کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
این جدول امروز کلی تغییر کرده که در ادامه متوجه میشید!

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس تا امروز + جدول


استفاده از 3 سهمیه لیگ برتری


مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که 21 روز از آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ برتر می*گذرد 5 بازیکن جدید با باشگاه پرسپولیس رسما قرارداد امضا کردند و چهار بازیکن نیز قرارداد خود را تمدید کرده اند.


تا به امروز مهرداد پولادی، شهاب گردان، محمد قاضی(سه عضو تیم ملی ایران)، محمدرضا خانزاده از راه آهن و افشین اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که با باشگاه پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر قرارداد امضا کرده و قراردادشان در هیات فوتبال تهران ثبت شده است.


حسین ماهینی که با این تیم به توافق رسیده و در شرف پیوستن و امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس است و محسن بنگر نیز به این باشگاه قول داده پرسپولیسی شود و جلال حسینی نیز مذاکرات خود برای پیوستن به این تیم را انجام می دهد.
از میان بازیکنان فصل قبل که قراردادشان تمام شده غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان، حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی بازیکنانی هستند که تا امروز قرارداد خود را تمدید کرده اند و ایمون زاید مهاجم خارجی این تیم نیز با تمدید قرارداد خود موافقت کرده است.

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دو بازیکن قدیمی و محبوب هواداران پرسپولیس نیز هرچند تاکنون به طور رسمی قراردادشان را تمدید نکرده اند اما پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته اند برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد.
جدول کلی خرید های پرسپولیس به شرح زیر است:




* سهمیه لیگ برتری


نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که وضعیت سرمربی این تیم نیز مشخص است و این باشگاه با نظر مصطفی دنیزلی در حال جذب بازیکن است و محمد رویانیان اطمینان خاطر داده که دنیزلی هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عليرضا حقيقي:
جايگاهم را در رابين کازان به دست مي آورم

دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران شرايط اين تيم را مطلوب خواند و گفت: آنچه اهميت داشت پيروزي تيم ملي مقابل ازبکستان بود و نه نوع بازي در اين مسابقه .



عليرضا حقيقي در پايان تمرين عصر چهارشنبه تيم ملي ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: من از نيم فصل مسابقات ليگ روسيه به عضويت تيم رابين کازان درآمدم و به مدت 4 ماه است که با اين تيم تمرين مي کنم. در اين مدت براي اينکه شرايط همراهي تيم رابين کازان را پيدا کنم روزي 3 جلسه تمرين مي کنم. بعد از بازي با قطر هم به اردوي اين تيم ملحق مي شوم تا هر چه زودتر شرايط همراهي اين تيم را در فصل پيش رو پيدا کرده و جايگاه مناسبي را به دست آورم.

وي ضمن اشاره به قهرماني اين تيم در مسابقات جام حذفي باشگاه هاي روسيه گفت: تيم ما تا پيش از اين فصل به قهرماني جام حذفي نرسيده بود و تمامي عناوين قهرماني تيم خلاصه مي شد به موفقيت هايي که تيم در ليگ برتر روسيه به دست آورده بود. خوشحالم که با تيم رابين کازان به قهرماني رسيده ام. عنواني که نخستين قهرماني تيم ما در جام حذفي روسيه بود.

دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان شرايط اين تيم را مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه برد خوبي را مقابل ازبکستان به دست آورديم. خيلي*ها اعتقاد دارند تيم ايران در بازي با ازبکستان خوب بازي نکرده و فقط به 3 امتياز رسيده است اما من بايد بگويم پيروزي در زمين ازبکستان مهم بود که به آن رسيديم.

وي در خاتمه تصريح کرد: فوتبال همين است. گاهي اوقات پيش مي آيد که خوب بازي نمي کنيد اما نتيجه مي گيريد. حالت عکس اين هم رخ مي دهد. بارها پيش آمده که خوب بازي کرده ايم اما نتيجه نگرفته ايم اما اين بار با وجود اينکه عملکرد خوبي نداشتيم اما به 3 امتياز بازي رسيديم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپوليس : ويکتور هوگو گومز پاسوس ملقب به په له بازيکن پرتغالي است که احتمالا پرسپوليس براي پست هافبک دفاعي در نظر گرفته است. به گزارش کانون هواداران پرسپوليس، اين بازيکن که گفته مي شود در پست هافبک دفاعي بازي مي کند اهل پرتغال است و 25ساله است و داراي و سابقه بازي در تيم هاي بنفيکا(2005)،ويتاريا گيمارش(2006–2007)،اينتر ميلان ايتاليا(2007–2008)،پورتو پرتغال(2008–2010)و پرتموسث انگلستان و چند باشگا به طور قرضي را دارا است.





با پيوستن اين هافبک پرتغالي که گفته ميشود سرمربي تيم ملي هم روي او نظر مثبت دارد، يکي از ضعف هاي بزرگ پرسپوليس در اين چند سال که پست هافبک دفاعي مي باشد برطرف خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي خطاب به رويانيان: تيموريان را بخريد

آندو رشد فوتبالي*اش را در تيم*هاي پايه*اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.

مصطفي دنيزلي سرمربي ترکيه*اي پرسپوليس که مدتي پيش از باشگاه پرسپوليس خواسته بود که تحت هر شرايطي محمدرضا خلعتبري را جذب کنند، حالا به فکر جذب آندرانيک تيموريان است.



مسوولان پرسپوليس طبق خواسته دنيزلي با خلعتبري در حال مذاکره هستند ولي آندرانيک تيموريان جديدترين بازيکني است که آقا مصطفي به فکر جذب او است و از مسوولان پرسپوليس خواسته تا شرايط لازم را براي جذب اين بازيکن فراهم کنند. اين در حالي است که آندو رشد فوتبالي*اش را در تيم*هاي پايه*اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.



دنيزلي اما علاقه خاصي به بازي تيموريان دارد و حتي زماني که سرمربي باشگاه پاس تهران بود، از مسوولان اين باشگاه خواسته بود که آندو را از ابومسلم به اين تيم بياورند. البته بعيد به نظر مي*رسد که آندو به همين راحتي با موضوع پرسپوليسي شدنش کنار بيايد و اين در حالي است که شايعه حضور او در ليگ قطر شنيده مي*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جواد کاظميان با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قرارداد جديد خود با پرسپوليس را ثبت کرد.

جواد کاظميان که ادامه حضورش در پرسپوليس پس از جلسه روز جمعه با محمد رويانيان قطعي شده بود، امروز (چهارشنبه) با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد جديد خود را به مدت يک سال به ثبت رساند.

کاظميان پس از تمديد قرارداد خود گفت: دوست داشتم در پرسپوليس بمانم تا بتوانم همراه ديگر بازيکنان فصل بدي که داشتيم را جبران کنيم. سال قبل وقتي به پرسپوليس آمدم، هدفم اين بود که سه، چهار سال آخر فوتبالم را در پرسپوليس باشم و با اين لباس از فوتبال کناره گيري کنم که يکسال آن گذشت.

وي ادامه داد: سال قبل در لحظه آخر به پرسپوليس پيوستم و اين باعث شد فشار روحي و رواني زيادي وجود داشته باشد و با استرس کار کنم، ضمن آنکه فشار روي تيم زياد بود و اين مساله روي عملکرد همه تاثير مي گذاشت ولي شرايط در اين فصل متفاوت است.

کاظميان در پايان گفت: وضعيتم خيلي زود روشن شد تا بتوانم فصل جديد را با تمرکز کامل شروع کنم. الان براي قضاوت زود است اما باشگاه هم مصمم براي بستن تيم خوبي براي دستيابي به قهرماني است و بسياري مشکلات فصل قبل را نداريم که اين موضوع مي تواند به پيشرفت تيم کمک کند.
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه همینطور پرسپولیس بازیکن بخره فکر کنم فصل بعد هم تیمو توی هفته آخر جمع کنه!!
این چه وضعشه!!
کریس رونالدو و مسی رو که نمی خوان بخرن ، 4 تا بازیکن ایرانی یا خارجی که اینقدر چونه زدن نداره
هرچی تیم زودتر بسته شه برای فصل بعد هم آماده تر میشه تا مثل این فصل آبروریزی نکنن
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه همینطور پرسپولیس بازیکن بخره فکر کنم فصل بعد هم تیمو توی هفته آخر جمع کنه!!
این چه وضعشه!!
کریس رونالدو و مسی رو که نمی خوان بخرن ، 4 تا بازیکن ایرانی یا خارجی که اینقدر چونه زدن نداره
هرچی تیم زودتر بسته شه برای فصل بعد هم آماده تر میشه تا مثل این فصل آبروریزی نکنن

من اخبار و کامل نگذاشتم
تیم بسته شده
فقط 2 تاشون مونده بخره
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدزاده: باشگاه هاي ايراني با من مذاكره نداشته اند/ دوست ندارم نيمكت نشين باشم

ارتش سرخ دات كام: امير عابدزاده با بيان اينكه تا كنون شخصا با هيچ باشگاه ليگ برتري مذاكره نكرده است، اعلام كرد كه دوست دارد گلر شماره يك باشد و دوست ندارد نيمكت نشين شود.

اخيرا خبرهايي در برخي رسانه ها منتشر شده كه از حضور امير عابدزاده در يك تيم ليگ برتري حكايت مي كند. بر اساس اين گزارش ها، احمدرضا عابدزاده پدر امير عابدزاده در روزهاي آينده با يك تيم ليگ برتري كه نامش فاش نشده است، مذاكره خواهد كرد تا مقدمات انتقال فرزندش از باشگاه لس انجلس بلوز آمريكا به اين باشگاه ايراني را فراهم كند.

با اين حال، امير عابدزاده در گفت وگویی اعلام كرد كه تاكنون با هيچ باشگاهي از ايران صحبت نكرده و از مذاكره اين باشگاه با پدرش بي اطلاع است.

عابدزاده گفت: هيچ يك از باشگاه هاي ايراني شخصا با من تماس نگرفته اند و من هيچ مذاكره اي با آنها نداشته ام اما اگر پدرم با باشگاهي مذاكره كرده، من بي اطلاع هستم و بايد درباره اين موضوع از ايشان بپرسم.

وي درباره پيشنهاد خود از يك باشگاه اسپانيايي گفت: ظرف امروز يا فردا با نماينده اين باشگاه ديدار خواهم كرد و پيشنهاد آن ها جدي است اما خود من ترديد دارم كه آيا حضور در اين باشگاه به نفع من خواهد بود يا خير. هدف اصلي من اين است كه به صورت ثابت بازي كنم و دوست ندارم تبديل به يك بازيكن نيمكت نشين شوم.

عابدزاده ادامه داد: اگر به اين باشگاه اسپانيايي بروم ممكن است به دليل رزومه و سن كمم نتوانم در ابتدا تبديل به دروازه بان ثابت شوم و اين موضوع به فوتبالم ضربه مي زند زيرا دوست دارم حالا كه جوان هستم به صورت ثابت بازي كنم. مهم نيست كه در چه تيمي حضور دارم، آنچه براي من اهميت دارد اين است كه گلر شماره يك باشم. اگر از ايران هم پيشنهاد داشته باشم، تنها در صورتي قبول مي كنم كه گلر شماره يك باشم.

دروازه بان باشگاه لس آنجلس بلوز آمريكا درباره وضعيت خود در اين باشگاه گفت: شرايط خيلي خوبي دارم و در همه بازي هاي تيم به صورت ثابت بازي مي كنم. ليگ آمريكا بسيار فشرده است و حضور من در اين باشگاه باعث بالا رفتن تجربه ام شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
توافق اولیه محمد نوری با رویانیان

ارتش سرخ دات كام: محمد نوری جلسه ای را با رویانیان برگزار کرد و برای یک سال دیگر با مدیرعامل باشگاه به توافقات اولیه رسید.

وی هنوز قراردادی با پرسپولیسی ها امضا نکرده و بستن تیمی قوی در فصل آینده را شرط تمدید قراردادش با پرسپولیسی ها اعلام کرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوروزی 2 سال دیگر قراردادش را با پرسپولیسی ها تمدید کرد

ارتش سرخ دات كام: هادی نوروزی به مدت 2 سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس ی ها تمدید کرد. هادی نوروزی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه نامش در لیست 10 نفره دنیزلی وجود داشت مذاکراتی را با محمد رویانیان برای تمدید قراردادش انجام داد که در نهایت این بازیکن با عقد قراردادی داخلی 2 ساله در پرسپولیس ماندگار شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: بعضی از روزنامه ها از من متنفر هستند/ پول کمی از پرسپولیس گرفتم

ارتش سرخ دات كام: کاظمیان ابتدا در لیست بازیکنان مورد نظر دنیزلی نبود اما سرانجام قراردادش را با این تیم تمدید کرد. هفته گذشته باشگاه پرسپولیس نام بازیکنانی که برای فصل بعد مدنظر دنیزلی بودند را اعلام کرد که در بین آنها اسمی از جواد کاظمیان دیده نمی شد. اسم او البته بعد از چند روز به شکلی عجیب وارد لیست بازیکنان مورد نظر دنیزلی شد تا کاظمیان فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را برتن کند. او در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
در مورد فهرست پرسپولیس صحبت کن که در ابتدا اسم تو دیده نمی شد ولی بالاخره در این تیم ماندی؟
من در لیست 13 نفره دنیزلی بودم ولی در فهرست 10 نفره ای که باشگاه اعلام کرد اسم من دیده نمی شد. من با آقای رویانیان جلسه گذاشتم و با هم صحبت کردیم. همه چیز خوب بود و در نهایت در این تیم ماندم.
برای تمدید قرارداد مسائل مالی برایت مهم بود؟
من پارسال پول کمی از پرسپولیس گرفتم و این تیم را خانه خودم می دانم. همیشه می خواستم در سال های آخر فوتبالم در پرسپولیس بازی کنم ولی در همین چند روز پیشنهادهای خوبی داشتم که از لحاظ مالی بهتر از پیشنهاد مالی پرسپولیس بودند. من برای سال آینده هم پول زیادی نخواهم گرفت.
از چه تیم هایی پیشنهاد داشتی؟
من اهل جار و جنجال و بازارگرمی نیستم و پارسال هم خیلی ها فکر می کردند که پیشنهادی ندارم ولی در نهایت پرسپولیس ی شدم. الان هم بهتر است در مورد دیگر پیشنهادها صحبت کنم.
رویانیان گفته که چون میلاد امام جواد(ع) بود قرارداد کاظمیان تمدید شد. صحبت های او حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد، نظر تو چیست؟
من برای آنهایی که از قول آقای رویانیان چنین چیزی را نوشته اند متاسفم. من در باشگاه پرسپولیس بودم و شنیدم ایشان گفت خوشحالیم که در روز میلاد امام جواد(ع) قرارداد کاظمیان را تمدید کردیم. من نمی دانم چه هیزم تری به بعضی از روزنامه ها فروخته ام که آنها می خواهند تحت هر شرایطی مرا زمین بزنند. بعضی از روزنامه ها از من تنفر دارند ولی معتقدم عزت و ذلت دست خداوند است.
آینده پرسپولیس را در فصل بعد چطور می بینی؟
زود است از حالا حرف بزنیم و باید بازی ها شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. با این حال آقای رویانیان می خواهد تیمی در حد قهرمانی ببندد و امیدوارم سال آینده همه چیز را جبران کنیم.
برای فصل بعد خیلی انگیزه داری؟
من فصل گذشته هم عملکرد بدی نداشتم و با توجه به دقایق بازی ام، آمار خوبی داشتم. با این حال چون پرسپولیس نتیجه نگرفت ناخودآگاه عملکرد بازیکنان هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت
فکر می کنی پرسپولیس مدعی اول قهرمانی باشد؟
من معتقدم تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس ، تراکتور و ****ان می توانند مدعی باشند.
این روزها بحث عدم بازگشت دنیزلی به پرسپولیس مطرح است. فکر می کنی او برگردد؟
نمی دانم ولی امیدوارم برگردد. دنیزلی مربی خوب و با تجربه ای است که می تواند به پرسپولیس کمک کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلال حسينی: نه از پرسپوليس پول گرفتم نه قرارداد بستم/ تا قبل از بازی با قطر تصميم می گيرم

ارتش سرخ دات كام: سيدجلال حسينی اين روزها يكی از سوژه های خبرساز فصل نقل و انتقالات ليگ برتر است. در روزهای اخير شايعات مختلفی در مورد پيوستن او به پرسپوليس و استقلال مطرح شد ولی سيدجلال هنوز تصميمی نگرفته است.

حسينی روز دوشنبه در مصاحبه ای اعلام كرد كه قرار است روز سه شنبه با باشگاه استقلال مذاكره كند. از طرفی اين شايعه هم به وجود آمد كه سيدجلال ديروز ناهار را با قلعه نويی خورده ولی او اين موضوع را تكذيب می كند. حسينی در اين خصوص می گويد:« نمی دانم چرا در مورد من اين همه شايعه درست می شود و اين در حالی است كه هنوز تصميم خاصی نگرفته ام. آنهايی كه می گويند ديروز با قلعه نويی ناهار خوردم بيايند ثابت كنند. در ضمن من روز گذشته با پژمان نوری بودم و ناهار را در هتل آزادی خورديم.»

شب گذشته اما اين خبر دهان به دهان پيچيد كه سيدجلال با پرسپوليس به توافق رسيده و حتی درصدی از مبلغ قراردادش را دريافت كرده است. او در اين خصوص می گويد:« اين خبر هم صحت ندارد در ضمن نه از پرسپوليس پول گرفتم و نه قراردادی امضا كردم. من اين موضوع را تكذيب نمی كنم كه از استقلال و پرسپوليس پيشنهاد دارم ولی فعلا تصميمی نگرفته ام.»

سيدجلال در پايان حرف هايش می گويد:« از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد دارم و ****ان هم خواهان تمديد قرارداد با من است. برادرم كارهايم را پيگيری می كند و فكر می كنم تا قبل از بازی با قطر تصميم نهايی را گرفته و تيم فصل بعدم را انتخاب می كنم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیر برنامه های آقا مصطفی: قرار نیست دنیزلی از پرسپولیس برود/ تمامی بازیکنان طبق نظر او جذب می شوند

ارتش سرخ دات كام: شهراد ناظمی مدیر برنامه های دنیزلی خبر عدم بازگشت این مربی به ایران را تکذیب کرده می گوید:«دنیزلی مطمئنا به ایران برمی گردد و قرار نیست از پرسپولیس برود. دنیزلی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است.» از ناظمی در مورد بحث حضور دنیزلی در بشیکتاش سوال می کنیم که او ادامه می دهد:«او به مسئولان باشگاه بشیکتاش گفت که به پرسپولیس تعهد دارد و باید برگردد.در ضمن بحث حضور دنیزلی در این تیم بیشتر در رسانه های ترکیه ای مطرح است و رسانه های داخلی هم تحت تاثیر آنها قرار می گیرند.»

مدیر برنامه های دنیزلی در پایان می گوید:«دنیزلی فقط مشکلات شخصی در ترکیه دارد که او را اذیت می کند ولی این مسائل مانع از بازگشت این مربی نخواهد شد و دنیزلی همکاری اش را با پرسپولیس ادامه خواهد داد.این مشکلات ربطی به ایران و پرسپولیس ندارد در ضمن تمامی بازیکنانی که برای پرسپولیس جذب می شوند با نظر دنیزلی است.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گردان: تمام شد،بالاخره پرسپولیسی شدم / برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام

ارتش سرخ دات كام: دروازه بان ملی پوش ایران با امضای قرارداد ی یکساله ساله به پرسپولیس پیوست.

شهاب گردان دقایقی پس از پرسپولیس ی شدن در گفت و گوی اختصاصی گفت:«خدا را شکر،بالاخره تمام شد و توانستم قراردادم را با پرسپولیس امضاء کنم.»
او در ادامه و در واکنش به این سوال که توقعات در پرسپولیس زیاد است گفت:« آدم باید کارهای سخت را انجام بدهد تا بزرگ شود.می دانستم شرایط بازی کردن در پرسپولیس سخت است.من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم فصل موفقی را در این تیم پر طرفدار سپری کنم.»
از گردان پرسیدیم که پرسپولیس امسال در لیگ قهرمانان حضور ندارد که او بلافاصله گفت:« ایرادی ندارد.امسال دست در دست هم می دهیم تا بتوانیم پرسپولیس را آسیایی کنیم.»

دروازه بان تازه وارد پرسپولیس اشاره ای هم به فصل قبل این تیم می کند و می گوید:«سال گذشته تیم در بحران بدی قرار داشت و نتوانست نتایح قابل قبولی بگیرد.فکر می کنم قرار نیست که همیشه تیم ها نتیجه بگیرند و یا قهرمان شوند.آن روزهای بد برای پرسپولیس تمام شده است و امسال طرفداران یک فصل متفاوت را تجربه خواهند کرد.»

ذوب آهن،تیمی که شهاب خاطرات خوبی را با آن داشت این روزها وضعیت مناسبی ندارد.گردان دلش می خواهد در مورد این تیم حرف بزند اما شرایط حرفه ای اجازه این کار را به او نمی دهد:«وضعیت ذوب آهن ناراحت کننده است.تیم دارد طوری بسته می شود که واقعا نگران کننده است.دلم می خواهد در مورد ذوب آهن حرف بزنم اما حالا بازیکن پرسپولیس هستم و باید حرفه ای فکر کنم.»

او در پایان در مورد تیم ملی هم حرف می زند و می گوید:« از روزی که ازبکستان را برده ایم همه می گویند شانس،شانس و شانس.اما به نظر من تیم ها باید شانس هم داشته باشد تا برنده شوند.مثل چلسی که مقابل بایرن مونیخ شانس آورد و قهرمان شد.تیم ملی هم باید کمی شانس داشته باشد.ما در بازی با قطر قطعا بازی بهتری انجام خواهیم داد تا بتوانیم راه صعود به جام جهانی را هموار کنیم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دامه مذاکرات با هافبک پرتغالی برای حضور در پرسپولیس/ رویانیان از کی روش مشورت گرفت

ارتش سرخ دات كام: این هافبک 25 ساله اهل کشور پرتغال هفته آینده احتمالا در تهران خواهد بود تا مراحل نهایی عقد قراردادش را با پرسپولیس انجام دهد. همانطور که دیروز خبر دادیم، باشگاه پرسپولیس دو بازیکن پرتغالی و رومانیایی را زیر نظر دارد و در این میان احتمال حضور بازیکن پرتغالی در ایران بیشتر است. گفته می شود مصطفی دنیزلی از قبل روی این بازیکن شناخت داشته است.

این بازیکن که نامش از سوی باشگاه رسانه ای نشده سابقه بازی در تیم های مطرح کشورش از جمله پورتو را دارد و به جهت حفظ منافع باشگاه فعلا از اعلام نام این بازیکن خودداری می کنیم.

این البته همه ماجرا نیست، محمد رویانیان پس از مشاهده فیلم بازی های این بازیکن از طریق کمیته فنی مدیریت باشگاه، از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران مشورت گرفت تا شاید از طریق وی بتواند اطلاعات بیشتری در خصوص این بازیکن پیدا کند.

ظاهرا کی روش نیز به سرخپوشان توصیه کرده تا شرایط حضور این بازیکن را در ایران فراهم کنند چرا که این هافبک دفاعی 25 ساله می تواند یکی از ضعف های بزرگ پرسپولیس را در لیگ یازدهم به نقطه قوت این تیم تبدیل کند.

به همین خاطر این بازیکن به احتمال فراوان پیش از شروع تمرینات پرسپولیس به ایران سفر می کند تا بعد از شرکت در تست پزشکی و تایید نهایی کادرفنی، قراردادش را با این تیم ثبت کند.

گفتنی است، ظاهرا بازیکن رومانیایی با توجه به عدم شناخت مصطفی دنیزلی شانس زیادی برای حضور در پرسپولیس ندارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: کریمی و پرسپولیس نیازی به قرار داد ندارند

ارتش سرخ دات كام: رویانیان می گوید کریمی نیازی به بستن قرار داد با پرسپولیس ندارد،اوبازیکن این تیم است و در این تیم هم خواهد ماند.

علی کریمی روز گذشته ساعت 3 بعد از ظهر در جلسه ای با محمد رویانیان شرکت کرد.تمدید قرارداد موضوع اصلی برگزاری این جلسه بود که رویانیان از آن راضی است و می گوید:«جلسه خوبی بود.ما درباره فصل آینده حرف زدیم.البته باید بگویم که کریمی و پرسپولیس نیازی به قرار داد ندارند.»
با این حرف سردار باید گفت که به نظر توافقات انجام شده است و کریمی پرسپولیس ی باقی خواهد ماند. رویانیان در روزهای قبل هم در این مورد حرف زده بود و به هواداران قول داده بود تا نگران رفتن علی کریمی از پرسپولیس نباشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نوري: وقتش رسيده كه پرسپوليس قهرمان شود/چند روز آينده قراردادم را ثبت مي كنم

ارتش سرخ دات كام: محمد نوري معتقد است پرسپوليس تاكنون عملكرد خوبي در فصل نقل و انتقالات داشته است. هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره انتشار ليست بازيكنان مورد تاييد دنيزلي در فصل آينده و حرف و حديث هايي كه درباره آن به وجود آمده اظهار كرد: در فوتبال حرفه اي مربي و مديرعامل يك باشگاه اختيار تام دارند كه درباره بازيكنان خود تصميم گيري كنند.

در تمام تيم ها اين وضعيت حاكم است كه نفرات مورد نياز خود را براي فصل بعد اعلام مي كنند و اين حق طبيعي يك باشگاه است.

وي ادامه داد: بنابراين فكر نمي كنم جايي براي ناراحتي و خرده گيري باشد. ضمن اينكه بازيكنان ي كه در اين ليست نبوده اند يا از پرسپوليس مي روند، همگي بازيكنان بزرگي بوده اند كه من براي آن ها آرزوي موفقيت مي كنم.

نوري درباره عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات هم گفت: باشگاه بر اساس نقاط ضعفي كه تيم داشته در حال جذب بازيكنان جديد است و مطمئنا سعي مي كند كه بهترين ها را به پرسپوليس بياورد. فكر مي كنم تا اينجا هم عملكرد خوبي داشته اند. متاسفانه ما فصل گذشته بدنسازي خوبي پيش از آغاز فصل نداشتيم و همين باعث شد اوايل فصل نتايج خوبي نگيريم.

وي افزود: اگر مربي بدنساز خوبي در آن زمان داشتيم، شايد شرايط به گونه ي ديگري مي شد. همچنين مسائل حاشيه اي كه در اين فصل گريبان پرسپوليس را گرفت بيشتر از سال هاي گذشته بود و از روز اول حرف و حديث هاي زيادي درباره مسائل مختلف در تيم به وجود آمد. هر روز تيتر يك روزنامه ها درباره پرسپوليس بود و همين حاشيه ها كمر تيم را شكست. با اين حال مطمئنم كه با بودن رويانيان در اين فصل شرايط بهتر خواهد شد و تيم مي تواند با آرامش به كارش ادامه دهد. پرسپوليس تيم بزرگي است كه هميشه بازيكنان درجه يكي داشته و مطمئنا در صورت وجود آرامش در اين تيم كسب عنوان قهرماني چندان دور از دسترس نيست.

هافبك پرسپوليس درباره اينكه گفته مي شود برخي بازيكنان فصل گذشته با دنيزلي مشكل داشتند گفت: نمي دانم بازيكني با دنيزلي مشكل داشته يا نه اما معمولا وقتي يك بازيكن به زمين مي آيد، تمام انرژي اش را براي تيمش مي گذارد و از اختلافات احتمالي عبور مي كند. اصلا قبول ندارم كه يك بازيكن به دليل اينكه احتمال مي دهد فصل بعد در تيمش نيست، بازي هميشگي خود را انجام ندهد.

محمد نوري با اشاره به اينكه به فصل آينده خوش بين است، گفت: فصل قبل هواداران از عملكرد ما راضي نبودند و در اين فصل بايد حتما جبران كنيم. تمام تلاش مان را مي كنيم و مطمئنا مديريت باشگاه هم بسترهاي لازم را براي موفقيت تيم فراهم خواهند كرد. وقت آن رسيده است كه در اين فصل پس از چهار، پنج سال يك قهرماني را به هواداران خوب پرسپوليس هديه كنيم.

وي در پايان درباره اينكه چه زماني قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد خواهد كرد گفت: چند روز آينده به تهران خواهم آمد و قرارداد خود را به طور رسمي تمديد مي كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
معرفي استقلال و پرسپوليس به كميته انضباطي

ارتش سرخ دات كام: كارگاه آموزشي ليگ قهرمانان آسيا به منظور آموزش نحوه جمع آوري و ارسال مدارك و ديگر موارد لازم به منظور شركت در ليگ قهرمانان آسيا و روند حرفه اي سازي باشگاه هاي ليگ برتر در سازمان ليگ برتر برگزار شد.

كارگاه آموزشي ليگ قهرمانان آسيا به منظور آموزش نحوه جمع آوري و ارسال مدارك و ديگر موارد لازم به منظور شركت در ليگ قهرمانان آسيا و روند حرفه اي سازي باشگاه هاي ليگ برتر در محل سالن اجتماعات سازمان ليگ برتر برگزار شد.

در اين كارگاه درباره الزامات كنفدراسيون فوتبال آسيا براي گرفتن سهميه در ليگ قهرمانان آسيا فصل 2014-2013 با حضور 10 باشگاه از 18 باشگاه ليگ برتري برگزار شد و باشگاه هاي پرسپوليس ،استقلال، پيكان، نفت تهران، تراكتورسازي تبريز، فولاد خوزستان، ملوان انزلي و آلومينيوم هرمزگان در اين كارگاه شركت نكردند و اقدام نمايندگان آنها در عدم حضور در اين كارگاه به منزله غيبت غيرموجه محسوب شده و جهت رسيدگي به اين تخلف به كميته انضباطي معرفي خواهند شد.

در شرايطي اين باشگاه ها در جلسه اي با چنين درجه از اهميت شركت نكردند كه يكي از ضعفهاي هميشگي فوتبال ايران چنين اقدامات اداري است كه يكي از نمونه هاي آن حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا به دليل تاخير در ارسال بازيكنان به كنفدراسيون فوتبال آسيا بود اما گويا براي باشگا ه هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس جذب صيدهاي بزرگ و تركاندن بمب در فصل نقل و انتقالات مهم تر از يادگيري اصول مديريتي در فوتبال است!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازيكن فصل قبل پاس همدان: امروز وضعيت پيوستنم به پرسپوليس مشخص مي شود

ارتش سرخ دات كام: پويا سيف پناهي مي گويد با پرسپوليس به توافق اوليه رسيده و تكليف او براي پيوستن به اين تيم بعدازظهر امروز مشخص مي شود. بازيكن فصل گذشته پاس همدان درباره احتمال حضورش در پرسپوليس در فصل آينده اظهار كرد: مذاكراتي با مسئولان پرسپوليس انجام داده ام و با هم به توافقاتي رسيده ايم اما هنوز بر سر بعضي مسائل بايد صحبت كنيم كه بيشتر به شرايط شخصي خودم مربوط مي شود.

وي افزود: به دليل برخي مشكلات شخصي شرايطي دارم كه آن ها را به باشگاه پرسپوليس گفته ام و اگر اين شرايط فراهم شود، حضورم در پرسپوليس قطعي مي شود.

سيف پناهي با اشاره به اينكه دوست دارد فصل آينده در پرسپوليس بازي كند گفت: از چند تيم ديگر نيز پيشنهاد دارم اما مي خواهم سال آينده در پرسپوليس باشم. بعدازظهر امروز (سه شنبه) با مسئولان باشگاه جلسه ي نهايي را برگزار مي كنم تا وضعيتم مشخص شود.

هافبك فصل گذشته پاس همدان در ادامه گفت: مي دانم كه در پست من چند بازيكن در پرسپوليس حضور دارند اما رقابت هميشه وجود داشته و من هم دوست دارم با اين بازيكنان رقابت كنم اما منتظرم شرايط شخصي ام براي حضور در پرسپوليس فراهم شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حميد علي عسگر: نمي توانستم براي پرسپوليس شرط بگذارم

ارتش سرخ دات كام: حميد علي عسگر در گفتگویی افزود: پرسپوليس خانه من است و روزهاي خوبي را با اين گذرانده ام و به همين منظور بدون هيچ شرطي با پرسپوليس قراردادم را تمديد كردم و قراردادم دو ساله است.

وي ادامه داد: در ليست اوليه تمديد قرارداد حضور داشتم و اين مسئله باعث شده است كه مسئوليتم سنگين تر شود براي همين با رويانيان جلسه داشتم و قراردادم را دو ساله تمديد كردم .

علي عسگر تصريح كرد: از اين كه در ليست 10 نفره دنيزلي هستم از دنيزلي تشكر مي كنم دنيزلي يك مربي حرفه اي در فوتبال دنيا است خوشحالم كه وي مرا براي فصل آينده پسنديده اند.

وي در پايان گفت: از ليگ هفتم در پرسپوليس حضور دارم با افشين قطبي در ليگ و علي دايي در جام حذفي قهرماني را بدست آورده ام هدفم موفقيت با پرسپوليس است و سعي دارم اين فصل سومين قهرماني خود را با دنيزلي و پرسپوليس بدست بياورم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خليلي:جواب اعتماد گل محمدی را می دهم/ به خاطر پرسپوليس شماره 9 را بر تن نمي كنم

ارتش سرخ دات كام: محسن خلیلی مهاجم جديد تيم فوتبال صباي قم امروز با قراردادی دو ساله پیراهن صبای قم را بر تن کرد. محسن که حالا به تهران نزدیکتر شده تاکید می کند كه به خاطر صداقت كادر مديريتي، سرمربيگري يحيي گل محمدي، جواني و شخصيت بالايي كه سال گذشته صبا كسب كرده به اين تيم پيوسته است.او در مورد حضور در صبا به سوالات پاسخ می دهد.

امسال بر خلاف سال قبل خیلی زود تیمت را انتخاب کردی؟

سال گذشته اشتباه بزرگي كردم و مدت زمان انتخاب تيمم زياد شد. از همين رو فصل بدنسازي را از دست دادم و مجبور شدم كه يك نيم فصل هم بيرون بنشينم. اين كار را كردم چون احساس مي كردم كه به مجموعه پرسپوليس بر مي گردم و تا روز آخر هم منتظر بودم، اما اتفاقاتي افتاد و كادر فني علاقه اي به بازگشت من نداشت. از همين رو تصميم گرفتم كه تيمم را زودتر انتخاب كنم و در فصل بدنسازي حضور داشته باشم.

چند پیشنهاد داشتی؟

علاوه بر صبا يكي، دو پيشنهاد ديگر هم داشتم كه خيلي جدي نبودند، ولي پيشنهاد صباي قم جدي شد و با مذاكراتي كه داشتيم خيلي زود به توافق رسيديم. دليلش هم اين بود كه بين كادر مديريتي باشگاه صداقت وجود داشت و يحيي گل محمدي نيز به عنوان سرمربي اين تيم حضور دارد، اين دو عامل، جواني تيم و شخصيت بالايي كه صبا سال گذشته به دست آورده بود، باعث شد كه اين تصميم را بگيرم.

فکر می کنی انتخاب خوبی باشد؟

يكي از حسن هاي صبا اين است كه استخوان بندي سال گذشته را حفظ كرده و فقط رضا عنايتي از اين تيم جدا شده است. كمتر اتفاق مي افتد كه تيمي شاكله اصلي تيمش را نگه دارد. در حال حاضر اميدوارم با توجه به كاري كه ويسي سال گذشته انجام داد و حضور گل محمدي بتوانيم بهتر از سال قبل عمل كنيم.

آيا صبا اين پتانسيل را دارد كه عنوان فصل گذشته اش را تكرار كند؟

چرا كه نه. صباي قم اين پتانسيل را دارد. سال گذشته بازيكنان بي تجربه بودند، اما امسال با تجربه تر شده اند و مي توانند بهتر كار كنند و تكرار آن عنوان دور از دسترس نيست.

درباره حضور صبا در آسيا چه صحبتی داری؟

تيم ما در اين مسابقات كار سختي دارد، چرا كه ليگ قهرمانان يكي، دو مرتبه بالاتر از ليگ خودمان قرار دارد و بايد در طول فصل با تمريناتي كه انجام مي دهيم بتوانيم در ليگ قهرمانان عملكرد خوبي داشته باشيم.اميدوارم در كنار بازيكنان صبا سال خوبي را داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد كادر فني يحيي گل محمدي را كه لطف زيادي به من داشتند را بدهم.

شماره 10 صباي قم را بر تن خواهی کرد؟

در مس شماره هفت مي پوشيدم و حالا شماره 10 به من رسيد. همه معمولا مرا با شماره 9 كه در پرسپوليس و تيم ملي مي پوشيدم مي شناسند، اما تصميم گرفتم پس از اين كه از پرسپوليس جدا شدم، ديگر شماره 9 را بر تن نكنم تا هميشه خاطرات خوبي كه با اين پيراهن در پرسپوليس داشتم باقي بماند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نصرتی: سر نخواستن من دعواست / هنوز از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم

ارتش سرخ دات كام: بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به قول خودش هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ندارد. محمد نصرتی که در لیست بازیکنان کنار گذاشته دنیزلی از پرسپولیس قرار داشت در گفت و گویی کوتاه در مورد آینده فوتبالی اش می گوید:« من تلفن همراهم را تازه روشن کرده ام و هیچ خبری از هیچ کجا ندارم.نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است،فقط این را می دانم که سر نخواستن من دعوا هست!»
او با بیان اینکه از روز شنبه به طور جدی مذاکراتش را با تیم های لیگ برتری آعاز می کند ادامه می دهد:« از طریق واسطه ها یکی دو پیشنهاد شده است اما به طور رسمی هنوز پیشنهادی ندارم. از پرسپولیس هم همینطور.از یکی دو نفر شنیده ام که می خواهند مذاکره کنند.از روز شنبه استارت می زنم و مذاکراتم را به طور جدی آغاز می کنم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری فرد : از پرسپولیس،استقلال و سپاهان پیشنهاد دارم/هنوز تصمیمی نگرفتم

ارتش سرخ دات كام: مهاجم تيم ملي فوتبال پس از پايان تمرين امروز (چهارشنبه) اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: ما در بازي مقابل قطر منتظر حضور هواداران هستيم كه با حمايت آن ها و رسانه ها بتوانيم راه صعود خود را به جام جهاني هموارتر كنيم.
او ادامه داد: شايد در بازي نخست كمي ناهماهنگ بوديم اما آن بازي اول بود و شرايط بازي مقابل قطر فرق مي كند اميدوارم با ارائه يك بازي بهتر سه امتياز را هم به دست بياوريم و در صدر جدول باشيم.

انصاري فرد درباره پيشنهادهايي كه از تيم هاي ليگ برتري دارد و تصميم خود در اين باره گفت: پيشنهادهاي زيادي دارم. ديشب با استقلال صحبت كردم پيش از آن هم از سپاهان و پرسپوليس پيشنهاد داشتم اما همه چيز بعد از بازي با قطر مشخص خواهد شد و تصميم خود را در آن زمان خواهم گرفت.

وي درباره چگونگي مذاكرات خود با باشگاه استقلال گفت: برادرم با فتح الله زاده مذاكرات خوبي داشته اما همان طور كه گفتم فعلا چيزي مشخص نيست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراهیمی: پرسپولیس با پیشنهادهای خوب مالی بازار نقل و انتقالات را آشفته کرد

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: برخی باشگاه ها با پرداخت ها پول های هنگفت بازار نقل و انتقال بازیکنان را آشفته کردند. خسرو ابراهیمی در مورد اظهارات محمد رویانیان علیه باشگاه های صنعتی گفت: پرسپولیس ظاهرا با پیشنهادهای خوب مالی بازیکنان ما را جذب کرده است. باشگاه ذوب آهن فصل آینده با صرفه جویی در بودجه وارد مسابقات لیگ می شود ولی با همین صرفه جویی هم خواهان صدر جدول است.

وی ادامه داد: جذب ستاره ها نمی تواند ضامن موفقیت یک تیم باشد. استیل آذین نمونه خوبی است؛ تیمی که تمام ستاره ها را گرفت و در نهایت سقوط کرد. بنابراین یک تیم برای موفقیت باید همدل و یکدل باشد. ذوب آهن به دنبال جذب ستاره ها نیست. تلاش می کنیم بازیکنان خوب جذب کنیم؛ بازیکنانی که در حد توان مالی مان باشند.

ابراهیمی در مورد اینکه قاضی و گردان با چه ارقامی پرسپولیسی شدند، گفت: اطلاع دقیقی ندارم اما برخی باشگاه ها با پرداخت های کلان بازار نقل و انتقال بازیکن را آشفته کرده اند. حتی آنقدر پولدار نیستیم که دروازه بان ایرانی جذب کنیم و به همین دلیل فصل آینده یک دروازه بان خارجی می گیریم. دروازه بان های خارجی بسیار ارزان تر هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم پرسپولیس/ قطعی شدن حضور سه ملی پوش

ارتش سرخ دات كام: در حالی که 21 روز از آغاز زمان نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر می گذرد 5 بازیکن جدید با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردند و سه بازیکن نیز قرارداد خود را تمدید کرده اند.

در حالی که 21 روز از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر می گذرد تا به امروز مهرداد پولادی، شهاب گردان، محمد قاضی(سه عضو تیم ملی ایران)، محمدرضا خانزاده و علی اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که با باشگاه پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر قرارداد امضا کرده و قراردادشان در هیات فوتبال تهران ثبت شده است.

محسن بنگر و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که در شرف پیوستن و امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس هستند ضمن اینکه ایمون زاید، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان بازیکنانی هستند که قرارداد خود را تمدید کرده اند.

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دو بازیکن قدیمی و محبوب هواداران پرسپولیس نیز هرچند تاکنون به طور رسمی قراردادشان را تمدید نکرده اند اما پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته اند برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد.

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که وضعیت مصطفی دنیزلی برای هدایت این تیم در فصل آینده هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما محمد رویانیان اطمینان خاطر داده که دنیزلی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیکن سابق اینتر میلان با پرسپولیس به توافق رسید!!!


کانون هواداران پرسپوليس : ويکتور هوگو گومز پاسوس ملقب به په له بازيکن پرتغالي است که احتمالا پرسپوليس براي پست هافبک دفاعي در نظر گرفته است.

به گزارش کانون هواداران پرسپوليس، اين بازيکن که گفته مي شود در پست هافبک دفاعي بازي مي کند اهل پرتغال است و 25ساله است و داراي و سابقه بازي در تيم هاي بنفيکا(2005)،ويتاريا گيمارش(2006–2007)،اينتر ميلان ايتاليا(2007–2008)،پورتو پرتغال(2008–2010)و پرتموسث انگلستان و چند باشگا به طور قرضي را دارا است.


با پيوستن اين هافبک پرتغالي که گفته ميشود سرمربي تيم ملي هم روي او نظر مثبت دارد، يکي از ضعف هاي بزرگ پرسپوليس در اين چند سال که پست هافبک دفاعي مي باشد برطرف خواهد شد.


اين بازيکن که گفته مي شود به تاييد دنيزلي هم رسيده است داراي چند بازي چند بازي ملي براي تيم هاي زير 21ساله هاي پرتغال است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

موفقيت رابين کازان با حقيقي
دروازه*بان تيم ملي گفت: «پا قدمم براي تيم روبين کازان روسيه خوب بودو براي اولين بار قهرمان جام حذفي شديم.»
عليرضا حقيقي در پايان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در روبين کازان روسيه گفت: «حدود 4 ماه است که در روبين*کازان هستم و دو ماه در اردوي پيش از فصل بوديم. وضعيتم خوب است و روزي سه جلسه تمرين شخصي داشتم.»

وي در مورد اينکه پا قدمش براي روبين*کازان خوب بوده گفت: «بله ظاهرا پا قدمم خوب بوده زيرا براي اولين بار اين تيم قهرمان جام حذفي شد. پيش از اين روبين کازان در ليگ سابقه قهرماني داشت اما در جام حذفي قهرمان نشده بود.»

حقيقي در مورد وضعيت تيم ملي و بازي با ازبکستان خاطرنشان کرد: «خدا را شکر بازي*ها را با برد شروع کرديم. برخي مي*گويند مقابل ازبکستان بد بازي کرديم اما فوتبال همين است. در بسياري از بازي*ها خوب بازي کرديم اما پيروز نشديم و اين بار ازبکستان خوب بازي کرد و ما پيروز شديم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهيني، سيد جلال حسيني و بنگر به پرسپوليس پيوستند

حسين ماهيني، سيد جلال حسيني و محسن بنگر به پرسپوليس پيوستند. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه تلاش تيم ها براي جذب بازيكنان در فصل نقل و انتقالات، امروز باشگاه پرسپوليس با سيد جلال حسيني و محسن بنگر دو مدافع فصل پيش سپاهان و حسين ماهيني مدافع فصل قبل ذوب آهن قرارداد بست.
اين سه بازيكن تا ساعاتي ديگر براي ثبت قرارداد خود با باشگاه پرسپوليس راهي هيات فوتبال استان تهران خواهند شد.با توجه به جذب اين سه مدافع به نظر مي رسد كه ديگر محمد نصرتي و شيث رضايي شانسي براي ماندن در پرسپوليس ندارند و بر اساس همان فهرست دنيزلي تغييراتي اساسي در خط دفاعي پرسپوليس به وجودمي آيد.
سيد جلال حسيني و حسين ماهيني دو بازيكن تيم ملي هستند و بنگر هم سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را دارد.


منبع : ایسنا

 

Similar threads

بالا