۱۰+۱ سرويس برای استفاده از RSS پنجشنبه

neda_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
فناوري RSS بدون شک يکي از بهترين فناوري‌هاي ارائه شده در وب بعد از ايميل بوده است. اما درحال حاضر فناوري RSS کاربردهاي فراتري از دنبال‌کردن مطالب از طريق فيدريدرها داره، در زير به معرفي سرويس‌هايي که با استفاده از RSS کار ميکنند مي‌پردازم:
[۱] SendMeRSS : که با نام R-Mail هم شناخته ميشه، کار جالبي رو انجام ميده، اين سايت با دريافت آدرس خوراک سايت‌ها، مطالب جديد اون‌ها رو به آدرس ايميل شما ارسال ميکند. اين سايت هر دوساعت يک بار مطالب سايت‌ها رو چک ميکنه!
[۲] MailBucket : سايت جالبي که از ايميل‌هاي شما خروجي RSS ميسازه! با استفاده از اين سايت قادر خواهيد بود تا با ايجاد ***** بر روي ايميل‌هاتون، ايميل‌هاي خودتون رو به صورت اوتوماتيک به فيدريدرتون ارسال کنيد! براي استفاده از اين سايت، ابتدا بايد يک ***** براي فوروارد کردن ايميل‌ها به آدرس XYZ@mailbucket.org در تنظيمات ايميلتون ايجاد کنيد، سپس به فيدريردتون ميريد و آدرس http://mailbucket.org/XYZ.xml رو در اون وارد ميکنيد و حالا شما ايميل‌هاتون رو در فيدريدرتون خواهيد داشت. (XYZ هم يک نام دلخواه از طرف شما خواهد بود!)
[۳] TwitterFeed : اين سايت به شما امکان ارسال آخرين آپديت‌هاي سايت/وبلاگ‌تون رو به يک اکانت در توييتر رو ميده، سرويس جالبي که ديگران رو از آپديت‌هاي شما باخبر ميکنه!
[۴] Pnigie : با استفاده از اين سايت آپديت‌هاي يک وب‌سايت/وبلاگ به صورت يک SMS به گوشي موبايل شما ارسال ميشه. اين سايت نياز به هيچ‌گونه دانلود نداريد. البته اين سايت فقط براي ساکنين ايالات متحده قابل استفاده است!
[۵] FeedJournal : سايتي که خروجي RSS يک وبسايت/وبلاگ رو به يک نسخه قابل چاپ به صورت يک روزنامه تبديل ميکنه! تنها کافيست که خروجي RSS رو به اين سايت بديد و نوع روزنامه(!) رو مشخص کنيد و نسخه قابل چاپ رو دريافت کنيد.
[۶] Wigitize : اگر ميخواهيد خوراک RSS سايتي رو به صورت يک ويجت در سايدبار وبلاگتون داشته باشيد از اين سايت استفاده کنيد، اين سايت با گرفتن آدرس RSS يک سايت، کدي رو به شما ميده که با قرار دادن اون در سايدبارتون مطالب اون سايت رو به زيبايي هرچه تمامتر خواهيد داشت.
[۷] ReminderFeed : سرويس جالبي که با استفاده از فيدريدرتون شما رو از برنامه‌هاتون باخبر ميکنه. بعد از رفتن به سايت و پرکردن فرم موجود، و وارد کردن آدرس داده‌شده به فيدريدرتون، از اين به بعد قادر از تمام برنامه‌هاتون باخبر خواهيد شد!
[۸] FeedBlendr / FeeDoor : سرويسي که به شما امکان مخلوط کردن تعداد زيادي آدرس فيد رو ميده، همچنين ميتونيد فيدهاي ويدئويي و صوتي نظير پادکست رو هم مخلوط کنيد!
[۹] FeedCarier : با دادن خروجي RSS، به اين سايت مطالب رو در کلاينت چت خودتون داشته باشيد، اين ساين فعلا از کلاينت‌هاي AIM و MSN Messenger و گوگل‌تاک پشتيباني ميکنه.
[۱۰] Spoken Text : اين سايت با متن‌هاي RSS رو به صورت خودکار به فايل صوتي يا به بيان بهتر پادکست تبديل ميکنه و به شما قابليت دانلود رو هم ميده البته از طريق iTunes .
[۱۱] AideRSS : اگر مشترک تعداد زيادي خوراک RSS هستيد، و از پس خوندن همه اونها برنميايد(!) اين سايت گزينه خوبي براي شما خواهد بود، توضيح بيشتر رو غير ضروري ميبينم، يکي از بهترين سرويس‌هاست !

منبع
 

Drago

پیشکسوت فعال فناوری اطلاعات
کاربر ممتاز
سلام

شما خودت ميتوني يه RSS reader خوب به من معرفي كني؟كه بشه از هر سايتي كه ميخواي بهش feed بدي.
لطفا لينك DLشو بزار مرسي.:gol:
 

Sir

عضو جدید
سلام

شما خودت ميتوني يه RSS reader خوب به من معرفي كني؟كه بشه از هر سايتي كه ميخواي بهش feed بدي.
لطفا لينك DLشو بزار مرسي.:gol:

اگه تحت وب نمیخوای = Microsoft Outlook
ولی اگه سرعت اینترنتت خوبه و یا دوست نداری چیزی نصب کنی = Google Reader
 
بالا