به نظر شما رئیس جمهور در ژنو موفق بوده یا...

وضعیت
موضوع بسته شده است.

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان به نظر شما ها که همگی تحصیل کرده هستید
رئیس جمهور در این کنفرانس موفق بوده یا نه یعنی نزاشتن
به نظر من که در خود کنفرانس موفق نبوده اما در مصاحبه بعد از سخنرانی کاملا موفق بوده و از آبروی ایران دفاع کرده:w08:
 
آخرین ویرایش:

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستی از دوستان اگر کسی فهمید که رئیس جمهور در این سخن رانی چی ها گفته با ما هم بگه
یه جورایی هنگ کردم
من که اصلا نفهمیدم از بس کلمه های عجیب غریب به کار برده بود:crying:
 
آخرین ویرایش:

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه موفقيتي؟! خروج نماينده هاي كشورها در هنگام سخنراني رئيس جمهور ايران رو ديديد؟ فحش هايي كه به رئيس جمهور ايران ميدادند رو ديديد؟ وقتي رئيس جمهور يك كشور رو اينجوري تحقير مي كنند در واقع دارند مردم ايران رو مسخره مي كنند

تا حالا اينقدر تحقير ايران رو ديده بوديد؟ اينم نتيجه طرز تفكر رئيس جمهور ما! حالا با وقتي كه خاتمي در مورد گفتگوهاي تمدنها در سازمان ملل صحبت مي كرد و مورد تشويق قرار مي گرفت مقايسه كنيد
 

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه موفقيتي؟! خروج نماينده هاي كشورها در هنگام سخنراني رئيس جمهور ايران رو ديديد؟ فحش هايي كه به رئيس جمهور ايران ميدادند رو ديديد؟ وقتي رئيس جمهور يك كشور رو اينجوري تحقير مي كنند در واقع دارند مردم ايران رو مسخره مي كنند

تا حالا اينقدر تحقير ايران رو ديده بوديد؟ اينم نتيجه طرز تفكر رئيس جمهور ما! حالا با وقتي كه خاتمي در مورد گفتگوهاي تمدنها در سازمان ملل صحبت مي كرد و مورد تشويق قرار مي گرفت مقايسه كنيد
مقایسه کردم والا چی بگم:crying::whistle::question:
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
منم مقایسه کردم دیدم راس میگه :) این با صداقت تر از اونه :) موضعش هم قویتر ، کوبندگی خوبی هم کرد :) اون کشورهایی هم که ترک کردند خودشون و ضایع کردند :)
 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
متن سخنرانی جنجالی احمدی نژاد در ژنو

متن سخنرانی جنجالی احمدی نژاد در ژنو

سم الله الرحمن الرحيم
اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه
حمد و سپاس مخصوص خداوند عادل، مهربان و خيرخواه بندگان است.
سلام خدا بر پيامبران الهي از حضرت آدم تا نوح و ابراهيم و موسي و عيسي و پيامبر خاتم حضرت محمد مصطفي(ص) که همه منادي يکتاپرستي برادري و محبت، کرامت انساني و عدالت بوده‌اند.

جناب آقاي رئيس،
دبير کل محترم سازمان ملل،
کميسيون محترم عالي حقوق بشر،
خانمها و آقايان؛

گرد آمده ايم تا در ادامه کنفرانس مبارزه با نژادپرستي دوربان با بررسي اوضاع کنوني، راهکارهاي عملي در اين مبارزه مقدس و انساني جستجو کنيم. در حوادث چند قرن اخير ظلم هاي بزرگي بر بشريت رفته است . در قرون وسطي عالمان و انديشمندان به مرگ محکوم مي شدند و پس از آن برده‌داري و برده فروشي و شکار انسان‌هاي بي‌گناه و جدا کردن آنها از خانواده‌هاي خود و انتقال آنها به اروپا و آمريکا در بدترين شرايط و در مقياس ميليوني رواج داشته است.
دوراني تاريک که همراه با اشغال سرزمين‌ها و چپاول منابع و کشتار آوارگي مردم بي پناه بوده است. سال ها گذشت تا ملت ها با قيام خود و با بهاي سنگين و به قيمت کشته شدن ميليونها انسان، متجاوزان خود را بيرون و حکومت هاي مستقل و ملي برپا کردند.
قدرت طلبان در فاصله زماني کوتاهي دو جنگ بزرگ را بر اروپا و بخشي از آسيا و آفريقا تحميل کردند. جنگهايي که حاصل آن حدود صد ميليون نفر قرباني و ويراني بسياري از سرزمين‌ها و آبادي‌ها بود پيروزمندان جنگ خود را فاتح جهان و ملت‌هاي ديگر را شکست خورده پنداشتند و با وضع قوانين و ساز و کارهاي ظالمانه حقوق ملت ها را ناديده گرفته و پايمال کردند.

خانم ها و آقايان،
شوراي امنيت را که از مواريث جنگ هاي جهاني اول و دوم است ببينيد. آنان با چه منطقي براي خود امتياز وتو قائل شدند؛ اين منطق با کدام ارزش انساني و الهي سازگار است؟ با عدالت؛ با برابري در برابر قانون؛ با کرامت انساني يا با تبعيض، بي عدالتي، نقض حقوق انساني و تهديد اکثريت ملت‌ها و کشورها؟ اين شورا عالي‌ترين و بالاترين مرجع تصميم‌گيري در صلح و امنيت جهاني است. وقتي تبعيض قانوني وجود داشته باشد و منشاء قانون به جاي عدالت و حق، زور و قدرت باشد چگونه مي‌توان انتظار عدالت و صلح داشت. قدرت‌طلبي و خودپرستي منشاء نژادپرستي،تبعيض، تجاوز و ظلم است. اگر چه امروز بسياري از نژادپرستان هم در حرف و شعار نژادپرستي را محکوم مي کنند اما وقتي چند کشور قدرتمند اجازه دارند بر مبناي تشخيص و منافع خود براي بقيه کشورها تصميم گيري کنند به راحتي مي توانند همه قوانين و ارزشهاي بشري را لگد مال کنند؛ چنانکه کرده اند. بعد از جنگ جهاني دوم به بهانه قرباني شدن يهوديان و سوء استفاده از هولوکاست با تجاوز و لشکر کشي يک ملت را آواره و عده‌اي را از اروپا و آمريکا و ساير کشورها به سرزمين آنان منتقل کردند و يک حکومت کاملا نژادپرست را در سرزمين اشغالي فلسطين برپا کردند و در واقع به بهانه جبران صدمات نژادپرستي در اروپا خشن‌ترين نژادپرستان را در نقطه‌اي ديگر يعني فلسطين حاکم کردند.
شوراي امنيت اين حکومت غاصب را تثبيت و در طول شصت سال از آن دفاع کرد و دست غاصبان را براي هر نوع جنايتي باز گذاشت. از اين بدتر آنکه عده اي دولت هاي غربي و آمريکا خود را متعهد به دفاع از نژادپرستان نسل کش مي دانند و در حالي که وجدان هاي پاک بشري بمباران، اشغال و آدم کشي و فجايعي که در غزه اتفاق افتاد را محکوم مي کنند از آن جنايتکاران حمايت مي کنند. قبل از آن نيز در برابر همه رسوايي‌هاي اين رژيم سکوت نموده يا حمايت کرده‌اند.

دوستان عزيز خانم ها و آقايان،
منشاء جنگ‌هاي اخير نظير حمله آمريکا به عراق يا لشکرکشي گسترده به افغانستان چه بوده است؟ آيا غير از خودخواهي دولت وقت آمريکا و فشار صاحبان ثروت و قدرت براي بسط نفوذ و سلطه، تامين منافع توليد کنندگان سلاح، نابودي يک فرهنگ چند هزار ساله، از بين بردن خطرات بالقوه و بالفعل کشورهاي منطقه عليه رژيم اشغالگر قدس و چپاول منابع انرژي مردم عراق بوده است؟ به راستي چرا يک ميليون کشته و زخمي و چند ميليون نفر آواره شدند؟ به راستي چرا صدها ميليارد دلار خسارت بر مردم عراق و صدها ميليارد دلار هزينه لشکرکشي بر مردم آمريکا و متحدان او تحميل شد؟ آيا حمله به عراق با طراحي صهيونيست ها و هم پيمانان آنان در هيأت حاکمه وقت آمريکا که از يک طرف به صندلي قدرت تکيه زده‌اند و از طرفي صاحبان شرکت‌هاي توليد سلاح هستند، نبوده است؟ آيا با لشکرکشي به افغانستان صلح و امنيت آسايش و رفاه به اين کشور برگشت؟
آمريکا و متحدان او قادر نبودند و حتي قادر به جلوگيري از توليد مواد مخدر نبودند و در دوره حضور آنان توليد آن چند برابر شده است.
سوال اساسي اين است که دولت وقت آمريکا و متحدان او چه کاره بودند؟ آيا نماينده ملت هاي جهان بودند؟ آيا برگزيده ملت‌ها هستند؟ آيا از مردم دنيا وکالت دارند که در همه جاي جهان و البته بيشتر در منطقه ما دخالت مي کنند؟ آيا اين اقدامات، اشغال عراق و افغانستان از مصاديق خودخواهي و نژاد پرستي و تبعيض و لگد مال کردن عزت، و استقلال ملت‌ها نيست؟

خانم ها و آقايان،
مسئولان اقتصاد جهان بحران‌زده جهان چه کساني هستند؟ بحران از کجا آغاز شده است؛ از آفريقا از آسيا يا ابتدا از آمريکا و سپس از اروپا و متحدان آنان؟
مدت‌هاي طولاني قوانين و مقررات ناعادلانه اقتصادي را با قدرت سياسي بر تعاملات سياسي بين المللي تحميل کردند؛ نظام پولي و مالي را بدون تعبيه نظارت بين‌المللي وضع کردند و بر دولتها و ملتهايي تحميل کردند که هيچگونه دخالتي در روندها و سياست ها نداشتند. آنان حتي به ملت‌هاي خودشان هم اجازه نظارت نداده‌اند با کنار گذاشتن اخلاق از مناسبات، همه مقررات و قوانين را به نفع گروهي از صاحبان قدرت و ثروت رقم زدند و با تعريف خاصي از بازار آزاد و رقابت، بسياري از فرصت ها را از ديگران سلب و مشکلات خود را به ديگران منتقل کردند. امروز موج بحران، با ده‌ها هزار ميليارد بدهي و هزاران ميليارد دلار کسري بودجه به خودشان برگشته است.
امروز هم براي اصلاح وضع با پول هاي بدون پشتوانه و در واقع از جيب شهروندان خود و ساير ملت‌ها شروع به تزريق صدها ميليارد دلار به بانکها و کمپاني ها و بازارهاي مالي رو به ورشکستگي کرده و مجددا مردم خود را بدهکارتر و مشکل را پيچيده تر مي کنند.
آنها به فکر قدرت و ثروت‌هاي خود هستند و مردم جهان و حتي ملت‌هاي خودشان در نزد آنان هيچ ارزشي ندارد.

آقاي رئيس؛ خانم ها و آقايان،
ريشه اصلي نژادپرستي عدم فهم حقيقت انسان به عنوان مخلوق برگزيده و انحراف از مسير حقيقي زندگي بشر و مأموريت‌هاي آدمي در آفرينش است؛ غفلت از پرستش آگاهانه خدا و تفکر در فلسفه حيات و مسير کمال انسان که از نتايج طبيعي آن پايبندي به ارزش‌هاي الهي و انساني است، موجب شد تا افق نگاه آدمي تنزل کرده و منافع محدود و زودگذر مبناي سنجش و اقدام او شود. بدين ترتيب هسته‌هاي قدرت شيطان صفت شکل گرفت و با حذف فرصت هاي عادلانه براي رشد ديگران بر دامنه توسعه خود افزود. چنان که در زشت‌ترين شکل ممکن به نژاد پرستي افسارگسيخته‌اي تبديل شد که اکنون به عنوان خطرناک ترين عامل صلح جهاني را تهديد و راه تحقق زندگي مسالمت آميز جهاني را سد کرده است.
بي‌شک نژادپرستي را بايد نماد جهالتي دانست به عمق تاريخ و نشانه‌اي از جمود و خمود در برابر رشد عمومي بشر. از اينرو انتظار آن است که جلوه‌هاي نژادپرستي را در شرايط و موقعيت‌هايي جستجو کنيم که فقر دانش و فقدان فهم در جامعه فراگير باشد.
لذا راه اصلي مبارزه با چنين مظاهري ترويج آگاهي‌هاي عمومي و تعميق فهم عمومي نسبت به فلسفه وجودي آدم و حقيقت جهان انسان محور است که لازمه يا نتيجه آن بازگشت به ارزش‌هاي معنوي و اخلاقي و فضائل انساني و خداگرايي است. جامعه جهاني بايد در يک جريان فراگير فرهنگي براي روشنگري هر چه بيشتر در برخي جوامع مبتلا و البته عقب مانده حرکتي جمعي را به انجام رساند و به سرعت اين مظهر زشت و پليد را ريشه کن کند.

و اما دوستان عزيز،
امروز جامعه بشري با نوعي از نژادپرستي مواجه است که زشتي ناشي از آن حيثيت انسان را در آغاز هزاره سوم به طور کلي مخدوش کرده و جامعه جهاني را شرمنده ساخته است. صهيونيسم جهاني مظهر تمام عيار نژادپرستي است که با توسل دروغين به دين کوشيده است تا با سوء استفاده از عواطف ديني برخي از افراد بي اطلاع چهره زشت خود را پنهان کند اما آنچه که بايد به طور جدي مورد توجه قرار گيرد اهداف برخي قدرتهاي بزرگ و صاحبان منافع وسيع در جهان است که با استفاده از قدرت اقتصادي و نفوذ سياسي و ابزار گسترده رسانه‌اي مذبوحانه مي کوشند تا با پشتيباني همه جانبه از جنايات رژيم صهيونيستي از زشتي وجودي آن بکاهند؛ اينجا مساله اصلي جهل نيست و لذا نمي توان در مبارزه اين پديده شوم به کار فرهنگي بسنده کرد بلکه بايد کوشيد تا با سوء استفاده صهيونيست ها و حاميان آنان از ابزار سياسي بين المللي پايان داد و با احترام به خواست ملت‌ها عزم دولت‌ها را در راه ريشه کن کردن اين نژادپرستي آشکار جذب کرد و شجاعانه در مسير اصلاح مناسبات و سازوکارهاي بين‌المللي گام نهاد. بي شک همه شما از تلاش هاي گسترده کانون هاي جهاني براي انحراف در مسير ماموريت اين نشست مهم آگاه شده ايد. متأسفانه ادبيات حمايت از صهيونيست ها به معناي مشارکت و همدستي آشکار در جنايات آنها مشاهده مي شود و اين بر مسووليت نمايندگان محترم ملت ها در افشاي اين جريان ضدبشري و اصلاح مناسبات و رفتارها مي افزايد. بايد دانست که دور نگه داشتن يک ظرفيت عظيم جهاني مثل اين نشست از مصاديق اصلي به معناي کمک به تداوم وجود زشت ترين مصداق بارز نژادپرستي است. لازمه دفاع از حقوق بشر امروز اين است که اولا از حقوق ملت ها مبني بر آزاد بودن در تصميم گيري هاي مهم جهاني بدون تاثيرپذيري از برخي قدرت ها دفاع شود و ثانيا نسبت به اصلاح ساختارها و مناسبات جهاني اقدام گردد.
از اينرو اين نشست صحنه يک آزمون بزرگ است و افکار عمومي جهان امروز و فردا درباره ما قضاوت خواهد کرد.

آقاي رئيس، خانم‌ها و آقايان؛
شرايط عمومي جهان با سرعت به سمت تغييرات اساسي پيش مي رود. مناسبات قدرت بسيار شکننده شده است. صداي شکستن ستون هاي ستم جهاني شنيده مي شود. ساختارهاي سياسي و اقتصادي کلان در حال فرو ريختن است. بحران هاي سياسي و امنيتي رو به تعميق است و بحران رو به گسترش اقتصاد جهاني که هيچ افق روشني براي اصلاح آن وجود ندارد، ابعاد کمي و کيفي تحولات همه جانبه در پيش رو را بسيار شگرف مي‌کند. اين جانب بارها و بارها بر ضرورت بازگشت از مسير غلطي که مديريت مسلط امروز جهان در پيش گرفته است تاکيد کرده و نسبت به تاخير در آن هشدار داده‌ام. اکنون نيز در اين نشست ارزشمند جهاني خطاب به شما و همه مديران، انديشمندان و نيز همه ملت‌هاي جهان که تشنه صلح، آزادي، پيشرفت و رفاه هستند عرض مي کنم که مديريت ناعادلانه مسلط بر جهان به پايان راه خود رسيده است.
اين بن بست از آن جهت که منطق اين مديريت تحميلي ظالمانه است اجتناب ناپذير بود؛ چرا که منطق حرکتي جهان حرکتي متعالي، هدفمند، انسان محور و خداگراست. حرکتي که با هر سياست و برنامه‌اي که در جهت منافع ملت ها نباشد مقابله مي کند. پيروزي حق بر باطل و آينده روشن بشر و برپايي نظام عادلانه جهاني وعده خدا و همه پيامبران و اميد مشترک و تاريخي همه جوامع و نسل‌هاست. تحقق چنين آينده‌اي لازمه حکمت در آفرينش و مورد باور همه قلب‌هاي مومن به خدا و جايگاه بسيار ارزشمند انسان است.
شکل‌گيري جامعه جهاني امکان عملي تحقق نظام مشترک جهاني و سرانجام ورود انديشمندان، مديران و مردم جهان براي مشارکت فعال و عادلانه در تصميم‌گيري‌هاي کلان و اساسي مسير قطعي اين مقصد بزرگ است. اکنون ظرفيت علمي و فني و فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي، فهم مشترک و فراگيري از جامعه جهاني را پديد آورده و بستر لازم را براي تحقق نظام مشترک فراهم ساخته است. اکنون اين مسووليت عظيم فرهيختگان، دانشمندان و مسوولان در سراسر جهان است که با ايمان نسبت به اين راه قطعي نقش تاريخي خود را ايفا نمايند و اکنون مي خواهم بر اين حقيقت تاکيد کنم که کاپيتاليسم غربي همانند کمونيسم از آن جهت به پايان راه خود رسيده است که جهان و انسان را آن‌گونه که هست نديده و کوشيده است تا مسير و مقصدي خود ساخته را به بشريت تحميل کند و به جاي توجه به ارزش‌هاي انساني و الهي، عدالت، آزادي، عشق و محبت و برادري، رقابتي سخت براي کسب منافع مادي فردي و گروهي را مبناي زندگي قرار دهد.
اکنون بايد با عبرت گرفتن از گذشته و درک ضرورت اصلاح مسير و شرايط امروز به تلاشي همه جانبه همت کنيم و در اين رابطه و به عنوان سخن پاياني مايلم توجه همگان را به دو نکته مهم جلب نمايم.
1- اصلاح وضعيت موجود جهان صد البته شدني است اما بايد دانست که اين امر جز با همکاري همه دولت‌ها و همه ملت‌ها ممکن نيست از اين رو بايد از ظرفيت هاي همکاري جهاني حداکثر استفاده را به عمل آورد و حضور اينجانب در اين نشست احترام به اين مسأله مهم و نيز موضوع مهم حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت‌ها در برابر پديده شوم نژادپرستي و همراهي با شما انديشمندان است.
2- نظر به عدم کارايي نظام‌ها و مناسبات سياسي، اقتصادي، امنيتي و فرهنگي بين المللي لازم است با ملاحظه ارزشهاي الهي و انساني و تحليل درست و واقعي از انسان و براساس عدالت و ارزش‌گذاري به حقوق همه انسان ها در سراسر جهان و اعتراف به اشتباهات گذشته مديريت مسلط و با تغيير در نگاه و رفتار نسبت به اصلاح در ساختارهاي موجود اقدام شود. در اين رابطه تغيير فوري در ساختار شوراي امنيت و حذف امتياز تبعيض آميز حق وتو و تغيير در نظام مالي و پولي جهاني بايد در دستور کار قرار گيرد. بديهي است عدم درک فوريت در تغيير معادل هزينه‌هاي سنگين‌تر تغيير است.

دوستان عزيز من،
بدانيد که حرکت در جهت عدالت و عزت انسان‌ها حرکت شتابان در مسير آب است. اکسير عشق و محبت را فراموش نکنيم. قطعيت آينده روشن بشر سرمايه بزرگي است که مي تواند ما را هر چه آگاه‌تر و اميدوارتر گرد هم نگه دارد تا براي جهاني پر از عشق و نعمت و عاري از فقر و نفرت و برخورداري هر چه بيشتر از رحمت خدا و مديريت صالح انسان کامل تلاش کنيم. بياييد يکايک ما در اين امر مهم سهمي مهم داشته باشيم.
به اميد آن روز روشن زيبا.
از آقاي رئيس و دبير کل و همه شما عزيزان بخاطر حوصله اي که به خرج داديد صميمانه تشکر مي کنم.

موفق و سربلند باشيد."
منبع
 
آخرین ویرایش:

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم مقایسه کردم دیدم راس میگه :) این با صداقت تر از اونه :) موضعش هم قویتر ، کوبندگی خوبی هم کرد :) اون کشورهایی هم که ترک کردند خودشون و ضایع کردند :)

اين حرفا تهش چيه؟! جز اينه كه هر روز اين حرفا از كشوراي مختلف محكوم بشه؟! حتي دبير كل سازمان ملل هم صحبت هاي احمدي نژادو محكوم كرد! به نظر من با اين كارا فقط داريم خودمونو منزوي مي كنيم و اين افكار تند و احمقانه در شان يك رئيس جمهور نيست. هر چند ميدونم كه اين افكار رو يكي ديگه به رئيس جمهور ميده! هموني كه اون بالا نشسته و جاش محكمه!
 

his name

عضو جدید
باید دید موفقیت رو چی معنی میکنیم.
1-با دید عاقلانه جایگاه ایران در جهان کجاست؟ (یک کشور در حال توسعه که کشور های پیشرفته اصلا اون رو به حساب نمیارن. خیلی از مردم جهان اسمش رو نشنیدن)(منم دوست دارم بگم 2500 سال سابقه تاریخی دارم ولی تاریخ 200 -300 ساله اخیر. ایران رو به عنوان کشور قوی نمیشناسه)
2-نفوذ قدرت های بزرگ مثل آمریکا و اسرائیل بر جهان چقدر زیاده؟ (انقدر زیاده که به هر کشوری میخوان حمله میکن . دزدی میکنن . هیچ کشوری هم صداش در نمیاد)
حال تو این اجلاس 4000 دیپلمات شرکت داشتند . اخبار گفت 50 نفر ما میگیم 200 نفر (که شمام راضی باشید) برای متوقف شدن جلسه میرن بیرون. اما اجلاس با حضور 3800 دیپلمات ادامه پیدا میکنه . و دکتر احمدی نزاد سخنرانی تند و عدالتخوانه خود رو ادامه میده.(در حالی که با نفوذی که آمریکا و اسرائیل دارن باید حداقل نصف جمعیت جلسه روترک می کردن ) .
افتخار میکنم که ایران اینچنین نفوذی در دل ملتها کرده که حتی ترس از آمریکا واسرائیل هم نمیتواند مانع حضور آنها شود
البته به غیر از اون 200 نفر کسانی دیگه هم هستند که اینجا می خوان در ادامه پست ها از بدو تولد تا موت مون رو جلو چششممون بیارن


"""از شما بزرگواران استدعا دارم از نوشته بنده ناراحت نشوید فقط یه نظر بود!!! میدونم که خیلیها خوششون نمییاد حالا وجود یه موافق مثل ما هم خالی از لطف نیست!"""
 
آخرین ویرایش:

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
باید دید موفقیت رو چی معنی میکنیم.
1-با دید عاقلانه جایگاه ایران در جهان کجاست؟ (یک کشور در حال توسعه که کشور های پیشرفته اصلا اون رو به حساب نمیارن. خیلی از مردم جهان اسمش رو نشنیدن)(منم دوست دارم بگم 2500 سال سابقه تاریخی دارم ولی تاریخ 200 -300 ساله اخیر. ایران رو به عنوان کشور قوی نمیشناسه)
2-نفوذ قدرت های بزرگ مثل آمریکا و اسرائیل بر جهان چقدر زیاده؟ (انقدر زیاده که به هر کشوری میخوان حمله میکن . دزدی میکنن . هیچ کشوری هم صداش در نمیاد)
حال تو این اجلاس 4000 دیپلمات شرکت داشتند . اخبار گفت 50 نفر ما میگیم 200 نفر (که شمام راضی باشید) برای متوقف شدن جلسه میرن بیرون. اما اجلاس با حضور 3800 دیپلمات ادامه پیدا میکنه . و دکتر احمدی نزاد سخنرانی تند و عدالتخوانه خود رو ادامه میده..
البته به غیر از اون 200 نفر کسانی دیگه هم هستند که اینجا می خوان در ادامه پست ها از بدو تولد تا موت مون رو جلو چششممون بیارن


"""از شما بزرگواران استدعا دارم از نوشته بنده ناراحت نشوید فقط یه نظر بود!!! میدونم که خیلیها خوششون نمییاد حالا وجود یه موافق مثل ما هم خالی از لطف نیست!"""

پس اون امریکا و انگلیس برای چی خودشون رو کشتن که به ایران دست پیدا کنند؟ بیکار هستن که بیان توی ایران؟
فرض کنیم هم بگن ما می خواهیم برای عدالت بیاییم؛ دیدیم که چقدر در افغانستان و عراق عدالت بر پا شد.
سخنرانی دکتر احمدی نژاد بسیار بجا بود و علاوه بر آن با یک شجاعت بسیار در مقابل ابر قدرت ها ایستاد و حرفش را زد و آن ها نتوانستند حرف حق را بشنوند و بلند شدند و رفتند، اما اگر ملت ایران برای این دولت ها همانند عرب ها گردن خم می کردند عزیز بودند! در جنگ دفاع مقدس شاهد بودیم که چه کشورهایی عراق را تحت پشتیبانی شدید خود قرار داده بودند، و حالا باید در این اجلاس از آن ها تشکر و قدردانی بشود؟
 

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اما خدا وکیلی کاری نداریم که رئیس جمهور چه کار هایی کرده و نکرده اما باید به شجاعت این رئیس جمهور افتخار کنیم
درسته عده ای از مردم با مواضع رئیس جمهور در باره فلسطین مخالف باشند اما فکر کنم 99% مردم با ماهیت اسرائیل مخالف هستند
به نظر من اسرائیل رو نمیشه نژاد پرست دونست اما میشه به عنوان یه کشور ظالم و جانی در نظر گرفت
چون اگر اسراءیل رو نژاد پرست بدونیم
باید 80% جهان رو هم همین جور بدونیم چون 80% کشور های جهان در حال اسلام ستیزی هستند
نتیجه اخلاقی صحبت هایی که گفتم 80% کشور های جهان نژاد پرست هستند که اسرائیل سردم دار انهاست
:w12:(خودم میگم خودم هم نقض میکنم):w12:
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه يك كشور پيشرفته با وضع اقتصادي خوب و بدون مشكل بوديم، اشكال نداشت بريم از فلسطين حمايت كنيم. ولي ما كه الان يه كشور جهان سومي هستيم و بيشتر مردم زير خط فقرند، چرا فكر و ذهنمون شده فلسطين؟! آخه فلسطين به ما چه ربطي داره؟! بخدا اونا وضعشون از ما بهتره. به جاي اينكه يه فكري به حال بدبختي اين مملكت كنند و رابطه ايران رو با كشورهاي ديگه بهبود ببخشند، روز به روز دارند به خاطر فلسطين، ايران رو تو دنيا منفورتر از قبل مي كنند! نتيجش چي ميشه؟ تورم 30 درصدي!!!
 

reza_12

عضو جدید
سلام
دلیلی نداره ما همیشه منفعل و تو سری خور باشیم.در حالی که بعضی ازماها از گفتن حق می ترسیم غربی ها نا حق را فریاد می کنند و براش جنگ و خونریزی به راه می اندازند. مسئولان سابق مثل گربه از پخ آمریکا می ترسیدن البته هنوز هم می ترسن اما ترس چاره کار نیست و ما باید ترس را کنار بذاریم و وارد حرف و سپس عمل بشیم.
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کلاً با اینهمه دید کورکورانه ، باید در این تاپیک بسته بشه . اینهمه جسارت و صداقت قابل تقدیره . همین سخنانه که ایران رو به یک ابرقدرت در منطقه و جهان تبدیل کرده ، لطفاً بحث این سخنان رو با مسائل داخل کشور درهم مخلوط نکنیم .
 

179

عضو جدید
کاربر ممتاز
کلاً با اینهمه دید کورکورانه ، باید در این تاپیک بسته بشه . اینهمه جسارت و صداقت قابل تقدیره . همین سخنانه که ایران رو به یک ابرقدرت در منطقه و جهان تبدیل کرده ، لطفاً بحث این سخنان رو با مسائل داخل کشور درهم مخلوط نکنیم .

دقیقاً درسته
ایران تو فقر و تورم و ظلم و نابرابری و بیکاری و ... در جهان ابرقدرته
تازه خبر نداری تو تاریخ هم رکورد زده

ببخشید شما کجا زندگی میکنین که از هیچ چیز خبر ندارین ؟!؟!؟!؟!؟!

در ضمن در تاپیک بسته شه بهتر از اینه که این دروغها توش نوشته شه
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
کلاً با اینهمه دید کورکورانه ، باید در این تاپیک بسته بشه . اینهمه جسارت و صداقت قابل تقدیره . همین سخنانه که ایران رو به یک ابرقدرت در منطقه و جهان تبدیل کرده ، لطفاً بحث این سخنان رو با مسائل داخل کشور درهم مخلوط نکنیم .
اتفاقا با مسائل داخل كشور رابطه مستقيم داره. وقتي حرفي زده ميشه كه اين همه كشور اونو محكوم مي كنند بالطبع موجب كاهش رابطه ايران با كشورهاي ديگه ميشه و اين موضوع بر مشكلات داخل كشور تاثير مستقيم داره

ابرقدرت؟! اين حرفها باعث تحريم ايران شده، بعد شما ميگين ابرقدرت شديم؟!!! :surprised:
 

sambol

عضو جدید
چرا؟

چرا؟

به نظر من سخنان آقای احمدی نژاد بسیار به جا وبه موقع در جهان مطرح شد و از این جا من واقعا تاسفم رو برای آدم هایی که حتی قادر نیستند این مسئله ی ساده رو که پرتاب کردن گوجه یا ... توسط عده ای دلقک مزدور به سمت رئیس جمهور شجاع ومحترم ایران و برخاستن عده ای از مسئولان کشورهای به ظاهر متمدن نشاندهنده ی ضعف و ناکامی این کشورها در برابر سخنان حق طلبانه و زیبای رئیس جمهور ایران است و هرکس که از ظلم وبیداد به ستوه آمده باشد این سخنان را با گوش جان می شنود و با تمام وجود به داشتن چنین کشوری افتخار میکند.گمان میکنم که مخلفان سخنان عادلانه حتی اگر در صدر اسلام نیز حضور داشتند و سخنان به حق پیامبر را می شنیدند به بهانه های مختلف از پذیرفتن آن سزباز میزدند زیرا از نظر آنان هرگز نباید در برابر ظلم و ستم قدرتمندان ایساد چون این ام سبب انزوا میشود!!!!!!!!!! :(
افرادی چون آقای خاتمی رئیس جمهور سابق ایران قاطعیت و قدرت ایران در جهان را از بین برده و ایران را به کشوری حقیر و زیردست تبدیل کرده بودند،نمیدانم چرا هروقت کار یک شخص در این مملکت به پایان میرسد تازه عزیز میشود؛من هرگز یادم نمیرود که مردم در پایان کار آقای خاتمی چندان از عملکرد ایشان رضایت نداشتند،لطفا آخرین سخنرانی ایشان در دانشگاه تهران را به یاد بیاورید،کم مانده بود دانشجویان ایشان را از دانشگاه بیرون کنند،اما امروز همان دانشجویان عاشق سینه چاک ایسان شده اند!!!واقعا این مردم از مسئولان چه میخواهند؟؟؟ :biggrin:
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من سخنان آقای احمدی نژاد بسیار به جا وبه موقع در جهان مطرح شد و از این جا من واقعا تاسفم رو برای آدم هایی که حتی قادر نیستند این مسئله ی ساده رو که پرتاب کردن گوجه یا ... توسط عده ای دلقک مزدور به سمت رئیس جمهور شجاع ومحترم ایران و برخاستن عده ای از مسئولان کشورهای به ظاهر متمدن نشاندهنده ی ضعف و ناکامی این کشورها در برابر سخنان حق طلبانه و زیبای رئیس جمهور ایران است و هرکس که از ظلم وبیداد به ستوه آمده باشد این سخنان را با گوش جان می شنود و با تمام وجود به داشتن چنین کشوری افتخار میکند.گمان میکنم که مخلفان سخنان عادلانه حتی اگر در صدر اسلام نیز حضور داشتند و سخنان به حق پیامبر را می شنیدند به بهانه های مختلف از پذیرفتن آن سزباز میزدند زیرا از نظر آنان هرگز نباید در برابر ظلم و ستم قدرتمندان ایساد چون این ام سبب انزوا میشود!!!!!!!!!! :(
افرادی چون آقای خاتمی رئیس جمهور سابق ایران قاطعیت و قدرت ایران در جهان را از بین برده و ایران را به کشوری حقیر و زیردست تبدیل کرده بودند،نمیدانم چرا هروقت کار یک شخص در این مملکت به پایان میرسد تازه عزیز میشود؛من هرگز یادم نمیرود که مردم در پایان کار آقای خاتمی چندان از عملکرد ایشان رضایت نداشتند،لطفا آخرین سخنرانی ایشان در دانشگاه تهران را به یاد بیاورید،کم مانده بود دانشجویان ایشان را از دانشگاه بیرون کنند،اما امروز همان دانشجویان عاشق سینه چاک ایسان شده اند!!!واقعا این مردم از مسئولان چه میخواهند؟؟؟ :biggrin:

ايستادن داريم تا ايستادن! ايستادني كه با اون 100 تا دشمن ديگه براي خودت درست كني، به درد ... مي خوره! تازه اگه اين ايستادن براي يه كشور ديگه باشه كه هنوز بدتر! آخرشم كه نتيجشو مي بيني، تحريم، تورم 30 درصدي، قطع شدن معاملات بانكي و ... !

شما كه به خاتمي مي تازي، ايستادن خاتمي رو ديدي؟! خاتمي داشت با گفتگوي تمدنها كه مورد استقبال تمام كل دنيا قرار گرفت، زمينه رو براي پيشبرد اهداف ايران فراهم مي كرد.
حالا اونموقع كه با كشورهاي خارجي رابطه خوبي داشتيم، حرفمون بيشتر تاثيرگذار بود يا الان كه حتي دبيركل سازمان ملل هم حرف رئيس جمهور رو محكوم مي كنه؟!!!
 

shadmehrbaz

عضو جدید
کاربر ممتاز
لنگه كفشي كه به طرف بوش پرت شدو يادتونه؟؟؟؟

اين دقيقا همون بود منتهي به جاي يه لنگه كفش صدها لنگه كفش سمت رييس جمهور ما پرت شد !


پس اون امریکا و انگلیس برای چی خودشون رو کشتن که به ایران دست پیدا کنند؟ بیکار هستن که بیان توی ایران؟
فرض کنیم هم بگن ما می خواهیم برای عدالت بیاییم؛ دیدیم که چقدر در افغانستان و عراق عدالت بر پا شد.
سخنرانی دکتر احمدی نژاد بسیار بجا بود و علاوه بر آن با یک شجاعت بسیار در مقابل ابر قدرت ها ایستاد و حرفش را زد و آن ها نتوانستند حرف حق را بشنوند و بلند شدند و رفتند، اما اگر ملت ایران برای این دولت ها همانند عرب ها گردن خم می کردند عزیز بودند! در جنگ دفاع مقدس شاهد بودیم که چه کشورهایی عراق را تحت پشتیبانی شدید خود قرار داده بودند، و حالا باید در این اجلاس از آن ها تشکر و قدردانی بشود؟

امريكا و انگليس نميخوان بيان ايران ... اونا باج ميخوان و ما داريم صد برابر اين باجو به روسيه و چين ميديم !
در هر صورت ما داريم گردن خم ميكنيم پس چه بهتر كه گردنمون واسه كسايي خم بشه كه در ازاش آدم حسابمون كنن!
 

shadmehrbaz

عضو جدید
کاربر ممتاز

لطفا آخرین سخنرانی ایشان در دانشگاه تهران را به یاد بیاورید،کم مانده بود دانشجویان ایشان را از دانشگاه بیرون کنند،اما امروز همان دانشجویان عاشق سینه چاک ایسان شده اند!!!واقعا این مردم از مسئولان چه میخواهند؟؟؟ :biggrin:

اونا همه ي دانشجويان دانشگاه نبودن بلكه چند تا بسيجي امل بودن كه خودت ميدوني دست نشونده ي كيا هستن !

حد اقل زمان خاتمي اون قدر آزادي وجود داشت كه يه عده رييس جمهورو هو كنن و كسي كاريشون نداشه باشه ! ;)
 

Thagheb

عضو جدید
حتي دبيركل سازمان ملل هم حرف رئيس جمهور رو محكوم مي كنه؟!!![/quote]

ببخشید این دبیر کل سازمان ملل از کجا اومده که شما نگران ناراحت شدن ایشون هستید ! ای بابا اگه قرار بود آدمای درست و حسابی بیان به بشریت خدمت کنن که الان وضعمون این نبود . :D
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دقیقاً درسته
ایران تو فقر و تورم و ظلم و نابرابری و بیکاری و ... در جهان ابرقدرته
تازه خبر نداری تو تاریخ هم رکورد زده

ببخشید شما کجا زندگی میکنین که از هیچ چیز خبر ندارین ؟!؟!؟!؟!؟!

در ضمن در تاپیک بسته شه بهتر از اینه که این دروغها توش نوشته شه


نخیر ، من میبینم :) همینجا هم چون زندگی میکنم ، میبینم که فقر و غیره خیلی عادی هستش . مردمی که مثل پلنگ برای ماشین 206 ای که در همه جای دنیا 4000 دلار قیمت داره میاند 12000 دلار پول میدند ، برای زانتیای 15000 دلاری 27000 دلار پول میدند ، برای 405 ای که دیگه تولید نمیشه 9000 دلار میدند ، برای ... باز هم بگم ؟ کو فقیر ؟ مردم ما ، به راحتی آب خوردن ماشین های تشریفات اروپایی رو 2 برابر قیمت میخرند و سوار میشند :) شما گویا خبر نداری !
راستی ، از نظر شما لابر ماهواره امید و ماهواره بر سفیر و شهاب 3 و آذرخش و تانک ذوالفقار و سانتریوفوژ و ... هم دروغه ؟ :) آره دیگه ، لابد همش توهمه !
 

Thagheb

عضو جدید
لنگه كفشي كه به طرف بوش پرت شدو يادتونه؟؟؟؟

اين دقيقا همون بود منتهي به جاي يه لنگه كفش صدها لنگه كفش سمت رييس جمهور ما پرت شد !

اولا تا دیدیم حق همیشه در اقلیت بوده
دوما اگه چند تا باغیرت عراقی دیگم اونجا بودن حتما تعداد کفش ها بیشتر می شد :biggrin: سوما تظاهرات میلیون ها آدم رو ندیدی که کفش شون رو به طرف بوش و ... پرتاب کردند .
راستی این آدم بدا چه خوب پشت همدیگر رو دارن با اینکه به نظر من به خودشون گند زدن ! کاشکی یکم یاد بگیریم :(
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اونا همه ي دانشجويان دانشگاه نبودن بلكه چند تا بسيجي امل بودن كه خودت ميدوني دست نشونده ي كيا هستن !

حد اقل زمان خاتمي اون قدر آزادي وجود داشت كه يه عده رييس جمهورو هو كنن و كسي كاريشون نداشه باشه ! ;)


در همون زمان هم کسانی بودند که میریختند توی خوابگاه دانشجو ها رو لت و پار میکردند و رئیس جمهور کاریشون نداشت :)
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
من به سياست كاري ندارم و ترجيح ميدم هيچ حرفي نزنم ولي چقدر جالبه انگار هر تاپيكي زده ميشه مديراي سايت جمع ميشن دور هم و يه موضع مشترك مي گيرن!!!البته اين برداشت منه چون معمولا اينطوريه و مديرا جلو هم نمي مونن نمي دونم چي بگم بي خيال
 

sambol

عضو جدید
نگرانم!!!

نگرانم!!!

من خودم یکی از دانشجوهای برتر صنعتی شریفو میشناسم که در زمان آقای خاتمی فقط به خاطر اینکه رفته تو جمع مخالفا ببینه چه خبره و از شانس بد شناسایی شده از دانشگاه اخراجش کردن،اونوقت تو میگی در زمان ایشون تریبون آزاد تو خیابونها گذاشته بودند،برو آقا یکم تحقیق کن !واقعا از خودت خجالت نمی کشی که حرف از سر خم کردن جلوی استعمار میزنی،شماهایی که اینقدر به تمدن باستان مینازید حداقل یه جو غیرت ایرانی داشته باشید و یادتون بیارید که ایرانی جماعت هیچ وقت عادت به نوکری نداشته؛تو رو خدا چشماتونو باز کنین ،من نمیخوام بگم ایران مدینه ی فاضله است ولی اگه همه سعی و تلاش خودمونو برای پیشرفت انجام بدیم و از نوکری برای ابرقدرت ها حرف نزنیم اونوقت میتونیم کشورمونو به سطحی که دوست داریم نزدیک تر کنیم ولی با این حرفها و میدون رو خالی کردن من مطمئنم به هیچ جایی نمیرسیم.:victory:
 
  • Like
واکنش ها: FZ.H

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=9448&stc=1&d=1240431808
این هم عکس یه به اصطلاح املی بود که دوستمون اون بالا خطاب کردن!!این عکس کسیه که جونش رو به خاطر ما داده و حالا شده امل؟!!!واقعا متاسفم برای ....خوشا به حالشون که رفتند و ندیدند .....
من واقعا ممنونم از ریس جمهور کشورم که مقتدرانه وایساد و حرف ملت خودشو زد.نمی خوام تبلیغات کنم اما آیا این رو قبول دارید؟که تو دوره قبل ریاست جمهوری ما چقدر ضعیفانه هر چی که غرب می گفت بی چون و چرا قبول می کردیم و فعالییت هسته ای خودمون رو متوقف کردیم.اما تو همین دوره با اقتدار تمام وایسادیم و به بهترین موفقیتها رسیدیم؟آیا فکر نمی کنید موفقیتهایی که دست پیدا کردیم خیلی بیشتر از دوره قبل بوده؟و به اضافه حفظ شرف ایرانیمون؟!
 

پیوست ها

  • گمنام.jpg
    گمنام.jpg
    85.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببخشید این دبیر کل سازمان ملل از کجا اومده که شما نگران ناراحت شدن ایشون هستید ! ای بابا اگه قرار بود آدمای درست و حسابی بیان به بشریت خدمت کنن که الان وضعمون این نبود . :D
اولا منظور من اين بود كه وقتي دبير كل سازمان ملل حرف رئيس جمهورو محكوم ميكنه، خودت تا آخرشو برو

دوما فكر كنم از كره جنوبي.
پس اين آدم درست و حسابي رو به كي ميگين؟! شما كه از سازمان ملل گرفته تا كشورهاي آمريكايي و اروپايي ... با همه سر جنگ دارين و با همه مخالفين و هيچ كس رو آدم حساب نمي كنين!
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
نخیر ، من میبینم :) همینجا هم چون زندگی میکنم ، میبینم که فقر و غیره خیلی عادی هستش . مردمی که مثل پلنگ برای ماشین 206 ای که در همه جای دنیا 4000 دلار قیمت داره میاند 12000 دلار پول میدند ، برای زانتیای 15000 دلاری 27000 دلار پول میدند ، برای 405 ای که دیگه تولید نمیشه 9000 دلار میدند ، برای ... باز هم بگم ؟ کو فقیر ؟ مردم ما ، به راحتی آب خوردن ماشین های تشریفات اروپایی رو 2 برابر قیمت میخرند و سوار میشند :) شما گویا خبر نداری !
راستی ، از نظر شما لابر ماهواره امید و ماهواره بر سفیر و شهاب 3 و آذرخش و تانک ذوالفقار و سانتریوفوژ و ... هم دروغه ؟ :) آره دیگه ، لابد همش توهمه !

شما از بالا شهر تهران يكم بيا پايين تر تا چشت به فقيرا باز بشه!

مي خواي با ماهواره اميد، جلوي تورم 30 درصدي رو بگيري يا با اون موشك شهاب 3 در مقابل تحريم ها بايستي؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا