خبرهای مرتبط با کوبانی Kobani

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شرمنده نفرمایید از بابت عذرخواهی
چون جنابعاللی کلی فرمودید قومیتی و نژاد پرستی باید از بابت تایپیکهای خودم و پستهای خودم عرض کنم که همچین موضوعی رو قبول ندارم و مخصوصا در مورد استارت تایپیکهام بی انصافی میدونم. جسارت به شما نشه، برای دوستانی عرض کردم که این برداشت رو ممکنه داشته باشن و همچنین کسانی که کاملا عمدی تایپیکها رو به این سمت بردن. اونم با زیرکی تمام.
در مورد نظراتم در مورد وقایع اخیر دیگه توضیح نمیدم.
شب عالی بخیر
دوباره عرض میکنم دیدنتون واقعا مسرت بخش بود. تشکر
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز


ارسال تسلیحات به کوبانی به دستور بارزانی
منبعی در ریاست اقلیم کُردستان از ارسال تسلیحات نظامی به مبارزین کُرد سوری برای مقابله با گروه داعش، به دستور مسعود بارزانی خبر داد.




به گزارش خبرگزاری کردپرس: منبعی از ریاست اقلیم کردستان در گفتگو با پایگاه کُردی زبان باسنیوز اعلام کرد: به فرمان مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان تسلیحات نظامی برای حزب اتحاد دموکراتیک کُردهای سوریه (PYD) در کوبانی ارسال شده است.
این منبع که اشاره ای به نام و سمت وی نشده است ضمن اشاره به اینکه سلاح و مهمات از طریق مرز اقلیم کردستان برای مبارزین کُرد سوری ارسال شده است، ارسال تسلیحات از سوی حزب اتحادیه میهنی کُردستان برای کُردهای سوریه را تکذیب کرد.
شایان ذکر است که منطقه کُردنشین کوبانی در شمال سوریه دارای مرز مشترک با اقلیم کُردستان عراق نیست و اقلیم برای ارسال هر محومله ای باید از خاک ترکیه استفاده کند.
براساس این گزارش ها منبعی در حزب دموکرات کردستان عراق در رابطه با نحوه ارسال کمک تسلیحات نظامی اقلیم به کردستان سوریه گفت: محموله های تسلیحاتی از طریق دروازه مرزی سیمالکا و نواحی اطراف آن به شمال سوریه و از آنجا به کوبانی منتقل شده است.
این منبع خبری افزود: حزب دموکرات کردستان عراق همه نوع همکاریی با مدافعین کُرد در کوبانی برای مقابله با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) داشته است و به کرّات ثابت کرده است که با حزب PYDهمکاری داشته و همکاری آنها ادامه دارد.
این گزارش ها در حالی است که پیشتر محمود حاجی عمر نماینده پارلمان اقلیم کردستان عراق وابسته به جنبش تغییر در گفتگو با خبرنگار کُردپرس از احضار نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم برای ارائه پاره ای توضیحات در خصوص دلایل عدم کمک تسلیحاتی اربیل به کوبانی در جلسه ی فوق العاده که قراراست امروز یکشنبه(20 مهر/12 اکتبر) خبر داده بود.

 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز

اختصاصی کردپرس؛
آغاز حملات پارتیزانی نیروهای مدافع شنگال به داعش
مسئول ارتباطات نیروهای مدافع شنگال از آغاز حملات پارتیزانی این نیروها برای مقابله با داعش و وارد آوردن ضربات مهلک به مواضع این گروه خبر داد.



داود جندی مسئول ارتباطات نیروهای مدافع شنگال در گفتگو با خبرنگارکردپرس در خصوص آخرین تحولات محور جنگ نیروهای پیشمرگ با گروه داعش در شنگال گفت: نیروهای مدافع شنگال به شیوه ی پارتیزانی از چهار موضع به روستای قوجویه شنگال محل استقرار نیروهای داعش حمله برده و در جریان درگیری بسیاری از نیروهای داعش کشته و توانستند چندین دوشکا و اتومبیل متعلق به این گروه را منهدم کنند.
وی افزود: طی 24 ساعت گذشته 4 بار حملات پارتیزانی در این محور صورت گرفته است.
داود جندی افزود: در طی عملیات اول در حمله به روستای قوجویه 6 نیروی مسلح داعش کشته و عملیات دوم در پایگاه نظامی داعش در منطقه ی تل قصب در 5 کیلومتری جنوب شنگال صورت گرفت که تمامی نیروهای داعش در این درگیری کشته شدند.
مسئول ارتباطات نیروی مدافع شنگال در خصوص دو حمله پارتیزانی دیگر به موضع داعش گفت: این عملیات در منطقه زوربان و حردان از توابع منطقه ی سنی نشین شنگال صورت گرفته که طی آن ضربات مهلکی به مواضع داعش وارد شده است.
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز



تجمع اعتراضی 20000 نفری کُردها در آلمان
20000 نفر از کُردهای معترض به اقدامات داعش در کوبانی، در شهر دوسلدورف آلمان تظاهرات کردند.



به گزارش کردپرس به نقل از آسوشیتدپرس، اعتراض گسترده کردها در آلمان آرام برگزارشد و کردها خواستار توجه جهانی به شهر کوبانی شدند که از سه طرف از سوی نیروهای داعش محاصره شده است.
اعتراضات مشابهی هفته گذشته در برخی شهرهای آلمان برگزار شد اما با ورود طرفداران داعش به این تجمعهای اعتراضی، این اعتراضات به درگیری کشیده شد.
حدود یک میلیون نفر کُرد در آلمان زندگی می کنند که بیشتر آنها در دهه 1960 وارد این کشور شده اند.
در طول هفته گذشته اعتراضات مشابهی از سوی کردهای ساکن اروپا از جمله شهرهای برلین، لندن و پاریس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه صدها کرد مقیم پاریس هم در تجمع اعتراضی خود ضمن مخالفت با پیشنهاد ترکیه برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در شمال سوریه، خواستار کمک رسانی به کُردهای شهر کوبانی شدند که نزدیک به یک ماه است از سوی نیروهای داعش محاصره شده اند.
راشا تودی نیز گزارش داد روز گذشته صدها کرد مقیم لندن در مقابل پارلمان انگلیس تجمع کردندو با تروریست خواندن داعش اعتراض خود را به اقدامات این گروه در کوبانی بیان کردند. در جریان این تجمع اعتراضی سه نفر از سوی پلیس لندن بازداشت شدند./B
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز

نماینده‌ اتحادیه میهنی در مجلس عراق:
ترکیه با هدف سقوط کوبانی از داعش حمایت می کند
یکی نمایندگان اتحادیه میهنی کردستان در مجلس عراق گفت: موضع ترکیه در قبال تحولات شهر کوبانی سوریه موضعی در حمایت از گروه تروریستی داعش با هدف سقوط این شهر است.



به گزارش خبرگزاری کردپرس، آریز عبدالله در گفتگو با پایگاه خبری «المسله» افزود: آنچه که ما اکنون در رسانه ها درباره اوضاع شهر کوبانی سوریه می بینیم و می شنویم از موضع گیری نامناسب ترکیه در برابر اوضاع شهر محاصره شده کوبانی از سوی داعش و علیه ملت سوریه حکایت دارد.
وی ضمن اشاره به اینکه موضع ترکیه موضعی در حمایت مستقیم و غیر مستقیم از داعش برای سقوط شهر کوبانی است، از ائتلاف بین المللی خواست در اسرع وقت کمک های نظامی و لجستیکی به اهالی شهر کوبانی که درگیر نبردی شدید با داعش هستند، ارائه دهد.
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهر: طی روزهای اخیر برای بسیاری از رسانه ها به تحولات شهر "عین العرب" در استان حلب سوریه پرداخته اند. این منطقه پیش از حمله تروریستهای داعش تحت حفاظت نیروهای محلی کرد قرار داشت که امنیت را برای ساکنان این شهر تامین کرده بودند.

اما از قریب به یک ماه پیش با محاصره این شهر توسط داعش، عین العرب بر سر زبانها افتاد. حال باید این سوال را پرسید که چرا و چگونه این شهر به عنوان یکی از اهداف تروریستهای داعش انتخاب شد.

- "عین العرب" چگونه بر سر زبان‌ها افتاد/ انتقام‌ فرمانده داعش از مرگ برادر
عین العرب با جمعیت 52 هزارنفری در شمالی ترین نقطه استان حلب سوریه قرار دارد. این شهر پس از آغاز بحران سوریه از سال 2011 به علت درگیریهای ارتش سوریه با گروههای تروریستی توسط نیروهای مسلح حزب اتحادیه دموکراتیک حفاظت می شود و اکثر مردم کرد این منطقه نیز از حامیان همین حزب به شمار می روند.

فرماندهی داعش در حملات به عین العرب بر عهده فردی به نام "ابوخطاب الکردی" از ساکنان شهر حلبچه در استان سلیمانیه در منطقه کردستان عراق است.

بنابر اعلام این منابع ابوخطاب به همراه برخی همراهانش از عراق وارد سوریه شدند و سپس گروه خود را با حضور برخی کردهای ساکن استانهای الحسکه و حلب تقویت کردند. با وجود اینکه شمار اعضای این گردان تروریستی زیاد نبود اما به علت موفقیت در حملات علیه روستاهای حومه عین العرب به بازوی قدرتمندی برای داعش تبدیل شدند.



تصویری از ابوخطاب الکردی

ابوخطاب کینه‎ای قدیمی از حزب اتحادیه دموکراتیک که بر شهر عین العرب سیطره دارند، به دل دارد. این کینه به علت کشته شدن برادر ابوخطاب در نبردهای چند ماه پیش حومه الحسکه در نبردهای با نیروهای مسلح این حزب ایجاد شده است. البته ابوخطاب که از خود از کردهای منطقه حلبچه عراق است با حزب اتحادیه دموکراتیک دارای اختلافات ایدئولوژیک فراوانی است.

به هر حال این مسائل باعث شده تا این روزها عین العرب(کوبانی) بر سر زبانها بیافتد. البته به خوبی مشخص است که پشت پرده وقایع موجود در شهر عین العرب دستهای پنهان بازیگران منطقه ای نیز دیده می شود. به ویژه دولت ترکیه که از چهار سال پیش تاکنون در آرزوی دخالت نظامی در سوریه و سرنگونی نظام "بشار اسد" قرار داشته و حالا فرصت را فراهم دیده که با سقوط کامل عین العرب به دست داعش، دخالت نظامی در سوریه را امری مشروع برای حفظ امنیت و ثبات کشور خود جلوه دهد.

کشته شد.
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اقلیم کردستان عراق با اعزام پیشمرگه‌ها به کوبانی مخالفت کرد

اقلیم کردستان عراق با اعزام پیشمرگه‌ها به کوبانی مخالفت کرد

دولت اقلیم کردستان عراق، روز یکشنبه مخالفت خود را با اعزام نیروهای پیشمرگه به شهر کردنشین کوبانی (عین العرب) در سوریه اعلام کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «أین»، «نیچروان بارزانی» نخست‌وزیر دولت اقلیم کردستان عراق در کنفرانس خبری مشترک با «ملا بختیار» مسئول دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان در استان «سلیمانیه» گفت: «در شرایط فعلی، ما نمی‌توانیم نیروهای پیشمرگه را به شهر کوبانی اعزام کنیم.»
بارزانی با بیان اینکه «اقلیم کردستان درخصوص بحران شهر کوبانی با طرف‌های بین‌المللی رایزنی می‌کند»، خاطرنشان کرد حملات هوایی ائتلاف جهانی مبارزه با گروه تروریستی داعش در شهر کوبانی از طریق کمک‌های دولت اقلیم کردستان عراق انجام می‌شود.
«مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان، پیشتر اعلام کرد که دولت اقلیم کردستان عراق برای نیروهای کُرد در شهر کوبانی سلاح و تجهیزات فرستاده است.
براساس این گزارش، درگیری‌های مستمر در شهر کوبانی بین گروه تروریستی داعش و نیروهای مدافع مردمی کُرد از یک سو و حملات هوایی ائتلاف به مواضع داعشی‌ها از سوی دیگر در جریان است ولی این درگیری‌ها در پیشروی تروریست‌ها مانعی ایجاد نکرده است.
سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد نسبت به جنایات گروه تروریستی داعش علیه اهالی کوبانی در صورت سقوط این شهر به دست تروریست‌ها، هشدار داده‌اند.
 

بانوی باران

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اکثر پست هارو خوندم .......ولی با هیچ چیزی کار ندارم , فقط خواستم به یه چیزی اشاره کنم که دوستان سعی کنیم دوستانه نظر خودمون رو بگیم

و چیزی رو القاء به دیگری نکنیم . و حدالامکان از توهین به دور باشیم .......و در جهت حل مشکل گام برداریم و اگه هم نمیتونیم

با الکی جنگ کردنامون (در اینجا ) وضعو از این بدترم نکنیم .......سپــــــــــــاس از همگی
 

Mazyar . k

عضو جدید
خدایی شما کردا دهن ترکیه رو سرویس کردین اینکه ترکیه خود داعشه شکی درش نیس ن یه ادم بی طرف ولی هزاران افرین بر غیرت مردان و زنان کرد و کوبانی . به این میگن ملی گرایی کردی که امروزه در جهان زبان زد خاص و عام شده . کاترین اشتون : کوبانی مقاومت را برای جهان معنا کرد .
 

Mazyar . k

عضو جدید
من تایپا در این مورد ونخونده بودم با خوندنشون دیدم یه کسایی هستن که از کشتار انسانها لذت میبرن واز داعش حمایت میکنن نمیدونم واقعا جواب خدا رو چی میخوان بدن . ولی اینو میدونم که تنها کسانی که رودر روی داعش ایستادن کردا هستن که با جان و دل دارن از خاکشون دفاع میکنن . من شاید زیاد اطلاعات نداشته باشم ولی اینو میدونم که کردا ساکنان اصلی ایران زمین هستن و از ایرانی همین توقع رو میشه داشت که تمام قد در برابر دشمنان ایستادن و کردا همیشه ثابت کردن که ایرانی و با غیرت هستن .اره علی حسینی و انا یوردوم داعش یعنی شما و ترکیه .
 

Vahidrezaii

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
واقعا دست مریزاد داره.

چه میهن پرستند این اهالی کوبانی

البته مردم شریف خرمشهر هم عاشقانه تا آخرین لحظه مقاومت کردند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=3]تلویزیون‌های تکفیری‌ به سرویس‌ اطلاعاتی انگلیس وصل هستند[/h]
[h=3]جزئیات جدید از سرقت اسناد ایران توسط بی‌بی‌سی[/h]


وزیر اطلاعات :: به دلیل اینکه داعش خارج از مرزهای ماست نمی توانیم اشرافی که بر این گونه جریان ها در کشور داریم، بر آنها داشته باشیم. وی افزود:طی بررسی ها مشخص شده شبکه های تلویزیونی تکفیری به سرویس های اطلاعاتی انگلیس وصل هستند و کمک های مالی به این شبکه ها از طریق دو یا سه نفر واسط انجام می شد که آخرین واسط در چهره یک انسان خیراندیش ظاهر شده است.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
بعضی نظرات از طرف های مختلف هست که میشه گفت تقریبا غلط هست، البته نیازی نیست که همه به همه مسایل اشراف کامل داشته باشن.

در مورد منطقه عین العرب و یا کوبانی باید گفت که رسانه ای شدن این منطقه بیشتر به خاطر نزدیکی بیش از حد اون به مرز ترکیه هست، بنابراین بعضی ها برای زیر فشار گذاشتن ترکیه برای ورود به این منطقه و درگیر شدن با داعش و بعضی ها از جانب ترکیه برای بهانه سازی برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع و امن در درون خاک سوریه با مرز ترکیه هستن.

حمایت ها و چشم پوشی های ترکیه چه در زمان ارتش آزاد سوریه و چه در زمان تشکیل داعش و در زمان حال نیز خیلی بیشتر از آمریکا هست. در واقع میشه گفت بعضی از کشورهای عربی، ترکیه و اسرائیل نقش خیلی پر رنگ تری در داعش علی الخصوص در زمان حال دارن.

ارسال تسلیحات و یا مبارزه توسط جبهه کردستان عراق و بارزانی در حال حاضر ممکن نیست، چون هم راه دسترسی هموار نیست و هم خود کردهای عراق با مشکلات جدی مواجه هستند و بی شک کمک های نظامی ایران مانع از سقوط مناطق و شهرهای بیشتر شد.

عقیده بنده تا به این جا اینه که گرچه این مسایل برای ایران هزینه بر بوده ولی باعث تقویت ثدرت های نرم و سخت ایران در منطقه شده.
 

asad heidar

کاربر فعال
من تایپا در این مورد ونخونده بودم با خوندنشون دیدم یه کسایی هستن که از کشتار انسانها لذت میبرن واز داعش حمایت میکنن نمیدونم واقعا جواب خدا رو چی میخوان بدن . ولی اینو میدونم که تنها کسانی که رودر روی داعش ایستادن کردا هستن که با جان و دل دارن از خاکشون دفاع میکنن . من شاید زیاد اطلاعات نداشته باشم ولی اینو میدونم که کردا ساکنان اصلی ایران زمین هستن و از ایرانی همین توقع رو میشه داشت که تمام قد در برابر دشمنان ایستادن و کردا همیشه ثابت کردن که ایرانی و با غیرت هستن .اره علی حسینی و انا یوردوم داعش یعنی شما و ترکیه .


اینکه آدم طرفدار آزادگی باشه و از مظلوم دفاع کنه درست ولی اطلاعات غلط نشر ندیدن لطفا!
ساکنان اصلی ایران زمین و ایرانیان اصیل هموطنان لر هستن.
 

Vahidrezaii

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
وجدانی و اخلاقی نیست که ما مردم شریف کوبانی رو تنها بذاریم.حالا کرد باشند یا لر یا هر قوم و قبیله دیگه ای.

انتظار داریم همونطور که برای مردم قزه دولت تلاش میکرد برای این آزادمردان و آزادزنان هم جهد و کوششی بکنند.
 

Mazyar . k

عضو جدید
وجدانی و اخلاقی نیست که ما مردم شریف کوبانی رو تنها بذاریم.حالا کرد باشند یا لر یا هر قوم و قبیله دیگه ای.

انتظار داریم همونطور که برای مردم قزه دولت تلاش میکرد برای این آزادمردان و آزادزنان هم جهد و کوششی بکنند.

کاملا با شما موافقم شما حرفای دل منو گفتید .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیامند رحمان مدال خود را به مردم کوبانی تقدیم کرد

سیامند رحمان مدال خود را به مردم کوبانی تقدیم کرد

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی مدال طلای خود را به مردم شهر کوبانی تقدیم کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، سیامند رحمان گفت: می توانستم رکوردهای بالاتر از 300 کیلوگرم را نیز ثبت کنم اما با تصمیم کادر فنی این وزنه ها را زدم. سیامند رحمان پس از کسب عنوان قهرمانی بازی های پارا آسیایی ضمن بیان این مطلب، افزود: تمرینات منظمی رادنبال کرده و بسیار آماده بودم و می توانستم به قولی که سابق بر این داده بودم عمل کنم اما با احترام به تصمیم مربیان این وزنه ها را زدم . وی درباره سطح رقابتهای وزنه برداری بازی های پارا آسیایی اظهار کرد: سطح رقابتها بر خلاف آنچه تصور می شد بالا بود البته چند حریف جدی من از جمله نماینده کشور عراق به دلیل حملات داعشی ها نتوانست دراین رقابتها حاضر شود.

وی با اشاره به ددمنشی های گروه داعش تصریح کرد: مدالم را به مردم کوبانی که این روزها روزگار سختی رامی گذرانند تقدیم می کنم و امیدوارم هرچه سریع تر آرامش به این منطقه باز گردد.
رحمان درباره دیگر نماینده ایران دراین دسته نیزگفت: منصورپور میرزایی ازدوستان خوب من است مهم این بود که مدال های طلا و نقره برای کاروان ایران به دست بیاید که آمد.
دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در خصوص تمریناتی که در طول این مدت داشته نیز گفت: در ایران تمرینات را با انگیزه فراوان و باجدیت دنبال می کردیم. در اینچئون با توجه به اختلاف ساعت قدری کارمان سخت تر شد اما خوشبختانه خود را به شرایط عادی رساندم و توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.
سیامند رحمان درجریان رقابتهای وزنه برداری پارا آسیایی امروز سه بار رکورد جهان را شکست. او امروز با وزنه 292 کیلوگرمی به کار خود پایان داد.
 

Mazyar . k

عضو جدید
سیامند رحمان مدال خود را به مردم کوبانی تقدیم کرد

سیامند رحمان مدال خود را به مردم کوبانی تقدیم کرد

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی مدال طلای خود را به مردم شهر کوبانی تقدیم کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، سیامند رحمان گفت: می توانستم رکوردهای بالاتر از 300 کیلوگرم را نیز ثبت کنم اما با تصمیم کادر فنی این وزنه ها را زدم. سیامند رحمان پس از کسب عنوان قهرمانی بازی های پارا آسیایی ضمن بیان این مطلب، افزود: تمرینات منظمی رادنبال کرده و بسیار آماده بودم و می توانستم به قولی که سابق بر این داده بودم عمل کنم اما با احترام به تصمیم مربیان این وزنه ها را زدم . وی درباره سطح رقابتهای وزنه برداری بازی های پارا آسیایی اظهار کرد: سطح رقابتها بر خلاف آنچه تصور می شد بالا بود البته چند حریف جدی من از جمله نماینده کشور عراق به دلیل حملات داعشی ها نتوانست دراین رقابتها حاضر شود.

وی با اشاره به ددمنشی های گروه داعش تصریح کرد: مدالم را به مردم کوبانی که این روزها روزگار سختی رامی گذرانند تقدیم می کنم و امیدوارم هرچه سریع تر آرامش به این منطقه باز گردد.
رحمان درباره دیگر نماینده ایران دراین دسته نیزگفت: منصورپور میرزایی ازدوستان خوب من است مهم این بود که مدال های طلا و نقره برای کاروان ایران به دست بیاید که آمد.
دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در خصوص تمریناتی که در طول این مدت داشته نیز گفت: در ایران تمرینات را با انگیزه فراوان و باجدیت دنبال می کردیم. در اینچئون با توجه به اختلاف ساعت قدری کارمان سخت تر شد اما خوشبختانه خود را به شرایط عادی رساندم و توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.
سیامند رحمان درجریان رقابتهای وزنه برداری پارا آسیایی امروز سه بار رکورد جهان را شکست. او امروز با وزنه 292 کیلوگرمی به کار خود پایان داد.

برای شیرمردان و شیرزنان کوبانی خوبه ولی خیلی کم لیاقت اونا به اندازه شهامتشونه
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
پسر کو ندارد نشان از پدر........ تو بیگانه خوانش........ مخوانش پسر

دولت ترکیه حالا به پیشمرگه های بارزانی کمک میکند که به مردم کوبانی در ظاهر کمک کنند .........این یعنی همون چیزی که گفتیم از همان ابتدا

[h=3]ترکیه با اعزام نیرو به کوبانی موافقت کرد[/h]
و حالا بهتر متوجه میشیم که تحریکات اخیر در ایجاد صفحات با مضمون جنبش اخراج مغول و اظهارات مصطفی هجری بر چه مبنایی قرار دارد..........
 

Vahidrezaii

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
احسنت به این قهرمانان

خدایی کاش مردم سایر شهرهای تصرف شده توسط جنایتکاران داعش هم اینچنین جانانه از خاک و ناموس خودشون دفاع میکردند.

این وحشی های داعش در این مدت شورش به سدی به این محکمی برنخورده بودند.

واقعا تحسین برانگیره.
 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جو گیر نشین ترکیه نباشه کرد های کوبانی سرویس میشن.....
طبق معمول باید با ترکیه ای ها راه بیایین.
ملت عقده ترکیه رو داره...:biggrin:
در کل همه میدونند که قضیه کوبانی با همکاری ایران و ترکیه و آمریکا حل میشه .خیلی ساده است. باید این سه کشور با هم همکاری بکنند.کردها و پیشمرگه ها هم زیاد توان داشتند با این همه در الانبار کم آوردند وبه ایران پناه بردند. در کل و در آخر دم مردم کوبانی گرم که دارن از مملکت خودشون دفاع می کنند و بعضی ها دارن فقط جو میدن با اونا همکاری نشه. اگر کسی هم اینجا طیاد ادعا داره بهتره حاجی گرینوف نباشه بسم الله لباس بپوشه بره کمک .وگرنه الکی ترکیه یا غیر رو متهم نکنید.احساساتی هم حرف نزنید .
اینوسط گروه های تروریستی کرد هم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن و از این و اون باج میگیرن تا به پیشمرگه ها کرد کمک بکنند. اگر گروهک های تروریستی کرد صالح بودند که بارزانی تو جنگ الانبار و آمرلی ازشون کمک می گرفت !!! حتی بهشون اعتماد هم نکرد.
بس بشینید و بزارید سه کشور ترکیه و ایران و آمریکا این قضیه رو حل بکنند.
 
آخرین ویرایش:

Vahidrezaii

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
جو گیر نشین ترکیه نباشه کرد های کوبانی سرویس میشن.....
طبق معمول باید با ترکیه ای ها راه بیایین.
ملت عقده ترکیه رو داره...:biggrin:
در کل همه میدونند که قضیه کوبانی با همکاری ایران و ترکیه و آمریکا حل میشه .خیلی ساده است. باید این سه کشور با هم همکاری بکنند.کردها و پیشمرگه ها هم زیاد توان داشتند با این همه در الانبار کم آوردند وبه ایران پناه بردند. در کل و در آخر دم مردم کوبانی گرم که دارن از مملکت خودشون دفاع می کنند و بعضی ها دارن فقط جو میدن با اونا همکاری نشه. اگر کسی هم اینجا طیاد ادعا داره بهتره حاجی گرینوف نباشه بسم الله لباس بپوشه بره کمک .وگرنه الکی ترکیه یا غیر رو متهم نکنید.احساساتی هم حرف نزنید .
اینوسط گروه های تروریستی کرد هم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن و از این و اون باج میگیرن تا به پیشمرگه ها کرد کمک بکنند. اگر گروهک های تروریستی کرد صالح بودند که بارزانی تو جنگ الانبار و آمرلی ازشون کمک می گرفت !!! حتی بهشون اعتماد هم نکرد.
بس بشینید و بزارید سه کشور ترکیه و ایران و آمریکا این قضیه رو حل بکنند.
دوست خوبم

الان دیگه هر کودکی اینو میدونه که ترکیه خودش داعش پروره .تمام تسلیحات جنگی و لجستیکی داعش از طرف ترکیه تامین میشه.

بیشترین حجم از نفت دزدی داعش توسط ترکیه خریداری میشه.

این اردوغان خودش عامل فتنه و جنگه.

شما خیالت راحت آمریکا اصلا عجله ای برای صلح و آرامش نداره.فقط میخواد جای پایی اینجاداشته باشه و تسلیحاتش فروش بره.جالبه برای مردم غیرتمند کوبانی سلاح ارسال میکنه از اون طرف تمام تسلیحات داعش هم آمریکاییه.
خنده داره.شریک دزد و رفیق قافله شده.

امیدوارم همگی بصیرت داشته باشیم.

در انتها اینکه باید بدونید کردهای سوری و عراقی و ترک خیلی با هم تفاوت دارند.همونطور که ما خودمون هم کرد میهن پرست داریم و کردهایی هم بودند که شبها سر پاسدارهاو بسیجی هارو میبریدن.

عرض کردم که انشالله خدا به ما بصیرت بده.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
پسر کو ندارد نشان از پدر........ تو بیگانه خوانش........ مخوانش پسر

دولت ترکیه حالا به پیشمرگه های بارزانی کمک میکند که به مردم کوبانی در ظاهر کمک کنند .........این یعنی همون چیزی که گفتیم از همان ابتدا

ترکیه با اعزام نیرو به کوبانی موافقت کرد


و حالا بهتر متوجه میشیم که تحریکات اخیر در ایجاد صفحات با مضمون جنبش اخراج مغول و اظهارات مصطفی هجری بر چه مبنایی قرار دارد..........
البته من تحلیل شما را ندیدم ولی تحلیل و مشاهدات شخصی من اینکه که ترکیه تحت فشارهای شدید داخلی و خارجی تن به این کار داد و به نحوی باج هم گرفت با انتقال تعداد بیشتری از افراد ارتش آزاد سوریه به عین العرب.

احسنت به این قهرمانان

خدایی کاش مردم سایر شهرهای تصرف شده توسط جنایتکاران داعش هم اینچنین جانانه از خاک و ناموس خودشون دفاع میکردند.

این وحشی های داعش در این مدت شورش به سدی به این محکمی برنخورده بودند.

واقعا تحسین برانگیره.
البته اینکه بگین به سد محکمی نخوردن درست نیست، هم به محکم ترش خوردن و هم ضات نگین تری هم دادن ولی خوب اونها رسانه ای نمیشه و دلیل رسانه ای شدن این موضوع را هم در پست قبلی خودم نوشتم.


جو گیر نشین ترکیه نباشه کرد های کوبانی سرویس میشن.....
طبق معمول باید با ترکیه ای ها راه بیایین.
ملت عقده ترکیه رو داره...:biggrin:
در کل همه میدونند که قضیه کوبانی با همکاری ایران و ترکیه و آمریکا حل میشه .خیلی ساده است. باید این سه کشور با هم همکاری بکنند.کردها و پیشمرگه ها هم زیاد توان داشتند با این همه در الانبار کم آوردند وبه ایران پناه بردند. در کل و در آخر دم مردم کوبانی گرم که دارن از مملکت خودشون دفاع می کنند و بعضی ها دارن فقط جو میدن با اونا همکاری نشه. اگر کسی هم اینجا طیاد ادعا داره بهتره حاجی گرینوف نباشه بسم الله لباس بپوشه بره کمک .وگرنه الکی ترکیه یا غیر رو متهم نکنید.احساساتی هم حرف نزنید .
اینوسط گروه های تروریستی کرد هم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن و از این و اون باج میگیرن تا به پیشمرگه ها کرد کمک بکنند. اگر گروهک های تروریستی کرد صالح بودند که بارزانی تو جنگ الانبار و آمرلی ازشون کمک می گرفت !!! حتی بهشون اعتماد هم نکرد.
بس بشینید و بزارید سه کشور ترکیه و ایران و آمریکا این قضیه رو حل بکنند.
همکاری ایران و ترکیه در این مورد در حال حاضر تقریبا نزدیک به صفر هست چون منافع ایران و ترکیه در تضاد کامل هست در حالی که منافع ایران و آمریکا در حال حاضر خیلی نزدیک تر از منافع آمریکا با متحدانش در منطقه هست و به همین دلیل شاهد همکاری ایران (که البته رسانه ای نمیشن) هستیم.

در ضمن این موضوع دستاویز خوبی برای کردهای معترض و جدایی طلب شده که دیگر کشورها بدشون نمیاد ترکیه با این مسایل مشغول بشن.

من نظرم در مورد سیاست خارجی ترکیه همونی هست که از سالها قبل بوده و با این روال سیاست های ترکیه در منطقه را محکوم به شکست دیده و میبینم، دلایلش هم زیاده که انشالله در فرصتی دیگر و در تاپیکهای مناسب تر در مورد اون بحث و گفت و گو می کنیم.
 

irpersian20

عضو جدید
جنگ ایران و عراق و داعش!

جنگ ایران و عراق و داعش!

درود
در جنگ بین ایران و عراق چطور 8-9 سال عراقی ها با هم هیچ گونه اختلاف و مشکلی نداشتند و تا تونستند بابای ایرانی ها رو سوزوندند.
حالا 4 تا داعشی رفته نصف مملکتشون رو گرفته ، باید 100 تا نیروی خارجی زمینی و هوایی و کلی پول و سلاح بره براشون تا بخوان کل عراق از دستشون نپره!

عجب ! ایرانی ها کلا بدبختند!
(محض اطلاع بحث سیاسی نیست. اتفاقا اجتماعی فرهنگی هست)







 

Similar threads

بالا