[گالری عکس هنری] - عکس های هنری و مفهومی

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
با سلام و احترام ...
این تاپیک جایگاهی است برای گالری عکس های هنری با موضوعات مختلف ِ هنری و مفهومی
لازم به ذکر هست پس از به حد نصاب رسیدن موضوعات ِ عکاسی ، یک زیرتالار مرتبط تاسیس و همه ی موضوعات مروبطه منتقل خواهند شد .

قوانین این تاپیک :
1- در "عنوان ِ پست" خودتون ، موضوع ِ اثر یا نام هنرمند یا مکان ِ اون رو بنویسید.
2- جهت احترام و رعایت ِ قانون کپی رایت ، حتما "منبع" را ذکر بفرمایید .
3- لطفا از دادن پست های غیر مرتبط با موضوع (اسپم) ، اکیدا خودداری فرمایید.

پیشایش از حضور و فعالیت ِ شما سپاسگزارم . . .:gol:




فهرست گالری عکس های هنری :
[h=3][گالری عکس هنری] - طلوع و غروب ماه و خورشید[/h][h=3][گالری عکس هنری] - مناظر شهری[/h][h=3][گالری عکس هنری] - عکس های هوایی[/h][h=3][گالری عکس هنری] - عکاسی در شب[/h][h=3][گالری عکس هنری] - گل و گیاه[/h][h=3][گالری عکس هنری] - معماری ایرانی و اسلامی[/h][h=3][گالری عکس هنری] - حیوانات[/h]و...
 
آخرین ویرایش:

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکاسی مفهومی نوعی هنر مفهومی است که در آن، هنرمند از مفهوم یا ایده ای عکسبرداری می کند. مفهوم ایده معمولاً از درک عکاسی مهم تر است. عکس های خلاقانه دارائی بی ارزشی برای طراحان حرفه ای هستند. با این حال، در زمان عکسبرداری ممکن است همه به دنبال گرفتن همچین عکسی باشند. طراحان در طول تاریخ به دنبال روش های جدیدی برای نشان دادن خلاقیت در ارائه هنرهای خود بوده و تکنیک هایی جهت نمایش آثار خود خلق کرده اند. عکاسی هنریست که به مهارت و دقت زیادی نیاز دارد و در عصر دیجیتال امروزی به یک زمینه خلاقانه تبدیل شده است. در این جا نمونه های جالبی از این عکس ها را حضورتان ارائه کرده ایم. امیدواریم از آن ها لذت ببرید.


































































 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]حباب‌های کاکائویی[/h]
اگر احساس افسردگی زمستانی می‌کنید، شاید نوشیدن یک فنجان کاکائوی داغ حال شما را جا بیاورد.


عکاس آماتور هانس- یورگن هاین این عکس را از حباب‌های رنگارنگ در فنجان کاکائویش را در یک روز بهاری در شهر میربوش آلمان گرفته است.
هاین هنگامی از آفتاب میانه روز لذت می‌برد متوجه این حباب‌ها شد. لایه نازک روی این سطح این حباب‌ها نور خورشید را متفرق می‌کند و باعث ایجاد این طیف رنگی می‌شود.
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]آبکند پاریا[/h]
هیچ شگرد دیجیتالی در این عکس به کار گرفته نشده است. آبکند «پاریا» واقعا به همین اندازه شگفت‌آور است.


کانیون یا آبکند پاریا دیواره‌هایی برافراشته با نمایی لایه لایه با جلای بیابانی، آمفی تئاترهای سنگی عظیم سرخ‌رنگ، قوس‌های ماسه‌سنگی، شیب‌های پلکانی پوشیده از گیاهان و باغ‌های معلق دارد.
منطقه طبیعی کانیون پاریا - صخره‌های ورمیلیون با وسعتی ۱۱۲۵۰۰ جریبی از شمال آریزونا تا جنوب یوتا کشیده شده است.
تنده ۹۱۴ متری که به نام صخره‌های ورمیلیون شناخته می‌شود، با چهره ماسه‌سنگی ضخیم ناواجو، شیب‌های نفس‌گیر و تند، فرکندهای دندانه‌دار، و ظاهر مجموعا لختش بر بقیه این منطقه طبیعی حکفرمایی می‌کند.
رنگ‌ها و بافت‌ها در این منطقه‌ با دگرگونی‌های نور و آب و هوا مرتبا تغییر می‌کنند و چشم‌اندازی جادویی ایجاد می‌کنند که به همان اندازه که در عکس‌ها به نظر می‌رسد، گیرا است.
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
کشاورزی در حین راندن گاو نرش در مسابقه‌ای در شالیزار در فستیوال کاک‌کور کالاوایال در در دهکده کاکور در ایالت کرالا در جنوب هند، فریاد می‌کشد.
این جشنواره پس از برداشت خرمن را کشاورزان دهکده کاککور و روستاهای مجاور برگزار می‌کنند.
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردان روستای ناندگائون پیش از جمع شدن برای شرکت در جشنواره لاتامار هالی در بارسانا در ۱۱۵ کیلومتری دهلی نو، پایتخت هند، به سر و روی هم گرد رنگی می‌پاشند.



 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
لورن هوری عکاس این الگوهای یخی جذاب را در طول آبکند «اوک کریک» در سدونای آریزونا ثبت کرده است.


این ساختارهای بلوری ظریف در استخرهای یخ‌زده در طول بستر نهر شکل گرفته‌اند.هوری می‌گوید: «در حالیکه آب به آهستگی از این استخرها در طول شب خارج می‌شود، لایه‌های یخ از روی سنگ‌ها معلق می‌مانند. برای به دست آوردن مقیاسی از اندازه‌ها توجه داشته باشید که ساختار شعاعی یخی بر روی سنگی در طرف چپ و پایین عکس حدود ۷.۳ سانتی‌متر درازا دارد. تا ظهر همه این یخ‌ها ذوب می‌شوند.»هوری این صحنه گیرا را در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۵ با استفاده از یک دوربین الیمپوس C60 بر روی دست گرفته است.او می‌گوید: «مجبور بودم که سریع کار کنم، زیرا این بلورهای جالب و ساختارهای ظریف به محض آنکه شعاع‌های نور مستقیم آفتاب به یخ می‌تابد، ذوب می‌شوند.»
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک شرکت‌کننده در «واتولومپیاد» یا «المپیک لجن» در شهر برونس‌بوتل در شمال آلمان روز ششم ژوئیه (۱۵ تیر)‌ پس از یک مسابقه هندبال سر و رویش را می‌شوید.

در این رویداد شرکت‌کنندگان به بازی‌های دیگری از جمله فوتبال و والیبال در لجن هم می‌پزدازند.
 

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
تصاویری از ایرانی ها در سفر تابستانی

تصاویری از ایرانی ها در سفر تابستانی

برترین ها: تصاویری از مسافران و گردشگران را در سفرهای تابستانی مشاهده می کنید.



























برترین ها
 

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
عکس هایی که دید شما را تغییر می‌دهد

عکس هایی که دید شما را تغییر می‌دهد

تی آر تی



تعظیم پزشکان در برابر پیکر نوجوان یازده ساله ای که پس از مرگ مغزی اعضای بدنش به چندین نفر اهدا شد.




مامور پلیسی که برای یک بی خانمان کفش خرید.




کودکی که برای اولین بار در زندگی "صدا " شنید.




سربازی که در خلال جنگ کره به مدت دو هفته از بچه گربه ای نگهداری کرد.




وداع مردی از کره شمالی با برادرش که عازم کره جنوبی است.





میمون مادری که به نابینایان در نوشیدن آب کمک کرد.




معلول جنگی روس در مقابل تانکی که در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفته بود.




یک افغانی در حالی که به یک سرباز آمریکایی چای تعارف میکند.





اولین سلفی در مریخ





آپارتمانی در غزه




مدرسه ای در غزه
برترین ها
 

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
سیگاری ها! این پوستر ها را حتماً ببینید

سیگاری ها! این پوستر ها را حتماً ببینید

خبرگزاری فارس: کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار و آگاه کردن عموم از مضرات سیگار تبلیغاتی در سراسر جهان راه‌اندازی کرده‌اند.

دیدن اینکه کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار تبلیغاتی راه‌اندازی کنند واقعاً امیدوار کننده است و می‌تواند کار خوبی برای آگاه کردن مردم در سراسر جهان باشد.

سیگار کشیدن یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. هر سال در هر 6 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می‌دهد و حدود 6 میلیون نفر در سال می‌شود که بیش از 5 میلیون نفر از این افراد در اثر کشیدن سیگار جان می‌دهند و بیش از 600 هزار نفر آنها افراد غیرسیگاری هستند که بدون اراده خود در معرض خطر مرگ و میر هستند.

اگر سطح مصرف فعلی ادامه پیدا کند تعداد مرگ و میر تا سال 2020 به 10 میلیون نفر می‌رسد. بیش از 80 درصد از یک میلیارد سیگاری که در سراسر جهان وجود دارد افرادی هستند که در کشورهای کم درآمد یا متوسط زندگی می‌کنند.

در فرانسه علت مرگ و میر اصلی در اثر سیگار کشیدن است و سالانه 73 هزار نفر در اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهند؛ در واقع از هر دو مرگ یک نفر سیگاری است و این افراد معمولاً بین سنین 35 تا 69 سال دارند.

در قرن بیستم، توتون و تنبکو باعث مرگ 100 میلیون نفر در سراسر جهان بوده است و در صورت کاهش نیافتن مصرف سیگار این تعداد ممکن است تا قرن 21 به یک میلیارد نفر در سال افزایش یابد.

با دانستن این موضوع اکنون می‌توان درک کرد چرا دولت‌ها قیمت سیگار را افزایش می‌دهند و چرا روی بسته‌های سیگار تصاویر ریه سیاه شده را می‌اندازند؛ هیچ دلیلی به غیر از بالا بردن آگاهی مردم از خطر مرگ زودرس نمی‌تواند باشد.

کمپین‌های تبلیغاتی برای اعلام و آگاه کردن مردم از ضرر 100 درصدی که سیگار دارد تبلیغاتی انجام داده‌اند و این تصاویر که برخی به شکل طنز نشان داده شده‌اند گویای خوبی برای نشان دادن مضرات سیگار برای عموم است.














هرچه بیشتر سیگار بکشید زودتر می‌میرید!



سیگار کشیدن باعث سرطان ریه می‌شود.



سیگار کشیدن باعث مرگ می‌شود.



با له کردن سیگار زندگی خود را نجات دهید.



17هزار کودک انگلیسی هر سال در اثر نزدیک بودن به افراد سیگاری در بیمارستان بستری می‌شوند.



استنشاق قلیان معادل کشیدن 200 سیگار است.


برترین ها
 

Similar threads

بالا