ارشد سراسری 90

وضعیت
موضوع بسته شده است.

مکاترونیک8282

عضو جدید
ی سوال!

ی سوال!

بچه هاااااااااااااا!

زبان بالای 45 زده باشم تو رتبم تاثیر داره؟دینامیک رو -0- زدم:(ریاضی و سیالات و جامدات هم حدود 20:(
 

مکاترونیک8282

عضو جدید
oooooooooh my god!

oooooooooh my god!

بچه هاااااااااااااا!

زبان بالای 45 زده باشم تو رتبم تاثیر داره؟دینامیک رو -0- زدم:(ریاضی و سیالات و جامدات هم حدود 20:(


الان رفتم مهستان رتبم حدود 4000 میشه!ایشالله بعد از این کارم میشه دعا برای دوستان که اونا قبول بشن حداقل;)
 

shahab.ab

عضو جدید
همیشه نتیجه کنکور را چند روز بعد از امتحان آزاد می زنند

آره راست میگی،:w16: رفتم زمان کنکور دانشگاه آزاد سال 88 و 89 چک کردم همینطور زمان اعلام نتایج ارشد سراسری.:w10:
اگه مثل روند دو سال اخیر باشه به احتمال 80-90% جمعه هفته ی دیگه اعلام میشه.:w11: :w01:
 

kaveh2646

عضو جدید
بچه ها اگه میشه در مورد این درصد ها هم نظر بدید
زبان 0
ریاضی 35
سیالات40
جامدات 40
دینامیک10
 

shahab.ab

عضو جدید
جواب سیستم پاسخگویی الکترونیکی سایت سنجش به زمان اعلام نتایج: :redface:

عنوان: نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد ) سال 1390 چه تاریخی اعلام خواهد شد؟
پاسخ : نتايج اوليه آزمون تحصيلات تكميلي ( كارشناسي ارشد ) سال 1390 متعاقبا و در اوخر ارديبهشت ماه از طريق سايت سازمان اعلام خواهد شد.

:w01:
 

baner

عضو جدید
نالار مربوط به ارشد كجاست؟
تو كدام راجع به ارشد مكانيك كامل توضيح دادين
جزوه گذاشتين
منابع معرفي كردين
استاد معرفي كردين
كلاس معرف يكردين
كوشششششششششش
 

hamin913

عضو جدید
سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1390 مي‌رساند كه كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور اوايل هفته آينده بر روي سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قابل مشاهده خواهد بود و داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و هم چنين مشخصات شناسنامه اي خود (نام خانوادگي و نام ، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) را وارد نمايند. ضمناً :
1ـ دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اين آزمون كه شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها مي‌باشد، از روز سه شنبه 3/3/90 در سايت اينترنتي اين سازمان قابل دسترس خواهدبود. آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مي‌شوند درصورت تمايل به دريافت اصل دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2)، مي‌توانند از روز پنجشنبه 5/3/90 لغايت روز دوشنبه 9/3/90 به مراكز پستي شهرستان محل اقامت خود مراجعه ونسبت به دريافت آن اقدام نمايند.
2ـ به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1390 توصيه مي‌شود، ابتدا نسبت به تهيه و مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره2) اقدام نموده و كد رشته محل‌هاي مورد نظر خود (حداكثر 100 كد رشته محل) را از ميان كد رشته‌ امتحاني مجاز و يا كد رشته‌هاي امتحاني مجاز انتخاب و كد رشته‌ محلهاي انتخابي را ابتدا به ترتيب اولويت علاقه مرتب نمايند و پس از آن كد رشته‌هاي انتخابي را در فرم پيش نويس (فرم پيش‌نويس در دفترچه راهنماي شماره 2 چاپ شده است) به ترتيب علاقه به كد رشته محل‌هاي انتخابي درج و پس از اطمينان از صحت كد رشته محل‌هاي انتخابي، در محدوده زماني كه از ساعت 9 صبح پنجشنبه 5/3/90 لغايت ساعت 24روز دوشنبه 9/3/90 مي‌باشد. براي انتخاب رشته به سايت سازمان مراجعه و با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري ثبت نام و يا شماره پرونده و كد رهگيري ثبت نام اوليه، نسبت به ثبت كد رشته‌ محلهاي انتخابي و تكميل فرم مذكور در مدت زماني كه در نظر گرفته شده، اقدام نمايند. بديهي است پس از تاييد نهايي كد رشته‌ محل‌هاي انتخابي توسط داوطلب، رمز 15 حرفي توسط سيستم به عنوان رسيد در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد.
 

shahab.ab

عضو جدید
اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد درهفته آينده

اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد درهفته آينده

رييس سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد در اوايل هفته آينده خبر داد.


دكتر محمد حسين سرورالدين در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در هفته آينده از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org ، گفت: دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد از روز سه‌شنبه 3 خرداد ماه بر روي سايت سازمان قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون از روز پنجشنبه 5 خرداد ماه، افزود: مجازين در آزمون مي‌توانند تا 9 خرداد ماه به صورت اينترنتي انتخاب رشته كنند، همچنين دفترچه راهنماي انتخاب رشته از 3 تا 5 خرداد ماه در باجه‌هاي پستي توزيع مي‌شود.

سرورالدين با اشاره به رقابت 951 هزار و 813 داوطلب در آزمون كارشناسي ارشد، گفت: حدود 200 هزار نفر براي انتخاب رشته مجاز شده‌اند، بنابراين مجازين مي‌توانند بر اساس علاقه‌مندي 100 رشته محل را انتخاب كنند.

رييس سازمان سنجش با اشاره اعلام نتايج نهايي آزمون كارشناسي ارشد در نيمه اول شهريور ماه، از پذيرش بيش از 75 هزار نفر در اين آزمون خبر داد و افزود: ظرفيت پذيرش نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است؛ چرا كه در سال گذشته حدود 50 هزار نفر در اين آزمون پذيرفته شده‌اند.
آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي با حضور 951 هزار و 813 داوطلب 27 و 28 بهمن ماه در سراسر كشور برگزار شد.
:w01::w12:
 

shahab.ab

عضو جدید
جزئیات ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد/ سهم رتبه اولی‌ها در پذیرش

جزئیات ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد/ سهم رتبه اولی‌ها در پذیرش

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد گفت: با مساعدت وزیر علوم ظرفیت پذیرش حدود 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 75 هزار نفر در رشته های مختلف پذیرش خواهند شد که به ترتیب در علوم انسانی 31 هزار نفر، فنی و مهندسی 18 هزار و 600 نفر، علوم پایه 15 هزار و 500 نفر، کشاورزی 6 هزار و 200 نفر، هنر 2 هزار و 500 نفر، پزشکی 160 نفر و دامپزشکی 150 نفر پذیرش می شوند.
وی یادآور شد: این تعداد از افراد در دوره های مختلف روزانه، شبانه، نیمه حضوری، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و بین الملل پذیرش خواهند شد که بیشترین پذیرش در دوره روزانه حدود 34 هزار نفر خواهد بود و کمترین آن در دوره نیمه حضوری به تعداد 800 نفر است.
طباطبایی درباره تعداد افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند، خاطرنشان کرد: تعداد افراد مجاز به انتخاب رشته نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته و بیش از 200 هزار نفر می توانند انتخاب رشته کنند.
وی گفت: ر
وش گزینش نهایی بر اساس 80 درصد نمره آزمون کتبی و 20 درصد معدل تراز شده است که بر اساس اولویت انتخاب رشته و نمره کل اکتسابی، پذیرش می شوند.
معاون اجرایی سازمان سنجش درباره نحوه انتخاب رشته برای رتبه اول ها گفت: رتبه های اول در رشته های مختلف بنا به تشخیص دانشگاه مربوطه در ظرفیت پذیرشی که دانشگاه تعیین کرده است، پذیرش می شوند. به طور نمونه در ظرفیت 4 نفر، 1 نفر رتبه اول پذیرفته می شود و در ظرفیت 5 تا 9 نفر ظرفیت حداکثر 2 نفر و ظرفیت بیش از 9 نفر حداکثر 3 نفر که در هر رشته محل به عنوان ظرفیت اضافی برای پذیرش رتبه های اول تعیین شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین ظرفیت گزینش متعلق به شیوه پذیرش متمرکز بوده که به این شیوه 51 هزار نفر پذیرفته می شوند و کمترین آن مربوط به بورسیه غیرنظامی به تعداد 30 نفر و بورسیه نظامی به تعداد 28 نفر خواهد بود.
طباطبایی تاکید کرد: در کنکور کارشناسی ارشد سال 90 نیز حدود 17 هزار و 500 نفر نیز با شیوه آموزش محور پذیرش می شوند. داوطلبان باید دقت کنند، نحوه گزینش آموزش محور به این شکل خواهند بود که داوطلبان نیازی به گذراندن واحد پایان نامه عملی ندارند و به جای آن سمینار و پروژه خواهند داشت و ارتباطی با اشتغال در مراکز آموزشی و یا انتخاب به عنوان مدرس ندارد.
وی یادآور شد: داوطلبان حداکثر 100 کد رشته محل می توانند انتخاب کنند و لازم است کد رهگیری 15 حرفی را برای اطمینان از انتخاب رشته دریافت کنند.
:w12::w01:
:w43:

 

kingi

عضو جدید


رتبه های اول در رشته های مختلف بنا به تشخیص دانشگاه مربوطه در ظرفیت پذیرشی که دانشگاه تعیین کرده است، پذیرش می شوند. به طور نمونه در ظرفیت 4 نفر، 1 نفر رتبه اول پذیرفته می شود و در ظرفیت 5 تا 9 نفر ظرفیت حداکثر 2 نفر و ظرفیت بیش از 9 نفر حداکثر 3 نفر که در هر رشته محل به عنوان ظرفیت اضافی برای پذیرش رتبه های اول تعیین شده است.


معنی این قسمت چیه؟
 

amirreza_pro

عضو جدید
با سلام خدمت دوستان.من پارسال کنکور دادم و امسال هم سوالها رو دیدم.یک سری درسها از پارسال سختر(در هر یک از 4 بخش جامدات و سیالات و دینامیک و ریاضی) بود و یک سری آسان تر.در مجموع توازن برقرار شد و به نظرم میانگین درصدهای امسال به پارسال خیلی می تونه نزدیک و باشه و تخمین رتبه مهستان(اگر بر اساس پارسال باشه) تقریبا میتونه درست باشه
هر چند که دیگه کم کم داریم به 31 اردیبهشت داریم نزدیک می شیم.
 

maszi

عضو جدید
با چه رتبه ای شبانه کجا؟

با چه رتبه ای شبانه کجا؟

دوستان کسی میدونه طراحی شبانه صنعتی اصفهان ، تبریز ، شیراز،بابل،رشت بچه ها پارسال(89) با چه رتبه ای قبول شدن؟( البته رتبه آخرین فرد قبول شده؟) :redface:
 

shahab.ab

عضو جدید
معنی این قسمت چیه؟

یعنی اینکه هر دانشگاه میتونه بین 1تا 3 نفر علاوه بر ظرفیتی که تو دفترچه اعلام شده دانشجو بگیره. البته از بین شاگرد اول های دانشگاه های دیگه که تو کنکور شرکت کردن و مجاز شدن. توی دفترچه ی شماره 2 که هفته ی دیگه میاد توضیح کامل داده شده. :redface:
 

mohamad_136482

عضو جدید
چرا گیر دادی شبانه؟تو با رتبه شبانه اصفهان میتونی روزانه رشت بیاری،صبر کن تا جوابا بیاد.با گفتن رتبت راحت تر میشه کمک کرد.اگه ممکن میشه بگی بین شبانه شیراز با بابل چه ارتباط یا شباهتی هست؟
 

farzadyar

عضو جدید
ادامه تحصیل ، تبدیل انرژی یا طراحی کاربردی؟

ادامه تحصیل ، تبدیل انرژی یا طراحی کاربردی؟

ادامه تحصیل ، تبدیل انرژی یا طراحی کاربردی؟
دلیل شما برای این انتخاب چیست؟
 

the great leader

عضو جدید
اینطور که من شنیدم طراحی کاربردی تحلیلی تره نسبت به تبدیل و به همین خاطر یه مقدار سنگینتره.در تبدیل از روش های عددی و تجربی بیشتر استفاده میکنن.حالا باید دید که به کدوم فاز بیشتر علاقه دارید.من به شخصه عاشقه فازه دینامیک و کنترلم
البته اگر آدمی باشید که دنبال آینده ی شغلی و ... باشید دیگه اصلا کار به لذت و علاقه و این حرفا نمیرسه.باز بر اساس شنیده ها میگم که به لحاظ بازار کار،توی مملکت ما تبدیل بهتره،چون حقیقتی که وجود داره اینه که توی این مملکت کسی طراحی نمیکنه و اگر هم طراحی صورت بگیره به ندرت و احتمالا سطح پایینه
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
ادامه تحصیل ، تبدیل انرژی یا طراحی کاربردی؟
دلیل شما برای این انتخاب چیست؟

من خودم طراحی کاربردی
معلومه اگه به دینامیک مقاومت کنترل علاقه دارید طراحی
واگه به سیالات و انتقال و ترمو تبدیل
و کار تبدیل خیلی بهتره چون حداقل یکم کار تخصصی میکنید ولی طراحی.....
 

mohamad_136482

عضو جدید
اره طراحی خیلی سخته اصلا فکرشم نکنید.احساس میکنم رتبه طراحیم بهتر میشه.و کلا طراحی دوست دارم.همه چی پول نیست.
 

oshu mans 1

عضو جدید
انتخاب رو علاقه تعیین میکنه.
اگه علاقه و انگیزه وجود نداشته باشه ادامه تحصیل سخت میشه.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا