اصالتا از کدوم قوم ایرانی هستین؟

اصالتا از کدوم قوم ایرانی هستین؟


  • مجموع رای دهندگان
    98
وضعیت
موضوع بسته شده است.

hokey

عضو جدید
یاشاسین آذربایجان;)
نمیدونم اکثر مهندسای ایرانی ترکن یا اشکالی در نرم افزار محاسبه کننده هستش. آخه تو این مملکت کمترین امکانات و کمترین حق شهروندی رو ما ترکا داریم:( جای بسی تعجب است
به امكانات نيست كه به آي كيو و شعور انسانهاست:biggrin:
 

Mahddi

عضو جدید
:biggrin:
اگه قرار بود فارسها بفهمند فارسي مي نوشتيم ديگه:cool:
يه شرق شناس معروف ميگه اگر خواستي به يه قومي ضربه بزني به فرهنگ و زبان اونها مسلط شو و از تبليغات زباني و فرهنگي اونها استقبال كن;)

اوشاقلار توركي يازون ها :biggrin: اينه ها هي ميگم بابا تركي ياد بگيريد و گول تبليغات حكومت مركزي رو نخوريد و اينكه زبان فارسي زبان رسمي كشور هست ، شما رو گول نزنه ها.
تمام سردمداران كشور ترك هستند و يا ترك زاده هستند كه خامنه ايي و موسوي هر دو فاميل و ريشه در آذربايجان دارند و كل اقتصاد داري ها با تركها مي چرخه اما باورتون نميشه، اينها همشون ترفند هاي صفوي ها مي باشد كه بنيان گذار كمونيست(البته با مذهب) در جهان بودند كه هميشه بايد در چنين كشور هايي يك دين و زبان واحد باشد(در واقع دين و قومي كه قرار هست در پايان كار ضايع بشود ، بايد مستعمره حكومتي ها باشند) مثل خيلي از كشور ها كه اگر يه ذره تاريخ رو ورق بزنيد متوجه مي شويد.
البته دري وري نمي گم ها حقيقت رو مي گم. و يه روز خواهيد ديد كه وقتي تاريخ انقضا دوستي تركها با فارسها تموم شد چه طوري بلافاصله به سمت بالا حركت خواهند كرد و با يه اعتصاب يك روزه كل سيستم اتحاد كشور رو بهم خواهند زد(نمونه بارز اون در قيام 1 خرداد سال 1385 بود كه خامنه ايي گريه كرد و احمدي نژاد 10 بار گفت ما غلط كرديم با جد و آبادمان كه به شما توهين كرديم كه خلاصه با آتيش زدن پرچم ايران و بالا بردن پرچم آذربايجان، روشن شد كه آذربايجان و تبريز همون فرزندان ملكه تومروس هستند كه سر كوروش كبير رو در آذربايجان بريدند و صغيرش كردند و يا سربازان بابك هستند كه اعراب به علي (ع) گفتند ايران فتح شد كه يه حديث معروف هست كه علي (ع) مي فرمايد تا آذربايجان فتح نشود ايران فتح نشده است كه با خيانت افشين ايراني بابك كشته شد و يا ما علم داران ستارخان و باقر خان هستيم كه مانند يك شير كه در بيشه كمين كردند منتظر هستيم تا جرياني كه مثل تاريخ 5000 ساله ايران كه هر موقع كسي گردن كلفتي كرده و يا جريان بر وفق مراد ما نبود عوض كريم و حالا هم اگر بر وفق مراد ما نباشد عوض مي كنيم)
البته يه تاپيكه ديگه هم بزنيد خيلي بتون روشن ميشه كه چرا تركها(جنبش ملي آذربايجان) به جنبش سبز اهميت نمي ده؟
البته دلايلي هست كه يكي اينكه منتظر اين هستند كه كار چه جوري پيش ميره؟ سبزي ها كم ميارن يا اينكه حكومتي ها؟ كه اگر سبزي ها كم بيارن خلاصه هيچي ديگه مي خنديم براشون و اگر حكومتي ها كم بيارن بايد ببينيم سبزي ها ايران رو چه جوري مي خواهند؟ اگر وفق مراد ما بود كه هستيم و اگر نبود مسلما به هنگام فرو پاشي كشور اينبار شما ايراني بدون آذربايجان خواهيد داشت
روز پيروزي جنبش سبز روز آزادي آذربايجان خواهد بود
يعني بار ها ما انقلاب كرديم شما خورديد اين بار شما انقلاب كنيد ما بخوريم و يا آزاد بشيم
من خودم گيج شدم از بس كه حرف زدم
ياشاسين اذربايجانيم

اذربايجاني ائل ايستر ....... شرفلي ميلت ايستر
چه طرز فکر مسخره ای داری
مگر خودتون از خودتون تعریف کنید
در ضمن ادب حکم میکنه که در حضور یک غیر ترک زبان آدم به زبانی که همه بلدن حرف بزنه
 

hokey

عضو جدید
مشكل از شما نيست مشكل از ماست كه خيلي دلسوزيم
تا يكي رو كه احساس كنيم مظلومه دلمون ميسوزه:cry: و دار و ندارمون رو فداش مي كنيم
مگرنه هيشكي چنين قانوني رو ثبت نكرده كه وقتي يكي اگر انگليسي هست بايد همه باهاش انگليسي صحبت كنند
تنها وصيتي دارم براتون;) اگر چيزي كه الان ايرانش مي ناميد و اون رو دوست داريد كاري نكنيد كه مثل فرانسوي ها باشيم كه همشون مسلط به انگليسي هستند اما يه ذره هم حرف نمي زنند
همين نوشتن ما احترام به شماست

مگرنه از امروز مي تونيم توركي بنويسيم و فكر هم نمي كنم كسي بتونه جلوي ما رو بگيره
اگر اتحاد مي گيد گور باباي چنين اتحاد:razz: و اگر دوست داريم حالا به هر دليلي هم كه شده فارسي بنويسيم استقبال كنيد تا اين چند درصد فارسي تون هم از بين نرود
كي از ما دلسوز كه كه به خاطر از دست ندادن نفت و گاز مفتكي و دسترسي به درياي گرم بدون جنگ و خون ريزي داريم اين ذلت رو مي پذريم فارسي بنويسيم تا صداتون در نياد
:cry:
البته اگر بخواهيد ما با زور هم مي تونيم اين كار رو كنيم كه يه ذره برگردي تاريخ رو نگاه كني مي بيني كه بلد بوديم و هستيم و الانش هم جمهوري آذربايجان و تركيه با سياست هاي كلان خود و روسيه نشستن پاي تركهاي تبريز و اذربايجان كه دروازه رو به روشون باز كنيم و با گذاشتن كلاسهاي رايگان در باكو و تركيه و پخش بيش از 400 كانال به زبان تركي مي خوان كه ازشون رنجيده خاطر نشيم و اين هوس رو به سر خودمون بزنيم كه ببين با كي طرفيم اين 250 ميليون ترك جهان و اين هم 30 ميليون فارس ايران و افغانستان كه آدم خجالت ميكشه جايي معرفيتون كنه:(
البته هر موقع كه خسته شديد و يا ما رو نخواستيد ما رفع زحمت مي كنيم البته با بيش از اين كه هستيم باز مي گرديم ها:biggrin: فكر نكنيد درياي گرم رو كه دريچه جهان هستيد همين جوري مي ديم به شما ;)
ديگه خود دانيد يا فرض كنيد ما بي ادبيم و يا اصلا جك درست كنيد و اينكه شناختي با فرهنگ ما كه نداريد و مي بينيد نه تنها اين طرز حرف زدنتون ما رو افسرده نمي كنه بلكه خيلي هم جدي تر مي شيم تا ديگه رفع زحمت كنيم:cool:
 

آتشک

عضو جدید
hokey عزیز،برای چی این طور فکر می کنی که فارس ها ( کلا هر قومی دیگری به جز ترکها) و ترکها در مقابل هم هستند؟ چرا به خاطر انقلابی که ستار خان و باقر خان برای مشروطه ایران انجام دادند بر سر اقوام دیگه منت میذاری؟ بریدن سر کوروش چه افتخاری داره؟ دشمنی اقوام ایران با هم و جدایی آنان از هم چه سودی برای تو داره؟
مگه ما همه ایرانی نیستیم؟ جز اینه که ایران یعنی مردم ترکمن و کرد و لر و ترک و فارس و گیلکی و....ایران؟ جز این بود که باقر خان برای مشروطه ایران به تهران حمله کرد نه مشروطه ترکها؟ مگه میرزا کوچک خان جنگلی و خیلی های دیگه نبودن که جونشون رو برای ایران دادن؟ مگه مردم خطه شمال و کردها و لرها و بلوچها و عربهای ایران و ....زبان خاص خودشونو ندارند؟ مگه نه این که به کردها تو خیلی از دوره ها ظلم زیادی شده (در صورتی که جزو اولین ساکنان این مرز و بوم بودند) و می خواستند از ایران جدا شن اما نشدن؟
باقر خان هیچ وقت دوست نداشت که ایران تکه تکه بشه؛ و خودشو جدا از بقیه ایران نمی دونست، هیچ وقت! تو طرز فکر فاشیستی شدیدی داری. اگه همه اقوام ایران طرز فکر تو رو داشتن، به خاطر تفاوت زبان و افرادی که تو جنبش های مختلف از دست دادن، مدتها پیش به جون هم می افتادن و دستاشونو به خون هم سرخ میکردن. باور کن، باور کن با این طرز فکر دیگه نه ترک ایرانی وجود داشت و نه هیچ قوم دیگه ای و ایران مدتها بود که از بین رفته بود. یه دونه از اون از ملت هایی که به خاطر اختلاف هایی قومیتی مردمش تیکه پاره شده باقی نمونده و مردمش دارن با چه بدبختی و فلاکتی زندگی می کنن.(بدبخت تر از ما) اینا چه سود و افتخاری برای تو داره؟
اگه جکی یا حرفی راجع به ترکها زده می شه، راجع به رشتیا و اصفهانیا و لر ها و تهرانیا....هم زده می شه. اگه رفتار کسی باعث شده که اینطور از فارس ها دلگیر بشی و این عقاید رو پیدا کنی، نباید اون رو تعمیم بدی و فکر کنی همه رفتار اون فرد رو دارن. من خودم و هفت جدم ترکیم اما می دونم که هیچ وقت نخواستیم تاریخ انقضای دوستی ترکها و فارسها به قول تو تموم بشه. و این رو که به زبان زیبای فارسی با بقیه حرف می زنم هیچ لطفی از طرف خودم نمی دونم و انتظار ندارم به خاطر فارسی صحبت کردنم کسی ازم استقبال کنه. و مطمئن باش که با ترکی صحبت کردنه تو هیچ وقت زبان شاهنامه و مثنوی های مولانا از بین نمی ره. (در ضمن فارسی نه تنها زبان ناقصی نیست بلکه طبق آمار یونسکو یکی از زبانهای زنده و پویای دنیا به دلیل کامل و سلیس بودن هست و بعد از زبان لاتین جزو 4 زبان باستانی دنیاست) نه ما میخوایم از ایران جدا شیم نه بقیه آذری های اطرافم و همه اقوام ایران رو دوست داریم.
ببخشید یه خورده طولانی شد ولی هنوزم باورم نمی شه که ایرانی راجع به بقیه هموطنانش اینجوری فکر کنه و اونا رو تا این حد نسبت به خودش حقیر بدونه. انگار که ایرانی نیستی و می خوای بین همه اختلاف بندازی و اوضاع افتضاح مملکت رو از این گندتر کنی. باور کن از کشتن مردم تو این چند وقته انقدر ناراحت نشدم که از این حرف. و هیچ وقت دوست نداشتم تو این سایت چیزی بنویسم. امیدوارم از حرفام ناراحتی به دل نگیری و خواهش میکنم رو حرفهایی که خودت و من زدیم فکر کنی.:w44:
 

t.salehi

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا جای تاسفه که بعضی از دوستان ترک زبان ( البته نه همه) دوست دارند نشان بدهند جدا از مابقی ایرانی ها هستند.
یکی از افتخارات ایران عزیز ما همین همزیستی تمامی اقوام
ایرانی است که همواره پشتیبان هم و در کنار هم بوده اند.
کرد, لر, ترک, بلوچ, عرب............ هیچ فرقی نمکینه
مهم این است که همگی ایرانی هستیم و به کشورمون عشق میورزیم.
نباید اجازه بدهیم این تفاوت های قومیتی موجب بشه فراموش کنیم همگی ایرانی هستیم و بینومن تفرقه ایجاد بشه
که ما هرچه داریم از ایرانه.

وگرنه بریدن سر کوروش کبیر این بزرگمرد ایرانی, اسوه جهانی چه افتخاری میتونه داشته باشه
که اگه کمی مطالعات تاریخی را افزایش بدهیم
میبینیم که این ملکه هیچ ارتباطی به ترک های ایران نداره و مرزهای دو کشور بسیار بسیار فراتر از مرزهای کنونی بوده که اصلا سرزمین این ملکه ترک های ایران رو شامل بشه ( حتی کشور اذربایجان کنونی را)

البته در تواریخ متفاوته که در بعضی منابع ( معتبر تر) این ملکه, ملکه قوم سکا ها بوده که در شمال شرقی ایران ساکن بوده اند!!!!!!!!!!!!!!
ارتباط؟!!

در باره باقر خان و ستار خان, من نمیخوام این جا تعصبی به خرج بدهم( که همگی این بزرگان از افتخارات ایران زمین محسوب میشوند)
اما به گواهی تاریخ در زمان مشروطه این بختیاری ها بودند که تهران رو فتح کردند و ... فراموش کردم اسم اون سرداری رو که از شمال به تهران اومدند
و سپس ترک ها به تهران رسیدند
ولی بنا به دلایلی ( دلایل سیاسی که همیشه وجود داشته و موجب محبوبیت عده ای و مورد غضب قرار گرفتن عده دیگری میشود)
بختیاری ها ترد و افتخارات به اسم سالار و سردار ملی زده میشود.

با تمام این تفاسیر چیزی که ارزش داره حرکتی است که انجام شده حالا چه توسط ترک ها و یا دیگر اقوام
مهم حرکت ملی است در راستای ارتقای جامعه ایرنی:smile:

شرمنده اگه کمی طولانی شد
هرچند جای سخن بسیار است;)




 

computer-engi

عضو جدید
hokey (در ضمن فارسی نه تنها زبان ناقصی نیست بلکه طبق آمار یونسکو یکی از زبانهای زنده و پویای دنیا به دلیل کامل و سلیس بودن هست و بعد از زبان لاتین جزو 4 زبان باستانی دنیاست) نه ما میخوایم از ایران جدا شیم نه بقیه آذری های اطرافم و همه اقوام ایران رو دوست داریم. .:w44:
خوشحال می شم از طرف خودت صحبت کنی!
نه بقیه آذری ها!:cool::mad:
و تا آنجایی که ما میدانیم زبان فارسی کنونی لهجه عربی تشریف دارد!
موفق باشید!
 

n_roshan

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان خواهشا با هم بحث نکنیمممم
هیچ فرقی بین قوم ها وجود نداره همه ی ما باید افتخار کنیم ایرانی هستیم و از نسل کوروش کبیررررر
 

S H i M A

کاربر فعال تالار شیمی
کاربر ممتاز
من پدرم و خانوادش زاده باکو هستن ...

وقتی جنگ شد اومدن ایران و شهر زنجان.

حتی اسم و فامیلشون هم اونوری بود که فقط پدر من عوضش کرد!!

پس من اصالتا ترک هستم :redface:








 

Goonay

عضو جدید
من پدرم و خانوادش زاده باکو هستن ...

وقتی جنگ شد اومدن ایران و شهر زنجان.

حتی اسم و فامیلشون هم اونوری بود که فقط پدر من عوضش کرد!!

پس من اصالتا ترک هستم :redface:

اگه شما بابات زاده باكو هستن من خودم اونوريم!!!!!
اما خوب اصالت بابام ترك اردبيل!!!!
در نتيجه منم ترك اردبيلم!!!!!
و به ترك بودنم افتخار ميكنم!!!:w32:
 

computer-engi

عضو جدید
دوستان خواهشا با هم بحث نکنیمممم
هیچ فرقی بین قوم ها وجود نداره همه ی ما باید افتخار کنیم ایرانی هستیم و از نسل کوروش کبیررررر
کوروش دیگه کدوم ......!
تا آنجایی که من میدانم ترکهای آذری از نسل دده قورقود و ترکهای اوغوز هستیم!

چرا تو این مملکت مد شده یکی به جای همه نظر می ده؟
 

hokey

عضو جدید
hokey عزیز،برای چی این طور فکر می کنی که فارس ها ( کلا هر قومی دیگری به جز ترکها) و ترکها در مقابل هم هستند؟ چرا به خاطر انقلابی که ستار خان و باقر خان برای مشروطه ایران انجام دادند بر سر اقوام دیگه منت میذاری؟ بریدن سر کوروش چه افتخاری داره؟ دشمنی اقوام ایران با هم و جدایی آنان از هم چه سودی برای تو داره؟
مگه ما همه ایرانی نیستیم؟ جز اینه که ایران یعنی مردم ترکمن و کرد و لر و ترک و فارس و گیلکی و....ایران؟ جز این بود که باقر خان برای مشروطه ایران به تهران حمله کرد نه مشروطه ترکها؟ مگه میرزا کوچک خان جنگلی و خیلی های دیگه نبودن که جونشون رو برای ایران دادن؟ مگه مردم خطه شمال و کردها و لرها و بلوچها و عربهای ایران و ....زبان خاص خودشونو ندارند؟ مگه نه این که به کردها تو خیلی از دوره ها ظلم زیادی شده (در صورتی که جزو اولین ساکنان این مرز و بوم بودند) و می خواستند از ایران جدا شن اما نشدن؟
باقر خان هیچ وقت دوست نداشت که ایران تکه تکه بشه؛ و خودشو جدا از بقیه ایران نمی دونست، هیچ وقت! تو طرز فکر فاشیستی شدیدی داری. اگه همه اقوام ایران طرز فکر تو رو داشتن، به خاطر تفاوت زبان و افرادی که تو جنبش های مختلف از دست دادن، مدتها پیش به جون هم می افتادن و دستاشونو به خون هم سرخ میکردن. باور کن، باور کن با این طرز فکر دیگه نه ترک ایرانی وجود داشت و نه هیچ قوم دیگه ای و ایران مدتها بود که از بین رفته بود. یه دونه از اون از ملت هایی که به خاطر اختلاف هایی قومیتی مردمش تیکه پاره شده باقی نمونده و مردمش دارن با چه بدبختی و فلاکتی زندگی می کنن.(بدبخت تر از ما) اینا چه سود و افتخاری برای تو داره؟
اگه جکی یا حرفی راجع به ترکها زده می شه، راجع به رشتیا و اصفهانیا و لر ها و تهرانیا....هم زده می شه. اگه رفتار کسی باعث شده که اینطور از فارس ها دلگیر بشی و این عقاید رو پیدا کنی، نباید اون رو تعمیم بدی و فکر کنی همه رفتار اون فرد رو دارن. من خودم و هفت جدم ترکیم اما می دونم که هیچ وقت نخواستیم تاریخ انقضای دوستی ترکها و فارسها به قول تو تموم بشه. و این رو که به زبان زیبای فارسی با بقیه حرف می زنم هیچ لطفی از طرف خودم نمی دونم و انتظار ندارم به خاطر فارسی صحبت کردنم کسی ازم استقبال کنه. و مطمئن باش که با ترکی صحبت کردنه تو هیچ وقت زبان شاهنامه و مثنوی های مولانا از بین نمی ره. (در ضمن فارسی نه تنها زبان ناقصی نیست بلکه طبق آمار یونسکو یکی از زبانهای زنده و پویای دنیا به دلیل کامل و سلیس بودن هست و بعد از زبان لاتین جزو 4 زبان باستانی دنیاست) نه ما میخوایم از ایران جدا شیم نه بقیه آذری های اطرافم و همه اقوام ایران رو دوست داریم.
ببخشید یه خورده طولانی شد ولی هنوزم باورم نمی شه که ایرانی راجع به بقیه هموطنانش اینجوری فکر کنه و اونا رو تا این حد نسبت به خودش حقیر بدونه. انگار که ایرانی نیستی و می خوای بین همه اختلاف بندازی و اوضاع افتضاح مملکت رو از این گندتر کنی. باور کن از کشتن مردم تو این چند وقته انقدر ناراحت نشدم که از این حرف. و هیچ وقت دوست نداشتم تو این سایت چیزی بنویسم. امیدوارم از حرفام ناراحتی به دل نگیری و خواهش میکنم رو حرفهایی که خودت و من زدیم فکر کنی.:w44:

اولا من از كسي ناراحت نيستم;) من دوستان زيادي در دوره دانشگاه داشتم كه الان هم دوست من هستند و صميمي ترين دوست من هم از كردستان و شيراز هستند
هر گز هم به فارسها بي احترامي نكرديم و اگر تاريخ بلد باشي ما محكوم كردند شاهنامه و اينها رو نداريم و اگر تاريخ بخوني مي فهمي كه كدام شاه مقبره حافظ رو حفظ كردو خواهي ديد كه فال بيني هاي تاريخي از فال حافظ به تركها و حكومتهاي تركي بر مي گرده و اگر دقت كني گلستان سعدي در باكو هم ترجمه شده و استقبال شديديد ازش شده است و اگر دقت كني شاهنامه فردوسي كه اولين مرجع براي ايجاد فاشيستي در ايران محسوب ميشه و اولين كتاب مكتوب هست كه توهين به تركها رو شروع كرده است كه باز اين كتاب توسط تركها و حكومت سلجوقي ها براي اين زمان حفظ شده
اينها منت نيست اينها اختار به شما مي باشد؟
چه طور وقتي ر تهران با دوست دخترت نمي زارند راه بري اين همه با دولت دعوا مي كنيد اما وقتي ما ميگيم كه اصل 15 اجرا بشه همهتون پشتيبان دولت هستيد
مگر 35 ميليون ترك و حالا به گفته غلط شما 25 ميليون ترك ايران برده شما هستند؟ ديگه يه گهي خورديم و قبول كرديم كه براي اتحاد كشور زبان فارسي زبان رسمي باشه كه در حد رده هاي يونسكو هرگز رده زبان فارسي با تركي يكي نبود و نخواهد بود كه در زبان فارسي حتي زمانهاي 11 گانه شما به زمانهاي گسترده 49 گانه مما نمي رسه و خودتون هم قبول داريد بيش از 50 درصد ريشنه لغات شما عربي و تركي هست مثلا هر كلمه كه در زبان فارسي ق داشته باشد يا تركي هست و يا عربي چون در فارسي هرگز ق نبود و حالا ما بايد تاوان يه اتحاد الكي رو بديم؟ اصلا بگيد جدايي براي ما سود نداره؟ اصلا شما بگيد اين اتحاد براي شما چه سودي داشته؟
جز اين كه توركهاي ايران رو فروختيد به ارمنستان كه دشمن خوني تركها هستند و در روز جدايي آذربايجان اولين حركت نسل كشي ارمني ها مي باشد و ما نمي گذاريم اسرائيلي ديگر در اين جا باشد و چون گفتند يه واحد آموزش زبان فارسي در ارمنستان گذاشتيم ما رو له كرديد؟ چرا اين همه از قانون بحث مي كني و پدر خامنه ايي رو در آورديد اما تا به اصل 15 ميرسه آقاي حداد عادل در بين دانشجويان تهران با گستاخي تمام كمال و اونهم 1 ماه پيش گفته كه اصل 15 يعني اينكه تركها در خونه مي تونند تركي حرف بزنند اما در بيرون نه؟ يعني چي ؟ شما فكر كرديد كي هستيد كه به تعيين تكليف كنيد؟ واقعا كه دوستم اين مظلوم نمايي ها سودي ديگه نداره و در بازي تراكتور و درگير نشدن جنبش ملي آذبايجان در جنبش سبز و حوادث اخير ميگه كه تنها من نيستم نفرت يك نفرت عمومي از شما و كشور ايران هست و ما ديگه چيزي جز آذربايجان نداريم و حالا توهين مي كني بكن و اگر نمي كني هم خوش اومدي و منتظر حركت جنبش سبز هستيم تا ببينيم تا كجا پيش مي رن و مطمئن باش تنها شما نيستيد كه از كانالهاي خارجي هدايت مي شويد و تركها هم از كانالهاي خارجي توسط رهبران مدني خود منتظر پيام هستند و فكر نكن 80 هزار نفر كه از همه جاي ايران ميان به فوتبال تراكتور عشق به فوتبال هست بلكه نشان دادن اتحاد و همدلي براي پيروز يهست و تبريل تراكتور به نماد ملي تركها و جدايي طلب ها كه مي بينيد همش كارهاي بارسلونا رو تعقيب و اونها رو تماشاگران اجرا مي كنند كه بگنن بارسلونا نماد جدايي طلب هاي اسپانيا هست و تراكتور نماد پرچم تركها و حرمتي براي جدايي آذربايجان هست و خيلي متاسفم كه كم عقل تشريف داريد و اينها رو نمي فهميد. البته سران كشور خوب مي فهمن و هر كاري خواهند كرد كه تراكتور رو سقوط بدهند اما ارداه مردم چي؟ سال 5 هم پرچم ايران رو در تبريز به آتش كشيدند اما باز من موندم چه طور از دوستي حرف مي زني؟ هنوز 1 ماه از حرف حداد عادل نمي گذره و هنوز از توهين روزنامه ايران 2 سال نمي گذره كه ادعاي دوستي داريد؟ واقعا كه به خدا رو مي خواهد؟ ما يه چيز مي گيم 7 سال همديگر رو سرزنش مي كنيم كه چرا به فارس توهين كرديد و زود باش معذرت بخواه و حالا تو ......؟ نمي دونم خدايش مي گفتند فارسها پر رو هستند اما حالا باورم شد
به اميد پيروزي آذربايجان:mad:

 
آخرین ویرایش:

n_roshan

عضو جدید
کاربر ممتاز
کوروش دیگه کدوم ......!
تا آنجایی که من میدانم ترکهای آذری از نسل دده قورقود و ترکهای اوغوز هستیم!

چرا تو این مملکت مد شده یکی به جای همه نظر می ده؟
دوست عزیز چرا عصبانی هستی؟
هدف من از گفتن کوروش کبیر اینه که ایران واقعی رو اون به وجود اورده و ما دنباله رو اون هستیم
یه بارم از همتون خواهش کردم لطفااااااااااااااااا فقط نظرتونو بگیننننننننننننن
خواهشا تعصب نشون ندیننننن
همه تو ایران داریم زندگی میکنیمممم
هموطنیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
 

hokey

عضو جدید
دوست عزیز چرا عصبانی هستی؟
هدف من از گفتن کوروش کبیر اینه که ایران واقعی رو اون به وجود اورده و ما دنباله رو اون هستیم
یه بارم از همتون خواهش کردم لطفااااااااااااااااا فقط نظرتونو بگیننننننننننننن
خواهشا تعصب نشون ندیننننن
همه تو ایران داریم زندگی میکنیمممم
هموطنیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


كي گفته ايران واقعي رو كوروش ايجاد كرده است؟ در حالي كه كوروش سرش در آذبايجان بريده شده و ملاك اينه كه اذربايجان با ايران نبود و وحشيانه حمله كرده تا صاحب بشود كه اگر دسترسي به كتابخانه ملي اشته باشيد در اون يك كتابي هست كه مال حضرت دانيال نبي (ع) مي باشد كه صراحتا گفته كه ايران به دو بخش ماد و پارس با و پادشاهي متفاوت تقسيم شده است كه مترجم فاشيست ستاره زده و در آخر نوشته كه هخامنشي ها حكومت نرم برنداز داشتند و حضرت دانيال رو در به گمان خود نوشته و اشتباه كرده:eek:
دانيال نبي كه در طول عمر خود 300 سال تاريخ ايران و منطقه رو پيش بيني كرده بود كه ايشون ميگه اشتباه گفته:biggrin:
اشتباه نكنيم كوروش پادشاه شما بود نه ايران چيزي به نام ايران نبود و اگر ايراني مي بينيد يادگار امپراطوري صفوي ها و بعد جنگ هاي نادر شاه شير مرد آذربايجان بود;)
 

hokey

عضو جدید
حالا دور از تعصب يه چيز بگم؟
ديشب رو حال كردم;)
file:///C:/DOCUME%7E1/MOHAMM%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpgfile:///C:/DOCUME%7E1/MOHAMM%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg
گزینه 1. بیست در صد کل پیامکها
گزینه 2. کمتر از 4 در صد کل پیامکها
گزینه 3. هفتاد وشش درصد کل پیامکها

برنمه نود گل كاشتيم ببينم اين جنبش سبز چي كار مي كنه;)
يه چيز بگم اگر قول بدهيد كه جمهوري واقعي در ايران راه خواهيد انداخت و از امروز اصل 15 و آزادي مدارس به زبان مادري در هر منطقه از ايران رو حمايت خواهيد كرد به سايت جدايي طلب ها بريد تا برنامه هاي لازم رو به ما بدهند تا با هاتون هم گام بشيم
مگرنه رهبران خوش فكر جنبش آزادي اجازه همكاري نخواهند داد. چون در سالهاي گذشته كه آذربايجان توسط شيخ محمد خياباني و يا پيشه وري ها جدا شد شما ها با خيانت و كمك آمريكا حملات وحشيانه به
اذربايجان و الان هم به شخصيت هاي آذربايجان توهين مي كنيد كه بايد با يه برنامه مطمئن حال بدهيد به اونوها و سايت سلطنت طلب ها رو تحريم كنيد تا جنبش آذربايجان باهاتون راه بياد و در 21 دي در بازي استقلال باهاتون در تهران جمع شيم;)
 

hokey

عضو جدید
جنبش ملي آذربايجان رو دست كم نگيريد ها:cool:
عرض دو ثانيه ايران رو به هم مي ريزند. الاخصوص سربازان گمنام بابك كه سر فرصت ديدي هر موقع حال مي كنند 1000 تا بسيجي رو سر بريده مي اندازند ائل گلي تبريز . شوخي كه نيست بيش از 30 مليون جمعيت هست
ما تركها اذربايجان و تهران رو به هم ميرزيم شما هم بقيه شهر ها و كردستان هم از اول ايران رو به هم ريخته:biggrin:;):heart::gol: واقعا اين جور جنگي باشيد حال مي كنيم
 

khaled8250

عضو جدید
عربایی که جنوب هستن اصالتا عربن نه ایرانی
عربایی که مهاجرت کردن به ایران
سوال تایپیکم اینه:اصالتا از کدوم قوم ایرانی هستین؟
شمام از این به بعد سوالو خوب بخون بعد جواب بده:w24:



عرباي خوزستان قبل ورود آريايي ها به ايران تو خوزستان ساکن بودند

برو تاريخ رو بخون
 

khaled8250

عضو جدید
دوست من احتمالا" اطلاعات شما در خصوص کمه ؛ عربهایی که در جنوب کشور هستند
ایرانیانی هستند که بعلت مجاورت با کشورهای عربی به مرور زمان تغییر زبان دادند. ( تحقیق کن)



عرباي خوزستان اصالتا عرب هستند نه زبانا

تازه فارسي لهجه اي از عربيه

زبان رسمي ايرانيها پهلوي است که قبل اسلام تو ايران رايج بود

فارسي اصيل هم فارسي دري است
 

khaled8250

عضو جدید
ولي در کل
عرباي ايران ايرانيند
به کشورشون عشق ميورزن
تو جنگ تحميلي هم ثابت کردند که ايراني هستند
مهمان نوازيشون و خونگرميشون معروفه

من خودم چاکر تمام قوم هاي ايراني هستم

از همه قوم هاي ايراني هم دوست زياد دارم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا