کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پایان تمام شایعات / خروج نام دنیزلی از فهرست باشگاه بشیکتاش

بشیکتاش دست از سر مربی پرسپولیس برداشت
مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که طی 48 ساعت اخیر رسانه های کشور ترکیه اخبار متعددی در خصوص مذاکره تیم فوتبال بشیکتاش این کشور با سرمربی ترکیه ای تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرده بودند این باشگاه برای پست سرمربی گری خود ژان تیگانای فرانسوی را انتخاب کرد. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، روزنامه پرتیراژ ملیت چاپ ترکیه خبر داد نام مصطفی دنیزلی از فهرست کمیته فنی باشگاه بشیکتاش خارج و این باشگاه ژان تیگانا را به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت این تیم انتخاب کرد.
این باشگاه که پس از رسوایی فساد در فوتبال ترکیه شرایط نامناسبی را سپری می کند به دلیل کسب نتایج ضعیف تلاش بسیار زیادی را برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال خود انجام داد و در همین راستا پیشنهاد جدی خود را جهت قبول سرمربی گری این تیم به مصطفی دنیزلی ارائه کرد. گفتنی است علت عدم توافق با دنیزلی مخالفت این مربی با پیشنهاد مسئولان بشیکتاش بوده است. باشگاه بشیکتاش در حالی نام سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را در میان گزینه های مورد نظر خود برای هدایت این تیم قرار داده بود که این مربی ترکیه ای یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و مدیرعامل و سرمربی این باشگاه بر پیگیری برنامه های خود در فصل آینده تاکید کرده بودند.
منبع : http://spor.milliyet.com.tr/komite-vetosu-/spor/spordetay/03.06.2012/1548690/default.htm
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از جلسه با رویانیان/ پولادی به مدت دو سال دیگر ماندنی شد

ارتش سرخ دات كام: مهرداد پولادی پس از جلسه با رویانیان به مدت دو سال دیگر در پرسپولیس ماندنی شد. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بدو ورود تیم ملی فوتبال به ایران با بازیکنان ملی پوشی که مد نظر دنیزلی است وارد مذاکره شد. از همین رو صبح امروز رویانیان در جلسه ای با مهرداد پولادی شرکت کرد و در پایان جلسه این بازیکن به مدت دو سال در پرسپولیس ماندنی شد. البته سال دوم قرارداد پولادی توافقی تمدید خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زايد در گفتگو با نشريه ايرلندي: در پرسپوليسي كه 30 ميليون هوادار دارد، مي مانم

ارتش سرخ دات كام: ايمون زايد در گفتگو با يك روزنامه ايرلندي اعلام كرد كه قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس يك سال ديگر تمديد كند.

ايمون زايد مهاجم ليبايي – ايرلندي باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر در ايرلند به سر مي برد در مصاحبه اي با روزنامه "دري ژورنال" گفت: در ايران شرايط خوبي دارم. وقتي در ماه ژانويه به پرسپوليس پيوستم، قرار بود كه فقط پنج ماه در اين تيم باشم. پيشنهادي كه اين باشگاه به من ارائه كرده بود، پيشنهاد خوبي بود و بنابراين در نظر داشتم كه از اين فرصت براي پول درآوردن استفاده كنم (!) و پس از آن براي بازي به ايرلند بازگردم.

وي ادامه داد: اما در ماه فوريه اين فرصت را پيدا كردم كه براي پرسپوليس بازي كنم و همه چيز از آنجا شروع شد. در دومين بازي خود براي پرسپوليس موفق شدم سه گل به ثمر برسانم و از آن پس، شرايط خوبي دارم و به من پيشنهاد دادند كه قراردادم را يك سال ديگر تمديد كنم و به نظر مي رسد كه سال آينده هم در ايران خواهم بود.

زايد گفت: ايراني ها عاشق فوتبال هستند. تيمي كه من برايش بازي مي كنم يكي از بزرگ ترين تيم هاي آسيا است. فكر مي كنم كه فقط در ايران حدود 30 ميليون هوادار داشته باشد. ما در ورزشگاه ملي ايران كه ****يش 100 هزار نفر را دارد بازي مي كنيم كه در بازي هاي حساس به راحتي پر مي شود.

مهاجم پرسپوليس گفت: در نخستين بازي من در ليگ قهرمانان آسيا كه مقابل يك تيم قطري برگزار شد حدود 96 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. باور كردني نيست. اين موضوع شبيه قصه پري ها است چون وقتي گل مي زنيد، تماشاگران سر از پا نمي شناسند. وقتي نخستين گلم را در ليگ قهرمانان آسيا به ثمر رساندم، حدود 86 هزار تماشاگر نامم را فرياد مي زدند كه اين موضوع فوق العاده لذت بخش بود. نمي دانم چطور بايد اين احساس را توصيف كنم.

وي گفت: اگر در ايران خوب بازي كنيد و گل بزنيد، هواداران واقعا عاشقتان خواهند شد و همچون يك قهرمان با شما رفتار كنند. پيش از اينكه به ايران بروم، چنين تجربه اي نداشتم. اين موضوع خيلي عالي است و من از آن لذت مي برم.

زايد اعلام كرد با وجود اينكه در ايران بازي مي كند اما هنوز بازي هاي دري سيتي، تيم سابق خود را دنبال مي كند. وي گفت: به دري آمدم تا با چند نفر از دوستان قديمي ملاقات كنم. وقتي به اينجا برسيدم نگاهي به برنامه بازي ها داشتم و فكر كردم كه اين يك فرصت عالي براي حضور در ورزشگاه و مشاهده بازي آن ها است. از اينكه دوباره اينجا هستم و بچه هاي قديمي را مي بينم خوشحالم.

وي گفت: امسال تك تك بازي هاي دري سيتي را دنبال كردم. نمي دانم كه هواداران در شروع فصل چه انتظاري داشتند اما فكر مي كنم كه تيم در فصل جاري عملكرد خوبي داشته است. البته من از دري انتظار دارم كه كمي بهتر بازي كند. شايد در طول تعطيلات بتوانند تيم را تقويت كنند. اگر دري بتواند در جايگاه چهارم قرار بگيرد و در جام حذفي هم عملكرد خوبي داشته باشد، فصل خوبي را پشت سر گذاشته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد قاضی: امسال سال پرسپولیس است

ارتش سرخ دات كام: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با توجه به خریدهایی که در پرسپولیس صورت گرفته امسال سال پرسپولیس است.» محمد قاضی افزود: «با توجه به یارگیری صورت گرفته و تقویت خطوط سه گانه، امسال سال پرسپولیس است و ناکامی فصل گذشته جبران می شود.»

وی ادامه داد: «برای من پرسپولیس و هوادارانش ملاک بودند و حضور در یک تیمی که در آسیا بازی کند در مرحله دوم اهدافم بود.»

قاضی تصریح کرد: « پرسپولیس و هوادارانش فصل بدی را پشت سر گذاشتند و این موضوع انگیزه بازیکنان جدید و قدیمی را افزایش می دهد و ما را در راه رسیدن به اهدافمان کمک می کند.»

وی خاطرنشان کرد: «هیچ ترسی از رقابت با مهاجمان پرسپولیس را ندارم و این رقابت به ما کمک می کند تا با کمک هم در موفقیت پرسپولیس سهیم باشیم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد غلامی: منتظر پرسپولیس ماندم ولی خبری نشد

ارتش سرخ دات كام: محمد غلامی مهاجم فصل گذشته داماش گیلان باز هم پرسپولیس ی نشد. او سال گذشته با حمید استیلی صحبت کرد تا به پرسپولیس بیاید ولی در آخرین لحظات به پیشنهاد وسوسه انگیز داماش گیلان پاسخ مثبت داد. پرسپولیس امسال هم قصد جذب غلامی را داشت ولی این بازیکن در نهایت با سپاهان به توافق رسید.
غلامی ابتدا در خصوص منتفی شدن حضورش در پرسپولیس می گوید:« آنها مذاکراتی با من داشتند ولی هیچ وقت جدی نشد. من منتظر پرسپولیس ماندم ولی واقعا از آنها خبری نشد. در این مدت سپاهانی ها به طور جدی با من مذاکره کردند و من در نهایت با این تیم قرارداد امضا کردم.»

غلامی در ادامه حرف هایش در خصوص پیوستن به سپاهان می گوید:« فکر می کنم سپاهان با شخصیت ترین تیم ایران است که در سال های اخیر روند بسیار خوبی را طی کرده است. همانطور که گفتم این باشگاه به طور جدی با من مذاکره کرد و معتقدم حضور در سپاهان اتفاق بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم در این تیم موفق باشم.»
غلامی تاکید می کند:« مطمئنا سپاهان فصل آینده هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است در ضمن یکی از دلایل مهمی که باعث شد این تیم را انتخاب کنم، حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم بتوانم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبعات شکست برابر ایران/ سرمربی تیم ملی ازبکستان برکنار شد

ارتش سرخ دات كام: " وادیم آبراموف "، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان پس از شکست به ایران از کار برکنار شد و "میرجلال کاسیموف" به جای او هدایت ازبک ها را برعهده گرفت.

پس از آنکه تیم ملی ازبکستان در اولین مسابقه خود در دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی برزیل مقابل ایران شکست خورد، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور وادیم آبراموف را از سرمربیگری این تیم برکنار کردند.

صبح دوشنبه جلسه فوق العاده ای در فدراسیون فوتبال ازبکستان برگزار شد و طی آن رای به برکناری آبراموف از سرمربیگری تیم ملی ازبکستان داده شد.

مدیران فدراسیون فوتبال ازبکستان پس از برکناری آبراموف، به سرعت میر جلال کاسیموف را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران در هفته نخست از مرحله چهارم و نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل یکشنبه شب با پیروزی یک بر صفر تیم ملی کشورمان در ورزشگاه جار ازبکستان به پایان رسید.

این در حالی است که آبراموف در نشست خبری بعد از بازی به شدت از داور انتقاد و این نشست را نیمه کاره ترک کرده بود.

ازبکستان روز جمعه هفته آینده در دومین مسابقه خود در چارچوب مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا در بیروت به مصاف لبنان می رود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهرداد پولادی: با پرسپوليس به توافق رسيدم و اميدوارم روزهای خوبی در اين تيم داشته باشم

ارتش سرخ دات كام: مهرداد پولادی مدافع چپ پای تيم ملي در بازی مقابل ازبكستان در تركيب قرار نگرفت و به جای او احسان حاج صفی به ميدان رفت. با اين حال پولادی نسبت به نيمكت نشينی اش اعتراضی ندارد.

پولادی حرف هايش را در مورد نيمكت نشينی اينگونه آغاز می كند:« هر بازيكنی دوست دارد براي تيم ملي بازي كند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. بازي نكردن من با نظر كي روش بود و اعتراضي ندارم در ضمن سعی مي كنم در بازی های آينده طوری كار كنم كه دوباره در تركيب تيم ملی قرار بگيرم.»

از پولادی در مورد بازی نه چندان خوب تيم ملی مقابل ازبكستان سوال می كنيم كه او می گويد:« به هر حال اين اولين بازی ما بود و هميشه بازی های اول سختی های خاص خودش را دارد. مهم اين بود كه در زمين حريف 3 امتياز را بگيريم و اين 3 امتياز ارزش خود را در آينده نشان خواهد داد.»

پولادی كه شايعات زيادی در مورد جدايی اش از پرسپوليس مطرح بود سرانجام در اين تيم ماندنی شد. او در پاسخ به اين سوال كه آيا تو قصد جدايی از پرسپوليس را نداشتی مي گويد:« خيلی ها از من در مورد ماندن يا جدايی از پرسپوليس سوال می كردند ولی من هيچ وقت نگفتم كه می خواهم از پرسپوليس بروم. من گفتم كه بايد با مسوولان اين باشگاه حرف بزنم تا وضعيتم مشخص شود. من با آقای رويانيان صحبت كردم و مذاكرات ما طولانی نبود. در نهايت با پرسپوليس به توافق رسيدم و اميدوارم روزهای خوبی در اين تيم داشته باشم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: ما پاسخگو هستيم، بقيه تيم*ها نه

مديرعامل باشگاه پرسپوليس نسبت به بازار آشفته نقل و انتقالات به شدت انتقاد کرد.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان با بيان اينکه متاسفانه هيچ گونه نظارتي بر روند جذب بازيکنان صورت نمي گيرد، گفت: باشگاه پرسپوليس به دليل دولتي بودن بايد بيشترين پاسخگويي را داشته باشد ولي باشگاه هاي ديگر با خيالي آسوده، بدون هيچ گونه نظارتي، نسبت به جذب بازيکن با قراردادهاي هنگفت اقدام مي کنند.

وي افزود: برخي باشگاه ها که وضع مالي خوبي داشته و به صنايع نفت و ديگر صنايع وابستگي دارند، پيشنهادهاي عجيب و غريبي به بازيکنان مي دهند که اين موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازيکن باشيم.

رويانيان تصريح کرد: باشگاه پرسپوليس به دليل دولتي بودن بيشترين آسيب را ديده و ما بايد هميشه پاسخگو باشيم که اين موضوع در جاهاي ديگر به هيچ عنوان رعايت نشده و مي بينيم که با ارائه پيشنهادات عجيب و غريب به بازيکنان، باعث افزايش بي رويه دستمزد آنها مي شوند و هيچگونه کنترلي هم روي آن صورت نمي گيرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: اين شرايط دو اتفاق مهم را در بر دارد؛ يکي اينکه هر ساله شاهد رشد دلال ها و قوي تر شدن آنها هستيم و ديگري اينکه قيمت بازيکنان به شکل بي رويه اي افزايش پيدا مي کند. بنابراين نهادهاي ذيربط بايد نظارت جدي در اين زمينه انجام دهند. براي مثال بايد بگويم، قرارداد داخلي بازيکني امضا مي شود اما از باشگاه هاي ديگر با اين بازيکن تماس مي گيرند و حتي دو برابر قيمت قرارداد را به آنها پيشنهاد مي دهند که اين موضوع باعث مي شود روند جذب بازيکن دچار مشکل شود.

وي در پايان گفت: حتي به بازيکنان پيشنهاد مي کنند که جريمه قرارداد داخلي آنها را براي فسخ قرارداد، مي پردازند که اين کار، عملي غير حرفه اي و خارج از اصول اخلاقي و ورزشي بوده و يک قرارداد سالم را از مسير خود خارج مي کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علیرضا محمد؛
اشتباهی در لیست مازاد دنیزلی قرار گرفتم!
مدافع هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اشتباهی در لیست مازاد دنیزلی صورت گرفته و من در لیست بازیکنان موردنظر هستم.»


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علیرضا محمد اظهار داشت: «تلفنی با رویانیان صبحت کردم و او گفت در لیست بازیکنان موردنظر دنیزلی هستم و اشتباهی به لیست مازاد رفتم.»
وی ادامه داد: «منتظر تماس پرسپولیس ها هستم تا برای مذاکره به باشگاه بروم اما احتمال جدایی ام از این تیم هم هست.»
محمد تصریح کرد: «چند پیشنهاد خوب دارم که از نظر مالی هم بهتر از پرسپولیس است اما اولویت اولم پرسپولیس است.»
وی خاطر نشان کرد: «صحبت کردن با بازیکنان ملاک نیست و بازیکنان تا ثبت نکنند، نمی توان در مورد شرایط سال بعد پرسپولیس اظهارنظر کرد و ما هم فقط شنیدیم قرار است چند بازیکن طراز اول به تیم ما بیاید.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبري:به مذاکراتم با الوصل و پرسپوليس ادامه مي دهم



مرجع خبري پرسپوليس :

محمد رضا خلعتبري هنوز براي آينده هيچ تصميمي نگرفته است. او بعد از تمرين ديروز تيم ملي به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و تاکيد کرد:رويانيان با من مذاکراتي داشته است.


*دير به اردوي تيم ملي آمدي؟
بله، بازي داشتيم و باشگاه الوصل اعلام کرد تا زمانيکه بازي برگزار نشده، اجازه ندارم بروم. به همين دليل دير رسيدم.

*درباره آينده ات شايعات زيادي وجود دارد. در امارات مي ماني؟
هنوز مشخص نيست. اين تيم به من پيشنهاد داده. دارم فکر مي کنم. قرار شده به امارات برگردم و با اين باشگاه مذاکراتي داشته باشم.

*با پرسپوليس چطور؟
آقاي رويانيان در سفر به دبي، با من ملاقات داشت و درباره آينده حرف هايي زديم. هنوز درباره آينده ام، تصميم قطعي نگرفته ام. به مذاکراتم با الوصل و پرسپوليس ادامه مي دهم. شرايط هر کدام خوب بود، آن را قبول مي کنم.

*کدام شرايط؟

(در حالي که خلعتبري دارد فکر مي کند، غلامرضا رضايي بازيکن پرسپوليس و تيم ملي مي گويد: خب معلوم است هر کدام بهتر پول بدهند. خلعتبري نيز مي خندد)

*امکان بازگشتت به فوتبال ايران زياد است؟

واقعا نمي توانم به اين سوال دقيق پاسخ بدهم. فعلا به تيم ملي فکر مي کنم و بعد درباره آينده ام تصميم مي گيرم.

*اگر مارادونا از الوصل برود، تو هم مي روي؟

نه. به هر حال او هم پيشنهادهايي دارد. الان الوصل يکسال با او قرارداد دارد ولي فدراسيون فوتبال امارات سفت و سخت به دنبال مارادوناست. هيچ بعيد نيست او سرمربي تيم ملي اين کشور شود و از الوصل برود.

*فکر کرديم اگر او برود، تو هم مي روي.

نه اينطور نيست. من بايد ببينم پيشنهاد الوصل به چه شکل است.

*و اما درباره بازي ايران و ازبکستان.

قطعا براي سه امتياز آمده ايم. در ازبکستان فقط برد مي خواهيم. بايد در دو بازي اول 6 امتياز بگيريم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانزاده و اسماعيل زاده به پرسپوليس پيوستند

دو بازيکن جوان از تيم هاي راه آهن و تيم ملي جوانان با نظر مصطفي دنيزلي سرمربي سرخپوشان به پرسپوليس پيوستند.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در راستاي طرح جذب بازيکنان جوان در تيم فوتبال پرسپوليس، '' محمدرضا خانزاده'' مدافع جوان و دفاع راست تيم راه آهن با قراردادي سه ساله به پرسپوليس پيوست. خانزاده به تازگي به ليست بازيکنان بزرگسال تيم ملي دعوت شده بود.

همچنين ''علي اسماعيل زاده'' هافبک جوان که مدتي نيز کاپيتان تيم ملي جوانان بود، با عقد قراردادي به سرخ پوشان ملحق شد.

محمد رويانيان در گفت و کو با سايت رسمي باشگاه، با تاکيد بر لزوم جوانگرايي در تيم پرسپوليس گفت: اين نگاه براي فصل بعد هم تداوم داشته و مطمئنا پرسپوليس جوان، قدرتمند و فني را در سال هاي بعد خواهيم ديد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: دنیزلی با ما قرارداد دارد/ دنیزلی: به تعهدم پایبندم به مصاحبه های حاشیه ای توجه نکنید





مرجع خبری پرسپولیس :
پس از رسوایی فساد در فوتبال ترکیه موج جدیدی از حرف و حدیث ها در خصوص بازگشت مصطفی دنیزلی به فوتبال این کشور مطرح شده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، پس از آنکه ابتدای هفته گذشته رسانه های ترک و ایرانی خبر از مذاکرات باشگاه بشیکتاش و مصطفی دنیزلی برای قبول هدایت این تیم دادند مسئولان پرسپولیس و سرمربی این تیم این خبر را تکذیب کردند.


دوشنبه 8 خرداد ماه ، جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر گفت: «به طور حتم با توجه به قراردادی كه با این مربی داریم او فصل آینده نیز در پرسپولیس حضور خواهد داشت. هر روز با این مربی در تماس هستیم و تاكنون حتی یك بار هم حرفی از جدایی نزده و حتی برای شروع فصل آینده بسیار با انگیزه است. دنیزلی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و ما به هیچ گزینه دیگری فكر نمی كنیم.»(منبع)
دوشنبه 8 خرداد ماه ، همان روز سپس نوبت سرمربی پرسپولیس بود که شایعات را رد کند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است با باشگاه بشیکتاش ترکیه مذاکره کند گفت: «برای اینکه در فوتبال ایران به خواسته*هایم برسم به قراردادم با پرسپولیس پایبندم. مصاحبه*های حاشیه*ای که از قول من در ایران و حتی ترکیه زده می*شود، درست نیست و به آنها توجه نکنید. من در چند وقت اخیر یک کلام هم مصاحبه نکرده*ام. به همین طریق خواستم از طریق شما اعلام کنم که به این صحبت*ها توجه*ای نشود.» (منبع)

سه شنبه 9 خرداد ، فردای آن روز رویانیان در این خصوص صحبت کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد شایعات مربوط به رفتن دنیزلی از این باشگاه گفت: «دنیزلی یك مربی حرفه ای است كه مقید به انجام قولش است و در مدتی كه مصطفی دنیزلی در این باشگاه به فعالیت اشتغال دارد من تاكنون هیچ بدقولی ازاین مربی در مدت حضورش در ایران ندیده ام. این مربی یكسال دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و تا پایان فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.» (منبع)

چهارشنبه 10 خرداد ؛ رویانیان مجددا به این مساله واکنش نشان داد. محمد رويانيان با اشاره به اینکه دنيزلي به درخواست او در تركيه مانده است گفت: « دنيزلي براي فصل آينده يك فهرست 14 نفري از بازيكنان مورد نظر خود را به باشگاه داده بود و 10 بازيكني كه روز گذشته از طريق سايت باشگاه اعلام شد در پرسپوليس مي*مانند، با تصميم باشگاه از ميان آن تعداد انتخاب شده*اند.»
رويانيان درباره زمان بازگشت دنيزلي به تهران گفت: «تعجب مي*كنم كه چطور برخي رسانه*ها گفته اند دنيزلي ناراحت بوده و به ايران نيامده است. وقتي در تركيه بودم، با دنيزلي ديدار كردم و خودم به او اصرار كردم كه بيشتر در تركيه بماند، چرا كه ما صحبت*هاي خود را در آنجا با هم انجام داده بوديم و با توجه به شرايط خانوادگي دنيزلي، من از او خواستم بيشتر در تركيه بماند كه او هم از من خيلي تشكر كرد.»(منبع)

رسانه ها دست بردار نبوند و شایعات به حدی پرطرفدار شد که وکیل علی دایی هم واکنش نشان داد.
چهارشنبه 10 خرداد ، نماینده تام الاختیار علی دایی انتساب فهرست نفرات پرسپولیس برای فصل آینده که سه**شنبه توسط دنیزلی مطرح شده را به دایی کذب محض و یک تهمت بزرگ دانست و گفت: «باشگاه پرسپولیس مدیران کار بلدی دارد و مربی بزرگی همچون دنیزلی در راس کادرفنی آن ایستاده است که با بیان این مطالب همه مجموعه پرسپولیس و زحمات مدیران آن تحت الشعاع قرار می*گیرد.»(منبع)

پنجشنبه 11 خرداد، رویانیان درباره فهرست خرید باشگاه پرسپولیس و درخواست "دنیزلی" برای خرید در خط دفاعی صحبت کرد: «واقعا نمی دانم از دست شان چه کنم! هر کاری می کنیم، از ما ایراد می گیرند و گاها انتقادهای عجیبی می کنند. پیشنهادم این است که روزنامه ها و سایت ها بگویند ما چه بازیکنی بگیریم! طبق صحبت هایی که با دنیزلی داشتم، ما سال گذشته در بخش دفاعی مشکل داشتیم ولی در حمله نه. به همین دلیل سعی کردیم ضعف های دفاعی را از بین ببریم و این خواسته سرمربی ماست ولی رسانه ها زیاد در این زمینه انتقاد می کنند.»

جمعه 12 خرداد، رویانیان در شبکه پنجم حاضر شد و بار دیگر در خصوص خواسته های "دنیزلی" در فصل نقل و انتقالات و وضعیت این تیم صحبت کرد: «محمد رویانیان در گفتگو با صداوسیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.» رویانیان درباره لیست 10 نفره دنیزلی افزود: «در واقع سرمربی پرسپولیس 15 نفر را برای فصل آینده انتخاب کرده بود که ما 10 نفر را اعلام کردیم. امروز هم با جواد کاظمیان قرارداد امضا کردیم.» (منبع)

با این وجود اما پس گذشت تنها یک روز از مصاحبه جمعه شب رویانیان شایعات جدید شکل می گیرد. پس از رسوایی فساد در فوتبال ترکیه و کنار گذاشته شدن تیم فوتبال بشیکتاش از رقابت های اروپایی ، این تیم در بدترین شرایط خود قرار دارد و روزنامه های این کشور هر روز یک نام را برای پیوستن به این تیم منتشر کرده و مصاحبه های رنگارنگ از قول مصطفی دنیزلی منتشر می کنند و رسانه های ایرانی هم با اشتیاق فراوان اخبار مطبوعات ترک را پوشش می دهند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یاران زاید در تیم ملی لیبی برابر توگو به میدان می روند




مرجع خبری پرسپولیس :
تیم ملی فوتبال لیبی که ایمون زاید مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را در اختیار دارد برابر توگو به میدان خواهد رفت.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2014 برزیل امشب در قاره آفریقا پیگیری خواهد شد.در یکی از این رقابت ها از گروه 9 تیم ملی توگو میزبان لیبی است که ایمون زاید آقای گل آسیایی پرسپولیس را در اختیار دارد. زاید با شماره 17 برای لیبی بازی می کند.از همین سری مسابقات و در مرحله دوم رقابتهاي فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آفريقا ديروز بازی ها با پيروزي تيمهاي تونس، ساحل عاج، سنگال و الجزاير، توقف مغرب و شکست تيم زامبيا قهرمان جام ملتهاي آفريقا 2012 پيگيري شد.نتايج اين رقابتها به شرح زير است :

- گروه يک :

آفريقاي مرکزي 2 - 0 بوتسوآنا

- گروه دو :

تونس 3 - 1 گينه استوايي

سيرالئون 2 - 1 کيپ ورد

- گروه سه :

ساحل عاج 2 - 0 تانزانيا ( گلها : سليمان کالو در دقيقه 18 و ديديه دروگبا 80)

گامبيا 1 - 1 مغرب

- گروه 4*:

سودان 2 - 0 زامبيا

- گروه 5*:

بورکينافاسو 0 - 0 کنگو

- گروه 6 :

کنيا 0 - 0 مالاوي

- گروه 8 :

الجزاير 4 - 0 روآندا

- گروه 9 :

کامرون 1 - 0 دموکراتيک کنگو

- گروه 10 :

سنگال 3 - 1 ليبريا



- برنامه ساير ديدارها به شرح زير است :

** يکشنبه 14 خرداد :

- گروه يک :

آفريقاي جنوبي - اتيوپي

- گروه 5 :

نيجر - گابون

- گروه 6*:

نيجريه - ناميبيا

* گروه 7*:

زيمبابوه - گينه

- گروه 8 :

بنين - مالي

- گروه 9 :

توگو - ليبي

- گروه 10 :

آنگولا - اوگاندا
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضي: امسال سال پرسپوليس است

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به خريدهايي که در پرسپوليس صورت گرفته امسال سال پرسپوليس است.

محمد قاضي افزود: با توجه به يارگيري صورت گرفته و تقويت خطوط سه گانه، امسال سال پرسپوليس است و ناکامي فصل گذشته جبران مي شود.

وي ادامه داد: براي من پرسپوليس و هوادارانش ملاک بودند و حضور در يک تيمي که در آسيا بازي کند در مرحله دوم اهدافم بود.

قاضي تصريح کرد: پرسپوليس و هوادارانش فصل بدي را پشت سر گذاشتند و اين موضوع انگيزه بازيکنان جديد و قديمي را افزايش مي دهد و ما را در راه رسيدن به اهدافمان کمک مي کند.

وي خاطرنشان کرد: هيچ ترسي از رقابت با مهاجمان پرسپوليس را ندارم و اين رقابت به ما کمک مي کند تا با کمک هم در موفقيت پرسپوليس سهيم باشيم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کميته فني بشيکتاش مخالف دنيزلي

کارشناسان امور ورزشي در ترکيه مي گويند کميته فني تيم فوتبال بشيکتاش ترکيه علاقه اي به همکاري با 'مصطفي دنيزلي' سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران ندارد.

منابع نزديک به باشگاه بشيکتاش گفتند : به رغم وجود ادعاها و شايعاتي در مورد رسيدن مذاکرات ''مصطفي دنيزلي'' و باشگاه بشيکتاش به مراحل نهايي ، احتمال تحقق آن بسيار ضعيف است.

به گفته اين منابع ، يکي از مشخصات ''مصطفي دنيزلي'' اين است که همواره در تيمهايي که سرمربيگري آنها را بر عهده داشته ، سرمربيگري خود را مشروط بر ارتباط مستقيم خود با مدير عامل باشگاه دانسته و اين امر براي کميه فني بشيکتاش خوشايند نيست.

گفته مي شود که کميته فني بشيکتاش در شرايط فعلي گزينه اول خود را براي نشاندن يک مربي خارجي براي حضور روي نيمکت سياه و سفيدها انتخاب کرده است.

''ژان تيگانا'' مربي فرانسوي که سابقه کار در ترکيه را نيز دارد فعلا مهمترين گزينه باشگاه بشيکتاش براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه محسوب مي شود.

''رضا چليم باي'' و '' صمد آي بابا'' دو فوتباليست معروف که پيشتر در بشيکتاش بازي کرده اند ديگر گزينه هاي ترک باشگاه هستند که درصورت عدم توافق با تيگانا شانس مربيگري در اين تيم را دارند.

يک مسوول در کميته روابط عمومي باشگاه بشيکتاش ترکيه پيش از اين شايعات مربوط به مذاکره با ''مصطفي دنيزلي'' سرمربي ترکيه اي تيم پرسپوليس تهران براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را تکذيب کرده بود.

وي در پاسخ به شايعاتي مبني بر مذاکره باشگاه بشيکتاش با دنيزلي براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه، گفت: اين شايعات صحت ندارد و چنين موضوعي را تکذيب مي کنيم .

وي با اشاره به اينکه مسوولان باشگاه بشيکتاش هم اکنون در حال مذاکره پيرامون گزينه هاي احتمالي مربيگري تيم فوتبال باشگاه اين کشور هستند، افزود: در اين مذاکرات تاکنون نامي از ''دنيزلي'' برده نشده است.

اين مقام مسوول در روابط عمومي باشگاه بشيکتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشيکتاش هرگونه اطلاعات در ارتباط با گزينه هاي مورد نظر خود براي تصدي پست مربيگري تيم فوتبال اين باشگاه را به طور رسمي در سايت اينترنتي اين باشگاه قرار مي دهند و هرگونه شايعه در مورد مربيان احتمالي اين تيم که در پايگاه رسمي خبري باشگاه منتشر نشده باشد، عاري از حقيقت است.

اين در حالي است که پايگاه خبري صباح چاپ ترکيه نوشته بود : ''مصطفي دنيزلي '' سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران ، در پي دعوت مسوولان باشگاه بشيکتاش براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه ، يک هفته از آنان فرصت خواسته بود .

صباح افزود ،مسوولان باشگاه بشيکتاش زماني که از متقاعد کردن زيکو براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه نا اميد شده اند ، مذاکرات خود را با مصطفي دنيزلي آغاز کرده اند.

به نوشته پايگاه خبري صباح ، دنيزلي در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشيکتاش با اشاره به اينکه هنوز مدت قراردادش با باشگاه پرسپوليس پايان نيافته براي گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپوليس در اين مورد از بشيکتاش يک هفته مهلت خواسته است.

بشيکتاش در فصل گذشته با 55 امتياز در رده چهارم جدول ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ترکيه قرار گرفت.

دنيزلي پيش از اين در سال*هاي 2008 تا 2010 هدايت بشيکتاش را بر عهده داشت و همراه با اين تيم قهرمان ليگ برتر باشگاه هاي ترکيه شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امضای فرارداد با سومین بازیکن جوان / علیرضا جهانبخش پرسپولیسی شد





مرجع خبري پرسپوليس :
باشگاه پرسپولیس پس از خانزاده و اسماعیل زاده سومین بازیکن جوان را هم جذب کرد.


تیم فوتبال پرسپولیس كه می*خواهد علاوه بر جذب ستاره*ها، چند بازیكن جوان را هم بگیرد، با سومین بازیكن جوان به توافق رسید.


این بازیكن علیرضا جهانبخش هافبك چپ تیم داماش گیلان است كه سابقه كاپیتانی در تیم*های ملی نوجونان و جوانان را هم دارد.
جهانبخش بازیكن زیر 23 سال است و پرسپولیس می*تواند نام او را در لیست بازیكنان امید تیم رد كند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرف هاي بودار كريمي بعداز مسابقه: به كوري چشم چه كسي؟

ما گام اول را محکم برداشتیم، البته اگر بعضی*ها ناراحت نشوند و به آنها برنخورد


















ok
سايت گل – علي كريمي در پايان بازي ايران مقابل ازبكستان مصاحبه تندي انجام داد و جملات مشكوكي به زبان آورد. او گفت:« ايران به كوري چشم بعضي ها اين بازي را برد و به جام جهاني صعود خواهد كرد.»

علی کریمی در بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی سختی بود اما مهم سه امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم. هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس با ذکر این جمله که "تا کور شود هرآنکه نتواند دید"، اظهار داشت: به هر حال خوش شانس بودیم یا نه توانستیم این بازی را ببریم اما مثل اینکه برد تیم ایران به مذاق بعضی*ها خوش نیامد.
وی در خصوص اینکه ایران گام اول را در مسابقات انتخابی جام جهانی محکم برداشته است، گفت: بله، همینطور است. ما گام اول را محکم برداشتیم، البته اگر بعضی*ها ناراحت نشوند و به آنها برنخورد!


کریمی که به نظر می*رسید از بعضی صحبت*ها ناراحت است، یادآور شد: البته منظورم مردم ایران نیستند. خوشحالم که مردم از پیروزی ایران خوشحالند. آنها همیشه به تیم ملی لطف داشته*اند اما به کوری چشم کسانی که نمی*توانند موفقیت تیم ملی را ببینند به جام جهانی می*رویم.
اين جملات كريمي به نظر سمت و سويي مشخص دارد احتمالا او كساني را مورد خطاب قرار داده كه در چند ماه گذشته هيچ كمكي به فدراسيون فوتبال نكردند تا كريمي بگويد براي ايران گلريزان بگذاريد...
اين خط و نشان كشيدن فقط از علي كريمي بر مي* آيد بازيكني كه شجاعت بخش مهمي از زندگي اوست.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: رویانیان مشکلاتم را حل کرد/ برای جبران ناکامی*ها در پرسپولیس ماندم


مرجع خبری پرسپولیس :
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس از حل مشکلاتش توسط رویانیان و امضای قرارداد دوساله با این باشگاه خبر داد و گفت: هدف اصلی من برای حضور در تیم پرسپولیس جبران ناکامی*های فصل گذشته است.

مهرداد پولادی در خصوص ماندنش در تیم فوتبال پرسپولیس و امضای قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: روز دوشنبه هنگامی که از ازبکستان بازگشتم جلسه*ای با آقای رویانیان داشتم و یکسری از مشکلاتم را با او مطرح کردم که مدیرعامل باشگاه ضمن پذیرفتن آنها این مشکلات را حل کرد.

وی در همین خصوص افزود: یکسری مشکلات داشتم که مربوط به زمان حضورم در تیم پرسپولیس در رقابت*های لیگ قهرمانان باشگاه*های آسیا بود که مدیرعامل باشگاه در جریان آن قرار نداشت اما وقتی که در جلسه با ایشان این مشکلات را بیان کردم و او در جریان آنها قرار گرفت بلافاصله مشکلاتم را حل کرد.

مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کرده*ام که سال دوم آن مشروط است.

وی در خصوص مذاکره*اش با باشگاه سپـاهان و صحبت*هایی که در خصوص پیوستن او به این تیم مطرح شده بود، گفت: من از آقای رحیمی، مدیرعامل باشگاه
سپـاهان که شرایط حضورم را در این تیم فراهم کرده بود تشکر می*کنم. مسئولان باشگاه سپـاهان حتی با مدیر برنامه*های من نیز مذاکره داشتند اما تمام هدف من این است که به عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیس سعی کنم که در فصل آینده ناکامی*های فصل قبل را جبران کنیم.

پولادی در همین خصوص تاکید کرد: مطمئن باشید با توجه به ناکامی*های فصل قبل انتظارات هواداران پرسپولیس از تیم ما بالا رفته بنابراین یکی از فصل*های دشوار تیم پرسپولیس را چه برای مدیریت باشگاه و چه برای بازیکنان تیم پیش بینی می*کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امسال پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در رقابت*های لیگ برتر و جام حذفی بازیکنان بزرگی را جذب کرده و نفراتی قرار است در پرسپولیس حضور پیدا کنند که از بهترین*های فوتبال ایران هستند.

مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیم*های ملی فوتبال ایران و ازبکستان تصریح کرد: ما با شکست ازبکستان در زمین خودش نتیجه بسیار خوبی را گرفتیم و گام اول را برای حضور در رقابت*های جام جهانی برزیل محکم برداشتیم، چون همه دیدند که ازبکستان تیم قدرتمندی بوده و از تیم*های مدعی صعود به مرحله نهایی جام جهانی به شمار می*آید.

پولادی خاطر نشان کرد: امیدوارم با شکست تیم ملی فوتبال قطر در ورزشگاه آزادی 6 امتیاز کامل این دو بازی را به دست آوریم تا با خیالی راحت*تر به هدف نهایی خود که حضور در رقابت*های جام جهانی است نزدیک شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند تیم ملی ایران مقابل ازبکستان شانس زیادی آورد که نتیجه را واگذار نکرد و اشتباهات داوری نیز به نفع تیم ایران بود، گفت: امیدوارم در بازی*های آینده نیز همه چیز به نفع تیم ایران باشد. اشتباهات داوری نیز جزئی از فوتبال است که ممکن است در یک بازی نیز به ضرر تیم ما باشد اما مطمئن باشید که ما در مقابل ازبکستان براساس دستورات تاکتیکی کی*روش بازی کردیم و برنامه داشتیم که در پایان بازی نتیجه آن را همه دیدند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تحليل وحيد هاشميان از بازي ايران-ازبکستان

مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال ايران ضمن ارزيابي فني بازي تيم**هاي ايران و ازبکستان، گفت: بايد اين پيروزي را فراموش کرده و از الان به بازي با قطر فکر کنيم.

به نقل از مهر، وحيد هاشميان مهاجم پيشين تيم ملي پس از پيروزي تيم ايران برابر ازبکستان به تحليل اين مسابقه پرداخت. او در سايت شخصي*اش درباره اولين مسابقه تيم ملي در دور نهايي انتخابي جام جهاني نوشت:

شروع يک تورنمنت يا مسابقاتي مانند مرحله گروهي انتخابي جام جهاني باعث مي*شود که هميشه آن بازي مدنظر و مطلوب شکل نگيرد. ايران هم در نخستين بازي خود در مرحله نهايي رقابت*هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل بايد در خارج از خانه و در شرايطي که تازه فصل رقابت*هاي باشگاهي به پايان رسيده و بازيکنان مجبور بودند پس از اين مسابقات به اردوي تيم ملي بروند به ميدان رفت. من چنين شرايطي را در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان تجربه کرده بودم. اولين بازي مرحله نهايي در زمين بحرين برگزار شد. بايد گفت که در چنين مسابقاتي يک تيم به مرور زمان ارنج خود را پيدا مي*کند.

در بازي ايران مقابل ازبکستان کارلوس کي*روش سرمربي ايران تفکرات خود را به خوبي در زمين پياده کرد. ابتدا حريف را محک زد و نيمه نخست را مساوي از زمين خارج شد. اين درحالي بود که در خط حمله از ابراهيمي، حاج*صفي و کريمي که هافبک*هاي هجومي هستند استفاده کرده بود. حفظ توپ و جنگندگي اين سه بازيکن دليل استفاده از آنان در اين قسمت از زمين مي*تواند باشد.

در مقابل، ازبکستان چند بازيکن اصلي خود را در اختيار نداشت. 10 دقيقه اول آنها با ترس بازي مي*کردند و حفظ توپ در دستور کارشان بود اما رفته*رفته حمله کردند و در حوالي دقيقه 20 نخستين خطر جدي را روي دروازه ايران ايجاد کردند. بازي ازبک*ها باعث شد که کي*روش در سبک بازي* تيم ملي تغييراتي به وجود بياورد. آمدن خسرو حيدري در اواخر نيمه اول به همين دليل بود. خسرو مدافعي با قابليت نفوذ بيشتر است. همين موضوع باعث شد که ما نيمه دوم را کمي هجومي*تر آغاز کنيم.

در ادامه تعويض*هاي بعدي کي*روش در نيمه دوم نشان مي*داد که او دريافته نمي*تواند با دفاع مطلق جلوي حملات ازبکستان را سد کند. ازبک*ها بازيکناني قلدر و دونده*اي بودند که فيزيک بدني عالي داشتند. آنها هر زمان که توپ را از دست مي*دادند، با پرسينگ و دوندگي به *دنبال پس گرفتن آن بودند و به* محض تصاحب توپ، حملات خود را پايه*ريزي مي*کردند. با اين حال آخر بازي مرتکب يک اشتباه شدند.


هاشميان در ادامه به فشار تيم ازبکستان اشاره کرده و خاطر نشان کرده است: به اعتقاد من يک امتياز نيز در زمين ازبکستان خوب بود، آنها خيلي خوب بازي کردند. تعداد کرنرهاي ازبکستان در مقابل ما بسيار بالا بود و آمار نشان مي*دهد که اين تيم بيشتر صاحب توپ و ميدان بوده و موقعيت*هاي بيشتري خلق کرده است. با اين حال اين برد زير چنين فشاري نتيجه بسيار خوبي محسوب مي*شود.



پيروزي مقابل ازبکستان در شرايطي حاصل شد که فاصله بين هافبک*هاي دفاعي ما و خط حمله زياد بود. آندو و جواد نکونام بايد در هنگام حمله اضافه مي*شدند، اما نظر مربي اين بود که آنها نفوذ نکنند. به هرحال بايد اين برد را فراموش کنيم و به فکر بازي بعدي*مان مقابل قطر باشيم. کسب سه امتياز خانگي مقابل اين تيم مي*تواند گام بلندي به سوي جام جهاني 2014 باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها ی خبر بد
مربی پرسپولیس داره به توافق میرسه و رویانیان دنبال ی مربی ه خارجی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نشست دنيزلي بابشيکتاش موفقيت آميزبود

روزنامه مليت ترکيه از نشست موفق سران باشگاه بشيکتاش ترکيه با مصطفي دنيزلي خبر داد.

سرمربي پرسپوليس در حال حاضر در استانبول به سر مي*برد و طبق اخبار رسانه*هاي ترکيه در حال رايزني با باشگاه بشيکتاش براي پذيرش سمت مربيگري اين تيم است.

روزنامه مليت گزارش داده که نشست دو ساعته "تامر کران"، رئيس باشگاه بشيکتاش با دنيزلي موفقيت آميز بوده و سرمربي حال حاضر پرسپوليس بزودي به مسئولان باشگاه ترکيه*اي در خصوص حضور در اين تيم پاسخ خواهد داد.

مصطفي دنيزلي در اواسط رقابت*هاي ليگ برتر ايران جانشين حميد استيلي در پرسپوليس شد اما با اين تيم در مسابقات ليگ ايران و ليگ قهرمانان آسيا توفيقي کسب نکرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه ها ی خبر بد
مربی پرسپولیس داره به توافق میرسه و رویانیان دنبال ی مربی ه خارجی

دروووووووووووووووووووغهههههه ...باور نکنین اینا همش دروغ رسانه های ایران و ترکیه افندی با هیشکیییییییی مذاکره نمیکنه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دنیزلی: شایعه مذاکراتم را از روزنامه ها متوجه شدم!
مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: خبر مذاكراتم با برخی از باشگاه های تركیه را از روزنامه ها متوجه شدم.
مصطفی دنیزلی با انتقاد از برخی از رسانه های خبری گفت: متاسفانه برخی از رسانه های گروهی، نخست خبری را منتشر كرده و سپس صحت و سقم آن را پیگیری می كنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات مذاكرات مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه با وی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: من نیز این شایعات را از روزنامه ها متوجه شده ام.
وی در ادامه اظهار داشت: شما نیز مشاهده كنید، برخی از رسانه ها، نخست خبری را بدون آنكه از صحت و سقم آن آگاه باشند، منتشر می كنند و سپس در پی درست و یا نادرست بودن آن خبر هستند.
سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی وضعیت بازیكنان تیم پرسپولیس برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران اظهار داشت: پاسخ این سوال ها را در آینده خواهم داد.
----------------------------
دیدین گفتم افندی جایی نمیره ...افندی تا یه بار دیگه حال پولتقلالیا رو تو 10 دقیقه نگیره هیچ جا نمیره ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اریک گرتس سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه شد

از امروز به دنبال سوژه جدید!

مرجع خبری پرسپولیس : اريك گرتس به عنوان سرمربي باشگاه بشيكتاش انتخاب شد تا تمام حرف و حديث‌هاي مربوط به حضور مصطفي دنيزلي و ترك پرسپوليس به پايان برسد.

پس از كش و قوس‌هاي فراوان سرانجام باشگاه بشيكتاش تركيه با اريك گرتس به توافق رسيد و اين مربي بلژيكي در فصل آينده هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت.
اين در حالي است كه پيش از اين رسانه‌هاي تركيه‌اي از مصطفي دنيزلي سرمربي تيم پرسپوليس به عنوان يكي از گزينه‌هاي اصلي هدايت بشيكتاش نام مي‌بردند و حتي گزارش‌هايي درباره مذاكره دنيزلي با سران اين باشگاه منتشر شده بود. روزنامه مليت پيش از اين در گزارش خود مدعي شده بود كه مصطفي دنيزلي با سران باشگاه ملاقات كرده و به توافق اوليه نيز رسيده است.
گرتس پيش از اين هدايت تيم ملي مراكش را بر عهده داشت. وي سابقه هدايت باشگاه‌هاي الهلال عربستان، مارسي فرانسه، گالاتاسراي تركيه و ولفسبورگ آلمان را نيز در كارنامه خود دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس روز : ثبت قرارداد پولادی پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد جدید خود را برای دو فصل با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخباره امروز عالین
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قنبرزاده:
رويانيان مثل گذشته اشتباه لفظي داشته است!

مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: رويانيان مديري ارزشي است اما مثل گذشته اشتباه لفظي داشته است.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد اينکه محمد رويانيان گفته "برخي باشگاه*ها که وضع مالي خوبي داشته و به صنايع نفت و ديگر صنايع وابستگي دارند، پيشنهادهاي عجيب و غريبي به بازيکنان مي*دهند و اين موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازيکن باشيم"، عنوان کرد: باشگاه نفت تهران شايد تنها باشگاهي باشد که از نظر مالي بسيار شفاف عمل مي*کند و در دو فصل گذشته بيلان مالي و هزينه*هاي خود را حتي در اختيار رسانه*ها قرار داد. همچنين ما به طور کاملا اختياري کتابچه مالي و هزينه*هايش را در اختيار رئيس فدراسيون، رئيس سازمان ليگ و بازرسي کل کشور قرار داده*ايم.

وي ادامه داد: در ليگ 90-91 باشگاه نفت فقط دو بازيکن در حد سقف قرارداد داشت و 3 بازيکن ديگر هم در حد 300 ميليون تومان قرارداد امضا کرده* بودند. مبلغ قرارداد ساير بازيکنان تيم نفت در حد 130 ميليون تومان بود.

قنبرزاده تصريح کرد: رويانيان يک مدير ارزشي است اما تصور مي*کنم او اشتباه لفظي داشته که از باشگاه*هاي نفتي نام برده و شايد بيشتر منظورش باشگاه*هاي ساير صنايع بوده است. همانطور که همه رسانه*ها مي*دانند ما تاکنون سه بازيکن گرفته*ايم که ميانگين مبلغ قراردادشان 220 ميليون تومان است و هر سه بازيکن روي هم در حدود 700 ميليون تومان با باشگاه نفت تهران قرارداد امضا کرده*اند.




مديرعامل باشگاه نفت تهران افزود: اين سه بازيکن به اندازه يک بازيکن مطرح در فصل نقل و انتقالات قرارداد امضا نکرده*اند. هر علاقمند به فوتبالي به خوبي مي*داند که قيمت بازيکنان شناخته شده در ليگ برتر چقدر است. باشگاه نفت آبادان هم تاکنون بازيکني که در حد سقف قرارداد باشد را جذب نکرده* است. بنابراين تصور مي*کنم رويانيان اين بار هم مثل دفعات گذشته اشتباه لفظي داشته است.

قنبرزاده در مورد مذاکره برخي باشگا*ه*ها با بازيکنان تيم فوتبال نفت تهران در اردوي تيم زير 22 سال به فارس گفت: باشگاه نفت تهران در حالي مورد هجمه قرار گرفته که در اردوي زير 22 سال برخي دلال*ها به بازيکني که با ما قرارداد سه ساله دارد 4 برابر مبلغ قراردادش پيشنهاد داده*اند و حتي علي بيرانوند دروازه*بان تيم اميد را به دليل اينکه با نماينده يکي از باشگاه*هاي ليگ برتري و پرطرفدار مذاکره کرده بود در فهرست مازاد قرار داديم. باشگاه نفت در يک سال اخير 5 بازيکن به تيم ملي اميد معرفي کرده است.

قنبرزاده اظهار داشت: مي*توانيد در مورد دلال*ها از عليرضا منصوريان سوال کنيد. سرمربي تيم زير 22 سال با رئيس سازمان فوتبال باشگاه نفت تهران تماس گرفت و گفت که دلال*ها بازيکنان تيم نفت را وسوسه مي*کنند. با اين حال باشگاه نفت مورد هجمه*اي ناجوانمردانه قرار گرفته است.
 

Similar threads

بالا