مشخصات گوشي هوشمند موتورولا اعلام شد

asbm1382

عضو جدید
موتورولا پس از مدت‌ها انتظار، مشخصات گوشي هوشمند Moto Droid را كه به گفته بسياري از كارشناسان بهترين گوشي ساخته شده در اين شركت محسوب مي‌شود، معرفي كرد.

به نقل از اسلش‌فون، اين گوشي با داشتن نمايشگر لمسي بزرگ، صفحه‌كليد سخت‌افزاري QWERTY و نسخه دوم سيستم‌عامل اندرويد مي‌تواند توجه كاربران را به خود جلب كند.
براي اين گوشي نمايشگر لمسي 7/3 اينچي با كيفيت تصوير 854 در 480 پيكسل در نظر گرفته شده است كه مي‌تواند امكان استفاده آسان از برنامه‌هاي اينترنتي را براي كاربران فراهم كند.
طول، عرضه و ضخامت اين گوشي به‌ترتيب 6/4، 4/2ت و 5/0 اينچ و وزن آن نيز 169 گرم است. اين گوشي به مرورگر اينترنتي مبتني بر استاندارد جديد HTML5 مجهز شده است و بر اين اساس، از كليه صفحات اينترنتي مبتني بر برنامه‌هاي مختلف پشتيباني مي‌كند.
شركت موتورولا براي گوشي هوشمند Droid قابليت پشتيباني از نرم‌افزار Flash10 كه قرار است سال آتي ميلادي عرضه شود را نيز در نظر گرفته است.
اين گوشي از سيستم اينترنتي Exchange براي ارسال پست الكترونيكي و استفاده از سرويس‌هاي بازرگاني آنلاين پشتيباني مي‌كند و باتري آن از نوع 1400 mAh است.
شركت موتورلا امكان سازگاري اين گوشي با شبكه‌هاي CDMA و WIFI-G را نيز فراهم كرده است. اين گوشي شامل دوربين ديجيتالي 5 مگاپيكسلي مي‌شود و به كمك فلش LED امكان عكس‌برداري با كيفيت بالا را فراهم مي‌كند. قرار است اين گوشي از طريق شركت مخابراتي اسپرينت با قيمت 600 دلار وارد بازار شود.
 
بالا