خبر داغ داغ و اما تاسف بر انگیز برای داوطلبان کاردانی به کارشناسی

خبر داغ داغ و اما تاسف بر انگیز برای داوطلبان کاردانی به کارشناسی


  • مجموع رای دهندگان
    133

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تشكر....
كاش منبع اينترنتي اش رو هم معرفي ميكردي ...
 

farzan001

عضو جدید
پذيرش دانشجويان فني و حرفه اي مجدد به آموزش و پرورش واگذار شد
تاريخ درج خبر 01/03/89


رييس سازمان سنجش آموزش كشور در مورد وضعيت داوطلبان آموزشكده‌هاي فني‌ و حرفه‌اي، گفت: پذيرش داوطلبان فني حرفه‌اي امسال هم مانند دوره گذشته توسط وزارت آموزش و پرورش انجام مي‌شود.

دكتر محمد حسين سرورالدين با اشاره به پيشنهاد آموزش و پرورش مبني بر واگذاري پذيرش داوطلبان فني حرفه‌اي به وزارت علوم، اظهار كرد: مجلس شوراي اسلامي در قانون دو فوريتي تصويب كرد كه در زمينه پذيرش امسال اين دسته داوطلبان همانند سال گذشته اقدام شود و در مورد پذيرش داوطلبان فني حرفه‌اي براي سال‌هاي آينده تصميم‌گيري خواهد شد.

سرورالدين با بيان اينكه سازمان سنجش براي اعلام زمان ثبت‌نام آزمون دانشكده فني و حرفه اي منتظر تعيين ظرفيت آموزش و پرورش است، در عين حال پيش‌بيني كرد كه ظرفيت‌ها همانند سال گذشته بوده و كمتر از آن پذيرش انجام نگيرد.


پذيرش دانشجو در آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي مانند سال گذشته توسط آموزش و پرورش انجام مي‌شود

دكتر علي عباسپور تهراني فرد، رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در اين باره، گفت: قانوني كه توسط مجلس در رابطه با پذيرش دانشجو در آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي به تصويب رسيد اين بود كه اين آموزشكده‌ها در آموزش و پرورش و دانشگاه جامع علمي كاربردي در وزارت علوم باقي بمانند.

نماينده مردم تهران در خانه ملت ادامه داد: آموزشكده‌هاي فني ‌و حرفه‌اي و دانشگاه‌هاي جامع علمي و كاربردي تا زماني كه ساختار جديد آموزش و پرورش تدوين شود در وزارتخانه‌هاي مذكور باقي خواهند ماند.

رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تاكيد كرد: پس از تدوين ساختار جديد آموزش و پرورش بر اساس اين ساختار تصميم‌گيري مي‌شود كه دانشكده‌هاي فني و حرفه‌اي و دانشگاه‌هاي جامع علمي و كاربردي در كدام وزارتخانه قرار گيرند.

وي خاطرنشان كرد: در مصوبه مجلس آموزشكده‌هاي فني‌ و حرفه‌اي موظف به پذيرش دانشجو شده‌اند، ضمن اينكه بلافاصله بعد از تصويب اين قانون نامه‌اي به سازمان سنجش و وزيرعلوم ارائه شد تا سريعا دفترچه پذيرش دانشجو در آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي، دانشگاه شهيد رجايي و تربيت معلم براي دوره‌هاي كارداني پيوسته و ناپيوسته را اعلام كنند.

عباسپور در خاتمه اظهاركرد: اين آزمون توسط سازمان سنجش اعلام مي‌شود؛ اما ظرفيت را آموزش و پرورش اعلام مي‌كند، به تعبير بهتر پذيرش دانشجو در آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي مانند سال گذشته توسط آموزش و پرورش انجام مي‌شود.



روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

این طور که داخل این مطلب اومده این مربوط به بچه های کاردانی میشه نه ما که کارشناسییم.
به اونجاهایی که قرمز کردم توجه کنید.درسته؟
 

alizard

عضو جدید
حاجی بابایی در گفتگو با مهر: تعیین تکلیف فنی حرفه ایها تا 6 ماه آینده/ 32 هزار دانشجو پذیرش می کنیم وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه ظرف 6 ماه آینده برای ایجاد ساختار جدید رشته های فنی و حرفه ای در وزارت علوم تصمیمگیری می شود گفت: بر اساس مصوبه مجلس دانشگاه پیامبر اعظم امسال 32 هزار دانشجو در دوره روزانه این رشته پذیرش می کند. حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون دانشگاه پیامبر اعظم وابسته به وزارت آموزش و پرورش 250 هزار دانشجو دارد افزود: تنها یک دانشکده ما در تهران 6 هزار و 500 دانشجو دارد در حالی که در دانشگاه تهران با بیش از صد سال سابقه تنها 27 هزار دانشجو تحصیل می کنند.
وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیامبر اعظم گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه حدود 10 برابر دانشگاه تهران است.
حاجی بابایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "اکنون دانش آموزان سال سوم رشته فنی حرفه ای دچار سردرگمی شده اند در چنین وضعیتی وزارت آموزش و پرورش چه برنامه ای برای پذیرش دانشجویان این رشته دارد؟ " گفت: کل بحث ما این است که دانشگاه پیامبر اعظم باید معلم تربیت کند که متاسفانه اینگونه نیست چرا که هم اکنون دانشجو به شکل آزاد پذیرش می کنیم و بعد لیسانس می دهیم اما از دسترس ما خارج می شود و هیچ فایده ای هم برای آموزش و پرورش ندارد در حالی که تربیت دانشجو به این شیوه وظیفه دانشگاه پیامبر اعظم نیست و دانشگاههای صنعتی مانند شریف باید به این شکل عمل کنند.
حاجی بابایی ادامه داد: جالب اینکه دانشگاه شریف تنها 40 دانشجو در رشته برق می پذیرد ولی دانشگاه پیامبر اعظم چند هزار دانشجوی برق پذیرش می کند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: حتی قوه قضائیه برای من و وزرای قبلی نامه فرستاده که بر چه اساسی دانشجو می پذیرید و مدرک لیسانس می دهید در حالی که این اقدام خلاف قانون است.
سرانجام پذیرش دانشجویان فنی، وزارت علوم یا آموزش و پرورش
حاجی بابایی در توضیح روند واگذاری پذیرش دانشجو به وزارت علوم که پیش از این بر آن پافشاری داشت گفت: پیش از این با وزارت علوم هماهنگ کرده بودیم و توافق شد که 91 هزار دانشجو از سوی آنها پذیرش شود و حتی قرار بود هفته گذشته دفترچه نحوه پذیرش دانشجو از سوی سازمان سنجش منتشر شود. همچنین توافق کرده بودیم شهریه 40 هزار نفر از آنها را آموزش و پرورش بپردازد.
در اسفندماه سال گذشته وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود که از سال 89، دانش آموزان فنی و حرفه ای در کنکور سراسری دانشگاهها شرکت کنند و وزارت علوم عهده دار پذیرش دانشجو در این رشته شود در حالی که تا پیش از این دانش آموزان فنی و حرفه ای در دانشگاه پیامبر اعظم ادامه تحصیل می دادند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: اما مجلس در هفته معلم سال جاری دو فوریتی را به تصویب رساند که طبق آن آموزش و پرورش باید تا پنجسال در رشته های فنی و حرفه ای با ظرفیت 91 هزار نفر در هر سال دانشجو پذیرش کند که آن را نپذیرفتیم.
حاجی بابایی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس باید طبق ظرفیتهای سال 1387 امسال نیز در دوره روزانه دانشجو پذیرش می کردیم ادامه داد: جالب اینکه دانشگاه پیامبر اعظم در سال 1387، 32 هزار نفر دانشجو در دوره روزانه پذیرش کرده بود.
ارائه لایحه دولت برای کاهش مدت پذیرش دانشجو
وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب مصوبه مجلس مبنی بر پذیرش دانشجو طی پنجسال در دانشگاه پیامبر اعظم جلسه ای با نمایندگان مجلس برگزار کردیم که نتیجه این شد به جای پذیرش دانشجویان فنی حرفه ای طی پنجسال متوالی در این وزارتخانه لایحه ای از سوی دولت ارائه کنیم تا اجرای این قانون از پنجسال به 6 ماه تغییر یابد تا در این مدت برای ایجاد ساختار جدید رشته های فنی و حرفه ای در وزارت علوم تصمیمگیری شود.

منبع:خبرگزاری مهر
http://mehrnews.com/fa/NewsDetail.a...لیف فنی حرفه ایها تا ماه آینده&NewsID=1088389
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
همچنان بلاتكليفي!!! :wallbash:
نفهميديم چه در گيري با خودشون دارن كه اينقدر لفتش ميدن...!!!
من كه چيمم اب نميخوره در رشته ي ما دوباره پذيرش بشه... :(:(
 

tabasoum A

عضو جدید
واقعا تکلیف ما بچه های فنی چیه
هیچ برنامه ای در مورد کنکور فنی ضحبت نکرد
پیک سنجش میگرفتیم 2خط در مورد ما نوشته بود
ایتم از کارشناسی مون
مسئولین که اقدامی نمیکنن باید خودمون دست بکار شیم
 

farzan001

عضو جدید
همیشه تو این مملکت باید سرکار بریم به جز اون موقعه که دنبال کار میگردیم.
 

alizard

عضو جدید
دفترچه آزمون فنی حرفه‌ای ارائه شد(البته منظورش همون میشود هست چون هنوز روی سنجش نیومده)
دفترچه اولیه آزمون شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت آزمون مربوط به آموزشکده های فنی و حرفه ای به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده است و سازمان به زودی نسبت به اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون اقدام می کند.
معاون سازمان سنحش آموزش کشور از ارائه دفترچه آزمون فنی و حرفه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: زمان ثبت نام به زودی اعلام می شود.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: دفترچه اولیه آزمون شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت آزمون مربوط به آموزشکده های فنی و حرفه ای به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده است و سازمان به زودی نسبت به اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون اقدام می کند.

وزارت آموزش و پرورش چندی پیش پذیرش دانشجو در دوره کاردانی آموزشکده های فنی و حرفه ای را متوقف اعلام کرده بود از این رو ثبت نام برای متقاضیان آزمون دوره های کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای سال 1389 وابسته به آموزش و پرورش که هر ساله از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اسفند ماه انجام می شد امسال انجام نشد و سازمان سنجش در این رابطه طی اطلاعیه ای به داوطلبان اعلام کرد: "به علت عدم اعلام ضوابط و شرایط و ظرفیت پذیرش به موقع توسط وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام از متقاضیان آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه ای سال 1389 وابسته به وزارت آموزش و پرورش در اسفندماه سال جاری انجام نمی شود."

با اعتراض برخی از داوطلبان این دوره، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت آموزش و پرورش را موظف کردند برای سال تحصیلی 90 - 89 نسبت به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته حداقل برابر با ظرفیت سال 88 -87 دوره روزانه اقدام کند.

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=103346
 
آخرین ویرایش:

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مرديم از بي تكليفي :(
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
سازمان سنجش آموزش كشور بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون دوره‌هاي كارداني پيوسته نظام جديد ( آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش غير انتفاعي و غيردولتي ) سال 1389 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور به صورت اينترنتي از ساعت 9 صبح روزسه شنبه 15/4/89 آغاز و در پايان روزسه شنبه 22/4/89 پايان مي‌پذيرد.
اطلاعيه اين سازمان درخصوص شرايط و ضوابط عمومي واختصاصي و نحوه ثبت‌ نام از داوطلبان در روزهاي دوشنبه 7/4/89 و14/4/89 در نشريه پيك‌ سنجش منتشر مي‌شود و بر روي سايت سازمان نيز قرار داده خواهد شد. ضمنا اين آزمون در روز جمعه 26/6/89 بر گزار مي گردد
 

stahad1

عضو جدید
به من بگید که فقط سراسری جمع میشه یا غیر انتفاعی هم جمع میشه من بگو خودمو خر کردم از حالا دارم برای سال اینده درس می خونم چه فایده اگر همون غیر انتفاعی قبول بشم......
بد بختیم اینه دیگه شانس ما دیگه
 

raminbabak

اخراجی موقت
عزیز جون یه ماه نرین دانشگاه ....یه ستاد بین المللی تشکیل بدین خبر رو واسه چند تا خبرگزاری خارجی بگین کمی هم پیاز داغش رو زیاد کنید حل میشه اگر ساکت بشینیم اینا مدرک ره هم بهمون نمی دن...
 

bahar nazdik ast

عضو جدید
عزیز جون یه ماه نرین دانشگاه ....یه ستاد بین المللی تشکیل بدین خبر رو واسه چند تا خبرگزاری خارجی بگین کمی هم پیاز داغش رو زیاد کنید حل میشه اگر ساکت بشینیم اینا مدرک ره هم بهمون نمی دن...
سلاام
بچه ها خوب بیاین یه اعتراض تجمعی کنیم به خبرنگارای 30/20 هم میگیم بیان دیگه . باید یه کاری بکنیم حقمون داره ضایع میشه .
رتبه من 200 شده حقم نیست برم غیر انتفاعی . اونم تازه اگه قبول بشم . چون معلوم نیست 140 تا بیشتر نمیگیره تو رشته صنایع شیمیایی:(
ما حتی حاضریم از شیراز بیایم چون رتبه های دوستامم همه زیر 100 هست :redface:
 

stahad1

عضو جدید
بد بختی

بد بختی

سلام من پارسال به خاطر اعتراض به خوابگه دو ترم تعلیقی خوردم حالا این کار ها را بکنید از تحصیل معروم مون می کنند اینا بهانه دارند جمش کنند ول کنید بابا..............
 

farzan001

عضو جدید
سلام برو بچ من دوباره اومدم.
میبینین آخر سرم مسئ.لین محترم کار خودشون رو کردن.شمسی پور و شریعتی شدن ویژه فرهنگیان و ما بریم حالشو ببریم.

بهار جان اون موقع که همه باید جمع میشدن کسی نیومد الان هم فایده نداره چون اونا این حرفا تو گوششون نمیره.
خیلی از دوستان منم رتبه های 2 رقمی آوردن ولی حالا باید برن غیرانتفاعی این اصلا انصاف نیست.تو تهران بچه ها قرار بود تحصن کنن ولی فعلا که خبری به گوش من نرسیده.
 

farzan001

عضو جدید
به من بگید که فقط سراسری جمع میشه یا غیر انتفاعی هم جمع میشه من بگو خودمو خر کردم از حالا دارم برای سال اینده درس می خونم چه فایده اگر همون غیر انتفاعی قبول بشم......
بد بختیم اینه دیگه شانس ما دیگه
دوست گلم برای رشته شما امسال دانشگاه رجایی میگرفت سال بعد معلوم نیست چی پیش میاد. اینا هر روز یه تصمیم جدید میگیرن.
 

alipa

عضو جدید
ما هم خیلی غصه خوردیم اما چه فایده هر کاری دوست دارند میکنند ببخشیدا اصلا ما رو ادم حساب نمیکنند
 

فرنوش خادمی

عضو جدید
بچه ها من رتبه ام 241 شده
اگه پارسال کنکور داده بودم تهران رو میاوردم
ولی حالا با این رتبه حتی امید اینکه کرمانشاه رو بیارم ندارم.
 

konkoordan

عضو جدید
پل ارتباطی دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

پل ارتباطی دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

سلام
امروز تو اينترنت چرخ ميزدم كه يهو تو ليست بلاگفا چشمم افتاد به وبلاگ جديد دانشگاهمون .

گفتم بيام اينجا منم معرفيش كنم شايد كمكي كرده باشم .

خيلي خوب كار شده .

از همه دعوت مي كنم از اين وبلاگ بازديد كنن.

ممنونم .

پل ارتباطی دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

http://mut-es.blogfa.com/
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
سلاام
بچه ها خوب بیاین یه اعتراض تجمعی کنیم به خبرنگارای 30/20 هم میگیم بیان دیگه . باید یه کاری بکنیم حقمون داره ضایع میشه .
رتبه من 200 شده حقم نیست برم غیر انتفاعی . اونم تازه اگه قبول بشم . چون معلوم نیست 140 تا بیشتر نمیگیره تو رشته صنایع شیمیایی:(
ما حتی حاضریم از شیراز بیایم چون رتبه های دوستامم همه زیر 100 هست :redface:

تاپيك رو اگه از اول يخوني متوجه ميشي ما چقدر اعتراض كرديم!!! اما كيه كه جواب بده ...
خوب بلدن تو اخبار يه تظاهرات كه تو يكي از شهرهاي كوچيك فرانسه اتفاق مي يوفته رو همچين بازتابش مي دن كه .... اما به كشور خودمون ميرسه همش پنهون كاري... حتي 20:30 بارها اعام كرده ام ... البته 1 بار راجع به اين مسله صحبت شد اما فقط رد گم كني بود .
شما ميگي اعتراض؟؟؟؟!!!! چند وقت پيش بچه هاي كامپيوتر كرمان تظاهرات كرده بودن كه اخبار هم گفت... رتبه 2 كامپيوتر مي گفت بايد برم غير انتفاعي!!!!
خود من هم رتبه ي 1 هستم ولي مجبورم برم آزاد!!! آخه غير انتفاعي هم نداريم :(
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حذف دانشجويان رشته متالوژي در کنکور 1389

حذف دانشجويان رشته متالوژي در کنکور 1389

دفترچه هاي کنکور کارداني به کارشناسي ناپيوسته دانشگاه سراسري سال ۸۹ در حالي توزيع شد که دانشجويان رشته کارداني مواد و متالوژي و آن دسته از افرادي که در سال هاي قبل مدرک کارداني اين رشته را دريافت کرده اند، براي شرکت کردن در اين آزمون در نظر گرفته نشده بودند.به گزارش خراسان جمعي از دانشجويان مواد و متالوژي دانشگاه تربيت معلم سبزوار، در تماس با خبرنگار ما از اين موضوع خبر دادند و افزودند: در دفترچه هاي کنکور کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال ۸۹ تنها ۲ دانشکده فني براي پذيرش دانشجو در اين رشته مشخص شده است که اين ۲ دانشکده نيز به معلمان شاغل در آموزش وپرورش اختصاص يافته است.آن ها اضافه کردند: در سال هاي گذشته دانشگاه شهيد رجايي تهران و ۲ دانشکده فني اصفهان و يزد در مقطع کارشناسي ناپيوسته رشته مواد و متالوژي دانشگاه سراسري دانشجو مي پذيرفتند که در دفترچه هاي کنکور کارداني به کارشناسي ناپيوسته دانشگاه سراسري سال ۸۹ نام دانشگاه شهيد رجايي حذف شده است و ۲ دانشکده ديگر نيز که قبلا هم تنها آقايان را پذيرش مي کرد، به معلمان شاغل در آموزش وپرورش اختصاص يافته است.آن ها هم چنين ابراز داشتند: زماني که خواستيم با تغيير رشته براي شرکت درآزمون کارشناسي ناپيوسته رشته هاي ديگر اقدام کنيم نيز متوجه شديم کد رشته ما براي شرکت در آزمون هاي ديگر نامعتبر شده است.رئيس دانشکده فني دانشگاه تربيت معلم سبزوار نيز در گفت وگو با خبرنگار خراسان، ضمن تاييد اين موضوع توضيح داد: سازمان سنجش تمام سهميه مقطع کارشناسي ناپيوسته دانشگاه سراسري را به معلمان شاغل در آموزش وپرورش اختصاص داده است و به اين ترتيب دانشجوياني که به شکل آزاد در اين رشته تحصيل کرده اند يا در سال هاي قبل مدرک کارداني رشته مواد و متالوژي را اخذ کرده اند، امکان ادامه تحصيل در مقطع کارشناسي را ندارند.«غلام رضا ابراهيمي» با بيان اين که امکان ادامه تحصيل اين دانشجويان در دانشگاه سراسري وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اما آن ها مي توانند در دانشگاه آزاد، غيرانتفاعي، علمي کاربردي و... به ادامه تحصيل بپردازند.وي همچنين با بيان اين که دانشگاه تربيت معلم سبزوار تنها دانشگاهي است که در سراسر کشور در ۳ ورودي سال ۸۷و۸۸ دانشجوي کارداني مواد و متالوژي از رشته رياضي پذيرفته است، تصريح کرد: البته اين مشکل براي تمام دانشجويان فني، علمي کاربردي، آزاد اسلامي، غيرانتفاعي و ديگر افرادي که مدرک کارداني اين رشته را از هر دانشگاهي اخذ کرده اند، وجود دارد.در خور اشاره است توزيع دفترچه هاي کنکور کارداني به کارشناسي ناپيوسته دانشگاه سراسري سال ۸۹ از چندي پيش آغاز شده است و در صورتي که مهلت ثبت نام در اين آزمون تمديد نشود، امروز آخرين فرصت براي ثبت نام در اين آزمون است.اين در حالي است که دانشجويان کارداني رشته مواد و متالوژي دانشگاه تربيت معلم سبزوار مدعي هستند همچنان براي ثبت نام در اين آزمون مشکل دارند و امکان شرکت آ ن ها در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته دانشگاه سراسري سال ۸۹ وجود ندارد.موضوع اختصاص دادن سهميه دانشکده هاي فني در مقطع کارشناسي ناپيوسته به معلمان شاغل در آموزش وپرورش در چند سال گذشته براي تعدادي از رشته هاي فني وحرفه اي مطرح شده بود که در بعضي موارد انتقاد دانشجويان محصل در مقطع کارداني اين رشته ها را در پي داشته است.در خور اشاره است دانشجويان رشته مواد و متالوژي دانشگاه تربيت معلم سبزوار تنها دانشجويان اين رشته در مقطع کارداني در کشور هستند که دوران دبيرستان را در رشته رياضي فيزيک تحصيل کرده اند و سپس با شرکت در آزمون سراسري درمقطع کارداني رشته مواد ومتالوژي اين دانشگاه پذيرفته شده اند.در حال حاضر ۱۵۰ دانشجوي کارداني مواد و متالوژي که در ۳ ورودي سال هاي ۸۷ و ۸۸ پذيرش شده اند، در اين دانشگاه در حال تحصيل اند؛ اين دانشجويان و تمام دانشجويان فني که در سرتاسر کشور در مقطع کارداني رشته مواد و متالوژي در دانشکده هاي فني تحصيل کرده اند، از ادامه تحصيل رايگان در مقطع کارشناسي ناپيوسته محروم شده اند.جالب اين جاست که يکي از دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار به خبرنگار ما گفت: زماني که اين موضوع را با مسئولان آموزش دانشگاه مطرح کرديم يکي از آن ها به ما گفت: «دختران مي توانند يک سال خياطي کنند و پسران هم به خدمت سربازي بروند!»
 

zhashemi

عضو جدید
سلام من آی تی خوندم وبا شما همدردم احساس میکنم با لگد از دانشگاه انداختنم بیرون و بهم کفتن برو پشت در دانشگاه و ورود دیگران رو تماشاکن به همین دلیل مطلبی اعتراض آمیز و اندوهناک میذارم امیدوارم به زودی به این تاپیک سر بزنید!

امروز رفتم اداره پست و گفتم یه دفترچه کنکوربده سرکار
یه دفترچه باریک و سبک بود که هرسال یه کمی آب میره انگار
شروع کردم ورق زدن به اجبار نگاه کردم یکی یکی به اسم ها
یکی بهداشت حرفه ای،عمومی علوم و آزمایشگاه و پزشکی
یکی برق و یکی قالب گرفتن یکی جوش رو که عمرا می گرفتن
امان از دست این تکنولوژی ها کنار هر یکی، یک جا گرفتن
ورق های دفترچه تموم شد دوسال عمرم چه بیخودی حروم شد!
پس این رشته که من خوندم کجا رفت؟ پس این آی تی که میگفتن کجا رفت؟
نشستم کنار راه و فریاد که ای بابا دو سال عمرم فنا رفت
یکی دستی به شونم زد که ای کاش من وتوهم نبودیم ازاین قماش

اگه آی تی خوندی عیبی نداره اینو میگم یهو هول برت نداره!
یه رشته جدید آوردن ببین! بیا بیا کنار ماها بشین!
میگن بازارکارش تعریف نداره ازاین آبکی هاست که حرف نداره!
تکنولوژیه نرم افزارو میگم ببین چقدر از صفحات رو داره!
روزانه رو نگاه نکن مال فرهنگیاس نگاه کنی میگیرنت میگن که جرم وگناس
بابات ببینم بچه مایه داره؟ نگفتی چقدی سرمایه داره؟
(غیرانتفاعی شهرستان مثل دانشگاه آزاد در میاد)
ببینم چه طوری از وضع مالی؟ چقدر ازاون پولای خوب خوب داری؟
ازاون پوال که بابای خسرو داشت چکهای سفید ش رو یکی یکی برمیداشت
ازاون پولا که آرادو سمیرا میرن باهاش به دانشگاه آزاد
اگه داری ازاون پولای عالی نگاه بکن به غیر انتفاعی
کشیدم آهی بغضم ترکید سه سالم بود که بابا هم پرکشید
مامانم صبح تاشب می بافه قالی تا بلکه ما بشیم آدم حسابی
حالا چه رشته ای باید بخونم؟ دوباره پشت کنکوری بمونم؟!
من ازاین وضع و این دوران گذشتم اینم از وضع و اینم سرگذشتم
 

zhashemi

عضو جدید
خودکشی

خودکشی

دارم از غصه میمیرم میخوام خودکشی کنم آینده ام تباه شده امیدم نا امید شده اول زنگ میزنم 20:30 بعد خودم رو حلق آویز می کنم قبلش با خونم کف دستم می نویسم به خاطر دانشگاه وبه خاطر آینده ای که تباه شد بیشتر از همه به خاطر زحمات پدر ومادرم که دیگه نمیتونم تو روشون نگاه کنم. فقط مارو به خاطر کارمیخوان اگه ما به یه جایی برسیم التماس میکنن که تورو خدا بیا برای ما کارکن ولی...
فکرمیکنم اگه کشته بدیم رسیدگی کنن این طورنیست؟؟!!!!
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دارم از غصه میمیرم میخوام خودکشی کنم آینده ام تباه شده امیدم نا امید شده اول زنگ میزنم 20:30 بعد خودم رو حلق آویز می کنم قبلش با خونم کف دستم می نویسم به خاطر دانشگاه وبه خاطر آینده ای که تباه شد بیشتر از همه به خاطر زحمات پدر ومادرم که دیگه نمیتونم تو روشون نگاه کنم. فقط مارو به خاطر کارمیخوان اگه ما به یه جایی برسیم التماس میکنن که تورو خدا بیا برای ما کارکن ولی...
فکرمیکنم اگه کشته بدیم رسیدگی کنن این طورنیست؟؟!!!!

متاسفم... :(
رشته ي شما بايد غير انتفاعي داشته باشه درسته؟
آزاد؟ علمي كاربردي ؟
نبايد به اين زودي تسليم بشي ...
 

zhashemi

عضو جدید
من علمی کاربردی خوندم با کلی جون کندن معدلم بالای هجده شد و دوم شدم از تخفیف شهریه و سایر تسهیلات خبری نبود ولی هر سال نفرات اول و دوم بدون کنکور میرفتن برای کارشناسی اما امسال که نوبت من شده سازمان رنجش اعلام فرمودندکه فقط نفراول میتونه بره! جالب اینجاس که تونستم نامحسوس بعضی از برگه های صحیح شده امتحانارو ببینم با کمال تاسف استاد گرانقدر لطف کردن حق من رو خیلی تابلو خوردن فقط به خاطر اینکه چاپلوسی و التماس بلد نبودم اون درس و یه درس دیگه ضریب 3 داشت که اگه حقم رو داده بودن الان من اول بودم! غیرانتفاعی هم همونطور که تو شعرم گفتم تکنولوژی نرم افزار داره کنکور علمی کاربردی هم مثل دیوار چینه! هیچ امکاناتی هم ندارن که بعد از رد شدن از دیوار چین دلت خوش بشه! آزاد هم که... یا باید از دیوار مردم بالا رفت یا باید یکی دو تا ازاون صندوقچه های گنجی که بابام روش نشسته رو بفروشم!!! دارم رو پیام نور فکر میکنم درواقع دارم روی مرگ تدریجی رویام فکر میکنم!
راستی چطوره همه جمع شیم و از 20:30خواهش کنیم یه گزارش داغ از اعتراضات ما تهیه کنه و فقط به اعلام اینکه بچه ها اعتراض دارن اکتفا نکنه نظرتون چیه که این قضیه با تمام وجود رسانه ای بشه؟؟!
چه جوری میشه با 20:30 تماس گرفت؟؟ بچه ها من پایه ام هرکی پایه اس یه یا علی بگه

خداوند بلند کردن صدارا دوست ندارد مگر ازآن کسی که به وی ظلم شده باشد
 

Ho$$ein

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من علمی کاربردی خوندم با کلی جون کندن معدلم بالای هجده شد و دوم شدم از تخفیف شهریه و سایر تسهیلات خبری نبود ولی هر سال نفرات اول و دوم بدون کنکور میرفتن برای کارشناسی اما امسال که نوبت من شده سازمان رنجش اعلام فرمودندکه فقط نفراول میتونه بره! جالب اینجاس که تونستم نامحسوس بعضی از برگه های صحیح شده امتحانارو ببینم با کمال تاسف استاد گرانقدر لطف کردن حق من رو خیلی تابلو خوردن فقط به خاطر اینکه چاپلوسی و التماس بلد نبودم اون درس و یه درس دیگه ضریب 3 داشت که اگه حقم رو داده بودن الان من اول بودم! غیرانتفاعی هم همونطور که تو شعرم گفتم تکنولوژی نرم افزار داره کنکور علمی کاربردی هم مثل دیوار چینه! هیچ امکاناتی هم ندارن که بعد از رد شدن از دیوار چین دلت خوش بشه! آزاد هم که... یا باید از دیوار مردم بالا رفت یا باید یکی دو تا ازاون صندوقچه های گنجی که بابام روش نشسته رو بفروشم!!! دارم رو پیام نور فکر میکنم درواقع دارم روی مرگ تدریجی رویام فکر میکنم!
راستی چطوره همه جمع شیم و از 20:30خواهش کنیم یه گزارش داغ از اعتراضات ما تهیه کنه و فقط به اعلام اینکه بچه ها اعتراض دارن اکتفا نکنه نظرتون چیه که این قضیه با تمام وجود رسانه ای بشه؟؟!
چه جوری میشه با 20:30 تماس گرفت؟؟ بچه ها من پایه ام هرکی پایه اس یه یا علی بگه

خداوند بلند کردن صدارا دوست ندارد مگر ازآن کسی که به وی ظلم شده باشد
من واقعا متاسفم شدم... :(
ميگم يه نامه به دفتر عباسپور بنويس... و وضعيتت رو تشربح كن.. اگه كسي بخواد كاري كنه ...همين آقاي عباسپوره ...
بيست و سي هم كار خاصي نمي تونه انجام بده...
من پايه ام ... از 118تهران بيست و سي ر بگير ...
اميدوووووووووووووووووارم ...فرجي بشه و كار شما هم درست بشه ...
 

zhashemi

عضو جدید
من واقعا متاسفم شدم... :(
ميگم يه نامه به دفتر عباسپور بنويس... و وضعيتت رو تشربح كن.. اگه كسي بخواد كاري كنه ...همين آقاي عباسپوره ...
بيست و سي هم كار خاصي نمي تونه انجام بده...
من پايه ام ... از 118تهران بيست و سي ر بگير ...
اميدوووووووووووووووووارم ...فرجي بشه و كار شما هم درست بشه ...

ممنون پس شماره 20:30 با شما. من که زنگ زدم حاضرنشدن شماره ای از هیچ خبرگزاری بدن دفتر مقام معظم رهبری چطوره؟؟؟
رهبر در سخنرانی که داشتن فرمودن که باید به فنی حرفه ای و علمی کاربردی توجه بشه.
حالا دفتر ایشون چطوره ؟ لطفا بچه ها زودتر نظر بدید من نمیتونم زیاد وصل بشم ولی میگردم ببینم تو خبرگزاری ها چیزی پیدامیکنم!
دوست عزیز شماره 20:30 یادت نره منتظرم. راستی دیروز نام کاربری من غیرفعال بود!!!!!!!!
من امسال مجبور شدم گرایش نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر کنکوربدم الانم سخت افزار یه شهر دیگه اونم غیرانتفاعی قبول شدم چه کارکنم؟؟؟؟
راستی شرمنده من این آقای عباسپور رو نمیشناسم کی هست چطور باهاش تماس بگیرم؟؟؟؟

الان صندوق پستی نهاد رو که مربوط به شکایات ودزخواست هست گیرآوردم پایه این؟؟؟
اینم صندوق پستی :

اگه طومار موماری چیزی دارین به همراه هزاران نامه اعتراض آمیزتون..... پیشنهادمیدم این صندوق پستی رو هم باهم امتحان کنیم
پایه این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

zhashemi

عضو جدید
نیستین؟؟؟؟

نیستین؟؟؟؟

بچه ها نیستین؟ پس اون همه جنب وجوش و اعتراض کجا رفت؟؟؟
همتون جازدین؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek:
 
بالا