ساخت نسل جدید موتورهای جت در ایران(مهم همه توجه کنند)

t2_gsm2

عضو جدید
ساخت نسل جدید موتورهای جت در ایران:eek:




سلام
ابتدا از انتخاب این عنوان برای این پست معذرت میخوام ;)

ولی می تونم توضیح بدم به لطف خدا من طراحی یک نوع جدید از موتورهای جت را کردم که تقریبا خیلی کم به موتور رم جت شباهت داره ولی الان نمیدونم چطور و به کی مراجعه کنم که هم خیالم راحت باشه از نظر اجرا و هم امنیت طرحم خیلی سخته انتخاب کنم که چیکار کنم به کسی اطمینان ندارم چون خیلی زحمت کشیدم:cry:

در مورد طرحم هم به این اندازه بگم که در صورت اجرا صنعت هوا فضای ایران را تحت تاثیر قرار میدهد و بعد از سالها ما هم می توانیم یک مدعی بلامناضع در این ضمینه باشیم :cool:


این موتور میتونه در سرعت های هایپرسونیک و ورود مولکول های هوا با سرعت های بالای 4 یا 5 ماخ بسیار خوب و بدون مشکلی کار کنه:surprised:


دوستانی که اشنایی دارن و می توانند واقعا راهنماییم کنند خواهش میکنم به من کمک کنند:( چون در شرایط بدی هستم خیلی سخته واقعا در این مرحله نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید عزیزان:redface:
:gol:

تماس :
یا در این پست راهنماییم کنید که خیلی ممنون میشم
یا با ایمیلم :t2_gsm2@yahoo.comوt2gsm2@gmail.com
یا با موبایلم :09149123230 و09354228820
ادرسم :تبریز شهرک مرزداران
 
آخرین ویرایش:

tsp.co

عضو جدید
سلام!
میشه یه خورده بیشتر دررابطه با اجزای موتورتون توضیح بدین؟
کمپرسورش چه جوریه؟ محفظه احتراقش از چه نوعیه و از چه نوع توربینی استفاده کردین؟
اصلا شامل این اجزا که من گفتم میشه!
من خودم کمکتون می کنم!

موفق باشید!
 

t2_gsm2

عضو جدید
سلام

سلام

:gol:سلام دوست عزیز :smile:

موتوری که من در موردش حرف میزنم نمونه ساخته شده نداره ولی من همه مراحل و اجزای مورد نظرم رو تحت برسی قرار دادم و از اساتید برجسته فزیک و مکانیک دانشگاه تبریز و دانشجویان برتر المپیاد های جهانی مراحل کار رو به صورت مجزا شده مشاوره کردم از این جهت مجزا که اصل طرحم و ساختار کلی دست خودم باشه و از نظر اجرایی بودن طرح کاملا اجرایی و اثبات شده می باشد:)

در حال حاضر من به مرکز خیلی قدرتمند و با امنیت که هم امنیت طرحم رو تضمین کنه و هم در اجرای طرح مشکل مالی و توان تخصصی نداشته باشه نیاز دارم کمک و راهنمایی شما برام خیلی مهم هست لطفا راهنماییم کنید:que:

 

tsp.co

عضو جدید
اینجوری که نمیشه!
حداقل می تونید بگید که طرز کارش چه شکلی هستش!
تا ندونیم که شما از چه سیستمی استفاده کردید چطور می تونیم شما رو راهنمایی کنیم؟
نگران نباشید به این سرعت هم طرحتون رو نمیشه کپی کرد!!

موفق باشید!
 

t2_gsm2

عضو جدید
دوست عزیز اگه پست اول رو بخونین گفتم که تقریبا به سیستم های نسل جدید رم جت شبیه و بازده بالاتری داره و خیلی ساده تر از نظر ظاهری هست و از نظر طراحی داخل موتور خیلی نو و طرح جدیده
در ضمن شکل خارجی متفاوت نسبت به تمامی موتورهای جت داره و خیلی ایرودینامیک تر و تخصصی تره و در سیستم موتوریش از فناوری ماگلو استفاده کردم

دوست عزیز الان مشکل من چگونگی معرفی و ارایه طرحم به یک مرکز تخصصی مهم و انجام دهنده کار هست من حتی میتونم یک سفر برم مسکو و اونجا با سازمان هوا و فضای اونا به توافق برسم الان مشکل من انجام دهنده و گروه متخصصین این کاره که در ایران نمیتونم و نمیدونم با کی حرف بزنم این گروه رو برام معرفی کنید لطفا
 
آخرین ویرایش:

tsp.co

عضو جدید
سلام!
معذرت می خوام باید پست اولتون رو دقیقتر میخودنم!

درزمینه رم جت یا موتورهایی شبیه اون که بیشتر کاربردی موشکی دارن( البته تا اونجایی که من می دونم!) فکر کنم باید با صنایع دفاعی کشور این قضیه رو مطرح کنید! اگه از مدیر تالار کمک بگیرید فکر کنم بهتر باشه! چون متاسفانه تماسی با اونها ندارم!
ولی چه ایرادی داره که با روسیه هم بطور موازی جلو برید؟ تو کشور ما یه خورده به این چیزها کم اهمیت میدن!! فکر کنم اگه بقول خودتون اینقدر کارایی داره میتونه نظر اونهارو البته باارائه دلالیل محکم به سرعت جذب کنه!

به هر حال این شاءا... تو ایران جواب میگیرید!
موفق باشید!;)
 

seyyedi

عضو جدید
دوستان سلام
دوست عزیز باید چند تا کار رو موازی انجام بدی ولی خوب بعضی رو با اولویت بیشتر
اول ثبت اختراع بکن البته اگه تونستی
سعی کن به صورت مقاله به هبچ جا ارئه ندی مگه جایی که می خوای طرح رو برای انجامش ارائه بدی
در مورد صنایع دفاع هم دوستمون درست گفتن
برای ارتباط مستقیم با این نهاد راهی به ذهنم نمیرسه مگه اینکه حضوری پرس و جو کنی
اما میتونی با دانشگاه مالک اشتر که وابسته به این نهاد هست ارتباط برقرار کنی
معمولا به این دانشگاه و طرح هاش بها داده میشه و اگه دانشجوش باشی که بیشتر
از این لینک برو به سایت و از قسمت تماس با ما طرح رو اعلام کن
راه دیگه هم ارتباط با سازمان هوافضای ایران هست
توی سایت این سازمان هم میتونی طرحت رو اعلام کنی و ببینی واکنششون چیه؟
سایت سازمان هوافضای ایران
علی علی
 

t2_gsm2

عضو جدید
:gol:دوست عزیز اقای سیدی بسیار سپاسگزارم راهنمایی بسیار خوبی بود من امتحان میکنم و نتیجه رو اعلام میکنم با سپاس از راهنمایی شما;)
 

t2_gsm2

عضو جدید
دوستان چه مراکز و سازمان هایی در خارج از ایران هستند که می توانم از این مراکز استفاده کنم و طرحم واقعا برای انها جذاب واقع خواهد شد:que::redface:
:D اینم بگم من پاسپورتمم گرفتم تا از ایران نتیجه نگرفتم زودتر به مراکز بین المللی و قوی تر و تخصصی تر مراجعه کنم:cool:
 

zxo003

طراح هواپیما
کاربر ممتاز
به نام حق

آنجوری که من متوجه شدم یک اسکروم جت ساختی ، اگر اینطور باشه که احتمال خیلی زیاد اینطوری (با توجه به مشخصاتی که دادی رم جت پیشرفته !!!!!!! و هایپر سونیک و ... ) باید عرض کنم که زیادی ذوق نزن بابا !! (شرمنده ها) تمام مخلفات ان توی ینترنت ریخته ...

تا نمونه ازمایشی ساخته نشه حتی ثبت اختراع هم نمیکنند (البته اگر اسکرم جت باشه و مشتقات ان ، کلمه اختراع خیلی مسخره است ) ...

ضمنا شما میگی صنعت هوایی ، دقت کن صنعت ، چقندر یا برپ کلم نیست ، هزاران زیر شاخه داره ، موتور خالی که نیست ، الان رویز رویز موتور هواپیما میسازه ، ان هم مدلهای خیلی خوب که حتی بوینگ هم ار انها استفاده میکنه ایرباس و روسها هم همینطور ، آیا صنعت هواپیمای انگلیس متحول شده ؟؟ (دقت کن میسازه ، اما شما یک طرح ، هیشکی هم نقد و برسی نکرده نمونه ساخته شده ازمایش هم نداره)


در کل به شما تبریک میگم و آرزوی موفقیت سر بلتندی شما را در تمام مراحل زندگی و این پروژه را دارم ، اما ای کاش یک اندک ذره ای دیدتون بلند کنید !!
 

t2_gsm2

عضو جدید
سلام
حرفهای شما کاملا درست و مورد قبول من هست ;)
خوب اگه دقت میکردین من گفتم استفاده از فناوری ماگلو (فکر نکنم موتور جتی با فناوری ماگلو و ترکیبی از ان ساخته شده باشه ):cool:
گفتم با طراحی و دیزاین کاملا متفاوت و ایرودینامیک تر یعنی تشابهی وجود ندارد :redface:
در مورد متحول کردن هم این رو قبول کنید که اگر سازمان های مربوطه در مورد اجرا شدن طرحم اقدام کنند بدون شک صنعت هوا فضای ایران متحول خواهد شد;)چون ما حتی به اندازه یک درصد فناوری شرکت هایی که اسم بردین رو نداریم و اگر این طرح ملی شود بدانید که ما جهش و انقلابی در این بخش خواهیم داشت میدونم حرف بزرگی هست ولی چه اشکال داره کمی منتقی فکر کنید :heart:و بدانید که میشود کمکم کنید راهنماییم کنید:gol:
ولی در مورد ساخت طرح پیش ساخت یا همان ازمایشی حق با شماست و قبول دارم :D عزیز من قابل انتقاد هستم خوشحالم میشوم :D

ولی دوستان الان من به هم فکری و راهگشایی شما احتیاج مبرم دارم :gol:
دوستانی که ثبت اختراع کردن یا طرحشون به ثمره نشسته یا از دوستانشون این تجربه را داند لطفا راهنماییم کنید با تشکر:gol:
 

zxo003

طراح هواپیما
کاربر ممتاز
در مورد ثبت اختراع ، گفتم ، باز هم تکرار میکنم ، اول باید یک نمونه واقعی داشته باشی بعد ...

ثبت هم تغریبا ساده است میری سازمان ثبت اختراعات که زیر مجموعه قوه قضایه !!! است انجا ثبت میکنی ، هیچ سوال فنی هم ازت نمیکنند از یک دفاع پایان نامه دانشجوی هم ساده تر و فقط میگن یک توضیح بده چیکاره میکنه !!! ، دقت کن که اگر مثلا فردا من نوعی طرح تو را ببینم و مثلا یک پیچ یا یک سوراخ توش اضافه یا کم کنم و اسم ان عوض کنم یک اختراع جدید به حساب میاد ... !!!! و میتونم به من نوعی ان به نام خودم ثبت کنم !! این توی تمام دنیا صادق ، اینجا و خارج نداره ... فقط کافی با اندکی با طرح اولیه تفاوت داشته باشه ...

کلا شرکت ها و سازمان ها و ... همه به فکر پول هستند و کارای در اولیت های بعدی ، یعنی اگر طرح شما خفن ترین طرح جهان باشه اما توجیه اقتصادی در کوتاه مدت نداشته باشه هیچ ارزشی براشون نداره ، به زبان ساده تر یعنی اگر بتوانند با طرح شما اسباب پول داروند راه بندازند (پول باید خیلی بیشتر از حالت فعلی دربیاد نه اندک و ... ) شاید و شاید توجه کنند ، چون دادن تغیرات در خطوط تولید و تربیت متخصص و بازیابی (اطمینان دادن به مشتری که این بهتر از قبلی و ...) و ... بسیار دشوار و زمان بر و ریسک بزرگ است که خیلی ها تن به ان نمیدهند ...


بهتر شما با مشتری ها و سازمانهای که از این طرح سود میبرند طرف بشی و تا اینکه هی بگی من این ساختم یکی بیاد دنبالم ، دقت کن جایی که واقعا اون لازم داره ، نه هر جایی مثلا فرض میکنیم متور شما بتونه یک جرم مشخص به 8 ماخ سرعت برسونه (بعضی از موشک ها به این سرعت رسیدند) حالا باید ببینی این به درد کی میخوره ! خوب مثلا هیچ سازمان/شرکت/کارخانه هواپیمای عمومی و ... برای ان برگ چغندر هم خورد نمیکنه و فقط میگه به به ، چون اصلا لازم نداره همچین سرعتی اما مثلا یک کشوری که داره تهدید هوایی میشه شاید و شاید نیاز داشته باشه ...

باز هم میگم موتور به خودی خود ارش نداره حالا میخواهد خفن ترین موتور جهان باشه ، فرض کن بدنه وجود نداشته باشه که بتونه ان نیروهای وارده را تحمل کنه ، سیستم کنترل وجود نداشته باشه که بشه ان هدایت کرد و ...
 

t2_gsm2

عضو جدید
با سلام :gol:
ابتدا از مدیر گروه مهندسی هوا فضای انجمن نهایت تشکر را میکنم:gol: که این موضوع را مهم کردن این نهایت لطف یک مدیر نسبت به یک درخواست هست :gol:تشکر
:smile:
دوست عزیز اقای zx000 از شما نهایت تشکر را به خاطر راهنمایی دقیقتون میکنم و تمامی حرف های شما را جدی میگیرم و تلاش میکنم انجام دهم واقعا لطف کردین و تشکر ;)

در مورد ثبت اختراع هم ایا من به تنهایی میتوانم این کار را انجام بدم یا نیاز به ذاشتن شرکت دارم و ایا ثبت طرح من مورد قبول قرار میکیرد یا میگن برو موتورو بساز بیار این خیلی مهمه:cry:

:cool:از طرف دیگه برای کنترل و هدایت نیز که شما بحث ابن قسمت رو روشن کردین چشم برنامه ریزی میکنم ولی این را هم بگم که در قسمتی از طرحم سیستمی را پیشبینی کردم برای کاستن سرعت و یا حتی استفاده به عنوان یک ترمز :redface:ولی در مورد هدایت سیستمی را پیشبینی نکردم به این قسمت نیز فکر خواهم کرد

:smile:فکر کنم در مورد علاقه مندان هم به این طرح حق با شماست ولی این را هم باید بگم که کشور خودمون نیازمند این فناوری هست و روس ها شدیدا علاقمند مطرح شدن چنین طرح هایی هستند ولی در کشور ما کمی بی توجهی به این موضوع میشود با تشکر از شما :mad:


:gol:من مشتاقم نظرات و انتقادات بیشتری را داشته باشم خواهش میکنم افکار خودتون و راهکارهایی خودتون را در جهت راهنمایی به من هدیه کنید :heart:

:gol:با تشکر از همه مسولین و کاربران عزیز انجمن :gol:
 
آخرین ویرایش:

t2_gsm2

عضو جدید
:que:دقیقا چه مدارکی برای ثبت اختراع لازم دارم بدون داشته نمونه پیش ساخته؟
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
با سلام،

1- اگر موتور شما، همونطور که اشاره کردید، نوع پیشرفته رم جت باشه، فقط به درد صنایع موشکی می خوره چون موتور رم جت تراست استاتیکی نداره. یعنی نمیتونه از حالت سکون شروع به حرکت بکنه. برای همین این نوع موتور توی صنایع هواپیمایی جایی نداره.

2- موتور رم جت سر و صدای زیادی داره و سوخت بالایی مصرف می کنه. به خاطر این دلایل فقط صنایع نظامی از این نوع موتور بهره می گیرند چون اولاً هزینه و سوخت در صنایع نظامی مطرح نیست و ثانیاً سر و صدای زیاد موتور باعث اغتشاش در امواج راداری می شود که مطلوب صنعت نظامی است.

3- مسلماً ساخت یک موتور هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. پس شما مجبور به داشتن یک حامی مالی خواهید بود. فکر می کنم در ثبت اختراع، می توان طرح و ایده نو رو هم با داشتن مدرک و نقشه ثبت کرد و نیازی به داشتن نمونه ساخته شده نباشه. (باز این رو بپرسید)

4- دوستمون که گفتن اگر اختراع رو ثبت کنی، یکی دیگه می تونه اون رو کمی تغییر بده و ثبت کنه، در واقع به این سادگی نیست. مثلاً اگر من یک هلی کوپتر بخوام بسازم و تولید کنم، باید نقاط اصلی طراحی اون (Hard Point) رو تغییر بدم که این به معنای یک طراحی جدید هست. یا جنس ماده اون رو تغییر بدم که باز یک طراحی جدید محسوب میشه. اگر قرار بود با کمی تغییر و ایجاد یه پیچ یا سوراخ بشه اختراع ثبت کرد که الان لااقل 70 میلیون ایرانی مخترع داشتیم!

5- پیشنهاد من به شما اینه که، اول پیگیر ثبت اختراع یا ایده خودتون باشید. چون وقتی یه اختراع رو ثبت کنید، جلوی سوء استفاده دیگران رو می گیرید و با داشتن مدرک ثبت اختراع حرف شما خریدار بیشتری خواهد داشت تا اینکه صرفاً برید بگید من همچین طرحی دارم. چون برای ثبت اختراع قطعاً شما باید مراحلی رو طی کنید یا شاید مجبور به دفاع از طرحتون بشید. بعد با داشتن گواهی ثبت اختراع دیگر با مراجعه به هر نهاد مجبور به دفاع مجدد نخواهید بود و صرفاً به توضیح طرحتون می پردازید. ضمن اینکه امکان سرقت طرحتون توسط اون نهاد رو از بین می برید.

موفق و سربلند باشید
یا علی
 

t2_gsm2

عضو جدید
با سلام
دوست عزیز در موارد بالا من توضیح دادم که موتور من کمی تاکید میکنم کمی شباهت داره به موتور های رم جت
در مورد نو بودن و یا کلا در مورد تکنلوزی بکاربرده شده در موتور من میتونم با صراحت بگم موتوری ساخته نشده یا در دست تحقیق هم نیست که از فناوری ماگلو در سیستمش استفاده شده باشد پس بدانید چیزی خارج از تصور صاحبان فن و کارشناسان و متخصصین این کار هست
در مورد شکل هم خیلی پیشرفته و ایرودینامیک تر و خیلی جالبتر هست و در طراحی داخلی و حتی خارجی اون دقت زیادی کردم به اصل جدید بودن و بازده بالای موتور در مورد سوخت و تکنلوزی های جدید

ولی در مورد صدای موتور و امواج مخربش برسیش نکردم

ولی در مورد هدایتش میخواهم به نتایجی برسم طبق پیشنهادهای دوستان در این انجمن و در این پست

در مورد ثبت اختراع و طرحم بیشتر دوست دارم اول حامی یا انجام دهنده کارو پیدا کنم بعد ولی بدم هم نماید هر چه زودتر ثبتش کنم در مورد مدارکی که از من خواسته می شود در مورد ثبت اختراع اطلاعاتی میخواستم دقیق بدونم باید چه چیزای رو باید حاضرکنم ؟:gol:
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
سلام،

دوست عزیز هر موتوری که کمپرسور نداشته باشه به نوعی موتور رم جت محسوب میشه، حالا با هر تکنولوژی که باشه. آیا شما بررسی کردی که موتوری که طراحی کردی میتونه از حالت سکون شروع به حرکت کنه یا نه؟

در مورد ثبت اختراع و همانطور که گفتم مالکیت فکری، این مطالب می تونن مفید باشن:
شرايط ثبت اختراع و بررسي قوانين و مباحث حقوقي آن

قانون ثبت علایم و اختراعات
 

t2_gsm2

عضو جدید
با سپاس وتشکر از شما بخاطر دقت شما
درسته من برای راه اندازی و حرکت اولیه این موتور خیلی کار کردم و به نتایج مطلوب و علمی و عملی خودم رسیدم فکر کنم طرح منحصر به فردی باشه ;)

حالا تو این مملکت خودمون کسی دنبال اینجور طرحا یا حداقل شنیدن حرف های ادم نیست :que:
 

t2_gsm2

عضو جدید
با تشکر
دقیقا پیشبینی کردم و با دقت کامل در موردش طراحی کردم فکر کنم یکی از جالب ترین قسمت های موتورم این قسمت باشه ;)

در کشور ما کسی نیست به این جور موارد برسه یا حتی به حرفامون گوش کنه :que:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

t2_gsm2

عضو جدید
کسی نیست به این جور موارد برسه یا حتی به حرفامون گوش کنه :que:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

Jet-Engine

عضو جدید
سلام دوست عزیز
بنده همین الآن عضو سایت شدم و اولین تاپیکی که خوندم از شما بود ...
به شما توصیه ی اکید می کنم که به دانشگاه مالک اشتر اصفهان بیایید و طرحتون رو اینجا ثبت کنید .
افراد بزرگی همچون مرحوم دکتر اردشیر حسین پور در اینجا فعالیّت داشته اند .
به طرح شما در دانشگاه مالک اشتر بها داده می شود .
دکتر اردشیر حسین پور چندین طرح رو از جمله پیشرانش موشک شهاب 3 در این دانشگاه به اتمام رساندند.
اکثر پروژه های دفاعی کشور از اینجا نشأت گرفته اند .
ولی چنانچه بخواهید به این جا مراجعه کنید این طرح نباید در جای دیگری مطرح شده باشد .
موفق باشید . . .
 

صابر.

عضو جدید
سلام داداش. اول بهت تبریک میگم چون زحمت کشیدی حتی اگر طرحت تکراری باشه که انشاالله نیست. دوما خیلی دوست دارم بدونم رشته تحصیلی شما چیه و در چه مقطعی هستید. سوما چرا حرف روسیه رو میاری. شما یه زحمت بکش تشریف بیار تهران بیا دانشگاه شریف با یکی از اساتید مثل دکتر مظاهری ویا دیگران مشورت کن. ضمننا مرکز تحقیقات سپاه جای خوبی برای ارائه طرح شماست. در نهایت انشالله هرکجا هستی در پناه امام زمان باشی.:gol:
 

t2_gsm2

عضو جدید
:(با سلام

با تشکر از دوستان عزیز که دوباره نور امید رو تو دلم روشن کردین ;)
عزیزان نمی دانید که چقدر سر طراحی و دیزاین این موتور کار فکری کردم باورتون نمیشه چقدر روش ریزه کاری کردم
این موتور رو من کمی نمیخواهم بزرگش کنم ولی واقعا تا به حال با برسی هایی که کردم هیچ کس نساخته حتی ظرح این موتور رو برنامه های ناسا هم نیست با اطمینان میگم:)
نمیدونم استارت معرفی کارم رو از کجا بزنم :(
نمیدونم به کی اطمینان کنم :cry:


میتونم بپرسم دانشگاه مالک اشتر ایا واقعا میتواند پاسخگوی نیاز های من باشه ایا قدرت اجرایی و مالی داره
:que:
 

t2_gsm2

عضو جدید
کاش می دونستین و می دیدید چقدر در طول روز کار میکردین چقدر در طول روز دوست دارم تو اینترنت دنبال تکمیل کردنش باشم
این میزه کاره منه :smile:
همش تو اینترنتم دنبال قطعات و فناوری های خاص:cool:
 

پیوست ها

  • تصوير958.jpg
    تصوير958.jpg
    21.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Jet-Engine

عضو جدید
:(:cry:


میتونم بپرسم دانشگاه مالک اشتر ایا واقعا میتواند پاسخگوی نیاز های من باشه ایا قدرت اجرایی و مالی داره
:que:
دوست عزیز ، اکثر طرح های دفاعی و نظامی پر خرج در این دانشگاه پی ریزی و اجرا میشه .
از جمله ماهواره بر سفیر و ماهواره ی امید ... واحد های تحقیقاتی این دانشگاه در کشور منحصر به فرد هستند . منتهی چون زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح است کمی در کار افراد متفرقه سختگیری می کنند . شعبۀ اصلی دانشگاه در شاهین شهر اصفحان است و همچنین یک شعبه هم در تهران دارد . امکانات زیادی در حوزۀ مهندسی کشتی و همچنین هوافضا را دارا می باشد .
موشک های زیر سطحی ایران که سریع ترین موشک های زیر سطحی جهان شناخته شده اند ایده اش از همین جا بود .
زنده یاد اردشیر حسین پور که بنده به ایشان خیلی علاقه مند بودم و ارادت داشتم ، مرکز الکتروسرام را در اینجا راه اندازی کرد و همچنین طرح ناوچۀ رادار گریز را در اینجا اجرایی کرد .
به جرات می توان گفت که هر طرح دفاعی ملی اعم از راداری دریایی هوایی موشکی و ... در این دانشگاه عملیاتی شده است .
در ضمن ، خود دانشگاه از لحاظ آموزشی و سطح علمی خوب است ولی در ردیف دانشگاه های برتر نیست ولی اصل کار کارگاه ها و آزمایشگاه هایی است که دانشجویان و استادان شریف امیر کبیر و علم و صنعت و .. را نیز به اینجا کشانده است .
اگر در کشور یک جا باشد که طرحی نو را به خوبی پذیرش کرده و حمایت کند آنجا دانشگاه صنعتی مالک اشتر است .
موفق باشید ...
 
آخرین ویرایش:

t2_gsm2

عضو جدید
با سلام وتشکر از دوست عزیزم Jet-Engine
:gol:
یک سوال :que:
دوست عزیز به نظر شما بهترین راه ارتباط با این دانشگاه چگونه هست ؟ من مشکلی در سفر به تهران یا اصفهان ندارم ولی چگونه من می توانم با داشتن دعوت نامه از این دانشگاه مراجعه کنم و با حضور مسولین و اساتید این دانشگاه طرحم رو معرفی کنم:warn:

((چون با حضور سر زده و خودسرانه من ممکن هست به علت مشغله کاری مسولین و اساتید موفق به معرفی طرحم به کمسیون یا بخشش تحقیقاتی این دانشگاه شوم )):(

در مورد چگونگی دریافت دعوت نامه و یا مکاتبه صحیح و موثر با این مرکز میشه کمی کمکم کنید:redface:
 

Jet-Engine

عضو جدید
در مورد چگونگی دریافت دعوت نامه و یا مکاتبه صحیح و موثر با این مرکز میشه کمی کمکم کنید:redface:
سلام دوست عزیز
بنده دانشجوی دانشگاه هستم و اگر کمی تامل داشته باشید تا ترم تحصیلی شروع شود که به اصفحان برگردم ، می تونم صحبتی با رئیس دانشکده و رئیس بخش داشته باشم ، ولی برای اینکه بفهمند طرح جدی است بهتره که یک اطلاعات کلی از رزومۀ خودتون و اینکه طرح در چه زمینه ای است و تاچه مرتبه ای روش کار شده در حد یک سرخط به بنده بدهید . ( در حد یکی دو صفحه )
کار دیگه ای که از دست بنده بر میاد اینه که شمارۀ اساتید رو بگیرم و به شما بدم و شما شخصاً باهاشون تماس بگیرید .

ان شاءالله هفتۀ آینده میرم دانشگاه . . . رسیدم خبرتون می کنم . موفق باشید .
 

Jet-Engine

عضو جدید
راستی این هم آدرس سایت دانشگاه :
http://www.mut-es.ac.ir
و طرح های نو آورانه اینجا :
http://www.mut-es.ac.ir/mut.php?name=Content&pa=showpage&pid=6
و سایر اطلاعات از جمله تماس رو از همین جا پیدا می کنید .
در ضمن اگر مراحل شبیه سازی و ارزیابی رو هم پشت سر گذاشتید ذکر کنید و اطلاعات تماس رو حتماً بنویسید .
موفق باشید
 

Similar threads

بالا