(خواهشا بخوانید و به دوستان بفرستید!)

13654242

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
(خواهشا بخوانید و به دوستان بفرستید!)

به گزارش دانشجویان انقلابی، به دنبال انتخاب آنگلا مركل، یكی از دوستان نزدیك صهیونیست ها در آلمان به عنوان نخست وزیر این كشور، ضدیت با دین اسلام در آلمان گوی سبقت را از رژیم اشغالگر قدس نیز ربوده است.
در همین راستا دولت مركل، كه بنا به گفته كارشناسان یكی از مهره های مهم و پشت پرده اسلام ستیزی در غرب و به ویژه در قاره اروپاست، طی روزهای گذشته با هدف ممانعت از به رسمیت شناخته شدن دین اسلام در قانون اساسی آلمان و ایجاد محدودیت برای جامعه مسلمانان آلمان در كلیه عرصه های فرهنگی و سیاسی، اقدام به برگزاری یك نظرسنجی مغرضانه كه ریشه های آن در محافل صهیونیستی مشاهده می شود، كرده است.

این نظرسنجی در یك پایگاه اینترنتی كه به سفارش دولت آلمان راه اندازی شده برگزار می شود و طی آن در مورد قرار گرفتن و یا نگرفتن دین اسلام در میان ادیان رسمی آلمان، همانند ادیان مسیحی و یهودی، سوال شده و از بازدیدكنندگان از این پایگاه خواسته می شود كه نظر خود را ابراز كنند.
این در حالی است كه به گزارش خبرنگار فارس اكثر مسلمانان از این نظرسنجی بی اطلاع هستند و لذا محافل صهیونیستی در آلمان هر روزه از طریق عوامل خود اقدام به افزایش رای منفی در این نظرسنجی می كنند.
دانشجویان انقلابی از كلیه مسلمانان دارای احساس مسئولیت دعوت می كند تا با مراجعه به آدرس پایگاه اینترنتی مذكور در برهم زدن این بازی صهیونیستی مركل، به مسلمانان ساكن آلمان یاری رسانند. برای این كار كافی است تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی Aktuelle Nachrichten - Inland Ausland Wirtschaft Kultur Sport - ARD Tagesschau و بعد از اشاره گذاری بر روی قسمت "ja " روی "zur auswertung " كلیك نمایید.
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام این مال خیلی وقت پیشه ولی ما رفتیم و زدیم، بیشتر از 3 ماهه که این نظر شنجی هست
 
بالا