راه مقابله با سانسورِ اخبار راهپیمائی و اجتماع بی نظیر(حدود 25 ميليون نفري)درکٌل تاریخ بشریت یعنی زیارت اربعین چیست؟؟!!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

atoosa896

عضو جدید
راه مقابله با سانسورِ اخبار راهپیمائی و اجتماع بی نظیر(حدود 25 ميليون نفري)درکٌل تاریخ بشریت یعنی زیارت اربعین چیست؟؟!!

باسلام
ازآنجایی که شبکه های ماهواره ای سایر کشورها که کوچکترین راهپیمائی ها و تظاهراتها را درهرگوشه جهان نشان میدهند اما به علت ترس ازاینکه جمعیت شیعه شوندگان با دیدن راهپیمائی چندین میلیون نفری زائران کربلا برای زیارت اربعین، زیاد میشوند، امپراطوری رسانه ای صهیونیستی که انبوهی ازشبکه های ماهواره ای ، روزنامه ، مجلات و سایتها و رادیوها را زیر سلطه خود دارد مانع پخش این راهپیمائی بی نظیردرکٌل تاریخ بشریت میشود.چون چراغ هدایت وکشتی نجات اینقدرجاذبه دارد که اکثریت کسانی راکه با او آشنا میشوند را شیعه میکند. به همین علت بود که اولین باری که مراسم پیاده روی زائرین اربعین وقتی دررسانه های جهان نشان داده شد تمام کتابهایی که به زبانهای خارجی در مورد شیعه بود و در انبار آن انتشاراتی در قم و سایر کشورها مانده بود ومدتها خاک میخورد . بعد از این واقعه به فروش رفت و جمعیت انبوهی به شیعه گرایش پیدا کردند. بعد ازاین واقعه بود که امپراطوری رسانه ايی صهیونیستی و دیگر رسانه هایی که کشورهاشان مخالف اسلام بودند مانع پخش اخبار و تصاویر این واقعه شدند و تا کنون این سانسور ادامه دارد .
از عزیزانی که درشبکه های اجتماعی عضو هستند خصوص کسانیکه به زبانهای دیگرتسلط دارند درخواست میکنیم که اخبار، فیلم و تصاویر این واقعه را منتشر کنند وخدمتی به حضرت سیدالشهدا کنند واسم خود را درلیست خادمان حضرت ثبت نمایند و ذخیره ای برای قبرو قیامت خود فراهم کنند.
کاش شبکه های بین المللی صداو سیما مثل جام جم، هیسپان تی وی و...هم اینکار را انجام میدادند. شخصی دریک مجلس روضه یک استکان را ازتوی راه برداشت و کنار دیوار گذاشت شب خواب دید که امام حسین علیه السلام به برادر بزرگوارشان حضرت اباالفضل امر فرمودند که نام این شخص را هم جزء خادمان ما بنویس!!!.
راستی چرا زیارت اربعین اینقدر جذابیت و معنویت داره که از کشورچین هیأت راه میفته می آیند عراق که پیاده بروند زیارت ، اٌسقف های مسیحی با لباس مخصوص خود درحالیکه صلیب حمایل کرده اند به زیارت میروند.
کاش صدا وسیما مستندی میساخت و عظمت این گرده همایی بزرگ را با فیلمبرداری ازآسمان کربلا و راههای منتهی به کربلا تا چندین کیلومتر دورتر نشان میداد این طوری عظمت این واقعه خیلی بهترنشان داده میشه. به هر جهت هر عزیزی که سایتی وبلاگی داره به زبانهای دیگه یا درشبکه های اجتماعی و گروپها، انجمن های گفتگوی غیر فارسی زبان عضو هست یا سایتی تجاری ،تفریحی یا علمی دارد،چندین لینک از اخبار، فیلم های این واقعه را به اشتراک بگذاره. همچنین میتونید سایتهایی که در صفحه اول خود این واقعه را منعکس کرده اند(مثل سایتهای خبری ایرانی که چند زبانه هستند) را به شیوه های مختلف تبلیغ کنید(از نوشتن روی در و دیوار تا تبلیغ بصورت زیر نویس در تلویزیون یا درج در مجلات و پیامک ها) تا وقتی به اون سایتها مراجعه میکنند اخبار و فیلم ها راببینند .البته بعضی شبکه های تلویزیونی و رسانه های مستقل هستند که حاضرند این تصاویر و اخبار را پوشش دهند اما خیلی کم هستند. به هر حال اگرمقیم خارج ازایران هستید و بتونید این شبکه هارا راضی کنید گزارش ها یا فیلم مستند را دراین موضوع پخش کنند بسیار عالی است و مورد توجه حضرت زهرا و امام حسین و امام زمان علیهم السلام قرار خواهید گرفت.لطفا این مطلب را در همه سایتهایی که عضو هستید درج کنید.

چند لينك جالب:
يك دعا و 90فايده براي آن :
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=249746
داستانهايى از فضيلت زيارت امام حسين علیه السلام
http://www.imamhossein.net/index.php...arat&Itemid=52
چهل حدیث زیارت امام حسین علیه السلام در کربلا
http://aftabnews.ir/fa/news/218318/%...A8%D9%84%D8%A7
توصیه‌های میرزا اسماعیل دولابی برای حضور در حرم سیدالشهدا(علیه السلام)
http://www.shia-news.com/fa/news/806...84%D8%A7%D9%85
رحلت پیامبر یا شهادت پیامبر؟خودتان قضاوت کنید
http://levaoshia.blogfa.com/post/6


سریع الاستجابة ترین دعا جهت رسیدن به حاجت کدام است؟

http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa1087
 

Tik TAAk

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تا اونجا که من خبر دارم مستندش داره ساخته میشه ! حالا نمیدونم حقیقت داره یا نه اما گفتن داره ساخته میشه

دیروز خبرگذاری رسمی عراق تصاویری رو نشون میداد که از زائرین ایرانی گرفته بود

احتمال میره که تعداد بازم افزایش پیدا کنه .. چن روز پیش من از یکی از دوستام شنیدم که

کاروان ها بدون ویزا و حتی پاسپورت و با کارت ملی هم اجازه عبور از مرز مهران رو دارن

اصن اینجا یک غوغاییه همه دارن میرن مهران واسه زیارت...بنظر من ایران میخاد ی ذره از قدرت خودشو به نمایش بذاره واسه داعش

چن روز پیش هم که نیرو هوایی ارتش به طور رسمی مواضع داعش رو بمباران کرده بود که حتی مورد حمایت امریکا قرار گرفت

و این حساسیت موضوع و نقش ایرانو بیشتر کرد

مسلما دیگر کشورها هم میخوان ی جوری مخالف خودشونو با داعش نشون بدن و این چیزی هست که ما الان داریم میبینیم
 

vidaaaa

عضو جدید

 
آخرین ویرایش:

نگار88

کاربر بیش فعال
سلام به نظر من هم این کار خوبه هم از اونایی که اونجان بخوایم عکس بگیرن تا وقتی اومدن حقیقتشو همه جا نمایش بدیم.... مستند هم خیلی خوب میشه اونایی که رشته ی کارگردانی خوندن باید دست به کار بشن...
برای اونایی که میخوان نور درخشان الهی رو با انگشتاشون خاموش کنن خیلی متاسفم ....
امیدوارم روزی بتونن حقیقتو بفهمن وگرنه زیانکاران واقعی اونان.....
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فراموش نکنید که این موضوع یک مراسم مذهبی است که سالانه در شرایط مختلف اجرا می شود نه یک اعتراض سیاسی. شاید پوشش خبری تظاهرات اعتراضی در هر کشوری در خبرگزاری مختلف به سبب جدید بودن یک پدیده است که ممکن است مجموعه ای از تغییرات زنجیره ای رو در کشور های مختلف پدید بیاره بنابراین خبرگزاری ها قاعدتاً به دنبال اتفاقاتی هستند که برای اولین بار پدید می آیند هر چند یک تظاهرات اعتراضی کوچک در یک روستا در یک کشور کوچک باشد می تواند نشانه یک تحول جهانی باشد. به عنوان مثال انقلاب هایی که در کشور های عربی صورت گرفت رو به خاطر بیارین که از یک خودسوزی در یک کشور عرب زبان توسط یک فرد شروع شد و تحولی بد یا خوب را در تمامی کشورهای عرب نژاد و عرب زبان پدید آورد.

سلام........دقیقا مثل این موارد نه؟!


 

rahino

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز

آقای ما امام خامنه ای امسال اشاره ای کردند مردم چنین پاسخ دادند
ای آنکه میگویی گزینه ها روی میز است
اگر مردی گزینه های امام خامنه ای را ببین
این است شکوه شیعه
هر که با آل علی (علیه السلام)در افتاد ور افتاد


 

rahino

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
شمار زائران اربعین فراتر از ۲۰ میلیون نفر/ ابراز خرسندی از موفقیت طرح امنیتی
مقامات استانی کربلای معلی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امسال تاکید کردند که شمار زائران کربلا طی ۱۰ روز گذشته فراتر از ۲۰ میلیون نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، «جمال الدین الشهرستانی»، مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی تاکید کرد: شمار دقیق زائران شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی بین دهم تا بیستم ماه صفر بالغ بر بیست میلیون زن و مرد و کودک بوده است که دو میلیون تن آنها زائران غیرعراقی از پنجاه ملیت جهان بودند.

الشهرستانی گفت:هجده میلیون عراقی از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف عراقی و از بیش‌تر استان‌های این کشور برای زیارت حرم سید الشهدا و آقا ابالفضل العباس علیهما السلام به کربلا مشرف شدند که یک میلیون نفر از آنها فقط روز جمعه به جمع زائران پیوستند.
از سوی دیگر «عقیل المسعودی»، رئیس کمیته امنیتی شورای استانی کربلا هم با اشاره به اینکه شمار زائران مراسم اربعین حسینی بیش از بیست میلیون نفر بوده است گفت این در حالی است که هنوز هزاران زائر دیگر وارد کربلا می‌شوند.
المسعودی افزود: ما خوشحالیم که اجتماع میلیونی زائران کربلا بدون هیچ حادثه یا خلل امنیتی در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.
 

rahino

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز




به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز شنبه(22آذرماه) در نشست خبری خود با اشاره به افزایش بی‌سابقه تعداد زائرین اربعین حسینی گفت: به منظور سازماندهی و هماهنگی جهت خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی یک ستاد عالی در سطح کلان کشور تشکیل شده است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار زائران ایرانی مراسم اربعین بیان داشت: طبق آخرین آمارها حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از مردم کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کرده‌اند.
 

danielo

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که در روز اربعین هر چی کانال خبری زدم این خبر را پخش کرد.
یورو نیوز حتی گزارش داد که ایرانیان و شیعیان برای داعش خط و نشون کشیدند.
من از بی بی سی فارسی و سی ان ان و فرانس 24 هم این خبر را دیدم.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=3]مراسم اربعین حسینی(ع) امسال با حضور بیش از 20 میلیون زائر از داخل و خارج عراق در کربلای معلی در فضایی امن برگزار شد.[/h]
با آنکه مراسم اربعین امسال، همزمان با تهدیدهای گروهک‌های تکفیری مانند داعش برگزار شد، اما جمعیت زائران امسال، در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش تا بالای 20 میلیون بود در حالی که سال گذشته این جمعیت حدود 18 میلیون اعلام شد.
مراسم عزاداری اربعین در کربلا بزرگترین تجمع بشری است که پس از سقوط رژیم سابق عراق، هر ساله، باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.
مردم عراق و خارج آن، از 10 تا 12 روز پیش از اربعین حرکت پیاده به سوی کربلا را از نقاط مختلف آغاز کردند. از آنجا که 700 هتل و مسافرخانه کربلا گنجایش میلیونها زائر را ندارد، مردم عزادار سطح کوچه‌ها، گذرها و خیابانهای کربلا را با چادر پوشاندند و بسیاری نیز میهمان منازل مردم کربلا شدند.
مراسم اربعین با حضور دسته‌های مختلف در بین‌الحرمین و حرم امام حسین و حضرت عباس(ع) برگزار شد و عزاداران شعار «لبیک یا حسین» سر دادند.
با پایان مراسم عزاداری، وسایل نقلیه عمومی در اختیار زائران قرار گرفته تا از کربلا خارج شوند و به شهرها و کشورهایشان باز‌گردند.
«حیدر العبادی» پیش از ظهر اربعین، با انتشار بیانیه‌ای با تشکر از مردم و نیروهای امنیتی و همکاری آنان در حفظ امنیت، از مسؤولان خواست با فراهم کردن تسهیلات و وسایل نقلیه، کار بازگشت زائران را تسهیل کنند.

ادامه طرح امنیتی تا 6 روز
هرچند پایان مراسم اربعین به معنای پایان طرح امنیتی ویژه عراق برای این روز نیست و از آنجا که هنوز، حملات تروریستی، زائران را تهدید می‌کند، تدابیر امنیتی ویژه تا یک هفته پس از این نیز ادامه خواهد داشت تا از ایجاد هرگونه خلأ امنیتی در سراسر کشور جلوگیری به عمل آید.
به گفته مسؤولان پیش‌بینی می‌شود، روند بازگشت زائران از کربلا، یک هفته به طول انجامد.

حضور 60 هزار بحرینی در کربلا
در میان زائران خارجی از 60 ملیت در عراق، ایرانی‌ها با بیش از یک میلیون صاحب رتبه نخست هستند، اما امسال 60 هزار بحرینی نیز به زائران در کربلا پیوستند .
60 هزار بحرینی از کل جمعیت بحرین که تقریبا نزدیک به یک میلیون است و نزدیک به 300 هزار نفر از آنان نیز خارجی‌های تبعه بحرین هستند، رقم بزرگی به شمار می‌رود.

خدمات رسانی 12 هزار کارگر شهرداری
وزیر امور شهرداری‌های عراق با اشاره به اینکه روزانه 500 متر مکعب آب شرب در اختیار زائران کربلا قرار داده شده، گفت: 12 هزار کارگر شهرداری از جمله ایرانی‌ها مسؤولیت نظافت و خدمات رسانی به زائران را برعهده داشتند.
وی افزود: با توجه به شمار حیرت انگیز زائران در کربلا، اتاق عملیات در کربلای معلی به ریاست رئیس کل دفتر وزارت امور شهرداری‌ها تشکیل شده و 10 هزار کارگر شهرداری استان کربلا و دیگر استانها و همچنین 2 هزار کارگر شهرداری از ایران در خدمت 
زائران بودند.

تقدیر مرجعیت عراق از برگزار کنندگان مراسم اربعین
مرجعیت عراق از تمام دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد و ضرورت استفاده کامل از این مراسم معنوی را مورد تأکید قرار داد.
شیخ «مهدی الکربلائی» در خطبه های نماز جمعه کربلای معلی با اشاره به نبود توانمندی مناسب به منظور استقبال از شمار عظیم زائران، برنامه ریزی علمی به منظور مقابله با هرج و مرج در زمینه پذیرایی از زائران امام حسین (ع) را خواستار شد.

http://www.qudsonline.ir/detail/News/252568

 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسیاری از رسانه ها با توجه به سابقه مراسم اربعین حسینی (ع) در سال های گذشته ، حضور جمعیت از 60 کشور جهان در این آیین را بی سابقه ذکر کردند و اعلام داشتند که مراسم امسال رکورد شکست.

خبرنگاران رسانه های خبری غربی با واژه های نظیر سیل عظیم مسلمانان، همایش سیاسی مذهبی شیعیان ، بزرگترین راهپیمایی مذهبی و شرکت در مراسم اربعین برغم تهدید گروه تروریستی داعش درباره این مراسم گزارش دادند.

برخی رسانه ها نیز براساس سیاست های خبری خود تلاش کردند با نگاه سیاسی حضور میلیونی مردم در کربلا را مورد تجزیه وتحلیل قرار دادند.



**یورو نیوز

شیکه تلویزیونی یورو نیوز اعلام کرد که بیش از 20 میلیون نفر از مسلمانان شیعه در روزی که آن را اربعین می خوانند با وجود تهدیدات داعش به زیارت پیشوای سوم مذهبی خود رفتند.

این رسانه گفت که غیر از شیعیان عراق ، مسلمانانی از کشورهایی همچون ایران ، پاکستان ،افغانستان،بحرین و هند در این آینی با شکوه مذهبی حضور داشتند.

یکی از مقامات عراق گفت که برگزاری این مراسم بدون کمترین حادثه حاصل پیروزی نیروهای ما در برابر گروه تروریستی داعش است.



**بی بی سی

بی.بی.سی در گزارش خود با اذعان به این نکته که امسال یکی ازشلوغ ترین اربعین هایی بود که کربلا به خود دید، افزود: تهدیدهای امنیتی وانفجار بمب وخمپاره هم حریف اعتقادات هزاران شیعه برای شرکت در عزاداری اربعین نشد.

پایگاه اینترنتی بی.بی.سی نوشت: میلیون ها زائر شیعه با وجود تهدیدهایی که از ناحیه گروه های تندرو وجود دارد، برای شرکت در مراسم اربعین به شهر کربلا سرازیر شده اند.

بسیاری ازاین زائران چندین روز پیاده روی کرده اند تا به عزاداری امروز برسند؛ مسافت حدود 80 کیلومتری نجف تا کربلا مسیر اصلی راهپیمایی زائران بوده است.

یک بازرگان ایرانی که گذرش زیاد به عراق افتاده و امسال هم برای زیارت امام حسین (ع) راهی کربلا شده، چند روز مانده به اربعین راهی عراق شده است.

وی دراین باره به بی.بی.سی گفت : درطول مسیر ایست بازرسی های متعدد وجود داشت وحضور پرشمار نیروهای امنیتی مشهود بود؛ بعد از دو ساعت بازرسی وارد کربلا شدیم.

وزیر دفاع عراق ازحضور 17 میلیون زائر ازداخل وخارج عراق خبر داده اما 'غسان آشور' خبرنگار مقیم بغداد این گفته وزیر دفاع را زیر سوال می برد.

بی.بی.سی گفت : چه برای یک باور مذهبی و چه برای اعلام یک پیام سیاسی، حضور میلیونی عزاداران درکربلا همه نگاه ها را به خود جلب کرده است؛ ناظرانی که ممکن است سوال کنند پیام عاشورا که گفته شده تن ندادن به ذلت است، درزندگی امروز این عزاداران چه تاثیری گذاشته است.

**رادیو فردا

پایگاه اینترنتی رادیو فردا گزارش داد زن و مرد، پیر وجوان، کودک و نوزاد راهی جاده هایی مملو ازجمعیت هستند که دیگر جایی برای عبور اتومبیل ها در آن باقی نمانده است.

درکنار جاده ردیفی ازچادرهای سبزرنگ، مسافران را به استراحت، خوردن و نوشیدن فرا می خوانند.

تصاویر ارسال شده ازجاده 90 کیلومتری نجف ـ کربلا فوجی از مسافران را نشان می دهد که به سوی کربلا راهپیمایی می کنند و برخی رسانه ها از آن به عنوان بزرگ ترین راهپیمایی مسلمانان در تاریخ یاد کرده اند.

پایگاه اینترنتی بی.بی.سی زیر عنوان 'میلیون ها زائر شیعه با وجود تهدید تندروها وارد کربلا شدند' ، نوشت: میلیون ها زائر شیعه با وجود تهدیدهایی که از ناحیه گروه های تندرو وجود دارد، برای شرکت در مراسم اربعین به شهر کربلا سرازیر شده اند.

بسیاری ازاین زائران چندین روز پیاده روی کرده اند تا به عزاداری امروز برسند؛ مسافت حدود 80 کیلومتری نجف تا کربلا مسیر اصلی راهپیمایی زائران بوده است.



**رادیو فرانسه

بخش فارسی رادیو فرانسه گزارش داد: 5/ 13 میلیون شیعه عراقی و چهار میلیون نفر از شیعیان ٦٠ کشور جهان، امروز مراسم اربعین حسینی را تحت تدابیر شدید امنیتی و به نشانه مقاومت علیه گروه تروریستی داعش در کربلا برگزار کردند.

مراسم 'اربعین' امسال به دلیل گسترش نفوذ گروه داعش در عراق از رنگ و معنای سیاسی بیشتری نسبت به گذشته برخوردار بوده است.

**صدای امریکا

پایگاه اینترنتی صدای آمریکا با اشاره به اینکه مراسم اربعین در کربلا بدون خشونت پایان یافت، افزود: در حالی عراق در چند ماه گذشته با تحرکات پیکارجویان افراطی سنی مذهب گروه موسوم به داعش روبه رو بوده است، میلیون ها مسلمان شیعه برای شرکت در مراسم امسال اربعین، در شهر کربلای عراق جمع شدند.

فرماندار کربلا روز شنبه پایان یافتن این مراسم راکه یکی از مهمترین مراسم مذهبی در تقویم شیعیان جهان است و بر خلاف سال های گذشته بدون درگیری و خشونت برگزار شد، پیروزی مهمی برای نیروهای امنیتی عراق دانست.



**خبرگزاری فرانسه

خبرگزاری فرانسه هم در گزارشی با اشاره به این که امسال مراسم اربعین ازنظر شمار زائران رکورد شکست، افزود: 17.5 میلیون نفر شمار افرادی که امسال برای شرکت در مراسم به کربلا رفتند؛ از این تعداد، 4.5 میلیون نفر خارجی و دستکم یک میلیون نفر از آنان ایرانی بودند.

این خبرگزاری افزود: برخی از آنها بیش از 12 روز با پای پیاده از منتهی الیه جنوبی عراق یا امتداد مرز ایران خود را به کربلا رسانده و برخی دیگر سوار بر اتوبوس و کامیونهای پر ازدحام به این شهر آمده بودند.

http://www.irna.ir/fa/News/81424802/
 

mostafa ghodrat

همکار مدیر مهندسی برق
کاربر ممتاز
اقا محمد هم احتمالا مثل بنده رفتن و از نزدیک دیدن .
دوستان دیگه شما که نرفتین و از نزدیک ندیدین که جای سوزن انداختن نیست و حتی تو اتوبانا و خیابونا و جاده های کناری راه رفتن رو نمیشه سریع کرد و این ها رو از نزدیک لمس نکردن لطفا نظر ندن.
در ضمن یک بار گفتم اینم بار اخر
همه با هم تو کربلا نبودن . یک ساعت دو ساعت سه ساعت زیارت کربلا بعدش سفر به شهر دیگر.
مثلا 5 میلیون نفر که در کربلا بودن . همون لحظه هم 10 میلیون در نجف سامرا و کاظمین بودن . از ناصریه که همه با هم میریزین تو کربلا.
همون لحظه هم 5 میلیون دیگه در راهپیمایی بودن . (مشایه)
این قبولش سخته؟
خدا رو شکر به لطف خدا و مهمون نوازی مسلمانان چه شیعه چه سنی نه از غذا کم اومد نه از جای خواب.
البته بنده امسال نرفتم.
....
فکر کنم کربلا استانه.و از استان تهران و کرج هم بزرگتره .

تهران ترافیک میشه یک اتوبان رو میبندن.
کربلا ترافیک شد از نجف تا کربلا رو بستن و دیگه ماشین رد نمیشد . حدودا هم 160 کیلومتر فاصلست .!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا