ساخت شراب خوشبختی از خون و اعضای بدن انسان!

fatem

عضو جدید


زال‌ها (آلبینو) که از بدو تولد فاقد مواد رنگی در چشم، پوست و موی بدن هستند در تانزانیا سنبل خوشبختی و خوش شانسی محسوب می‌شوند و به همین دلیل ساحران محلی جسد، خون و اعضای درونی آنها را می‌خرند و از آنها در ساخت شرابی سحر آمیز که باعث خوشبختی می‌شود، استفاده می‌کنند.

همچنین این گونه تصور می‌شود که انگشتان آنها در هنگام ماهیگیری و جستجوی معادن، موفقیت به همراه می‌آورد و به علت این خرافه رایج در برخی کشورهای آفریقایی، از هر کدام از اجساد افراد زال می‌توان حدود 300 هزار یورو به دست آورد. بر طبق اطلاعات رسمی، در تانزانیا حدود 150 هزار انسان زال زندگی می‌کند.

پس از شنیدن خبر آخرین قتل توسط جنایتکاران، میان افراد زال ترس و وحشت فراوانی به وجود آمد. آخرین مورد قتل دختر 10 ساله تانزانیایی و بدن تکه تکه شده وی بود. دختر بچه 10 ساله در دهكده شیلئا در منطقه شینیانگای غربی تنها ساعاتی پس از آنكه رییس جمهوری تانزانیا خواستار برخورد قاطع با كشتار زال‌ها در این كشور شد به قتل رسید. زال‌ها پس از این فاجعه خانه‌های خود را ترک گفته و به دنبال پناهگاهی مناسب فرار کردند.

این خرفه وحشتناک نه تنها در تانزانیا بلکه در کنگو، کنیا و رواندا هم رایج است. دادستان عالی کشور رواندا اعلام داشته است که آمادگی دارد تمام زال‌های مناطق مختلف را به نزد خویش بپذیرد و از آنها حمایت نمایند.


منبع:
http://www.hamtaraneh.com
 

Similar threads

بالا