بچها مشکلات حل شد____با اعلام جزئـــــیات تغییر ساعت کاری در تهران

atros

عضو جدید
کاربر ممتاز
;);) سلام :smile:...
مدارس که آب برد ساعتاشون شناوره....ازون اونجایی که دانشجو =بانک=پول ساعت 8 صبح ...تو ادارات دولتیم کارای مردم بخاطر امضا گرفتن و پله ها دیرتر از دانشجوها به بانک میرسه 8:30....بازارم که ول معطل بازار میخوایم چیکار9:30 تا 10 اصلا تا 12 اصلا نرن اونا پول دارن کار میخوان چیکار الکی ترافیک درست میکنن..نظامیا6:30 بچهای نظامیم چون سرویس مجانی دارن پس پدر مادراشون زود تر باید برن بیرون فقط نمیدونم بچه واقعا توی اون 45 دقیقه تا 7:15 که مدرسش شروع میشه میشینه تام و جری میبینه یا...خدا آخر عاقبتمونو به خیر کنه شرکت خصوصیارم که اصلا آدم حساب نکردن 3ماه تو ترافیک بشینین حالشو ببر از من نصیحت ipodجواب میده اساسی..:razz:..


رئیس شورای عالی ترافیک کشور با اعلام جزئیات تغییر ساعت کاری در تهران گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران این طرح به مدت سه ماه به صورت آزمایشی در شهر تهران اجرا می شود.

حمیدرضا ارشاد منش با بیان اینکه با تصویب هیئت وزیران تغییر ساعت کاری ادارات و سازمانهای دولتی اجرا می شود اظهار داشت: بر اساس این مصوبه ساعت کاری مدارس 7:15 دقیقه تا 7:45 دقیقه به صورت شناور، بانکها 8 صبح، دانشگاهها 8 صبح، ادارات دولتی 8:30 صبح، دستگاههای نظامی 6:30 تا 7 صبح و بازار تهران 9:30 تا 10 صبح تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: هیئت وزیران تاکید کرده که این طرح به مدت سه ماه به صورت آزمایشی در شهر تهران اجرا شود و وزارت کشور را به عنوان دستگاه ناظر بر اجرای این طرح تعیین کرد.

ارشاد منش با اشاره به اینکه این طرح موجب کاهش 8 تا 14 درصدی ترافیک در پایتخت می شود گفت: بیشترین بار تراکم ترافیک در کلانشهر تهران در زمان صبح است به صورتی که بار ترافیکی صبحها دو برابر بیشتر از عصرها است.

رئیس شورای عالی ترافیک کشور در پاسخ به اینکه نحوه نظارت شورای عالی ترافیک کشور بر حسن انجام این مصوبه در دستگاههای دولتی چگونه است گفت: اعضای هیئت نظارت بر تغییر ساعت اداری کشور به غیر از اعضای اصلی شورای ترافیک، نمایندگانی از اصناف و بازاریان، بانکها، مجلس شورای اسلامی، استانداری تهران، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری هستند که بر اساس تصویب صبح امروز شورای عالی ترافیک مقرر شد هیئت نظارت تا قبل از مهرماه دو جلسه تشکیل دهد و بعد از مهرماه حداقل هفته ای یک جلسه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نظر کارمندان دولت هم در این مورد ارزیابی می شود گفت: هیئت نظارت نظرسنجی از کارمندان دولت، مردم، بازاریان و همچنین مشاهدات بار ترافیکی جاده های شهر تهران را در اولویت کاری خود قرار داده است.

راستی اینم مـــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــبع:
http://nasiran.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=3371&Itemid=9
http://nasiran.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=3370&Itemid=9
 
آخرین ویرایش:

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
مدارس رو بذارن 9:30 تا 11:30 بچه ها صفا كنن!
 

dadashish

عضو جدید
:surprised::biggrin:دمشون گرم چه راهکاری ارائه دادن واسه بعد ازظهر موقعه تعطیلی چیزی اعلام نکردن؟؟؟؟;)
 

Similar threads

بالا