کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز، ثبت قرارداد ستارگان اصفهاني با پرسپوليس

سه بازيکن جديد باشگاه پرسپوليس ساعت 11 امروز با حضور در هيات فوتبال تهران قرارداد خود را با اين باشگاه امضا مي کنند.

محسن بنگر و سيد جلال حسيني از سپاهان و حسين ماهيني از ذوب آهن اصفهان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپوليس به جمع سرخپوشان پيوسته اند.

مهرداد پولادي، شهاب گردان، محمد قاضي، محمدرضا خانزاده و علي اسماعيل زاده بازيکناني هستند که پيش از اين با باشگاه پرسپوليس براي حضور در دوازدهمين دوره ليگ برتر قرارداد امضا کرده بودند.

ايمون زايد، غلامرضا رضايي و جواد کاظميان هم سه بازيکني هستند که قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد کرده اند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بزيک: خون پرسپوليس بايد تصفيه مي*شد

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس حرکتي را شروع کرده است که بايد اتفاق مي افتاد، خون پرسپوليس بايد تصفيه مي شد، اما نبايد فراموش کنيم که بعد از اين تغييرات بايد صبور بود و به تيم فرصت داد.

مهاجم سال هاي نه چندان دور پرسپوليس ضمن بيان اين مطلب گفت: منظورم بازيکنان نيستند اما پرسپوليس به يک تغيير و تحول نياز داشت تا حال و هواي تازه اي ايجاد شود. تغييرات در سال هاي گذشته محدود بود و پرسپوليس به يک تيم معمولي بدل شد.

ادموند بزيک ادامه داد: پرسپوليس هر چند در جام هاي حدفي قهرمان شد اما مدعي قهرماني نبود، نياز به يک حرکت و تحول بود که اگر در اين فصل اتفاق نمي افتاد؛ بايد در فصل آينده صورت مي گرفت.

وي ادامه داد: پرسپوليس در تمام خطوط و جناح ها از خط دروازه تا نوک حمله نياز به بازسازي داشت و اميدوارم هر چه زودتر نفرات جديد جذب شوند تا شروع تمرينات با حداکثر قوا باشد.

مهاجم گلزن پيشين باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: البته با توجه به شرايط تيم در سال هاي گذشته و تغييراتي که ايجاد شده است بايد به اين تيم فرصت داد. پرسپوليس قطعا تيم بهتري خواهد شد ولي لازم است که همه بويژه هواداران صبور باشند تا اين تيم جا بيفتد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کی روش اجازه ثبت قرارداد حسینی و ماهینی را نداد!




مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دو بازیکن مورد نظر پرسپولیس اجازه نداد محل اردوی تیم ملی را ترک کنند.


در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ظهر امروز سه بازیکن مورد نظر این باشگاه برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال استان تهران خواهند رفت، اما مخالفت کارلوس کی روش با خارج شدن سیدجلال حسینی و حسین ماهینی از اردوی تیم ملی این برنامه را برهم زد.


ماهینی و حسینی که امروز با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بودند قرار بود با مراجعه به هیات فوتبال استان تهران قراردادشان را به طور رسمی ثبت کنند اما کی روش این اجازه را به آنها نداد. محسن بنگر نیز که با پرسپولیسی ها به توافق رسیده بود به خاطر غیبت این دو بازیکن به هیات فوتبال تهران نرفت.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدي در پرسپوليس ماندني شد





مدافع تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد خود را براي يك سال ديگر با اين تيم تمديد كرد.
به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، رضا نورمحمدي پس از صحبت*هايي كه با رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس داشت، به توافق رسيد كه يك سال ديگر در پرسپوليس بماند.

اين در حالي است كه پرسپوليسي*ها امروز با دو مدافع مياني ديگر يعني سيد جلال حسيني و محسن بنگر هم توافق كرده*اند و اين موضوع باعث مي*شود كه ترافيك خط دفاع پرسپوليس در فصل جديد بيشتر از قبل شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرارداد بازيکنان جديد پرسپوليس امضا نشد

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان به دو بازيکن مورد نظر پرسپوليس اجازه نداد محل اردوي تيم ملي را ترک کنند.

در حالي که باشگاه پرسپوليس اعلام کرد ظهر امروز سه بازيکن مورد نظر اين باشگاه براي ثبت قرارداد به هيات فوتبال استان تهران خواهند رفت، اما مخالفت کارلوس کي روش با خارج شدن سيدجلال حسيني و حسين ماهيني از اردوي تيم ملي اين برنامه را برهم زد.

ماهيني و حسيني که امروز با باشگاه پرسپوليس توافق کرده بودند قرار بود با مراجعه به هيات فوتبال استان تهران قراردادشان را به طور رسمي ثبت کنند اما کي روش اين اجازه را به آنها نداد. محسن بنگر نيز که با پرسپوليسي ها به توافق رسيده بود به خاطر غيبت اين دو بازيکن به هيات فوتبال تهران نرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آودوکیچ: مگر کسی پیش بینی می کرد رائول از رئال مادرید جدا شود؟/ با هواداران پرسپولیس خداحافظی نکردم




به لیگ بوسنی یا امارات می روم

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان بوسنیایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می گوید با هواداران تیمش خداحافظی نکرده چون امیدوار است روزی دوباره پیراهن این تیم را به تن کند.


او البته شایعه توافق با مس کرمان را هم رد می کند و می گوید مقصد بعدی او احتمالا لیگ بوسنی یا امارات خواهد بود، جایی که آسمیر را به تیم ملی کشورش برساند.

* بعد از منتفی شدن تمدید قراردادت با پرسپولیس چه برنامه ای داری؟_ حقیقتش سه پیشنهاد از لیگ برتر ایران دارم و 2 پیشنهاد هم از لیگ امارات اما به طور کلی وضعیت من برای فصل آینده مشخص نیست و در انتظار اتفاقات پیش رو هستم.

* با پرسپولیس تسویه حساب کردی یا از این تیم طلبکاری؟_ طلب خاصی از پرسپولیس نداشتم و تا روزی که در ایران بودم همه مبلغ توافق شده را از این تیم گرفتم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

* می گویند قیمت بالایی که به پرسپولیس پیشنهاد دادی عامل اصلی عدم توافق بود؟_ من نمی دانم منظور آن هایی که این حرف را می زنند چیست، اما مبلغی که به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده بودم از نظر خودم و مدیر برنامه هایم کاملا نرمال بود.

* پس چرا می گویند پیشنهاد مالی تو 2 برابر قرارداد شهاب گردان بوده است؟_ واقعا نمی دانم! یکسری اخبار از طریق دوستانم در ایران به دستم رسید که نشان می داد پیشنهاد من از رقم قرارداد گردان کمتر بود.

* در مورد پیوستن گردان به پرسپولیس نظری نداری؟_ برایش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

* درست است که با مس کرمان به توافق رسیده ای؟_ نه؛ این خبر را از رسانه های ایران شنیده ام اما تا کنون مدیر برنامه هایم حرفی در این مورد به من نزده است.

* فکرش را می کردی اینگونه از پرسپولیس جدا شوی؟_ در فوتبال حرفه ای هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، شما باور می کردید روزی رائول گونزالس از رئال مادرید جدا شود؟ یا آندرلا پیرلو از میلان به یوونتوس برود؟ این مسائل هیچ مشکلی برای فلسفه فوتبال به وجود نمی آورد و من هم بعد از پرسپولیس بدون تیم نمی مانم، شاید به بوراس یا بنالوکا تیم شهرم در بوسنی برگردم یا شاید راهی لیگ فوتبال امارات شوم.

* حرف خاصی با هواداران پرسپولیس نداری؟_ من هنوز با هواداران پرسپولیس خداحافظی نکردم چون فکر می کنم شاید روزی به این تیم برگردم و دروازه ای که درونش می ایستادم را پس بگیرم، نمی دانم آن روز دور خواهد بود یا نزدیک، ولی به هر حال به آن فکر می کنم. امروز باید به تیمی بروم که مرا به تیم ملی بوسنی برساند و نمی توانم در انتخابم اشتباه کنم.



 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دنيزلي خطاب به رويانيان: تيموريان را بخريد

آندو رشد فوتبالي*اش را در تيم*هاي پايه*اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.

مصطفي دنيزلي سرمربي ترکيه*اي پرسپوليس که مدتي پيش از باشگاه پرسپوليس خواسته بود که تحت هر شرايطي محمدرضا خلعتبري را جذب کنند، حالا به فکر جذب آندرانيک تيموريان است.



مسوولان پرسپوليس طبق خواسته دنيزلي با خلعتبري در حال مذاکره هستند ولي آندرانيک تيموريان جديدترين بازيکني است که آقا مصطفي به فکر جذب او است و از مسوولان پرسپوليس خواسته تا شرايط لازم را براي جذب اين بازيکن فراهم کنند. اين در حالي است که آندو رشد فوتبالي*اش را در تيم*هاي پايه*اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.



دنيزلي اما علاقه خاصي به بازي تيموريان دارد و حتي زماني که سرمربي باشگاه پاس تهران بود، از مسوولان اين باشگاه خواسته بود که آندو را از ابومسلم به اين تيم بياورند. البته بعيد به نظر مي*رسد که آندو به همين راحتي با موضوع پرسپوليسي شدنش کنار بيايد و اين در حالي است که شايعه حضور او در ليگ قطر شنيده مي*شود.

من مطمئنم این خبر دروغه خود سردار گفت از اص تغ لال هیچ بازیکنی نمیگیریم ..این چیه آخه ما بگیریمش ..


اگه همینطور پرسپولیس بازیکن بخره فکر کنم فصل بعد هم تیمو توی هفته آخر جمع کنه!!
این چه وضعشه!!
کریس رونالدو و مسی رو که نمی خوان بخرن ، 4 تا بازیکن ایرانی یا خارجی که اینقدر چونه زدن نداره
هرچی تیم زودتر بسته شه برای فصل بعد هم آماده تر میشه تا مثل این فصل آبروریزی نکنن
الان که پرسپولیس از همه جلو افتاده اتفاقا ما خیلی زود بازیکنامونو خریدیم ... استقلالو ببین هر هفته یه پیام بازرگانی میخره واسه
خالی نبودن عریضه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: دنیزلی می گوید آرزو دارد در پرسپولیس بماند / منتظر تصمیم کریمی هستم[/h]
ارتش سرخ دات كام: محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس از آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات سخن گفت. او با اشاره به خرید های جدید این تیم گفت:« من از شرایط خریدهای تیم راضی نیستم چون هنوز نتوانستم تیم را آن طور که باید و شاید تکمیل کنم. فکر می کنم فعلا به 70 درصد از خواسته های مان رسیدیم و هنوز تا تکمیل شدن تیم ، فاصله مان زیاد است. »
رویانیان درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد برای پیوستن به پرسپولیس گفت:

« ما هنوز منتظر جواب شان هستیم. البته آنها مشتری های سرشناس دیگری هم دارند. هم استقلال و هم سپاهان. با این وجود امیدوارم که این دو را هم در پرسپولیس داشته باشیم.»
رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت:

« راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.»
پرسپولیس فصل قبل دو بازیکن خارجی خوب داشت . اما برای فصل جدید ، شرایط خارجی های این تیم چه خواهد بود؟

این پرسشی است که رویانیان اینچنین پاسخش را می دهد:« یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم که برای عقد قرارداد تنها نیاز به پاسخ ما دارد. برای پست هافبک دفاعی هم فیلم هایی از بازیکنان مختلفی به دست مان رسیده و درحال بررسی هستیم. بازیکنانی از پرتغال و برزیل و البته یک گزینه سرشناس ایرانی. ما که سعی کردیم بهترین های ایران را در تیم مان داشته باشیم باید بازیکنان خارجی خوب و با رزومه ای را هم بیاوریم. برای همین تیم آنالیزمان با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی خواهیم در خرید یار خارجی اشتباه کنیم.»
پرسپولیس امسال یک دو جین بازیکن شمالی دارد!. بازیکنانی که خیلی های شان هم هم ولایتی های مدیر تیم هستند. راستی پرسپولیس امسال چرا پرسپولیس شمال شده؟

« راستش اتفاقی شد. ما روی هر بازیکن خوبی که دست گذاشتیم شمالی از آب در آمد. این هم شد شانس من . البته خوشحالم از اینکه بچه های شمال ، فرقی ندارد مازندرانی یا گیلانی ، مهم این است که شمالی هستند و از بهترین های لیگ ایران . امیدوارم به کمک آنها امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم.»
این یکی دو روزه ، قصه ثیت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس ، حسابی عصبانیت کروش را به همراه داشته. اینکه پرسپولیس ی ها می خواستند ملی پوشان را از اردو خارج کنند باعث شد تا سرمربی تیم ملی برای سر مسئولان پرسپولیس جایزه تعیین کند!

« بابا آقای کروش مهمان ما هستند و قدم شان روی چشم. اصلا ایشان می توانند بیایند سر مرا هم ببرند اما فکر می کنم او باید ممنون ما باشد. چون دغدغه 3 ملی پوش تیمش را با کارمان حل کردیم. تا وقتی قراردادهای این بچه ها ثبت نشده بود ، هر روز از یک باشگاه برای شان نماینده می فرستادند و تمرکز شان را به هم ریخته بودند اما از دیروز به این طرف ، همه شان با خیال راحت نشستند و دیگر دغدغه باشگاهی ندارند. حالا فقط تمرکز شان روی تیم ملی است.»
و بحث جدی این روزهای پرسپولیس ، مصطفی دنیزلی است. اینکه او می ماند یا نه؟ کی بر می گردد و شرایط چگونه خواهد بود؟

مدیر پرسپولیس درحالی که شایعه مذاکرات با گزینه های آلترناتیو هم مطرح شده است ؛« دنیزلی با ما قرارداد دارد و ما امیدواریم که او در کنارمان بماند. با هم در ارتباط هستیم. او در جریان خریدهای تیم هست و من هم سعی می کنم بر اساس لیست مربی تیم بازیکنان را جذب کنم. فعلا هم چون تمرینی نداریم ، دلیلی نیست که در تهران باشد اما به موقع حتما می آید.»
اما این شایعات ، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده. شایعاتی که رویانیان درباره شان می گوید:

« بارها در این باره با دنیزلی حرف زدیم و او می گوید آرزویش این است که در کنار پرسپولیس بماند. مشکلاتی را آنجا دارد که باید ابتدا حل شان کند. مشکلاتی که بخش عمده شان حل شده و باقی اش هم انشاالله بزودی حل می شوند تا او بتواند با آرامش کامل به پرسپولیس کمک کند . درباره بحث آلترناتیو ها هم نیازی به مذاکرات ابتدایی نیست . ما از قبل با کسی حرف تزدیم و نمی زنیم. اگر بخوایهم مربی دیگری بیاوریم در عرض یک یا دو روز این کار را انجام خواهیم داد.»
و سئوال پایانی از مرد شماره یک پرسپولیس درباره علی کریمی است:

چند مرحله با او مذاکره داشتم. امیدوارم که او هم در کنار ما بماند. همچنان منتظر تصمیمش هستم.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مهدوی کیا: این پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش می اندازد/ به رویانیان خسته نباشید می گویم [/h]
ارتش سرخ دات كام: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان ملی پوش زیاد در پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش و قبل از آنکه به آلمان بروم می اندازد؛ وقتی که اسکلت اصلی تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دادند.

مهدی مهدوی کیا درباره وضعیتش برای فصل آینده، تصریح کرد: از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادم تماس گرفتند اما با توجه به اینکه برای مسافرت به شمال کشور آمده ام، قرار شد روز یکشنبه به باشگاه بروم و قراردادم را تمدید کنم. خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و من در دبی با دنیزلی و رویانیان صحبت هایم را انجام داده بودم.

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من بازیکن هستم و نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم ولی باید بگویم پرسپولیس تاکنون بهترین ها را جذب کرده است. پرسپولیس شش بازیکن لیگ برتری گرفته است که همه آنها ملی پوش هستند و الان در تیم ملی جایگاه خوبی دارند. حتی محسن بنگر هم در اغلب اردوهای تیم ملی حضور داشته است و بازیکن شاخصی به حساب می آید. قطعا پرسپولیس بازیکنان دیگر هم جذب خواهد کرد که سبب تقویت تیم و خوشحالی هواداران می شوند.

مهدوی کیا تاکید کرد: علاوه بر بازیکنان جدید، بازیکنان خوبی هم از فصل پیش حفظ شده اند که برخی از آنها هم در تیم ملی هستند و برخی هم که فعلا ملی پوش نیستند در فصل جاری بارها توسط کی روش دعوت شده اند و حتی در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفتند. این نشان می دهد که رویانیان در این مدت زحمات زیادی کشیده است. بنده به عنوان یک پرسپولیس ی به ایشان خسته نباشید می گویم. امیدوارم با نتایجی که فصل بعد می گیریم بتوانیم کاری کنیم تا زحمات او به ثمر بنشیند.

وی تعداد زیاد بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را به دوران چند سال پیش این تیم تشبیه کرد و گفت: تعداد زیاد ملی پوشان من را یاد زمانی می اندازد که قبل از حضورم در آلمان، عضو پرسپولیس بودم. در آن زمان هم پرسپولیس بیش از 10 ملی پوش داشت و اسکلت تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دادند. همین مسئله موجب شده بود پرسپولیس یک تیم قدرتمند باشد و بتواند افتخارآفرینی کند. بعد از آن پرسپولیس شرایط بدی پیدا کرد و کار به جایی رسید که پرسپولیس یکی دو ملی پوش بیشتر نداشت.

مهدوی کیا در ادامه صحبت هایش از هواداران خواست که به خاطر تغییرات زیاد در پرسپولیس و تا هماهنگی کامل بازیکنان صبور باشند. او تاکید کرد: حضور چنین بازیکنان توانمندی در پرسپولیس به طور طبیعی سطح توقعات را از مربی و بازیکنان بالا می برد. هواداران باید بسیار هوشیار و صبور باشند. وقتی که در یک تیم تغییرات زیادی صورت می گیرد، طبیعی است که هماهنگ شدن بازیکنان به زمان نیاز دارد و باید صبور بود.

وی افزود: در لیگ اتفاقات زیادی می افتد. مسابقات لیگ 34 هفته است نه سه، چهار هفته. هر چند که ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در همان هفته های ابتدایی هم استارت خوبی داشته باشیم، ولی باز هم تاکید می کنم که هوادارن صبور باشند و به تیم زمان بدهند تا به هماهنگی لازم برسیم.

حسین ماهینی پس از پیوستن به پرسپولیس گفته است "مهدوی کیا الگوی من است". بازیکن پرسپولیس در این خصوص هم گفت: خوشحالم بازیکنی به تیم ما آمده است که در دفاع راست تیم ملی جای ثابتی دارد. در حال حاضر هم دفاع چپ و هم دفاع راست تیم ملی در پرسپولیس هستند.

مهدوی کیا در پایان تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس مدافعان و گلر خوبی جذب کرده است. همچنین در خط میانی و حمله هم بازیکنانی حضور دارند که می توانند تعیین کننده باشند. همه ما امیدواریم در فصل جدید کاری کنیم که هواداران فصل کابوس وار پیش را فراموش کنند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز



عکس بالا همون تیمیه که مهدوی کیا گفت:
بازيكنان ايستاده از راست :
بهروز رهبري فرد.بهنام سراج.ادموند بزيك.مهدي هاشمي نسب.احمدرضاعابدزاده.افشين پيرواني.
نشسته از راست:
نادرمحمدخاني.مهدي مهدوي كيا.علي كريمي.حامدكاويانپور.رضا شاهرودي







 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای عقد قرارداد یک ساله، خلعتبری با پرسپولیس به توافق رسید





کانون هواداران پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری هافبک ملی پوش و خوش تکنیک تیم فوتبال الوصل امارات برای عقد قرارداد یک ساله با پرسپولیس به توافق رسید.
به گزارش کانون هواداران پرسپولیس، این بازیکن چند سالی است در فصل نقل و انتقالات با پرسپولیس مذاکره می کرد اما هر فصل بنا به دلایلی با این تیم به توافق نمی رسید، اما سر انجام امسال پس از مذاکراتی که با سردار رویانیان داشت برای عقد قرارداد یک ساله با این تیم به توافق رسید. این بازیکن که فصل پیش در الوصل امارات و زیر نظر مارادونا توپ می زد، قرار است بعد از بازی با قطر قرارداد رسمی خود را در هیئت فتبال ثبت کند. گفتنی است نام خلعتبری در لیستی که امیر قلعه نوعی به اسقلال داده بود هم وجود داشت، اما این بازیکن طی مصاحبه ای اعلام کرد که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک مازندرانی دیگر در راه پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام: مهاجم کهنسال تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: از تیم پرسپولیس برای بازی در این تیم پیشنهاد داشته و در حال مذاكره با رویانیان هستم!
بهمن طهماسبی' با بیان اینكه مذاكرات با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران به خوبی پیش می رود، اضافه كرد: خوشبختانه تا به امروز مشكل خاصی نبوده اما هنوز كار به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به اینكه انتقالش از تیم آلومینیوم هرمزگان به سایر تیم های لیگ برتری، جزو سهمیه لیگ دسته یك به شمار می رود، افزود: این مساله باعث شده تا پیشنهادهایی كه برای فصل جدید به من شده است، قدری زیادتر از گذشته باشد از این رو به غیر از تیم پرسپولیس از سایر تیم های تهرانی و شهرستانی نیز پیشنهادات دیگری دارم كه در صورت منتفی شدن پیوستنم به پرسپولیس ، شرایط آن ها را بررسی خواهم كرد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال نفت تهران در خصوص عملكردش در تیم آلومینیوم هرمزگان كه به عنوان نخستین تیم دسته اولی به لیگ برتر صعود كرد، نیز گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم 13 گل در جریان بازی برای تیمم به ثمر برسانم .

طهماسبی در باره اینكه چرا در این تیم نمی خواهد فوتبالش را ادامه دهد، نیز خاطرنشان كرد: قراردادم با این تیم برای یك فصل بود و هم اكنون بازیكن آزاد محسوب می شوم، صادقانه بگویم وضعیت مالی باشگاه به هیچ وجه خوب نیست و من ترجیح می دهم در حال حاضر برای این تیم بازی نكنم.

طهماسبی درست 11 سال پیش یه عنوان یک پدیده از ایرسوتر به استقلال رفت و بعد از یک فصل ناموفق در بسیاری از تیمهای باشگاهی ایران بازی کرد. اینکه او بعد از این همه سال دوباره سر از پایتخت در می آورد ، نشانگر نبوغ او نیست ؛ چرخه سازندگی فوتبال ما به گل نشسته است!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در طول دو هفته گذشته تغییرات زیادی داشته و ترکیب اصلی این تیم در فصل گذشته تقریبا عوض شده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، شروع تغییرات از اعلام لیست 10 نفره بازیکنان پرسپولیس توسط دنیزلی آغاز شد و به این ترتیب 16 نفر در فهرست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند. در این لیست نام بازیکنان زیادی نبود؛ بازیکنانی که خودشان هم تصور می کردند فصل بعد قطعا در پرسپولیس خواهند بود. اما دنیزلی روی برخی نام ها هم قلم قرمز کشیده بود. شاید هیچ کسی انتظار نداشت نام آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس در این لیست نباشد اما او هم در این لیست نبود تا سرانجام مشخص شود آودوکیچ با مس کرمان قرارداد بسته است.
از طرفی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم باورشان نمی شد که در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند. یکی از آن ها جواد کاظمیان بود که می گفت: موثرترین مهاجم پرسپولیس من بودم. البته کاظمیان خیلی زود همه را شوکه کرد و به پرسپولیس برگشت. پس از آن مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جوان رفت و طبق اطلاعیه ای که منتشر شد قرار شد تا این تیم با 5 بازیکن جوان قرارداد ببندد. اولین جوانی که پرسپولیس جذب کرد، محمدرضا خانزاده دفاع راست فصل قبل راه آهن بود. پس از آن افشین اسماعیل زاده کاپیتان سابق تیم ملی جوانان با پرسپولیس قرارداد بست و چند روز بعد خبر جذب سومین بازیکن جوان هم با پرسپولیس منتشر شد که نام او علیرضا جهانبخش هافبک چپ داماش گیلان بود و تا امروز وضعیت قرارداد او مشخص نشده است.

پرسپولیس با این که با سه بازیکن جوان قرارداد بست، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و رسانه ها قرار می گرفت. چراکه این تیم اکثر بازیکنان اصلی خود را کنار گذاشته بود و حالا باید جای آن ها را با بازیکنان بزرگ پر می کرد. انتقادها که زیاد شد، صدای رویانیان هم در آمد. او امسال برای اولین سال حضور در فصل نقل و انتقالات فوتبال را تجربه می کند، در مصاحبه ای از تیم هایی انتقاد کرد که با مبالغ زیاد بازیکنانی که با تیم ها قرارداد داخلی بسته اند را هوایی می کنند. اولین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس به مهاجم فصل گذشته و ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن اختصاص داشت. محمد قاضی که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور نداشت تنها ملی پوشی بود که توانست پیش از بازی تیم ملی با ازبکستان با پرسپولیس قرارداد ببندد.

رویانیان در حالی در بازار نقل و انتقالات با مدیران سایر تیم ها رقابت می کرد که هر روز سایت های خبری فرصت طلب ترکیه ای و ایرانی در مورد مذاکرات دنیزلی با بشیکتاش اخباری را مخابره می کردند. مذاکراتی که هر بار از سوی مصطفی دنیزلی و رویانیان تکذیب می شد اما سرانجام انتشار یک خبر، خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد. اریک گرتس به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد تا گمانه زنی ها در خصوص دنیزلی به پایان برسد.

پس از آن بازیکنان با تجربه و آس های نقل و انتقالات یکی یکی با پرسپولیس قرارداد بستند. ابتدا مهرداد پولادی که فصل قبل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد با این تیم قرارداد یک ساله بست و دست ****ان را که به جذب وی امید زیادی داشت در پوست گردو گذاشت. شهاب گردان هم چهارشنبه صبح یک روز پس از بازگشت تیم ملی قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد و همان موقع هم در مصاحبه ای گفت: «برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام.» حسین ماهینی و پوریا سیف پناهی هم دو بازیکن بعدی بودند که با پرسپولیس به توافق رسیدند که دومی زیر قرارداد خود زد و به مس کرمان پیوست. پرسپولیسی ها که کم کم خودی در نقل و انتقالات نشان داده بودند در یک پنجشنبه طوفانی بازار نقل و انتقالات را قبضه کردند. جلال حسینی ، محسن بنگر و حسین ماهینی سه مدافع شاخص لیگ برتری همزمان در هیئت فوتبال حاضر شدند و قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کردند. معطلی 8 ساعته برای آمدن این سه بازیکن به هیئت فوتبال و خروج عجیب و غریب حسینی و ماهینی از اردوی تیم ملی هیجان این سه نقل و انتقال را به اوج خود رسانده بود. پس از این اتفاقات بود که همگان تحت تاثیر خریدهای رویانیان قرار گرفتند. فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت حسینی مبارک پرسپولیسی ها باشد ، ما هم با برهانی تمدید قرارداد کرده ایم و رحیمی مدیرعامل ****ان هم روز جمعه به شدت نسبت به خریدهای پرسپولیس از ****ان موضع گیری. رویاینان هم دخالت رحیمی را بی پاسخ نگذاشت و در مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: شما که حرف از تیم های پایه می زنید چرا 11 بازیکن از بیرون آوردید و قهرمان شدید؟ پرسپولیس یتیم نیست که شما انتظار دارید من آن را ضعیف ببندم! خریدهای رویانیان به شدت مدیران سایر تیم های مدعی را سرخورده کرده و آنان به دنبال این هستند که با یک خرید بزرگ در این عرصه خودی نشان دهند و مهم ترین هدف این روزهای آنها هم جذب کریم انصاری فرد است. اما با وجود اینکه پرسپولیس به کریم انصاری فرد هم پیشنهاد خود را ارائه کرده برنامه اصلی آنها جذب هافبک دفاعی و دروازه بان ذخیره است. آنها در حال حاضر با 13 بازیکن قرارداد قطعی امضا کرده اند ، با 3 بازیکن به توافق کامل رسیده اند و با حدود 10 بازیکن دیگر در حال مذاکره برای امضای قرارداد هستند و به این ترتیب یک سهمیه لیگ برتری ، 2 بازیکن خارجی غیرآسیایی و 2 بازیکن امید دیگر می توانند به فهرست خود اضافه کنند.

در حال حاضر شاید یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس، تمدید قرارداد علی کریمی باشد. چراکه کریمی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد و تمدید قرارداد او، می تواند هواداران را خوشحال کند. البته در مورد این موضوع هم رویانیان قول مساعدی به هواداران داده و گفته که کریمی و پرسپولیس برای همکاری با یکدیگر اصلا احتیاجی به قرارداد ندارند. جدول کلی خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا پایان روز جمعه به شرح زیر است:

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کیا: این پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش می*اندازد/ به رویانیان خسته نباشید می*گویم

مرجع خبری پرسپولیس :
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان ملی پوش زیاد در پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش و قبل از آنکه به آلمان بروم می*اندازد؛ وقتی که اسکلت اصلی تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می*دادند. مهدی مهدوی کیا درباره وضعیتش برای فصل آینده، تصریح کرد: از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادم تماس گرفتند اما با توجه به اینکه برای مسافرت به شمال کشور آمده*ام، قرار شد روز یکشنبه به باشگاه بروم و قراردادم را تمدید کنم. خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و من در دبی با دنیزلی و رویانیان صحبت*هایم را انجام داده بودم. وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من بازیکن هستم و نمی*خواهم در این خصوص صحبت کنم ولی باید بگویم پرسپولیس تاکنون بهترین*ها را جذب کرده است. پرسپولیس شش بازیکن لیگ برتری گرفته است که همه آنها ملی پوش هستند و الان در تیم ملی جایگاه خوبی دارند. حتی محسن بنگر هم در اغلب اردوهای تیم ملی حضور داشته است و بازیکن شاخصی به حساب می*آید. قطعا پرسپولیس بازیکنان دیگر هم جذب خواهد کرد که سبب تقویت تیم و خوشحالی هواداران می*شوند. مهدوی کیا تاکید کرد: علاوه بر بازیکنان جدید، بازیکنان خوبی هم از فصل پیش حفظ شده*اند که برخی از آنها هم در تیم ملی هستند و برخی هم که فعلا ملی پوش نیستند در فصل جاری بارها توسط کی*روش دعوت شده*اند و حتی در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفتند. این نشان می*دهد که رویانیان در این مدت زحمات زیادی کشیده است. بنده به عنوان یک پرسپولیسی به ایشان خسته نباشید می*گویم. امیدوارم با نتایجی که فصل بعد می*گیریم بتوانیم کاری کنیم تا زحمات او به ثمر بنشیند. وی تعداد زیاد بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را به دوران چند سال پیش این تیم تشبیه کرد و گفت: تعداد زیاد ملی پوشان من را یاد زمانی می*اندازد که قبل از حضورم در آلمان، عضو پرسپولیس بودم. در آن زمان هم پرسپولیس بیش از 10 ملی پوش داشت و اسکلت تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می*دادند. همین مسئله موجب شده بود پرسپولیس یک تیم قدرتمند باشد و بتواند افتخارآفرینی کند. بعد از آن پرسپولیس شرایط بدی پیدا کرد و کار به جایی رسید که پرسپولیس یکی دو ملی پوش بیشتر نداشت. مهدوی کیا در ادامه صحبت*هایش از هواداران خواست که به خاطر تغییرات زیاد در پرسپولیس و تا هماهنگی کامل بازیکنان صبور باشند. او تاکید کرد: حضور چنین بازیکنان توانمندی در پرسپولیس به طور طبیعی سطح توقعات را از مربی و بازیکنان بالا می*برد. هواداران باید بسیار هوشیار و صبور باشند. وقتی که در یک تیم تغییرات زیادی صورت می*گیرد، طبیعی است که هماهنگ شدن بازیکنان به زمان نیاز دارد و باید صبور بود. وی افزود: در لیگ اتفاقات زیادی می*افتد. مسابقات لیگ 34 هفته است نه سه، چهار هفته. هر چند که ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در همان هفته*های ابتدایی هم استارت خوبی داشته باشیم، ولی باز هم تاکید می*کنم که هوادارن صبور باشند و به تیم زمان بدهند تا به هماهنگی لازم برسیم. حسین ماهینی پس از پیوستن به پرسپولیس گفته است "مهدوی کیا الگوی من است". بازیکن پرسپولیس در این خصوص هم گفت: خوشحالم بازیکنی به تیم ما آمده است که در دفاع راست تیم ملی جای ثابتی دارد. در حال حاضر هم دفاع چپ و هم دفاع راست تیم ملی در پرسپولیس هستند.
مهدوی کیا در پایان تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس مدافعان و گلر خوبی جذب کرده است. همچنین در خط میانی و حمله هم بازیکنانی حضور دارند که می*توانند تعیین کننده باشند. همه ما امیدواریم در فصل جدید کاری کنیم که هواداران فصل کابوس*وار پیش را فراموش کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جمعه, 19 خرداد 1391 ساعت 18:54
یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم
کانون هواداران پرسپولیس: مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گویی با خبرآنلاین از آخرین شرایط تیمش در بازار نقل و انتقالات سخن گفت.

محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس از آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات سخن گفت. او با اشاره به خرید های جدید این تیم گفت:« من از شرایط خریدهای تیم راضی نیستم چون هنوز نتوانستم تیم را آن طور که باید و شاید تکمیل کنم. فکر می کنم فعلا به 70 درصد از خواسته های مان رسیدیم و هنوز تا تکمیل شدن تیم ، فاصله مان زیاد است. »

رویانیان درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد برای پیوستن به پرسپولیس گفت:« من که از هر دوی شان خواستگاری کردم اما هنوز دارند فکر می کنند و بله نگفتند. ما هنوز منتظر جواب شان هستیم. البته آنها خواستگارهای سرشناس دیگری هم دارند. هم استقلال و هم ****ان. با این وجود امیدوارم که این دو را هم در پرسپولیس داشته باشیم.»

رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت:« راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.»

پرسپولیس فصل قبل دو بازیکن خارجی خوب داشت . اما برای فصل جدید ، شرایط خارجی های این تیم چه خواهد بود؟ این پرسشی است که رویانیان اینچنین پاسخش را می دهد:« یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم که برای عقد قرارداد تنها نیاز به پاسخ ما دارد. برای پست هافبک دفاعی هم فیلم هایی از بازیکنان مختلفی به دست مان رسیده و درحال بررسی هستیم. بازیکنانی از پرتغال و برزیل و البته یک گزینه سرشناس ایرانی. ما که سعی کردیم بهترین های ایران را در تیم مان داشته باشیم باید بازیکنان خارجی خوب و با رزومه ای را هم بیاوریم. برای همین تیم آنالیزمان با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی خواهیم در خرید یار خارجی اشتباه کنیم.»

پرسپولیس امسال یک دو جین بازیکن شمالی دارد!. بازیکنانی که خیلی های شان هم هم ولایتی های مدیر تیم هستند. راستی پرسپولیس امسال چرا پرسپولیس شمال شده؟ ؛« راستش اتفاقی شد. ما روی هر بازیکن خوبی که دست گذاشتیم شمالی از آب در آمد. این هم شد شانس من . البته خوشحالم از اینکه بچه های شمال ، فرقی ندارد مازندرانی یا گیلانی ، مهم این است که شمالی هستند و از بهترین های لیگ ایران . امیدوارم به کمک آنها امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم.»

این یکی دو روزه ، قصه ثیت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس ، حسابی عصبانیت کروش را به همراه داشته. اینکه پرسپولیسی ها می خواستند ملی پوشان را از اردو خارج کنند باعث شد تا سرمربی تیم ملی برای سر مسئولان پرسپولیس جایزه تعیین کند!؛« بابا آقای کروش مهمان ما هستند و قدم شان روی چشم. اصلا ایشان می توانند بیایند سر مرا هم ببرند اما فکر می کنم او باید ممنون ما باشد. چون دغدغه 3 ملی پوش تیمش را با کارمان حل کردیم. تا وقتی قراردادهای این بچه ها ثبت نشده بود ، هر روز از یک باشگاه برای شان نماینده می فرستادند و تمرکز شان را به هم ریخته بودند اما از دیروز به این طرف ، همه شان با خیال راحت نشستند و دیگر دغدغه باشگاهی ندارند. حالا فقط تمرکز شان روی تیم ملی است.»

و بحث جدی این روزهای پرسپولیس ، مصطفی دنیزلی است. اینکه او می ماند یا نه؟ کی بر می گردد و شرایط چگونه خواهد بود؟ مدیر پرسپولیس درحالی که شایعه مذاکرات با گزینه های آلترناتیو هم مطرح شده است ؛« دنیزلی با ما قرارداد دارد و ما امیدواریم که او در کنارمان بماند. با هم در ارتباط هستیم. او در جریان خریدهای تیم هست و من هم سعی می کنم بر اساس لیست مربی تیم بازیکنان را جذب کنم. فعلا هم چون تمرینی نداریم ، دلیلی نیست که در تهران باشد اما به موقع حتما می آید.»

اما این شایعات ، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده. شایعاتی که رویانیان درباره شان می گوید:« بارها در این باره با دنیزلی حرف زدیم و او می گوید آرزویش این است که در کنار پرسپولیس بماند. مشکلاتی را آنجا دارد که باید ابتدا حل شان کند. مشکلاتی که بخش عمده شان حل شده و باقی اش هم انشاالله بزودی حل می شوند تا او بتواند با آرامش کامل به پرسپولیس کمک کند . درباره بحث آلترناتیو ها هم نیازی به مذاکرات ابتدایی نیست . ما از قبل با کسی حرف تزدیم و نمی زنیم. اگر بخوایهم مربی دیگری بیاوریم در عرض یک یا دو روز این کار را انجام خواهیم داد.»

و سئوال پایانی از مرد شماره یک پرسپولیس درباره علی کریمی است:« چند مرحله با او مذاکره داشتم. امیدوارم که او هم در کنار ما بماند. همچنان منتظر تصمیمش هستم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزيز محمدي:تنها چهار ورزشگاه با معيارهاي AFC مطابقت دارند

ارتش سرخ دات كام: رييس اتحاديه باشگاه هاي كشور مي گويد تنها ورزشگاه هاي چهار شهر اصفهان، تهران، تبريز و كرمان با معيارهاي كنفدراسيون فوتبال آسيا مطابقت دارند و ساير استاديوم ها نتوانسته اند نظر AFC را برآورده كنند.

عزيز الله محمدي، رييس اتحاديه فوتبال در گفت وگویی در رابطه با فاكتورهايي كه AFC براي حرفه اي سازي باشگاه ها تعيين كرده توضيح داد: تعدادي از باشگاه هاي ليگ برتري مشكلاتي دارند كه اين مشكلات در قوانين AFC هم اشاره شده و با اساسنامه سازمان ليگ مشترك است. در زمينه زيرساخت و استاديوم ها به جز شهرهاي تهران، تبريز، اصفهان و كرمان، مابقي شهرها با مشكل مواجهند كه در صورت حل نكردن شان، از نظر AFC حرفه اي نخواهند بود. به اعتقادم اين مشكلات با هزينه بين 100 تا 500 ميليون تومان قابل حل است كه ديگر به شركت توسعه و تجهيز برمي گردد و اين ها بايد با استانداري ها و ارگان هاي مربوط هماهنگ كنند.

رييس اتحايه فوتبال در ادامه با بيان اينكه بحث تراز مالي و سوددهي باشگاه ها مهم ترين مورد حرفه اي سازي است، تصريح كرد: از نظر كنفدراسيون فوتبال آسيا باشگاه ها بايد داراي تراز مالي مثبت باشند و تمام بدهي هايشان نيز صفر شود. براي اين منظور، دولت و مجلس محترم بايد در كميسيون تلفيق قانوني را مصوب كنند و با توجه به اينكه امسال آخرين سالي است كه پروانه حرفه اي را براي باشگاه ها صادر مي كنند، حتما بايد بدهي ها صفر شود. از بين باشگاه هايمان نيز در حال حاضر پرسپوليس، استقلال، ذوب آهن و تراكتورسازي كه جزو باشگاه هاي بزرگ مان هستند، بدهي دارند كه اگر بدهي صفر نشود، در گرفتن پروانه حرفه اي دچار مشكل مي شوند.

محمدي در ادامه با اشاره به اينكه دولت بايد در راستاي اجراي اين امور كمك كند، بيان كرد: دولت بايد به عنوان مثال 5 ميليارد در سال اول، چهار ميليارد در سال دوم، سه ميليارد در سال سوم، دو ميليارد در سال چهارم و يك ميليارد در سال پنجم بدهد و در نهايت بگويد كه روي پاي خودتان بايستيد. به هر حال دولت بايد چنين كاري را بكند. ضمن اينكه استاديوم ها را بايد در اختيار باشگاه ها بگذارد و همچنين برندشان مصوب شود تا كسي نتواند از آن ها كپي برداري كند.

وي همچنين با اشاره به ديگر فاكتورهاي AFC براي حرفه اي سازي باشگاه ها گفت: در مورد حق پخش تلويزيوني مسابقه هاي ليگ، نياز است تا مجلس شوراي اسلامي مصوبه اي داشته باشد. در حال حاضر حق پخش تلويزيوني 13.5 ميليارد است و سال بعد به 17.5 ميليارد افزايش پيدا مي كند اما اين مقدار كم است و حداقل بايد 60 ميليارد باشد. اين را بايد از بودجه مصوب كنند يا اينكه بگويند صداوسيما لازم نيست پولي به سازمان ليگ بدهد و در عوض، پول تبليغات قبل و بعد از بازي را براي فوتبال اختصاص دهد كه ما اين را قبول مي كنيم و همين بس است. ما از همين راه مي توانيم حق پخش را استخراج كنيم. به هر حال اين كار بايد انجام شود تا بخش خصوصي هم رغبت كند و در فوتبال سرمايه گذاري كند.

رييس اتحاديه فوتبال همچنين در رابطه با خصوصي سازي باشگاه ها كه از ديگر معيارهاي AFC براي حرفه اي سازي باشگاه هاست، گفت: در حال حاضر بيشتر باشگاه ها زير نظر اساسنامه رفتند و در راستاي خصوصي سازي ، كارهاي قانوني را انجام داده اند كه تنها بحث كمك دولتي مانده تا باشگاه ها روي پاي خودشان بايستند. الان راه آهن خصوصي شده ولي درآمدزايي ندارد و همه هزينه ها را مالكان از جيب خودشان داده اند و ممكن است اين مالكان سال آينده بگويند كه ديگر اين تيم را نمي خواهيم. ما بايد آن ها را راغب كنيم و كمك برسانيم تا درآمدزايي كنند و مخارجشان را برسانند.

محمدي در پايان نيز خاطرنشان كرد: به جز موارد گفته شده، يك سري اشكالات كوچك هم در باشگاه ها وجود دارد كه قابل حل است. راه اندازي آكادمي و تيم هاي پايه نيز صورت گرفته است اما به هر حال مهم ترين مشكل همان مثبت كردن تراز مالي و بحث استاديوم هاست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری ثبت قرارداد بنگر

ارتش سرخ دات كام: محسن بنگر با عقد قراردادی یکساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. محسن بنگر مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ****ان اصفهان دقایقی قبل با عقد قراردادی یکساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

وی قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد.

گزارش تصویری ثبت قرارداد محسن بنگر در هیئت فوتبال تهران و همین طور حضور وی در باشگاه پرسپولیس را در زیر می توانید دیدن فرمایید :
















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزادباش عادل به دلال ها! / نقد نود، به جاي نود منتقد

ارتش سرخ دات كام: برخي از رسانه هاي گروهي روز گذشته خبري منتشر كردند در مورد اينكه دوشنبه آينده جلسه نقد و بررسي برنامه نود به سبك و سياق هرسال برگزار خواهد شد. در اينكه اين نشست ها تاكنون چقدر مفيد و موثر بوده اند و به رشد نود كمك كرده اند، جاي ترديدهاي جدي وجود دارد. به هرحال نبايد فراموش كنيم مجري اصلي برپايي اين قبيل گردهمايي ها، معاونت پژوهشي خود سازمان صداوسيما است و بسيار دشوار خواهد بود باور اينكه نهادي مثل جام جم با آن خودشيفتگي حاد و آزاردهنده اش، در اينگونه جلسات به نتايج مثبتي دست پيدا كند و دست روي ايرادات جدي بگذارد. شايد اگر به جاي اين قبيل دور هم نشيني هاي شبه تشريفاتي، بار نقد نود به محافل دانشگاهي و دانشجويي مستقل برده مي شد، اتفاقات مفيدتري رخ مي داد. با اين همه اما، بحث اصلي در حال حاضر اين نيست. پرسش بزرگ و كليدي در شرايط كنوني، اين بايد باشد كه چرا و چطور پخش اصل برنامه نود در برهه سرنوشت ساز فعلي از فوتبالدوستان ايراني دريغ شده است تا دوشنبه هاي يتيم تقويم به برگزاري جلسات بي ثمر نقد و بررسي اين برنامه بگذرند؟ آيا واقعا اين روزها زمان مناسبي براي پايين كشيدن كركره تنها برنامه قابل قبول تلويزيون و به تعطيلات فرستادن فردوسي پور و دوستانش بود؟ اين طور به نظر نمي رسد.

بي گمان خود عادل هم تصديق مي كند كه سال گذشته پربيننده ترين و شايد موثرترين قسمت هاي برنامه اش را همان نودهاي داغي تشكيل مي دادند كه به بررسي و آسيب شناسي بحث دلالي و واسطه گري در فوتبال ايران پرداخته بودند. اين بخش ها – كه دست بر قضا در طول تعطيلات زمستاني و بين دو نيم فصل ليگ روي آنتن رفتند – با بازخورد بسيار خوبي در ميان علاقه مندان روبه رو شدند و اگرچه به واسطه اهمال كاري قابل پيش بيني مسوولان امر به جايي نرسيدند، اما دست كم فشار كم سابقه اي را متوجه زالوهاي خونخوار فوتبال كشورمان كردند. در اين شرايط كاملا باعث تعجب است كه چراغ برنامه 90 همزمان با اوجگيري فعاليت هاي دلالان در فصل نقل و انتقالات خاموش مي شود و واسطه ها اجازه پيدا مي كنند آزادانه دست به هر جنايتي بزنند. كاملا پذيرفتني است كه فردوسي پور هم بعد از ماه ها تهيه و توليد يك برنامه دشوار و چالشي، نياز به استراحت و ريكاوري داشته باشد، اما وقتي كنار رفتن چماق 90 از سر دزدها مي تواند آنها را از همان حداقل درگيري ذهني نيز معاف كند، شايد بشود كمي صبورتر بود و همچنان مجموعه را روي آنتن نگه داشت. اين روزها و در فضايي كه بازيكنان خائن با مربيان فصل بعدشان قرار و مدار مي گذارند، ستاره ها از پيشنهادات فضايي داخلي و خارجي شان سخن مي گويند و بي شرمانه بازار گرمي مي كنند، دلال هاي بدنام و ممنوع الفعاليت تيم هاي نامدار را مي بندند و انواع و اقسام اتفاقات عجيب و نامتعارف در چارچوب فوتبال ايران رخ مي دهد، جاي خالي برنامه صريح اللهجه اي مثل 90 حسابي حس مي شود.

غير از آفت هاي اخلاقي و اقتصادي، تعطيلي برنامه 90 به بهانه پايان پذيرفتن بازي هاي ليگ، عواقب فني و فوتبالي ناخوشايندي نيز داشته است. به طور قطع حضور تيم ملي كشورمان در مسابقات فوق حياتي مقدماتي جام جهاني، مي توانست بهترين سوژه ممكن براي برنامه 90 باشد. چرا و چگونه تنها برنامه استاندارد تخصصي فوتبال ايران ، خودش را نسبت به بررسي شرايط تيم اول كشورمان در اين برهه مهم مسوول نمي داند و با چشم پوشي از اين وظيفه ذاتي، راهي مرخصي مي شود؟ 90 كه با تعطيلي زودهنگامش پرداختن به مسابقات پلي آف آسيا را از دست داده بود، حالا قادر به كالبدشكافي شكست تاريخي و فاجعه بار تيم ملي فوتسال ايران نيز نخواهد بود. سالني بازان ملي پوش كشورمان اخيرا براي دومين بار از مجموع 12 دوره برگزاري رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در كسب مقام قهرماني اين تورنمنت ناكام مانده اند، اما عادل فردوسي پور برنامه اي ندارد كه در آن به اين ضايعه تاسف بار بپردازد و ابعاد مختلفش را ارزيابي كند. همچنين او كه مدت ها به درستي وقتش را صرف تبليغ استفاده از مربيان بزرگ و كارآمد خارجي در فوتبال ايران كرده بود، با خاموشي نابه هنگامش عملا دو چهره معتبر فعال در كشورمان از همين گروه را نيز تنها و بدون پشتيبان رها كرد. مصطفي دنيزلي بعد از شكست برابر الاتحاد و كارلوس كرش پس از باخت به آلباني و نمايش نه چندان سزاوارانه شاگردانش مقابل ازبكستان، به شديدترين شكل ممكن تحت فشار دلال هاي منتقدنمايي قرار گرفتند كه در آرزوي خالي شدن دو نيمكت مهم در پرسپوليس و تيم ملي، به هر دستاويزي براي زير سوال بردن صلاحيت هاي اين دو مربي متوسل مي شدند. در اين وضعيت حضور موثر برنامه نود و تلاش آن براي بازتاب دادن واقعيت و نيز انعكاس تمايل بخش بزرگي از افكار عمومي به ادامه حضور اين مربيان بزرگ مي توانست بسيار مفيد و سرنوشت ساز باشد، اما افسوس كه تلويزيون فعلا كارهاي مهم تري مثل پخش سريال «پشت كوهاي بلند» و گند زدن به خاطره ماندگار شاهكار روزي روزگاري را در دستور كار خودش قرار داده است!

اتمام پخش نود بلافاصله بعد از پايان پذيرفتن بازي هاي ليگ، تاييد اين فرضيه ناخوشايند است كه عادل فردوسي پور صرفا پرداختن به مسايلي مثل اوت، كرنر، پنالتي، شعار تماشاگران و حاشيه هاي زرد كنار زمين را مهم ترين ماموريت خودش و برنامه اش مي داند. كاش اگر هفته آينده اين نشست نقد و بررسي نود به ميمنت و مباركي برگزار شد، موضوع تعطيلات طولاني سالانه اين برنامه در مقاطع حساسي مثل ايام كنوني نيز مورد كارشناسي قرار بگيرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور هاشمیان در اردوی تیم فوتبال نوجوانان

ارتش سرخ دات كام: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی تیم ملی نوجوانان حاضر شد. وحید هاشمیان روز پنجشنبه در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کرد و در سالن جلسات آکادمی ملی فوتبال دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

هاشمیان در این جلسه گفت: شما بازیکنان آینده سازان فوتبال ایران هستید و اگر به توصیه های مربیانتان گوش فرا دهید و فرامین آنها را خوب اجرا کنید و تلاش کنید مطمئنا موفق خواهید شد. من درباره شما شنیده ام که در تورنمنت قزاقستان موفق بوده اید و با کاپ قهرمانی بازگشته اید و مجارستان را که تیم قدرتمندی بوده با نتیجه قاطع سه بر یک شکست داده اید.

وی ادامه داد: اینها همه نشانه های خوبی برای موفقیت شما در رقابت های آسیایی و رسیدن به جام جهانی است. شما می توانید به جام جهانی نوجوانان صعود کنید چرا که هم مربیان خوبی دارید و هم لیاقت این اتفاق خوب را دارید.

وحید هاشمیان برای بازیکنان تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در تهران و رسیدن به جام جهانی نوجوانان آرزوی موفقیت کرد و به رسم یادبود هدایایی به بازیکنان تیم ملی نوجوانان اهدا کرد.

در پایان کادرفنی تیم ملی نوجوانان از هاشمیان به خاطر این حضور تشکر کردند و عکسی به یادگار با وحید هاشمیان گرفتند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس حاکم مطلق نقل و انتقالات‎

ارتش سرخ دات كام: فصل نقل و انتقالات برای فوتبال دوستان همواره با حواشی و استرس ناشی از اتفاقات پیرامونی آن همراه بوده است. هواداران پرسپولیس نیز که سالها صابون وعده و وعید های خالی را بر تن خود احساس کرده اند و با چشمانی اندوه ناک تنها نظاره گر کوچ ستاره های لیگ به تیم های رقیب بوده اند، هراسی دو چندان مهمانشان شده بود و ترس از تجربه سالهای قبل باعث نوعی نفرت از این چند روز برایشان تداعی گشته بود.

رژه نام های بزرگ در کنار پرسپولیس و نقل مکان کردن به تیم های دیگر با استفاده از اعتبار نام این باشگاه کابوس هواداران شده بود. اما مدیریت صحیح در مذاکره و جذب بازیکنان جدید باعث شد که پرسپولیس برنده مطلق فصل نقل و انتقالات لقب گیرد

آنچه حائز اهمیت است نه خرید های خوب و بستن قرارداد با ملی پوشان تشکیل دهنده شاکله تیم ملی بلکه خرید بر اساس نیاز های واقعی و زیر نظر مربی بزرگی چون دنیزلی است. خرید هایی بدور از هیاهو های پیرامون نامهای بزرگ. خرید هایی کاملا اصولی و منطقی.

مربی تیم که نیم فصل فرصت داشت تا به نقاط ضعف تیم پی ببرد با نگرشی دقیق به مشکلات با تدبیری کم نقص، لیستی از بهترین مهره های لیگ را برای پوشش این نقاط به مدیریت تیم عرضه کرد. تغییرات در تمامی پست های دفاعی تیم و دروازه در واقع مهر تاییدی بود بر سخن کارشناسان مبنی بر وجود ضعف در این نقاط و این ضعف با جذب بهترین های لیگ به خوبی پوشش داده شد.

از طرفی بازیکنان جوانی که میتوانند در سایه نام بزرگ پرسپولیس تجربه اندوزی کنند و سالهای آتی به عنوان محصولات پرورش یافته خود باشگاه عرض اندام نمایند و در لیگ ایران بدرخشند.

جا دارد ضمن تاکید بر مدیریت قدرتمند و اصولی باشگاه در جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی و البته هواداران، به برخی از مدیران یاد آور شویم که اخلاق همچنان میتواند در مدیریت ورزش کارگشا باشد.

با نگاهی به پروسه جذب بازیکنان جدید پرسپولیس بر همگان اثبات شد که میتوان با مدیریت صحیح و مذاکرات اصولی و بدون غل و غش به آنچه میخواهیم برسیم و دیگر نیازی به مذاکرات شبانه و پیشنهادات اغوا کننده و انفجارات خطرناک نیست. هر چند که برخی از این متخصصین انفجار همچنان اندر خم یک کوچه هستند و تمدید با ناکارآمد ترین مهاجم خود را با بیانی متوهمانه "بمب نقل و انتقالات "خطاب میکنند!

پرسپولیس بازیکنان خود را از آشفته بازار نقل و انتقالات به بهترین شکل و در مناسب ترین زمان ممکن و تنها بر اساس نیاز خود و نه تحت تاثیر نام های بزرگ، جذب کرد و اکنون میتواند از همه بازیکنانش در شروع فصل بدنسازی استفاده بهینه ببرد و تیمی در خور نام بزرگ پرسپولیس و به نیت قهرمانی راهی مسابقات کند. تیمی که از هم اکنون لرزه بر تن رقبای خود انداخته و برخی از این رقبا در اثر اخبار چند روز گذشته دچار "وهم" و "خیال" نگران کننده ای شده اند که این توهمات را میتوان به عینه در کلامشان یافت!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان در فکر تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس و راه اندازی صندوق حمایت از پیشکسوتان باشگاه

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تجلیل کند. قرار است محمد رویانیان با برپایی مراسمی از بیش از 60 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تجلیل به عمل آورد اما زمان دقیق این مراسم هنوز مشخص نیست.

رویانیان در این مراسم با اهدای یک سکه بهار آزادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تجلیل خواهد کرد.

احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، همایون بهزادی، نادر محمدخانی ، ناصر محمدخانی ، حسین کلانی، مجتبی محرمی، عباس کارگر و ... تعدادی از پیشکسوتان باشگاه هستند که در این مراسم باشکوه از آن ها تقدیر و تشکر خواهد شد.

همچنین قرار است رویانیان نظرات پیشکسوتان باشگاه را در خصوص تشکیل صندوق پیشکسوتان پرسپولیس و چگونگی پرداخت کمک هزینه ماهیانه جویا شود و پس از بررسی شرایط نسبت به انجام آن اقدام کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهمن*طهماسبي: در حال مذاکره با رويانيان هستم

مهاجم تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: از تيم پرسپوليس براي بازي در اين تيم پيشنهاد داشته و در حال مذاکره با رويانيان هستم.

بهمن طهماسبي در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه مذاکرات با مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران به خوبي پيش مي رود، اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز مشکل خاصي نبوده اما هنوز کار به پايان نرسيده است.

وي با اشاره به اينکه انتقالش از تيم آلومينيوم هرمزگان به ساير تيم هاي ليگ برتري، جزو سهميه ليگ دسته يک به شمار مي رود، افزود: اين مساله باعث شده تا پيشنهادهايي که براي فصل جديد به من شده است، قدري زيادتر از گذشته باشد از اين رو به غير از تيم پرسپوليس از ساير تيم هاي تهراني و شهرستاني نيز پيشنهادات ديگري دارم که در صورت منتفي شدن پيوستنم به پرسپوليس، شرايط آن ها را بررسي خواهم کرد.

مهاجم اسبق تيم فوتبال نفت تهران در خصوص عملکردش در تيم آلومينيوم هرمزگان که به عنوان نخستين تيم دسته اولي به ليگ برتر صعود کرد، نيز گفت: فصل خوبي را پشت سر گذاشتم و توانستم 13 گل در جريان بازي براي تيمم به ثمر برسانم که براي همين مورد تشويق کادر فني اين تيم نيز قرار گرفتم.

طهماسبي در باره اينکه چرا در اين تيم نمي خواهد فوتبالش را ادامه دهد، نيز خاطرنشان کرد: قراردادم با اين تيم براي يک فصل بود و هم اکنون بازيکن آزاد محسوب مي شوم، صادقانه بگويم وضعيت مالي باشگاه به هيچ وجه خوب نيست و من ترجيح مي دهم در حال حاضر براي اين تيم بازي نکنم.

مهاجم تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان اضافه کرد: مسوولان باشگاه هنوز با بازيکنان تسويه حساب نکرده اند با اين حال قول مساعد داده اند تا در آينده نزديک مطالبات قانوني بازيکنان را بپردازند. با اين شرايط ماندن در اين تيم به هيچ وجه به صلاحم نيست.

بهمن طهماسبي به تازگي با مديران باشگاه پرسپوليس تهران براي عقد قرارداد و بازي در اين تيم وارد مذاکره شده است.

طهماسبي در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر مهاجم تيم فوتبال نفت تهران بود که با زمزمه هاي انتقال اين تيم از تهران به اراک تصميم گرفت از اين تيم جدا شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: امیدوارم انصاری فرد و خلعتبری هم پرسپولیسی شوند
/ دنیزلی به موقع می آید

یک دروازه بان خوب خارجی جذب می کنیم / نگران هافبک دفاعی نباشید



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خریدهای تیمش راضی نیست و اعتقاد دارد تا امروز تنها 70 درصد بازیکنان مورد نیاز را جذب کرده است.

محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس از آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات سخن گفت. او با اشاره به خرید های جدید این تیم گفت: من از شرایط خریدهای تیم راضی نیستم چون هنوز نتوانستم تیم را آن طور که باید و شاید تکمیل کنم.

فکر می کنم فعلا به 70 درصد از خواسته های مان رسیدیم و هنوز تا تکمیل شدن تیم ، فاصله مان زیاد است.


رویانیان درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد برای پیوستن به پرسپولیس گفت: من که از هر دوی شان خواستگاری کردم اما هنوز دارند فکر می کنند و بله نگفتند. ما هنوز منتظر جواب شان هستیم. البته آنها خواستگارهای سرشناس دیگری هم دارند. هم استقلال و هم ****ان. با این وجود امیدوارم که این دو را هم در پرسپولیس داشته باشیم.


رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت: راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود.
باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.



پرسپولیس فصل قبل دو بازیکن خارجی خوب داشت . اما برای فصل جدید ، شرایط خارجی های این تیم چه خواهد بود؟ این پرسشی است که رویانیان اینچنین پاسخش را می دهد: یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم که برای عقد قرارداد تنها نیاز به پاسخ ما دارد.
برای پست هافبک دفاعی هم فیلم هایی از بازیکنان مختلفی به دست مان رسیده و درحال بررسی هستیم. بازیکنانی از پرتغال و برزیل و البته یک گزینه سرشناس ایرانی. ما که سعی کردیم بهترین های ایران را در تیم مان داشته باشیم باید بازیکنان خارجی خوب و با رزومه ای را هم بیاوریم. برای همین تیم آنالیزمان با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی خواهیم در خرید یار خارجی اشتباه کنیم.


پرسپولیس امسال یک دو جین بازیکن شمالی دارد! بازیکنانی که خیلی های شان هم هم ولایتی های مدیر تیم هستند. راستی پرسپولیس امسال چرا پرسپولیس شمال شده؟ راستش اتفاقی شد. ما روی هر بازیکن خوبی که دست گذاشتیم شمالی از آب در آمد. این هم شد شانس من . البته خوشحالم از اینکه بچه های شمال ، فرقی ندارد مازندرانی یا گیلانی ، مهم این است که شمالی هستند و از بهترین های لیگ ایران . امیدوارم به کمک آنها امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم.


این یکی دو روزه ، قصه ثیت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس ، حسابی عصبانیت کیروش را به همراه داشته. اینکه پرسپولیسی ها می خواستند ملی پوشان را از اردو خارج کنند باعث شد تا سرمربی تیم ملی برای سر مسئولان پرسپولیس جایزه تعیین کند!: بابا آقای کروش مهمان ما هستند و قدم شان روی چشم. اصلا ایشان می توانند بیایند سر مرا هم ببرند اما فکر می کنم او باید ممنون ما باشد. چون دغدغه 3 ملی پوش تیمش را با کارمان حل کردیم. تا وقتی قراردادهای این بچه ها ثبت نشده بود ، هر روز از یک باشگاه برای شان نماینده می فرستادند و تمرکز شان را به هم ریخته بودند اما از دیروز به این طرف ، همه شان با خیال راحت نشستند و دیگر دغدغه باشگاهی ندارند. حالا فقط تمرکز شان روی تیم ملی است.


و بحث جدی این روزهای پرسپولیس ، مصطفی دنیزلی است. اینکه او می ماند یا نه؟ کی بر می گردد و شرایط چگونه خواهد بود؟ مدیر پرسپولیس درحالی که شایعه مذاکرات با گزینه های آلترناتیو هم مطرح شده است: دنیزلی با ما قرارداد دارد و ما امیدواریم که او در کنارمان بماند. با هم در ارتباط هستیم. او در جریان خریدهای تیم هست و من هم سعی می کنم بر اساس لیست مربی تیم بازیکنان را جذب کنم. فعلا هم چون تمرینی نداریم ، دلیلی نیست که در تهران باشد اما به موقع حتما می آید.


اما این شایعات ، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده. شایعاتی که رویانیان درباره شان می گوید: بارها در این باره با دنیزلی حرف زدیم و او می گوید آرزویش این است که در کنار پرسپولیس بماند. مشکلاتی را آنجا دارد که باید ابتدا حل شان کند. مشکلاتی که بخش عمده شان حل شده و باقی اش هم انشاالله بزودی حل می شوند تا او بتواند با آرامش کامل به پرسپولیس کمک کند . درباره بحث آلترناتیو ها هم نیازی به مذاکرات ابتدایی نیست . ما از قبل با کسی حرف تزدیم و نمی زنیم. اگر بخوایهم مربی دیگری بیاوریم در عرض یک یا دو روز این کار را انجام خواهیم داد.


و سئوال پایانی از مرد شماره یک پرسپولیس درباره علی کریمی است: چند مرحله با او مذاکره داشتم. امیدوارم که او هم در کنار ما بماند. همچنان منتظر تصمیمش هستم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حقیقی در یک قدمی پرسپولیس





ارتش سرخ دات كام:
هافبک دفاعی تیم فجرسپاسی که چندین بار برای حضور در پرسپولیس در کش و قوس با مدیران 2 تیم قرار داشته در آخرین تماس رویانیان با جعفری مدیرعامل فجرشرایط نسبتا بهتری برای حضور در تهران پیدا کرده است. میلاد زنیدپور که از او به عنوان هفتمین خرید پرسپولیس نام برده می شد فعلا یک رده پایین تر رفته و در آب نمک خوابانده شده است.
گفتنی است پرسپولیس در حال حاضر به دنبال استخدام یک هافبک دفاعی است و رضا حقیقی هافبک سابقا ملی پوش فجرسپاسی گزینه اصلی قرمزپوشان است.

حقیقی که چندین بار برای حضور در پرسپولیس در کش و قوس با مدیران 2 تیم قرار داشته در آخرین تماس رویانیان با جعفری مدیرعامل فجر شرایط نسبتا بهتری برای حضور در تهران پیدا کرده است. او در صورت توافق 2 طرف هفتمین خرید لیگ برتری پرسپولیس خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجری استقلالی شبکه پنج تعلیق شد



مرجع خبری پرسپولیس : مجری برنامه ورزش از نگاه پنج از حضور در این برنامه تعلیق شد.

به گزارش مرجع خبری مهدی واعظی مجری شبکه پنجم سیما که هفته گذشته حاشیه های فراوانی در مصاحبه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به وجود آورده بود در برنامه جمعه شب نوزدهم خرداد این شبکه حضور نداشت.

برنامه هفته گذشته ورزشگاه از نگاه پنج یکی از پرحاشیه ترین برنامه های هفته های اخیر سیما بود جایی که سوالات حاشیه ای مسلسل وار مجریان از رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بحث های زیادی را ایجاد کرد.

وی در این برنامه با حضور رویانیان ابتدا از علی کریمی بازیکن سرشناس پرسپولیس و حاشیه های وی در فصل گذشته صحبت کرد و حضور او را موجب ایجاد مشکلات متعدد در پرسپولیس خواند و اینکه آیا در فصل آینده هم می خواهید این بازیکن را حفظ کنید یا خیر.

سپس در چرخشی 180 درجه ای کریمی را بازیکنی محبوب و مردمی توصیف کرد و خطاب به رویانیان تاکید کرد شما با کنار گذاشتن او در مقابل مردم قرار خواهید گرفت.

در نهایت هم طی پیشنهادی عجیب تاکید کرد شما باید برای حفظ کریمی در سایت باشگاه نظرسنجی انجام بدهید و در صورتی که مردم موافق بودند قرارداد او را تمدید کنید!

این تنها مرور دقایق کوتاهی از اتفاقات برنامه تنش زای هفته گذشته ورزش از نگاه پنج بود و سوالات حاشیه ای و غیرمنصفانه مجریان این برنامه بارها تعجب بیننده تلویزیونی را به دنبال داشت به طوری که بیننده تصور می کرد در حال تماشای محاکمه یک فرد روی آنتن تلویزیون است.

لحن واعظی و صحبت های او به قدری تحکمانه و توهین آمیز بود که بسیاری اوقات این برداشت می شد او برای مدیرعامل پرسپولیس در حال تعیین تکلیف است. خبرنگاران و ورزشی نویسان در صورتی که نقدی به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس و یا هرکدام از اهالی فوتبال دارند بهتر است نقدهای خود را در قالب محترمانه مطرح کرده و به جای تعیین تکلیف و تخریب شخصیت مخاطب خود از توصیه و تذکر استفاده کنند.

جانبداری این مجری صداوسیما از تیم محبوب خود نیز به شکل ناراحت کننده ای در رسانه ملی توی ذوق می زند و اینکه کارکنان این سازمان در مواجه با میلیون ها مخاطب نمی توانند علایق شخصی خود را وارد حیطه حرفه ای فعالیتشان نکنند استانداردهای پایین فعالیت و ماندگاری در این شغل را نشان می دهد.

سابقه رفتار این مجری سیما در درگیری با علی دایی سرمربی وقت تیم ملی ، بازیکنان مشهور و سایر اهالی فوتبال نشان می دهد اشکالات ساختاری بسیاری در عملکرد رسانه ای وی وجود دارد و اصلاح این کج روی ها می تواند متضمن بازگشت وی به رسانه باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس تا امروز/ شکل گیری پرسپولیس 91 + جدول



مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در طول دو هفته گذشته تغییرات زیادی داشته و ترکیب اصلی این تیم در فصل گذشته تقریبا عوض شده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، شروع تغییرات از اعلام لیست 10 نفره بازیکنان پرسپولیس توسط دنیزلی آغاز شد و به این ترتیب 16 نفر در فهرست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند.

در این لیست نام بازیکنان زیادی نبود؛ بازیکنانی که خودشان هم تصور می کردند فصل بعد قطعا در پرسپولیس خواهند بود. اما دنیزلی روی برخی نام ها هم قلم قرمز کشیده بود. شاید هیچ کسی انتظار نداشت نام آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس در این لیست نباشد اما او هم در این لیست نبود تا سرانجام مشخص شود آودوکیچ با مس کرمان قرارداد بسته است.

از طرفی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم باورشان نمی شد که در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند. یکی از آن ها جواد کاظمیان بود که می گفت: موثرترین مهاجم پرسپولیس من بودم. البته کاظمیان خیلی زود همه را شوکه کرد و به پرسپولیس برگشت. پس از آن مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جوان رفت و طبق اطلاعیه ای که منتشر شد قرار شد تا این تیم با 5 بازیکن جوان قرارداد ببندد. اولین جوانی که پرسپولیس جذب کرد، محمدرضا خانزاده دفاع راست فصل قبل راه آهن بود. پس از آن افشین اسماعیل زاده کاپیتان سابق تیم ملی جوانان با پرسپولیس قرارداد بست و چند روز بعد خبر جذب سومین بازیکن جوان هم با پرسپولیس منتشر شد که نام او علیرضا جهانبخش هافبک چپ داماش گیلان بود و تا امروز وضعیت قرارداد او مشخص نشده است.

پرسپولیس با این که با سه بازیکن جوان قرارداد بست، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و رسانه ها قرار می گرفت. چراکه این تیم اکثر بازیکنان اصلی خود را کنار گذاشته بود و حالا باید جای آن ها را با بازیکنان بزرگ پر می کرد. انتقادها که زیاد شد، صدای رویانیان هم در آمد. او امسال برای اولین سال حضور در فصل نقل و انتقالات فوتبال را تجربه می کند، در مصاحبه ای از تیم هایی انتقاد کرد که با مبالغ زیاد بازیکنانی که با تیم ها قرارداد داخلی بسته اند را هوایی می کنند.

اولین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس به مهاجم فصل گذشته و ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن اختصاص داشت. محمد قاضی که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور نداشت تنها ملی پوشی بود که توانست پیش از بازی تیم ملی با ازبکستان با پرسپولیس قرارداد ببندد.

رویانیان در حالی در بازار نقل و انتقالات با مدیران سایر تیم ها رقابت می کرد که هر روز سایت های خبری فرصت طلب ترکیه ای و ایرانی در مورد مذاکرات دنیزلی با بشیکتاش اخباری را مخابره می کردند. مذاکراتی که هر بار از سوی مصطفی دنیزلی و رویانیان تکذیب می شد اما سرانجام انتشار یک خبر، خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد. اریک گرتس به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد تا گمانه زنی ها در خصوص دنیزلی به پایان برسد.


پس از آن بازیکنان با تجربه و آس های نقل و انتقالات یکی یکی با پرسپولیس قرارداد بستند. ابتدا مهرداد پولادی که فصل قبل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد با این تیم قرارداد یک ساله بست و دست ****ان را که به جذب وی امید زیادی داشت در پوست گردو گذاشت. شهاب گردان هم چهارشنبه صبح یک روز پس از بازگشت تیم ملی قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد و همان موقع هم در مصاحبه ای گفت: «برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام.» حسین ماهینی و پوریا سیف پناهی هم دو بازیکن بعدی بودند که با پرسپولیس به توافق رسیدند که دومی زیر قرارداد خود زد و به مس کرمان پیوست.

پرسپولیسی ها که کم کم خودی در نقل و انتقالات نشان داده بودند در یک پنجشنبه طوفانی بازار نقل و انتقالات را قبضه کردند. جلال حسینی ، محسن بنگر و حسین ماهینی سه مدافع شاخص لیگ برتری همزمان در هیئت فوتبال حاضر شدند و قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کردند. معطلی 8 ساعته برای آمدن این سه بازیکن به هیئت فوتبال و خروج عجیب و غریب حسینی و ماهینی از اردوی تیم ملی هیجان این سه نقل و انتقال را به اوج خود رسانده بود.

پس از این اتفاقات بود که همگان تحت تاثیر خریدهای رویانیان قرار گرفتند. فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت حسینی مبارک پرسپولیسی ها باشد ، ما هم با برهانی تمدید قرارداد کرده ایم و رحیمی مدیرعامل ****ان هم روز جمعه به شدت نسبت به خریدهای پرسپولیس از ****ان موضع گیری. رویاینان هم دخالت رحیمی را بی پاسخ نگذاشت و در مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: شما که حرف از تیم های پایه می زنید چرا 11 بازیکن از بیرون آوردید و قهرمان شدید؟ پرسپولیس یتیم نیست که شما انتظار دارید من آن را ضعیف ببندم!

خریدهای رویانیان به شدت مدیران سایر تیم های مدعی را سرخورده کرده و آنان به دنبال این هستند که با یک خرید بزرگ در این عرصه خودی نشان دهند و مهم ترین هدف این روزهای آنها هم جذب کریم انصاری فرد است. اما با وجود اینکه پرسپولیس به کریم انصاری فرد هم پیشنهاد خود را ارائه کرده برنامه اصلی آنها جذب هافبک دفاعی و دروازه بان ذخیره است.

آنها در حال حاضر با 13 بازیکن قرارداد قطعی امضا کرده اند ، با 3 بازیکن به توافق کامل رسیده اند و با حدود 10 بازیکن دیگر در حال مذاکره برای امضای قرارداد هستند و به این ترتیب یک سهمیه لیگ برتری ، 2 بازیکن خارجی غیرآسیایی و 2 بازیکن امید دیگر می توانند به فهرست خود اضافه کنند.

در حال حاضر شاید یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس، تمدید قرارداد علی کریمی باشد. چراکه کریمی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد و تمدید قرارداد او، می تواند هواداران را خوشحال کند. البته در مورد این موضوع هم رویانیان قول مساعدی به هواداران داده و گفته که کریمی و پرسپولیس برای همکاری با یکدیگر اصلا احتیاجی به قرارداد ندارند.

جدول کلی خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا پایان روز جمعه به شرح زیر است:


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
با وجود قرارداد داخلي
بازيکن پرسپوليس به کرمان رفت

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پاس همدان گفت: به دليل مشکلات شخصي و با وجود اينکه با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته بودم به کرمان رفتم.

پويا سيف پناهي در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: جلسات بسيار خوبي با مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشتم که منجر به قرارداد داخلي با اين تيم شد اما به دليل مشکلات شخصي پس از جلسه* با رويانيان از وي خواستم اجازه دهد به کرمان بروم. او نيز با درخواست من موافقت کرد و اکنون در اختيار مس کرمان هستم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا به خاطر مسائل مالي به مس رفتي گفت: اصلا اينطور نيست. به خاطر مشکلات شخصي پس از جلسه با رويانيان از وي خواستم با وجود اينکه قرارداد داخلي داشتم از اين تيم جدا شوم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کيا: از لقب کهکشانی خوشم نمی آيد / ماهينی قابليت های خوبی دارد

ارتش سرخ دات كام: مهدي مهدوي كيا برخلاف پيش بيني خيلي ها در فهرست مورد نظر مصطفي دنيزلي براي سال آينده قرار گرفت. هر چند اين بازيکن دوست داشتني با روزهاي اوج فوتبالش فاصله گرفته ولي مهدي هميشه طرفداران خاص خودش را دارد. مهدوي كيا اميدوار است که امسال يک فصل خوب را با پرسپوليس تجربه کند. او در گفت وگويي اختصاصي به سوالات پاسخ مي دهد.

با توجه به خريدهاي پرسپوليس آيا مي توان براي فصل جديد به اين تيم لقب کهکشاني ها را داد؟

من زياد از اين لقب خوشم نمي آيد ولي اميدوارم تيمي بسته شود که بتواند نتايج سال گذشته را جبران کرده و هواداران پرسپوليس را خوشحال کند.

چرا از لقب کهکشاني خوشتان نمي آيد؟

اين لقب روي هر تيمي گذاشته مي شود نتيجه نمي گيرد.

*در مورد بازيکناني مثل قاضي، گردان، بنگر، ماهيني و ... که به پرسپوليس اضافه شده اند چه نظري داريد؟

سياست باشگاه اين بود که طبق خواسته کادرفني بازيکناني را در پست هاي مختلف بگيرد تا نقاط ضعف تيم برطرف شود. من اميدوارم در يارگيري همه چيز به بهترين نحو ممکن پيش برود و پرسپوليس نتايج خوبي بگيرد.

حسين ماهيني به عنوان مدافع راست به پرسپوليس اضافه خواهد شد. اين بازيکن را از لحاظ فني چطور ارزيابي مي کنيد؟

ماهيني بازيکن ثابت تيم ملي در دفاع راست است و قابليت هاي خوبي دارد که برايش آرزوي موفقيت دارم.

فصلي که گذشت براي مهدوي كيا چطور بو د؟

ما فراز و نشيب هاي زيادي داشتيم ولي مي توانستيم در آسيا همه چيز را جبران کنيم که متاسفانه حذف شديم. در مجموع نتايج پرسپوليس جالب و راضي کننده نبود. من هم تا جايي که امکان داشت تلاش کردم ولي بعضي از بازي ها را نيز به دليل مصدوميت از دست دادم.

فکر مي کنيد فصل بعد براي شما چطور باشد؟

اميدوارم فصل خوبي داشته باشم. سال گذشته شرايط روحي رواني بازيکنان خوب نبود ولي اميدوارم امسال همه چيز را جبران کنيم.

درباره عملکرد و مديريت رويانيان چه نظري داريد؟

او زمان مي خواهد تا با فضاي فوتبال آشنا شود. رويانيان براي پرسپوليس زحمت مي کشد و شايد در اين چند ماه تا حدودي با برخي چيزها آشنا شده باشد. اميدوارم زحمات او در فصل آينده نتيجه بدهد.

راستي در مورد بازي تيم ملي مقابل ازبکستان صحبت کنيد. قبول داريد در اين بازي تيم ما خوش شانس بود؟

خوشحالم که ايران در اولين گام 3امتياز حساس گرفت و برد شيريني بود. حالا بازي با قطر 6 امتيازي است و اگر اين بازي را ببريم شرايط خيلي خوبي خواهيم داشت. ما ازبکستان را برديم و حالا ديگر نبايد به اين توجه کنيم که 3 امتياز را چگونه گرفتيم.

آيا ايران به راحتي مي تواند به جام جهاني برود؟

فعلا فقط يک بازي انجام داديم و نمي توان از حالا با قاطعيت صحبت کرد. اميدوارم در بازي هاي خانگي حداکثر امتياز را گرفته و به جام جهاني برويم.
 

Similar threads

بالا