اشتباه موتورولا در انتشار مشخصات يك گوشي هوشمند

asbm1382

عضو جدید
شركت موتورولا كه با انتشار يك آگهي تبليغاتي اينترنتي در مورد گوشي هوشمند جديد خود موسوم به Droid توجه همگان را جلب كرده بود، هم‌اكنون به صورت كاملا اتفاقي سايت اينترنتي ويژه‌اي كه براي اين گوشي ساخته شده است را ارايه كرد.

به نقل از پي‌سي‌ورلد، پيش از آنكه موتورولا اين اشتباه را انجام دهد و سايت اينترنتي مربوط به اين گوشي به صورت اتفاقي فعاليت خود را آغاز كند، برخي وبلاگ‌ها و سايت‌ها نخستين تصاوير مربوط به Droid را در ماه آگوست منتشر كرده بودند.
بر اساس آخرين اطلاعات منتشر شده در سايت اينترنتي مخصوص اين گوشي، Droid شامل سيستم‌عامل Android 2.0 گوگل مي‌شود كه البته اين سيستم‌عامل با نام Éclair نيز شناخته مي‌شود.
براي اين گوشي يك صفحه‌كليد كامل QWERTY به صورت كشويي در نظر گرفته شده است. دوربين گوشي هوشمند جديد موتورولا 5 مگاپيكسلي است كه شامل فناوري تثبيت تصاوير، 4x زوم ديجيتال، دو فلش LED و اتوفوكوس مي‌شود.
از قابليت‌هاي ديگري كه در اين گوشي جديد به كار رفته مي‌توان به سيستم بازپخش فايل‌هاي صوتي و تصويري، نرم‌افزار‌هاي ويژه سرويس‌هاي مختلف گوگل، بلوتوث، فناوري پيش‌بيني كلمات، ورودي microUSB، جك استاندارد 5/3 ميليمتري براي هدفون‌ها، صفحه‌كليد مجازي، شتاب‌سنج و كارت حافظه 16 گيگابايتي microSD اشاره كرد.
طول، عرض و ضخامت اين گوشي‌ به ترتيب 6/4، 4/2 و 5/0 اينچ است و نمايشگر لمسي 7/3 اينچي آن تصاوير را با كيفيت WVGA پخش مي‌كند.
 
بالا