گافهای دومین دادگاه نمایشی

mary.a.m.n

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 - اگر در کیفرخواست جلسه قبل یکسری ظواهر رعایت شده بود، این بار نقش کیهان‌نویسان در تهیه این کیفرخواست رو شده است؛ آنجا که از «ناتوی فرهنگی» سخن می‌گوید: عوامل ناتوی فرهنگی دشمن با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای سعی در اجرای طرح ها و برنامه های براندازانه داشته اند ...

2- در این کیفرخواست، یکی از نشانه‌های دخالت سفارت انگلیس در مسائل داخلی ایران، شناسایی عناصر مطلع از طریق برگزاری آزمون انگلیسی ILETS عنوان شده است. با این اوصاف بعید نیست که در کیفرخواست بعدی، آموزش زبان انگلیسی نیز یکی از اتهامات اصلی باشد!

3- «قرار دادن نرم‌افزار ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعكس برای استفاده عمومی» یکی دیگر از کمک‌های کشورهای غربی به اغتشاشات اخیر عنوان شده است. از این پس باید در استفاده از سایت google هم نگران بود.

4- کیفرخواست دادگاه نمایشی، انگلیس را بازوی اطلاعاتی آمریكا و اسراییل توصیف کرده است؛ اتهامی که دست‌کم با شعار همیشگی کیهان (استعمار پیر) سازگار به نظر نمی‌رسد.

5- در جایی از کیفرخواست، کشورهای غربی به «حمایت ریاكارانه از حقوق‌بشر و دموكراسی در ایران» متهم شده‌اند و در یک جای دیگر و بامزه‌تر «افشای موارد نقض حقوق‌بشر» از مصادیق دخالت کشورهای غربی در مسائل سیاسی ایران دانسته شده است.

6- همچنین متن کیفرخواست آنقدر طولانی بوده که شاهدان عینی گفته‌اند برخی زندانیان و حتی ماموران در زمان خوانده شدن آن، چرت می‌زده‌اند.

7- در مورد متهم فرانسوی نیز جالب است که کیفرخواست، او را به تهیه عکس از تجمعات و ارسال آنها به خارج از کشور متهم می‌کند، خود او هم در دادگاه اعتراف می‌کند که هر دوی این کارهای را کرده، اما در بیرون و در جمع خبرنگاران توضیح می‌دهد عکسهایی که او با ایمیلش به افرادی در خارج از ایران فرستاده، عکس‌هایی که خودش تهیه کرده نبوده، بلکه عکس‌هایی بوده که در اینترنت وجود داشته است.

8. یکی از گاف‌های خارج از کیفرخواست دادگاه نمایشی، این بوده که این خانم متهمه را وسط دادگاه بیرون می‌برند تا مقنعه‌اش را عوض کند و روسری سر کند؛ لابد از بابت اینکه باید چهره او شاد و طبیعی نشان داده می‌شد، نه مانند یک زندانی افسرده و یا چهره‌ای متفاوت با بیرون؛ تا بلکه چندنفری حرفهایش را باور کنند.

9- رضا رفیعی که در این کیفرخواست یکی از سنگین‌ترین اتهامات را دارد و به او اتهام جاسوسی نسبت داده، در اعترافاتی زیبا و حیرات‌انگیز گفته است: «در زمان انتخابات سرویس اطلاعاتی امارات مطالبی را خواستند و من نیز در پاسخ به تقاضای آنها برخی اسناد محرمانه را در فیس بوک منتشر کردم.» از سخاوت آن سرویس اطلاعاتی باید تعجب کرد که اطلاعات محرمانه را صرفا برای انتشار در فیس‌بوک می‌خواهد و بس.

10 - کیفرخواست به یکسری «گزارشات» و سیاست‌ها اشاره کرده که «در راستای اقدامات پنهان» با هدف "جنگ نرم" و "فروپاشی از درون" جمهوری اسلامی هستند. فارغ از غلط بودن کلمه «گزارشات» که خود یکی از غلط های دیکته پرغلط دادستان تهران است، مشخص نیست اگر این سیاست‌ها پنهان بوده‌اند، چطور در «گزارشات» آمده‌اند و به دست دادستان باسواد تهران رسیده‌اند.
 
امروز دادستانی اعتماد ملی رو مجبور کرده بود که متن کیفرخواست دادگاه رو کامل چاپ کنه
واقعا میخوندمش یه جورایی قاطی کرده بودم
تازه می فهمم با چه دیوانه هایی طرفیم، قبل این دقیق متوجه نبودم

راستی
1 - اگر در کیفرخواست جلسه قبل یکسری ظواهر رعایت شده بود، این بار نقش کیهان‌نویسان در تهیه این کیفرخواست رو شده است؛ آنجا که از «ناتوی فرهنگی» سخن می‌گوید: عوامل ناتوی فرهنگی دشمن با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای سعی در اجرای طرح ها و برنامه های براندازانه داشته اند ...

دقیقا درست میگید
این "ناتوی فرهنگی" اسم کتابی از پیام فضلی نژاده که توسط انتشارات کیهان چاپ شده
این فضلی نژاد یک بار اومده بود سر کلاس انقلاب دانشگاه ما، بگذریم که به تمام معنا سفسطه می کرد
میدونید مهمترین حرفش چی بود؟ میگفت خاتمی گفته "ما از پیش از مشروطه به دنبال پارلمان بوده ایم"
بعد میگفت یعنی خاتمی وصله به ملکم خان و ...
یعنی به واسطه ی این جمله خاتمی رو وصل می کرد به تک تک مشروطه خواهان و تک تک اشکالات و خطاهای اونها هم بالطبع پای خاتمی بود دیگه!!!

گذشته از این بعد از کلاس من در موردش تحقیقاتی کردم، این ابتدا قاطی اصلاح طلبان بوده، گویا مادر ایشون هم از نیروهای وزارت امور خارجه ی بنی صدر بودن که بعدها تصفیه میشن و ...
موضوع اینجاست که پیام خان یک سری دستگیر میشه و میبرنش توی یکی از این خونه هاای اطلاعات و ...
در واقع اون خونه ها همانا و وقت برای فکر کردن و باغ و باغات گشتن و وقت آزاد برای مطالعه و تحقیق و توبه کردن همانا!!!!
بعد از بازگشت ایشون خیلی تغییرات می فرمایند و الان مشاور قاضی مرتضوی هستن ایشون، با بورسیه ی شخص اقای مرتضوی دکترای حقوق میخونن تو دانشگاه تهران و در دادگاه مشهور به وبلاگ نویسان هم نقش اساسی داشتن و و و
حالا ببینید چه کسی داره برای ما کیفرخواست می نویسه
یه حسی به من میگه این لغت رو واسه ی این تو کیفرخواست گنجونده که اون کتاب مسخره اش هم یه فروشی بره:دی)))
 

mary.a.m.n

عضو جدید
کاربر ممتاز
با تشکر از پسر شاد عزیز

با تشکر از پسر شاد عزیز

اعتراض سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي به دادگاه اصلاح طلبان



گروه سياسي: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با صدور بيانيه‌اي دومين جلسه دادگاه فعالان سياسي را غيرقانوني خواند. در اين بيانيه آمده است: «ملت ايران پيش از اين نيز شاهد برگزاري دادگاه‌هايي با گرايش سياسي به نفع يک جريان خاص سياسي بوده است اما بدون شک دادگاهي که نحوه تشکيل جلسات و اظهارات و حتي در گزينش و چينش متهمان چنان تابع گرايشات حاد سياسي و جناحي برگزار کنندگان باشد که آنان را از رعايت بديهي‌ترين موازين حقوقي غافل سازد، در تاريخ قضايي ايران بي‌سابقه بوده است.» اين بيانيه مي‌افزايد: «متاسفانه اعضاي تشکل‌هاي سياسي رسمي و شناخته شده کشور که به اعتراف خود آقايان آن قدر در جامعه نفوذ و محبوبيت داشته‌اند، که توانسته‌اند در جلب حداقل 13 ميليون راي براي کانديداي خود نقش مؤثري ايفا کنند، در کنار متهمان به عضويت در گروه‌هاي سلطنت‌طلب و منافقان قرار داده شده‌اند تا به خيال خود افکار عمومي را به يکي بودن ماهيت متهمان قانع كرده و زمينه‌هاي ذهني و اجتماعي برخورد با مهم‌ترين و پر‌طرفدارترين احزاب کشور را فراهم آورند.» سازمان مجاهدين انقلاب‌اسلامي با اعتراض به قرار گرفتن فعالان سياسي در كنار كساني‌كه به منافقان و سلطنت‌طلبان نسبت داده شده‌اند تاكيد كرد: «آنان با محاکمه فعالان ستاد ميرحسين موسوي به اتهام براندازي، در واقع به جامعه پيام مي‌دهند که هر تلاشي براي برگزاري انتخاباتي پرشور، مردمي، آزاد و قانوني را اقدامي عليه امنيت ملي و تلاشي براي براندازي تلقي مي‌کنند. آنان با اين اقدام عملا به مردم مي‌گويند که نظام را معادل خود مي‌دانند و هر اقدامي در جهت کاهش قدرت و موقعيت خود را اقدام عليه نظام تلقي نموده و با آن قاطعانه برخورد مي‌کنند.» در اين بيانيه نوشته شده است: «به راستي چه کسي گمان مي‌کرد سرداران و جانبازان جنگ تحميلي و مبارزان و مجاهدان سال‌هاي انقلاب، به جرم دفاع از جمهوريت و اسلاميت نظام، روزي در کنار سلطنت‌طلبان و منافقان محاکمه شوند؟ چه کسي تصور مي‌کرد دفاع از جمهوريت و اسلاميت نظام و مقاومت در برابر جريان‌هاي اقتدارگراي استحاله‌طلب، روزي هم‌عرض طرفداري از سلطنت‌طلبان و منافقان تلقي مي‌شود؟ چه کسي باور مي‌کرد که روزي فراخواهد رسيد که بيت شريف امام و نزديک‌ترين و عزيزترين ياران امام، توسط کساني که غالبا مورد عتاب و انتقاد امام بودند، به حاشيه رانده شده يا به همکاري و همراهي با بيگانه متهم شوند؟»
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
این ها آمریکاست!
شما خام هستین!
هر چی شریعتمداری بگه درسته حتما!
حتی بگه روز , شبه, باید قبول کرد! چون ایشون...
 

Similar threads

بالا