گالکسی اس ۳ : کپی‌ و پِیست‌کردن متن (Copy & Paste)

a_gadget

عضو جدید
کپی و پیست‌کردن متن یکی از کارهای معمول و پیش‌پاافتاده در رایانه‌های شخصی است. ولی در تلفن‌های‌همراه چطور؟ در اینجا می‌خواهیم به شیوه انجام این کار در گالکسی اس ۳ بپردازیم.





خب، اول باید متنی را که می‌خواهید کپی کنید، پیدا کنید. این متن، به‌عنوان مثال، می‌تواند بخشی از یک سایت باشد که دارید در تلفن‌همراه‌تان مشاهده می‌کنید. اکنون انگشتتان را بر روی حاشیه یا کنار متن موردنظر قرار دهید و نگه‌دارید. دو علامت آبی‌رنگ بر روی صفحه نمایان می‌شوند. این دو علامت را طوری جابجا کنید که تمام متن موردنظرتان را در بر بگیرند. اکنون انگشتتان را از روی صفحه بردارید. صفحه‌ای نمایان می‌شود که گزینه‌هایی چون Copy ،Search و … در آن وجود دارند. کافیست Copy را انتخاب کنید تا متن‌تان در حافظه موقت دستگاه، کپی شود.





و اما برای پِیست‌کردن یا چسباندن متن: ابتدا باید به جایی بروید که قصد دارید متن را در آن پیست کنید. شما می‌توانید تقریباً در هر جایی که صفحه ورودی متن (صفحه سفیدی که در آن، متن‌تان را تایپ می‌کنید) را دیدید، متن را پیست کنید.





پس از این کار، انگشتتان را بر روی صفحه ورودی متن بگذارید و نگه‌دارید. پس از گذشت یکی-دو ثانیه، دو گزینه بر روی صفحه نمایان می‌شود: یکی Paste و دیگری Clipboard. اگر بر روی Paste کلیک کنید، آخرین عبارتی که در حافظه کپی کرده‌اید به صفحه اضافه (یا چسبانده) خواهد شد. اگر Clipboard را انتخاب کنید، چندین گزینه نمایان می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. این قابلیت می‌تواند در زمانی که می‌خواهید چندین چیز مختلف را کپی و پیست کنید، به کارتان بیاید.


منبع: http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/09/18/گالکسی-اس-۳-کپی‌-و-پِیست‌کردن-متن-copy-paste/
 
بالا