ابداع سريع‌ترين ميز شام !!

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ابداع سريع‌ترين ميز شام ... :heart::gol::cool:

جام جم آنلاين: مدير يک شرکت خودروسازي با هدف شکستن رکورد پرسرعت ترين مبلمان خانگي در جهان ميز نهارخوري سريع السيري ساخته است که علاوه بر سرعت بالا تمامي لوازم موجود بر روي يک ميز غذا را نيز به همراه دارد.


به گزارش مهر، "پري واتکينز" مدير فروش شرکت سازنده کوچکترين و کوتاهترين خودروهاي استاندارد شهري در بريتانيا براي شکست رکورد پرسرعت ترين مبلمان در جهان که به يک مبل راحتي موتوردار با سرعتي برابر 148 کيلومتر بر ساعت تعلق دارد ميز نهار خوري را طراحي و توليد کرده است که مي تواند با سرعت 209 کيلومتر بر ساعت حرکت کند.
وي براي شکستن رکورد پرسرعت ترين مبلمان جهان ميز نهارخوري را انتخاب کرده است زيرا به اعتقاد وي سوار کردن يک ميز ناهار خوري بر روي خودرويي کوچک و سريع کار ساده تري است. وي در ابتدا خودرويي قديمي را خريداري کرد و بدنه فايبرگلاس آن را از موتور و کف جدا کرد.
سپس سيستم تزريق نيتروژني را براي افزودن به قدرت خودرو به آن متصل کرد. با وجود اينکه واتکينز انتظار بروز مشکلاتي را داشت فکر نمي کرد موتور اين ميز بتواند به کارکرد مناسبي دست بيابد. طي اولين دور از آزمايش موتور بيش از اندازه داغ شد و بخشهايي از پيستون را ذوب کرد.
در ادامه واتکينز بدون تامل موتور ديگري را يافته و به ميز نصب کرد. خودرويي که در نهايت خلق شد "غذاي سريع" ناميده شده و توانست دراولين آمايشها با سرعتي برابر 183 کيلومتر بر ساعت رکورد پرسرعت ترين ميز ناهارخوري جهان را پشت سر بگذارد!
ظاهر اين خودرو نيز به تنهايي بسيار شگفت انگيز است زيرا واتکينز يک ماشين ظرفشويي واقعي را به آن وصل کرده و بر روي ميز نيز يک سفره کامل شام چيده شده است. براي مثال ظرفي از آبگوشت مصنوعي با استفاده از رزين فايبرگلس بر روي ميز به چشم مي خورد.
براساس اين گزارش، عمر مفيد اين خودروي عجيب و غريب يکسال و قيمت آن هفت هزار و 800 دلار تعيين شده است.
 

Similar threads

بالا