اعتراض به آزمون طراحي آذر91

وضعیت
موضوع بسته شده است.

مهراز

عضو جدید
نتیجه ها اعلام شده.اما از من که هنوز کارنامم تغییری نکرده.الکی اینقدر خودمون را امیدوار کردیم باید بریم ثبت نام کنیم تمومش کنیم چون این نامردها برای سوالات تستی که کلید داره حاضر شدند کوتاه بیان اما برای طراحی نه.مطمئنم اصلا برگه ها را نگاه هم نکردند اما اگه کسی قبول شده بگه لاقل از قبولی اون خوشحال بشیم:mad:
 

amin576

عضو جدید
به اطلاع كليه شركت‌كنندگان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌هاي فني ساختمان و معماران تجربي مي‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات به آزمون‌هاي مذكور و متعاقباً بررسي و بازنگري اعتراضات كليه رشته‌هاي مهندسي تستي و معماري طراحي، كارداني و معماران تجربي توسط اين دفتر و سازمان سنجش آموزش كشور، موارد در كارنامه كليه شركت‌كنندگان در آزمون اعمال گرديده است. لذا متقاضيان مي‌توانند جهت اطلاع از نتيجه آزمون خود از طريق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها اقدام نمايند. بديهي است نتايج اعلام شده قطعي است و هيچگونه درخواستي در اين خصوص بررسي نخواهد شد و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون آتي اسفندماه سالجاري شركت نمايند.

مسخره

خدا ازتون نگذره

ایشالا خداوند لعنتتون کنه با این وضع آزمون
 

jafarsydi

عضو جدید
بچها اینقدر اعصابم خورد بود، خواستم برای آزمون طراحی ثبت نام کنم،اشتباهی کارت نظارت معماری خریدم
اگه از دوستان کسی خواست ممنون میشم که شماره من رو بهش بدید،
09187265165 نظارت معماری
 

Q.F

عضو جدید
خدا حقمون رو ازشون بگیره ایشالا،خدا لعنتشون کنه که حقمون رو ضایع کردن!!!
 

mehras khanum

عضو جدید
فقط می تونم بگم خاک برسرشون بااین امتحان گرفتنشون واین وضع تصحیح کردنشون واین وضع اعتراض رسیدگی کردنشون;)
 

لوتوس

عضو جدید
سلام.غصه نجورید دوستان من الان نظام طراحی و نظارت دارم تهران.تا الان از ظرفیتم استفاده نکردم چون حق الزحمه اش به اندازه مسئولیتس نیست.چیزی رو از دست ندادید.اگه در مورد آزمونم کمک خواستید در حد وقت و وسعم در خدمتم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا