلاتینی ، زین الدین زیدان ، دینوزوف ، دیه گو مارادونا ، بابی چارلتون ، اوزه بیو و... حکایت از بزرگی های تمام ناشدنی این چهره آذری و دوست داشتنی ایران دارد که فرای هر رنگی محبوب همه ایرانی هاست .
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تبریک این انتخاب به باشگاه پر سپولیس تهران و همه دوستداران علی دایی امیدوار است تا در ایران مان هم بیش از هر زمانی بزرگان و تلاشگران ورزش مورد احترام و کرامت قرار گیرند.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای ویژه برنامه های گرامیداشت دوم آبان ماه روز سپاهان را اعلام نمود



روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای ویژه برنامه های گرامیداشت دوم آبان ماه روز سپاهان را اعلام نمود.
به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، در این اطلاعیه آمده است : دوم آبان ماه برای اصفهان ، خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران این باشگاه کهن اصفهانی روزی ویژه و فراموش ناشدنی است . در این روز حضور تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان اولین و تنها تیم ایرانی راه یافته به رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان مسجل و تثبیت شد و طلسم ورود فوتبال ایران در این رقابت ها شکسته شد تا این حضور در سال 2007 میلادی آغاز راهی نو برای تیم های ایرانی در رقابت های بین المللی باشد.
دوم آبان ماه چندی پیش با مصوبه هیئت مدیره باشگاه و اعلام آن به همه نهادهای ذیصلاح به عنوان روز سپاهان در تقویم ورزشی مان نام گرفت تا هر سال با یاد و خاطره این روز برای کسب افتخارات بیشتر و بزرگتر در رقابت های بین المللی هم قسم شویم و به خاطر آوریم که می توانیم در بسیاری از عرصه ها خالق سرافرازی های بیادماندنی برای شهر و میهن پر گهرمان باشیم.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری کانون هواداران این باشگاه برای گرامیداشت این روز ویژه برنامه های متعددی را به شرح ذیل به اجرا می گذارد که از همه اصحاب عزیز رسانه و هواداران مان تقاضا داریم برای شکوه بیشتر این روز ما را از همراهی ها و همیاری های همیشگی شان بهره مند سازند.
1-برگزاری ویژه برنامه های مفرح هنری و کنسرت خوانندگان سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در روز یکشنبه دوم آبان ماه قبل از دیدار سپاهان – صنعت مس کرمان راس ساعت 16
2- تجلیل از اسطوره اخلاق و افتخار طلایی وفادار محمود کریمی مهاجم سابق و مربی کنونی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به پاس دو دهه تلاش ، تعصب و وفاداری به تیم محبوب اصفهان و به عنوان بازیکنی که نقش به سزایی در صعود سپاهان به جام باشگاه های جهان داشته است.
3- ویژه برنامه های کانون هواداران سپاهان در مدارس اصفهان با حضور بازیکنان تیم فوتبال
4-کنفرانس بزرگ خبری مدیرعامل ، سرمربی تیم فوتبال و 20 تن از سرمربیان تیم های مختلف سپاهان در همه رشته های ورزشی که در لیگ های سراسری ایران به رقابت می پردازند.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در صدد است تا در دوم آبان ماه مصادف با روز سپاهان ، از مهاجم سابق و مربی فعلی خود...



باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در صدد است تا در دوم آبان ماه مصادف با روز سپاهان ، از مهاجم سابق و مربی فعلی خود در ویژه برنامه ای تقدیر و تجلیل نماید .
محمود کریمی دو فصل پیش با توجه آسیب دیگی که از ناحیه چشم برایش رخ داده بود بدون بازی خداحافظی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا یکی از تلخ ترین خبرهای ممکن برای سپاهان و هواداران اصفهانی با وداع او مخابره شود.
فصل گذشته با درخواست ساکت و قلعه نوعی، کریمی به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان ملحق شد تا فوتبال اصفهان و ایران در آینده چشم انتظار محمود کریمی در کسوت یک مربی بزرگ باشد و خاطرات مهاجمی که هواداران با نام محمود آتیش پاره از او یاد می کردند در آینده به عنوان یک مربی موفق زنده شود.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بخشی از موفقیت های تیم فوتبال خود را در سال های اخیر مدیون تلاشهای متعصبانه اسطوره اخلاق و افتخار محمود کریمی است و در صدد است تا طی ویژه برنامه ای در روز دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان – صنعت مس کرمان از وی تقدیر به عمل آورد.
بسیاری از نهادها و ادارات استان اصفهان نیز برای تجلیل از کریمی اعلام آمادگی نموده اند که با مشارکت آنان و همینطور کانون هواداران سپاهان ، قطعا این مراسم با شکوه بیشتری برپا می گردد.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ديدار تيم‌هاي فولاد نطنز و نفت تهران در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال، با حذف تيم ليگ برتري تهراني به پايان رسيد



ديدار تيم‌هاي فولاد نطنز و نفت تهران در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال، با حذف تيم ليگ برتري تهراني به پايان رسيد
ديدار تيم‌هاي فولاد نطنز و نفت تهران در چارچوب مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال از ساعت 14:30 در ورزشگاه صفاییه مبارکه آغاز شد كه در پايان با نتيجه 3 بر 2 به سود فولاد به اتمام رسيد تا سومين تيم ليگ برتر هم توسط تيم‌هاي دسته اولي از گردونه مسابقات حذف شده باشد.
گل‌هاي‌ فولاد نطنز را جلال‌الدين علي‌محمدي در دقايق 51، 56 و 76 وارد دروازه نفت كرد و گل‌هاي نفت تهران را احسان عبدالهي در دقيقه 15و داريوش صالح‌پور در دقيقه 64 به ثمر رساندند.
قضاوت اين ديدار را بابك وسيله‌بر به عهده داشت كه به محمدرضا اميني از فولاد و سپهر ميرمحمدصادق از نفت تهران كارت‌ زرد نشان داد.
فولاد نطنز با اين برد، در بازي بعدي به مصاف برنده ديدار تيم‌هاي ملوان بندر انزلي و ايرانجوان بوشهر خواهد رفت.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با پيروزي سه بر يك مقابل ماشين سازي به مرحله بعدي جام حذفي صعود كرد.



تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با پيروزي سه بر يك مقابل ماشين سازي به مرحله بعدي جام حذفي صعود كرد.
ديدار تيم هاي ماشين سازي تبريز و سپاهان اصفهان از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام و با حضور 2 هزار تماشاگر آغاز شد.
تيم سپاهان موفق شد در دقايق 13 توسط احمد جمشيديان و 24 توسط مهدي كريميان به گل برسد.
شاگردان امير قلعه نويي در دقيقه 80 توسط غلامرضا عنايتي به گل سوم رسيدند. تيم تبريزي نيز در دقيقه 84 با گلزني احمد فارسي يكي از گل هاي خورده را جبران كرد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده ايرج ساعدي بود. وي از ماشين سازي به محمد شجاع كارت زرد نشان داد.
داور در اين بازي در دقيقه 90+ 2 محمد ناصحي از تيم سپاهان را به دليل خطاي شديد اخراج كرد.
سپاهان با اين پيروزي در مرحله بعدي با راه آهن بايد ديدار كند.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اميدوارم كه همانطور كه باشگاه‌ها به تيم ملي فكر مي‌كنند تيم ملي هم منفعت باشگاه‌ها را در نظر بگيرد.



سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اميدوارم كه همانطور كه باشگاه‌ها به تيم ملي فكر مي‌كنند تيم ملي هم منفعت باشگاه‌ها را در نظر بگيرد.
اميرقلعه‌نويي پس از پيروزي سه بر يك سپاهان مقابل ماشين سازي اظهار داشت: تبريز شهر فوتبال خيزي است و امثال كريم باقري ها و خطيبي‌ها را به تيم ملي معرفي كرده است هر مربي آرزو مي‌كند در چنين فضايي مربيگري كند. اينجا تماشاگران خوبي دارد.
وي افزود: نيمه اول تيم برتر ميدان بوديم به بازيكنان گفته بودم چندان خود را درگير نكنند تا مصدوم نشوند. براي ما بازي‌هاي ليگ واجب تر از جام حذفي است. در اين مسابقه استرس نداشتيم.
قلعه نويي ادامه داد: نيمه دوم تيم ماشين سازي با تعويض‌هايي كه انجام داد توانست بر سرعت بازي بيافزايد اما در نهايت پيروزي حق سپاهان بود و توانستيم جام حذفي را به خوبي آغاز كنيم.
وي در خصوص اينكه بازيكنان زيادي از سپاهان در تيم ملي حضور دارند گفت: من به فوتبال ملي احترام مي‌گذارم. اين از سربلندي سپاهان است كه ملي پوش زياد دارد، اما تيم ملي هم باشگاه ها را در نظر بگيرد تا آسيب نبينند.
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز پس از برتري برابر نفت تهران در جام حذفي گفت: بازيكنانم با اين پيروزي به خودباوري خوبي رسيدند



سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز پس از برتري برابر نفت تهران در جام حذفي گفت: بازيكنانم با اين پيروزي به خودباوري خوبي رسيدند
حسين چرخابي در گفت و گویی ، در خصوص برتري تيمش برابر نفت تهران در چار چوب جام حذفي فوتبال اظهار داشت: امروز هر 2 تيم بازي بسيار زيبا، پر گل و جذابي را به نمايش گذاشتند، اما در اين ديدار تماشاگران كمي به ورزشگاه آمده بودند.
وي ادامه داد: افرادي كه فوتبال دوست هستند و به ورزشگاه صفاييه نيامدند، بايد از اين موضوع كه بازي قشنگي برگزار شد، خيلي پشيمان باشند.
سرمربي تيم فوتبال فولاد نطنز گفت: با توجه به اين كه در نيمه اول بازيكنان ما استرس داشتند و از نفت گل خوردند؛ اما در نيمه دوم با تغييرات تاكتيكي، توانستيم حريف پر قدرت خود را شكست دهيم و به مرحله بعدي جام حذفي صعود كنيم.
چرخابي عنوان كرد: نفت تهران تيمي بسيار خوب، تاكتيكي و پر مهره‌اي است و كمتر تيمي را ديده‌ام كه در طول 90 دقيقه بازي دونده باشد و عقب‌نشيني نكند.
وي ياد آور شد: از عملكرد بازيكنانم راضي هستم، چون بازي كه امروز انجام دادند از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بود و با اين پيروزي برابر نفتي‌ها؛ تمامي بازيكنان به خودباوري خوبي دست يافتند.
سرمربي تيم فولاد نطنز در مورد قضاوت داور مسابقه گفت: به غير از چند مورد، در كل عملكرد كادر داوري قابل قبول بود.
تيم‌هاي فولاد نطنز و نفت تهران امروز در چار چوب مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال با يكديگر ديدار كردند كه بازي در پايان با نتيجه 3 بر 2 به سود فولاد به اتمام رسيد
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در آستانه دوم آبان ماه روز ملی سپاهان / برنامه های گرامیداشت روز سپاهان اعلام شد

در آستانه دوم آبان ماه روز ملی سپاهان / برنامه های گرامیداشت روز سپاهان اعلام شد

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای ویژه برنامه های گرامیداشت دوم آبان ماه روز سپاهان را اعلام نمود



روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای ویژه برنامه های گرامیداشت دوم آبان ماه روز سپاهان را اعلام نمود.
به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، در این اطلاعیه آمده است : دوم آبان ماه برای اصفهان ، خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران این باشگاه کهن اصفهانی روزی ویژه و فراموش ناشدنی است . در این روز حضور تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان اولین و تنها تیم ایرانی راه یافته به رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان مسجل و تثبیت شد و طلسم ورود فوتبال ایران در این رقابت ها شکسته شد تا این حضور در سال 2007 میلادی آغاز راهی نو برای تیم های ایرانی در رقابت های بین المللی باشد.
دوم آبان ماه چندی پیش با مصوبه هیئت مدیره باشگاه و اعلام آن به همه نهادهای ذیصلاح به عنوان روز سپاهان در تقویم ورزشی مان نام گرفت تا هر سال با یاد و خاطره این روز برای کسب افتخارات بیشتر و بزرگتر در رقابت های بین المللی هم قسم شویم و به خاطر آوریم که می توانیم در بسیاری از عرصه ها خالق سرافرازی های بیادماندنی برای شهر و میهن پر گهرمان باشیم.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری کانون هواداران این باشگاه برای گرامیداشت این روز ویژه برنامه های متعددی را به شرح ذیل به اجرا می گذارد که از همه اصحاب عزیز رسانه و هواداران مان تقاضا داریم برای شکوه بیشتر این روز ما را از همراهی ها و همیاری های همیشگی شان بهره مند سازند.
1-برگزاری ویژه برنامه های مفرح هنری و کنسرت خوانندگان سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در روز یکشنبه دوم آبان ماه قبل از دیدار سپاهان – صنعت مس کرمان راس ساعت 16
2- تجلیل از اسطوره اخلاق و افتخار طلایی وفادار محمود کریمی مهاجم سابق و مربی کنونی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به پاس دو دهه تلاش ، تعصب و وفاداری به تیم محبوب اصفهان و به عنوان بازیکنی که نقش به سزایی در صعود سپاهان به جام باشگاه های جهان داشته است.
3- ویژه برنامه های کانون هواداران سپاهان در مدارس اصفهان با حضور بازیکنان تیم فوتبال
4-کنفرانس بزرگ خبری مدیرعامل ، سرمربی تیم فوتبال و 20 تن از سرمربیان تیم های مختلف سپاهان در همه رشته های ورزشی که در لیگ های سراسری ایران به رقابت می پردازند.
5- رونمایی از تمبر سپاهان
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
► •*♥*•◄ تراکتور سازی- استقلال؛ صدمین بازی لیگ دهم ► •*♥*•◄

► •*♥*•◄ تراکتور سازی- استقلال؛ صدمین بازی لیگ دهم ► •*♥*•◄

تراکتور سازی- استقلال؛ صدمین بازی لیگ دهم ... :gol::smile::gol:

سایت گل- در هفته دوازدهم لیگ برتر تعداد بازیهای انجام شده این فصل دو رقمی می شود. تاکنون در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر 99 بازی انجام شده و اولین بازی هفته دوازدهم صدمین بازی لیگ دهم است. طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ، بازی تراکتورسازی و استقلال اولین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر و صدمین بازی لیگ دهم خواهد بود ...
 

sheikh.m737

عضو جدید
اتفاقی عجیب در فوتبال ایران؛ 10 گل در بازی فولاد-سایپا

اتفاقی عجیب در فوتبال ایران؛ 10 گل در بازی فولاد-سایپا

آفتاب: بازی تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان در حالی برگزار شد که اتفاقات عجیبی در این مسابقه رقم خورد.

در این بازی که امروز بعد از ظهر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد شاگردان مجید جلالی و محمد مایلی کهن اتفاق عجیبی را در فوتبال ایران رقم زدند. اتفاقی که ماحصل آن ردو بدل شدن 10 گل از خط دروازه‌ها بود.

ابراهیم صادقی در دقیقه 19، مهدی خیری در دقیقه 45+2 ، عباس محمد رضایی در دقیقه 49 و کریم انصاری فرد در دقایق 50 و 60 برای سایپا گلزنی کردند و رضا نوروزی در دقایق 2، 59، 77 و 87 و آرش افشین در دقیقه 80 گل‌های فولاد را به ثمر رساندند تا یک تساوی پر گل در کرج رقم بخورد.

با این تساوی سایپا 14 امتیازی و فولاد 15 امتیازی شد.

در دیگر دیدار امروز صبای قم با نتیجه 2 بر یک شکست دیگری را به پیکان قزوین تحمیل کرد.

محسن بیاتی‌نیا در دقایق 62 و 82 گل‌های صبا را به ثمر رساند، علیرضا عباس‌فرد در دقیقه 32 گل پیکان را وارد دروازه صبا کرد.

هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:45 امروز یکشنبه با برگزاری 3 دیدار در شهرهای کرج، قم و بندرانزلی پیگیری شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

سایپای البرز 5 - فولاد خوزستان 5

گل‌ها: ابراهیم صادقی (19)، مهدی خیری (45)، عباس محمد رضایی (48) و کریم انصاری‌فرد (49 و 60) برای سایپا و رضا نوروزی (25، 59، 78 و 87) و آرش افشین (79) برای فولاد

صبای قم 2 - پیکان قزوین یک
گل‌ها: محسن بیاتی نیا (62 و 82) برای صبای قم و علیرضا عباسفرد (32) برای پیکان قزوین

اخراج: علیرضا عباسفرد (81 - پیکان قزوین)

ملوان بندرانزلی صفر - شهرداری تبریز صفر
اخراج: مهرداد اولادی (28 - ملوان بندرانزلی)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
درخشان سرمربي تيم شهرداري تبريز شد

درخشان سرمربي تيم شهرداري تبريز شد

درخشان سرمربي تيم شهرداري تبريز شد


حميد درخشان سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز شد.

اين مربي پس از توافق با مسئولان باشگاه شهرداري تبريز به عنوان سرمربي جديد انتخاب شد.
مسئولان باشگاه شهرداري تبريز پس از توافق با اکبر ميثاقيان براي قطع همکاري با درخشان به توافق رسيدند.
وي از فردا در تمرينات اين تيم حاضر مي شود.
ظاهرا قرار است دستياران اکبر ميثاقيان با سرمربي سابق پيکان همکاري کنند. اين موضوع در روزهاي آتي مشخص مي شود.
سيد علي صالح پناه سرپرست شهرداري تبريز با تاييد اين خبر اظهار داشت: آقاي درخشان امروز در باشگاه حاضر شدند و پس از توافق با مسئولان با ما قرارداد بستند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
داوران و هفته چهاردهم ليگ برتر

داوران و هفته چهاردهم ليگ برتر

در هفته چهاردهم ليگ برتر
قهرماني ديدار استقلال و رفيعي ديدار پرسپوليس را سوت مي‌زنند


اسامي داوران هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال اعلام شد که بر اساس آن محسن قهرماني قضاوت ديدار استقلال و نفت آبادان را برعهده خواهد داشت.


اسامي داوران هفته چهاردهم ليگ برتر به شرح زير است:
پنجشنبه 13/8/89 -ساعت 15
ملوان بندر انزلي-فولاد خوزستان-تختي-انزلي
شاهين حاج بابايي – محمدرضا ابوالفضلي – علي ميرزابيگي – غلامرضا مستقيم
تراکتورسازي تبريز-پيکان-يادگار امام(ره)-تبريز
خداداد افشاريان – صفدر احمدي – محمدرضا منصوري – پيروز سيف الله پور
ذوب آهن-پاس همدان-فولاد شهر اصفهان
رحيم مهرپيشه – علي موغلي – محمدرضا اميني – اسماعيل آمري
نفت آبادان-استقلال تهران-تختي-آبادان-ساعت 15:30
محسن قهرماني – حيدر شکور – سعيد زارع – جمشيد محمدي
جمعه:14/8/89-هفته چهاردهم
سايپاي البرز-مس کرمان-انقلاب-کرج-ساعت 15
محمدحسين اسدي – بهرام نقوي – عباس انتظاري – مهدي سيدعلي
راه آهن-استيل آذين-اکباتان-تهران-ساعت 14:30
تورج حق وردي – حسين خانبان – حسين سنجري – محمدحسين مرادي
شاهين بوشهر-شهرداري تبريز-تختي-بوشهر-ساعت 16
هدايت ممبيني – کيانوش داودزاده – بهروز برون – پيمان فرخي مهر
پرسپوليس-نفت تهران-آزادي-تهران-ساعت 16:30
محمود رفيعي – مجيد شمس – حميد نظري – محمدرضا اکبريان
زمان ديدار صباي قم و سپاهان متعاقبا اعلام خواهد شد. اين ديدار به دليل حضور سه بازيکن سپاهان در تيم اميد برگزار نمي شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مروري بر بازيهاي هفته چهاردم ليگ برتر


هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال فردا با برگزاري چهار ديدار آغاز خواهد شد.

ليگ برتر در حالي پنجشنبه وارد هفته چهاردهم خود مي‌شود که سپاهان يکي از مدعيان قهرماني در اين هفته و هفته پانزدهم به استراحت خواهد پرداخت.
اين تيم به دليل اينکه سه بازيکن خود (رحمتي، حسيني و حاج‌صفي) را به تيم اميد داده، طبق توافق با سازمان ليگ در اين دو هفته بازي نخواهد کرد و زمان مسابقاتش بعدا اعلام مي‌شود.
برنامه هفته چهاردهم ليگ برتر به شرح زير است:
* ملوان- فولاد
اختلاف يک امتيازي ملوان و فولاد در جدول باعث مي‌شود اين دو تيم تنها به فکر پيروزي باشند. هم جلالي و هم پورغلامي مي‌دانند که تساوي در اين ميدان سودي ندارد. ملوان با استفاده از فاکتور ميزباني در انديشه برتري است و فولاد نيز که در جدول وضعيت نسبتا خوبي دارد، نمي‌خواهد قافيه را به حريف ببازد.
* تراکتورسازي- پيکان
پيکان سرانجام هفته گذشته و پس از مدت‌ها پيروزي را به چشم ديد تا حميد عليدوستي به خروج تيمش از بحران اميدوار شود. با اين حال اين تيم کماکان در انتهاي جدول به سر مي‌برد و بايد فعلا به فکر کسب امتياز باشد تا از قعر جدول فاصله بگيرد. تراکتورسازي هم در نيمه بالايي جدول حضور دارد، نمي‌خواهد موقعيت کنوني خود را از دست دهد.
* ذوب‌آهن- پاس
صدرنشين ليگ برتر براي تثبيت موقعيت خود پاس همدان را پيش رو دارد. ذوب‌آهن که 22 آبان بايد فينال ليگ قهرمانان را برگزار کند، دوست ندارد تا آن زمان جايگاه خود را در ليگ برتر از دست بدهد. پاس نيز اگرچه در اصفهان کار سختي پيش رو دارد، اما مديرروستا براي اينکه به وضعيت تيمش سر و سامان ببخشد به فکر امتياز گرفتن در فولادشهر است.
* صنعت نفت‌آبادان- استقلال
استقلال که در اين هفته‌ها روند رو به رشدي را در پيش گرفته به آبادان مي‌رود تا مقابل شاگردان کاسيميرو قرار گيرد. با توجه به محروميت تعليقي هواداران نفت اين تيم فردا مي‌تواند از حضور تماشاگران خود بهره ببرد به طور حتم اين موضوع کمک شاياني به آباداني‌ها مي‌کند.
مظلومي که جنوبي است و سابقه هدايت نفت را دارد، به خوبي مي‌داند امتياز گرفتن در آبادان دشوار است با اين حال او مي‌خواهد تيمش را همچنان مدعي نگه دارد و به همين دليل در ادامه روند رو به رشد خود چشم به سه امتياز اين مسابقه دارد. نفت نيز با وجود اينکه آخرين تيمي بود که به ليگ برتر آمد، نتايج خوبي کسب کرده و حريف ساده‌اي به شمار نمي‌رود.
* راه‌آهن- استيل‌آذين
تيره‌روزي‌هاي استيل‌آذين همچنان ادامه دارد و اين تيم پرمهره و البته پرحاشيه در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. استيل‌آذين براي اينکه به اين شرايط خاتمه دهد، بايد از ميهماني راه‌آهن دست پر خارج شود اما اين کار آساني نيست. راه‌آهن پس از شکست برابر استقلال قصد دارد بار ديگر روند مطلوبي که چند هفته در پيش گرفته بود را دوباره آغاز کند.
* سايپا- مس
رويارويي مايلي‌کهن و مرفاوي مي‌تواند جذابيت‌هاي خاصي داشته باشد. مس هفته‌هاست که خوب نتيجه مي‌گيرد و پس از سه شکست متوالي ابتداي فصل ديگر نباخته است. سايپا هم پس از تساوي برابر نفت تهران براي اينکه موقعيتش در جدول به خطر نيفتد نياز مبرمي به سه امتياز اين مسابقه دارد.
* شاهين بوشهر- شهرداري تبريز
شاهين با حميد استيلي روزهاي خوبي را سپري نمي‌کند. ايستادن در رتبه پانزدهم هواداران اين تيم را راضي نمي‌کند و همين موضوع کار استيلي را دشوارتر کرده است. او روز جمعه مقابل شهرداري تبريز قرار مي‌گيرد که هفته گذشته با مربيگري حميد درخشان ذوب‌آهن را متوقف کرد. بايد ديد جنگ "حميدها " در بوشهر چه نتيجه‌اي در بر خواهد داشت.
* پرسپوليس- نفت تهران
پرسپوليس که دو هفته است خوب نتيجه مي‌گيرد مقابل رکورددار تساوي ليگ برتر به ميدان خواهد رفت. نفت تهران در سيزده هفته سپري شده هشت تساوي کسب کرده و از اين حيث رکورددار است.
علي دايي جمعه تيمش را به مصاف نفت مي‌فرستد که هدايت آن بر عهده حسين فرکي است. فرکي زماني در تيم ملي مربي علي دايي بود و اکنون رو در روي او قرار مي‌گيرد. نفت نشان داده که مقابل تيم‌هاي بزرگ بازي‌هاي خوبي ارائه مي‌کند. آنها مي‌خواهند برابر پرسپوليس نيز اين کار را تکرار کنند و اين در شرايطي است که پرسپوليس با حضور تماشاگرانش به چيزي جز پيروزي و ماندن در جمع مدعيان فکر نمي‌کند.
*برنامه هفته چهاردهم
پنجشنبه 13/8/89 -ساعت 15
ملوان بندر انزلي-فولاد خوزستان-تختي-انزلي
شاهين حاج بابايي – محمدرضا ابوالفضلي – علي ميرزابيگي – غلامرضا مستقيم
تراکتورسازي تبريز-پيکان-يادگار امام(ره)-تبريز
خداداد افشاريان – صفدر احمدي – محمدرضا منصوري – پيروز سيف الله پور
ذوب آهن-پاس همدان-فولاد شهر اصفهان
رحيم مهرپيشه – علي موغلي – محمدرضا اميني – اسماعيل آمري
نفت آبادان-استقلال تهران-تختي-آبادان-ساعت 15:30
محسن قهرماني – حيدر شکور – سعيد زارع – جمشيد محمدي
جمعه:14/8/89-هفته چهاردهم
سايپاي البرز-مس کرمان-انقلاب-کرج-ساعت 15
محمدحسين اسدي – بهرام نقوي – عباس انتظاري – مهدي سيدعلي
راه آهن-استيل آذين-اکباتان-تهران-ساعت 14:30
تورج حق وردي – حسين خانبان – حسين سنجري – محمدحسين مرادي
شاهين بوشهر-شهرداري تبريز-تختي-بوشهر-ساعت 16
هدايت ممبيني – کيانوش داودزاده – بهروز برون – پيمان فرخي مهر
پرسپوليس-نفت تهران-آزادي-تهران-ساعت 16:30
محمود رفيعي – مجيد شمس – حميد نظري – محمدرضا اکبريان
زمان ديدار صباي قم و سپاهان متعاقبا اعلام خواهد شد. اين ديدار به دليل حضور سه بازيکن سپاهان در تيم اميد برگزار نمي شود.
* جدول رده‌بندي
1- ذوب‌آهن 25 امتياز
2- استقلال 24 امتياز
3- پرسپوليس 24 امتياز
4- سپاهان 23 امتياز
5- مس 20 امتياز
6- نفت آبادان 19 امتياز
7- فولاد 18 امتياز
8- تراکتورسازي 17 امتياز
9- صبا 17 امتياز
10- راه‌آهن 17 امتياز
11- ملوان 17 امتياز
12- پاس 16 امتياز
13- سايپا 15 امتياز
14- نفت تهران 14 امتياز
15- شاهين 13 امتياز
16- استيل‌آذين 13 امتياز
17- شهرداري تبريز 11 امتياز
18- پيکان 10 امتياز

 

Sarp

مدیر بازنشسته
کفاشیان: مارادونا برای دیدار با احمدی نژاد به ایران می آید

کفاشیان: مارادونا برای دیدار با احمدی نژاد به ایران می آید

مهر: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به سفر مارادونا به ایران گفت: مارادونا فقط به دلیل علاقه به رئیس جمهور کشورمان و مردم به ایران سفر می کند.

علی کفاشیان در خصوص سفر مارادونا به ایران بیان داشت: مارادونا در گذشته یک بار اظهار علاقه کرده بود که به ایران بیاید اما بعد از آن سرمربی تیم ملی آرژانتین شد و نتوانست به ایران سفر کند اما مجددا در روزهای اخیر ابراز علاقه کرده است که به ایران سفر کند.

کفاشیان در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال در حال آماده کردن مقدمات سفر مارادونا به ایران و تعیین زمان این سفر است که بعد از مشخص شدن زمان سفر آن را اعلام خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مارادونا به دلیل علاقه ای که به کشور ایران و رئیس جمهور کشورمان دارد می خواهد به ایران سفر کند و پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به مارادونا داده نمی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مارادونا فقط به دلیل دیدن مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و علاقه مندی به آقای احمدی نژاد و مردم ایران به کشورمان سفر می کند و هدف او از این سفر مربیگری در ایران نیست.

کفاشیان در خصوص وضعیت سرمربیگری تیم ملی بعد از جام ملتهای آسیا گفت: فدراسیون فوتبال بعد از جام ملتها گزینه های مختلفی را برای سرمربیگری تیم ملی بررسی می کند.

وی افزود: با وجود اینکه افشین قطبی اعلام کرده بعد از جام ملتها از سرمربیگری تیم ملی کنار می رود اما اگر تیم ملی در جام ملتهای آسیا نتایج خوبی را به دست آورد قطبی همچنان شانس سرمربیگری تیم ملی را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیروزی پرگل تیم ملی امید در نخستین دیدارش در بازیهای آسیایی گوانجو، بیان داشت: اگر هدف تیم ملی امید قهرمانی در این بازیها است باید به راحتی در این دیدارها به پیروزی برسد و امیدوارم در دیدارهای آینده هم تیم ملی امید با قدرت بازی کند تا به قهرمانی این مسابقات دست یابد.

کد:
[SIZE=2]http://www.asriran.com/fa/news/144533
[/SIZE]
 

khooshe

مدیر بازنشسته
زهافبک استيل آذين آبي پوش مي شود-زنيدپور از شنبه در تمرين استقلال

زهافبک استيل آذين آبي پوش مي شود-زنيدپور از شنبه در تمرين استقلال

هافبک استيل آذين آبي پوش مي شود- زنيدپور از شنبه در تمرين استقلال


با توجه به نياز استقلال به يک هافبک توانمند مسئولان دو باشگاه استيل آذين و استقلال توافق کرده اند تا زمينه را براي آبي پوش شدن ميلاد زنيدپور فراهم کنند.

این روزها در فصل نقل و انتقالات خیلی از تیمهای لیگ برتری برای پوشش نقاط ضعف خود دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود هستند.بحث معاوضه بازیک بین باشگاهها هم بیشتر از هر زمان دیگری شنیده می شود.
بر همین اساس و با توجه به نیاز استقلال به یک هافبک توانمند مسئولان دو باشگاه استیل آذین و استقلال توافق کرده اند تا زمینه را برای آبی پوش شدن میلاد زنیدپور فراهم کنند.
بر همین اساس قرار است میلاد زنیدپور لباس استقلال را بر تن کند. مراحل نهایی این انتقال هم صورت گرفته و گفته می شود زنیدپور شنبه و پس از بازی استیل مقابل ذوب با حضور در تمرین استقلال کار خود را با آبی پوشان آغاز خواهد کرد. .

 

khooshe

مدیر بازنشسته
هشتادمين گل برهاني در ليگ برتر

هشتادمين گل برهاني در ليگ برتر

هشتادمين گل برهاني در ليگ برتر


آرش برهاني عليرغم اينکه فرصت هاي زياد گل از دست مي دهد، با اين حال 80 گل در ليگ برتر زده است که اين تعداد گل در 202 بازي آمار خوبي براي او محسوب مي شود.
آرش برهانی مهاجم تیم استقلال تهران بعد از چند هفته غیبت در ترکیب استقلال، در بازی مقابل پاس موفق به زدن 2 گل شد و نقش مهمی در پیروزی تیمش در آخرین بازی نیم فصل داشت. برهانی با این دو گل شمار گلهای خود در تاریخ لیگ برتر را به 80 رساند و فاصله خود را با رضا عنایتی که در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر با 87 گل است، به 7 گل رساند.
برهانی که نهمین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کند، از فصل 81 تا 85 طی 105 بازی برای پاس تهران 35 گل به ثمر رساند. این بازیکن از فصل 86 تاکنون نیز برای تیم استقلال در 97 بازی 45 گل به ثمر رسانده است. برهانی در مجموع طی 202 بازی در لیگ برتر 80 گل زده است که آمار قابل قبولی برای او محسوب می شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ميزان محروميت دوپينگي ها اعلام شد:محسن بياتي‌نيا سه ماه محروم شد

ميزان محروميت دوپينگي ها اعلام شد:محسن بياتي‌نيا سه ماه محروم شد

ميزان محروميت دوپينگي ها اعلام شد:محسن بياتي‌نيا سه ماه محروم شد


کميته استيناف آراء دوپينگ فدراسيون فوتبال ضمن تاييد راي کميسيون بدوي بر محروميت سه بازيکن دوپينگي ليگ برتر فوتبال و فوتسال تاکيد کرد.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال، در پایان جلسه دوشنبه شب کمیته استیناف آراء دوپینگ ، 5 عضو این کمیته پس از شنیدن اظهارات دبیر کمیسیون، بررسی لایحه دفاعی ارائه شده و مجموع مستندات موجود در پرونده، اعتراض دو بازیکن دوپینگی فوتبال و فوتسال را وارد ندانست و آرای کمیسیون بدوی را تایید کرد.
بر این اساس محسن بیاتی نیا بازیکن تیم صبای قم به 3 ماه محرومیت و رامین کریمی نژاد از تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران به مدت 2 سال محرومیت و پژمان جعفرخانی از تیم فوتسال آرش بتن قزوین به 2 سال محرومیت از کلیه فعالیتهای رسمی در فوتبال محکوم شدند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نمي‌شود یا میشود؟

ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نمي‌شود یا میشود؟

ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نمي‌شود


مسابقات ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نخواهد شد.

ناصر شهبازي از مسئولان سازمان ليگ در مورد اينکه امکان دارد مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر به دليل آلودگي هوا در تهران برگزار نشود گفت: تا اين لحظه هيچ دستور کتبي و يا شفاهي مبني بر تعطيلي مسابقات ليگ برتر در تهران نداشته‌ايم بنابراين بازي‌هاي هفته هجدهم ليگ برتر برگزار مي‌شود مگر آنکه در ساعات آينده دستوري از مقامات بالاتر در اين زمينه صادر شود.
شهبازي در مورد اينکه مقام بالاتر از سازمان ليگ چه نهادي است گفت: شوراي تامين استان، اداره کل تربيت بدني استان يا فدراسيون فوتبال مقام‌هاي بالاتر از ما هستند و در صورتيکه دستور بدهند بازي‌ها برگزار نمي‌شود که تا اين لحظه چنين دستوري صادر نشده است.

 
آخرین ویرایش:

khooshe

مدیر بازنشسته
افتخاري: بازيهاي هفته هجدهم نبايد برگزار شود؛ ابلاغيه به سازمان ليگ ارسال شده است


کميته اضطرار آلودگي هواي تهران با توجه به افزايش ميزان آلودگي و وضعيت بحراني هواي اين شهر لغو ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال در تهران را تصويب کرد.

سیدرضا افتخاری عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با اعلام این مطلب افزود: میزان آلودگی هوای تهران در وضعیت بحرانی قرار دارد و کمیته اضطرار در آخرین مصوبه خود برگزاری دیدارهای لیگ برتر در شهر تهران را لغو به زمان دیگری موکول کرد.
افتخاری اضافه کرد: با توجه به گزارش کارشناسان امر برگزاری مسابقه فوتبال با شرایط موجود آلودگی هوای تهران برای تماشاگران و بازیکنان بسیار زیان آور و خطرناک است و از همین رو برگزاری بازیهای لیگ در چنین شرایطی بحرانی صلاح نیست.
وی اضافه کرد: مصوبه کمیته اضطرار به سازمان لیگ برتر ابلاغ شده و نباید دیدارهای هفته هجدهم برگزارشود.
طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دیدارهای هفته هجدهم قرار است طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.


 

ecmn_ec

عضو جدید
سلام علیکم
منم یه خبر کپی پیس کنم ببینیم دنیا دست کیه ؟؟؟

با وجودي که کميته اضطرار کاهش آلودگي هواي تهران با اشاره به اين‌که مسئولان ليگ برتر قصد برگزاري مسابقه فوتبال را دارند، هشدار داده در صورت بروز مشکل براي فوتباليست‌ها مسئولان ليگ برتر بايد پاسخگو باشند، سازمان ليگ به باشگاه‌هاي ليگ برتري در تهران اعلام کرده مسابقات تعطيل نخواهد شد و هفته هجدهم برگزار مي‌شود.
صادق درودگر سرپرست استيل آذين با تاييد اين مسئله گفت: به سازمان ليگ گفتيم که اگر قرار است بازي‌ها برگزار نشود به ما اعلام کنيد تا حداقل هزينه هتل ندهيم اما مسئولان سازمان ليگ گفتند بازي‌ها برگزار مي‌شود و مسابقات تعطيل نخواهد شد.


راستی یه سوال از مدیران محترم :
چرا اینجا برای هر مطلبی یه تاپیک باز میشه ؟؟؟
اینطوری برا پیدا کردن مطلب مورد نظر آدم سردرگم میشه و در نهایت بیخیال

 
آخرین ویرایش:

khooshe

مدیر بازنشسته
سلام علیکم
منم یه خبر کپی پیس کنم ببینیم دنیا دست کیه ؟؟؟

با وجودي که کميته اضطرار کاهش آلودگي هواي تهران با اشاره به اين‌که مسئولان ليگ برتر قصد برگزاري مسابقه فوتبال را دارند، هشدار داده در صورت بروز مشکل براي فوتباليست‌ها مسئولان ليگ برتر بايد پاسخگو باشند، سازمان ليگ به باشگاه‌هاي ليگ برتري در تهران اعلام کرده مسابقات تعطيل نخواهد شد و هفته هجدهم برگزار مي‌شود.
صادق درودگر سرپرست استيل آذين با تاييد اين مسئله گفت: به سازمان ليگ گفتيم که اگر قرار است بازي‌ها برگزار نشود به ما اعلام کنيد تا حداقل هزينه هتل ندهيم اما مسئولان سازمان ليگ گفتند بازي‌ها برگزار مي‌شود و مسابقات تعطيل نخواهد شد.


راستی یه سوال از مدیران محترم :
چرا اینجا برای هر مطلبی یه تاپیک باز میشه ؟؟؟
اینطوری برا پیدا کردن مطلب مورد نظر آدم سردرگم میشه و در نهایت بیخیال
اتفاقا این مطلبو صبحی دیدم،بی خیالش شدم،دیدم هر لحظه دارن یه چیزی می گن:D
دوست عزیز تاپیک ورزشی مدیره درست و حسابی نداره....
اصولا ورزشی اصلا مهم نیست....
مدیرش تویه سال یه سر می زنه اونم فقط تویه کل کل می ره می گه توهین نکنین بعد می ره تا سال بعد:razz:
اصولا تویه قسمت ورزشی هیچ نظمی بدلیل عدم وجود مدیر کاردان وجود نداره....
بعدشم برای پیدا کردن هر مطلبی که پیدا نمی کنین جستجو کنین،البته به نتیجه ی خاصی نمی رسین:D
 

ecmn_ec

عضو جدید
اتفاقا این مطلبو صبحی دیدم،بی خیالش شدم،دیدم هر لحظه دارن یه چیزی می گن:D
دوست عزیز تاپیک ورزشی مدیره درست و حسابی نداره....
اصولا ورزشی اصلا مهم نیست....
مدیرش تویه سال یه سر می زنه اونم فقط تویه کل کل می ره می گه توهین نکنین بعد می ره تا سال بعد:razz:
اصولا تویه قسمت ورزشی هیچ نظمی بدلیل عدم وجود مدیر کاردان وجود نداره....
بعدشم برای پیدا کردن هر مطلبی که پیدا نمی کنین جستجو کنین،البته به نتیجه ی خاصی نمی رسین:D
اتفاقا منظور دقیقا همین بود
چون حتی با جستجو هم به جایی نمیشه رسید
بابا حداقل یه مدیر بزارید که خدای نکرده فردا مهنسای ما بیکار شدن معتاد نشنو برن ورزش کنن
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اتفاقا منظور دقیقا همین بود
چون حتی با جستجو هم به جایی نمیشه رسید
بابا حداقل یه مدیر بزارید که خدای نکرده فردا مهنسای ما بیکار شدن معتاد نشنو برن ورزش کنن
درکتون می کنم،ولی مهم اینه که همه مهندس بشن،مدیریت زیاد برایه همه مهم نیست....
ولی اینجوری شد سعی می کنم به چند نفر بگم یه مدیر درست و حسابی بذارن،با اینکه می دونم کار خاصی نمی کنن.
ممنون دوست عزیز.
 

Similar threads

بالا